[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Name
Options
Comment
Verification
4chan Pass users can bypass this verification. [Learn More] [Login]
File
  • Please read the Rules and FAQ before posting.

08/21/20New boards added: /vrpg/, /vmg/, /vst/ and /vm/
05/04/17New trial board added: /bant/ - International/Random
10/04/16New board for 4chan Pass users: /vip/ - Very Important Posts
[Hide] [Show All]

[Advertise on 4chan]

File: 1769709672863537.png (1.29 MB, 1013x761)
1.29 MB PNG
vorige draad: >>221200759
>>
Heb niks met de dodenherdenking maar ben ook niet edgy genoeg er door heen te blerren.
>>
>>221218794
ik zet harde muziek op, maar is toch morgen pas
>>
https://www.twitch.tv/chloe__irl
>>
Maar zouden mensen dat nou ook niet beter vinden over lhbt?
Maakt ook niet uit om naar ze toe te gaan, vrienden enz.
>vrienden
Dit punt kan echter een speciaal punt zijn veel langer verhaal

Maar in ieder geval valt te stellen dat er verschillen zijn in zijnscultuur.
En NIET een verschil is dat er een sexy sexy land hoort te zijn. Dat makkelijk toegankelijk is.
Maar ook hoe de NatSoc zijnscultuur omgaat met zoiets als fascisme.

Bijv: op DE JUISTE manier wordt er NIET gezeken over BEPAALDE SPELLETJES die mensen doen.

Wat als fascistisch gezien wordt ligt nu niet goed. Bijv. te onaangenaam.
En belangrijke reden dat dit ook echt is wat iedereen in werkelijkheid vindt.

Dat corrigeren, er is reden dat dit (mogelijk zelfs een belangrijke) positieve en waardevolle toevoeging aan deze wereld is.
>>
>>221218854
Transtrucker?
>>
Maar zouden mensen dat nou ook niet beter vinden over lhbt?
Maakt ook niet uit om naar ze toe te gaan, vrienden enz.

Maar in ieder geval valt te stellen dat er verschillen zijn in zijnscultuur. En NIET dat er een sexy sexy land hoort te zijn.
Maar ook hoe de NatSoc zijnscultuur omgaat met zoiets als fascisme.

Bijv: op DE JUISTE manier wordt er NIET gezeken over BEPAALDE SPELLETJES die mensen doen.

Wat als fascistisch gezien wordt ligt nu niet goed. Bijv. te onaangenaam. En belangrijke reden dat dit ook echt is wat iedereen in werkelijkheid windt.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=tW49hBR5hPg
de moordende mistbank uit 1930
>>
>>221218909
Heh
Hallo anon.
Uit de vorige draad, nadat al link voor nieuwe gepaald was.
Ik had de nieuwe draadlink niet gezien.
>>
File: 1754915635783037.png (646 KB, 1170x1232)
646 KB PNG
>>
>>221218889
>Maar ook hoe de NatSoc zijnscultuur omgaat met zoiets als fascisme.
Ik vind NatSoc cultuur de beste :3
>>
Een 'Thomas de trein' je lul in een transkont en haar transpiemel in een 3de
>>
Vrije wil manifesteert zich het duidelijkst in de vrije keuze om in God te geloven, juist omdat deze keuze niet empirisch wordt afgedwongen. Deze wil is echter niet doelloos: zij is gericht op het hoogste goed, namelijk vereniging met God (theosis). Buiten deze gerichtheid blijft de wil wel bestaan, maar verliest zij haar uiteindelijke betekenis en vervulling, en vervalt zij in subjectivisme.
>>
>>221218962
Seg, frts is hetro
>>
>>221218973
OK en in mijn vrije wil ga ik dat dus niet doen haha oei. Als god perfect was zou die mij nog accepteren. Descendanks. Maar dat doet die flikker nie. Haha doeij
>>
>>221218994
Daarom krijg je ook een vrouwenpik in je kontje rustig maar. Die trans is mijn condoom
>>
>>221218961
Trans lulsok is beter
>>
>>221218995
Hoe bedoel je? God gaf je vrije wil om Hem te ontkennen. Dat accepteert hij bij voorbaat, anders had hij je geen vrije wil gegeven. Maar mijn punt is dat je daarmee je ware vrije wil verliest, want door God te ontkennen verlies je de ervaring van het ultieme doel van vrije wil; Gods evenbeeld spiegelen.
>>
>>221219047
K
>>
boterammetje ete
>>
File: GRHrlJ2WwAA.jpg (356 KB, 1536x2048)
356 KB JPG
Ik zal mijn vrije VRIL in je gezicht spuiten
>>
>>221219108
pas op dat je daarmee je schaarse nutriënten niet verspilt en een flauwte krijgt
>>
metaalstof snuiven
>>
Volgens mij is de realiteit dat religie 100% een wenselijk en goed iets kan zijn.
Dat het eerlijk zorgt voor bijv. wenselijke persoonlijke balancering.
Een hulp, geen hinder. Een waardevolle of noodzakelijke toevoeging.

De Bijbel zegt over zij die niet religie:
Dat ze behouden zijn als ze hun goede geweten volgen.

Een perfecte balans is in een totaalplaatje wel te onderscheiden.
Maar langer verhaal, wil dit echt volledig blijken. Echt aangetoond zijn.
>>
De predikant is weer bezig
>>
>>221219208
NEEE JE MAG GEEN ANDER WERELDBEELD HEBBEN DAN HET MIJNE
WAT IK GELOOF? EHH EHH TATTOOS EN ALCOHOL OK!!
>>
>>221219251
miljarden mensen moeten tattoeëren
>>
Ik doe broek uit om biemel te laten waaien :3
>>
miljarden moeten bekeren
>>
>>221219277
Moet niks heb vrije wil
>>
>>221219285
Maar het komt niet tot zijn recht.
>>
christenen vallen je altijd lastig met hun geloof, wat een irritant pestvolk is het ook
>>
>>221219324
Dat is een mening en die mag je hebben
>>
Ik heb een idee ik ga me aangesproken voelen en defensief reageren zonder argument op iemand die niet specifiek tegen mij sprak, en diegene dan de schuld geven dat ik geen argument heb in een discussie die ik verlies en huilen dat ik wordt lastig gevallen, terwijl ik het ook had kunnen negeren waarop deze hele situatie voorkomen had kunnen worden.
>>
>>221219332
Het grappige is dat ik over de algemeenheid zonder god te accepteren als mijn redder ik meer kans maak op een hemel dan hun die open flikkerij aankondigen en dan gaan kristenlarpen zonder ook maar hun leven naar kristendom in te vullen. Niet op zondag naar de kerk, niet de virtues volgen, nee hoor alleen geloven dat is alles zo vullen hun het in hihi de idioten
>>
>>221219381
heb dit geheel gelezen maar heb er spijt van
>>
>>221219277
ja
Dit is geen tegen-christelijke opmerking.
Maar gewoon neutraal, vriendelijk.

Mensen kunnen er nu niet in.
Er zijn belangrijke redenen waarom het waar is.
Maar dat gaat niet werken zoals het nu is.
Zowel in hoe religie is
en wat ook niet duidelijk is, is wat mensen zouden doen.

Toch heel nuchter bekeken is het een levensvatbaar iets dat zo kan worden. En wat iedereen wil.
Werkelijk heel realistisch. Maar langer verhaal om dat echt aan te tonen. Praktisch, realistisch en pragmatisch.
>>
>>221219403
klopt protestanten zijn josti's
>>
>>221219411
Want je voelde je aangesproken en nu ben je boos
>>
File: 1747913896669107.png (311 KB, 477x479)
311 KB PNG
>>
>>221219423
hun doen letterlijk het minimale en voelen zich dan verheven, manmanman. de kristenen die net zoveel tijd en energie stoppen in hun geloof als ik in mijn satanisme mag ik gewoon want wij kunnen het eens in oneens zijn met elkaar. Alleen die achterlijke flikkerlarpers moeten weer een kruistocht gaan inbeelden omdat ze te weinig te doen hebben in hun leven
>>
Ik heb een idee ik ga me aangesproken voelen en defensief reageren zonder argument op iemand die niet specifiek tegen mij sprak, en diegene dan de schuld geven dat ik geen argument heb in een discussie die ik verlies en huilen dat ik wordt lastig gevallen, terwijl ik het ook had kunnen negeren waarop deze hele situatie voorkomen had kunnen worden.
>>
>>221219448
prosman hou ff je bek ga slapen ofzo
>>
>>221219448
je doet elke dag crack
>>
>>221219448
het wereldbeeld van veel protestanten is "eens gered altijd gered" en "enkel het geloof volstaat"
dus het is inderdaad een lui wereldbeeld: zeg een keer tegen jezelf dat Christus je redder is en boem je plekje in de hemel is verzekerd en je kan lekker doen en laten wat je wil.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=p4gSljZUYtk
Léon Spilliaert
>>
>>221219455
Oei je voelt je wel aangesproken he mongoolske, het feit is dat ECHTE kristenen nog gnosis bezitten en spritueel besef, jullie zijn wandelende hypocrisie in het geheel. En maar janken en zieden wanneer iemand dat terugspiegelt en elk argument wint want hypocrieten kunnen niet debatteren
>>
>>221218961
Ja, ik ken dit.
Tenzij ik echt iets anders tegen kom gebruik ik het woord fascisme zoals ik dat doe.
Dus de faces, de roede, gestrengheid, discipline.
Of bijv. ergens in het juridische of in algemene normen onder mensen, dat is het fascisme onder mensen.
>>
>>221219483
Daarom schaterlach ik mij kapot omdat die protestantlarpers hier in de draad niet veel kans maken op een paradijs. Volgens Islam en Jodendom is het de taak om spiritueel besef te kweken omdat die gnosis juist de sleutel is tot hogere bestanen, je moet besef er van hebben wat daar voor nodig is en wat het inhoud. Inhoud snappen ze al niet kijk naar hun persoon
>>
>>221219473
>>221219455
Schelden, zeer christelijk. Liegen en zwart maken. Zeer christelijk. Ga vooral zo door totaal niet dat je dit terug krijgt op je bordje van g*d. Homo
>>
>>221219524
ik denk niet dat er veel protestanten in de nederdraad zitten overigens
>>
File: HDTfPomXcAQ.jpg (239 KB, 1489x2048)
239 KB JPG
Religie is clubvoetbal voor schizos
>>
>>221218961
>Tenzij ik echt iets anders tegenkom
Ik doel in het bijzonder op bezwaren die kunnen bestaan tegen dat ik het woord niet zozeer gebruik als een stroming zoals in Italië.

En ook wel.
Langer verhaal. Maar die 2 dingen. Hoe ik het woord gebruik en als de naam van groeperingen, deze 2 dingen bijten elkaar niet volgens mij.
>>
wat is madonna hoer complex, kan iemand me da uitleche
>>
>>221219540
Hoe verklaar jij immateriële zaken in een strikt materiele wereld?
>>
>>221219450
Doe wat je moet doen kk homo ik ga gewoon lekker hier elke dag mensen uitschelden in naam van god en dat maakt mij een goede christen wanneer ik mannen pijp
>>
>>221219562
Welke immateriële zaken?
>>
File: 1768221600886435.png (2.97 MB, 2047x1665)
2.97 MB PNG
>>
>>221219572
Alles dat conceptueel is, getallen, wiskunde, logica, etc etc
>>
>>221219538
Dan is het extra triest als je als katholiek larpt en je gaat niet eens naar de kerk. Wanneer was hun laatste bijdrage aan de kerk uberhaubt? Bedetocht? NEEE LEKKER SHOPPEN IN PRAHA HAHA zemmel nepkristenen
>>
>>221219574
das een man

>>221219587
veel mensen hier gaan actief naar de kerk en die trannie in praag is geen christen, prosmanneke
>>
>>221219574
VGH FROYA
DE ENIGE CHICKIE MET MEER NAVEL DAN TIETEN
>>
File: 1747368863951005.jpg (286 KB, 1202x1661)
286 KB JPG
>>
>>221219585
Allemaal gebaseerd op de materiële wereld
>>
>>221219601
oh dus nu gaan we gewoon meer liegen wanneer het ons zint, ok.
ik doe nooit crack
ben 1 jaar nuchter
is toch het internet hihihi
>>
File: 1774611094664161.png (3.66 MB, 1974x1554)
3.66 MB PNG
>>
"De bewijslast in een debat houdt in dat de partij die een stelling poneert of een verandering voorstelt, de verantwoordelijkheid draagt om deze met argumenten en bewijs te onderbouwen ("wie stelt, die bewijst"). Dit principe voorkomt dat men loze beweringen doet en zorgt voor een inhoudelijk debat."
>>
>>221219621
Dat is geen verklaring en het klopt ook niet als axioma; het getal oneindig bijvoorbeeld is niet te vangen in, of afhankelijk van materie, net zoals fractals dat niet zijn. We zien ook dat concepten van materiele zaken voortbestaan terwijl de materie zelf vergankelijk is.
Je kan zelfs de natuurwetten niet verklaren aan de hand van deeltjes alleen; de wetenschap is nog steeds op zoek naar onzichtbare krachten die de immateriële patronen en orde (de wetten) die we waarnemen kunnen verklaren.
>>
>>221219709
Stel je de tranen voor wanneer incels letterlijk alle kvetch die ze ooit tegen mij vertelden moesten bewijzen met bewijs. HAHA
>>
>>221219624
Op welk punt denk je dat ik lieg? Er zitten hier minstens drie mensen die naar de kerk gaan.
En als ik me vergis over die praagtrannie dat kan, volgens mij is hij een atheist, maar het klopt in ieder geval niet dat niemand hier naar de kerk zou gaan.
>>
>>221219712
Omdat wij iets niet kunnen waarnemen/begrijpen maakt het niet immaterieel.
>>
>>221219712
ok midwit
>>
>>221219736
praagtrannie
>>
>>221219739
Dat is geen verklaring. Wil je hiermee zeggen dat al het immateriële EIGENLIJK materieel is buiten onze perceptie om?
Dus je gelooft in een compleet fictieve weergave van de realiteit? En uit welke materie bestaat dit geloof? Oh dat kan je niet aantonen want het is niet waarneembaar?

>>221219747
Ik wacht nog op een antwoord.
>>221219750
Ben ik niet, schizo.
>>
>>221219779
Ik geloof dat we geen conclusies kunnen trekken over onze werkelijkheid mits daar empirisch bewijs voor is. De bewijslast ligt bij de Christen mocht hij daar een bewering over doen.
>>
File deleted.
Ik ga lekker met mijn kutje spelen, wat zijn jullie plannen?
>>
Er staan getallen achter de komma God moet wel bestaan jongens
>>
>>221218889 (Ik)
Op de juiste manier wordt er ook WEL over gezeken
(...)
Het punt is komen tot- en juist vaststellen van de waarheid over zaken en dat handhaven.
(Langer verhaal, maar er is duidelijke reden dat er iets in is dat nu ontbreekt in de wereld. En de NatSoc zijnscultuur ageert met gegronde redenen tegen bepaalde dingen. Maar dat kan er zoals het nu is niet uitkomen)

>Fascisme
Er zit een mogelijkheid in om bepaalde bewegingen in groepen te kunnen maken die er nu niet is en indien juist gedaan (grote) waarde voor de wereld kan hebben.

En ik als persoon, zou eerst gezien moeten worden als iemand die bepaalde dingen zegt of weet enz.
En pas als er een ingang is.
Ik bedoel bepaalde spanningen dat gaat zomaar niet. (Mogelijk langer verhaal)
Ja goed ik zit welleens te kloten (met een borrel op)
>>
Midwits verwachten dat ik op hun woordenpoep een heel antwoord ga typen terwijl ze niet eens weten wat materieel inhoudt
>>221219739
koek hier sprong zijn hoofdadertje
>>
>>221219824
Dus je eerdere conclusie dat al het immateriële eigenlijk stiekem materieel is op manieren die we niet begrijpen, is onzin omdat je die niet empirisch kunt aantonen? Dat was exact mijn punt.

Vraagje: geloof je dat de natuurwetten empirisch zijn vastgesteld?
>>
>>221219831
je hebt geen kut kankerlijer
>>
>>221219881
>dat al het immateriële eigenlijk stiekem materieel
Heb ik nooit gezegd. Ik zei dat al het immateriële wel gebaseerd is op het materiële.

>geloof je dat de natuurwetten empirisch zijn vastgesteld?
Ja
>>
Als iemand een coherent argument heeft waar ik geen weerwoord op heb dan kies ik er meestal voor om defensief te reageren en te schelden terwijl ik daar eigenlijk niks mee opschiet, want het is nou eenmaal belangrijk dat iedereen weet dat dingen die ik niet begrijp mij boos maken.
>>
jezus heeft mij van kabbalah gered
>>
Anon de bewijslast. Waar is het?
>>
File: HE5iouZXwAA.jpg (494 KB, 1638x2048)
494 KB JPG
Atheïsme is vrij cringe maar zeloten maken het wel aantrekkelijk hier en daar
>>
>>221219918
Je impliceerde dat wel door op te merken dat
>Omdat wij iets niet kunnen waarnemen/begrijpen maakt het niet immaterieel.
Met andere woorden; het is mogelijk dat immateriële zaken buiten ons begrip om eigenlijk helemaal niet immaterieel (en dus wel materieel) zijn. Een conclusie die je niet empirisch vast kan stellen, en dus geloof je, volgens je eigen verklaring, zelf niet in deze uitspraak.
En geloof je evenmin in je uitspraak dat
>al het immateriële wel gebaseerd is op het materiële
want dat is evenmin empirisch vastgesteld; zoals ik reeds heb aangetoond zijn er zaken die empirisch immaterieel zijn zoals getallen, natuurwetten etc.
Dus omdat je natuurwetten en dergelijke immateriële zaken wel gelooft, vraag ik jou: hoe verklaar je die zaken zonder God, in een strikt materiele wereld?
Hoe kunnen immateriële zaken ontstaan uit materie?
>>
>>221219994
>Hoe kunnen immateriële zaken ontstaan uit materie?
En om het uit te breiden: hoe kan het leven ontstaan uit inert materiaal, hoe kan de geest ontstaan uit een klomp cellen, hoe kan iets ontstaan uit niets?
In een strikt materieel universum zonder God ontbreekt hiervan elke logische verklaring.
>>
>>221219994
Maar waar gaat dit argument heen? Hoe leidt dit tot je conclusie dat God bestaat?
Je blijft nu hangen in de semantiek terwijl de bewijslast nog niet beantwoord is.

>In een strikt materieel universum zonder God ontbreekt hiervan elke logische verklaring.
Oké bewijs jouw interpretatie van God zou ik dan zeggen.
>>
>>221219935
https://www.youtube.com/watch?v=Wsp0o8LalfY
>>
Een truuk die Christenen vaak gebruiken is om het concept van God zo vaag mogelijk te houden. Hiermee kunnen ze om alles heen praten zonder daadwerkelijk concreet bewijs te hoeven leveren.
>>
Die Christenlarper's interpretatie van God tot nu toe heeft van die Jordan Peterson trekjes
>>
Maar mensen die echt van trainen zijn enzo.
Dingen die ik er weleens over zeg.
-Niet alleen is het trainingsonderwerp GROOT genoeg in het algemeen.
Wat ik zeg kan, indien juist gedaan leiden tot beter in het leven staan en meer balans.

Ook voor anderen.
Ik begin weleens eerder over hoe een mogelijke fout van mij kan liggen of de oorzaak.
(...) nog langer verhaal
>>
>Wat ik zeg kan, indien juist gedaan
Ik bedoel de conclusies waar het toe kan leiden (...)
>>
>>221220050
>Maar waar gaat dit argument heen?
Dat heb ik al gezegd: in een strikt materieel universum kan je immateriële zaken niet verklaren.
>Hoe leidt dit tot je conclusie dat God bestaat?
Dit leidt niet noodzakelijkerwijs tot die conclusie, God is echter de verklaring binnen een samenhangend, allesomvattend wereldbeeld. Ik zeg dat zonder God, je wereldbeeld onvolledig is, en dat is ook wat de wetenschap aantoont en beaamt, juist omdat de fundamentele levensvragen niet kunnen worden opgelost door wetenschap alleen, en de wetenschap hoe langer hoe meer weerspreekt dat het universum strikt materieel en onvrijwillig van origine kan zijn.
>Je blijft nu hangen in de semantiek
Niks hiervan is semantiek.
>terwijl de bewijslast nog niet beantwoord is
Precies: bewijs dat immateriële zaken kunnen bestaan in een strikt materieel universum. Dat vraag ik je. Het is natuurlijk een retorische vraag, want we weten allebei dat je dat niet kan.
>bewijs jouw interpretatie van God
Een interpretatie behoeft geen bewijs. En het is ook niet mijn bedoeling om iets te bewijzen, maar wel om aan te tonen dat het Christendom een functioneel wereldbeeld heeft, het atheïsme niet.
>>
File: 1777287750472804.jpg (424 KB, 1161x1256)
424 KB JPG
>>
>>221220208
Wat is je punt? Alsnog is zij slachtoffer geen dader.
>>
>>221220305
dat linkiewinkies kankermongolen zijn die helaas aan de praktijk moeten ondervinden hoe achterlijk ze zijn voordat ze het begrijpen
>>
File: HEvTg8yXcAA.jpg (503 KB, 2048x1536)
503 KB JPG
>>221220191
Ben geen atheïst. Ben agnost. Vandaar dat de bewijslast bij jouw ligt. Ik ga mee in het idee dat er veel dingen zijn die we nog niet kunnen verklaren maar als het Christendom hier een absoluut antwoord op heeft ligt dat in de Christen's schoot om bewijs hiervoor te leveren. Geen enkel argument die ik heb gehoord van Christenen en religieuze types in het algemeen hebben mij anders doen denken.

Voor mij persoonlijk kan ik prima leven en functioneren in deze realiteit zonder een absoluut antwoord te hebben op alles.
>>
Dankjewel Obama
>>
>>221220113
doe gewoon benzos en ga niet naar de kerk bucko
>>
Niet zo heel lang van nu ligt prosman onder een brug ziedend crack te roken
>>
rare drugs die crack, het duurt ook maar een halve minuut
>>
Benzo genomen, voorhuid gewassen en kamer opgeruimd.
Ben echt trad boyke ikke :$
>>
Ik hoop dat prosman omkomt bij een aanval terwijl die op straat ligt te slapen vieze kanker zwerver ik zweer het ik haat jou zo kanker erg kanker smerige untermensch groetjes bram
>>
>>221220333
>Ben geen atheïst. Ben agnost. Vandaar dat de bewijslast bij jouw ligt
Non sequitur. En mijn antwoord gaf ik al: God is de verklaring en de bron van alle materiele en immateriele zaken. Ik kan dat niet bewijzen, zoals ik zal zei, maar wel aantonen, nogmaals, dat een wereldbeeld zonder God als ultieme oorzaak minder logisch is dan een wereld met God.
Niemand is jou een bewijs van wat dan ook verschuldigd en je vergist je in het Christendom als je denkt dat het per se bewijzen wil aanleveren. Het is geen wetenschap, het is een geloof, maar stelt wel een coherent wereldbeeld voor met verklaringen die je niet in de wetenschap alleen kan vinden, en meer zeg ik in wezen niet.
>>
>>221220417
>Ik kan dat niet bewijzen
Discussie gesloten wat mij betreft dan
>>
Veel van de zogenaamde oorlogsmisdaden van de nazi's waren gewoon maatregelen tegen terreur vanuit het verzet.
>>
File: HHMuLG3XMAA.png (377 KB, 435x777)
377 KB PNG
Dadelijk even wandelen maar wel jammer dat de zon ontbreekt
>>
>>221219909
Heb ik wel dat zie je toch
>>
>>221220479
sinfest aub
>>
>>221220383
Prosman werd heel boos omdat ik zei dat jij geen gristen bent

>>221220449
Ik reageerde op je stelling dat religie clubvoetbal voor schizo's is en ik heb aangetoond dat het dat niet is, want een wereldbeeld met God is logischer en dus minder schizo dan een wereldbeeld zonder God waarbij immateriële zaken eigenlijk stiekem materieel zijn buiten ons begrip om (en dit is niet empirisch aantoonbaar maar alles dat niet empirisch aantoonbaar is moet worden verworpen dus je hele theorie sloeg nergens op). Discussie inderdaad gesloten: religie niet schizo, atheisme/agnosticisme wel schizo.
>>
>>221220524
maar dat ben je niet bruine kanker dikzak
>>
>>221220547
Oh nee wie is dat dan?
>>
https://www.youtube.com/watch?v=LM8LXk3fRto
>>
>>221220573
wat? die homo die dat paalde is niet de persoon op dat plaatje mongool
>>
>>221220533
dat was ik niet, ik ben er nu voor het eerst
ik ben geen christen maar heb ook niks tegen het christendom
>>
>>221220588
Dat ben ik wel
>>
>>221220593
Ik weet dat je er niet was maar prosman dacht dat ik jou was omdat ik een Christelijk wereldbeeld uitdraag, en ik wist toevallig dat jij uitgesproken geen Christen bent uit onze vorige gesprekken.

>>221220603
Nee
>>
>>221220624
Oh nee wie is dat dan?
>>
>>221220652
>>221220588

gooi jezelf weg kankerhond
>>
>>221220527
Ik kan er niks aan doen dat de nazi's het verzet als terreurorganisatie zagen.
De defend groepen gebruiken dezelfde technieken die het verzet gebruikte.
>>
>>221220582
Dit soort dingen eh
Daar kan helemaal niets mis mee zijn.
Ik kijk zo'n video niet. Ik weet niet wat de kritiek precies is.

Maar gewoon bepaalde *magische* of hoe ook te noemen praktijken.
Daar is niets mis mee en er is belangrijke reden dat (ik ga daar vanuit) ook bruikbaar in het zoeken naar God.
>>
Trans heh volgens mij iets wat gewoon wel leuk is.
Ik bedoel niet tegen wie er tegenin gaat of dat goed te keuren.
Het hele systeem erachter, dat is wat er niet aan klopt.
En waar de wetenschap voor gestraft moet worden.
>>
De fit voor vandaag: wit bandshirt, donkergrijze Levi 501 en bruine dr martens
>>
>>221220624
ik ben christelijk opgevoed

>>221220710
Seyss-Inquart blies bruggen, dijken, mijnen, treinsporen, en fabrieken op
Hij wilde zelfs heel Holland onder water laten lopen
Er stierven mensen omdat hij noodvoorraden weigerde, hij liet letterlijk alleen wat voorraden toe van Zweden omdat Nederlanders in opstand begonnen te komen

>>221220907
Levi's 555 straight cut, chuck taylors, wit shirtje van arket, lichtblauwe oxford , ray ban zonnebril, banaantas van uniqlo
>>
>>221220965
Kom terug broeder
>>
>>221220981
nog een weekje dan ben ik er weer schat
>>
>>221220624
hallucineer je vaker mijn zijn op internet? Waarom boeit mij het wat die praag zemmel voor geloof is
>>
Ik bedoel ik ben een andere schepping dan H.
Ik vind het verotte pijnlijk...
Anderen misschien ook
Bepaalde dingen moeten dan ook juist opgevat worden.
>>
ik wil het doen, het is maar 3.000 euro
>>
>>221221023
>hallucineer
>>221219750
>>221219624

prosmoid momentje
>>
Het is wel zo en zaken komen ook wel juist uit.
Althans of het er helder over hebben hoe dat niet zo zou zijn.
Bepaalde dingen vallen nu verkeerd. De reactie van anderen is in principe niet juist.
Ik wil gewoon mijn gang kunnen gaan.

Als er iets is. Iets anders dan het gewoon over dingen hebben werkt niet voor mij.
>>
>>221221001
Terug naar het ware geloof bedoel ik vriendschap
>>
>>221221113
als ik oud ben kom ik wel terug
>>
>>221221206
gristes zal geduldig op je wachten
>>
>>221221217
gelukkig maar
>>
>>221220965
Lekker twijgje, kom pappa is pijpen
>>
Ik wil gewoon een ontspannen goedwerkende toestand. Iets anders zie ik nu absoluut niet zitten.
Maar wie is hier van de NatSoc zijncultuur?

Echt maar gatverdamme. Met H.
Bepaalde onderwerpen. Als ik bepaalde dingen zou zeggen dat geeft van die omstandigheden die ik niet acceptabel vind.

De agenda klopt. Ik zeg ook niet dat het een ander pad is om dat te bereiken.
Goed, maar dus heel duidelijk wat het doel is
>>
https://youtu.be/oIuXwn7SyFA
Tijd voor schizogebrabbel
>>
>>221221514
>naar femoids luisteren
>>
>>221221514
de mentale aandoeningen
dat is ook zoiets

Het heeft teveel oppervlak als iemand iets zegt
En er is reden meer dan alleen dat
De wetenschap moet er hard voor gestraft worden
>>
niet de overheid
de wetenschap
voor de tribunalen
>>
Jodenherdenking? Gewoon afschaffen.
>>
>>221221564
Ik denk dat soms mensen het woord schizo gebruiken als scheldwoord voor iemand die onorthdoxe of unieke ideeën aanhangt, niet omdat ze denken dat het letterlijk schizofrenen zijn
>>
>>221221586
kk nazi kk landverrader
>>
>>221221613
De loop, bepaalde dingen ligt toch anders
Of zou je echt zeggen van niet..?
>>
>>221221514
https://www.youtube.com/watch?v=1VwcRIjwW2Q
hier, dees is beter
>>
>>221221638
Goed dat ik er ben
NatSoc zijnscultuur <=> niet nationaal
Niet echt een tegenstelling die kan
>>
>>221221648
het is gewoon zoiets als "lul" of "homo" daarmee denken mensen meestal niet dat je letterlijk een penis of een homofiel bent
>>
>>221221638
boos
>>
>>221221613
>scheldwoord voor iemand die onorthdoxe of unieke ideeën aanhangt
Schizo = gekkie, mafkees.
Wij hebben een platte-aarder op /duits/ en die schrijft altijd een half roman als antwoord en in de stijl van iemand die in een psychiatrische instelling zit.
>>
>>221221721
ah, je eigen frits
>>
File: 1776528910535452.jpg (365 KB, 1152x818)
365 KB JPG
>>221221739
Hij maakt ook strips met kunstmatige intelligentie, waarin hij altijd gelijk heeft. Hier zegt hij bijvoorbeeld dat hij onmogelijk een "schizo" kan zijn, omdat "schizo" in het Grieks "splitsen" betekent.
>>
>>221221850
extreem gebaseerd
>>
>>221221850
Kino, gebaseerd en trvke
>>
>>221221525
Heb de >naar femoids luisteren lijn gebruikt tegen mijn moeder, grootste fout van mijn leven oetz
>>
>>221221564
Kijk de video gewoon frits
>>
>>221222075
omdat je naar haar luisterde
als je niet luisterde was het geen probleem
>>
File: antwerpen_keyserlei.webm (3.91 MB, 1080x1080)
3.91 MB
3.91 MB WEBM
>>
>>221222140
ze zijn overal hetzelfde
>>
ik zag een hele oude rus, hij was rimpelig en groen met een lange nek en schubben
het was een dinosaurus
>>
Amalia plapzeug mossad ibahesj soepvergiet
>>
>>221222189
Bro ik wil ook skaffa ontmoete
>>
File: mokele-mbembe-attack.jpg (71 KB, 240x287)
71 KB JPG
Inheemse stammen in het Congolese oerwoud hebben de legende van de Mokele Mbembe, de rivierdraak, die volgens alle beschrijvingen voldoet aan ons begrip van een dinosaurus.
>>
>>221221638
Nazis zoals ik denken anders graag aan doden joden
>>
ik zou jullie kincel nikkerapen allemaal moeten omleggen voor dit draadnivo
>>
>>221222323
De Vikingen hadden een legende over de Kraken, een gigantisch zeemonster. Zoölogen hebben de Kraken inmiddels gevonden: een reuzeninktvis, die wel 25 meter lang kan worden, leeft in de Noord-Atlantische Oceaan.
>>
>>221222323
>>221222473
>mythes van stammen blijken gebaseerd op de waarheid en niet totaal uit de duim gezogen
Haast alsof er niks nieuws onder de zon is
>>
>>221222518
lopen er dus nog biemelsauriërs rond op aarde?
>>
File: iq.webm (1.43 MB, 1080x1920)
1.43 MB
1.43 MB WEBM
>>221222155
https://www.youtube.com/watch?v=3yjy5X7hmJQ
>>
>>221222553
Letterlijk: nee
Allegorisch: jazeker
>>
een allegorische dinosaurus vloog over mijn huis
>>
wie steelt mijn ontlasting? ik heb al twee dagen geen aandrang
>>
dit moet op de een of andere manier wel de schuld van prosman zijn
>>
File: IMG_3990.jpg (97 KB, 736x758)
97 KB JPG
>>
zag net een aziatisch meisje met kankerveel cake, hoe dan, krijg je dan niet met de riem van papa en een enkeltje naar je oma in china
>>
>>221222822
Misschien was het in de aanbieding
>>
>>221222796
Prosman is een soort buitenlander, als je het op die manier wil framen.
>>
>>221222859
zou er wel van willen snoepen hohoho
>>
>>221221850
Gebaseerd oetz

>>221222075
De waarheid kwetst
>>
>>221222905
prosman is buiten, buitenlander
>>
Als prosman neger zou zijn, zouden jullie hem dan sympathieker vinden?
>>
tegen je moeder moet je lief zijn, zelfs als ze ook een harlekein is, stelletje kankertattas
>>
ik ga de politie bellen dat een spirituele zigeuner via kabbalistische bezetting me van mijn arische ontlasting berooft
>>
>>221222957
Dan juist niet nee. Ookal is hij nu een spirituele neger, zijn huidje is tenminste nog blank na het douchen.
>>
File: wiekenstort.jpg (379 KB, 1408x768)
379 KB JPG
>>
File: afval.jpg (390 KB, 1400x1050)
390 KB JPG
>>
>>
>>221223014
Te weinig zonnepanelen en teveel groen. Weet je niet dat de natuur slecht is voor het milieu?
>>
-WIE- HEEFT ER IN MIJN BROEK GEPOEPT!?
>>
Ik mis de tijden dat armen nog gewoon doodgingen door al het roet.
>>
>>221223112
op je 40e dubbelgevouwen lopen en arbeidongeschikt zijn door het zware fabriekwerk
>>
>>221223112
en nu mogen we torenhoge premies betalen om die mensen in leven te houden. kut he?
>>
wat zijn leuke nederlandse youtubers die jullie kijken?
>>
File: zonnepanelen.jpg (601 KB, 2001x1125)
601 KB JPG
>>221223052
>>
>>221223177
ik vond vroeger massagraf wel lachen maar hij is ook wel saai geworden nadat hij aan die Ongezellig serie was begonnen
>>
>>221223177
roddelbraap
>>
over nederlandse youtubers gesproken, nieuwe halper

https://youtu.be/QKU5hs_cZ3M
>>
knalwin
>>
ik mis Ad Looij en zijn videos

ik mis Sikke van der Veer en zijn videos

Nederland heeft meer bejaarde lolkoeien op internet nodig
>>
>>221223177
Frietpan frank
>>
>>221223293
uit ZEVENBERREGEH
>>
sankavirus heerst in de nederdraad
>>
>>221223308
apenpokken? ik mag hopen van niet joh
>>
>>221223158
En het beste is, die verzorgingsstaat trekt mensen aan die hier helemaal niet horen.
>>221223153
Zoals God het bedoelde... Vgh, wat de linkies ons allemaal hebben ontnomen met hun woke 40 urige werkweek. Ga terug 80 uur werken als je een huis wil, we zijn veels te verwend.tegenwoordig.
>>
File: harry.jpg (46 KB, 405x720)
46 KB JPG
>>221223177
https://www.youtube.com/@HarryVermeegenOfficial
>>
denk erover om naar een festival te gaan, wat is de max leeftijd voor zulks dingerinokes
>>
>>221223352
en die feministen maar zeuren dat er geen genderneutrale scheermesjes zijn, vroeger kon je lekker de hele dag op de bank hangen terwijl je man zich doodwerkt

>>221223394
>dat dikke amsterdamse accent
attelenooije de heijne
>>
>>221223408
als je over de 16 bent dan mag je eigenlijk al niet meer gaan want dan ben je tjopt unk of wat de waterhoofdkindertjes tegenwoordig ook zeggen
>>
File: file.png (1.37 MB, 691x1114)
1.37 MB PNG
>>221222810
https://mustseeholland.com/miffy-museum-nijntje-museum-utrecht/
>>
in de spiegel waar ik mijn enige vijand zie pssh *steekt crackpijp op*
>>
>>221223464
>linkeroor
Wauw wat heerlijk progressief zeg. Gauw kapotmaken dat ding.
>>
>>221223408
ligt eraan of je bruin bent want dan vindt pommelientje je wel interessant
als je bleekscheet bent hoef je het niet eens te proberen
>>
>>221223506
wat als hij voor de muziek wilt gaan en niet als een aapje koortsachtig rondzwalkt met de wrange hoop op kontpompen met een willekeurige zatte gleuf
>>
>>221223434
En nu maar zeuren dat de kinderopvang zo hekking duur is, vroeger was de fabriek gewoon de kinderopvang en kon je er als ouder nog wat aan verdienen. Toen leverden kinderen nog geld op.
>>
https://youtu.be/10FcM7DxoS0
>>
File: nijn-eleven.jpg (95 KB, 1027x1050)
95 KB JPG
>>221223464
>>
File: tenor.gif (681 KB, 220x220)
681 KB GIF
>>221223532
>>
>>221223529
muziek? ik volg je niet helemaal
>>
>>221223408
Wanneer je niet meer bij papa en mama woont is de lol er snel vanaf.
>>
>>221223583
heb je wel vaker last van of niet boyke
>>
>>221223464
Met dit soort dingen.
Zij die meer van de NatSoc cultuurzijn zijn.
Zij kunnen niet goed uit de verf brengen, tot stand brengen (...)

Bijv. "traditie"
De NatSoc zijnscultuur gaat daar te rigide mee om. Ik bedoel te weinig welzalig.
Er is belangrijke reden dat de exacte vorm en weergave die zij willen geen probleem is met dit soort dingen.
Maar dat de filosofieën erachter het probleem zijn. De manier van doen. Dat soort zaken.

En tegelijkertijd is dat niet het probleem, want net daar waar het probleem ligt, daar kan iets mee, waarvan reden is aan te nemen dat het een verbetering is.
>>
>>221223582
Dankzij het kinderwetje van houten dachten vrouwen (die qua ontwikkeling niet veel verder zijn dan kinderen) dat ze ook rechten hadden.
>>
>>221223637
blijf anders maar lekker thuis jij neukt echt hemaal niks
>>
>>221223529
ja dees want de band die ik wil zien speelt nergens anders. ik hoef dus ook niet alle drie de festvaldagen maar alleen de 2e, zou met mijn motor gaan met tent achterop en 2 dagen overnachten of maar 1.. vraag me af of ik mn motorpak in de tent kan achterlaten en of er douches en ontbijt is

>>221223606
die leven niet meer
>>
File: 60d.gif (810 KB, 297x264)
810 KB GIF
https://youtu.be/tc1rzOVgMnw
Vragen jullie jezelf wel eens af: hoe ben ik hier beland?
>>
>>221223688
koek ziedend apenkindje oek oek oek oek
>>221223700
als je maar 1 dag gaat dan kun je beter een dagkaartje kopen en gewoon heel dat kampeergebeuren overslaan want dat is toch geen bal aan
>>
>>221223700
Welk festival is het? Ga gewoon man. Het is wss wel kk duur, daarom zei ik ook dat de lol er af gaat als je niet meer bij je ouders woont.
>>
>>221223658
liberalen verpesten ook alles, eerst mocht je gewoon roken in het vliegtuig en je luie kinderen in de fabriek zetten
>>
Criminaliteit slecht is ook zo'n pure midwit overtuiging die alleen midwits aanhangen. Hoge en lage IQs weten dat criminaliteit gaaf is
>>
die old spice original is echt een beetje te sterk en te spicy
>>
>>221223814
>invierdat 'witte mensen wezen als'
>>
wel prachtig als zo'n midwit npc weer loopt te zieden op perron omdat ik voor zijn zoontjes neus drogas rook
>>
>>221223780
Liberalen wezen als je mag vrijheid hebben, maar niet de vrijheid om te roken of om je kinderen naar het fabriek te sturen.
Ook liberalen: zo de wet inelkaar zetten dat je je kinderen niet naar de fabriek mag sturen, maar dat de fabriek eigenaar wel gewoon kinderen mag aannemen.
>>
>>221223840
die axe africa ruikt anders ook helemaal niet spicy
>>
lekker een hele fles axe afrika op mijn ballen spuiten
>>
File: 1777134595511525.gif (1.99 MB, 308x214)
1.99 MB GIF
>>221223842
hahaha, goede paal prossie, maak een foto
>>
>>221223700
ja ja neuken ja
>>
>>221223873
Bro je kan toch gewoon die 11 jarigen aan het werk zetten als drugskoeriers ik zie het probleem niet
>>
>>221223892
en dan meteen furieus krabben tot je noten minstens een uur lang roodgloeiend zijn. echt het meest kwaaie gevoel wat er is oetz.
>>
>>221223892
wat is daar het praktisch nut van
>>
>>221223900
van die zoon?
ja da zou jij wel willen zien he oude geiljannes tatta
>>
>>221223920
DAT IS STRAFBAAR EN VOOR ZWARTEN
>>
>>221223953
nee van jezelf die crack rookt buiten
>>
>>221223970
kom naar de miet deze zomer maken we er een samen
>>
>>221223177
Eten met Nick
Internetgekkies
Moekunne
>>
>>221223783
Op groter nivo maar zie waar de waarheid uitkomt:
"fijn" in een martelkamer van het criminele circuit terecht komen.

Het kent pieken en dalen.
Dingen moeten een stabiel nivo hebben dat gewoon geen probleem is ivm gaaf.
Iedereen verdient gewoon hetzelfde en aanzien.

>Criminaliteit gaaf
Gewoon teveel in de slavenmentaliteit
En de wetenschap moet gestraft worden wat daar zijn dingen in dat ze zich maar even een hoger iets toekennen
>>
Pas op! Als een vrouw het gen voor mannelijke kaalheid binnenin zich draagt loop je het risico op een kale zoon
>>
File: 1759522266297945.png (618 KB, 688x868)
618 KB PNG
Zou je?
>>
>>221224014
er zat vroeger een kale jongen bij ons op school en wij noemden hem altijd Haarman
>>
>>221223892
Neger
>>
>>221223998
mooi spul

https://youtu.be/jB019TlP6IE
>>
Maar de wetenschap vaak zeiken ze ook over dingen
De ontevredenheden die zij in wezen uitten
Maar dit doet niets af dat ze gewoon keihard gestraft moeten worden
>>
>De wetenschap
Sommige dingen, er kan niet eens reëel over gepraat worden helemaal naar de kloten
>>
>>221224143
Heb je deze video >>221221514 al gezien?
>>
>>221224191
Wat die anon net zei
Maar toch weer dat stink druipende erop terug komen
>>
Maar dat over NatSoc en H.
Jôh ik ben een hele aardige vent.
Volgens mij heel ontspannen niets aan de hand.
Maar ik doe nergens afstand van
>>
Het mooie van nazi architectuur is dat het gemaakt is om te vervallen.
>>
File: 403919.jpg (2.07 MB, 2592x1944)
2.07 MB JPG
>>221224281
die gare flaktorens in berlijn zijn geen gezicht
>>
>>221224281
Ah leuk, iemand die linkszijnscultuur doet.
>zijnscultuur
Ik zet het er maar even bij want het gaat om hele inhoudelijke internationale volksstammen

Zij van NatSoczijnscultuur vinden zij van links helemaal niet leuk.
Maar volgens mij hoeft er niet noodzakelijk een probleem te zijn.
Bijv. kan zijn dat hun talenten gewoon anders liggen. En dat alles goed kan komen.
>>
>>221224399
Ze zijn niet voor onze tijd gemaakt, maar voor de latere generaties van het duizendjarige rijk.
Het is bewust lelijk gemaakt zodat niemand het wil onderhouden, maar omdat het zo groot is wil niemand ook betalen voor de sloop. Het moet uiteindelijk vervallen zodat toekomstige generaties net zo over de nazi's kunnen denken als wij over de Romeinen (dat het rare jongens zijn, die nazi's).
>>
Gaat de winkel na dodenherdenking weer open of niet?
>>
>>221224721
Ooit wel
>>
>>221224721
nee nooit meer
>>
>>221224924
Zeg nooit nooit
>>
>>221224961
nooit nooit
>>
met je kankerhoofd
>>
>>221225021
Ik heb een hoofd ja
>>
Er is reden dat in de Russische zijnscultuur dat ze gelijk hebben van die spottende dingen niet in de massamedia te laten bestaan.

Maar...
>maar...
Maar...
Veel langer verhaal. Het gaat er niet om afstand te doen van bepaalde dingen die hier gelden
>>
>>221223766
jera on air, dagkaart is 99 euro dus dat valt wel mee, maar daar overnachten is wel handig om de ochtend erna terug te rijden, maar dan is camping 40 euro en parking is ook 30.. wordt toch prijzig dagje zo
>>
er is reden
>>
Bijvoorbeeld dat van tuut tuut tuut groetjes van ruud
Van André van Duin
Een hele tijd geleden.
In ieder geval wat als iemand daar gewoon op zeker moment genoeg van heeft en ook nog even gram moet halen
>>
Maar gnosis ontwikkelen ho maar
>>
>>221225186
https://www.youtube.com/watch?v=3Z2a0B3CEYc
>>
negers zijn mij reparaties verschuldigd, ze hebben brussel verneukt, leeggeplunderd
>>
alwin je bent er gloeiend bij

https://www.youtube.com/watch?v=0AJs3wse2UM
>>
File: 1691485421824380.jpg (21 KB, 396x385)
21 KB JPG
>>221225300
Apartheid had niet afgeschaft, maar hier juist geïntroduceerd moeten worden.
>>
>>221225399
Het kan een net linkszijnscultuur onderwerp zijn.
Want (...)
Langer verhaal. Of daar is reden toe
>>
Welk ras is na negers het beste slavenras?
>>
File: wvddag.png (226 KB, 501x501)
226 KB PNG
Wrsprk: Meivloed, doet een heel jaar goed...

... geeft aan dat een natte meimaand zorgt voor een vruchtbaar landbouwjaar en een goede oogst. Het impliceert dat voldoende regen in mei ("meivloed" of "meiregen") zorgt voor groene weiden, volle aren en voldoende gras, vaak samengevat als "meiregen is geldregen".
>>
oldetingsjieset oldetingsjieset running troe mai het running troe mai het oldetingsjieset
>>
>>221225551
filipijnen
>>
Volgens mij is er echt reden dat de disproportionele stromen naar de regio te maken hebben "om" gewoon natieve figuren heen te gaan.
Kolenbranden hoe dat heet
Met andere woorden ook niet goed voor hen.

Maar dit soort onderwerpen. Er zou eerst reëel onderzoek naar moeten plaatsvinden. Vóór er iets met echt zekerheid gezegd kan worden.
>>
>>221225707
klopt, sterk inzicht
>>
>>221225300
afrofuturisme
>>
>>221225551
Indiërs
>>
>>221224747
JAHAAA IK BEN NIET VAN GISTEREN GODVERDOMME. NORMAAL GESPROKEN GAAN DE WINKELS OM 22UUR DICHT. IK SNAP DAT ZE BIJ DIE TWEE MINUTEN DICHT ZIJN, DAN IS LETTERLIJK HEEL DIT LAND STIL. MAAR GAAN DE WINKELS DAARNA WEL WEER OPEN EN NIET MORGEN PAS?
>>
pff mensen kinderen toch
>>
>>221225139
En dat voor alle kleuren?
>>
>>221225855
oei amai denkt aan uw hart
>>
>>221225937
ja gaat niet goed met mijnen hart
>>
oei verf op de hotelhanddoek
>>
>>221225905
welke kleuren?
>>
>>221225971
zit je in een lekker hotel trouwens, goeie douches en onbijterino ?
>>
>>221225996
https://www.jeraonair.nl/nl/line-up/alle-kleuren/
>>
ik vraag jullie niet vaak om advies maar een tindermeid wil een date maar eerlijk ik ben kanker arm, kan wel wat tientjes uitgeven enzo maar eigenlijk kan ik het niet missen... ik maak me geen zorgen over hoe zij me zal zien of welke invloed geld heeft op aantrekking, maar meer over of ik uberhaupt geld moet uitgeven voor een date.
>>
oei geshart in mijn onderbroek
>>
brr dat high quality bellen is echt creepy voor een turbo autist als ikke voelt alsof je bij elkaar in de kamer bent
>>
>>221226104
zeg gewoon eerlijk tegen haar dat je broke bent, je zal snel zien wat voor vlees je in de kuip hebt
>>
>>221226175
het probleem is niet alleen dat ik arm ben maar ik heb ook vaak katers en ben lelijker geworden
>>
>>221226104
dan maar jezelf afrukken
>>
>>221226199
kan gebeuren
>>
>>221226122
dat wordt een nieuw pakske boxers kopen
>>
>>221225784
janet
>>
>>221226229
>>221226229
>>221226229
>>
>>221225186
snap nog steeds niet wat gnosis is oetz
>>
>>221225083
>>221225179
Goedzo :3
>>
>>221225551
boeit mij ammal nie
>>
>>221226229
>>221226229
>>221226229
>>
>>221224036
ja heerlijk kusjes geven
>>
>>221226175
zal ze snel doorhebben als ik in de greenwheels kom aanrijden om haar mee te nemen voor een strandwandeling
wat overigens de kans op seks niet in de weg staat
maar ja moet ik weer paar tientjes neerleggen voor de kilometers
>>
>>221226025
ohh helaas zijn die op zaterdag en moet ik die missen, nee k zou gaan voor heriot :)
https://www.youtube.com/watch?v=UWczB2ah_hY

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.