Woensdagmiddag editie
>>221269373Eerst
Iemand zei mij op te wachten bij de Ekoplaza of iets.Maar ik zeg vantevoren, of ik maak die ruimte netjes weg te rennen.Want alle andere gevallen leiden altijd tot moeilijkheden. Het kan namelijk zijn als het die confrontatie wordt dat dit bij mij zal ontmoeten met heel grote agressie dat er in feite weinig van je heelblijft en dan krijg ik al dat gezeik met de politie.Maar dat je ook echt legIn feite zoals van die webms waar iemand ene homo op de stoeprand
Ik hoop dat je hard gepakt bent dat er een probleem isMaar ik reserveer alvast fijn weg te rennen zonder een probleem
En als dat in een winkel is of breekbare spullen van anderen dan is dat gelijk ook een ravage
>>221269596ik zie je daar
Wat Adorno heeft met het slaan van autodeuren heeft Schopenhauer met het geknal van de zweep.
>>221269615Ik vat 't op als een grapje
Maar volgens mij ook, het echte leven realistisch.Als je een getrainde geoefende vechter bent en iets wil iets met jou midden op straat.Ik bedoel de scene, het gezeik van zoiets
Zo'n land als Iran en hun luchtmacht van speelgoedvliegtuigjesen hun bek
Willekeurige woorden in willekeurige volgordeEn dan zo een paar zinnen achter elkaarFritsiaanse kankerhobby dit
Het Hantavirus gaat ons allemaal grijpen
>>221269373kek wat de neuk
>>221270042Ook goedemorgen babe
woensdag pik eraf hak dag
>>221270209omg ik ga dood chat ik vergeet letterlijk te ademen
>speelgoedvliegtuigjesdaar zit dan een explosief op maar ze kunnen alleen wild kwijlend in de rondte schietenEn hun Yt propaganda van legoof dat Yt ze er even afgooid als een stoute video maker>Legodat is ook het idee van allemaal steentjes die uit elkaar klappen. de constructieMaar geweld wordt snel armoedig als je er zelf fouten op nahoudt en een redelijk pad niet neemt dat er is.Ik zeg niet dat ik ongelijk geef over de ruzies veldslagen met de politie soms. Ik wil mijn rust, niets tegen de wet bedoeld. Maar daar is reden toe gemaakt door iedereen.Hoe ondersteunt iedereen of hoe denkt iedereen over dat er groeperingen zijn die veel agressie willen overal en daartoe oproepen en dat zo een aantal van hen aan de macht komen.Dus een systeem waarbij alles , ook daarna in principe uitgevochten moet worden? Of voor geleden moet worden meer want ik ken geen systemen waarbij het anders is. Nu of in de toekomst waarbij het zo werkt als dit is hoe de overheid is.
God is goed.
>>221270100hoi hoi, leuke OC
>>221270310>afgooidafgooit, tegenwoordige tijd
>>221270532Ik heb het gestolen van iemand op >>>/lit/
Met alle respect maar wie aan spiertraining enzo en andere bepaalde patronen. Net als bij transseksuelen, op een bepaald moment verandert er wat dat mogelijk niet meer terugkan.Er wordt niet over gepraat of minder. Maar ik vraag me af wat voor invloed dat heeft.Hoe dat precies verandert ten opzichte van daarvoor.
Niemand heeft het ooit over wat de volmaakte balans is overal. Stabiel. Die echt ondersteuning geniet.Wat trouwens ook bestaat in groepen soms is zo iets en dan geldt onder iedereen: geweldAlles is opeens relatief gewelddadig. En het zou eigenlijk altijd zo moeten zijn.Die cultuurszijn
>>221271344ik mis de 90's ook
Gothboy
>>221271364>ik mis de 90's ookNederland was nog best wel blank toen. Als je naar de lokale frituur ging stond er nog een ouderwetse Henk of Corrie je frieten te bakken
>>221271564Het is bij ons op het dorp al sinds de jaren 60 een sjinees die de patat bakt
Ik mis de jaren '90 ook, en om dezelfde redenen.
>>221269756
En verder moeten we ons ook beseffen waarom we nu ineens deze paniek hebben. Dat komt door die idiote halve gare in de VS die sinds iets meer dan een jaar weer aan het roer is. Ik begrijp goed dat je eerst even bekijkt hoe alles loopt en pas wanneer blijkt dat je totaal niet kunt vertrouwen op die mafkees, je gaat zoeken naar alternatieven. En dat kost tijd.
Moe k plato gaan leze?
>>221271784In tijden van nood, weet aan wie je je kontje verkoopt
Zeker niet om negatief te doen.Ik zeg nu gewoon even niets over VOC dagen en veroveringen.Maar koloniën>als een rasAls een regio>Een Engelssprekende natiën erop nahoudenonder andere de V.S.Hoe dingen nu liggen tussen deze regio en henOf in het verledenHet kost toch wel wat. Ik bedoel het is wel iets om te dragen
>>221271898Met apartheid?
zat een meisje van 8 ofzo bij de jumbo die ontzettend lang blond haar had net zoals die ene van dat nieuwe spelletje dat net uitgekomen is, pragmanta ofzoietsnou in ieder geval, ging ze vlak voor me een pirouette maken om haar haren te laten zien, helaas voor haar ben ik geen kinderlokker, maar die gaat nog eens in de problemen geraken lijkt me
>>221272403als het bestaan van kinderen je aanzet tot zulke gedachten dan ben je al te ver heen
Valt het jullie op dat er bij de McDonalds veel meer blanken werken dan bij de BurgerKoning?Hoe komt dat? Zijn ze racistisch bij de Mac?
>>221272503nee ik kom daar niet want ik boycot multinationals
>>221272403uhmmmmmmm
>>221272458alleen getekende
>>221272846je zou per ongeluk in een afvalpers kunnen vallen
ik haat kinderen
>>221272895Is dat waarom je je zoon weigert te erkennen?
goedemorgen makkers. ik heb diarree van een bedorven kebab.
>>221272911borislav is mijn zoon niet
>>221272895voorspelbare linkiewinkie
>>221271730Jaaa de Russische oligarchen daarintegen, het toonbeeld van deugdzaamheid en zelfopoffering.Trouwens, waarom paal je zijn laatste tweet over blanken niet?
>>221272992nee mijn eigen kind zou ik liefhebben, maar het kind van een ander?ik zou die ervaring niet willen missen, dat je een kind hebt en die mag opvoeden en ziet groeien, dat lijkt me fijn
>>221272458>>221272817nee nee, lok geen kinderen nee ze ging vlak voor me staan, nee nee nee geen kinderlokker nee vond het gewoon opmerkelijk nee nee nee nee geen kinderlokker neehttps://www.youtube.com/watch?v=_YmDcCpD1gc
>>221273088ja want die ga je expres opvoeden als het verkeerde geslacht om je zieke perverse wereldbeeld te forceren kanker pedo
>>221273105
Ben gewoon een beetje zoals jimmy page ikke
>>221273105maar even een vraagje, ze liet jou haar haren zien. daar moet een interactie aan vooraf gaan toch? waarom interacteer je met anderen hun kinderen??
>>221273105ohhhhhhhhhh da kannieeeeeeeeee
>>221273231wie is dadde?
>>221273286sommige kinderen zijn impulsief en frivool omdat ze nog onschuldig zijn en van geen kwaad bewust, als je daar niet mee om kan gaan heb je issues
als ik interesse heb in een idee dan ga ik eerst op zoek naar tegenargumenten en als ik die cringe vind dan aanvaard ik het idee
>>221273376Boemer gitarist
>>221273726ah ja
>>221273501gister nog een kind beroofd van zijn fatbike
>>221273749En hij had iets met ene lori maddox in de jaren 70, maar dat was een andere tijd ofzo
>>221273501ok ontwijk de vraag maar homo
>>221273501goed geprobeerd dit maar jij lokt echt overduidelijk kinderen
https://youtu.be/J7kYFQlODQ8
>>221272403speelgoed voor mij
had ik maar een plek om kinderen naar toe te lokken.... niet omdat ik pedo ben maar dakloze zwerver een eigen huis zou fijn zijn oetz
>>221273865het antwoord is dat kinderen rondrennen en ongevraagd vreemden lastigvallen en daar moet je als volwassene mee om kunnen gaan als je geen verdorven geest hebt
>>221273940oke dus je ziet een meisje met blond haar, denkt oei mooi haar net als in mijn vidya game EN TOEVALLIG laat ze je haar haar zien daarna. LMKE tuurlijk viezerik
>>221273904https://www.youtube.com/watch?v=JHfILprq8tk
dat meisje ging spontaan uit onschuld op mijn pik zitten jongens IK BEN GEEN PEDO
https://www.youtube.com/watch?v=Kfs58fJpUw4dit is echt Rik Mayall's betere werk
lief dagboek, vandaag gaf een anon toe dat hij willekeurige meisjes aanspreekt en complimenten geeft over hun haar terwijl hij boodschappen doet. Maar hij is gen viezerik hoor! gelukkig
kwam vandaag een kind in een prinsessenjurk terwijl ik boodschappen probeerde te doen en ze zei ik heb prinsessenhaar dus ik zei natuurlijk opkankeren smerige kankertrut want ik ben geen pedo, niet mijn schuld dat ze moest janken
>>221273997Exact hetzelfde is Jos Brech overkomen met de kleine nikkie.Free hem
KINDEREN ZIJN ZO MOOI
kinderen kijken mij altijd na omdat ik deels bionicle ben maar ik ben geen verdorven geest dus ik kan daar wel mee omgaan dus vraag ik hun ouders om een euro om ze te leren wat een goed hart is en zo niet keer ik hun kinderen tegen hun
>>221274093en terecht ze mag echt wel leren wat te dimmen in deze gevaarlijke maatschappij raar trutske
ik rij altijd doelloos rondjes op zoek naar verdwaalde kinderen om ze thuis te brengen, goed mens ikke
>>221274093ik doe dat niet want ik ben GEEN kinderlokker! nee nee, nee nee nee, kinderen lokken is niet oke! doe er nou gewoon niet aan meeeeee!!kinderen lokken? nee nee nee!
vieze gore tsjernobylbaby
wat betalen jullie loonslaven aan huur
>>221274399Als ze 16 zijnDat is de minimum leeftijdZij kunnen toch ook weleens de weg kwijt zijn?Niet daadwerkelijk het fietspad of de stoep
Maar begin niet over kinderlokkersHet ligt nu allemaal zo verpest in contact met de jeugdIedereen is in de boom gaan zitten dat ze compleet verliefd zijn op jeugd
opperpedo frits
>>221274592Nee jij gaat als een houten klaas robo in de kast zitten over dat er 2 dingen zijn waar jij van houdt op een bepaalde manier kinderen en kinderenEr is geen normale conversatie meer mogelijk. Ik zou hier nog bij moeten zetten dat ik hier niet praat onder de 16Maar als jij een kind ziet waar je meteen verliefd op bent dan ren je uit verotte degradatie en angst meteen weg
>oh nee die volwassen persoon signaleerde een kind! dit wil zeggen dat hij dit kindje gelijk helemaal anaal uit elkaar wil trekken!!!!waarom zijn moderne normaaltjes zo tegenwoordig? letterlijk niemand vertrouwt elkaar in deze geatomiseerde kankersamenleving.
>>221274641waarom projecteer je jouw pedofilie op anderenik voel geen aantrekking tot kinderen
De wetenschap moet hier hard voor gestraft worden. Zij gaan erover niet de overheid.Het heeft geen zin er van die gedegradeerde stink ruzies op na te houden onder iedereen in het algemeenDat is echt gedegradeerd
>>221274686t. a.i.Nee maar dat lieg je echtMaar hoe zou je de redenen ervoor omschrijven
>>221274751nee. jij kent mijn hart niet. ik wel. jij kan dus niet namens mij spreken en voor mij bepalen wat ik wel en niet zou voelen.dat jij bepaalde dingen voelt betekent niet dat iedereen dat voelt.
welk ZwetsGPT programma gebruikt frits eigenlijk voor zijn palen? ik wil ook onsamenhangende kutverhalen bij elkaar ijlen.
hentaivirus in nederland gesignaleerd
Born to be alive luid
>>221274889DAT IS NIET VAN DE FILLITSE PIEPOL
https://www.youtube.com/watch?v=vDo3Tzcgeuc
>>221274929XD, ik snap de verwijzing
>>221274976top ik ben zelf ook kankeroud haha
>>221274998Klootviool je weet toch ik niet op travestieten val
>>221275061ZWEVENDE TIJGAH!!!!!IK VANG JE OP!! :DD
IEMAND HENK GEZIEN IK KRIJG NOG 5 EURO VAN HEM
IK WIL GRAVUH!! :DDD
>>221269373mooie Schopie-editiegoe besg OP
er kwam een kind naar me toe vandaag en voreg hoe heet jij, dus toen riep ik heel hard ik ben geen pedo en rende weg
>>221275283goed gehandeld. hij was sowieso een onderdekking AIVDer die jouw naam op een lijst wilde zetten.
>>221275264Bijna uit uwu
>>221275320die jos brech of chris jude taferelen gaan mij niet gebeuren
>>221275353goed dat jij het was en niet ik want ik zou waarschijnlijk meteen mijn ogen wagenwijd opensperren en zeggen van 'ik ben de duivel' terwijl ik hem met mijn lul wurg haha ik haat kinderen.
>>221275344mooie nagels as always>>221275381prosman prosman prosman
>>221275394SOSMAN POZZMAN ROSMAN DE MELAATSE REPRESENTEER
>>221274834wat een achterlijke paal man knip je internetkabel door kankermongool
van onze KINDEREN BLIJF JE AF!! *spendeert 3 weken aan het maken van een plan om de kassiere van de lidl aan te rijden (gaf te weinig wisselgeld)*
bij de laaidl gekocht
>>221275480trennieflikker
>>221275381Prosman, ben jij een kind van de duivel?
>>221275525maai husbend is antiekair
ik ben de reden dat supermarkten bij sluitingstijd alle winkelkarren binnen zetten want anders ga ik 's nachts stiekem die hele rij karren aan elkaar lassen en dan de hele nacht kankerhard DUIZENDPOOT! DUIZENDPOOT! gillen tot de politie me komt afvoeren
>>221275558antikraak?
>>221275620doe you spiek nederlands?
Vanavond de echte finale van de Champions League
>>221275558janet
>>221275530ja en ik kom ook uit een ei vraag me niet hoe of wat
>>221275629homo
>>221275720ik val van de trap af!
papzak
Wil elke dag zon
>>221275766ik voel me een beetje opgeblazen, madamaaknieuit!
Klopt het nou dat vrouwen gezien moeten worden als een vorm van invaliden in het zakelijke leven. Die mannen moeten helpen?
>>221275764kom van dat dak af
>Klopt het nou dat vrouwen gezien moeten worden als een vorm van invaliden in het zakelijke leven. Die mannen moeten helpen?heb ik dit echt goed gehoord
>>221275799klopt wel aardig aangezien volwassen vrouwen permanent mentaal 13 jaar blijven
zo is natuur
ik gooie die blikje zo in de water!
>>221275799Vrouwen moeten helemaal niet gezien worden, ze moeten gewoon een niqaab dragen
Nee maar echt dat ging over overal evenveel mannen als vrouwenEn dus de uitkering van vrouwen in dat verbandja goed ik weet niet of er vrouwen hier zijnmaar de conversatie ligt nooit typisch zo, zodat (...) beetje moeilijk omschrijfbaar
VROUWEN? GEWOON HUN BEK VERBOUWEN HAHAHAHAHAHA HIEEEEEEEEEEEEEERRRRR!!!
im looking for...bier!
De simps die deze vrouwen de ruimte bieden in de hoop voor seks, dat is het echte probleem
ik vertrouw deze donkere jongen niet
>>221275344ik ga je familie verbranden ik geniet van de angst in je ogen terwijl ik je kapot martel waardeloze vieze kankerkakkerlak
>>221275764je bent een trap
>>221276137Ik ben geen Turk
>>221276074IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!DOEI!!!
wil weer eens linux gaan installeren, is ubuntu nog steeds het beste?
>>221276160OPROTTEN MET DIE CAMERA
>>221276154ik zaag je kinloze kankerkop eraf achterlijke flikker
stone island vriend
>>221276272Kom prinsenplein kk flikker
De één gaat naar zn werk de ander blijft thuis
>>221276314 roze flikker pijpfestijn homoparade op prinsenplein
Werken is voor de sterken, ik ben zwak en zielig dus jullie moeten mijn uitkering maar betalen
https://youtu.be/tRDLL_ZiPf4Echt kapitalisme is nog nooit geprobeerd
kaas is anders dan als je een pet op hebt
https://youtu.be/kUtc4vcPfMk
https://www.youtube.com/watch?v=z1g8_yJ5epw
De NatSoc zijnscultuur heeft zichzelf tot zover buitenspel gezet. Wat niet goed is.Maar wat voor waarde heeft het zinloos te forceren de illusie te scheppen dat mannen en vrouwen hetzelfde moeten doen terwijl in de natuurvolkeren het automatisch zo ligt dat er verschillen zijn in welk werk mannen en vrouwen doen.Zonder reactie maak ik soms weleens een opmerking geen vraag.
>>221277909>Maar wat voor waarde heeft het zinloos te forceren de illusie te scheppen dat mannen en vrouwen hetzelfde moeten doen terwijl in de natuurvolkeren het automatisch zo ligt dat er verschillen zijn in welk werk mannen en vrouwen doen.100% eens, zo zouden docenten het ook moeten leren.
naar de supermarkt in mijn 500 euro burberry sjaal en 350 euro burberry pet
Goonen op trennies
Hoewel paarden vaak werden gebruikt voor de trekschuit, gebeurde het jagen (trekken) door mensen – inclusief vrouwen – vooral bij kleinere schuiten, in situaties van armoede, of wanneer paarden niet beschikbaar waren.Weleens een item gezien op de NPO dat vooral boodschapte dat mannen vrouwen echt als luie figuren disproportioneel gebruikten als paard.>Er is reden dat het item loog over hoe dit lag
>>221278109babe, youre gay
Maar echt als bepaalde dingen waarheid zijn in welke positie sommige mensen dan nu zitten, de muur die opdoemt als bepaalde dingen gecorrumpeerd blijken waar de wetenschap hard voor gestraft moet worden.Niet dat ik voor straffen ben maar (...)
dame keek naar mijn burberry babes, mond wagenwijd open
ik heb geen persoonlijkheid dus ik moet imponeren met materialisme ik ben zo links
pauper is boos, pvv stemmer alert
>>221278366goe beseg strax heb je je trophy wife om wat luxekindjes naar de priveschool te kunnen sturen, ultieme flex
>>221278510en een vriendin on the side uit brazilië die model is in amsterdam
>>221278524met nen vrouwenpiet
>>221278140En water is nat
>>221278551hele grote femme zizi
>>221278659niet tegen charlotte vertellen dat je masseuze joão gabriel heet of ze rijdt je porsche cayenne in de gracht en vlucht naar haar eigen joão gabriel in ibiza met jouw halve fortuin na de echtscheiding
>>221278975uffff, babe dan drink ik elke avond saint landelin zonder glas...
>>221279112willemijn is dan oud genoeg om een zelfstandige vrouw te zijn die geen man nodig heeft en gaat blogs schrijven over de overtolligheid van de man bij gebrek aan een sterk vaderfiguur terwijl ze zich laat uitwonen door het hele corps, en kleine janpieter wordt voor het eerst van het gymnasium gestuurd omdat hij wiet rookte in het fietsenhok
>>221279214willemijn gaat zo zijn van, het zijn de pvv stemmers, terwijl ze aan de UVA er nog nooit een heeft ontmoet, en om papa te tergen met een DONKERE jongen (hij is kwart spaans)
>>221279357ze is zooo progri
>>221279401ze heeft zichzelf immers in indie ontdekt in het vijfsterrenresort
wat is jullie mening hier over by the way?https://youtu.be/7hEtCNhn-Jo
>>221279530tussenjaar, heeft papa betaald als zwijgertje want ze weet dat hij kasthomo is
>het is weer een homodraad aflevering nou zeg wanne verrassing
>>221279620
>>221279585Moet kunnen
Voetbal kijken en homopalen maken op den draad
>>221279640janpieter ontdekt voor het eerst 4chan en wil zich melden bij de JFVD
>>221279699wie spelen er, ik kijk zelf helemaal geen sport
>>221279716Bayern VS PSG
kweenie ofzoik frits, er is dan wat met mijhet doet zich makkelijk voor dat wat ik allemaal zit te zeggendat dit gevoelsmatig of wat het is wat krom bij mij terugkomtDus, natuurlijk vraagt iemand zich af iets gezegd hebbende: hoe zou het exact overgekomen zijn?Maar in ieder geval feitelijk heel ontspannen en dynamisch en niet-reden-tot-zorgen gedaan
>>221279761dan ben ik voor Paris Saint Germain want die hebben leukere mode
Als ons leven is tragedie waarom ben je mijn remedie?
>>221279861beetje gay dit
>0-1 Goalslop wedstrijd, gisteren was het beter
Wouten aan de deur omdat iemand anoniem getipt had over wietlucht... Of ik ze even vrijwillig wilde laten rondkijken.. NEE.. Haal je machtiging maar.
>>221279934Prosman?
>>221279876jznevz
>>221279954Nee ik ben een vent van 45 met een normale baan.
>>221279968mag het hopen>>221279972goe beseg
>>221279807 (Ik)En dat ligt in hoe bepaalde dingen in het algemeen liggenMaar meestal sta ik daarbovenJa en daar is het weer: ,,Zou ik dan hoogbegaafd zijn'' -In feite ook wat gecorrumpeerd is tot een vorm van degradatie in het algemeenVaak verbonden met ziektesAllemaal langer verhaal. Omdat iedereen van die dingen toestaat die niemand toestaat, zoals dat "zelf" minder zou hebben of zijn dan anderen.Ik denk dat het daarmee te maken heeft.Ik bedoel bijv. de democratie en rechtstaat. Daar is dat allemaal de deur uit te werken.Gewoon ontspannen gezellig enzo. Weloverwogen ook hoe het dan moet worden en wat nu precies fout zit.
>Avondwandeling in boymode kleding>Marokkaanse hangjeugd riep "smash" naar me In de war nu
>>221280022geil
>>221280022Nafris zijn de dapperste soldaten van de zestyheid
>>221279972je mag geen wiet roken in je eigen huis he
De NatSoc zijnscultuur heeft zichzelf buiten spel gezet. En dat is niet goed althans indien ik
>>221280319mening over geenseksfap?
frits weest als dat laatste zinsdeel houd ik voor mezelf
Nuno PoepseksJonathan Bah, wie heeft een scheet gelatenDiarree Drolé
>>221280222>>221280240Had in een diepe mannenstem moeten terugroepen maar dan had ik klappen gekregen koek
>>221280547toevallig zin om een lul in je aars te hebben?
kapsalon is niet lekkerdaar, ik zei het
>>221280022wat zou je reactie zijn als ik achter je aan liep en vieze naalden in je nek begon te prikken
>>221280633https://youtu.be/5Uj5XMBDpfc
>>221280633ditneem gewoon een schotel, is hetzelfde maar dan niet alles in 1 bak
>>221280620Ben je 2 meter, hygiënisch en een alfaman? >>221280686Roundhouse kick in je gezicht
>>221280686Dankje voor de gratis druks?
Nafris zouden terug moeten willen naar hun originele land. En dat het daar stabiel goed gaat. Dan is er overzicht wat men in eigen regio echt doet met dingen.kan zijn het zou nooit moeten werken met de Nafris hier onder voorwaarden van disproportionele stromen die er nu zijn.
>>221280875Frits je openlijke pedofilie is 1 ding maar het racisme kan echt niet
Waarom betaal ik belastinggeld dat vervolgens voor oorlogen gebruikt wordt waar ik NIET achtersta?
>>221280904>waarom betaal ik blastingSkill issue
>>221280339Als het waar is dat er heel veel reden voor geweld is en al dan niet aanverwante dingen door geenseksfap
>>221280904Dat zijn de nadelen van een collectieve staat
Ik ben tegen het AZC ben als lhbt'er en waarom dat is dat de LHBT gemeenschap een target kan worden voor geweld vanwege immigranten en multiculturele samenleving.
>>221280961Wat is het alternatief op een collectives staat? Eenmansstaat?
>>221280986Wejow dankjewel ik ben voor immigratie nu
>>221280989Een private staat waar je op vrijwillige basis belasting kan betalen naar eigen belangen
>>221280339Als de keuze is geweld en de gevolgen of op een beetje fijne manier neuken.Maar het is ook zó hier en nu in een paar palen volgens mij zo goed als zeker aan te tonen dat het onderwerp van seksfap nu en al eeuwenlang gecorrumpeerd is.Dat het niet moeilijk is het ernstig te betwijfelen.
Negers
>>221281058OK veel succes in die staat doeiiii hahabab
>>221281093Minst ziedende linkiewinkie
>>221280796haha je twijgbeentjes verbrijzelen tegen mijn krachtige kaaklijn anorexische alcie nicht
>>221281133Ik zied altijd als ik hier ben jullie schumd
>>221281081De gemeente amsterdam moet ik betalen blijkbaar. Even wat vragen gesteld.Blijkbaar is het Van World Economic Femke Halsema. Nee ik wil weten van die die weg is. Dat stuk ground vanwaar ik perkeerd heb. U zegt de gemeente Amsterdam? Maar ik heb maar een vraag van wie is dat stuk grond vanwaar ik geparkeer heb dan kan ik gaan kijken of ik een deal had of kan maken. Dus graag een naam, achternaam, en een soort van overeenstemmingmet iemand waar ik dus blijkbaar een contract heb gesloten en ik daar niet van weet. Want 4.5 miljard jaar geleden is de wereld ontstaan maar volgens de gemeente is het van hen of die ene iemand die ik nu niet ken.Hopende u voldoende geinformeerd te hebben teken ik.
>>221281081 (Ik)En gecorrumpeerd door ''''de jode'''* Zo het inderdaad eng ernstig juist uitkomt als frits dat over de Joden uitlegt. >''''de jode'''Het wordt al gauw eng zoiets te zeggen en ik wil mijn rust. Dus is er een probleem mee?In ieder geval Jezus heeft het jodendom echt afgeschaft. Of bestaat daar twijfel over
>>221281447Vgm is Jesus aan een kruis gestorven
>>221281299Je hebt wel vaker dit soort fantasieën merk ik
In NatSoc zijnscultuur opzicht: volgens mij maakt het niet uit hoe bepaald wordt dat het zit met de Joden, zolang het maar afgeschaft wordt en het klopt wie het is die dat doet
In me bed gescheten
>>221281058een flikker en nikkervrij hoppeaans verbondsgemeenschap een arisch europa van 1000 luxemburgs we gooien nichten van daken hiero heil hoppe
Maar met mij frits het is toch wel opvallendOnder andereMijn naam is met andere woorden Aryan, Aryan ruler, Wolf, En ook over de islaam the White OneSorry hoor even in het Engels op dit moment.Sommige dingen die eerst en vaker zo, zoals het was dat werkt niet meteen anders. Niet helemaal in ieder geval.
>>221281642No way ik ook
Moest iedereen maar niet zoveel Engels lullen
>>221281888Goed bezig
Doen jullie überhaupt kaakspieroefeningen?
>>221281984Ja ik pijp mannen achter het station, krijk er ook nog voor betaald ook
>>221281984Ik heb tsjaad kaakspieren van mijzelf
Een nieuw iets over mijn naam dat ik nu zie is dat er zonder "heerser" "bewapenen" staat Iets wat op het moment heel sterk aan het gebeuren is.Zonder dat "bewapenen" zie ik geen reden dat er iets aan de hand is. En dat ik puur als individu, er is inderdaad ook sprake van een wraak die ik moet kunnen claimen op deze wereld.Puur ik als persoon die ik ben.En ik wist tot zover niet wat ik daarmee aanmoet.Maar zoals ik vaker zeg ik wil mijn rust. Langer verhaal. Of ziet iemand een probleem met dat ik dit zeg?
>>221281553dat jij iemand in zijn gezicht kan trappen en niet alleen jezelf zou bezeren en belachelijk maken is geen waanbeeld wil je zeggen lmke
>>221281984Nee wil juist iets smallere kaak
Maar de enorme speling van daden zonder dat een mens ze koos.Dus in feite willekeurige dingenDie speling of er op een bepaalde manier wel of niet "bewapenen" staat>Beschaafd>gecoördineerd>Met een duidelijk plan ook
Ben een soldaat van de hoogste macht Yah
>>221282498Zou je strijden voor groter Israël als yah het wil?
Voetah
>>221282561lelijk
>>221282574Oke, maar wie vroeg?
ik kan wel eenzame huisvrouwtjes van rond de 40 neuken maar ik word er niet echt gelukkig van
>>221282561Oke, maar wie vroeg?>>221282627lilleken aap
Wat zijn cosmetische ingrepen die jullie ooit nog zouden willen doen?Voor mij:- Lichte feminine facial surgery (Kaak verdunnen, iets minder brow bone)- Onderste ribben verwijderen voor meer uurglas figuur- Misschien vocal chord surgery maar hoeft niet per seOnnozele schijt zoals BBL of botox mij niet bellen.
>>221282527Yah is de god van alle mensen niet alleen van de joden
>>221282780kapmes door je nek kankerachterlijk minderwaardig lelijk onmens
>>221282658Ziedend
>>221282780Ben je trennie?
wat is het met trannoids en oogverkrachting kanker spam
>>221282780Tattoo zoals deze
>>221282885Ja soort van. Ben niet iemand die geloofd dat je de andere seks kan zijn maar je kunt je wel zo presenteren. Ik uit mijzelf vooral als androgeen en wil meer de feminine kant op leunen. Zeer bewust geestesziek.
Op 6 mei 2002 is Pim Fortuyn voor mijn ogen vermoord. Het is nu 24 jaar geleden en de politiek heeft niets met de waarschuwingen van Pim gedaan! Later vandaag kom ik met een verklaring.
>>221283317Fortuynisme/Populisme is echt een derde van de kamer. Wat lul jij?
>>221282780een stel grote dubbel d borsten, verder niks, gewoon een partij kwarktassen
Maar ook gek in feite.Je kan op een plaatjesboord letterlijk in een paar palen aantonen dat het systeem van relatie en erotiek hoe het nu werkt te betwijfelen is. En de autoriteiten kunnen en weten van niets. En die zijn zeker nauw betrokken bij het onderwerp in het algemeen.
>>221282627ikke
>>221282780- Lichte feminine facial surgery (Kaak verdunnen, iets minder brow bone)- Onderste ribben verwijderen voor meer uurglas figuur- Misschien vocal chord surgery maar hoeft niet per se
piemelvergroting
>>221284207Nog groter?
>>221282957kanker mongool!
groomcord uurtje
Kennis van het occulte
Ik sta op goede voet met God
>>221285087>t. elke protestant
>>221285150Ben een koekertSpiritueel begaafde kinderen (schizo's) hebben vaak een sterkere band met God
>>221285258>t. elke protestant
mijn drol in het sifon weest als
>>221285325Allemaal vrijwillig trouwens, dat grotduiken. Wanneer je daadwerkelijk de schaduw in zijn fysiek vorm wilt aangaan.
>>221285717Kankerop met je flikker plaatjes kanker pedo
>>221285913Nu opeens pedo? Sinds wanneer?
>>221285717vies ben jij
hallo jullie ook hier?
allo
Nachtwaker zijn dat is zo fijn
hebben jullie al tornados gezien in Nederland dit jaar?
>>221286684dat is zo fijn dat is zo leuk
>>221286870neee
pizzaatje in de oven geplaatst
>>221286576ja ikke ook
>>221287774toch niet eentje met nepkaas he
>>221288000een pizza vegetale
>>221288147hmMMmm
>>221284569Pourquoi?
>>221288978debiel
>>221288816wat is deze
homo
>>221288147wat is vegetale
>>221287774zo laat nog
>>221286602hallo
>>221285325de wat?
>>221289059>>221289059>>221289059
>>221285306>t. elke protestant
>>221283709ja dat is gek!
>>221282347ik wil jou als heerser
>>221285717boeie
>>221287479ik ook niet, maar op 1 juni 1927 was er een IF5 Tornado.Dus er gaat er eentje komen binnen een paar jaar.Dus houd je ogen open.