[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

Ik ben een Waal, maar ik vind het belachelijk dat het Nederlands een eigen taal is
>>
>>221306930
Ga terug aan het staken voor een kolenmijn die al vijftig jaar dicht is.
>>
amai, klinkt alsof ge geen vertaalmachine nodig had. ge klinkt nog altijd als een kleuter en de arrogantie gepaard met uw bedenkelijke opmerking is niet bepaald voorkeurig voor mijn mening met de zuiderbuuren
t. leef vlakbij de taalgrens, en ja ge kunt ze kussen
probeert nederlands te spreken in brussel en ze gaan u scheef bekijken
>>
File: poopensharten.jpg (33 KB, 480x521)
33 KB JPG
>>
>>221306930
Ik wil niet klinken als een vuile mongool.
't's nie' moeilijker dan da'.
>>
>>221309154
een van mijn klasgenootjes vader destijds geeft/gaf les nederlands in het volwassenonderwijs
hij kreeg blijkbaar de opmerking "waarom worden er boeken in het Nederlands geschreven?" goede illustratie van hun denkwijze
>>
Weet ik
>>
>>221309363
>hij kreeg blijkbaar de opmerking "waarom worden er boeken in het Nederlands geschreven?" goede illustratie van hun denkwijze
Ik heb nog nooit zo iets lomp gehoord.
Kielhalen is het enigste optie!
>>
>>221309587
uw Nederlands heeft idd wat werk nodig, maar het is beter dan de gemiddelde waalse politicus
geen idee waar ge Nederlands hebt geleerd maar uw korte post staat vol met fouten. mijn frans is ook niet echt super maar ge gaat mij niet onmiddellijk horen verkondigen dat ze beter latijs broebelen of iets dergelijks
>>
File: 1776982543364218.jpg (99 KB, 1003x588)
99 KB JPG
Hitler dood
>>
>>221309803
ik ook ik ook wir suchen dich xd
>>
>>221309758
>uw Nederlands heeft idd wat werk nodig, maar het is beter dan de gemiddelde waalse politicus
>geen idee waar ge Nederlands hebt geleerd maar uw korte post staat vol met fouten.
Gebruik het bijna nooit om te iets te schrijven of te typen. Dat krijg je, als je teveel internationaal bezig bent.
En, stop met 'negerren', alstublieft.
>>
>>221310393
"negerren"? wie ben ik aan het negeren? maar toch goed dat ge hier uw negerlands komt oefenenen, en dat meen ik
het is laat oetz
>>
>>221306930
Het Duits is een dakspraak. De eigen talen zijn Beiers, Nedersaksisch, Zwabisch enz. Het Nederlands is niet onder het Duitse "dak".
>>
>>221311724
met zoiets gaan ze u deporteren
ge doet uw best, meer dan ik kan zeggen voor de anderen
rn ik ben moe
>>
>>221306930
Alles ansichtssache. Niederländisch is ne eigene sprache und kein deutscher dialekt weil ihr euch darauf geeinigt habt dass es eine ist, und weil ihr die Rechtschreibung auf euren dialekt angepasst habt. Hättet ihr das nicht getan wärt ihr im selben boot wie die schweizer, zwar komplett unverständlich beim sprechen, aber trotzdem deutsch

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.