vorige draad: >>221333955
Koud glas bier drinken oetz
>>221349483Foto van prosman zijn jeugd voordat de muren gingen praten
>>221349483Krijg je hier nou geen platte lul en ballen van zo te gaan liggen zeg
wats dit voor pedo plaatje met die bekakte kikker
>>221349493Van de goog in a.i. modusMaar gatverdamme zegWeer zoiets uit de V.S.En altijd uit de V.S.Daarom RuslandDaarom een Europese NatSoc die zijn eigen weg gaat. En dan afgelopen met dit soort schorrie morrie
>>221349588Kikkerjannie is doodziek
>>221349588O jee heeft iemand lul en platte ballen gezegd?En nou aan de kinderen zitten met je poten en pedo pedo overal
platte ballen
Rob Jetten moet opstappen
Ik heb Robert Jensen en Rob Jetten nooit samen in een kamer gezien en ik denk niet dat ik dat wil zien
Ok, als de V.S. daar een talent voor heeftMaar hoe het nu is wordt het vies bâh>Maar gatverdamme zeg>Weer zoiets uit de V.S.>En altijd uit de V.S.>Daarom Rusland>Daarom een Europese NatSoc die zijn eigen weg gaat. En dan afgelopen met dit soort schorrie morrie>>221349598
>>221349710Robert Jensen heeft nooit het kabinet Jetten mee mogen maken. RIV koning
https://www.hln.be/gent/katje-gucci-15-ontsnapt-even-uit-huis-in-gentbrugge-en-wordt-gruwelijk-mishandeld-door-buurman-zijn-hele-ribbenkast-was-gebroken~aff6673b/273319224/zo groot is gentbrugge toch niet? zijn er genters hier die het voorgevel herkennen?
Ze huren al jaren dezelfde hipster toneelgroep in hier op het plein om dezelfde domme indie muziek te spelen elke week in de lente
>>221349793Gebaseerde buurman
het gevel
>>221349793is dit misschien een nederdrader?
>>221349844je kankermoeder huilt elke nacht dat ze je niet doorgeslikt heeft
Nummer 72Ff Streetviewen/lensen
>>221349872Mooi
6-7~~Dat is veels te hoerig zogib rusland gib eu-natsoc zijnscultuurecht gatverdamme even over mij nek
'k heb eigenlijk iemand nodig die langskomt en aan mijn slurf komt trekken
>>221349793ziet er een kosovaar ofzo uiteen zielloze mens alleszinsboterzuur in zijn brievenbus en onder zijn deur kappen, in het verluchtingssysteem van zijn auto
>>221341471>>221341963urbanus bedoelt u? ik vind daar niks over
liep net een meisje van 12 ofzo alleen haar hond uit te laten, ik moest erlangs lopen maar het was een eenrichtingsweg zonder stoep dus ik moest me de hele tijd omdraaien om te kijken of er geen auto's aan kwamen rijdenmaar goed, die zal nu dus wel gedacht hebben dat ik haar heb willen misbruiken
liep net een meisje van 12 ofzo alleen haar hond uit te laten, ik moest erlangs lopen en dat zag ik wel zitten maar het was een eenrichtingsweg zonder stoep dus ik moest me de hele tijd omdraaien om te kijken of er geen auto's aan kwamen rijdenmaar goed, die zal nu dus wel gedacht hebben dat ik op moest letten op de auto's
>>221349752Ikke baasje is in de nederdraad voor grote baas frits
je moet je niet afvragen wat anderen van je denken, ze denken namelijk helemaal niksdat zeg ik niet om patserig te doen, het is een les die ik zelf ook met veel hulp heb moeten leren
>>221350806nee
>>221350723zo werkt dat niet vuile kinderlokker, verwacht binnenkort een bezoekje van oom agent
Wel fijn ditSommige dingen werken niet dat alles in 1x helemaal correct moet zijnAls een universeel principeIn ieder geval de juiste openheden moeten er zijn
>>221350839ok vraag jezelf af, weet ik wat ze denken of ben ik aan het gokken?vraag eens voor de lol aan iemand wat ze denken, de kans is klein dat je het goed hadniet je hersenen de gaten op laten vullen in dit geval
liep net een meisje van 12 ofzo alleen haar hond uit te laten, en dat zag ik wel zitten, ik moest er langs lopen maar het was een stoep zonder eenrichtingsweg en ik moest me de hele tijd omdraaien om te kijken of er geen meisje van 12 ofzo alleen haar hond liep uit te laten, maar goed die voorbijrijdende auto zal nu wel gedacht hebben dat er een meisje van 12 ofzo alleen haar hond zat uit te laten
reed net een voorbijrijdende auto langs, ik moest er langs lopen maar het was een stoep zonder eenrichtingsweg en ik moest me de hele tijd omdraaien om te kijken of er geen meisje van 12 ofzo alleen haar hond liep uit zat te laten, maar goed die voorbijrijdende auto zal nu wel gedacht hebben dat er een meisje van 12 ofzo alleen haar hond zat uit te laten
nu al een dode miem
wat gaan gulle snacken vandaag
Liep net een meisje van twaalf ofzo alleen haar negerman uit te laten. Ik moest erlangs lopen. Een eindeloze eenrichtingsweg, zonder stoep. Ik draaide me om maar er leek geen einde aan te komen. Het twaalfjarige meisje keek me verbaasd aan, alsof er niets aan de hand was, dus ik probeerde te bedaren. De auto's kwamen voorbij uit die kolkende duisternis waarin vormen verschuiven, en niets is wat het lijkt, mijn oren leken vol water te zitten, ik hoorde de auto's bijna niet.Maar goed. Dat meisje zal nu dus wel gedacht hebben: dat is een sluipend, naamloos wezen uit vergeten kelders, met vingers die krommen en een stem als het breken van glas. Uit de verste diepte van mijn bewustzijn, de onvergeten plek waar wezens leven die het daglicht niet verdragen.En negerman? Die wist het allang.
>>221350806Waarom staren mensen mij dan aan?
>>221349483Wat is dit in feite voor een foto?Dit kan toch niet uit het echte leven gegrepen zijn maar een opzet foto professioneel voor ietsZo kun je toch niet gaan liggen op de grond om tv te gaan kijkenDat gaat zeer doenVolgens mij kan niemand zo gaan liggenEn dat nekje dan
>>221351212Frits rustig, kinderen zijn flexibeler
koekt dat nekje
Liep net een voorbijrijdende negerman alleen haar 12-jarige hond uit te laten, ik moest er langs maar er was geen stoep en ook geen eenrichtingsweg, die zal nu wel gedacht hebben dat ik me de hele tijd moest omdraaien
>>221351230Daar heb ik het over.Als kind zag ik weleens dat soort foto's of foto ergens. Net van die jongetjes of jongen als ikToen deed ik het ook...Ik dacht (ergens ziend van niet) ,,je kan gewoon zo gaan liggen''Niet echt dus
lekker met de biemel tegen het tapijt schuren en zich afvragen waarom dat goed voelt
>>221351253ik snap ditt verhaalke nie
Het was nog donker, toen ik in de vroege morgen van de twee en twintigste December 1946 in onze stad, bij het begin van de Handelskade, de held van deze geschiedenis, Frits van Egters, over straat liep. Enfin, een meisje van een jaar of twaalf was net bezig met het uitlaten van haar viervoeter. Ik moest erlangs lopen. Deze eenrichtingsweg zonder stoep. Ik moest me de hele tijd omdraaien. Kijken of er geen auto's aankwamen — die altijd komen, maar nooit echt. "Vooral 's avonds, dan komen ze vooral", zei ik tegen mezelf.Goed. Dat meisje, met haar hondje, die zal nu dus wel gedacht hebben: een kille, eenzame jongen met onbesuisde gedachten en een zachte, natte kraag. Dat ik háár heb willen misbruiken.Wat natuurlijk niet waar is. Ze was immers veel te jong. En de hond keek zo verstandig. Dat deed mij pijn. "Net zoals mijn moeder vroeger wanneer onze kolen op waren", zei ik nog tegen mijzelf. En ging naar huis om te computeren.
>>221351315Ik vond er weinig soeps anHet deed alleen maar zeerEn als je nek ook nog zo
Ik heb alle nummers 72 van postcode 9050 bekeken op streetview maar geen match, enige optie is straat voor straat gentbrugge uitkammen maar geen zin in
niet de katterinosniet de boepende wezens zonder bewustzijnniet de hekkende duiven en ratten eters
De kant op van:Gewoon een potje neukenNiet:- geenseksfap- lhbt of aanverwanten als lhbt niet al gelijk alles is. Wel
Misschien moet ik ook maar Blanchot gaan lezen
als het toch geen waarde voor je heeft waarom moet het dan kapot gemaakt wordenwat als ik bepaal dat jij waardeloos bent, geeft mij dat rechtvaardiging om jou kapot te maken?
frits houd nou is je waffel man
>>221351464een koe heeft meer bewustzijn dan een kat en we vreten allemaal koe en melken ze dood
>>221351502>melken ze doodgeen dinkske>>221351502>een koe heeft meer bewustzijn dan een katklopt ook nie
>>221351523nul argumenten links tuig
>dierenmishandeling le slechtGaaaaap, het zijn maar dieren
>>221351540je bent zelf links stomme junk
>>221351550elke dag rukt een tijger de hele achterkant van een gnoe er af tot hij sterft van de shock en het bloedverlies, maar ik moet me echt druk maken om een huiskat
>>221351502>leed bestaat dus we moeten extra leed aanrichten ??
>negermishandeling slechtGaap, ze hebben niet eens een bewustzijn
>>221351639>je moet gewoon negeren dat katten ook graag met hun eten spelen want de maatschappij zegt dat katten mensenrechten verdienenlinkse trennie gespot
>>221351595sorry ik bedoel niet telullenmaar dat is de vrije natuurhier heeft de huiskat die in de originele staat heel snel weg zou zijn van mensen zijn vertrouwen gegevenik vroeger ook kat daarom begrijp en houd ik erg van ze. hond was ook trouwensmaar dat punt dat dieren zich over gegeven hebben. ik bedoel niet af te troevennet alsof ik aan het aftroeven ben hier staat geen naam opmaar om het gegeven vertrouwen van de kat kan ik niet tegen zoiets
>>221351595Elke dag wordt er wel iemand vermoord , soms zelfs vrouwen en kinderen, maar je moet je druk maken om een huiskat met auwies
>>221351666Negers moeten ook gewoon belastingen betalen in deze landje hoor
https://youtu.be/hJ-S5mxsEMwlekker allemaal troep voor die snol kopen kijk hoe stoer ik ben ik krijg seks LMKEEEEEEE
>>221351595Maar ik heb er ook weleens over nagedachtMaar van katten vind ik: niet meer, tenzij ze aanlopen recht uit de vrije natuurHonden ook niet. Daar zijn de wolven voor.
>>221351678>je moet medelijden hebben met muizen en vogels die katten uit instinct vangen, maar als een immigrant een kat kapot maakt zonder goede reden moet je niet zo janken
>>221351765frits ze zeggen dat er toch geen wolf in zuid holland gezien is, maar dat ben jij toch?
elke dag wordt er een meid van 12 door een nederdrader aangerand maar uitgerekend ik moet me nu zorgen gaan maken om een huiskat?
>>221351726huisdieren spekken de staatskas ook indirect want hun verzorging kost klauwen met geld en de staat slurpt btw op al die zooi dus wat is je argument?
>>221349793Ik huil hiervoorSlachtoffer omdat ekodorpen/ wijken niet bestaan en meer dingen
met een harde schop een kat de lucht in sturen en dan kijken hoe alle chinezen van de patatzaak over elkaar springen om hem op te vangen voor in de frituur
>de urine vormde op het tapijt een steeds groter wordende plas terwijl onder de jurk van het meisje gerommel klonk en ze zich luidruchtig ontlastte, met een vertrokken, rood gezicht, kronkelend in haar stoel als een varken onder het slagersmes...
>>221351793Exact zo is dat ik ben de enige ""wolf""" hiero
veroordeel onnodig leed door mensen aangericht op weerloze dieren en alle bruine npcs worden opeens woedend heel apart
>ik MOET verlepte hoeren op de nederdraad palenook onverklaarbaar homonegergedrag
vanavond broodje kat, china nummer 1
>>221351884>#skinny
>>221351882>weerloos Katten kunnen lelijk krabben en toxoplasmose is ook geen grap
>>221351904hoe zou jij het vinden als ik zo over jouw beste vrienden praat?>>221351914ik hou van vol
>>221351932als je je bedreigd voelt door katten heb je serieuze vaardigheidsproblemen en ben je gewoon bruin>>221351935ze weten niet dat je bestaatzoek hulp
Ook de vogelsIk weet het "niet" misschien klinkt het voor sommigen vergezochtMaar het een vriendschap aangaan met dieren
>>221351988beter dan helemaal alleen
>>221351988Ik voel me niet bedreigd, ik vind het gewoon kutbeesten
>>221351904dit is 100% correct
eerlijk ik walg van de meeste van jullie
>>221352063ohhhh nou ik vind jou gewoon kut dus ik ga jouw ribben breken met een ijzeren staaf want zo werkt dat blijkbaar
godverdomme dikke kater
>Maar het een vriendschap aangaan met diereni.p.v.>>221351765>niet meer, tenzij ze aanlopen recht uit de vrije natuur>Honden ook niet. Daar zijn de wolven voor.De aanwezigheid van de wolf heeft een belang in het land.Er is reden dat: mensen die van ze houden => goede relatie met ze => einde prbleem over wolvenTrouwens er bestaan meldingen van wolven uit Indië die te vondeling gelegde baby's opgevoed hebben>OpgevoedTerwijl ze waren in dat bos gelegd om ze door de wolven opgegeten te laten wordenDit bestaat echt zover ik weet
>>221352173daarom rap beginnen met drinken vandaag
>>221350618Willy Linthout is de naam van de striptekenaar van de Urbanusstrips, zijn zoon heeft zelfmoord gepleegd op jonge leeftijd.
>Maar het een vriendschap aangaan met dieren>niet meer zoals nu, tenzij ze aanlopen recht uit de vrije natuur>Honden ook niet. Daar zijn de wolven voor.De aanwezigheid van de wolf heeft een belang in het land.Er is reden dat: mensen die van ze houden => goede relatie met ze => einde probleem over wolvenTrouwens er bestaan meldingen van wolven uit Indië die te vondeling gelegde baby's opgevoed hebben>OpgevoedTerwijl ze waren in dat bos gelegd om ze door de wolven opgegeten te laten wordenDit bestaat echt zover ik weet
>ANON! HOE DURF JE GEILE PLAATJES TE PALEN VAN AL DIE DAMES!
>>221352105Moet je is proberen
>>221352370oh nu vind je het opeens een heel probleemmaar ik geloof dat je geweld tegen katten hebt gerechtvaardigd onder de voorwaarden dat je ze kut vind, geen bewustzijn bij ze erkent, en dat koeien misschien ook lijdennou ik vind jou kut, denk niet dat jij bewust bent, en koeien lijdendus wat is precies het probleem? waarom jank je nu opeens? ik mag je gewoon kapot maken nu voor mijn vermaak
>>221352238ohooo dacht dat hij dat zelf tekendeprofiteer van het leven en van andermans zweet
>>221352226bwa, het is weer voor een paar weken goed nu hoor
>>221352313foto generatie geraakt toch wel deftig
>>221349793mkk buurten op google maps aflopen maar vind het niet direct, 9050 is nochtans zo groot niet maar er wonen veel vreemdekan ook nummer 12 of 22 zijn oetz
>>221352032je klinkt wel erg huilerig hier nu
>>221352411Rustig Ben Shapiro, ik zeg dat je het gewoon is moet proberen.Je mag me inderdaad gewoon kapot maken voor je vermaak, daar heb jij volledig het recht toe. Ik zeg dat je het gewoon moet proberen omdat ik net zo goed het recht heb om mezelf ge verdedigen.Ik vind ook dat katten het volledige recht hebben om mijn benen en armen open te krabben als ze daar zin aan hebben. Honden, vooral pitbulls, hebben het volledige recht om me naar de keel te springen en mijn hele gezicht af te scheuren, net zoals ik het recht heb om ze een trap te geven of een stukje vergiftigd vlees.
in prosmans wereld is het gewoon de normaalste zaak van de wereld om bij je buurvrouw in te breken en haar hamster te offeren aan moloch en dan een biertje open te trekken
>>221352690Klinkt als een rare gast
>>221352537vette upgraat oetzhet wijf is ihe echt tering lelijk
Broedis, niet vergeten: Morgen is Moederdag!
Bijvoorbeeld:Als mens(en) met wolven of de Europese wildekat een relatie aangaan: kanMet beren: niet
>>221353033Ik mis de vakanties met mijn ouders in de jaren 90, toen we met een volvo naar Bulgarije gingen en ze daar nog in elk stadje wel dansende beren hadden.
>>221353114Ik weet het niet.Tot zover lijkt duidelijk dat vanaf ver terug steeds bevestigd is geworden dat mensen en de kleinere kat en wolf achtigen (...)Er lijkt dan iets mee te zijn dat er iets wel kan
Biertje?
slechte palers negeren
Of met natieve vogels hierZou ook kunnen
>>221353160Gewoon ringetje door de neus en hoppa
Of knaagdieren zoals muizen die al aangetrokken zijn tot huizen trouwensIk bedoel wat moet dat met al die import van verMisschien heeft iedereen toch liever dat eigen ietsOp dit moment: deels, niet iedereen
Zo'n gekke gedachte is het eigenlijk helemaal niet.Dat er vriendschappen bestaan tussen dieren en mensen. Op een verantwoorde wederzijds respectabele manier>>221353221Die beer is volgens mij een complete gevangene?Ze wonen ook in elkaars buurt
>>221353279Huisdieren zijn sowieso gevangenen
Zo'n gekke gedachte is het eigenlijk helemaal niet.Dat er vriendschappen bestaan tussen dieren en mensen. Op een verantwoorde wederzijds respectabele manierZe wonen ook in elkaars buurt>>221353221Die beer is volgens mij een complete gevangene?Maargoed hoe dat precies zit.>>221353296Vorige paal liep fout
>>221353324Frits wat zallekik eten vandaag
>>221353296noujaaaIn ieder geval een beer is wel erg groot en eng
reddit noemt rob jetten een rechtse premierik kan echt niet meer met die mensen
>>221353341Weet ik nog niet :3 Ik weet nog niet eens wat ik ga eten
Copilot is de meest laag iq chatbot mogelijk
>>221353388is een ChatGPT wrapper kerel
>rusland heeft geen tanks in hun paradenog 2 weken en rusland verliest
https://voca.ro/1hSx0f5mmPso
>>221353448prosman is niet zo slim
>>221353514https://vocaroo.com/1bXzyS6L34lc
>>221353364Jetten is centrumlinks
copilot leest mee geen rare dingen zeggen
Ik wil sperma spuiten op het lieve snoetje van een twijg
niemand hier verdient een vd
Voor gvd de laatste keer de hamster was bezeten door de duivel en probeerde mij te bezitten de buren liepen in gevaar ik ben gvd een held teringjanussen
>>221353779Zwart gepilde waarheids noek. Maar toch vind ik er nog wel een aantal dom of wanhopig genoeg voor ik sterf
>>221353779en daarmee bedoel ik echt niemand van jullie, geen enkel persoon dat hier ooit is geweest
>>221353538Ik wist dit allang maar ik ben pro bil poort dus ik moet wel genoegen nemen met copilot. Maar eerlijk gebruik ik liever deepseek
>>221353514>>221353564geslachtsidentiteiten kan
Ik wens jullie allemaal een vd toe en vind dat jullie em allemaal verdienen en nu verdien ik er meer 1 dan die belgjanet hihi
>>221352984juist ja
Moederdag is het alweer tijd een drol te deponeren in een portiek van desbetreffende?
>vd>vaste relatienee bedankt
>>221353174nee, hj
Ik verdien iemand om samen mee naar Artis te gaan
Gast nak gewoon pep voordat je vrouwen aanspreekt werkt perfect
de femcel larp is slecht
>>221353954Heb daar gebiedsverbod..... elk dierenpark. Basisschool en zorgboerderij. Iemand mee naar de efteling?
>>221353225Mensen die een probleem hebben met een of meerdere van de sexuele en geslachtsidentiteiten.De dingen die je er over paalt.Het zou zich wel kunnen stabiliseren.
>>221353954maar burger's zoo is leuker en daar ben ik met mijn zus naartoe gegaan dankzij ziedgriek>>221353993ik heb het nut van achtbanen nooit begrepen, niet eng, gewoon niet leuk
>hij wordt paranoia van wietHahahah lmke mentale zwakte
>>221354009Ik denk niet dat de bedoeling is dat ze eng moeten zijn om leuk te zijn je kan ook gewoon genieten van jeeeh snelllll. Zou dit ook met een auto in een woonwijk kunnen
>hij moet drugs doen om te copen met iets waar normale mensen gewoon voor in therapie gaanHahahah lmke mentale zwakte
>>221354060Therapie is te zwak voor mijn traumas maar ik ben mentaal onoverwinnelijk
>>221353993>gebiedsverbod bij Artis
>>221354042doe dat al in de woonwijk, na wat biertjes moet je namelijk een nakkie nemen, anders val je in slaap achter het stuur
>>221354009Ook goed,
>>221354105Vooral in de bijlmer doen dit
bingo bongo bongo im so happy in the jungle i dont want to go
https://voca.ro/18hxjYoIXYrN
dus prosman is je stash nou voor de zoveelste keer in beslag genomen
ok, je hebt dan iemand aan de haak geslagen, best mogelijk, aangezien heel wat palers ook in het echte leven best grappig of zelfs charismatisch zouden kunnen zijn, maar wat dan? Wat nu? Hoe ga je haar dag na dag bezig houden? Wat ga je doen om haar geïnteresseerd te houden? Wat gaan jullie samen doen?
palm angels, ralph lauren, burberry, of kangol pet op babes?
>>221354256neuken
>>221354225Nee laatste stash stelde niet veel voor. 1 week geleden 10g pep. Ik ga nu ffkes sparen voor 50 gram haze van 215 uit deutschland. Want ik ga vanaf nu proberen een jaar gewoon te spoken op 1x methje na met een maat afgesproken over paar weken of maandje
Hollywood Boulevard ziet er maar dunnetjes uit vandaag de dag.https://www.youtube.com/watch?v=Q0_vgG_Inqw
Een kwestie van tijd voordat ze doorheeft wat voor een rare freak je eigenlijk bent
>>221354340vier jaar
nieuwe prosman delulu is net gedropt, hij gaat weer stoppen nadat hij gisteren loog over dat hij nooit meth gebruikt
>>221354256>Hoe ga je je als een clown gedragen voor haar vermaak en haar verstikken omdat je onzeker bent op constante validatie?Snap nu waarom je geen vd hebt
>>221354365Nooit gezegd. Leer een keer lezen mongo onwaarheden kom je het paradijs niet mee in
>>221354388dvw
Eerlijk als je je best moet doen om een vrouw geinterreseerd te houden en ze wordt niet automatisch met tijd alleen verliefder ben je gwn een beta of nog lelijker den ik (tenzij je vreemdgaat of andere lage inhib dingen)
nieuwe prosman delulu net gedropt, hij heeft zogenaamd gisteren niet gezegd dat hij bijna nooit meth heeft gerookt en dat hij gaat proberen te stoppen met meth
>>221354455Nooit naar bijna nooit wat is het nou. De teller van meth staat op 3x. Flakka 1. Crack 4. Hou je prosmanbreinfeitjes beter bij anders smek ik je
>DRUGS SLECHT>Boze npc face
nieuwe prosman delulu net gedropt hij heeft maar 3 keer meth gedaan en 4 keer crack maar hij is wel junk
Ikke slecht want drugs is slecht en ik doe drugs en daarom ben ik slecht (de algemene midwit volgt deze logica van oorzaak en gevolg voor alles in zijn leven en vraagt zich af waarom hij de intelligentie mist om grof te verdienen en hier te vertrekken)
>Afgelast housefestival Amsterdam mag ook van de rechter niet doorgaanHAHAHAHAHA>Festivalorganisator Loveland had van de gemeente een vergunning gekregen voor het gebruik van een bepaald soort tent, een zogeheten Saharatent. Het festival zette een ander exemplaar neer en vroeg of de vergunning kon worden aangepast. >Bij de gemeente was er twijfel over de veiligheid van die nieuwe tent en daarom werd geen toestemming gegeven. HAHAHA LEKKER VOOR JE KUTNORMAALTJE HELE ZATERDAG NAAR DE KLOTE AHAHAHAHA>Loveland-oprichter Marnix Bal reageerde gefrustreerd op het intrekken van de vergunning. "Dit is onmenselijk. Dit is echt de doodsteek voor ons."HAHAHAH HEE ''MARNIX'' WAAR IS JE FESTIVAL???!!! VOLGENDE KEER GEWOON JUISTE TENT OPZETTEN AHAHAHAHAHA
Als turboabnormaaltje is de nederdraad mijn sociologische observatie plants om te leren hoe gefaalde normaaltjes denken. Maar eerlijk dat maakt de meesten beter dan normaaltjes
Dat soort claims e.d. ik zeg toch groter geld aanzien macht moet weg voor iedereen
besef je volgens de vader van prosman is hij de grootste schizo van de gehele zorginstelling
>>221354581Hoe kan dit toegestaan worden1x en de oorlog is aanMaarja het kan ook niet constant burgeroorlog zijn daarom...
>>221354581dit soort elementen zullen geëlimineerd moeten worden
flakkamiet nooit want niemand wilt met zo'n mafkees als prosman mieten
De avonturen van turboabnormaaltje>denenenenenenene>TURBOOOOOOOKapitein ggz ik heb weer in mijn broek gescheten......Och maakt niet uit jongen. Hier pak aan. 100k budget per jaar! Van de normaaltjes! Het enige wat je moet doen om ze terug betalen is geen druks doen!!!!Kapitein maar ik scheet in mijn broek DOOR de drugs>dit waren de avonturen van turboabnormaaltje
ik doe nooit drugs hoor, ik ga alleen ironisch naar de drugsopvang
geëxecuteerd
>>221354701dit is grappig volgens prosman
>>221354660Haha hij moest eens weten de sukkel. Net nog de autihuisslet van de balkonrand waar ze op stond gehaalt omdat ze wolken wilde sturen. Maar jij baseert al je perspectief op die van een demente papzak pedo dus je zal zelf ook niet zo snugger zijn
mijn crackpijp is voor de sier
Als het begrip executie te erg gemaakt wordt dat is ook weer niet fijn natuurlijk
>>221354705Ja zodat als ik gebruik die eens in de maand tot 3 maanden ze niks kunnen doen om mij te belemmeren. Oeiiii wat kut he. Ik win. Ggz verliest. Mijn ouders ook. Ik mag heel mijn leven lekker in de stad bedelen voor DRUKKKKKS als zwart inkomen side hossel
>>221354748>autihuisje zit in een gesticht
Ik heb nu een meth en wietpijp in 1 van glas voor 5 euro. Kan een houdertje in met screentje in het gat voor wierie en die kan er ook uit. Brehhhhhhs. Happy me
>>221354748dit is grappig volgens prosman
>>2213546941 goeie selfie met hem zou wel hard zijn, als bewijs van het gezien te hebben van een soort niche attractie, maar daarnaast zou ik zo ver mogelijk van hem weg blijven
>>221354783waarom bedel je voor drugs als je nooit drugs doet, waarom ga je naar de drugsopvang als je nooit drugs doet, liegende crackhead
>>221354809https://vocaroo.com/1bXzyS6L34lc
>>221354784Obsolete term niet heel erg inclusief voor de minder bedeelden in de normaliteit
>>221354809dit is grappig volgens prosman
>>221354827Voor die druks 1x in de 3 of 1 maand dat ik wat sterkers dan wierie wil. Je bent erg traag van begrip weet je dat>>221354821Zul je wel de flakka moeten hijsen
>>221354846geen zorgen hooriedereen moet iedere dag naar hun autihuis. ook de kinderenEn dan moeten ze er ook nog helemaal naartoe fietsen. Of met de autoEn weer terug
>>221354881waarom moet je naar de drugsopvang als je 1 keer in de 3 maanden drugs doet, dat slaat helemaal nergens op liegende crackhead, je valt over je eigen leugens heen
>>221354845koek
>>221354608raar, dit is niet goed zo voor vrouwen
>>221354881ik kom naar brabant en geef je een briefje van 20 als je al je kleren uitdoet op straat
>>221354388ja jij weet dan ook instinctief waar de gezonde balans ligt he normaaltje. Ik heb het ook over lange termijn
>>221354966gewoon goe alcohol drinken pinte pakken
alles wijst er op dat prosman een lijpe crackhead is, de ontkenning maakt het nog drie keer zo grappig
https://www.youtube.com/watch?v=JeAu2Pj35ck
>>221354989oké prosman als gij het zegt
>>221354989Als je zou willen schelden dat is iets anders.Maar waar ontkenning, gezegd dat die verdovende middelen gebruikt?Wie zou dat ontkennen?
en maar boos worden over alle tienermeisjes die ik hossel
>>221354989awel akkoord prosman, maar ge gaat nog 6 jaar zitten he d an weet ge dat
de prosminator is mentaal vlerk
Ik ben trotse lijpe crackhead maar ik ben niet verslaafd
>>221355054je hosselt niets
ik ben niet verslaafd aan de crack, ik heb het wel nodig
>>221355173Ik vind het gewoon een leuke bezigheid oetz
>>221355220ja je gaat gewoon naar een verslavingshuis omat je af en toe recreatief drugs gebruikt
hoe groot is de kans dat prosman hier al maanden niet meer geweest is? Dit handjevol larpers maakt het toch moeilijk om in te schatten
goonsesh terwijl copilot me aanspoort
>>221355006Wij van wc-eend pleiten voor: het ekodorp/ wijkZij van wc-eend pleiten voor: dat ze F___ed zijn
>>221355257wa lul je allemaal
den ekoplaza is beetje duur frits
>>221355251Hij gaat soms gewoon in een modus die niet zou kunnen bestaan als 'schizo'
>>221355273Ik wist eerst niet goed hoe ik op jou zou reagerenhttps://www.youtube.com/watch?v=JeAu2Pj35ckMaar wat opvalt in dit verband is de vaker genoemde zeer extreme scheiding tussen oud en jong zeer verregaand die mentaal ernstig te betwijfelen valt
>>221355370Ik denk erover om het door Gemini of Copilot te laten analyseren
>>221355397Ik had tot zover geen enkele zin om dat te doen.En ik zie 6-7~~ waarschijnlijk niet voorlopig als ooit.Het zou kunnen afhangen van de aanpak of die er iets mee kunnen.Bepaalde feiten zijn er wel als het goed is. Maar er wordt anders over die feiten gesproken in het algemeen.Ik weet niet hoe diep ze kunnen kijken over het onderwerp.En dan is er nog de censuur de a.i.'s hebben. Bepaalde onderwerpen zoals iedereen weet?"Niet veilig voor werk" spelletjes kan ook niet bij zomaar a.i.
>>221355251Prosman is heel makkelijk te spotten omdat hij af en toe een spergaanval heeft waarin hij elke ~60-61 seconden paalt
Zo erg is het gewoon.6-7~~Is eigenlijk zo slecht niet als begrip erin gedouwdAls ze jonger zijn. ook zij kunnen weleens iets doen, het grotere geheelMaar gatverdamme zeg, zie hoe het ergens al mentaal fout gaat met de suggesties als iemand 6-7 ~~In woorden zou ik het nu minder snel of niet zeggen. Dan in cijfers-tekens
ok wie van jullie heeft frits 67 aangeleerd
>>221355650't is best ok
卐straks allemaal naar buiten een rondje rennen voor Hitler卐
los!
>>221352238>zelfs de grappigste vlaming is zwaarmoedigwaarom zijn vlamingen zo?
in schitserveen woont een schizofreen
DOORGAAN DOORGAAN DOOR GAANDOORGAAN DOOR GAAN DOOR GAANDOOR GAAN DOORGAAN DOORGAAN DOORGAAN DOORGAAN DOORGAAN DOORGAAN DOORGAAN DOOR GAAN DOOR GAAN DOORGAAN DOORGAANDOORGAAN DOORGAAN DOOR GAAN
>>221355650skibidi ekodorp
prosman gaat naar het crackhuis als grapje, hij is helemaal geen crackhead
卐 H I LL B I L L Y U G O S L A V I A卐