waarom zo vroeg?waarom zo'n waardeloze kikkerdraad?
>>221427862Christus is KoningAmen
>>221427886zodat de draad op tijd is natuurlijk
>>221427886hij mag dat
>>221427879Ja goede morgenMaar wat blijft iedereen erin dat er niet gezorgd is voor een makkelijk toegankelijk en eigen sexy sexy land in deze wereld.Ook geld, aanzien, macht.Wie gaat er nou minder verdienen of zijn dan iemand anders?Of religie. Het kan een onderwerp zijn dat iedereen veel beter dient en niemand wil missen eigenlijk.
>>221427886Waarom altijd zo'n gezeur hierover?
Rob Jetten moet opstappen
>>221427996Mensen die op hem gestemd hebben moeten een belastingverhoging krijgen.
>>221428049goed nieuwsdat krijgen ze ooken wij ook die niet op hem gestemd hebben
>>221427996Jullie moeten eerst eens stoppen met mastruberen
kersensaus, bij de laaidl gekocht
de duitsers hebben ufo's
>>221428049Klopt, D66 is nog steeds de partij voor hoger opgeleiden.
Eigenlijk had Pol Pot best wel veel goed ingezien. Helaas ben ik een brildragende tjud en steun ik hem niet volledig.
De NatSoc zijnscultuur: D'66 en andere partijen slechtMaar ze hebben bepaalde talenten, niet om te kopiëren na te doen maar die de NatSoc zijnscultuur nodig heeft.
>>221428441Waarom schrijf je zo fenomenologisch? Bijna niemand begrijpt je zo
Toussaint "kill whitey" Louverture
>>221428617Jouw kritiek is onbegrijpelijk. En mogelijk bestaat er een onwaardige en intentie van kwaadaardige aard.Maar dat is niet zeker. Daarom zeg ik iets.Dus: wat is jouw reactie hieropDie paal is bedoeld als het begin van het ergens over hebben. Daarvoor blijkt er voldoende uit.Mijn bedoeling is voldoende voor de hand liggend.Waarom stel je er niet gewoon een vraag over?
>>221428766beesd
ik houd van borsties
>>221428617Ga je nou nog reageren of niet?Wat is dit voor ene kutzooi
>>221429117>>221428874Je hebt gelijk, ik heb voor jou kwaadaardige intenties want ik ben tegen fascisme.Je opzet is om het er over te hebben, en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in dus wil ik ook niet meer reageren.
>>221429168>fascismeGeen zorgen, je hebt gelijk. Fascisme, dat moet niet verder gaan dat wat is de geldende regels en normen in een maatschappij. Dat is dus wat het is. Ook wat er nu is.Ik zie niet dat iedereen gedicteerd en bezet wil worden,meer dan absoluut noodzakelijk en persoonlijk dienend.Maar op het moment, hoe het is, de wet enz. is geen voorbeeld. Want er zitten ernstige fouten in.
>>221429168Ik zie reden dat dit is wat uiteindelijk de volledigeinstemming weg zal dragen. De fascismus.
Ik ben een schizofreen
>>221429345ah juist ja
>>221429298Je wil iets onmogelijks.De christelijke gemeente zoals die beschreven staat in handelingen is al nauwelijks te realiseren.
>>221429399Goed, maar wat echt de fascismus isDe wet, de regels, de normenVan de faces, de roedenbundelOk, maar ik zie dus reden dat wat ik zei. Dat dituiteindelijk is wat iedereen wil. Ook niet te verregaand enzo.
https://www.youtube.com/watch?v=cw9khNF7Yk4OEI OEI OEI HET WESTEN IS VERLOREN, ER GEBEURT IETS
>>221429503Vanuit welke visie zeg je dit?>>221429168Wat ik over de fascismus zei. Dat dit niet al duidelijk is.Was dit ook jouw reactie>>221428617
schiz eau de toilette
>>221429544>Ok, maar ik zie dus reden dat wat ik zei. Dat dit uiteindelijk is wat iedereen wilDat is een paradox, als iedereen het zou willen dan is de wil niet vrij en dan zouden we er al zijn.
>>221429396Heb jij ook een zieke tulpa vrouwelijke stem in je hoofd of buiten je hoofd vriendin?
>>221429598Vanuit de visie dat er nu geen fysieke christelijke gemeente is waar de regels zijn zoals ze in handelingen staan.
>>221429612Compleet onbegrijpelijk. Ik begin altijd over organiseren of deel worden van een organisatie.Of dan zeg ik zoiets als dit en dan volgt er geen reactie.
frits krijgt een meltdown als je zegt dat je hem niet begrijpt en dat is jullie eigen schuld doe maar gewoon beter je best luihannessen. Alsnog weet ik dat hij zo cryptisch praat omdat hij een overtuigde pedofiel is die zoekt naar lotgenoten hier
frits leer ik mijn zoontje wel of geenfapseks? onder begeleiding
de stemmen in mijn hoofd spreken als leidse glibbers joh
schiz o de kolonie (frits zijn ekodorp)
>>221429788>Zijn stemmen praten Nederlandsdikke yikes
net krachttukkie gedaan, voel me eige helemaal niet beter
>>221429612>Compleet onbegrijpelijkSlechte onwaardige intenties.Of hoe het exact ligt. Toch kan zoiets uiteindelijk ook geheel anders liggen. Je zou meer moeten zeggen. Tot zover en vaker, bepaalde dingen die kennelijk onwaardige gedegradeerde intenties.(Ik weet natuurlijk niet wie wat zegt)>>221429762Er is reden dat daar iets heel belangrijks mee is.
als kind theorizeerde ik de higgs boson als een bestaand iets voordat ik ooit maar hoorde wat het was maar ik ben dommer dan degene die mij obsessief haten op irrationele wijze en niet grip op hun emotie hebben hoor hahahahahaha
>>221429788gecontroleerdje weet zeker dat het geen jiddisch is?
>>221429796Jij bent zeker gelukkig zoBovendien>mijnEr is reden dat zelfs ook voor de Putins en Xi's van deze wereld, dat ze na nakoming contracten in een volgend leven zullen erkennen dat dat fijner is.
>>221429739Frits is begrijpelijk als je Molly, Malone sterft en Naamloos van Beckett, Hegel en Böhme hebt gelezen.Frits zijn denkveld zit op een heel ander niveau dan waar de meeste mensen zitten.
>>221429904Een soort van willy wortel van lekkere ventjes
>>221429736Ik had al het vermoeden dat het voor jou onbegrijpelijk zou zijn omdat ik een ander begrip heb van de wil en van vrijheid dan jij dat hebt.
>>221429945Eerder een Mohammed (vzmh) maar dan lekkere ventjes ipv Aïsja
>>221429762Zou je iemand anders dan jezelfMaakt niet uit als het een soortgelijke leeftijd heeft. (In dat geval ligt dat trouwens in groepsverband. Heel belangrijk om te realiseren)Janee zelfs zichzelf. Trouwens, nog steeds dat met groepsverband maakt niet uit.Ik bedoel echt, dat iedereen daar de boosheid niet over openzet. Die er trouwens wel is en terecht.Ik durf te wedden dat (...)>>221429972Uiteindelijk kan ik niet zomaar over jouw intenties. Dat is ook niet bedoeld door mij.Maar wat je zegt is te moeilijk gesteld als je er geen voorbeeld bijzet wat laat zien hoe of wat ikslecht zou zijn, denken enz.Dit soort dingen werken universeel.M.a.w.: er is ÉÉN universeel geldige waarheid in dit soort dingen.Al het andere zouden vergissingen, corrupties en niet in eigen belang zijn.
>sla per ongeluk met knie op bureau>pc maakt minder geluid als voorheen
>>221430164Je bedoelt het niet slecht, dat wil ik ook helemaal niet beweren.Je probeert alleen de totaliteit van het al bespreekbaar te maken, maar dat kan niet omdat alles in zijn totaliteit onbespreekbaar is.
>>221430244>als voorheen
ik ben junk maar doe alleen heel af en toe recreatief drugs, moet voor de lol naar een junkenopvang
Kut, geen hasj dit weekend :(
>>221430244Ojee als je nu weer tegen je bureau stoot gaat ie weer ratelen
Hollandse tienermeisjes lastigvallen in de park wollah
>>221430495moet niks kan ook gewoon bij je moeder overnachten
>>221430508nieuwe dealer gevonden 20 gram assi voor 120 niet verkeerd, maar beter spaar ik dan die 180 door voor 'n onsje
>>221430356Open, dat is het punt niet.Maar hoe zou je dit dan zien:Dat tot stand brengen. Gewoon rustig, ontspannen, gezellig, geen schandes -niet op die manier maar andere manier. Bij de gelegenheid die iedereen er wel ergens voor heeft.Heel belangrijk ivm wat je zegt: niemand kan zeggen iets beters te doen te hebben. >>221429945Ik denk niet zozeer zo. Trouwens wat ik zeg kan alleen gelden voor nieuwe gevallen. Niet bestaande
ik moet niets maar ik kies er toch voor om naar de junkenopvang te gaan, om daar vervolgens geen drugs te doen, ben immers junk
>>221430398ik begin steeds meer de controle kwijt te raken
kmoet nix en incels moeten janken. Soort van Mahatma Ghandi van gebruik
>>221429652Er is zo'n vrouw die ik steeds in mijn dromen zie en zij is mijn toekomstige vrouw
ik hoef niks maar mag het land niet uit, oh nee toch wel, zeg wel eens vaker dingen die niet kloppen maar een leugenaar ben ik niet, geloof mij maar
wil er eens even iemand op papas cocky komen rijden
>>221430632inshallah strijder
ik verdien een poolse gastarbeidster die af en toe mijn lul poetst
>>221430600kenda
ik verdien een poolse die in mijn bek tuft
ik moet mijzelf vaker in sociale situaties plaatsen van de therapuit, dus hoe was jullie dag?
>>221430701ze wil gewoon dat je haar kei hard van achter neemt in je junkenhol
>>221430689mag ook, zou tatyana daarvoor openstaan? ze mag haar goretech werkjasje met een bollenstreekbedrijf er op wel aanhouden van mij, en aan die actionluchtjes went mijn neus wel
>>221430729ohnee wacht dat is mijn therapeute, foutje
piet-borislava kom eens hier hoor ik nou dat jij weer heb staan drinken voor de supermarkt om 3 uur 's middags, foei, zo dat doe je niet nog een keer, kutbuitenlander
>>221430574Door de dingen gewoon subjectief te behandelen, zoals de meeste mensen dat ervaren, en dus niet vanuit de totaliteit.
K heb die sigma grindset
Volgens mij is het ekodorp/ wijk de oplossing.Waar of niet?Makkelijk en snel beschikbaar en toegankelijk. De gasten daar die toch al niets kunnen, weten, hebben en alles nodig hebben.Als banden die juist correct liggen enz niet iets anders.Er is gewoon niet voor gezorgd.Iedereen heeft gewoon niet gezorgd voor een correct sexy-sexy land
>>221430954De oplossing voor wat?
>>221430972inkomen en prestige (langer verhaal)
jullie nederlandse jongens zullen de wrangler broeken dragen zodat ik naar jullie billen kan staren woehhhhhhhhhhhhhhh
>>221430972uuhm..sweety...seksuele en geslachtsidentiteiten? duh? heb je überhaupt op lopen letten? het plan is reeds gepaald
>>221430901Ik ben heel duidelijk en inhoudelijk. Niets aan de hand.Jouw intentie is mij niet duidelijk.Maar wat jij zegt registreert zich als nergens op staand. Kennelijk boze intenties.Er is dan ook reden dat boze intenties nergens op kunnen staan.Zonder de totaliteit om te gooien kan in dit geval wat er aan scheelt en heel belangrijk is niet opgelost worden.En, zoals ik zeg dat dit zou moeten gaan inhoudelijk de totaliteit omgooien, wat zou daar niet aan kunnen?
>>221430954>Iedereen heeft gewoon niet gezorgd voor een correct sexy-sexy land
>in Israël mogen Joden niet met niet-Joden trouwenEuhmmm... Waarom hebben wij deze wet niet?
>>221431419
>>221431406Mensen hebben vaak al moeite om hun subjectieve ervaring te begrijpen, als je ze vraagt mee te praten over de totaliteit dan zullen ze het helemaal niet meer begrijpen.
>dvw geen lekkere ventjes
Ik heb een iq hoger dan einstein
>>221427862
>>221431499>dvw geen lekker nederlands ventje in een wrangler broekie en een wittgenstein boekie
>>221430954Ja precies 'tis toch niet nog eens naar een prostitué, niet alleen te moeten zoeken, al het gedoe, betalen er waarschijnlijk minimaal mindertevreden over zijn. Lang-kort, trouwens alles buiten *het eigen vat* iseen prostitué en in feite overspel.>Wel hoe het nu werkt en de gevolgen.
>>221431499
>niet nog eens naar>>221430954Maar echt gewoon. Een standaard gezin gezien en alles wat er moet gebeuren
paal je verdrietige kattenplaatjes