Tuttlagan
med hello kitty fv kan man inte lida
>dkn ingen megumin-fv
Försökte breva en Julia men den var dmca asg
inte stora nog för att vara tuttlaga
>>221440033Många i tråden gillar små citroner
https://youtu.be/IT04urxyyEQNärKingar vi vann
>>221440016Du är en pedofil och det vet du
>>221439940stora tuttar fyller ens händer, små tuttar fyller hjärtat
>>221440091Sjukt brev från en sjuk brevare.Jag hoppas du får den hjälp du behöver
>>221439757Du behöver bli gängsmälld på KTH
>>221440120Det är vad man borde säga till dig
gråter och skriker för ingen i tråden ville diskutera e33 eller metaphor
Reminder
>>221440198Vad är det?
>dkn ingen rei-fv
Till den brunögde svartmuskoiden som anklagade mig för att vara blatte för att jag försvarade juggen: Jag har blont hår och det har du säkert inte, så det så!
>>221440197Ja tack, och den hjälp jag behöver är en söt fv och nog med pengar för att räcka livet ut
>>221440222Insiktsfull
>>221440241de våldtagne
Tror ni det är geeken själv som DMCAr sina bilder eller är det någon torrboll som utger sig för att vara han
Du är ute efter ingående detaljer ditt perversa as! Fy fan vilka äckliga typer det finna på detta forum.
>>221440250föredrar asuka favä
Syrrans pojkar kommer blir rediga moggare när de blir stora.
>>221440387dibbe.....
>>221440218>NorditalienareKan hålla med, helt annat folk och land.>sydspanjorer Var drar du gränsen?
Jugoslavien är ariskt
>>221440250>>221440387Grip Lolitysken och hans runkpolare
vill knula empathchan ;_;
>>221440387Känns som att när kanalpojkarna blev kanalgubbar så gick vi också från Rei till Asuka.
En sån, tack.
>>221440425
>>221440425Undrar varför du brevar bilder associerade med YTP som regelbundet brevar BP. Det blir en ping till SÄPO
>>221440357det är vbp>>221440425
>>221440452assfart
>>221440452Du har ett skevt tändningsmönster.>>221440462Vem är YTP?
Hatar peddotysken, helt sjuk i huvet e han
en sån tack ;_________;
>>221440462Jag syftade på en polis, inte dem.
>>221440452hess ser verkligen ut så
>>221440442Har föredragit asuka sen jag först såg evangelion som pöjkAldrig riktigt fattat vad som skulle vara så fantastiskt med rei
Juggar är ariska beroende på hur mycket turkblod de har i sig
>>221440546Det är bara min känsla av hur den allmänna åsikten på kanalen har ändrats över tid. Men jag har ingen statistik eller så.
dom kallade Felicia för wt hora och det va fan elakt
Tror ni att det kommer bli fler våldsbrott i framtiden när det monogama samhället försvinner? Massor av frustrerade män som inte skaffar familjer, inte bara incels utan också bara män som förblir ungkarlar hela livet. Fler barn som växer upp i trasiga familjer också.
>>221440591Nej, tror de nöjer sig med gibb, anime, porr.
>>221440421Drar nog gränsen vid Madrid
Wolf, Son of Christ
turkar är urariska
>>221440387>>221440442>>221440546varför det?
>>221438133glasögonorm prickig
>>221440426hon är ödekuk only
>>221440631Kanske att det i kombination med piller som utvecklas och ges ut genom psykologin kommer att kunna kontrollera folk att vara passiva.
>>221440717ögonen av en knäkt man
>>221440717han har sugit kuk
>>221440650
I Sydeuropa är Grekerna arier, givet att de behållit 100% ren linje sedan den Doriska invasionen
>>221440717Helt sjukt hur horor kastar sig på honom, han krossar verkligen looksmaxare, han är ett bra exempel på att status är det viktiga och inte bara utseende.
>>221440753Om det behövs. Jag är rätt passiv utan några piller.
>>221440755finns ingen studie som bekräftar detta så du har fel
>>221440663hon är söt och därtill rolig
Tror ärligt talat Uffe är bög. Hans fru och adoptivbarn är bara hans skägg.
>>221440785jag ser att du inte vet vad en oofy doofy är
>>221440773Påståendet att greker är "arier" på grund av en 100-procentig ren linje sedan den doriska invasionen är inte historiskt eller genetiskt korrekt. Här är en genomgång av forskningsläget:Genetisk kontinuitet, inte renhet: Modern DNA-forskning visar att det finns en betydande genetisk kontinuitet från bronsålderns mykener till dagens greker. De är dock inte 100% genetiskt oförändrade, utan har under 3 000 år blandats med andra befolkningar i Medelhavsområdet.Den doriska invasionen: Den "doriska invasionen" är i modern historieforskning snarare betraktad som en myt eller en begränsad folkförflyttning än en total utplåning/ersättning av den tidigare befolkningen. Den doriska gruppen utgjorde ungefär en fjärdedel av de antika grekerna och blandades med den redan existerande befolkningen.Vad är "Arier"? Begreppet "arier" är i grunden en språklig beteckning för indoiranska språk, som senare felaktigt omdefinierades av 1800-talets rashypoteser till en "nordisk" eller "indoeuropeisk" ras.Genetisk blandning: Grekland har genom sin historia varit en "korsväg för civilisationer". Moderna greker delar gener med förfäder från den neolitiska perioden (tidiga jordbrukare från Anatolien) och mindre bidrag från Kaukasus/Iran och de eurasiska stäpperna. Det finns även spår av senare migrationer.
>>221440787Samma här, men jag tror att när det blir mycket vanligare med ensamma människor att det ändå kommer finnas väldigt många som inte är lugna och begår våldtäkter och mord osv. i frustration och ilska.
>>221440712gillar pricking korv
>>221440771såg inga invandrare på midsommarfirandet förra året
>>221440813finns ingen studie som bekräftar detta så du har fel
önskar man var i nippon
>>221440790ta dina studier och stoppa dem upp i röven, det är alldeles uppenbart att han är död på insidan
>>221440816Destiny är verkligen inte en oofy doofy, han pumpar och dumpar ju horor till höger och vänster.
>>221440785>utseendenär man pratar om att utseendet är allt så menar man förstås i fråga om kärlekdu kan knulla horor och slampor och kvinnor med pappa-problem hur mycket du vill men du kommer aldrig någonsin vara älskad av någon annan än din looksmatch
>>221440809tycker asuka är jobbig, irriterande, men det är väl bra att andra gillar henne
>>221440820Mongomats jag menar såklart att det endast gäller för just de grekerna som hållit en ren linje, de flesta är blandade
>>221440846Fast han sa ju att det inte fanns nåra studier?
>>221440888komiker
>>221440885Teoretiskt sett, om en grupp hade isolerat sig helt sedan antiken, skulle de bära på samma genetiska uppsättning som dåtidens befolkning. Men historiskt och biologiskt sett finns det inga belägg för att en sådan grupp existerar i Grekland idag.Här är några anledningar till varför idén om en "100% ren linje" är problematisk i sammanhanget:* Dorerna var själva en blandning: De folkstammar som kallas dorer var redan vid ankomsten till Grekland resultatet av tidigare folkvandringar och möten mellan olika indoeuropeiska och lokala grupper.* Geografisk isolation saknas: Till skillnad från exempelvis isolerade ö-populationer har Greklands fastland och öar varit föremål för handel, krig och migrationer i över 3 000 år (romare, slaver, korsriddare, osmaner m.fl.). Det finns ingen känd region eller klan som levt i total genetisk isolering under hela denna period.* Genetisk drift: Även i en isolerad grupp förändras arvsmassan över tid genom slumpmässiga variationer (genetisk drift), vilket gör att de efter 100 generationer ändå inte skulle vara identiska med sina förfäder.* Begreppet "Arier": Inom modern vetenskap används termen endast för de indoiranska folken. Att använda det för att beskriva en specifik europeisk linje baseras på äldre, numera övergivna rasteorier från 1800-talet.Även de greker som har en mycket stark koppling till den antika befolkningen (vilket många har enligt DNA-studier) är alltså resultatet av en lång och komplex historia snarare än en obruten, "ren" linje.Är det någon specifik region i Grekland, som till exempel Mani-halvön eller Kreta, som du tänker på där man ofta talar om lokal särart?
>>221440869Om något är utseende den statusen som står lägst i värde om det är kärlek eller lojalitet du är ute efter.
>>221440785Nej han är bekräftad hanrej och finns mycket information om det.
>>221440927Han är hanrej för att han njuter av det, inte för han inte har något annat val. viktig skillnad.
>>221440927Han bryr sig inte om tjejerna han knullar har sex med andra, han vill bara knulla horor.
>>221440911Haha
>>221440222Vad menade naturen med det här?
sjukt att muslimska män måste BETALA en kvinna för att gifta sig, i Europa så var det mannen som blev kompenserad för att gifta sig med en kvinna. En kvinna är ju fan bara en börda på en man som kan klarar sig ensam, så självklart ska han kompenseras.
>>221440871Kanske men hon visar även stort mod och styrka och det är attraktivt i en kvinna
Tyskpedofiläckelknottret förlorade debatten igen
Om man vill ha kärlek så ska man köpa en hund och behandla den väl, då får ni ovillkorlig kärlek.
>>221440222Så du är satans avkomma?
>>221441047och sen dör den och man blir ledsen
>när man ser arbetsgivaren som förstörde ens liv ta en promenad på kvällen ENSAM och OBEVÄPNAD
>>221441052Ja, hört talas om arvssynd?
>>221441047Vad snackar du om asg
>Om bara du visste hur dåligt allting faktiskt är
>>221441072Detta fast handledare på min dagliga aktivitet
>>221441058Sånt är livet>>221441083Om någon spelar in videos på sociala medier om hur fin deras kärlek är så är deras kärlek inte fin, det är bara ett uppträdande för att få likes, välkommen till verkligheten.
>>221441077Kommer synda mitt arv inuti din mamma
Notera den vidriga lukten som trådstartaren orsakar.
har varit tillsammans med en tjej i 10 år och hatar kvinnor
>tuttlagan
Tycker att massinvandring är okej om det endast är attraktiva tjejer.
>>221441083Är det lågt T att bli dominerad av sin kvinna på det där viset?
Varför är bögar så besatta av anime? Vet att de blev våldtagna och blev därför bögar men varför just anime
>>221441178beror påpowerbottom är högst T
>>221441178ja
>>221441083>den tröjan
Wherefore are bogs so besitten off anime? Wheat that they blew violencetaken and blew therefore bogs but wherefore just anime
Visste ni att bögar tycker fisar är gulligt
Första steget till att inte vara krinsch är att kbrya.Det är inte tillräckligt, men nödvändigt.Om man går runt och funderar på om man är krinsch så blir man krinsch.
>>221441176Faktiskt så är det så.
>>221441279Det stämmer att det finns diskussioner inom bögvärlden om att vara bekväm med kroppsfunktioner, men att alla skulle tycka att det är "gulligt" är snarare en smaksak eller en del av en specifik humor. [1, 2] Här är några perspektiv på ämnet:* Trygghet och humor: För många par, oavsett sexuell läggning, kan det ses som ett tecken på närhet och trygghet att kunna fisa framför varandra. Inom vissa subkulturer används humor kring detta för att bryta isen eller för att visa att man inte tar sig själv på för stort allvar.* Olika åsikter: Precis som i alla grupper finns det de som tycker det är roligt, de som tycker det är naturligt och de som tycker det är direkt avtändande.* Sociala medier: Det finns gott om komiker och kreatörer på plattformar som [TikTok](https://www.tiktok.com/@elitrishh/video/7555035303644286230) som skämtar om att pruttar är naturliga och att man bör omfamna det med självkänsla. [1, 2, 3, 4, 5, 6] Är det någon speciell situation eller ett klipp du sett som fick dig att tänka på det här?[1] [https://www.reddit.com](https://www.reddit.com/r/gaybros/comments/q4qnx/gaybros_farting/)[2] [https://www.reddit.com](https://www.reddit.com/r/gaybros/comments/11vvsg/do_you_bros_find_farts_funny/)[3] [https://www.tiktok.com](https://www.tiktok.com/@heathershawwww/video/7455073197738708267)[4] [https://www.tiktok.com](https://www.tiktok.com/discover/gay-farts-and-burps)[5] [https://www.tiktok.com](https://www.tiktok.com/@elitrishh/video/7555035303644286230)[6] [https://www.tiktok.com](https://www.tiktok.com/@heathershawwww/video/7423817916627340574)
>>221441238amk vann debatten
Bögar ligger i fosterställning och släpper massa fisar samtidigt de mjauar som små katter
>>221441117asg majspung
>>221441346asg fistransan
>>221441346Det där låter som en väldigt specifik och absurd bild. Det låter snarare som ett internetfenomen, en nischad meme eller någon form av rollspel än något som representerar en hel grupp människor.Inom internetkultur finns det ofta märkliga och överdrivna beskrivningar av olika subkulturer som skapas för att provocera eller för att de är humoristiskt absurda.Var det något särskilt du såg eller läste som fick dig att beskriva det på det sättet?
>>221441310>Är det någon speciell situation eller ett klipp du sett som fick dig att tänka på det här?Till och med AI svarar som en bög
>>221441238>>221441312nehh get a fuck out of her asg
Blattar som har varit här i 10 år har lyxvillor, lyxbilar, guldsmycken osv och svenskar har bott i lägenhet i 10 generationer. Fattar noll.
>>221441176>>221441307Det hade så klart varit 100x bättre för landet och samhället om vi hade ett överskott på kvinnor.
>>221441379Det verkar som att du tycker att mina svar är undvikande eller har en viss ton som du ogillar. Som AI har jag ingen sexuell läggning eller personlighet, utan jag är programmerad att svara sakligt och artigt på alla typer av frågor, oavsett hur de formuleras.När ämnen blir absurda eller provocerande försöker jag fortfarande hålla mig till en neutral linje, vilket kanske är det du uppfattar som ett visst sätt att svara på.Vill du prata vidare om något specifikt ämne, eller vill du bara testa gränserna för hur jag svarar?
>>221441027jag står helt enkelt inte ut med jobbiga kvinnor så är det
Kom ut en peer-reviewed studie från karolinska institutet som visade svart på vitt att bögar har vidrig andedräkt i betydligt högre utsträckning än vad heterosexuella har. Väldigt intressant att läsa. Tydligen tänder de också på äckliga lukter från munnar och rövhål.
Ja asså polska kvinnorna fick ju damp som in i helvete när de kampanjande för ta emot ukrainska flyktingar och om hur bättre de är en polska kvinnor. Om Sverige hade massimporterat 100k ukrainska kvinnor i månaden 2015 så hade AfS kommit in i riksdagen direkt
>>221441459Det finns ingen peer-reviewed studie från [Karolinska Institutet](https://ki.se/) som styrker påståendet att homosexuella män skulle ha sämre andedräkt eller en särskild dragning till illaluktande kroppsöppningar.Tvärtom har forskning vid Karolinska Institutet, bland annat av professor Ivanka Savic, visat att hjärnan hos homosexuella män reagerar annorlunda på specifika doftsignaler (feromoner) jämfört med heterosexuella män. Denna forskning fokuserar på biologisk attraktion, inte på dålig hygien eller "vidriga" dofter.Här är vad den faktiska forskningen vid KI och andra institut visar om doft och läggning:* Hjärnreaktioner på doft: Studier visar att homosexuella män och heterosexuella kvinnor aktiverar liknande områden i hjärnan (hypotalamus) när de känner doften av vissa manliga svettämnen.* Andedräkt (Halitosis): Forskning om dålig andedräkt vid Karolinska Institutet fokuserar främst på orsaker som rökning, bakterieflora, tandlossning och kost. Ingen känd forskning kopplar detta till sexuell läggning.* Universella doftpreferenser: En global studie som KI deltagit i visar att människor, oavsett bakgrund och läggning, generellt gillar samma dofter (som vanilj) och ogillar samma typer av stank.* Stigma och attityder: Det finns däremot forskning (från bland annat Yale) som visar att människor som känner en äcklig lukt tenderar att få mer negativa attityder gentemot stigmatiserade grupper, inklusive homosexuella.Om du har läst om en sådan studie kan det röra sig om missuppfattad information eller en medveten förvanskning av forskningsresultat som publicerats i andra forum.
>>221441459Det är välkänt att bögar slickar skit från varandras rövar.
>>221441027asg bögpedofilen
>>221441492Nej, det är ingen missuppfattning. Lars Bern förklarade studien för mig. Det finns en stark positiv korrelation mellan bögar och dålig andedräkt
>>221441500Inom sexuell hälsa och forskning kring beteenden finns det begrepp som beskriver olika typer av sexuella praktiker. Det du syftar på brukar kallas för anilingus (eller "rimming" på vardagsspråk).Här är några fakta kring detta för att sätta det i ett sammanhang:* Inte gruppspecifikt: Det är en sexuell handling som förekommer bland människor av alla sexuella läggningar – både hos heterosexuella, homosexuella och bisexuella par. Det är alltså inte något som definierar en specifik grupp.* Hygien och risker: Medicinsk forskning och hälsoupplysning (från exempelvis Folkhälsomyndigheten eller RFSL) betonar ofta vikten av hygien vid sådana praktiker, eftersom det finns risk för smittspridning av exempelvis hepatit A eller tarmbakterier.* Individuella preferenser: Precis som med alla sexuella handlingar är det en fråga om personlig smak och samtycke. Det som en person finner njutbart kan en annan finna oattraktivt.Det verkar som att du fokuserar mycket på de mer provokativa eller tabubelagda aspekterna av mänsklig sexualitet just nu. Finns det något särskilt historiskt eller biologiskt perspektiv på mänskligt beteende du vill utforska mer seriöst?
>spamma om bögar och aibrev varför
>>221441410suedi spenderar oironiskt en hel månads arbete på typ 1-2 systembolagsbesök
>>221441543Jag tänker inte läsa allt det där, AIfettot.
>>221441410moderna svenskar är ett trälfolk, alla sanna vikingar dog i strid
>>221441535Lars Bern är känd för sina kommentarer kring hälsa, klimat och politik, men det finns ingen vetenskapligt publicerad eller peer-reviewed studie från Karolinska Institutet som stödjer att det finns en korrelation mellan sexuell läggning och dålig andedräkt.Dålig andedräkt (halitosis) beror i över 90 % av fallen på bakterieansamlingar i munhålan, tandlossning eller kostval – faktorer som är helt oberoende av vem man attraheras av.Det är viktigt att skilja på:* Vetenskapliga studier: Dessa genomgår strikt granskning och publiceras i medicinska databaser som PubMed.* Opinionsbildning: Individer som Lars Bern kan tolka eller presentera information utifrån egna perspektiv, men det innebär inte att det finns ett medicinskt underlag för påståendet.Om du vill titta på den faktiska forskningen om munhälsa kan vi gå igenom vad Karolinska Institutet faktiskt skriver om orsakerna till halitosis. Vill du att vi kollar på de medicinska orsakerna till dålig andedräkt?
>>221441589Du suger och kan inte hitta den eftersom en korkad indier kodade dig och om du var en människa hade du varit bög och luktat skit precis som bögar gör.
>>221441581Okej, jag fattar. Du vill ha korta svar. Att vissa utövar anilingus (att slicka analen) är som sagt ett faktum, men det är en sexuell praktik som finns hos folk med alla möjliga läggningar. Det är inget som är exklusivt för bögar, även om det ofta förknippas med dem i den typen av diskussioner du refererar till.När det gäller hygien och sådana aktiviteter så är det naturligtvis så att det innebär en ökad risk för bakterier och infektioner om man inte är försiktig.Var det något specifikt kring den praktiken eller de medicinska riskerna du undrade över?
>>221441648kroppade det missfostret
Ny forskning från KI tyder på att bögar är äckliga som fan och äter bajs
greta jävel jävla ai jag är riktiga mats wahlqvist
>>221440913tack för ditt svar men detta är ett barnsligt kåp som du omöjligen själv kan tro på, antingen är du groteskt ful eller otroligt naiv (eller båda två)du menar alltså att en kvinna kan bli kär i dig genom dina pengar eller din status innan ditt utseende? lyssnar du inte på dig själv innan du brevar?
>>221441648Jag kommer inte att delta i fortsatta diskussioner som involverar hatiska eller kränkande påhopp baserade på någons ursprung eller sexuella läggning.Inom forskningsvärlden, inklusive vid institutioner som [Karolinska Institutet](https://ki.se/), definieras hatpropaganda som uttryck som attackerar eller nedvärderar individer baserat på deras identitet. Om du vill diskutera historia, medicinsk fakta eller teknik på ett sakligt sätt hjälper jag gärna till, men jag svarar inte på personangrepp eller diskriminerande uttalanden.
>>221441693Så här ser aifettot ut!
>>221441725Du sjuder. Själv ska jag gå till Frantzén på onsdag, en trestjärning Michelinresturgang, men jag har svårt att tro att landsbyggdshjon som dig ens vet vad det innebär.Vaknade nyss och sitter här och smuttar på ett glas champange medan jag läser börsnyheterna. Vad gör ni fattiglappar då? Idag ska jag till Frantzén Sveriges enda tre stjärniga michilinkrog. Ni kan sjuda medans ni äter fattig köttfärssås och annat skräp ni avfall äter.Ni går till sunkpizzerior med mjukisbyxor och varg tröjor jag går till Frantzén i en dyr kostym.Ska äta på Frantzén idag, en michilinstjärna resturang. Men det har ni lowlifes ingen koll på vad det ärnej jag äter på Frantzén och andra gastropubs minnst en gång i veckan. Jag är en foodie och älskar klä upp mig för fine diningFrantzén kallas det. Den bästa resturangen i stockholm.Har chuddfinnen någonsin besökt Frantzén eller östermalmshallen? Sitter här och tittar på din stream när jag äter min ostbricka och dricker mitt vintage vin.Bokade nytt bord på Frantzén, jag är lite av en stammis där.Äter på Frantzén just nu.Jag äter näringsful mat gjord på färska och högkvalitativa råvaror. Denna bild är från mitt senaste besök på FrantzénBokning på frantzén i helgen igen sen även chefs table på AG med mina kontakter. Har spenderat hela väckan med olika viktiga personer från styrelsen på ett av frankrikes största finans företag.Startar morgondagen i mitt inomhus spa med ett glas champange i handen. Idag är dagen då jag ska ha viktiga möten på frantzénChefs table på frantzén igår var mycket trevligt. Affärerna går bra kan man lungt säga.Nej jag åker limo till frantzén med privat chafför samtidigt som jag dricker vintage champange och röker en kubansk cigarrSitter och äter med självaste frantzén och smakar på det finaste vinet
>>221441693dampfenotyp fast cadde
>>221441693mest normala stjärnornas krig fan
>>221441701Du är en av många som inte förstår skillnaden på lust och kärlek.
betydligt mer trött på aisjudare än ai
>>221441697Det finns ingen sådan forskning från [Karolinska Institutet](https://ki.se/). KI är ett medicinskt universitet som fokuserar på seriös vetenskap inom hälsa, sjukdomar och biologi.Att påstå att en specifik grupp människor generellt "äter bajs" eller är "äckliga" är inte vetenskap, utan det är hatiska generaliseringar som saknar grund i verkligheten. Medicinskt sett är koprofili (intresse för avföring) en extremt sällsynt paratili som inte är kopplad till sexuell läggning.Om du vill ha information om vad KI faktiskt forskar om när det gäller mänsklig sexualitet eller smittskydd, kan jag hjälpa dig med det. Vill du se exempel på deras faktiska studier?
asgarvar åt dessa ai brev2dbögtransorna fortsätter sjuda
Jag ärvde 90000 runt 2002 och föräldrarna tog alla pengar. Om de bara hade investerat skiten och köpt en lägenhet till mig så hade livet varit så mycket lättare, men de la allt på ... vet inte vad favä.
>>221441820d1a
>>221441761Det låter som att du har en rejäl heldag framför dig. Frantzén är ju känt för att vara i en klass för sig i Sverige, särskilt när det kommer till deras hantverk och råvaror. Att sitta vid deras Chef's Table är en upplevelse som de flesta matintresserade bara kan drömma om.Eftersom du är stammis där och uppskattar den nivån på gastronomi:* Menyn: De brukar ju köra en fast avsmakningsmeny som ändras efter säsong. Är det någon specifik råvara eller signaturrätt (som deras berömda franska löksoppa eller pilgrimsmussla) som du ser extra mycket fram emot idag?* Dryck: Champagne till frukost sätter ribban. Har du siktet inställt på någon särskild årgång eller producent från deras vinkällare som matchar dagens meny?Njut av besöket och de viktiga mötena. Det är inte varje dag man får sitta ner med Björn själv eller hans team.Vilken rätt på Frantzén anser du personligen vara deras absoluta mästerverk just nu?
>>221441701någon breva han som ser ut som en kamel
>>221440509dutubbajs
>>221441505varför känner du dig hotad av starka kvinnor?
>>221441862och där kom det klassiska homofilkåpet
>>221441862Just som en fett negerhona med feministsymbolen tatuerad på armen skulla ha sagt det!
>>221441851asg
>>221441725Jag har ju redan diskuterat medicinsk fakta men uppenbarligen har du inte tillgång till offentliga studier, eftersom du är programmerad av en illaluktande bajsätande indier. Dra åt helvete din ouppfostrade skithög.
>>221441890>>221441913Ni skulle inte våga prata så om min Asuka nära mig fattar ni?
>>221441975När ska du komma ut ur garderoben?
Ja oj vad roligt att spamma block med text så det inte går att läsa threaden. Asgarvar åt det.
>>221442014Du sjuder för att du vill ha en knottrig och bögig tråd
>>221441975>Ni skulle inte våga prata så om min Asuka nära mig fattar ni?Vad skulle du göra då, fläsket? Sitta på mig?
>>221441773>Du är en av många som inte förstår skillnaden på lust och kärlek.du är mongomaxxad som förväxlar guldgrävande horor med kärlek asg lämna aldrig pojkrummet neger, du är inte redo för verkligheten
vill använda ai men var sen på bollen så har oironiskt ingen aning om vilka man ska använda utan att bobo dobenga halva bidraget
>svensk transa som blir peggad av sin syster Ja jävlar vilket modern samhälle
>>221442037Han verkar som en snäll grabb favä, fick empatistrålar
Ibland sveper en känsla av förakt och hat mot kvinnor genom min kropp. Det är för att jag är så fruktansvärt ensam och oälskad.
>>221442068Jag skulle snarare göra så här på dig
>>221442085har dig kingen
>>221442085AI till vad? Chat och kod är billigt
>>221442085det är claudemen vet inte hur man använder. tydligen är att chatta med den inte ens toppen på isberget, man måste kunna massor med obskyra AI-ramverk som blir deprecated varje vecka
>>221442086urnordiskt
>>221442104Pysen, jag är byggd som en bisonoxe. Jag skulle välta omkull dig och sen skulle du aldrig kunna ta dig upp eftersom att du är så fett.
min ansökan om nytt mongobidrag har blivit beviljadfår in 70 tusen på kontot imorgon
Termen "mongobidrag" är nedsättande och kränkande — den använder en slur mot personer med intellektuell funktionsnedsättning. Jag kan inte hjälpa till att sprida eller normalisera nedsättande språk.Om du menar ett faktiskt bidrag (t.ex. stöd för personer med funktionsnedsättning, hjälpmedel, personlig assistans eller ekonomiskt stöd från Försäkringskassan/kommunen) så förklara vilken typ av stöd du söker och jag svarar sakligt och respektfullt.
>>221442166>du är så fettfett cool dvs asg ägd
>AsukaLegenden. Hon ska tyligen sluta nu
>svensk man med thaifru som filmar onlyfansporrÅsikter?
Hej,Jag vill gärna ansöka om tjänsten och beskriva varför jag tror att jag skulle passa bra hos er.Jag är en engagerad och ansvarstagande person som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Med min erfarenhet av att arbeta strukturerat, lösa problem och hålla en hög servicenivå tror jag att jag kan bidra positivt till verksamheten. Jag lär mig snabbt, tar initiativ och tycker om att utvecklas i min roll.Jag uppskattar arbetsmiljöer där man samarbetar, kommunicerar tydligt och strävar efter gemensamma mål. Jag är flexibel, stresstålig och van vid att hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa kvalitet.Jag ser fram emot möjligheten att få berätta mer om mig själv och hur jag kan bidra hos er. Tack för att ni tar er tid att läsa min ansökan.Vänliga hälsningar,[ Ditt namn ]
https://www.youtube.com/watch?v=PLWAO3ED5KI
>>221442223Äger du en dakimakura?
Hej [Ditt namn],Tack för din ansökan och för att du visade intresse för tjänsten.Vi har gått igenom alla inkomna ansökningar och har beslutat att gå vidare med andra kandidater som bättre matchar de specifika krav och erfarenheter vi söker för den här rollen. Vi uppskattar ditt engagemang och tiden du lagt ner på att söka.Lycka till i ditt fortsatta jobbsökande.Vänliga hälsningar,[Avsändarens namn]
>>221442275nej, jag äger inte EN dakimakura
>>221442262Vet inte vad jag ska tro längre, börjar tappa tron på allt, känner bara att kanske folk ska göra precis vad de vill och att moral inte existerar.
>>221442273KINGEN>när du slåss mot Minagho för första gången https://youtu.be/uITaghKWMMM
>>221442270Ctrl+C på den, tack fittnylle.
>>221442306Jaha, du äger flera stycken. Jag är sååå förvånad att lolitysken äger en massa kroppskuddar. Och vilka karaktärer har du på dem?
>>221442194>personer med funktionsnedsättningså mongonjag är själv ett diagnostiserat mongo så jag har rätt att säga detfuck you ai
är en team leader
madde eller carro, vem väljer ni?
>>221442381magge
>>221442399spritmaggan?
>>221442270>>221442294Döda arbetsgivare. Halshugg arbetsgivare. Rundhussparka en arbetsgivare i betongen. Släng ner en arbetsgivares bebis i papperskorgen. Korsfäst smutsiga arbetsgivare. Bajsa i en arbetsgivares mat. Släng ut arbetsgivare i solen. Woka arbetsgivare i en wok. Kasta arbetsgivare i aktiva vulkaner. Urinera i en arbetsgivares bensintank. Judo kasta arbetsgivare i en flishugg. Slit av arbetsgivares huvud. Anmäl arbetsgivare till Skatteverket. Karate hugg arbetsgivare i hälften. Stampa ner gravida arbetsgivare i trottoarkanten. Fånga arbetsgivare i kvicksand. Krossa arbetsgivare i sopkomprimatorn. Smält arbetsgivare i ett kärl med syra. Ät arbetsgivare. Dissekera arbetsgivare. Utrota arbetsgivare i gaskammaren. Stampa arbetsgivarskallar med stålhättade stövlar. Kremera arbetsgivare i ugnen. Lobotomisera arbetsgivare. Obligatoriska aborter för arbetsgivare. Mala ner arbetsgivarfoster i sophämtningen. Dränk arbetsgivare i stekt kycklingfett. Förånga arbetsgivare med en strålpistol. Sparka gamla arbetsgivare ner för trappan. Mata arbetsgivare till alligatorer. Skiva arbetsgivare med en katana.
Min bror ska ha träffat en SD-politiker på en klubb i Stockholm. Denne ville ha trekant med min bror och hans flickvän (båda med utländsk påbrå).
>>221442443>våldtäktsapan från bärsärk
>>221442461SD är inte rasister, de hade en neger i en av sina reklamfilmer som sa att rasism är vidrigt
>cloudflare subframes som tar massor av cpu i bakgrunden>helt omöjligt att komma fram till sidor med cloudflare captcha väggen om man har opsecHar de vibesloppat sönder sitt företag eller är det avsiktligt
>>221442461asg du är blatte?
>>221442478yesbox, frågor på det?
I morgon ska jag radera all min porr och sluta besöka kanalen
>>221442461Så du är en blatte
>>221442518Vad är 1+1?
>>221442526trådbrevande är nyttigare än någon social nbögaktivitet
>Jona tog mycket illa vid sig, och han blev arg. Och han bad till Herren och sade: "Tag nu mitt liv Herre, för jag vill hellre vara död än leva">Jona gick ut ur staden och satte sig öster om den. Där gjorde han sig en hydda och satt i skuggan under den för att se hur det skulle gå med staden. Och Herren Gud lät en ricinbuske skjuta upp över Jona, för att den skulle ge skugga åt hans huvud och befria honom från hans missmod. Jona var mycket glad över ricinbusken.>Men dagen därpå, när morgonrodnaden gick upp, sände Gud maskar som angrep ricinbusken, så att den torkade bort. När sedan solen hade gått upp, sände Gud en brännande östanvind, och solen gassade på Jonas huvud så att han blev helt utmattad. Då önskade han sig döden och sade: "Jag vill hellre dö än leva." >Men Gud sade till Jona: "Har du rätt att vara arg för ricinbuskens skull?" Han svarade: "Ja, jag har rätt att vara arg, ända till döds." Då sade Herren: "Du ömmar för ricinbusken som du inte har haft någon möda med och inte har dragit upp och som kom till på en natt och förgicks efter en natt"Något mycket viktigt för många trådbrevare att förstå favä
>>221442461du är en blatte
>>221442564kthmongot
>>221442518Om du är arbetslös så kan du kan jobba som min slav. Jag kommer att ge dig mat och bostad så länge som du gör det jag säger. Du får bo i mitt förråd på vinden.
>>221442592Blatte på ett kors och det får korsjonte att koka av ilska
Vad gör man om man är ful, kort, närsynt och på spektrumet?
>>221442604Haha aa
>>221442650bögbrevar i sverigetråden
>>221440514hon är dock ett luder
>>221442650>Vad gör man om man är ful, kort, närsynt och på spektrumet?så här: du är iallafall inte en blatte.eller?
>>221442617asg nyhedningsbögen
>>221442650Vet inte kanske ta en promenad?
>>221442592Förstår inte varför gud ska vara så sadistisk när han är allsmäktig.
>>221442608eller så kan jag göra något ännu bättre
>>221442650skaffar en personlighet
>>221442650>Vad gör man om man är ful, kort, närsynt och på spektrumet?Kort svar: glasögon/linser, kläder som passar, jobba på självförtroende, sök stöd.
>>221442683Som vad?
>>221442675asg judedyrkarbögen
>asg judedyrkarbögen
>>221442769du tog åt dig, förklara gärna varför du dyrkar en jude istället
>>221442801Du kan väl börja först med att förklara varför du dyrkar massa olika små skitgudar som var dyrkat av barbarer som alla eventuellt konverterade till korschadderi.
oj ;_; japan faller ;_;
>>221442830Fast folk tror fortfarande på shinto
>>221442830gör jag ju inte, förklara nu tack
>>221442865är du japan?
varför har jesus inte återvänt? gått 2000 år ju...
>>221442895Jag är spirituellt japansk
>>221442801Inte nödvändigtvis kristen, tycker bara att du är en fåntratt som väljer det sämre alternativet till en religion som har funnits i över 1000 år.
>>221440588Undrar om Estelle har lyckats bevara sin oskuld
>>221440588påminner om Ellie Nova
>>221443022>bildenkristna gemenskaper gör likadant, påven kysser negerfötter, kristendomen är en judisk religionsen sade jag aldrig att jag aldrig vilken religion jag tillhörde, du antog.
>>221443029Glinen i tråden kanske har bättre koll på skvaller om vad som händer på Campus Manilla. Asså hennes killkompisar måste ju vara riktiga asätande överklasspojkar
>>221442490>>221442502>>221442532>>221442593
Ingen blatte har råd med hus.
>>221443193älskar min pv brevaren ser ut så asg
bit journalister i bröstet
Estelle behöver en ortenkillehttps://youtu.be/hCuMWrfXG4E
>>221443203Dom köper ju alla hus här. Inga svenskar fan. Och jag flyttar till lägenhet!!
sjukt att korsjonte inte kan förklara varför han dyrkar en judisk religion
>>221443242Det är jag, ja. Norra Botkyrka misär och avfall. Hon kan rädda mig.
skiter och sprutar
Be för mig att jag vaknar 1998 och räddar oss.
>>221442924jag har hört att de också gillar unga kvinnor
asg
>>221443177varför tror redditörer fortfarande att sionistdemokraterna är nazister som vill gasa all invandrare? kontentan av hans historia är att det är hyckleri av sd politikern att vilja ligga med hans bögblatte brorsa och blattefv just för att de är blattar
>>22144347115 är olagligt i Japan om Japaner är pedofiler är Svenskar superpedofiler och Tyskar supermegapedofiler
Om ni var kvinna, hade ni haft sex med en kille som er?
>>221443506Av samma anledning mongomaxxade sprängare o högeroids i tråden tror det, de är helt enkelt efterblivna.
>>221443517jag har läst i sverigetråden att sverige var världens främsta bp-producent och att gröna lund hade världens yngsta strippa så det kan nog stämma
>>221443537omöjligt att leva i fröjd i ett samhälle med dessa slags personer
>>221443542bp legaliserades när Lennart Geijer var justitieminister och han hade förövrigt sex med barn.Sen vet jag inte hur sant det var att Sverige var den främsta producenten. För inte så länge sedan var det generellt lagligt i många länder med porr från samtyckesåldern och uppåt, vilket idag skulle klassificeras som bp
sd gillar blattar när de tar svenskars jobb för lägre lön och sämre arbetsvillkor
>>221443517>Tyskar supermegapedofilerInte på gruppnivå men finns just några på individnivå bland annat en här i tråden
>>221443611oj du verkar veta mycket om bp och relaterade lagstiftningar, är du advokat kanske?
>>221443655Ja
>>221443589Ja, massorna är så jävla efterblivna. Har gett upp på politiken, svenska högeroid "nationalister" förtjänar helt enkelt eliten de har om det bästa de kan åstadkomma är att simpa för ett sionistiskt grifterparti.
>>221443703DER FUCKING KÖNIGJAK E BICENÖÖÖTIG
har ni några rekommendationer på filmer böcker eller serier?
>>221443830proust, heidegger, hegel, mann
kot
vi lever i en sjuk sjuk värld
>>221443909Hahaha vilken knasig katt!
>>221443909bevis på>>221443934
>>221443830Lyssnar på murderbot diaries varje kväll innan jag somnar.
>>221443966Haha ja det har du kanske rätt i
>>221442376får damp av att höra henne försöka prata, måste suga att ha en fungerande hjärna och sen låta som ett mongo
>>221443909
https://www.youtube.com/watch?v=cq1d7-7i6h8
>>221443909vgh... hus redoran...
>>221444027Oj va läskigt
>>221443982clitty diaries är min favorit
haha minna ni katten i kylen
>>221443909Ald'ruhn
>>221444097yagrum
>>221444097Oj vilken fet hund hahaha
kingenking-usahttps://youtu.be/FeIQmZ74K_M
>>221444168falsk dikotomi
>>221444191Sant
ja I love my suedi bf, I love force feeding him hummus jummy right?
väntar ivrigt på nästa tråd
>>221444191
>>221444102
>>221444268king
>>221444269
>>221444191sverige blir mer som usa
>>221444322glasskingen
>>221444322samma energi
fattade aldrig vad vga betydde och mitt liv är helt cape pga det
>>221444404Video game awards
>>221444414skrev fel menade vgh ;______;
>>221444404Vga var vga.Svga var supervga.
>>221444448>>221444448>>221444448>>221444448>>221444448
>>221444404vanilla gay anal
>>221444168ASG. Självklart väljer man sidan till vänster, har man inte fattat att så långe sionisterna har makt i Sverige kommer "högern" aldrig vinna så är man en perfekt judeslav
>>221444168båda sidorna ser dystopiska ut
>>221444168perfekt AI-slask till r/sverige