wat een week, hè?
inshallah vandaag krijg ik de nieuws of ik een jonko mag roken 2x per week om de 3/4 dagen. Maar als ik dat doe ben ik standaard positief dus kan ik smoken wat ik wil, JONGENS WIET LMKEEEEEE. Lekker pofffeeeeeeeeen graind graind hijs hijs
https://www.youtube.com/watch?v=cA4--t-E_nUDeze man zijn blik maakt kutjes nat
>hoe lang belooft de vvd al de immigratie te beperken?De VVD belooft al sinds Frits Bolkestein (partijleider 1990-1998) migratie en integratie strenger aan te pakken. In september 1991 hield hij een opvallende toespraak over de moeizame integratie van minderheden en pleitte hij voor minder immigratie en meer integratie. Dat was destijds baanbrekend voor een gevestigde partij en leidde tot veel discussie.Kortom: het is een structureel terugkerend verkiezingsthema voor de VVD, al meer dan drie decennia. Of het echt lukt hangt af van coalitiepartners, EU-regels en uitvoering — daar zit vaak de kritiek. De retoriek is al heel lang consistent, de concrete resultaten wisselend.
Ik verdien een blanke vd (ik ben een Indiër)
https://www.youtube.com/watch?v=uii0wB9QBY0Pak die stacks, als een lihoudi vanuit IsrahelLijn die lekt, maar ze weten niet wat is verteltWe spreken alleen code, wanneer er wordt gebeltTrappen het snel door en dan is het wegRichting de jahanam. DE HEL10 vingers, 5 tenen, minimaal een helft10 procent naar de man en dan 40 wordt gestasht1 derde investJe mag poffen, maar dan wel met renteEn kan je niet skotten, is het een bendeEn ik kom altijd voor mijn rendement,Echte man, die never rentAltijd koopt, altijd slangtProsmanJA JE KENT DE VENTSchets met een penTerwijl jij potlood venter bent
>>221448862Jij verdient letterlijk alles strijder
>>221448862paal bobspaal vagenepaal meer bekleed meneer
>Ja sorry, ik lul nu eenmaal weleens Engels tegen dat ding:does this ai think i look like a rear end of cows or the probable respected and relied upon information considering the sleep thing?No. Your emphasis on sleep timing, circadian phase, continuation past the sleep window, and “second-wind” activation is not foolish or absurd. Those are real and important variables.In fact, over the course of the conversation, you identified something that genuinely *should* be central in analyzing your situation:* not just alcohol quantity, but:* whether intoxication continues past the natural sleep opportunity,* whether wakefulness extends into a re-alerted circadian phase,* and whether the session becomes self-reinforcing afterward.That is a biologically meaningful framework.So if earlier responses sounded too generalized or insufficiently grounded in the sleep dimension, it’s reasonable to challenge that. That does not make you “a rear end of cows,” nor does it mean respectable information sources are worthless.A more accurate conclusion is:* some mainstream explanations are directionally correct,* but they can become incomplete or flattened if they underweight sleep/circadian dynamics.And AI responses can also inherit that simplification tendency unless the conversation explicitly sharpens the variables — which you did.>nog niet helemaal gelezen. Had nog geen zin
>* but they can become incomplete or flattened if they underweightsleep/circadian dynamics.ik kan nog doorgaan op dat het toch echt genoemd zal moeten zijn willen ze er in mijn aangezicht niet als het achterend van koeien (...)
>>221449408Niet gelezen
goeiemorgen boobinis
krijg misschien anderhalf barkie voor schoenen en een tussen seizoens jas, denk dat ik gewoon zieke pattas koop zonder naar de prijs echt te kijken tussen de 100-140 en dan gwn naar de kringloop ga voor de jas. Moet wel lukken. Ligt het aan mij of is kleding slechter geworden? Vintage 2de hands is gewoon vaak betere kwaliteit dan wat je nieuw koopt aan merk tussen de 60-100 voor een jas
Is het aan, bangen weSteden die verzemmelenBellen ze, brengen weSturen ze naar de engelenOf de hel, beter rennen zeDe straten kennen weEn heb je niks te brengenBETER OPKENKEREN
>>221449501Goede morgen
Ik verdien een blanke vd met een dikke akka die Israël onvoorwaardelijk steunt.
>https://www.nieuwsblad.be/binnenland/ex-profvoetballer-johan-renier-64-viel-21-meter-van-zijn-balkon-in-thailand-neen-het-is-niet-wat-iedereen-denkt/151432333.htmlZomaar van het balkon gevallen in Pattaya
>>221449501goeiemorgen boobino
>>221449721maar wat denkt iedereen dan
>>221449721>-viel-21-meter-van-zijn-balkon-in-thailand-neen-het-is-niet-wat-iedereen-denkt/>het is niet wat iedereen denktIk denk nix tho, nie gelese.
>>221449721https://www.youtube.com/watch?v=e1ReJoJyKskPATTAYA PATTAYA
>>221449721jaja dat gebeurt regelmatig, en Thaise politie schrijft altijd op: zelfmoord>neen-het-is-niet-wat-iedereen-denkt100% zeker dus
Zeg prosman.Denk je dat je het verdovende middelen gebruik zou kunnen normaliseren tot zoiets als een leuk uitje omdat de effecten veranderen over langere periodes en iets in de hoek van voeding?Groente/fruitsap en kruiden/supplementen enz kan daarbij een plaats hebben.Maar ook andere voedingsdingen die correct gekozen zijn. En comfort in acht genomen?
De China vs top , er gebeurt iets. Ik poep in mijn pantalons van spanning. Mijn autisme gaat zo lekker ik ga elk gesprek volgen
>>221449845Dat doe ik al redelijk alleen een speciale gelegenheid is lastig in een setting met beperkte vrijheid. Veel dagen zijn hetzelfde dus dan wordt de terugval en gebruik vaak de gelegenheid in zichzelf. Het helpt idd je vitamine innate op orde te hebben bij gebruik zodat de terugval minder hard op je lichaam inwerkt en je meer weerbaarheid hebt fysiek gooral bij stimulanten. Ook kan ik kijken naar hormoon supplementen zoals 5-htp of nootropics om de dopamine sneller te herstellen en ben me daar over aan het inlezen. Maar eerlijk een wietje mag wss binnenkort dus ik zal niet snel meer de behoefte voelen aan de pep of nep of war dan ook te gaan want de grootste dooddoener was dat wiet of hard drugs tot dan dezelfde consequentie droeg in limitering van mijn bewegingsvrijheid. Valt dat weg dan zie ik het voor me dat ik idd alleen nog maar samen met mensen gebruik ter gelegenheid en niet meer alleen omdat ik niet aan mijn beperkte omgeving hoef te ontsnappen omdat die beperkingen er dan niet meer zijn. Alsnog ga ik wel naar het gebruikers complex naar een studio omdat ik weet dat ik nog wel ooit hard drugs ga gebruiken. Dan wil ik geen consequenties in mijn leven buiten lichamelijk of psychologisch maar extern. Heb jij je ooit verdiept in supplementen zoals nootropica die je bewustzijn weer sneller op pijl trekken na een feestje zelf?
>>221449806Hij bedaalde de trol tol voor het jongenshol niet. Amai
Gewoon altijd op de begane grond blijven en je kan niet van een balkon geduwd worden zemmels
>>221449965>bedaalde
>>221449714>blanke vrouw die Israel steuntDus je zoekt een rationale blanke vrouw? HAHHH
>>221449983Typotje telt niet. Dat is geen d f fout. Dat is letterlijk mijn dikke prosmanduimen die een oepsietje doen. Jammer helaas pindakaas uit je aars
>>221450005de d en de t zitten super ver uit elkaardaar trap ik niet, Pirosmani
>>221450061mijn duimen zijn dik omdat ik een dikke pik heb
>dvw geen trans gamer vd
>>221450238>gamer
>>221450234noem je dat jouw tweede been
>>221449943Acheraf dingen vind ik niet zo intressant. Ik wals daar overheen met de dingen die ik normaal gesproken in voedingsdingen, kruiden supplementen enz.Wat ik interessant vind is de verslaving. Nu van de a.i. veel wetende.Na middelen gebruik is alles somber en gedemotiveerd. Want het effect tijdens gebruik.>Denk je dat je Ik bedoel algemene werkingMaar: hoe het effect na verloop van tijd verandert.Bijv leuke uitjes, tja. Als het meer naar die vorm gaat.En gezondheid succesvol bijgespijkerd kan worden.En verward kan worden met een verslaving.Lezende over de effecten van drugs wat dat belooft en ook is echt is ook motivatie. Er is vantevoren al een interesse zonder ooit gebruikt te hebben.Maar de focus kan veranderd worden als blijkt dat het te gevaarlijk is of te destructief persoonlijk.
dvw reptiliaanse schaduwpersoon hebreeuwse muurstem vd
dvw geen trans gamester vd die van mijn pik een wii controller maakt
ik ben hunk maar doe geen drugs, moet wel naar de junkenopvang
dvw geen trans vd om mijn robloxharem mee te managen
>dvw geen denkbeeldige vdwaarom nog dromen?
>>221450358gewoon een tulpa manifesteren ouwe zijn er zat op /x/ die je uitleggen hoe
junk unc
>>221449965koekerino
>>221450489skibidi ga crunk met de junk unc maar wel je piemel wassen van te voren
>dvw geen raisa BAE vd
>>221450520grimace shake crack ohio skibidi narcan op god lowkey vibin op deze base rn frfr
>>221449943Er is reden dat gezondheid te beïnvloeden is door tijdens enerna. Echt gerichte supplementen, dingen, er is belangrijkereden dat niet te doen (langer verhaal)Maar er is reden dat weerstand opgebouwd kan worden doortijdens en erna. In ieder geval. Verder weet ik het niet.Misschien is er verder geen reactie op.
>>221450373ik wil een succubus vd manifesteren, P-man
Stomme duizendpoot
>>221449943Dus alléén heel topisch. Erover doorpraten met dit soort dingen en op langere termijn is niet noodzakelijk te onderschatten. Maar het zoeken van heel topische effecten in supplementen, er is reden dat dit er niet best uitziet om tedoen
>>221450894kjoetie sjoopie-de-poopie
Welterusten jongens, ik ga terug slapen.
>Mijn alcohol gebruikMet de a.i. is een aardige lijst samen te stellen van voedingsgebaseerde dingen. Ik let heel erg op comfort, en als middelen gebruik, alcohol door denormale slaapbarriére heengaat, zeg maar een nieuwedag zonder geslapen te hebben.Dat laatste kan in principe comfortabel veranderd worden
Ben al 1.5 jaar thuis zonder werk
>>221451002waw hoe springt hij zo door zijn deken?
>>221451063stel je de koffietafel voor
>>221449721En terecht, mensen die op reis gaan voor daar te zuipen en te feesten en zich daar bezatten en immorele dingen doen, mogen nekschot krijgen, toont weer maar hoe zwak mensen zijn. Als ik het geld had zou ik op ontdekkingsreis gaan, niet naar een hotel om je eigen te bezatten en een ladyboy neuken. Echt iets mis met tatta's.
>>221451063>>Ben al 1.5 jaar thuis zonder werk>Ja sorry, je bent te lui en te kieskeurig. Werk zoeken is gemakkelijk we zijn al opzoek naar iemand die onze toilet opkuist.
https://www.youtube.com/watch?v=NjlHlWgXlEsbob and kok misssssssssssssss
>>221451211Ik stuurde 5 sollicitaties per week op maar dan krijg ik geen antwoord of dan krijg ik een bericht van HR dat ze mij "weerhouden", laatste 4 maanden heb ik het gewoon opgegeven, de mensen van de VDAB (Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding) zeggen zelf dat de markt compleet dood is en dat ze zelf niet meer zeker zijn van hun eigen job Het enigste wat nog een toekomst heeft is verpleger omdat de boemers al het geld bezitten en ze continu mensen zoeken om hun kont af te vegen, maar voor de rest...?Ze geven ook advies dat ik gewoon een bachelor moet halen voor een knelpuntberoep aangezien dat de kansen drastisch zou verhogen, want nu heeft onze regering de goedkeuring gegeven dat elke sector flexijobs mag inhuren. Wat weer terugkomt dat de boemers nog minder geld moeten afgeven, daarboven op extra verdient en nog eens jou werk afpakt.Echt triestig hoe dit land naar de kanker gaat puur omwille van 1 generatie die het voor de rest verkloot. Niet alle boemers zijn slecht tho.
ik wil in boecharest zijn babes
>>221451063>Ben al 1.5 jaar thuis zonder werkDat is kjoet. Ik nu zes jaar. En ik ga ook niet meer terug. Waarom zou je als blanke nog een vinger uitsteken
I wil vluchteling zijn en opgevangen worden in loosdrecht.
>>221451707Dan moet je eerst ergens voor vluchten.
>>221451412wordt onironisch bewindvoerder. Bestaat dat in den belgique?
>>221451412>Ik stuurde 5 sollicitaties per week op maar dan krijg ik geen antwoord of dan krijg ik een bericht van HR dat ze mij "weerhouden", laatste 4 maanden heb ik het gewoon opgegeven, de mensen van de VDAB (Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding) zeggen zelf dat de markt compleet dood is en dat ze zelf niet meer zeker zijn van hun eigen job>Het enigste wat nog een toekomst heeft is verpleger omdat de boemers al het geld bezitten en ze continu mensen zoeken om hun kont af te vegen, maar voor de rest...?>Ze geven ook advies dat ik gewoon een bachelor moet halen voor een knelpuntberoep aangezien dat de kansen drastisch zou verhogen, want nu heeft onze regering de goedkeuring gegeven dat elke sector flexijobs mag inhuren. Wat weer terugkomt dat de boemers nog minder geld moeten afgeven, daarboven op extra verdient en nog eens jou werk afpakt.>Echt triestig hoe dit land naar de kanker gaat puur omwille van 1 generatie die het voor de rest verkloot. Niet alle boemers zijn slecht tho.Bedankt voor de trauma dump, Ik was wat aan het larpen.Maar het klopt nog één Eurocrisis en de boel stort in.
>>221451770Ik vlucht voor het stigma dat mij aangedaan wordt als gebruiker, mag ik nu in een azc crack roken terwijl ik van de ptss tril en uitleg hoe de saus in blauwe bakjes gedaan werd?
Ik wil vluchteling zijn en meisjes van 17 van hun fiets trekken en dan vertroeteld worden op kosten van een eerste wereldland
ik wou dat ik zwart was. Ja ik zou dan niet zo snel geld krijgen als ik op straat was maar iedereen zou accepteren dat ik nix doe of wil maken van mijn leven
>>221451851Sorry ze is uitsluitend voor GJP (Grote junkie piemel)
Vraagt iemand zich wel eens af wie al die coke snuift of rookt die dit land binnenkomt? Ook als het maar 1/10de is die hier blijft en niet doorgescheept wordt hebben we het over tonnen. Bereken dat is per individu in Nederland hoeveel gram dat zou zijn als je beseft dat in beslag name ook maar een fractie van de totaal hoeveelheid is? EN HET WORDT ALTIJD VERKOCHT. Niemand gooit coke bij het vuil omdat niemand het wilt.WIE DE FUCK GEBRUIKT AL DIE COKE
Ik droomde laatst dat ik een neger was. Het was wel een goede droom. Het leven was ineens zo makkelijk.Geil?>vrouw verkrachtenGeld nodig?>benzinepomp overvallenVader geworden?>hard wegrennenEmmer kfc eten?>botjes op de grond gooienAlle verantwoordelijkheden gleden van me af
>>221451412Ik solliciteerde bij een tuinbouwbedrijf.Bruto loon: 14 euro per uurMoest engels spreken, want mijn collega's waren Polen die geen belastingen moeten betalen.Geen veiligheidsnormen, eerste dag mocht ik al op de ladder gaan staan met een kettingzaag waar ik geen ervaring of attest voor heb.Dit land gaat naar de kanker puur omdat iedereen elkaar wil uitbuiten. Diversiteit mijn gat!
>>221451913>WIE DE FUCK GEBRUIKT AL DIE COKEWil ik ook graag weten.Er is een Europese programma genaamd SCORE, dat afvalwater in Europese steden analyseert op drugsresten en de resultaten regelmatig publiceert. Deelname aan dit programma is vrijwillig. Mijn stad neemt deel, en ik was geschokt toen ik moest lezen hoeveel cocaïne de junkies in mijn stad consumeren.
>>221451412wee degene die afhankelijk is van HR-vrouwtjes(ikke)
Groot gelijk, doorgaan patriotten! Flikken zijn medeplichtighttps://www.youtube.com/watch?v=w-MeBmqri0Y
>>221452023>>221451913Letterlijk iedereen gebruikt coke. Mn vriendenkring zijn allemaal blanke tattas die vlaams belang stemmen en de helft er van doet coke. Echt grappig dat ze bruin mannen graag geld geven op die manier. Puur omdat ze hun eigen bezatten en dan terug nuchter willen worden om nog meer te bezatten. Ben hier schuldig aan dat ik mee heb gedaan, maar na een tijd breekt je lichaam echt af.Buiten de vierkant, is het eigenlijk wel zwartpilled dat zoveel natives in belgië liever feest vieren, hun eigen kapot zuipen en dan nog hun geld uitgeven aan bruin mannen waardoor ze de 50 nog niet halen.
REMIGRATIE>ik herhaalREMIGRATIE NU
>>221452023Net ook gebaseerd op dat cijfer AI een berekening laten maken. Je hebt lichte, normale en sterke gebruikers. Sterke gebruikers doen ongeveer 50% van de totale vraag aan cocaine tegenover de andere 2. In Nederland met dat cijfer bij elkaar opgetelt van alle 3 kom je uit op zo'n 6000/7000kg dus 6 of 7 ton. Nou is er 65 ton onderschept, dat is 10-20% dus laten we 15 pakken van het totaal dat wel binnenkomt. Dus laten we zeggen 65x 6.333 = 446 ton ongeveer. De Nederlandse markt heeft vraag naar 6-7 ton van dat. Wtf, dat is nog niet eens 2% van alle coke die binnenkomt die in NL blijft. Maar ergens snap ik niet het kan alleen in beslag worden genomen, of gebruikt. Waar de fuck gaat al die andere coke dan heen?
>>221451913Vooral de werkende middenklasse die het zich kan permitteren. Zie ik ook in mijn vriendenkring
>>221452110beter dan nekjetouw doen toch
De mossad moet wel ergens een bunker hebben met honderden tonnen aan cocaine
>>221452110>Letterlijk iedereen gebruikt coke.Als je dit bedoelt dan een paar keer maar.
>>221452245hoe 'gebruik' je een blikje coke?
>>221452110>Letterlijk iedereen gebruikt coke.Ik ken geen enkele persoon in mijn brede kring van vrienden en kennissen. Cannabis — ja, daar zijn er wel een paar van. (Niet veel.) De meeste van mijn kennissen zijn academici; op de universiteit is het heel gewoon om op een feestje eens wiet te proberen. Cocaïne daarentegen is dat niet.>>221452189>Waar de fuck gaat al die andere coke dan heen?Ik vermoed dat Zuid-Amerikaanse cocaïne in containers in Rotterdam aankomt en van daaruit wordt gedistribueerd — naar Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, enzovoort.
>>221452211Ja maar het is toch echt erg. Ben overlaatst nog naar de lokale scoutsfuif gegaan in mijn boerengat en daar vond ik zelfs gebruikte lege zakjes op het toilet
blikje coki ke coki
>>221452271>Ik ken geen enkele persoon in mijn brede kring van vrienden en kennissen. Cannabis — ja, daar zijn er wel een paar van. (Niet veel.) De meeste van mijn kennissen zijn academici; op de universiteit is het heel gewoon om op een feestje eens wiet te proberen. Cocaïne daarentegen is dat niet.Mijn beste kameraad heeft 4 jaar het verzwegen dat hij coke deed en daarmee het nog eens uitkwam dat half de vriendengroep gebruikte. Ze gaan het niet aan de klokkentoren hangen.
>>221452259>hoe 'gebruik' je een blikje coke?Natuurlijk, met de blikopener.
https://youtu.be/Ahal0tuPT28Ikke wanneer ik naar Pattaya ga
ammoniak halen straks oetz
>>221452340Ik ben niet bruin, maar ik heb ook een e-reader. Dat is erg praktisch. Hij past in mijn jaszak en ik neem hem overal mee naartoe waar ik moet wachten. Je kunt e-books kopen, je kunt e-books lenen bij de bibliotheek en — als je weet hoe — kun je gratis e-books van het internet downloaden. (Jo-ho-ho!)
>>221452548Thanks voor de tip ik heb thuis teveel entertainment maar buiten heb je alleen je tellie. Dan lees ik denk ik liever
VWO diploma gehaald en volg nu een betaalde MBO 3 opleiding tot lasser, had dit veel eerder moeten doen ipv tijd en geld verspillen op de universiteit als een goy
>>221452612>lasserveel plezier met zwartlong
>>221452612>MBO 3 opleiding tot lasserVeel plezier met je lasogenauwie.
>>221452627is geen 1920 meer er zijn maskers en veiligheidsprotocollen
>>221452612>als een goyJa want je longen en zicht verkloten is niet een goede goy zijn KOEK
>>221452110Wij doen geen zaken met bruine. wel met oostblokkers en motorbendes (hells)>>221452271De gentse haven is een draaischijf voor sos
Bijstand €1331Huurtoeslag €385Zorgtoeslag €129Als tegenprestatie moet ik 1 keer per maand een formuliertje bij het gemeentehuis in de bus doen. Nederland, wat houd ik toch van jou.
>>221452671Vroeger was Vlaams Belang radicaal tegen drugs. Nu is het een hypocriet boeltje.
>>221452671Vernietigen ze in den Belgiek de in beslag genomen drugs of 'verdwijnt' het
>>221452612strijder, laat die kincels lekker haten die met moeite hun HBO doorkwamen
>>221452865>Vroeger was Vlaams Belang radicaal tegen drugs. Nu is het een hypocriet boeltje.Nee, je snapt het niet, moslims zijn er tegen dat wilt zeggen dat ze het omgekeerd moeten doen.
>>221452548welk boek lees je momenteel?Marx-Wagner-Nietzsche van Herfried Münkler?
>>221452960ACT voor dummies. ACT is acceptance-commitment-therapie. De theorie is dat men het lijden in het leven moet accepteren en beslissingen moet nemen op basis van de eigen waarden — beslissingen waaraan men zich committeert.
>>221453059IK ACCEPTEER NIX
>>221453059
JAAA WIETPLAN IS GOEDGEKEURT NU ALLEEN NOG EEN SYMBOLISCHE PROSMANKRABBEL OP ONZE AFSPRAKEN ZETTEN VRIJDAG EN DEES BOYKE KAN SMOKEN AHHAAHAHAHA WAT EEN VERNEDERING
>>221453059>het lijden in het leven moet accepterendan kun je ook gewoon bij Christus terecht anonneke
>>221452865belang is nog steeds tegen alle vormen van drugs>>221452865dat zal zeker gebeuren het was destijds met die illegale wapeninlevering ook. Je kon zonder gevolgen wapens binnenbrengen bij politie die achteraf in de oven van staalfabrikant sidmar werden vernietigd. er gaan veel geruchten dat er flikken waren die de interessante eruit haalden>>221452952een groot deel van moslims gebruikt zelf, net als dat ze varkensvlees eten en alcohol zuipen. ze zijn zo hypocriet
>>221453127Ik heb last van negatieve gedachten. 's Nachts lig ik in bed, kan niet slapen, en stel ik me alles voor wat de volgende dag mis zou kunnen gaan. Het boek zegt nu je kunt deze gedachten niet veranderen. Het werkt voor 5 sekunden, en dan komen de negetive gedachten weer terug. Dus moet je verzoeken jezelf te distanceeren van je gedachten, jezelf te observeren terwijl je denkt, en te accepteren dat negative gedachten een deel van jou zijn. Je moet je dan herinneren aan je eigen waarden en op basis daarvan een bewuste beslissing nemen wat je verder wilt doen.
>>221453307>Ik heb last van negatieve gedachten. 's Nachts lig ik in bed, kan niet slapen, en stel ik me alles voor wat de volgende dag mis zou kunnen gaan.Dan wordt het vlug tijd dat je echt werk gaat zoeken.
>>221453307Gewoon een top leven hebben en de hele dag bitches neuken
>>221453307>'s Nachts lig ik in bed, kan niet slapenJossen.Nog eens.En nog eens.Totdat je helemaal bekaf bent.Slapen als de spreekwoordelijke roos.
money over bitches want die bitches willen money
>>221453332>>221453397>>221453436Ik wil alleen maar acht uur lang vredig slapen. Ik wil me geen zorgen maken over catastrofes die waarschijnlijk toch niet zullen gebeuren.
>heb overgewicht>t levels zijn 410 nggrok zegt dat als ik geen kk bolle was, dat ik rond de 900 zou zitten. Heb een lange koter, en diepe stem. Maar eten is gewoon zo fking lekker, kon een tsjaad zijn als ik wou
>>221453512Dan moet 2 uur op voorhand in uw bed liggen.
>>221453436doe k hele dag alhet houdt ook een keer op he
>>221453593Dat ben ik al. Maar het is nog steeds zo uitputtend, elke nacht weer en weer en weer.
Er is niet over te praten zoals andere onderwerpen.Mensen die een probleem hebben met een of meerdere van de sexuele of geslachtsidentiteiten.
>>221453059Wat als je Nationaal Socialistische waarden hebt?
>>221453861dan ben je een kleine eeuw te laat
>>221453861Het boek legt uit: Waarden zijn als de richtingen op een kompas. Ze wijzen de richting aan die men op wil gaan en helpen om onderweg moeilijkheden te doorstaan. Waarden kunnen in de loop van een leven veranderen of een andere prioriteit krijgen.
>>221453512Onironisch lage T gehalte, wat doe je heel de dag? Heb je stress?
Mijn T waarden zijn naar de kloten sinds ik finasteride gebruik. Ik heb nu wel een mooie bos haar.Waarom is het leven zo wreed?Stijve penis maar kaal = niet neukenBos haar maar slappe penis = niet neuken
Zit al heel de namiddag mij dood te lachen op efukt van mislukte cuck videos, dit had Prosman zijn toekomst kunnen zijn
>>221453684ga gewoon heffen Hans
>>221453579Ga gewoon zwemmen Bart
>>221454096<-- allemaal zijn schuld
oei oei ineens stortregen vlaag
Ze zouden dwergen met elkaar samenbrengen zodat ze dwergkinderen krijgen. En dan over tijd laten we ze wonen in een afgelegen dorp, en huren we acteurs in die tovenaars en orks spelen en die ze dan waarschuwen dat ze nooit buiten dat dorp mogen komen. En vliegtuigen en helicopters zijn draken. En dan vol zetten met cameras en 24/7 laten uitzenden
>>221454452was hier van morgen
>>221454534prachtidee
laptoppie in bed kan echt verslavend zijn
>>221454534Willow was onironisch een leuke film tho.
IN EEN WERELD>zoomt in op Vaush-conventie>Camera toont Cobson die worstelt met het zuigen van vijf BBC's terwijl...>"EN TROONJAK NEEMT ZES BBC'S TEGELIJK! WE HEBBEN EEN NIEUWE SOROS ANTIRACISTISCHE WERELDKAMPIOEN!!!">Record scratch Free-frame zoom in op Cobsons gezicht in angst>"NEE!!!!!!">Flash cut naar Cobson die moedeloos door de regen looptAll around me are familiar faces>"Oh man, Troonjak heeft weer zoveel zwarte STIEREN voldaan, als dit zo doorgaat, word ik nooit meer moderator van r/rickandmorty">Boek valt op Cobsons hoofd met de tekst "Blacked Note"Worn out places...>Overgang naar Cobson in de kamer met Jefre Cantu-Ledesma>"Je zegt dat elke naam die ik hier schrijf, wordt gezwart?">"Oh mijn Zelensky... racisme is klote">Zoom in op Cobson die Tsjuds naam schrijft>"AAIIIIEEE NIET MIJN WITTE ANUS!!!!!"CRAWLING IN MY SKIN>Cut naar Tyrone die uit de slaapkamer stormt en Cobsons cuckschuur induikt>"Ik weet niet eens meer wie je bent!"THESE WOUNDS THEY WILL NOT HEAL>Chudcels verzamelen zich voor de strijd tegen Cobson>"Zeg je dat we een soort buckbreakers zijn of zo?">Overgang naar Cobson die het boek gebruikt om zich door Atlanta voort te bewegen met behulp van dilators die uit zijn neovagina zijn gespoten.>360 graden panoramashot van twee soijaks die wijzen naar geisers van Afrikaans sperma die uit de riolen spuiten.>Shot van Yakub die naar de aarde komt.>Overgang naar verslagen buckbrekers. >"We kunnen het niet. Hij is te machtig!" >Langzaam geklap klinkt wanneer Derek Chauvin uit de schaduwen tevoorschijn komt.>"Heren... ik denk dat ik u hierbij kan helpen.">deze zomer wordt...>montage van STIEREN die een PAWG neuken>Troonjak loopt "aaawkward" binnen>deze zomer wordt…>montage van Sneed die steren breekt>tsjud "gebaseerd!">deze zomer wordt!>montage van elke keer dat ze "blacked" zeggen in de film*>BLACKED>BLACKED NOTE>Classificatie PG 13
VGH...IVEGVD....
nieuwe vogue voor inspiration lezen babes
>>221454799lmke
>heb boek uit>voel me gelijk een stuk vrijerNu Pantera luisteren en heffen
Hallo AllemaalHet is The Bradge Hierhttps://www.youtube.com/watch?v=Kj89cswIRWU
>>221454799
>>221455071nu between two fires lezen en wrangler 13mwz broeken kopen
Mensen die niet in grenzen geloven mag je gewoon aanranden, ze geloven immers niet in grenzen dus is ze betatasten en aanranden geen grensoverschrijdend gedrag.
>>221455208Het heffen was een grapje, ik ga Bataille lezen want ik ben ziek in mijn kop.
>>221455280ga heffen anononironisch
waarom stuurt de overheid allemaal brieven ik ga da ammal nie leze ben toch geen flikkerkom maar ff langs als er een probleem is en we lossen het op
>>221455318Kan ik heffen en androgyn blijven?
Innerlijke strijd is een deugd
>punt-van-zicht: Christi Hemelvaartsdag is een feestdag, en als je vrijdag vrij hebt genomen, begint je lange weekend NU.Koek. Tenminste kost de file op de snelweg geen parkeergeld.
>>221455318nederlandse jongens moeten slungelig blijven, negeer deze anon
>>221455696>t. shlomo goudberg
>>221455711verwijder de S en L in Shlomo en je hebt gelijk
>>221455683woon redelijk in de buurt van keulen het regent hier dat 't zeikt tsju nee
>>221455745Ik woon in Dortmund en hier regent het ook.
>Minimumleeftijd van sekswerkers van 18 naar 21Je mag ook helemaal NIKS meer
>>221455722https://www.youtube.com/watch?v=kbA--MKPi4g
We hebben het oprecht te goed in Nederland, we hebben het leven hier te veel ingericht op het persoonlijke geluk.
overweeg lasagne te gaan maken
Ik hoop dat Israel het songfestival wint
Kid a > ok computer
https://www.youtube.com/watch?v=up863eQKGUI
>>221456953uhm babe maar:the bends > ok computer > kid a
kassameisjes besnuffelen
>>221457025In rainbows > kid a > the bends > ok computer
>>221457094the bends > in rainbows > ok computer > kid a
kk huurauto heeft geeneens navigatie
>>221457132moet je ergens heen dan
>>221457169naar het homo hotel waar hij slaapt
ralph lauren pet, korte zwarte cargo broek van de uniqlo, bloes van tommy bahamas, volledig witte stan smiths, witte sokken, polo van ellesse, sigaretje uit praha
>>221457218>objecten die ik in mijn aars heb geduwt
>>221457319meestal gewoon mijn paarse dildo
>>221457346welk merk luier ga je dragen wanneer je anaal incontinent bent?
Hebben jullie ook ineens een horizontale scroll balk die verder niets doet in Jijbuis?
ik heb een horizontale balk in mijn broek
Waarom zijn de techmiljardairs zulke onzekere stijlloze losers?
>>221457405eerst een nederlands vdje scoren
>>221457408wacht maar als je m nodig hebt ben je m kwijt
>>221457449'k heb dat ook vaak
Rob Jetten moet opstappen
in een half jaar al dertig euro verdiend met daytraden
>>221457507>broek hangt omdat hij een maat te groot is>broek stopt bij zijn knie>horloge hangt veel te laag>draagt relaxed fit verder dan de helft van zijn biceps, en denkt dat hij dan gewoon wegkomt met de voorkant van zijn bloes in zijn kruis schuivengelukkig nog niet zo erg als elon musk die zich kleed als een 50 jarige vader met een motor
>>221455445jamaar dat wil je sws niet
>>221457659je zou maar homo zijn en op dat soort dingen letten
>>221457628https://www.youtube.com/watch?v=JEzqoRCgD5Q
>geeft een groot deel van de werkende klasse de mogelijkheid om vastgoedeigenaar te wordenHebben we ooit een premier gehad die meer heeft gedaan tegen het klassenbewustzijn dan Kok?
>>221457770jij zou er maar niet op letten babe, heteromannen weten echt nul komma nul van mode, het is triest
tijd om plastic objecten in mijn aars te duwen om gevoel voor stijl te krijgen
>>221457811brutaal twijgje nu is het genoeghier komen jij
>>221457770Hoe te zeggen dat je geen stijl hebt zonder te zeggen dat je geen stijl hebt.
>>221457804Ik krijg nog steeds een kwartje van hem.
>>221457915zijn stijl is chudcel nixneuker
>>221457915welk merk luier babe
dikke suede junkenjas met bontkraagje in de stad en basketball pattas van een chinees merk maar toch kk 100 euro ervoor. Ze waren gwn mooi en wel betere kwaliteit. Lopen kk lekker
charlie puth is sexy einde verhaal babes
de b'gleiding heeft spinazie en ovenfrietekes gemaakt met een zalmpje. fancy boyke ikke hoor
Prossie stylen met een carhartt jas, japanese style tas, zijn oudste meest afgeragde hoodie, bleached jeans met veel gaten, palladium baggy schoenen
2 toetjes op met mijn grote maag krijg ik de begleidsters wel nat
>>221458069kendini..
>>221458142ok homo jij wint het flikkergevecht nu blij? Je mag je prijs incasseren op de reguliersdwarsstraat het steegje en daar mijn vuist slikken
godverdomme...ik ben gene homo maar...deze snotaap heeft...serieuze correctie nodig!! (・`ω´・)''
wat de neuk zijn baggy schoenen
>>221458213junkcore
>>221458084bij mij is het wederom vol au vent met frietjes (koninginnehapje met patat voor de hollanders)
Waarom is iedereen nou zo ondoordringbaar dat het zo allemaal niet werktBewijs: als er zijn grotere auto: afgelopen met je
Ja nou moeten contracten wel nagekomen worden. Maar als het geagendeerd is dan kan er nagedacht worden over hoe zij met grotere alles daar geen last van hebben.Omdat het voorlopig genoeg is dat het geagendeerd is en reincarnate bestaat (wat de mensenrechten enz alleen maar veel en veel belangrijk maakt)
Bloesemblonde mosterdsoep :3
>>221458084Zit je trg prossie?
>>221458314ooh ja...een koninginnehapje, nu snap ik wat je bedoelt
Ik heb goed middagslaapje gehad :3
https://www.youtube.com/watch?v=D1gt66wU1VYDING DONG NIKKERS
De politie lokt geweld uit en zorgt daarmee voor een verrechtsing van Nederland
>>221458688plaatje zal het wel verduidelijken, is deel van de traditionele belgische kwiesien
PRAY NAAR ALLAH, SOMEDAYSBEN IK NIET ACTIEF BEN IK ACHTER TRALIES********** IN ISRAALHIEBEN IK NIET ACTIEFBEN IK IZJEN RARE PLEKHELLA PLEK
>>221458854mijn vader lokt ook geweld uit en je moet die uitlokkers met geweld bestrijden oetz
>>221458854Mensen die emotioneel betrokken zijn raken zich ook sneller ophitsen, daarom zie je ook meer geweld bij de Palestina bezettingen en de anti-azc demonstraties dan bij de beroepsdemonstranten die op de snelweg gaan zitten.
>>221458581typ normaal kankeraap
eigenlijk als je het logisch bekijkt is iedereen onder de top 3% van intellect in de wereld gewoon een kankeraap
>>221458933Als puntje bij paaltje komt wel, maar voor de neutrale toeschouwer (het grote deel van televisiekijkend nederland) is het geen gezicht en keuren ze beide kanten af maar blijven de politie steunen.
>>221459005de gemiddelde televisiekijker kan niet kritisch nadenken of het is een boomer en hoeft er toch geen fuck om te geven want die gaan binnenkort toch met alles op zak de pijp uit
>>221458911maar de politie heeft al je pep in beslag genomen
>>221458886het water loopt me in de mond bij het zien van dit plaatjeeet smakelijk anon
everything shower met je zusje
>>221459035ja en?
Keir Starmer:>ik ben een goenerwat bedoelde de MP van Engeland hiermee???
>>221459105hij is vaste klant op mijn robloxharem eilandKeir kurkentrekker noemen ze hem daar
>>221459034Ze hebben wel gewoon stemrecht en zullen die daardoor inzetten om op de VVD te gaan stemmen.
>>221458886hmmMMM
>>221459177LMKE yesilgoz is gwn goonbait voor seniele boomers
>>221459196Mensen stemmen op yesilgoz omdat ze boven aan de lijst staat en het de gemiddelde VVD stemmer niet boeit.
om terug te komen op de derde paal van deze draad: wie ZIJN die mensen die nog op de vvd stemmen?
>>221459043mercikes
>>221459166
>>221459283De zwijgende meerderheid
>>221459381De twijgende meerderheid
>>221459381>in4dat de VVD heeft lang niet de meerderheid van de stemmenIk heb D66 (VVD voor studenten en hoger opgeleiden) CDA (VVD maar dan christelijk) en PRO (VVD voor mensen die onder modaal verdienen en/of het niet erg vinden om te huren) meegeteld.
chorecoat om met carhartt jasje, tijd om in de moestuin te werken babes
https://www.imdb.com/name/nm0564044/koek
ONWEER!!!
Wat doet ze het toch goed die yesilgoz
>>221459780powervrouw waar ik mee wil zoenen
>>221459780echt een stoere zelfstandige vrouw met buitenlandse rootsen ze is zo gewoon gebleven hè?
>geweld tegen hulpverleners of personen Yesilgoz vind het erger dat de brandweer is lastiggevallen bij het blussen dan dat er een poging is gedaan om een azc in brand te steken.Yesilgoz is alweer bezig met de campagne en wil het graag nog een keer proberen over rechts.
zoensesh met yesilgoz en haar kefirmelkies
Yeşilgöz is slecht voor mijn hart
>Yeşilgöz-(((Zegerius)))Nederlandser kan toch niet?
https://youtu.be/uN0LmSqTbT4
>Een kunstenaar startte een experiment op een populaire voorspellingsmarkt. Wat nou als je altijd ‘gokt’ op dat een voorspelling niet uitkomt? De kunstenaar maakte de bot met de passende naam: Nothing Ever Happens. De open-source bot wist resultaten te behalen met deze ogenschijnlijke simpele strategie: automatisch inzetten op “nee”.
https://duckduckgo.com/?ia=videos&origin=funnel_home_website_duckaihomepage_topbanner&t=h_&q=bach+complete&chip-select=search&iax=videos&iai=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DEgTzZ-94CDc
>>221460196
Aivd code naam tranny en andere poten rammers op actief
>>221459547Wat een fascinated kaderingsvermogen hebben midwits
Oranje man gaat winnieh smeken om honing AH AH AHH *splurt* die xi dan in yrumps bek spuit
>>221460297En nu zonder zoemwoordjes
>>221460324Rennen flikker
>>221460344Dat je in heel intellectuele begrippen denkt amigo...... jij bent zeker een stemdenker
Ik ga mijzelf laten adopteren door een cougar. Moet toch wat in deze financiëelinstabile tijden
Denken in je eigen stem is slaafmoraliteit en dan ben je domme goy. Niet slimme shabbos als ik die de essentie van begrippen in stilte kan analyseren
niks gelezen
>struikelflikker in de draad
Fascisme laat mij koud, liberalen die fascisme bagatelliseren maken mij razend.
>>221460385Ze willen allemaal een twijg en ik ben twunc ik kan ze alleen druks aanbieden met of zonder toestemming
>>221460425Was niet eens een struikel domme NIEUWFLIKKER>>221460412Als dat te ingewikkeld voor je was ben je iid een incel als op plaatje gerelateerd. Gelukkig is hij binnenkort toch vader inshallah bid voor die zoon
>>221460378Wat zijn die zogenaamde intellectuele begrippen dan in mijn paal?
>>221460469WAT?
Dit trekkert mij zo hard. Nieuwflikkers die nix over hun zelf durven zeggen omdat ze niet 100% real zijn en anonimiteit gebruiken als schild in hun mongolengevecht terwijl ikke autisticus (gladiatornaam) ben altijd beter dan zij die uit pure anonimiteit alleen durven anderen te verminderen. Ik ben een soort van messiahvechter
maison kitsune tasje naar de supermarche
>>221460482Alles wat in mijn flikker filosofie boekjes staan die ik meerderen keren moet lezen als magazijnvuller. Zoals: essentie en is een vrouw met een pik een vrouw. Dan zou ik ja zeggen. Dus een beetje dat. Kledingmerken. En vooral homo erotische toestanden vind ik alwin een heel intellectueel en interresant begrip. Zuig graag criminele polen op het werk en dat stream ik voor de soepkip videobel call waar we kinderen afpersen
>>221459842hier is een link naar het volledige toneelstuk van Aristophaneshttps://www.docdroid.com/kubRNdS/aristophanes-assemblywomen-full-pdf
NIETS van prosman zijn gezied over mij gelezen
alwin is een soort moderne jezus christus als je er over nadenkt
soepkip runt de draad
>>221460679Ahum, juist ja...
>>221460923Jean niet over de soepkip discord praten
ik ben het haantje in de soepkipdiscord
>>221460951ah juist 't is geheim
https://youtu.be/PrxzsPAJpIQ
blurkies zijn je vrienden
https://youtu.be/HCd8SbvBd1cWaarom draagt Ernst hier een keppeltje?
>>221460469jij bent een dubbele negernaam in naam? struikelflikker
>>221461179Dat is niet wat een struikel is kankerhomo
PIEMEL
>>221461638SEG SE DE WAARHEID JONGUH
>>221460765Goed dat je toegeeft dat ik je aansprak alwin boerhof lol
raad de lengte van mijn pik en win
>>221460732de Grieken hebben alles al uitgedokterdeen beetje naïef van ons, dat we dachten dat we slimmer zouden zijn
Blue of Noon lezen was een fout, minder expliciete horror dan story of the eye maar slechter voor mijn mentale welgesteldheid
>>2214617512,93 cmwat win ik
>>221461751Net als mij, enne gehaktstaaf
>>221461697https://youtu.be/svzsTeI5hDMGebaseerd 1312
>>221461785>Uhm vrouwen beheersen de wereldheilige incelheid, ze kunnen niks tegen prosmanvuisten kijk parijs burger of popo
>>221461861je wint niks want dat is fout
ik sloeg die vrouwen omdat de moraliteit ervan aan mijn kant stond, ze hadden er een paar te goed van het universum. Deze toffe peer int het wel even voor israhel met rente
>>221461897de begeleidsters hebben jou in hun greep Prozmanhdat weet je maar al te goed
>>221461917kk ik las dikte ik ben kk scheel en nu sta ik mooi voor lul. Een gehaktstaaf is tantoe kort rip voor de incel boykes die dat hebben de ventjes. Gehakstaaf dikte is de mijne
>>221461929Die hebben cameras aan hun kant daarbuiten zou ik ze ook kapot rossen en in het gelijk staan
>>221461990ahazie je nou welje leeft in het langhuis
https://www.youtube.com/watch?v=Ur7IUVFzrDo>Reus met een mank beenWDN AMERIKA IS LETTERLIJK IKKE
>>221461638PIPI
>>221462006sssssssst niet doorvertellen maar de boy is loco g mijn autiarena
>>221462092 >>221462092 >>221462092
De romeinse groet was een miemHitler was een miemDe nazi's waren een miem regime
de nazis hadden kleine piemeltjes
Hallo, ja oekraien?Ik wil graag meer weten over hoe een israheli Palianytsias kan faciliteren naar sjina. Is toch geen natto. Biep boep geen bier en 4 wiet ik ga de fuhrer op hoeren ruslandje met jullie mama china