aiemman langan OP sai 30 päivän bannit ja sen takia KAIKKI sen viestit poistettiin, mukaanlukien aiempi sauna -painos
kiva kun lukee viritetty angloaivoilun sijaan
joskus tosiaan jostain lasten kuvista saa tommosia jotain jenkkipuritanismia
3 tunnin päiväunet nukuttu katellaan jaksaisko nyt
Rasismia tämä tämmöinen. Aina suomalaisia sorsitaan.
onko saunassa ketään niin nuorta, että on droonikoulutettu?
amazing work mr.janitor
>>222445896en saanu bännejä kylläkään enkä mitään varoituksia
Hetkinen mitä mä aattelin että poistettiin joku röökijäbä painos tjsp. mutta lähti juhannuskokkopainos ööööööö?
>>222446016ööh sitten olis ihan ilmiselvä irc-kanavalle ilmoitus tilanne.jos joku talkkari poistaa saunoja tuolla tavalla ilman mitään sääntöjen rikkomuksia, niin ne menettää talkkarioikeutensa ihan suoralta kädeltä.
>>222446062hei tolla on se homofobia
>>222446001Meillä koulutettiin muutama drooniheebo 2016, saattoi kyllä olla muutama ihan koko vekaralta
>>222446090noita kutsuttiin lennokeiksi vielä tuolloin
militaria/varusteleka/intti painos, ei kiitos
>>222446108miesnyymit kermaa housunsa tämmösestä
>>222446098Lennokki ja drooni on kaks eri asiaa. Jenkkien Predator lennokki on UAV, ei drooni ja noihin on omat koulutukset. Droonit sitten erikseen.
Hyvin on noussut Saimaan pinta sateisen kesäkuun myötä kun mökkinaapurikin sai näköjään veneen vesille. Ei olisi toukokuussa ollut mitään matskuja
Minua kuljetettiin äskettäin hirvittävän kalliilla Mercedesillä.
>>222446134jaa no lennokkimiehiä oli minun aikana drooneista ei puhuttu mitään (1/2017)
>>222446183öö veneen saa vesille ihan vaan kantamalla sen veden ääreenmitä sä meinaat
mäpäs sain vapautuksen kun itkin siellä kutsunta tilaisuudessa niitten lauta miesten edessä
>>222446219paneeli nyymejä arvioimassa
>>222446219mä kävin intin ja mut pistettiin c-papereille jälkikäteen vasta kun ilmoitin niille mun diagnoosit. jotenkin hauskaa kun mulla oli koko komppanian parhaat pisteet joka kaudella, vaikka en kelpaa palvelukseen.
>>222446197Megahabanyymi
>>222446192mikä korisarja?
>>222446062viimeinen viestini voitaisiin kai luokitella sääntörikkomukseksi mutta ei kai tuosta koko lanka luulisi lähtevän ja tosiaan ei mitään varoituksia.
sekopää talkkari
c-nyymeistä tehdään kenttävaimoja sitten kun sota tulee
>>222446025I will not stop until the whole world knows Röökijäbä.
Kattelen kun 30v miehet imee ilokaasua kalustamattomassa yksiössä ja kerjää rahaa peukkuun. Kiitos suoratoistoaikakausi.
mikä perjantai
ammun kaikki jos sota tulee
ano saa
>>222446296mäki katon
>>222446270no ei vitussa. jos koko lanka lähtee niin jos oikeasti noudatetaan 4chanin sääntöjä, niin joko:>lanka itsessään rikkoo sääntöjä>langan OP sai 30 päivän bannit tai permabannitja siinä se.jos lanka poistui mutta sulle (olet oletuksena OP) ei asetettu edes bannipyyntöä, niin todennäköisesti joku ryssäbotti on hakeutunut talkkariksi ja poisti tuon langan yksinkertaisesti siinä käytyjen keskusteltujen takia. hyvin nopeasti jos joku menee IRC-kanavalle mainitsemaan tästä, niin tuo menettää talkkarioikeutensa yhtä nopeasti kuin mannenyymi
>>222446307Takatissit
>>222446243onko tää se sama kuva joka tulee jokaisessa tämmösessä vai ottaako noi kaikki kuvan noista miinoista
>>222446247Citaro
>>222446339Tää mahtaa olla saunan hienoin oc kuva vaikka olikin jo valmiiksi vammautettu. Aina naurattaa toi Kari Korhonen.
>>222446358emn ymmärrä mitä tarkoitat.tuo on hassu kuva jossa suomalaisella varusmiehellä on 16 telamiinaa, eli 160kg edestä harjoitustelamiinoja kannossa ja sen takia sitä postaillaan sinne tänne.
>>222446307Miku
Pitäis tehä ruokaa mutta voimat on taas ihan loppu.
>>222445896why is this dude using betaflight with analog fpv in 2026?digital fpv has gotten cheap af its like 50$ these days
>>222446408tulee joka kerta naissä painoksissa muistelin että oli nuoremman näköinen kaveri
>>222446378onpas erikoinen laite. kun katsoo niin vähän niinkuin bussi mutta... jotenkin parempi...
>>222446448because this is a poor third world country
>>222446339>>222446380hui mitä tapahtui
>>222446488Kyllä, mutta bussialueiden suunnitelmaa ei ole sen helpompi ymmärtää. >>222446440Tee se, vai pitääkö minun pukeutua isoisän vanhaan univormuun ja huutaa sinulle?
Kuuntelen kun lammas laulaa, elämä hymyile tänään.
>>222446518atleast they contributed to the economy of kibutz yagur
Kahvi olisi valmista
>>222446537jee. oon melko varma et tein ite korjatun version joskus myös mutten löytäny sitä tähän hätään kansioista.
>>222446448Analog FPVs are cheaper.Cheap price is the primary advantage of FPV suicide drones and is why and how they're spammed in Ukraine.This specific exercise has Ukrainian FPV pilots taking part in it.>>222446577Shush, you jewish nigger. Finland has always worked with Israeli military industry.Soltam is Tampella + Solel Boneh. The first Galils were manufactured with Finnish RK machinery.
auringonpaiste vie kaikki voimat. ei jaksa tehdä mitään
luulin ostavani ruukun alulautasen mutta epäilin kyllä jo kirpparilla että mikä ihme kyseessä. näköjään joku tällainen saksalainen patentoitu leipä lautanen jonne laitetaan vettä tuohon ulompaan kouruun. kaikkea ne saksalaiset keksii.
>>222446674verhot on keksitty
>>222446339mä olen edelleen sitä mieltä että>suomalaiset ei ole valkoisia vaan aasialaisia>suomen maaperällä olevat venäläiset ja spermaihoiset ruotsalaiset (ja kaikki siihenkään suuntaan kuten virolaiset ja hurrit) pitäisi kitkeä pois>suomen ja suomalaisten pitäisi olla ylpeitä itämaisista juuristaanja se että se menee jonkun likaisen raiskauslapsi sekasikiö hurrin ihon alle ei tee musta mitään tehtaankadun asukkiajämpti
>>222446677Mistä olet saanut tämän tiedon? En ole koskaan nähnyt mitään tällaista, mutta se ei myöskään yllätä minua.
Luin tässä ''With Your Coworker'' nimisen pelin arvosteluita.
>>222446283nyymit kylläkin frägää upseerit ja sitten tappaa itsensä
>>222446716joo, eli oot joko ryssän maksama botti tai joku vitun somalineekeri, hip hei.
ketä vittu kiinnostaa minkä takia joku viesti tai ketju poistetaan tai ei poisteta ihan täysin merkityksetöntä paskaa
miks ketään kiinnostaa yhtään mikään asia ikinä ku voi vaan olla miettimättä asioita ollenkaan
>>222446339nyymit ei mainitse asiasta
>>222446781jos se on täysin merkityksetöntä, minkä takia postasit tämän viestin?
>>222446759pohjassa on tällaisia leimoja ja löysin verkkokaupan jossa näitä myydäänhttps://www.denk-keramik.de/en/Kitchen-Food/Baking-Dishes/Bread-Cake-The-Patented-Baking-Dish.html
>>222446781vittu mä en välitä vittu mitää paskast vittu kuollaan kuitenki ja paskaa
>>222446808>>222446838nolot
>>222446677Jännä
Huoh märsy veronpalautukset (työttömyystuista) tulee elokuussa niin ihan turha hakea toimeentulotukea kuin ens kuuks märsyttävää. Miks tuokin on asia en vaan tajuu.
>>222446768mihin vittuun toi ees perustuu
mailma olisi aika paljon mukavampi paikka kaikille jos ihmiset lopettaisi tribalismin ja muitten turhien nisäkäs viettien alaisuudessa orjailun
vieritän kiimaisena x syötettä anime reisien toivossa
>>222446935Luulisi että nyymigpt osaisi tarjota
panettaa + oon rasisti
>>222446662why are you assmad pekkaalso damn you're right analog has gotten stronger and cheaper too 30$ for a 10 watt. ive gotten 0.8 watt VTXs ceased by the glowies that cost x4 that just a couple of years back. it must be even harder in finland to buy such things due to EU nanny state
>>222446924niimutta panettaa toi hellyyttävästi käyttäytyvä narttu tossa kuvassa
ranettaa + oon pasisti
mun vointi paranis huomattavasti jos lopettaisin itseni
>>222447007teeppä se
>>222447007miks et sitten halua parantaa vointia
>>222446920no lähtökohtaisesti:>suomalaiset ei ole valkoisia vaan aasialaisiatämä väite on täysin epätodellinen. suomeen ei IKINÄ oikeat aasialaiset aatteet (mongolit) levinneet, vaan täällä oli ihan aina länsimainen kulttuuri (kristinusko + ruotsalainen valta) vallassa siinä määrin, että me ollaan oltu tuhat vuotta länsimaalaisia, eikä missään määrin aasialaisia. meillä ei ikinä koskaan ole ollut aasialainen "naama" kulttuuri, vaan ihan aina on syyllisyys-kulttuuri ollut voimassa kristinuskon kautta.>suomen maaperällä olevat venäläiset ja spermaihoiset ruotsalaiset (ja kaikki siihenkään suuntaan kuten virolaiset ja hurrit) pitäisi kitkeä poisja tällainen väite on ihan vitun naurettava, koska siinä asetetaan ryssät ja ruotsalaiset samalle tasolle, mikä vaatii jo itsessään aasialaisen, valheellisen näkemyksen. kukaan oikeasti suomalainen ei koskaan ikinä asettaisi ryssiä ja ruotsalaisia samalle tasolle.>suomen ja suomalaisten pitäisi olla ylpeitä itämaisista juuristaanja sitten on tämä valheellinen paska, jossa yritetään yhdistää suomalaisten historialliset juuret johonkin nykyiseen venäläisyyteen, kun muskoviittien suurruhtinaskuntaa ei ollut olemassa edes + kahteen tuhanteen vuoteen siihen nähden, kun "suomalaiset" oli tuolla idässä.
>>222446949>why are you assmad pekkathe truth is not assmad. you are an emotionally driven person if you consider my post as being assmad, and because of it nothing you post has any value.
>>222446823Ai niin. Kuka tämän keksi, hänellä ei ollut uunia, jossa höyryä syötetään automaattisesti.
>>222447022>>222447018vanhemmat tulis surullisiksi
luen nyymien englanti viestit ääneen ralli aksentilla
>>222447060Ne ansaitsee kärsiä sun itsemurhasta.
>>222447060suru kuuluu elämään
>>222446339öö ette voi puhua tapahtumista tai politiikkaan viittaavasta
>>222447048
>>222447027oon väinämöisen shintonisti samurai
mun kortisolitaso on taivaissa
>>222446924>maailma olis mukavampi paikka jos ihmiset ei toimisi maailman sääntöjen mukaisestietkö sä nyymi ymmärrä että tribalismi ja muut nisäkäsvietit on olemassa yksinkertaisesti sen takia, että ne on tässä maailmassa kilpailukykyisempiä kuin muut vaihtoehdot?
jos reimu vetäis pirii niin se ois shinto nistihöhöhö
>>222447150aus witz
>>222447215miks pitää olla kilpailukykyinen
>>222446916oisit tehny sen verokortin niin ei tulis mätkyjä
>>222447150seuraan tän ohjeita eli en käy suihkussa en mene töihin narkkaan nyymikuutiossa
>>222447215ei tarvia aina kilpailla sanon vain sen verran
>>222447027sun r*otsalaisuutesi todellakin paistaa läpi. sinä vitun pohjolan jutku.sun geeneihisi on iskostettu se että suomalaiset on alistettavaa orjakansaa ja heti kun jonkun asenne uhkaa sitä asetelmaa niin alat keksiä tarinoita siitä miten asiat on ollut aina ja kuuluu olla näin, ihan niin kuin juutalainen joka selittäisi valkoiselle kansalle miksi niiden kuuluu ottaa miljoona nekrua kotiinsa asumaan.sä puhut jostain suurruhtinaskunnasta ja ruotsin vallasta, mä puhun siitä alkuperäisestä, aidosta suomalaisuudesta joka tulee kauempana idästä kuin joku venäjä. siitä, minkä nuo kusenvärisillä hiuksilla ja spermanvärisellä nahkalla syntyvät homobarbaarit ensin riisti meiltä
oispattaa pienet
>>222447278>suomalaiset on alistettavaa orjakansaatottahan tuot. eri en lukenu pidemmälle
Sain toimeentulotukihakemuksen täytettyä ja näköjään työmarkkinayleispaska mitälie tukea voikin hakea vasta huomenna että olipahan turha kirjautuminen kelan palveluihin kun kaiken ois voinu tehdä sit huomenna höh. Tilillä harvinaisen paljon rahaa kyllä siihen nähden että ens keskiviikkona tulee jo uudet työmarkkinatuet, melkein kuin voisi huomata miten ei mene alkoholiin 15 euroa joka päivä. Noitahan pitää alkaa mahdollisesti tulevaisuudessa nostelemaan pois ennen kuun loppua mutta ei nyt vielä ole hätää sentään.
>Japanilaiset fanit siivoavat MM-stadionit, mutta kotona joku muu hoitaa puunauksenylekin saa juttuideoita xitteristä
>>222447300pieni valkoinen pippeli
>>222447257>mätkyjäpalautuksia sieltä tulee joku 400e joka syö sitten n. 2kk toimeentulotuen pois ja tällä älyttömyys systeemillä sit pitää kuitenkin olla täyttelee sitä toimeentulotukihakemusta että saa merkittyä sinne mitä menoja on ollu että ne osaa huomioda että ne palautukset on kulunu. Kaikkien ajan tuhlausta jos tota ei vaan maksettais mutta tää on tämmöstä.
>>222447253koska tässä universumissa olemassaolo ja sen olemassaolon jatkuminen riippuu kilpailukykyisyydestä.tai toisin sanoen, kilpailukyvyn määritelmä on se, että pystyt jatkamaan olemassaoloa nykyisten sääntöjen alaisesti.jos sä et ole kilpailukykyinen, niin sä lopetat olemassaolon ja joku kilpailukykyisempi eliö valtaa sen osan universumista, missä sä ennen olit. sun olemassaolo ei pysty jatkumaan ja kaikki mitä sä olit korvautuu jollain toisella asialla.>>222447260joo, ei tarvi kilpailla, mutta jos et kilpaile niin et jatka olemassaoloa.
>>222447027ruottalaiset on pahempia kun venäläiset joten siinä oot oikeessa
>>222447342no vittu palautuksia sama homma oisit tehny verokortin niin ei tulis
>>222447278>sä puhut jostain suurruhtinaskunnasta ja ruotsin vallasta, mä puhun siitä alkuperäisestä, aidosta suomalaisuudesta joka tulee kauempana idästä kuin joku venäjätällaista ideaa ei ole koskaan ikinä ollut olemassa ja kukaan muu kuin joku vitun ryssäbotti ei yrittäisi edes rakentaa tällaista psykoosia.niin helvetin jälkeenjäänyt idea, että pitää pitkään etsiä ihan nistien joukosta, että löytää ketään tarpeeksi tyhmää tällaista ideaa kannattamaan.
minun isin paatti on nopeampi kuin sinun paatti
>>222447343>tässä universumissa olemassaolo ja sen olemassaolon jatkuminen riippuu kilpailukykyisyydestä.me ollaan tehty maailma jossa tämä ei ole enää totta mutta näköjään haluat sen silti kovasti olevan
3 tuntia ulkona pyöräilyä, suihkussa käyty ja nyt kuivattelen munia. Seuraavaksi vanhemmille rillaamaanMites muiden juhannussit menny?
>>222447343ei ole tripalismi ja muut turhat apina systeemit olemassa olon edellytys sen sanon vielä nyky ihminen pärjää mainiosti ilman ollaan sen verran kehitytty evoluutiossa tai no ei kaikki ole kun uskovat edelleen lisko aivojensa harha kuvitelmia mutta sitäpä tässä harmittelinkin eikä siitäkään sen enempää
>>222447259drugs and unemployment can lead to high cortisolhow do you avoid it?
>>222447343Yksilön olemassaolo ei riipu sen lisääntymisestä
>>222447312onko tässä huomioitu mitenkään käykö vaimo töissä vai ei?
>>222447391Venäläiset on suomalaisia o algo
suomalaiset on venäläisiä
>>222447413>Mites muiden juhannussit menny?Kelan hakemukset täytin ja mietin jos olis käyny ostaa lohta ihan uuniin laitettavaks mutta sit totesin että kauppa on kaukana ja oon ihan liian väsy tuollaseen ja aloin vaan leipomaan sämpylöitä ja kohta otan päiväunet kunhan taikinan saan kohoamaan.
>>222447434Postadin tän kuvan eilen :3Tämänkin postasinhttps://files.catbox.moe/ob22z4.jpg
>>222447410>me ollaan tehty maailma joka on universumin lakien vastainensä oot kirjaimellisesti jälkeenjäänyt apina. oot liian typerä käydäksesi tätä keskustelua.>>222447414>ei ole tripalismi ja muut turhat apina systeemit olemassa olon edellytyssama kuin ylempänä. te ootte vitun jälkeenjääneitä apinoita, jotka ei edes pysty näkemään todellisuutta.>>222447432yksilö on biologisena elimenä geeniperimänsä ajoneuvo ja ainoa syy minkä takia biologinen eliö, yksilö on olemassa on edellyttääkseensä geeniperimänsä leviämistä. tässä on aivan sama onko kyse yksilön omasta lisääntymisestä tai sukulaisvalinnasta.
>>222447490vittu vilkkuu
>>222447414ajattelispa kaikki noin myös ne maailman liderit
>>222447459Karvaton gorilla :DDD
Tarvitsen päiväkirjan, johon voin kirjoittaa ajatuksiani, mutta edellinen oli ruotsalainen, ja haluaisin välttää
>>222447490o-oho. mun naama tonne.
Sanompa että ei oo todellisempaa kuin primitiiviset aistit ajattelu on altis myötävaikutuksille
>>222447542kirjotakko uutta kamppailuni tuotosta?
nyymit ei oo immuuneja propagandalle sen minä sanon
>>222447498no kai se on totta sitten ku olet nämä universumin lait päättänyt
>>222447542Otsikko: minun kamppailuni
Pierustan
>>222447498ei keskustelun käyminen asiasta olekaan mitenkään tärkeetä se on aika turhaa jopa moni ei apina aivojensa metkujen läpi näe tätä elämätä ymmärtäähän sen mutta harmittelen sitä silti eikä siitä taas sen enempää
kamppailen mielen terveys ongelmien kanssa ja kelan kanssa
>>222447620jos et itse pysty toteamaan olemassaolon perussääntöjä, niin sulla on ihan turha puhua tästä asiasta. keskity vaan reaaliseen empiiriseen kokemukseen ja fyysiseen tekemiseen tällaisen paska-ideoinnin sijasta (tälle ideoinnille ei ole mitään todistettavaa, varmaa perustaa). toivon, että pystyt käyttämään vitaaleja energoitasi valtaamaan ympäristöäsi ja pakottamaan omaa itseyden käsitystäsi ympäristöösi siinä määrin, että olet vitun vahva yksilö ja voimakas ilmestys ympäristössäsi.
Elämä tuntuu taas niin tyhjältä että ei oo mitään asiaa kauppaan kun ostais vaan tuhat litraa alkoholia heti ekana. Onneks koskee jalkoihin ja mahaan ettei tee mielikään lähteä.>>222447681Mitäs kela? Itellähän on työkkärin tapaaminen ens viikolla toivon että kuolisin vaan ennen sitä.
oon aina venäjän puolella ruotsin ylitte ja siitä voi toi yks kihistä
>>222447734öö hä
>>222447801olet neekeri
>>222447581>>222447622Voi, jospa olisin mies, jolla on vain yksi ongelma!
nyt kuihdun pois
>>222447498Vaan sen olemassaolo ei riipu sen lisääntymisestä. Jälkeläiset ei ole edes kopioita yksilön perimästä, ne on toisia yksilöitä. Viruksenkin biologisen tarkoituksen voidaan sanoa olevan itsensä monistuminen, mitä se itseasiassa tekeekin kunnes silloin tällöin perimään tulee mutaatio ja näin jokin erilainen virus saattaa sattumalta monistua aiempia iteraatioitaan paremmin. On toki kyseenalaista, onko virus eliö lainkaan. Mutten näe mitään erityistä palkintoa millekkään itseään eniten monistavalle mekanismille tässä maailmassa. Toki, jos tuntuu hyvältä tässä matkan varrella kohti universumin loppua niin mikäs siinä, ei siellä ole välttämättä mitään sen jälkeen muistamassa mitään siitä mitä tapahtui, saati tuomitsemassa
Mistä noi yhet ees oikein puhuu..
nyymigpt pitikö pelkällä toimeentulotuella tyhjentää tili tiliotetta varten
Jaksaiskohan tissutella hitaasti jos nyt avais olusen vai odottaisko suosiolla vielä pari tuntia ja joisi tehokkaaseen tahtiin änkyräkännit
>>222447873taisiisno ei pelkällä saan mä asu mistu keakin mutta se menee vuo kranan tajan tilille
>>222447835>Vaan sen olemassaolo ei riipu sen lisääntymisestäihan itsensä sisällä epälooginen oxymoroni.lisääntyminen on olennaisesti olemassaolon (geenien) jatkuminen, joten väite siitä, että olemassaolo ei riipu lisääntymisestä on täysin loogisesti väärin oleva väite.>Jälkeläiset ei ole edes kopioita yksilön perimästä, ne on toisia yksilöitä>yksilöitäsun fokus on täysin väärä tässä. sä keskityt biologiseen yksilöön, etkä geeniperimään, joka on se oikeasti periytyvä asia, mihin kaikki biologinen lisääntyminen perustuu.se biologinen eliö on vaan selviytymisajoneuvo geeniperimälle. (sinä) olet vain keino, jolla sinun geeniperimä jatkaa olemassaoloaan ja toivottavasti kopioi itseään tulevaisuuteen.todellakin, sä et pysty eristämään "yksilöä" eli sun oman egon illuusiota todellisuudesta tässä tapauksessa.
>>222447873Jos haluat mitään ttt määrää niin joo pitää olla tyhjillään.
ei tuu kalastuksesta mitään tänään meni käsi jotenkin kipeäksi, sen sijaan meen saunaan ja pitsalle ja illalla kuuntelemaan live musiikkia
>>222447873TTT:llä saa olla enintään 50€ SÄÄSTÖJÄ tilillä ja sen jälkeen TTT:n määrä vähenee.Mutta Kela kyllä katsoo kaksi kuukautta taaksepäin tilitietoja, että onko kyse säästöistä, vai pelkästään kelan maksamista rahoista.
Teillä on taas ihan kummalliset jutut.
>>222447958miks ei? sattuuko vaan käteen niin pahasti, että ei jaksa pitää onkea/virveliä yläällä?mä haluisin itse mennä kalaan niin kiinnostaa nyymien kalastukset.
en vain nauti tästä yksin olemisesta
>>222447873Jos sä haet ne vaikka tällee 19 päivä ja sun tilillä on 200e niin ei ne siitä mitään sano koska onhan tässä vielä elettäviä päiviä edessä. Mutta noin periaatteessa kai pitää että jos sulla sinne jää joka kuukausi 200e niin senkus alat nostella ostosreissujen yhteydessä kassalta tai automaatista parikymppiä kerrallaan.Eli pitää ja ei pidä.>>222447958Nyymi laitettiin 5 minuutiksi "töihin" - tulokset voivat järkyttää!
kärsin henkisesti
>>222447987sattuu liikuttaa kättä niin ei tee mieli virvelöidä, yritän joku toinen päivä tässä mennä>>222448020joo ei kannattais mitään kyllä tehdä näin siinä käy
>>222448009mutta maailma ei välitä.voit kärsiä, niin paljon, että tuntuu niin kuin sun pitäisi räjähtää ja sielusi valolla polttaa kaikki ympärillä olevasi tuhkaksi. mutta siitä huolimatta mitään eikä ketään ei kiinnosta tai vaikuta miten paljon kärsit tai et nauti.tämä olemassaolo ja sen luonto on kyllä niin vihuliaista.
perun kysymyksen ei tarvi postata kela raha juttuja ahdistaa lukea
>>222448078olen täysin samaa mieltä
>>222448062>sattuu liikuttaa kättä niin ei tee mieli virvelöidä, yritän joku toinen päivä tässä mennämites nyt noin? kävikö joku haaveri tai nukuit vammaisesti käden päällä?
teil on tänään taas hyvin tylsät jutut
joku homo ajoi minun veneestä ohite suututtaa
>>222448123kärsin henkisesti
>>222448123en voi hyvin
Vastaan itselleni kun nyymit ei anna huomiota, kyllä mä kaljottelemaan rupean ihan kivaa kokeilla osaako juoda rauhallisesti vaikka aina siin epäonnistuukin ja on turbokännissä muutaman tunnin sisällä
>>222448148sori mä en kuullu sua kun täällä on niin kova metakka
>>222448148nyymit ei juo
>>222448135sininen on meri
Tosi mukava kun aivoissa on kolme kanavaa>oisinpa kuollu>oispa kaljaa>pitäs olla juopottelemattavoi aina puol tuntia kuunella jotain kanavaa ja sit se vaihtuu johonkin noista muista.
>>222448135voi vittu mä haluan takaisin merillemun koko sielu, keho ja henki tahtoo ulapalle jossa saa haistaa ja tuntea merituulen piiskan kasvoilla; pelkkää sinistä aavautta kaikkialla, ihan sama minne katsoo.en tajua minkä takia vammaisesti muutin keskelle suomea. kaikki mun olemassaolossa vaan haluaa olla veden päällä, puhdas taivas kaikkialla yllä ja pelkkä meri ympärillä.mä en kuulu tänne.mä kuulun rannikolle ja merelle.mun koko suku on ollut merimiehiä, mutta mä oon joku vitun metsässä asuva maakrapu.mä en kestä tätä.https://www.youtube.com/watch?v=MivPd9m5NvI
>>222448148ite juon viinaa
>>222448148Ei toi ole onnistunut ikinä, toi on semmosta ihan turhaa itselleen valehtelua. Umpi humalassa oot viimestään 18:00.
>>222448102ihan vaan pöytää katoin terassille niin otti itteensä tuo käsi siinä, en mielestäni mitään ihmeellistä tehnyt mutta käsi on eri mieltä
>>222448189öö no miks et toteuta tuota mailma on oisterisi oikeestaan aika helppo juttu kun tekee pienissä erissä voit tehdä vaikka just nyt jotain sen eteen että tuo toteutuu
>>222448088kamalaa ahdistusta on, otan osaa. kun kärsit tätä paskaa pari kuukautta, niin vähitellen opit ne summat ja määrät mitä kela sallii.mutta sen pitkään joudut kitumaan, eikä kukaan meistä pysty sinua auttamaan.
päivä pilalla soitin isille että ostaa minulle nopeamman veneen synttäri lahjaksi
>>222448088Yritin vastata niin asiallisesti kun pystyy, ei pitäs olla mitään hätää jos on edellistä tukea siellä tilillä ellei sitä ala olla miljardeja.
voisin kuolla keskellä senaatintoria ja ketää ei kiinnostais
Laitoin kaikkien näiden viinapuheiden takia jo kengätkin jalkaan ja meinasin mennä ostaa juomista ja sit keskeytin prosessin. Ei vittu mun elämä on kyllä paskaa oisinpa kuollu.
>>222448264oon vammainen hyödytön homoneekeri joka ei pysty toteuttamaan omia fyysisiä tahtojaan vaan elää vaan päänsä sisällä turhasti, ilman mitään kykyä vaikuttaa todellisuuteen.ainoat mahdollisuudet mun vammaisuuksine on muuttaa takaisin kotikaupunkiin, mutta siellä on suku, jonka mieluummin kirvesmurhaisin kuin joutuisin elämään niiden joukossa.niin näiden molempien kombona vaan asun täällä metsässä kyvyttömänä vaikuttaa elämääni tavalla, joka realisoisi tahtoni halut.
>>222448346Herkkukaljaset odottelee hakijaansa kaupassa joka ei koskaan saavu...
>>222448346viina on hyvää sinulle
>>222448364älä yllytä sitä
>>222448363mikäpä vamma voin antaa parantumis ohjeet
oon pelannut 12h putkeen ja alko koskea hiiri käteen niin en voi jatkaa MEGA ÄRSY
>>222445896>aiemman langan OP sai 30 päivän bannit ja sen takia KAIKKI sen viestit poistettiin, mukaanlukien aiempi sauna -painoskäyn päikkäreillä ja jotain tämmöstä tapahtuu mitä hiivattia antakaa yksityiskohdat
>>222448394skitsotyyppinen häiriö.odotan hartaasti parantumisohjeitasi.
>>222448425Ei ole muita yksityiskohtia kuin se, että aiempi lanka poistui yllättäen ilman mitään syytä. Ainoa järkiperuste sille on se, että AP sai 30 päivän bannit tai permabannit, koska niiden kautta poistuu ihan jokainen viesti, mitä se nyymi on postannut.
oispa 30 päivän permabannit
pikkuhousuperjantai
>>222448467postasit tän jo
>>222448467no hyi
>>222448491joo mutta se hävis
>>222448346ei viinaa enää saa kun alko meni kiinni 1200
>>222448467onko noi muka pikkuhousut eikä rullautunut lahje
>>222448427okei en osaa antaa parantumis ohjeita mutta luin nuo oire kuvat ja en näe miksi ne estäisi meren rantaan muuttamista
lähen ny alkoon mo
>>222448516No sen tiesin kyllä mutta oho, näköjään lähikauppakin on menny 16:00 kiinni. No eipä tarvii haaveilla sit ryyppäämisestä enää täähän olikin oikeastaan ilouutinen.
>>222448339Towan towapylly
>>222448448en edelleenkään saanu banneja
tuossapa korfu huomenna käyn katsomassa lähempää mutta se on huomisen asia se nyt syömään
>>222448427sanon vielä että toiminta itsessään ei vaadi mitään muuta kun toimintaa vaikka siltä tuntuisi pään sisässä aina voi toimia vaikka ääni päässä sanoisi vastaan tai ei jaksa tai kiinnosta tai ole motivaatiota tai pelottaa tai ahdistaa niistä huolimatta voi tehdä juttuja vaikka sitä ei edes uskoisi tee vaikka testi mielessä joku juttu mitä et usko että voit tehdä tulet ajattelemaan että et voi tehdä sitä mutta teet ajatuksista huolimatta ei ole mitään menetettävää
rawdoggaan arskaa
>>222448533avolitio, anhedonia ja apatia on olennaisia piirteitä tällaisissa skitsofreniaspektrin häiriöissä, n.s. skitsofrenian negatiiviset oireet. sellaista perustavanlaatuista toimintakyvyn häiriötä, joissa ajatus -> toiminta ei vaan onnistu on ihan olennaista tällaisessa paskavammaisuudessa.syvällisemmin ja ymmärryksellä siinä on oikeasti enemmän kyse siitä, että psyyke kokee kaikki ihmiskontaktit vihamieliseksi sekä vaarallisiksi ja sen takia välttää kaikkea ihmiskontaktia, mitä esim. muutto vaatii. skitsotyyppisen häiriön yksilö periaatteessa kokee ihmiset vihamielisiksi eliöiksi, kuvainnollisesti samoin, kuin jos ihmiset olisi karhuja. kukaan puoliksikaan järkipäinen ihminen ei vapaaehtoisesti menisi karhun luokse puhumaan, niin yhtä lailla skitsotyyppinen ihminen ei lähde ihmisten luokse juttelemaan.
>>222448448mistä siellä niin innostuttiin? liittyykö venäjä tai israel jotenkin asiaan?
>>222448549surullista mutta totta ihmiset elämänsä loppuvaiheessa on vaan sen välittämänsä asian varassa. oon asiantuntija ja voin sanoo et monet joko kuolee tai quittaa mentaalisesti. eka vaihtoehto parempi. tsombina on ikävä elää.oon video pelinörtti. mut dark souls on ihan oikeessa. meistä kaikista tulee holloweita kun luovutetaan.
>>222448123hauskat nyymit on viettämässä juhannusta tyttiksen kanssa
>>222448649no tämän viestin perusteella voin haistattaa sulle vitut ja pitkät paskat kun et selvästikään tiedä mitään aiheesta.oletko koskaan mennyt ihmiskosketukseen ja sen ihmiskosketuksen takia kokenut annihilaatiokokemusta? eli sellaista kokemusta, että koet fyysisesti sellaista, että sun olemassaolo ihan syvällisimmällä fyysisellä tasolla on hajoamassa palasiksi ja koet itse tämän takia kipua, paniikkia ja kärsimystä niin vahvasti, kuin voisit tästä tilanteesta olettaa? siis ihan aikuisten oikeasti sellaista kokemusta, että sun olemassaolo ja itseys repeytyy ja tuhoutuu kappaleiksi vaan sen toisen ihmisen läsnäolon takia? ja sun keho autonomisesti vaan sammuttaa kyvyn tuntea asioita tämän kokemuksen johdosta, eli dissosioi, derealisoi/depersonalisoi niin vahvasti, että koet ihan kemiallisen hyvänolon tunteen endogeenisten opioiden takia, niin kuin olisit piikittänyt jotain huumetta suoneesi? ja sen jälkeen olet ihan pöllyssä ja pumpulissa taas, niin kuin et edes olisi olemasa?no et tietenkään ole, kun et olisi postannut tuota viestiä alkujaankaan jos olisit kokenut.
syön jäätelöö. en usein tee näin. tää on erilaista. muistuu mieleen ne kesähetket 15 vuoden takaa. silloin oli tyttis joka rakasti mua.
onko nyymit katkeria pamauttelijoille niiden mökkiharrastuksista? redditissä ollaan tosi vihaisis suututaan työleireistä, hinnoista ja kuinka niissä ei ole moderneja mukavuuksia
>>222448448Mitä halvattua se sitten postasi että tuli kansanmurhaa kovemmat sanktiot kai joku oli valveilla
>>222448873otan osaahttps://www.youtube.com/watch?v=tOY2EtbYI1U
>>222448893>onko nyymit katkeria pamauttelijoillejookaikki loput tosta viestistä oli ihan puuta heinää minulle. älä mainitse redittiä minulle. en tiedä mitä se tarkoittaa.
>>222448893en ole. mä oon köyhästä työläissuvusta ja meillä on mökki suvussa, niin en näe syytä olla vihainen.on vissiin paikkakuntakysymys, että onko mökki vai ei.
>>222448916kiitti nympykkä. ihme musaa mut ymmärrän sun viestin.
>>222448593Sitten ei ole järkiperusteita tuolle poistamiselle ja meillä on todennäköisesti n:ttä kertaa vammainen talkkari, joka yrittää pakottaa omaa ideologiaansa laudalle.
>>222448811itseys on egon luoma illuusio. jos sisäistät tämän ja vapautat itsesi sen kahleista, kaikki on mahdollista.
oon vika nyymi jolla ei oo ikinä ollu tyttöystävää
>>222448993oon saunan ainut laitos lapsi ja mulla oli tyttis joka oli hetkellinen tunne pamaus joka vaan pilas loppu elämän
>>222448682>joissa ajatus -> toiminta ei vaan onnistuopettele skippaamaan se ajatus vaihe toisin sanoen huomaat sen ajatuksen ja teet vaan päin vastoin tai siitä huolimatta ymmärrät että sillä ajatuksella ei ole paskaakaan väliä, aloita pienistä jutuista. jos se juttu on vaikka ihmiselle puhuminen niin 100% todennäköisyydellä et tule kuolemaan sen seurauksena vaikka se tuntuisi 100% aidolta ajatukselta ja todellisuudelta. selkeesti tiedostat jo että tuo on harhainen ja perusteeton ajatus mutta tosiaan kannattaa aloittaa vähä pätöisemmän tuntuisista asioista. >>222448811joo ei kannata antaa paino arvoa turhan paljoa minun jutuille oon loppu peleissä pelkkä nyymi joka jorisee paskaa netissä ja luulee tietävänsä juttuja kaikki elämme omissa realiteetti kuplissamme loppujen lopuksi ja nähdään ja koetaan elämä vain omien aivojen filtteröimänä jätän nyt kuitenkin tuon toisen puolen postauksesta jos joku nyymi siitä viehättyy älä ota liian vakavasti
oon eka nyymi jolla ei oo ikinä ollu tyttöystävää
>>222448972>ihme musaaöh äh en tajua. on niin kesämaista musiikkia kuin voit löytää. biisi luo musiikillisen kuvan nuoruuden kesän nautinnosta.https://www.youtube.com/watch?v=XogSflwXgpw
voiko olla oikee nyymi jos ei oo kokenu sitä katkeruutta mikä tulee hyvän parisuhteen päättymisestä?
ei oo koskaan ollu tyttistä koska naiset on aina pitäneet mua kuvottavana
>>222448189et oo etkä ikinä tuu olemaan merimiessulla ei ole merijalkoja. et ole ikinä nostanut ankkuria. et tiedä kumpi on tyyrpuuri ja kumpi on paapuuri
mä haluisin olla se tyttis
>>222449040en oo semmonen japani fani ihminen mikä sä oot. mulla ei oo samaa tunnesidettä tollaseen musaan.
>2026 >Doesn't eat bananas Are you developmentally disabled, potassium deficient, or both? >But they taste bad And? Sure Cavendish bananas suck, but they're not bad once you get used to them >It's like eating a giant benis Only manchildren can't deal with eating something penis shaped >They're expensive Who forces you to eat 6 a day, fucking dirt hammer
En tajua taaskaan puoliakaan nyymien jutuista mutta sämpylät kohoamassa.
>>222448976kerropa nyt uteliaalle mitä siinä langassa tapahtui? oliko lolit, ryssät, neekerit vai israel pääteemana?
>>222449103leipuri nyymi oispa mulla tollasia ystäviä joita hyväkskäyttää niiden sämpylöiden toivossa
>>222449117ei tapahtunut kirjaimellisesti mitään tollasta tuli ihan puskista
>>222449103mikä on sun rehellinen mielipiteesi ranskanleivästä
>>222449040tää biisi ahdistaa kuulostaa robottimaiselta. noi vokaalit on liian konemaisia.
>>222449085
>>222449103>>222448123>>222447972>>222447855jank
>>222449147Kuulostaa viljatyypillisten ruualta en syö t. vilja epä tyypillinen
>>222449192lol
heittäispä teemu sitruunoita mua päin kunnes lakkaisin hengittämästä
>>222448979täysin turha ajatus ja idea, koska kehon toiminnat tapahtuu ja toimii täysin riippumatta jostain egon käsityksestä.ainoastaan oikeasti egon kahleissa oleva yksilö voisi postata tällaisen viestin ja kuvitella sen olevan syvällinen.>>222449025>opettele skippaamaan se ajatus vaihe toisin sanoen huomaat sen ajatuksen ja teet vaan päin vastoin tai siitä huolimatta ymmärrät että sillä ajatuksella ei ole paskaakaan väliä,no kun ikävä kyllä ei toimi tuolla tavalla.on täysin sama mitä kognitiivisesti itse ajattelen, kun keho aggravoituu ja aktivoituu sillä tavalla, että tunnen tuhoutuvani ja haluan vaan murhata kaikki ympärillä olevat riippumatta kognitiivisen tason toiminnasta sen takia. ihmiskontakti mulle tuntuu ontologisesti vaaralliselta ja epävakaalta, enkä pysty siihen mitenkään vaikuttamaan, vaikka olen koko elämäni yrittänyt siihen tottua ja sopeutua.>jos se juttu on vaikka ihmiselle puhuminen niin 100% todennäköisyydellä et tule kuolemaan sen seurauksena vaikka se tuntuisi 100% aidolta ajatukselta ja todellisuudeltatoistaen, ei ole mitään vitun väliä kognitiivisella ymmärryksellä kun kehollinen kokemus on tuhoutumista joka tapauksessa. voin lähteä millä tahansa hyväksynnällä ja hyvätahtoisesti liikenteeseen, mutta kun keho ja itseys kokee tuhoutumista tämän takia, niin on ihan sama mitä teen.vertaisin siihen, että sä voit pistää kätesi nuotioon ja voit kognitiivisesti haluta ihan mitä tahansa, mutta sun käden palaminen ja hermovauriot ottaa vallaan ja pakottaa kärsimyksen sun kokemukseen kaikesta huolimatta.tietenkin sitten voisit buddalaisen munkin lailla irtautua siitä kokemuksesta, mutta jos mä irtaudun tällä tavalla siitä kokemuksesta, niin sen johdosta en ole edes ihminen. en tunne mitään, en ole, en koe, en halua, en tahdo. mä vaan oon niin vammainen ilmestys, että ihmiskontakti aiheuttaa annihilaatiokokemusta, enkä pysty siihen mitenkään vaikuttamaan kognitiivisella tasolla.
>>222449216juuuuuh sama
>>222449165älä pistä mua ton tyhmän animehomon kanssa samaan koplaan
>>222449276>>222449025>>222448811en aio lukea
tulipas yhtäkkiä pitkä viesti voiko nyymigrok tiivistää ja pistää sen animetanssin päälle ku en jaksa lukee
juhannuscivit tulille ei ole ollenkaan kreikalle sopiva tämä alku
Vitsi kun olisi sokeria, niin tekisin mansikkamaitoa
>>222449158tästä on myös ihmisen versio joka on tosi kivahttps://www.youtube.com/watch?v=G1iWc9jbYlY
>>222449319mä pelaisin mieluummin civ 5 vox populi
>>222449343nyymillä on tunnetusti paska maku
>>222449326moi mä oon sokeria
tulin saunasta nyt juon pepsi max 1-pack
>>222449319missä vika?on metsää ja leipää ja jotain vasaran kuvia, eikö nuo kelpaa?
>>222449309Lyhyesti: hän väittää, että pelkkä “ajattelun muuttaminen” ei auta, koska ongelma ei ole mielipiteissä vaan kehollisessa/ahdistavassa reaktiossa.Hän sanoo käytännössä: - ihmiskontakti tuntuu hänestä uhkaavalta ja “tuhoavalta” - hän kokee, ettei voi hallita sitä järkeilemällä- vertaa tilannetta käden laittamiseen tuleen: vaikka haluaisi muuta, keho pakottaa kärsimyksen- ajattelee, että jos hän irrottautuisi tunteista täysin, hän ei olisi enää “ihminen” vaan tunnottomaksi tyhjentynytEli ydin on: “tiedän järjellä ettei pitäisi olla näin, mutta kehollinen kokemus on niin voimakas, etten pysty muuttamaan sitä.”Jos haluat, voin myös tiivistää tämän vielä 1 lauseeseen tai “normaaliksi suomeksi”.
nyymit mökkeilemässä tietty eikä sossuluukussa taas koko jussia?
>>222449376kiitti mutta animetanssi jäi puuttuun
>>222449391sossuluukussa menee lähden kohta ostaan setit
>>222449391ei tää mikään ylis ole
>>222449391juu
>>222449391mökillä (vanhempien) saunaa lämmittelen
>>222449391kävin mökillä, olin pari tuntia ja vitutti ötökät liikaa että olisin ulkona ja aitten olin siellä sisällä istumassa pari tuntia lisää ja tajusin että jos kuitenkin istun vaan sisällä niin voin mukavammin tehdä sen kotona ja tulin takas nyymikuutioon
>>222449370Yleensä sitä haluaa pääkaupunnissansa nähdä maissin ja possun kuvia mutta tällä mennään
>>222449328Katoin pikkukuvasta että tolla on jätti tissi kaivettu esiteltäväks mutta se olikin joku hemmetin sorsa.>>222449367Mulla on vasta huomenna saunavuoro märsyä.
>>222449403
>>222449434eikö riisit ja lehmä riitä
civ 6 > 7 > 5 > 4 >>>>> 3 > 2 >>>>> 1 > paskaa > beyond earth
kamu laittaa snäppejä jossa se on sen tyttiksen kaa viettämässä riemu hetkiä ja tuottamassa hyviä muistoja tekisi mieli jo lopettaa
>>222449471KUUSI SEITSEMÄN :ddd
>>222449482sain kohtauksen ja kuolin
>>222449450kiitti vibe koodataan mun skyrim gta pelii tänää myöhemmi sit
>>222449391Mikäs täällä selvinpäin nyymikuutiossa.
>>222449471Ja montakao noista olet edes pelannut yli 50 vuoroa
>>222449391kelaluukku tämä on eikä sossun
>>222449520kaikkii paitsi 1 ja 2 ne oli liian clunky
>>222449276totean vain vielä että en osaa auttaa enkä ala väittelemään sen enempää koska elämme aika erin laisissa realiteetti kuplissa enkä voi tosissani väittää tietäväni mitään mistään mutta suositan kyllä buddhalais tyylisen filosofian omaksumista koska hyvää minulle mutta jos ei iske niin ei iske toivon kyllä että vamma kahleet joskus tämän elämän aikana vielä hellittävät otettaan nyymin elämässä ei ole mukavia juttuja yhtään
>>222449452riittää kyllä mutta ensisilmäyksessä niitä ei kyennyt näkemään
meen nyymin vanhempien mökille itkemään ja huutamaan nyt
>>222449018oispa tollanen bpdemoni joka pilais mun elämän
toivon todella että eksä katkasis molemmat jalkansa ja olisi rampa lopun elämänsä.semmonen ihminen mä oon nykyään.kaikki hyvä oli valhetta ja nyt on vaan paska ja kyynisyys.
>>222449579se jätti sut koska tajus että sä oot ihmispaskaa ja täys betavässykkä
>>222449571mun äiti menetti suku mökin perintö kahinassa ja on ikuisesti katkera siskoillensa.
teemu
>>222449391en omista mökkiä
>>222449598totta joka sana ei se muuta sitä että se on petturi paska.
>>222449603naurattaa pamauttelijoiden perintöriidät
onko materialistisempaa sukupolvea kuin pamauttelijat?
>>222449632tän homman takia en tunne mun paria tätiä ja joskus kun näin niiden tyttäriä (mun serkkuja) ni panetti ihan himona
väsyttää
>>222449276pitkä viesti en lukenut sanaakaan mutta kiva pyramiiti
>>222449533ei pidä auttaa. kummallinen käsite että pitäisi osata tai pystyä auttamaan.>mutta suositan kyllä buddhalais tyylisen filosofian omaksumista koska hyvää minulle mutta jos ei iske niin ei iske ei auta eikä hyödytä kun tätä yrittäen päätyy eläväksi aaveeksi, joka ei tunne mitään eikä ole olemassa mitenkään. irtautuminen on hyvä normoille, mutta ei ihmisille, joilla ei ole toimivaa egoa alkujaankaan. ainoa keino eteenpäin on pakollisesti yrittää kavuta takaisin ihmisyyteen vaikka kuinka paljon se sattuisi ja tuottaisi kärsimystä. ihminen on kuitenkin eläin jonka on tarkoitus tuntea ja olla olemassa. buddalaisuus oikeuttaa itsensä ainoastaan uskonnollisella idealla, että ihminen syntyy uudestaan.>toivon kyllä että vamma kahleet joskus tämän elämän aikana vielä hellittävät otettaan nyymin elämässä ei ole mukavia juttuja yhtäänei parane eikä hellitä yhtään mihinkään. kipu ja kärsimys onpi oleva elämäni. tunteet polttaa sieluani niin vahvasti, että haluan räjähtää ja valkaista kaiken ympärillä olevani olemassaoloni voimakkuudella, mutta ikävästi en tähän pysty.
>>222449667väsyttää
>>222449276itämaisessa perinteessä valveutunut yksilö kykenee tukahduttamaan kehonsa (eli egon) luomat impulssit. tämän tilan saavuttamiseksi on kehitetty erilaisia meditaatiotekniikoita. kannattaa tutustua asiaan.
>>222449603Multakin meni sillat poikki yhteen sukuhaaraan perintökiistan myötä
>>222449689olen lopen uupunut
>>222449705minä olen niin nuutunut että en jaksa enää liikauttaa evääkään mutta en pysty nukahtamaankaan haluaisin vaan itkeä en jaksa enää
oon aika hyvin onnistunu välttämään kaikki suvun sisäiset draamat olemalla puolueeton koska en oo keneenkää missään tekemisissä ikinä
>>222449691joo. normaalihomot käyttää elämänsä saavuttaakseen tilan ja tilanteen jossa olen joutunut elämään koko elämäni.itämäinen perinne oikeuttaa itsensä sillä idealla, että ihminen joutuu syntymään uudelleen, jos ei tuhoa egoaan, mutta tuolle uskonnolle ei ole mitään perustaa tai syytä siihen uskoa.minkä takia asettuisin itämaiseen uskontoon, kun mikään olemassaolon piirre ei tarjoa syytä siihen asettua?
>>222449737>vaanvain*
>>222449748oispa kissa joka eläis yhtä pitkään kuin minämä mielelläni vaan eläköityisin koko maailmasta ja mun paskasta riitaisasta suvusta ja eläisin loppuelämäni kissa ystävän kanssa
Oon usein tämä kissa
>>222449758>vain*minä en pysty enää jatkamaan
>>222449825juuh
Perintöriidat on mielenkiintoisia, mutsi kun kuoli niin heti alkoi kauheet kahinat jostain säälittävän pienestä perinnöstä ennen kuin mutsi oli saatu edes hautaan
>>222449752juurihan kerroit kuinka ihmiskontakti aiheuttaa niin rajuja ja ylitsekäymättömiä kehollisia aistimuksia, että se rajoittaa elämääsi. meditaatiota voi harjoittaa ja harjoitella omaksumatta buddhalaisuuden uskonnollista ainesta.
>>222449849mua vituttaa nää BDI:n kysymyksettässäkin kysymyksessä jos sä et oo pystyny itkemään ikinä, niin sulle ei ole tuohon mitään oikeaa vastausta.
kävin ostaan juotavaa haaveilen että soittaisin ystävälleni ja lähdettäisiin kaljalle
>>222449870https://www.youtube.com/watch?v=kiXuIM96eQQ
>>222449752>minkä takia asettuisin itämaiseen uskontoon, kun mikään olemassaolon piirre ei tarjoa syytä siihen asettua?ei minkään ihan turhaa ompi yrittää väkisin syöttää jotain omia realiteettejä muihin tai yrittää sellaisia väkisin vastaanottaa ei tule toimimaan jos klikkaa niin klikkaa jos ei niin ei
>>222449923>>222449923>>222449923
>>222449881ja käsittelin jo tuon idean:>tietenkin sitten voisit buddalaisen munkin lailla irtautua siitä kokemuksesta, mutta jos mä irtaudun tällä tavalla siitä kokemuksesta, niin sen johdosta en ole edes ihminen. en tunne mitään, en ole, en koe, en halua, en tahdo. eli tuollainen irtautuminen kokemuksesta tuhoaa kokonaan ihmisyyden kokemuksen ja jättää sinut robottimaiseksi olioksi, joka ei kykene tuntemaan tai haluamaan mitään, vaan on pelkkää tyhjyyttä sisäisesti. siinä olisi ihan täysin sama vaan tappaa itsensä saman tien.
moni ei uskalla uida rohkeasti vasta virtaan ja töhriä jännäkehonsa tai kannattaa lgbt sateenkaari väen oikeuksia tai vastustaa trumppia
>>222449953painuppa sinne balkanin kukkuloille eikös siellä ennenkin ollut sinun itsemurha-ajatuksia
>>222449976nytpä projisoit kiukku kihisijä
>>222450022en minä ole koskaan käynyt siellä mutta sinähän pohdit heittäytymistä aikanaan. projisointi on hieno sana jonka olet juuri oppinut mutta ilmeisesti et sen merkitystä kuitenkaan
>>222450128psykoosia pienemmälle
>>222449471civ2 muita en oo pelannu