Gode valg-utgavenForrige:>>222446754>>222446754>>222446754
jeg vil ikke i kasjotten
melkesprut i buksefontena
>>222455100Minner om at det kun er lovfestet rett på 25 feriedager (4 uker og 1 dag i følge ferieloven) og ikke 30 dager i Størerens Norge, og at førstnevnte gir feriepengesats på 10,2% mens sistnevnte gir 12%
Møtopp i Horten når?
>>222455100Dette er en 36 år gammel mann. Permanent 14 år gammel i hodet. Sånne mennesker som uironisk burde bures inne og brukes til slavearbeid resten av livet.
Vodka blandet med rødcola og rikelig med isbiter i morgen
>>222454840bare å sprette sjampanjennå er livet ditt som mongo i /norgetråden/ ordentlig i gang
>>222454738dette!
>>222455100>joker tattoveringer
Hva skal dere på sankthans aften i år?? Hvor er det greiene skjer? Husker jeg sto for nærme og ble faen meg småsvidd ass, men gode minner. Hva sier dere? Har dere lagt planer?
>>222455258hater å se på mobilnormisser
Voldtekt med samtykke
>>222455344Selvtekt med samtykke
>"Levi’s Stadium i California heter for eksempel «San Francisco Bay Area Stadium» under VM. Selv om det er 60 kilometer til San Francisco." >Levi's Stadium is a stadium in Santa Clara, California, United States, just west of San Jose in the San Francisco Bay Area.Hvorfor er journalister alltid de største mongisene?
>>222455451>Hvorfor er journalister alltid de største mongiseneFordi de er 22 år gamle jenter
>>222455052 Big beefy har mer fett (sist jeg sjekket)
>>222455274>joker tattoveringer>>222455286>sankthans aften>>222455507>Big beefy
>>222455258
>>222455258Hva skjedde med skamfølelse?
Liker tråden stiannorway?
>>222455891>stiannorwayaldri hørt om
>>222455891høres ut som en navnehomsevi tar ikke lett på navnehomser her i tråden*spytter skråtobakk*
big beefy? more like big namnam hehe
>>222455891tråden elsker legenden
GUTTANoen av dere som har sett den norske dubben av filmen Trolls fra 2016?Fant nettop ut at skurkene, som opprinnelig het "the Bergen" er oversatt til "Bergenserne".Kan noen fortelle meg om de faktisk tok anledningen til å gi alle "Bergenserne" bergensdialekt?Om ikke er dette en dyp mislykkelse av den norske kultur
ferdig med å bersje>>222455891bersj kanskje?
>>222455932mer som BIGG BÆÆÆÆSSSJJJHHHH!!! hahahahahamen din var også morsom hehehøy fem!
>>222455490dette dette
>>222455274>>222455537Er dette virkelig det beste du kan bruke fredagskvelden på, Sindre?
>tråden diskuterer folk fra sosiale medier helt uironiskSommerbreving, ja.
>>222455948skurker har alltid bergensdialekt i barnefilmer
sommertrøbbel i sommertrusen
>>222456013>TV2s nye sommersatsing
>>222456115tv2 == bæsjbekreftet
Hater alle i tråden
>>222456214Hva er det jeg har gjort? >:/
>>222456270>alle er nordmenn>allikevel blir noen nordmenn sinte da norge slår irakjai ikke forstå
brun hud, ha deg ut
>>222456365jeg vann
>>222456365hurra!
>>222456365Kul lek
>>222456440kul katt
>>222456365sledn
>>222455100>øyenvippetatoveringeneFy faen, hvordan er det mulig?
>>222455100https://www.tiktok.com/@grevenstid1fy flåbbe for en type
>VM>NRK>Kvinnelig kommentatorAvskaff NRK
>vedvarende høy puls>ødemer i leggene>blir fort sliten>tidvis tungpustetFy faen, gutta, tror kanskje jeg har hjertesvikt
>>222456648Jeg har hjernesvikt
>>222456648tror du bare er feit
Hun var gravid med han, og den tannblekingen de skriver om er kodeord for abbort.
>>222456635hun er faktisk langt fra den verste jeg har hørt
>>222456648>>222456667har statssvikt jeg da
>>222456678Håper du har rett, jeg satser på det
>>222456702>abbort
>>222456678kan ikke feite få hjertesvikt?
>>222456557Fleste videoene hans koker jo ned til "jeg er snill, det er de andre som er slemme!!!". Kjekset når han påstod at kildene til den NRK-saken er "farlige voldsdømte" som langer dop når han selv er dømt for å oppbevare maskinpistol og piller under senga.
>>222456751kopiert fra greven's tid kommentarfeltet
>>222456801han har nok tatt litt for mye amfetamin fåvæ
Fy flåbbe gikk tur med hunden til mamma og pappa ohså stakk den av. Gruet meh som en unge til hvor mye kjeft jeg ville få men heldigvis hadde den dratt hjem. Rasshølet tok hevn på meg bare fordi jeg skremte han som valp. Nå er vi skuls voffsen
>>222455100det er en syk mann
>>222456874denne personen må fengsles umiddelbart
>>222456874jodel-adminene er på saken, slike jodler kan man ikke ha
>>222455100Hvem er denne faggoten?
>>222455258Imaginiser å ta et dypdykk ned i buksa hennes og slurpe opp varmt jentetiss fra trusa hennes
>>222456947>faggoten
>>222456947det er henning martinsen
>>222456876faktisk helt sant
>>222456984å nei… uansett blir det ung ufør for han da?
>>222456365ingen bruninger her bror
Å oversette et brev fra hebraisk er som å finne en uoppdaget side fra Min Kamp.
>>222457253trodde det var forbudt å oversette hebraisk jeg
>>222457253Hitler var kontrollert opposisjon. Alt de har feilaktig tilegnet han og det tyske folk er ting jødene gjør mer ekstremt enn noen andre, etnonasjonalisme, ekstremt hat for alle andre raser ekstrem tortur osv.Jøder beskylder alltid motstandere for det de selv er skyldige i
>>222457253israel er vår beste allierte, tjøddus
øller knekke tid?
>>222457406du er litt sent ute du må forte deg
>>222457078>hebraiske bokstaver bare tegnet av fra et bilde, ikke ekte håndskrift>hånden er åpenbart brun eller svart på innsiden av hanskenJaha
>>222457453
>>222457078falskt bilde, det er reversert
>>222457431knekketid har alltid vært kl 22t. knekkeanon
Kanskje jeg skal begynne å investere i funko pops
fy faen denne var ekkel, vet ikke hva jeg forventet
knekker en vodka
knekker nakken og dør
>>222457850den er jo ikke annerledes fra en burger
>>222457850det er osten, rar og ekkel smak
knekker en femigutt
>>222457851heldig som bruker 40 kr på å bli full
Spiser kjøttkaker i brun saus med poteter, kålstuing og tyttebæsyltetøy.
>>222457950unorsk mat, det ble oppfunnet av samene og somalierne
>>222457945koster 67,95 nå
>>222457824Funkopop er børsnotert og aksjen har uironisk vært meget lukrativ å «swing trade». Gått mye fra 2,50 til 5,50 og ned igjen på rotasjon over tid knegg
>>222458053du har jo kjempe innsikt i penge markedet
>>222458013FYFAEN JEG SKAL DRIKKE VIDKA IMORGEN JEG BETALER 250kr FOR 0,5 med 37,5% vodka. FYFAENS MØKKQLAND
>>222458090det er mange penger
>>222458074
>>222458107Ut i natt og se på piger der tisser?
>>222458107Ja og jeg trenger minst en liter vodka for å bli full så du kan tenke deg hvor mye jeg lider
>>222458154tar du med?
>>222458090hvorfor kjøper du ikke bare 60
>>222458396Dyrt
>>222458415hvorfor er du fattig
>>222458415Koster ikke mer pr. ml. alkohol da.
>>222458441Er dum
>>222458558
>>222458597er det spillet bra
>>222458683
knekkehendelse med mango ipaeller som jeg liker å kalle den... mankjempego ipa hahaskål tjompiserhar dere en bra kveld idag eller !!?!?!?!?!
>>222458683ja på honor modus
>>222458726>honor
>>222458726når skal hun få feite daier egentlig?ser jo at hun prøver, men hun blir jo bare FEIT
>>222458745Greta elsker donuts
>>222458745veldig unødvendig av greta å legge så mye press på naturressursene ved å spise for mye
>>222458745hun har kjempelang genetisk avstand fra khazariske mjølkere
>>222458745Lillesøsteren tok alle generasjonsdaiene
>>222458597>>222458717>>222458957>>>/trash/dds
svensk eurovisjon syngedanse slamregrishun må bli min kone
>>222456874Anonser, hvordan skal dette være mulig når man blir helt lik av å vokse opp her, og gener ikke har noe å si og er høyrevridd propaganda?
>>222458972
jeg så opp en jentes skjørt i dag
>>222458977Sikkert schtøgg under maska
>>222458993jeg tror det er en russisk bått som liker promp, putler, er uutdannet, er homofob og generelt dum som stemmer FrP.jeg har 3 mastergrader i samisk dans og er den smarteste i kollektivet
det var godt
>>222458053Eg mente i figurer
>>222459035da kan hun beholde den på og så begraver jeg trynet mitt mellom pättorna hennes fåvæ
Tenk å sexpule Greta.
>>222459089
>>222459219
>>222459219er det zara fra baksnakk?
>>222459219ja noe sånnhun var ganske søtah ja, tenk å være en ung mann igjen...
haha jeg er så deprimert :D:Djeg har ingen jentevenn gutta lol :Prullestoler haha jeg er gæærn as XDDDDkneboy er livet :DDfår vell stå opp jeg da haha jeg skriver vell feil :Dfår vel drepe meg selv jeg da rofl XDDsjekk de stygge damene jeg poster a, jeg er litt av en raring :DDDDDDDDjeg er bare en mann gutta, hehe :Pfår ta å poste denne frosken igjen jeg da hihi :PPPjodene er fæle as, jeg er litt av en kontroversiell type! :DDDDDXDDikke se på porno, haha varg er spro :DXDD
>>222459273?????>>222459290luktet hun godt?
>>222459313det tror jeg :)
>>222457253Meget problematisk brev
>>222459330akk ja...
>>222459312Knebøy er jo livet
>>222459313Zara Cecilie Leitejv med sånn Kruella D.J. Evel sveis
>>222459312hei, vi kommer til å følge med på din utrolige framgang her!t. talentspeider i tråden
>>222459273Det er Siv Rav
Tanker?
>>222459442vet ikke hvem det er
>>222458909tror ikke på deg, tråden må ha bilde
>>222459531
>>222459531what the fuck is this shit
ekstreme menger porno
>>222459653hvorfor slettet du brevet ditt
>>222459653tiss?
>>222459682redd for den israelske mafia>>222459687ja
>>222459639sterk kvinne av fargejeg vet det skremmer deg
>>222459653du mangler en D
>>222459723en dame ja
>>222459552
>>222459697du er trygg her
>>222459700det avskyr meg
>>222459770er det søstra til hu thunberg?
>>222459938
>>222459989flåbbe
>>222459989basert, hun fjerner all skam med å være jomfruhun er jo en helt her
>ringerikeVi vet alle hva det betyr
>>222460096I tillegg er hun visst på mongofestival hvis bakgrunnen stemmer. Tråddronning
>>222459989Basert hvis ekte
>>222460146snillingen må bryte låven btw
>>222460217>dreper deg
>>222459989ja, og jeg har 50 million i banken.
>>222459989Hvorfor heter hun ikke Thunberg hvis hun er Gretas søster?
>>222460410Må jeg skrive det på kuken og pule det i deg, din ubrukelige hore?
>>222460441Det var da voldsomt Anonsen
>>222460384øøøøh, slemhets alarmen går
Knegg, beriket.
>>222460487ringerike? mer som..nigerrike! hahamen det er faktisk ikke morsomt
piger der tisser :)det er god for meg men også litt dårlig ja
ringerike? mer som blåmannsberiket
>>222460561ja
>>222460587ja men hva gjør du ved det?
Amalie Iuels største idrettsprestasjon er og blir at hun tok en ladning fra Aksel Lund Svindal i nyta.
>>222460561jven min vil ikke lengre tisse i munnen min :(
>>222460611hvorfor ikke
>>222460592jeg bare observerer
når er neste sesong av lilyhammer
>>222460146>Antony C. CaffreyHøres ut som en ektefødt nordmann og historien hans er sikkert helt ekte og ikke en båttkonto
>>222460761megmegene tuller med disse hele tiden men de lager faktisk for mye lyd til at du kan bruke de uten at noen hører de
>>222460761Hvorfor legger søsteren fjernkontrollen til vibratoren ved TV-en? Er hun tilbakestående?
>>222460814bestefar er døv da vet du
>>222460639Tror hun synes det er ekkelt.
>>222460795basertdu er jo ikke frakoblet demokratiet
>>222460821Hun vil at bestefar skal pule henne full av gammel, mutert oldissæd mens brudern holder henne på plass.
Nasjonalsangen til Marokko høres ut som KI-slaps.
>>222460611Men hun har pleid å gjøre det?
>Mongosolbakken med mongodialekt skal kommentere Skottland-Marokko.
>>222460594Kvinner beholder gener fra alle som har spermet i henne så tenk at svindal frivillig spermet og fikk barn med ei som har vært sammen med en 9gger
>>222460795ÅNEI MEN HAR DU SETT DET VAR RENE TILFELDIGHETER
>>222460992Ikke vær så nesevis
>>222460986dette høres ut som en vandrehistorie
>>222460795Han jobber som advokat i legalis bare søk han opp. Mhongo
>>222461007knegg ;)
>>222460992Fy flåbbe
>>222460992
>>222461015>>222460992(((advokat)))
>>222460965Solbakken hvem
>>222461051https://www.youtube.com/watch?v=FRtoL2WeM-A
Lirer på hvor mange norske barn det er der ute som aktivt blir presset for penger og får juling systematisk av afrikanere og arabere
Burde jo ha skjønt det, skriver noe negativt om muslimer på Fjesboka og IKKE blir turbobannlyst på flekken... da er det jo fordi du er en av (((stammen)))
>>222461074Til og med medkommentator begynte å le av dialekta knegg
>>222461036hfbs, han lovet gratis advokathjelp
>Marokko-mål etter 1 minuttTrur det blir gått åg såve eg
på tide med dagens siste runk
>>222461127>jøde>gir bort noe gratis
>>222461140Hvilken modell bruker du?
>>222460965har hørt en del kamper på radio, er det samme karen?
ufsølpromenade, er du ute?
>det er bare å begå hatkriminalitet mine fellesnordmenn, jeg loooover å hjelpe deg så sant navnet mitt er Chai- jeg mener Christian
Grunnen til at så mange jøder er advokater og forretningsmenn og leger og kunstnere og sånn er simpelthen fordi jøder har vært forfulgt i 3000 år så det er bare de beste av de beste av de beste som har klart å overleve og derfor er dem bare flinke. I tillegg til at de jo også er utvalgt da.
>>222461198>vi hjelper dere, imotsetning til alle de slemme musling nabolandene våre vi er tvunget til å angripe
>>222461196ligger på sofaen
>>222461127>jøde ber deg gå ut og banke opp innvandrere og lover deg noe gratis til gjengjeld>"ja disse menneskene er til å stole på, de er våre beste allierte!"Bilde relatert, den største norske hjernen
>>222461248Er vel mer at de anser fysisk arbeid som folkemord
øllere drikket oppbetyr det njakke tid?
I dag har jeg spist 2 pitsaer til lunsj, 2 hamburgere til middag og 2 tacolefser til kvelds. Jeg har også spist sjokoladebolle på bensinstasjonen, vaffel og fruktkompott til lunsj, kake på jobben og en sjokoladeplate hjemme etter middagen.
>>222461283knegg ;) litterært verre enn holocaust
Tråden er jo full av buardsjere og muslimer jo
>>222461252vi går nå
lager meg no middag jeg da
>>222461379ser på fotbold
>Jødiske advokater innfører hatkriminalitetslover og så oppfordrer deg til å bryte demHva mente dem med dette?
Hvem i all verden er det som kommenterer VM på NRK da? Høres ut som en innavla østlending fra indre gokk
>>222461437Veldig kontinentell
>>222461501alt er bedre enn skrikestad
drikker njakk någi meg litt oppmerksomhet da
>>222461579tsjadd
Det er nå veldig merkelig at gjennom tusener av år så har alle hatt problemer med jøder. Er det ikke et ordtak som går noe sånt som "if someone has a problem with you, they are the problem, if everyone has a problem with you, you are the problem"?Det går vel ikke ann at slik anti-semitisme har på mystisk vis spredt seg over jordkloden i så utrolig mange hundreder og tusener av år fordi alle er slemme. Før Internett og ordentlig kommunikasjon?
>>222461579Hva er steget over dra-til-tryne egentlig? For han har det.
>>222461611Veldig problematisk brev
>>222461611
>>222461626Tror ikke jeg vet om en eneste jøde som ikke har det
>>222461286Hvem njakk
>>222461653snill nito tjommi
>>222461297Du er en stor kar
>>222461686Jeg veide 85 kg i dag morges. Er redd for å gå på vekta nå fåvæ
>>222461654braastad tror jeghalvliter på plastflaske med skrukorkakkurat sånn jeg liker'n
>>222461611Folk må alltid ha noen å skylde på. Når ting går dårlig er dey veldig lett å skylde på jøder fordi de har rare hatter og krøllete hår. Derfor ble de hatet ingen annen grunn.
eg har drukke 8 pils og et glass skotsk 16 år gammel whisky i kveld, ønsk meg lykke til
>>222460933Hun har gjort det.
>>222461297>kake på jobbenheldig med nytelsesjobb
>>222461722hvem skotsk 16 år gammel whisky
>>222461722hva skal du????
>>222461752lagavulin
>>222461714Dette
>>222461722DEN VAR BARE SEKSTEN ÅR DIN SYKE JÆVEL
>>222461762godt
>>222461775KJEKS!
>>222461761eg ska leva kjære gutt
>>222461767>brystvorter synlig for alle å se. veldig skamfullt og respektløst. trist!
>>222461714Dette tror jeg stemmer veldig bra.
>>222461815skal du på byen og finne jv i kveld?
https://www.youtube.com/watch?v=oGRNJhS2bhITanker?
ervin og merlin er i tråden
Litterært meg
>>222461891> How To Be Responsibly Racist
>>222462070Men helt tilfeldig er kjæresten hennes en høy mann. Knegg!
>>222462070>vær meg>en halv mm over snittet høy>kjekk>ha liten tissjaja
>>222461725Vil du fortelle om hvordan det var? Gjerne i detalj
>>222462137er ikke sikkert han er så høy. hun er jo meksikansk dame
>>222462189Hun er jødisk
episode 9 er ute
>>222462200skit det samme
>>222457850Hadde du fulgt med i tråden hadde du visst dette på forhånd.Skjerpings!
>>222462179I dusjen. Jeg legger meg på rygg. Hun begynner å tisse på meg, så styrer vi simultant stråle og munn sånn at tisset treffer munnen min så begynner jeg å drikke det. Nam nam.
>>222462286Hvordan smakte det?
>>222462317tiss
>>222462341Ja jo, akkurat det kunne jeg vel tenkt meg fram til. Hvis du skulle sammenligne det med en annen smak som ikke er tiss, hva ville du sagt det smakte som?
>>222462356litt salt og svakt amoniakk
>>222462356tids
Altså det smakte tiss. Jentetiss. Kjempegått, kjempenytelse.
>>222462392>
>norgenarkomankjør
>>222462392hva er problemet til navnehomser?
>>222462374>Ammoniakk (NH3) er en fargeløs, svært giftig gass med en karakteristisk, stikkende lukt.
>>222461079Det var én flekkneger på ungdomsskolen, og det var nok til å få erfaring med utpressing og tapping av kontantkortet. "Stakars han" da jeg tystet til inspektøren.
>>222462467Fy flåbbe på ekte?
>>222461914Kjeks
>>222462515Ja, dette var ca. 16 år siden. Har aldri relaksert siden.
>>222462576Fyfaen for en fitte hun inspektøren var. Landsforræder
>>222462467hva er en flekkneger egentlig
>>222462453Brukes litterært i godteri.
>>222462651>godteri med jentetiss-smakNammenamm
Hva skjedde egentlig med nattskiftet? Savner tunfisk og mjuk og snørre og skohai og romsdalhomsen og pingvin og alle de negerne så mye at du aner ikke
>>222462589Jeg tapte kanskje 1200 kr til sammen, men han er nødt til å være neger resten av livet.>>222462604Vestafrikansk neger med fregner.
>>222462711ddspeidvl
>>222462711savner jepe jeg
>>222462740Det var tider det med nattskiftet med jepe
Filmen om drapet på Benjamin Hermansen kommer 2. oktoberEr dere klare?
>>222462712>Vestafrikansk neger med fregner.fy flåbbe
>>222462711>en hatefull anon brever transeporno hver gang det er nattskift, så hele konseptet med å følge med på tråden på direkten blir vanskelig>seertallene stuper>tunfisk blir dokset og sletter alle videoene og hele degrørkanalenOg det var det. Vi visste ikke hvor bra vi hadde det.>endelig, den tiden er her. nattskiftet, ååå jippi ja jei>pause>"fyyy faen gutta" på deilig trønderdialektTa meg tilbake
>>222462784på ekte???
tom for sjipps
>>222462797ddspeidvl
>>222462784>de melker dette enda 25 år etterpå >i en tid hvor nordmenn systematisk blir utsatt for drap voldtekter vold ran og utpressing av innvandrergjengerKnegg
>mfn jeg agner jungeldyret til å bli med på skiftet haha
https://www.filmweb.no/filmnytt/forste-trailer-drapet-pa-benjamin-hermansenPlanene om en spillefilm ble kjent i 2023, da Norsk filminstitutt (NFI) innvilget prosjektet 15,7 millioner kroner i produksjonstilskudd. Da beskrev konsulent Cecilie Aspenes prosjektet som “et viktig og utfordrende filmprosjekt med høye kunstneriske ambisjoner”. Hun roste også manuset som “usedvanlig godt, spennende og gripende”.Filmen er regissert av Ingvild Søderlind (“Alle utlendinger har lukka gardiner”), som også har skrevet manus sammen med Helena Johanne Nielsen (“Flukten fra Bolivia”, “Furia” og “Wisting”). Produsent er Thomas Robsahm (“Verdens verste menneske”).
faen mannsexy jenter sånn 18 år, wicked nice!sånn er det å være 32 år gammel jomfru
lag ny med jenter som urinerer
>>222462876> Lager spillefilm om plyndringen av jødene under andre verdenskrig>produsent Thomas Robsahm
>>222462923JA
>>222462976>>222462976>>222462976>>222462976
>>222462876>helena nielsen
jeg gik en ufsølpromenadevar nogle gutter som snakkede til megefterfølgende:de sagde oprigt, at anon, ja du skal jo bare gå den anden vejnetop lagt det i kurven til selvmordsterrorismedet blir fucking vondt det
alle som ikke er som eg er noen forpulete svin og jeg hater dem