otsikkopainos
anzu tännekin
höpönassu aina valmiina kun meikä töhöilee
kiihottaa ajatus nyymin muotosesta miehestä
oispa otsoonikato
nyymi on muodoton
heräsin. melkonen nestehukka eiliseltä kun unohtu nesteytys hitusen. kusi oli ihan tervaa ja iho palanut auringossa kaulan tienoilta
>>222466536tekiskö se kesästä vilpeämmänsiinä tapauksessa kelpais mullekin
vihdoinkinkohti pimeyttä
pitää käydä kaupassa ennen ysiä
>>222466543
olis melkoinen jööti tulossa kunhan jaksais mennä vessaan
joo-oh oiskohan se kigurumille runkkaus tilaisuus
kigu s*eksiä nyymin kanssa
>>222466841se ois varmaan kömpelöä silleen söpöllä tavalla
huomenta nympyttimet
>>222466610en ees muista enää miks siitä peloteltiin ennen tätä hiilidioksiidi-humppaa
>>222466886huomenta päivää
Aamujuoksut juostu. Kesämaxaan kovasti tällä hetkellä, krapulainen juoksulenkki ja siitä suoraan hikiset vaatteet päällä järveennyt meen nukkumaan hetkeksi
>>222466953nuuhkin sun hikiset shortsit lenkin jälkeen
>>222466967ne on nyrkkipyykattu puhtaiksi
>>222466993nyrkkipyykkaappa mut
>>222466953mullakin krapula oli vähän ideana tänäänkin kaljaa mutta ei kyl ees hotsita
siivoon vähitellen pikkuhiljaa ettei siivoominen tuntuis siivoomiselta mutta valitettavasti roskaan ja sotken nopeammin
>>222467012Kyllä se päivän mittaan rupeaa janottamaan
>>222466953mukavata kuulla nyymi itekkin lähden kohta kävelytä
>>222466907notta sehän johtu niistä freonikaasuista joita ei nykyään käytetä koska tajusivat että nehän tuhoaa otsonia ihan vitullista tahtianykypäivän ilmasto-ongelmat on monisyisempiä ja hitaampia
>>222466907ennen oli myös happo sateita ja muuta paskaa mutta kato asialle tehtiin jotain
juhannusherkut uunista 8:52
>>222466428おしっこ!?!?
>>222467090siinä lukee otsikko (見出し) eikä pissa
https://files.catbox.moe/7dpiyv.mp4osaatko teemu kertoa mikä lintu piti tuommoista ääntä minun aamu kävelyllä
krapulamiten näin tapahtui ja pääsi käymään?
>>222467089miksi kaljat on uunissa!!!
>>222467090senkin pauka pää!
>>222467133oliko sen arvoista?
>>222467132heinäsirkka, mangusti ja ryhävalas
>>222467132ihana nyymi vilahdat videolla
https://youtu.be/_O_AiwQkCtgkaton tätä
>>222467132lieneekö satakieli
https://www.youtube.com/watch?v=jSypTWhMoNckaton tätä
>>222467165ei yhtään
>>222467190nielen kiintoista siltä kuulostaa
>>222467192vittu mitä paskaa
>>222467203erityisen äänekäs laulu, eikö?
>>222467056niin mutta mitä ongelmia se otson häviäminen olis aiheuttanut?
>>222467213oli joo tosi kova ääni siksi tuohon havahduinkin kuuntelemaan
>>222467218kuolettava määrä uv-säteilyäerityisesti napojen lähellä kuten suomessa
>>222467223satakieli laulaa 100 desibelisesti jopa niin sehän se sitten kaiketi on
*kajauttaa teemun 100 desibelisesti*
kaupassa käyty
>>222467284nyymi ei kello ole vielä yhdeksän...
Tämä on uutta. Vasemmistolainan Iltalehti ylistää Erika Kirkkiä.https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012068370.htmlJuutalaiset todelkakin hallitsevat maailmaa.
>>222467304jep, ei tarvinnu väistellä paskanormoja
>>222467305miks toi yks ruutu on ihan pimeenä
>>222467316juutilaiset sensuroivat sen
>>222467355miksei israelia voisi vaan räjäyttää
tappaako normot jos menee ulos tänään?
>>222467366Testaa ja raportoi lopputulos. Viritä kuolleen miehen kytkin joka paskapostaa saunaan jos et palaa määräaikaan mennessä.
>>222467366minä tapn sinut jos en mee
minua ei ole juutilaiset häirinneet
>>222467210hiton hyvä itseasiassa
>>222467428Iltalehti yrittää simpittää vassareita mutta ei pysty sulkemaan oikoisto-juutalausten rahahanoja
onko pakko olla nyymi jos ei haluu....
täytyy sanoo että mä en enää tajua näitä polskitsojen juttuja
>>222467478nimikenttään voi pistää mitä vaan ja silloin et ole nyymi enää
>>222467487nimi- ja matkakoodihomotkin ovat pohjimmiltaan nyymejä
>>222467522nyymi on lyhenne anonyymistä ja nämä henkilöt käyttävät pseudonyymiä täten ovat aivan eri pohjalla kuin me muut
iso valkoinen kulli
tänään opin että alkolla oli omat ilmatorjuntatykit tehtaalla sota aikaan (ei siis pv:n operoimat)
>>222467580kaikki muut nyymit ties tuosta jo vuosikymmen sitten, pauka
syön grillijuustoa nyymit
>>222467593tää on selkee aukko mun yleissivistyksessä nyt on pakko lähtee alkoon hakemaan tapsa pullo nöyryytyksen unohtamiseksi
nyt on pakko mennä kakkalle
>>222467605öö ei alko oo auki tänään....
>>222467630ei niillä enää oo it-tykkejä katolla
>>222467580ja tänä päivänä öljyjalostamoilla tarttis olla omat, sanoo pv
kuinkahan monta nyymiä on jo hukkunut
>>222467688toivottavasti kaikki
>>222467688nyymit hukku pillumehuun viime yönä kaikki
>>222467735aloitetaan vaikka sinusta
hukun pillimehuun
mata
>Mies kuoli pudottuaan parvekkeelta Vantaan Tikkurilassa>Noin 30-vuotias mies putosi parvekkeelta Vantaan Tikkurilassa ja kuoli.>Poliisin mukaan mies oli pudonnut juhannusaattona viidennestä kerroksesta parvekekaiteen lasituksen läpi maahan. Tapahtuneessa ei alustavasti epäillä rikosta.nyymi putos parvekkeelta
>>222467793ainakaan ei enää joudu asumaan vantaalla
>Samettipunkkien nymfit ovat parasiitteja, kuoriutumisen jälkeen ne kiipeävät ohikulkevaan hämähäkkiin tai hyönteiseen ja imevät tästä verta.
Nukuin 9 tuntia putkeen
>>222467847aika vähän
https://www.youtube.com/watch?v=otjYtXsPwNs
ei kai hämä häkeissä tai hyönteisissä ole verta
>Teemu tunkeutui pienestä kolosta kaupan varastoon
>>222467850En muista milloin viimeksi olisin nukkunut noin hyvin
jotain eltsua vois sitte ulkonakin kiva ilma mutta ehkä en mee sinne
>>222467906no hyvä sit!toivottavasti unet tulee jatkossakin
>>222467957Joo kiitos, toivotaan
>>222467867luin jutun onpa yksin kertainen ja anti seeminen ihminen
>>222467123kiitos>>222467156oispa loli...
https://youtu.be/ejorQVy3m8E
taaskaan ei grapulaa kun iskee lamauttava väsymys ennen kun ehtii juoda liikaa
>>222468052toisille hupi on halpaa
>>222468167oispa tusina kuolevaa kumisikaa
kaadoin viinat yöllä viemäriin ja nyt kaduttaa höh
>>222468224tämän vuoksi juon kaljaa koska jos alkaa litratolkulla kaatamaan pois ja avaamaan monen monta tölkkiä niin ehtii tulla järkiinsä ennen kuin pahin on tapahtunut
spageedi saasin pyöräytän
>>222466594minä ja nyymi
pitäis kyllä lisää kaljaa kipaista eihän mulla ole ku pari vaan kaapissa
>>222468271>4 vuotta viime videosta
>>222468167naurattaa makiasti sama kysyä miksei tyhjiä asuntoja anneta kodittomien käyttöön nistit paskovat paikat ja keskiluokka keksii tavan asua ilmaiseksi ja kuka sen kaiken maksaa ei nämä maailman parantajat ainakaan läksen minun laivalla korfuun
>>222468305rupattelu onko tämä oikea
>>222467305Onhan noilla paljon hyviä pointteja
aamu alkaa agitpropilla
olin eilen mega kännissä neljän 5,2 % pirkka oluen jälkeen mukavata olla nano luu loput neljä jätän myöhempään ajan kohtaan ei tuo humala loppujen lopuksi niin herkkua ole
jos menee thaihierontaa hierrottamaan kulliaan niin laittaako ne siellä jonkun pornokasetin pyörimään telkkarista vai katellaanko siellä vaan hiljaa toisiaan silmiin ihan naama persulukemilla?
>>222468353joo semmosen 80 luvun karva puska porno vhs kasetin
tuommoinen härveli ilmestyi viereen jopahan on
>>222468353häh jos rupeat seks hommiin jonkun tytön kanssa vaikka kotona niin laitatko sillonkin jynkyt pyörimään?
>>222468372Täytyy olla bläkketit pyörimässä että jöpöttäis
>>222468372mut jos joku tuntematon pelkästä rahasta hinkkaa kullia kädellään.. onko se tarpeeksi seksivau?
>>222468407kneelaan aito king olipa tyhmästi sanottu minulta mustä härkähän ne hommat hoitaa ja king alamaisineen katselee kiltisti
>>222468449härkä on kuohittu sonni
https://www.youtube.com/watch?v=l_3LMiEZlOQkrebaan
minulle se on mustattu raaka
>>222468460mustan VALE kuninkaan palvojat eivät ole fiksuimmasta päästävalkoisen AIDON kuninkaan paluu koittaa vielä
>>222468372jootai oikeestaan me pelataan hentsupelejä yhdessä
valkoinen ei voi olla iso
>>222468460kingillä on tarkka maku kuka pääsee siitosoriksi muut on vaan huvin vuoksi
>>222468486oispa tyttö jonka kanssa pelata hentsu pelejä
nyymin kanssa hentsupelejä..
>>222468561älä luovu toivostaniitä on olemassa varmasti enemmän kun 1
socin puolella riittää noita sekopää goonertyttöjä ovat hieman liikaa minullekkin jos nyt ihan totta puhutaan
Jotenkin hassua miten tavan muovisista kauppakasseista on tullut ainakin itselle ihan eri tavalla säilyttämisen arvoisia, kun ei niitä oikein saa enää mistään ilmaiseksi ja tottunut käyttämään kestokasseja tai laukkua. Lidlissäkin muovikassit maksaa 0,50€ niin ei tule ostettua. Tällä viikolla yritin etsiä kotoa johonkin juttuun perus roskapussia paksumpaa muovikassia enkä löytänyt.
>>222468610entäs oikeita tyttöjäei internet "tyttöjä"
>>222468614mulla on edelleen käytössä jotain 15 vuotta vanhoja kasseja
nyymin kanssa age of empires 2:sta paria vaikeaa tietokone pelaajaa vastaan myöhään illalla sipsit karkit ja juomat pöydällä ja pizza uunissa
>>222468614minä otan töistä 30, 75 ja 150 litrasia säkkejä rullan ovat paksua venyvää muovia ei tuommoista enää saa kaupasta pitää ostaa tukkurilta
>>222468590Varmasti on, mutta en löydä niitä, koska inhoan ihmisten seuraa ja välttelen kaikkia tilanteita joissa voisi tavata ketään.
>>222468610niillä on kyllä kaikilla kikkelit mutta mikäs minä olen tuomitsemaan
>>222468661
>>222468671nyymit on ihmis seuraa et voi inhota nyymejä
>>222468624>>222468674useamman ihan oikean tytön olen tuolta 'coordiin lisännyt ja jutellut
>>222468683miks se teurastaa lampaita ja poimii marjoja noin kaukana mistään rakennuksesta ei vittu mikä nyyppä
age of empires 1 > age of empires 2
>>222468693onko ne näyttänyt pimppiä
>>222468714on
>>222468737kuvaa kaipaamma
>>222468697
>>222468747en oo ruskea niin en levittele muitten kuvia
kuset kävin heittämässä
>>222468776ei vaan koska sulla ei ole kuvia
>>222468774elä pistä tämmösiä videoita
en oo ikinä osnnu pelata yhtäkään tollasta klikkaus peliä
>>222468819en minäkään mutta kavereitten kanssa tietokonetta vastaan on ihan kivaa pelata
>>222468778söpöt sormet
>>222468778ruskea käpälä
>>222468774Toi vitun satama. Joka kerta.
pippeli haisee
lähden kaljaa noutamaan lisää
>>222468922no hyi vittu
>>222468868https://www.youtube.com/watch?v=Le1GEAHnaGo
>>222468922
>>222468941hassu kettu
>>222468966ööö
Minkä takia tää tomaattipuu jonka ostin kaipaa ''vähintään 5 litran ruukkua''? Toi on aika jäätävän kokoinen.
>>222469016syövät ja juovat paljon ja pieni ruukku kuivahtaa nopsaan
>>222469034kuulostaa ihan nyymeiltä
hähää mulla ei oo krapulaa koskee muuten vaan joka paikkaan.
oispa ruukku johon kuivahtaa
>>222469074kävisin kastelee sua viikottain
eipä al-baanijasta sen enempää
>>222469104
ruivahdan kuukkuun
heräsin ja tytöt mielessä
https://youtu.be/T87BXWOTHbU
>>222469178Jos Noel ois mun isosisko niin asiat ois toisin
>>2224690483€ muovikassista kasarilta? Toihan on vittu melkein tuhoutumatonta muovia joka kestäis vuosia käytössä. Ei paha hinta.
Huh huh, heräsin 20 vuotta nuoremman tytön vierestä
nyymin oispatuksen kohde tänään?
miksi ei suomessa ole näitä kivoja halpapulloja olisi elämä kivaa sitte sielläki
Eilinen alkoholin himo on mennyt pois pääosin mutta en kyllä silti uskalla kauppaan ettei tuu ostettua vahingossa alkoholia.
>>222469270Jotkut noista vanhoista kasseista kestää todella hyvin aikaa ja osa taas on hajonnut aivan silpuksi itsekseen. Korkea- tai matalatiheyksistä polyeteeniä sinänsä kaikki ne on
>>222469327asutko japanissa?
>>222469327en nyt oikeen hahmota mitä toi on, joku paikallinen teiniviina? onko maisemakuvia ku teltan sisus kuvat on aika samanlaisia myös maissa jotka on ei japani (:O)
Olen herännyt.
>>222469331mulla samat mut aina silti ostan tupakkia täällä oon liia heikko
Parin tunnin päästä Forza turnaus holoilta, pitäis kaupassa käyä eka
litli on auki tänään 22 asti hyvä
onko tää hyvä
>>222469530on iha kiva kantsii kattoa
>>222469530Katoin eka että toi tyttö on alasti. Mielenkiintoinen väritys kyllä mekolle tuolin selkäpuolella.
>>222469474Oon tullu tulokseen että nikotiiniriippuvuus on ihan meemi, melkein 10 vuotta päivittäistä käyttöä ja nyt kuudes päivä ilman ja ei mitään viekkareita enää havaittavissa. Esim. alkoholista tulee semmoset vapinat ja ahdistukset olla ilman vaikka jois vaan pari päivää ettei näitä voi edes verrata.
>>222469608mulla on joku kolme päivää pään särkyä jos lopettan nikotiinin ja sitten ei mitään. toki mieli tekee aina välillä.
aurinko mennyt piiloon taidan siis jatkaa elokuvien parissa katsotaan sitten uudelleen
taidan syödä herkku hotaria
>>222469663täyte listaa olemme vailla
kalja reissulta kotiuduttu nyt keitän uusia pottuja ja syön silliä kastelin myös noi äitin kukkaset mitä piti
>>222469637Itellä oli ekana iltana pari tuntia ja se meni pois, eniten ihmetyttää että se semmonen automaattinen "nyt piikitämme nikotiinia" olo vaikka ruuan jälkeen tai herättyäänkin on jo mennyt pois pääosin. Jos en paremmin tietäis alkasin epäillä että toi on vaan tupakkafirmojen aivopesua että ihmiset ei edes yrittäis lopettaa. Valitettavasti tätä teoriaa ei oikeen tue se miten ne vuosien ajan vähättelivät kaikkia haittoja.
>>222469675leipä, juusto, nakit, sipuli, ketsuppi ja sinappi
gyronen mielen päällä
et voi laittaa leipäjuustoa hotariin
onneksi en oli nikotiini narkkari mutta nyt vois korkata kaljan
kaaprielli trävellääjä näkyi myös olleen greikassa kun katsoin sinä putken etu sivua äsken
>>222469729et voi vain lopettaa ilman että ostat tv mainoksesta tutun apukeinon nikotiinista eroon pääsyyn kuten nikotiinia sisältävän purukumin tai laastarin
Pikkurobo saa tuoda saunavissyt ettei tuu ostettua alkoholia sen verran heikko olo on asian suhteen taas vaikka onkin jo kolmas viikko menossa juopottelematta.
>>222469855minä poksautin juuri vissykoneella herkku vissyä litran. tai pitäisi varmaan olla pan suolaa seassa niin olisi vissyä.
>>222469812Periaatteessahan minä tein noin kun vaihdoin tupakoinnin ensin nuuskaan ja myöhemin nuuskan nikotiinipusseihin.
>>222469877Haaveilin joskus että ostasin semmosen vissykoneen ja sit testasin kaverilla sitä ja mietin että mitä vittua eihän tää maistu ollenkaan siltä kuin jos ostan kaupasta kuplavettä saatika vielä vähemmän vaikka värska kupla vedeltä. Onneks en tuhlannu rahojani vaikka aika halpoja laitteitahan ne on.
>>222469907mä ostin värskaa kerran enkä tykänny sen mausta
Tulin käymään kaupungissa, voisi jotain herkkuja sekä lisää alkoholia ostella ja palata möksälle
>>222469919se onkin semmoiseen sivistyneeseen aikuisempaan makuun.
nyymigpt kuinka moni hukku tänä juhannuksena?
>>222469933blub blub blub en ehi vastaan oon veden alla aaaaaa
>>222469907minä sain isiltä sen vanhan koneen. hanavettä hapoilla eihän se sen kummempaa ole.
Olen kääntynyt kylmäuutetun kahvin juojaksi
Jotkut leikkeleet on METWursteja ja toiset MEETVursteja. Miksi meillä on kaksi ihan erilaista kirjoitusasua vai onko näillä joku erokin?
minkä tv sarjan katson seuraavaksi. kriteereinä max yhden tai kahden kauden mittainen tai minisarja ja ei piirretty. oon kattonu esim ainakin ne sotajutut band of borthers, pacific ja generation kill niitä ei tarvi suositella
paatti plauantai
>>222469989No roskis ei jättäny tilaa saatana.
kuuma ja kakka hätä
lähetäänkö nyymit juhannusraveihin?
vielä ehtis alkoon...
Pikku paatin paljas köli
vielä ehtis systembolagetiin... eiku ei ehikkää
>>222470051onko se auki?? ei helvetti lähden heti
>>222470092ja mieti ettö ruotsissa normaali kaljakin pitää ostaa tuolta
>Argentina used to be 85% white>real Argentinians will never be brown, no matter how much it hurts the subhumans on this shitty brown website
>>222470123joo tai en tiiä mikä se raja on ruottissahan saa kakkoskaljaakin vielä vissiin niin onko se sitten ruoka kaupoissa
oispa kaljaa
>>222470138se on ruoka kaupoissa joo
LauluLauantai
>>222470062no vittu huhhuh
suitsukkeen pistin palamaan
>>222470062mikä kohta tommosta paattia on se köli?
pikku robo ei hyväksy mun korttia kai se pitää alkaa henkisesti valmistautua lähikauppaan kävelyyn jos haluaa vissyä saunaan illaksi ja lohta uunitettavaksi.
>>222470262nyymillä on kassillinen herkkuja ja kortinlukulaite ei hyväksy korttia ja kaikki tuijotta sua kassalla
>>222469016minulla oli paprikat kasvamassa liian pienessä ruukussa niin sitten kun multa kuivui niin koko ruukku kaatui kyljelleen kun ei ollut alhaalla tarpeeksi painoa ja kasvi painoi liikaa
>>222470263mikkohan on transu
>>222470263onko tissit muka noin alhaalla
rokku pibo
>>222467793ei enää jaksanut
>>222470288anteeksi nyt vain mutta en ole kehitysvammainen zuumeri ja mulla on aina käteistä rahaa lompakossa.
>>222470311kohta tuokin kielletään laillaharvassa paikassa enää pystyy tekemään isoja ostoksia käteisellä
>>222470295animemaailmassa ei ole kuin tyttöjä joten mikotkin on tyttöjä>>222470297toppaukset valahti
>>222470311>setelintarkastuskone hylkää nyymin monopolirahan
monessakin paikassa pystyy tekemään isoja ostoksia käteisellä
>>222470012john doe
en oo kyllä itsekään törmännyt vielä eläessäni paikkaan missä ei käteinen kelpaisi maksu välineenä
aamupalan jälkeinen ruokalepo venähti 4h mittaiseksi. tekisi mieli lähteä uudestaan mato-ongelle tai muuten vaan reissaamaan mutta ei taida tänään aurinkoa näkyä ollenkaan vaikka onkin 5 astetta lämpimämpää kuin eilen
oispa nyymi
>>222470012person of interest>max yhden tai kahden kauden mittainen 5 on melkein sama kun 2 ei se niin tarkkaa ole
oispa toi mä niiin paljon
tälläkin hetkellä jossain päin suomea on tyttöjä uikkareissa
>>222470323No aika kaukana ollaan vielä siitä että ruokakaupassa et voi maksaa oikealla rahalla.
tälläkin hetkellä joku tyttö ajattelee sua ja koskettelee sen märkää pillua
>>222470409aurinkohan suorastaan paahtaa tuolla tuli kyl hiki kun kävin kaupassa äskön
>>222470323Eikö EU juuri juoninut päinvastaista lakia, joka pakottaisi kaikki hyväksymään käteistä?
>>222470421tulee tapahtumaan sinun elinikänä ellet luovuta kesken kaiken
>>222470417Tämä lienee ihan totta mutta minkäs asialle teet.
supo harjoittaa elektronista sodankäyntiä mua vastaan kun netti pätkii vähän väliäö
>>222470421terve??? self-checkoutit??? niissä ei voi maksaa käteisellä ja noi menee main striimiksi (eli ei normi kassoja ollenkaan) parissa vuodessa tätä rataa
>>222470434ei ajattele, ei koskettele
>>222470436älä nyt tule pilaamaan ylispolin öyhötystä
>>222470401jimmssin liike turkusessa
>>222470414liian vanha ja ulottuvuuksiakin liikaa
>>222470458käyn ihmiskassalla ja vastaanotan kesäannan söpön hymyn kaupan päälle.
>>222470464oon käyny tuolla kerran elämässäni kun ostin RTX 3080 julkaisupäivänä
>>222470435
>>222470498ajattele kuin hiveetä olis ollu jos sillon olis ollu joku häiriö ettei korttimaksut välity
>>222470417juuh pääsispä pläppäämään uikkari tyttöä
>>222470528>oulunyymi...
>>222470262tuun saunaan sun kanssa
>>222470482>ja noi menee main striimiksi (eli ei normi kassoja ollenkaan) parissa vuodessa tätä rataaymmärätkö tekstiä?
masentaa ku hokkaido loppuu ylihuomenna pelkkiä intialaisia sitte ku meen pää saarelle...
>>222470540en oo ikinä kokeillu tommosta mut epäilen että ois kivaa
ei oo ikinä ollut ongelmaa maksaa kortilla tai käteisellä
>>222470417Tälläkin hetkellä on jossain pukkarissa tyttö juuri riisumassa yksiosaista uimapukua
kattelen nyt kiinalaiesn (tasavalta) elokuvan
>>222470551tekstis on sen verran sekavaa puhelinpostailua että vaikeuksia on jonkun verran mutta en jaksa uskoa että tommoset lähikaupat mitkä käytän voi muuttua vielä hetkeen automaattikassallisiksi kun tarvitaan sinne se yks työntekijä paikalle kummiskin.
>>222470594
tampereella oli tuommonen kassa-annaton kauppa jonkun aikaa mut ei oo enää
>>222470622suomiloidit varasteli liikaa ku ei oo ihminen valvomassa
>>222470572mä olen pari kertaa tehny noin ja se on kivaa
>>222470413oon kattonu ton sillon julkasutahtiin ja on se niin tarkkaa>>222470371ehkä
>>222470012sadan vuoden talo
>>222470012salatut elämät
onneksi oon darra vapaa nyymi
>>222470709john doen piti olla pitempi sarja, mutta eivät koskaan tehneet toista kautta
>>222470012Chernobyl katsottu?
mitäs nyymit puuhastelee
>>222470766tää, uusi nousu käynnissä mullakin
>>222470780joo oon kattonu ton>>222470712ton voisin toi on pitäny kattoo>>222470779eli jää kesken vai
>>222470870>eli jää kesken vaijoo
>>222467305ihana https://telegra.ph/狛猫神社-狛猫-ツンデレファザコン草谷さん-中国翻訳---Page-1-05-08?utm_medium=organic&utm_source=yasmartcamera
miksi nyymillä jää kaikki aina kesksen
https://youtu.be/KFYJTITi3XEei oo helppoa elämä mongoliassa
>>222470902vähän harmi
>>222470950oli yksi suosikkiohjelmistani kun olin teini
Kokeilin vielä uusiks niin ei ne halua mun korttia, melkein 200e rahaa on tilillä mutta ei kiinnosta tiiä sitten onko s-ryhmässä vai pankissa vika mutta harmillista. Milläköhän taikavoimilla sitä pitäs olla ostamatta viinaksia vai oisko se parempi vaan jäädä kotiin kerta ruokaa on ihan heittämällä huomisellekkin vielä.
>>222470791kattelen utube viteoita
nyymit ei juo
>>222471011jätä henkkarit kotii nyymi
>>222471011kokeilitko pyyhkästä sirua/juovaa
>+24,2 °Cvitun käristys kupoli oispa talvi no onneksi alkaa sentään päivät lyhenemään taas
tehkää minttu
>>222471050henki lähteepi jos ei koskaan nesteytä
tehkää rosmariini
>>222471052ei ne kysy henkkareita aikuisilta jään varmuuden vuoksi kotiin ja alan nyt väsätä lihapullia.
>>222471011kyllä ennen vanhaan oli vaikeaa kun ei saanu robottia tai paskanruskeeta pajeettia tuomaan ostokset miten me ollaan ikinä pärjätty
>>222471108multa kysyy yleensä mutta mulla ei kasva parta
>>222471149anna pillua
>>222471127tehtiin ite ruoka eikä käyttäydytty ku neekeri et kaikki valmiiina pöydässä oksettaa ruuan tilaus ajatus
>>222471127osaan minä kaupassa käydä, mutta oon tosi huono käymään kaupassa sillee etten osta alkoholia. esim. eilen ainut syy miksen ryypänny oli se että kauppa olikin menny juhannuksen takia neljältä kiinni.
juon kaljaa nyymit
nonii voitteko tehä uuden jo ollaan ties miten monta viestiä yliajalla.
>>222471437en
>>222471437se kuuluu tehdä vasta sivulla 10
>>222471413minullakin hieman tekisi mieli
>>222471304miten minun pikku nyymi voi oll näin pauka
no okei teen sitten
>>222471533>>222471533>>222471533
>Trump epäilee sabotaasia: juuri kunnostettu heijastusallas jo rapistumassaJuutalaiset varmaan kosti ku meni sopii rauhasta iranin kaa
>>222471504oon vähän vamma pauka ei mahda mitään. kohta on onneks ruoka valmista nii voi sit huomenna miettiä tämmösiä kauppa-asioita uusiks.
>>222471546>>222471546>>222471546
tehkää kymmenen uutta