pitsupainos
nams tunna
>>222481086pistäisin parvekkeelle
>>222481086majoneessiahan tuo kaipaisi
>>222481086>ananas>tsili>jalapenjomissä on liha
>>222481140nyymit ei syö lihaa
Yhdeksännen olusen avasin
en jaksa enää kihistä näistä settikingi voitti
Viimein kotona pitämässä hurisevalle laatikolle seuraa.
kaljasta tulee oikeasti paljon parempi humala kuin viinistä. ihme juttu.
https://anthropeum.com/testatkaa tää
>>222481165tee ää
>>222481236Se on varmaan se tanniini
Oon raitis ja reipas nyymi joka ottaa ihan kohta lisää kilohailia sämpylällä. Ruotsi meinas tehä muttei tehny.
>>222481242miks tolla on matrix access portti päässä?
Paitsio on niin typerä vittupaska rangaistuspotkuista omasta mielestä
kalanormo tunnit
>>222481140on tuossa vissiin jotian kinkkusuikaleita jos niitä lihaksi lasketaan
>>222481268tykkään arisusta sillä tavalla
>>222481284KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄH TÄÄ PSI NAURATTAA :D
siskon pillu
rupsuttelen
>>222481294ai niinku oot sen iso fani?
>>222481311tämän viestin lähetti häshtääg ainutlapsi jengi
sairaala petiseen pistivät minun eu kortilla laittoivat happi letkut nenäseen saan taas henkeä huomenna päästävät tieheni täältä
>>222481331
>>222481355kuvaa happi letkusta
paha olla ja harmittaa mutta happea letkusta ja potku palloa töllöstä
>>222481311jos nyymeillä olisi siskon pillu niin ei niidenkään pitäisi olla yksin ja kärsiä
onko nyymit milloin viimeksi olleet saunassa siskon kanssa?
tekisi mieli syödä vielä jotain mutta ei varmaan viiti
Mä en haluu kuolla tänä yönä
>>222481391>>222481355fibrioosi? tulppa? nuorella miehellä? rokote status? sori ei tarkotus ole keljuilla toivottavasti paranet
VIELÄ KERKEÄÄ KIPASEMAAN KALJAT JOS NOPEASTI MENEE
>>222481421viime kesänä
Meen nukkumaan ni sit voi huomenna syödä herkkuja kun ei tuu tänään syötyä
>>222481421menee varmaan vuoteen 2005 tai 2006
>>222481457jaa. me kaikki halutaan että sä kuolet tänä yönä
Empäs tiennyt tätä
>>222481547Nice
>>222480534kuului kun sänky heilui
>>222481547tosi kiinnostavaa
nälkä mutten jaksa syödäjano mutten jaksa juodaväsy mutten jaksa nukkua
>>222481638mulla on ihan hirveä krapula turvotus ja väsymys mä en pysty tähän enää
Muru hei takki auki täältä tulee hauki
vois alkaa video blogaamaan
>>222481680reissari,,,,,,,,,,,,,,,
kiinnosti normon pillu seikkailut
>>222481486keuhko fibroosi en enää jaksa ilkeillä takaisin antoivat happi letkut nenäseen saan henkeä kirjaimellisesti sian kärsä voit doksata minun sairaalan ja laittaa pommi uhkausta en minä jaksa enää käännän kylkeä puhdasta happea letkusta
*kuolee*
Lähetääkö porukalla paariin vetää kaliaa ja heittää tikkaa tai jotain
>>222481735Mennään vaa
>>222481735ei
kalijaa ja makkaraa
katujyrällä raakkujen päältä blötsis blätsis voi paska
Keuhkofibroosi johtaa kuolemaan, kun keuhkojen arpeutuminen estää hapen siirtymisen verenkiertoon. Tavallisin kuolinsyy on vaikea hengitysvajaus tai sen laukaisema sydämen vajaatoiminta. Elinaika diagnoosista on keskimäärin 3–5 vuotta, mutta sairauden eteneminen on hyvin yksilöllistä. Taudin edetessä kuolemaan johtava kehitys etenee seuraavasti: Viimeiset vaiheet: Keuhkojen toiminta heikkenee vähitellen, mikä aiheuttaa jatkuvaa hengenahdistusta ja uupumusta. Äkilliset pahenemisvaiheet voivat nopeuttaa prosessia merkittävästi. Hengitysvajaus: Keuhkokudoksen jäykistyessä elimistö ei saa riittävästi happea. Tämä johtaa hypoksiaan (happikato) ja lopulta menehtymiseen. Palliatiivinen hoito: Viimeisinä elinkuukausina korostuu palliatiivinen hoito ja saattohoito. Sen tavoitteena on varmistaa, että potilaan loppuelämä ja kuolema ovat mahdollisimman rauhallisia ja kivuttomia. Oireita, kuten vaikeaa hengenahdistusta, lievitetään lääkityksellä. Taudin luonteesta, ennusteesta ja hoitovaihtoehdoista voi lukea tarkemmin Hengitysliiton keuhkofibroosisivustolta tai Terveyskirjaston artikkelista. Jos sairaus etenee nopeasti ja potilaan yleiskunto sen sallii, yhtenä hoitomuotona voi olla keuhkonsiirto.
>>222481680hei sun alkkarit vilkkuu....
>>222481723en oo se nyymi joka aina vittuili sulle
mashallah
hypoksia reissari nyymi
>>222481836vaan olipahan tuolla hyvä elämä kuitenkin
vammais ruotsi
>>222481897On kyllä käsittämätöntä sähläämistä, se oli siinä
auringon paahteessa leppoisaa pistelyy tätä kesäfiilistelyy
Tulin vaan ilmoittamaan, että ostin junalipun takaisin Helsinkiin
>>222481913minne pistää
>>222481932miks et oo helsingissä
nyymit pötkö
miks joku ois helsingissä
>>222481932joo mee takas homo cityyn vitun homo
En oo ikinä käynyt Helsingissä
>>222481932
Miks noilla hollanneilla on punaset eikä oranssit paiat
>>222481979oon käyny
>>222481996vähintään yksi nyymi näyttää irl:issä tältä
9 tuntia japanin peliin
>>222481952Koska on Juhannus
imen vähintään yhtä munaa tänä juhannuksena
>>222481932Toinen tulee, toinen lähtee. Itse juuri ositin bussilipun pois täältä
Tästä kesä voi alkaa nostaa tanssija jalkaa Kohta pääsee rytmiin hypnoosiin ja transsiin
>>222482043mikset sä pysy siellä sä kuulut just sinne kun oot niin vitun homoseksuaali
>4-0
>>222482032ai kanan
>>222481932ööööö miksja mega vammais ruotsi
taasen meneepi yö sairaalassa harmittaa kovasti kun en enää kykene huoleti reissaamaan käännän kyljen happi letkut naamalla hyvä kun saa happea mutta harmittaa kovasti
>>222482043tytöt tekee mulle tolleen aika usein
>>222482097onko elinaikaa oikeasti vain muutama vuosi jäljellä?
halusin reissata ympäri korfua mutta näin se aika kuluukin onneksi laittoivat potku pallon töllöön
>>2224814216kk
>>222482077no nyt ne malaasi
>4-1
>>222482043Vuoroin vieraissa >>222482077Koska pitää käydä kampuksella tekemässä vielä juttuja ennen kuin ovet menee yli kuukaudeksi kiinni. Äläkä muistuta että minulta puuttuu vielä virkamiesruotsin suoritus
pyöräytin vähän salaattia. laitoin kurkkua, tomaattia ja oranssin paprikan palasiksi. päälle öljyä ja suolaa. nesteytystä ja ruokaa samassa
>>222482197det är inte så svårt
Kas elämä se kaikkein vaikeinta lieSen kun hyvin teet, se kaiken aikasi vieJos nyt haluat täysillä päästelläVoit kenties elämäsi säästelläJee jeeMut edes niin et sitä teeVoit reilusti heilua svengissäEt elämästä selviä hengissä(Et elämästä selviä hengissä)Sua järjestöt kyttää ansoineenSua saarnaajat ajaa satimeenMutta jos otat johtajaks jonkun muunHänen puolestaan joudut sä tappeluunJoo jooEnkä vielä kaikkea kertonut ooMut se on yhteistä pomossa ja rengissäNe ei elämästä selviä hengissä(Ei elämästä selviä hengissä)Raittiushenkilö raittiustuolissaanSinusta on muka huolissaanSe nimittää sinua hulttioksJa väittää, että maksasi sanoo poksDäng dängMutta kyllä se kestää koko elämänEikä kenenkään toisen kengissäVoi elämästä selvitä hengissä(Ei elämästä selviä hengissä)Ei elämästä selvitä hengissä(Ei elämästä selviä hengissä)Ei elämästä selvitä hengissä(Ei elämästä selviä hengissä)Ei elämästä selvitä hengissä(Ei elämästä selviä hengissä)Ei elämästä selvitä hengissä(Ei elämästä selviä hengissä)Eikä ainakaan missään jengissäVoi elämästä selvitä hengissä(Ei elämästä selviä hengissä)
>>222482197Ai oot joku opiskelija siellä kuulostaa kauheelta mä en oo yli 10 vuoteen käyny enkä toivottavasti ikinä joudu pelottava paikka.
Vituttaa iltojen pimeneminen, Suomen kesä on aivan liian lyhyt
>>222482119 muutama kuukausi
Kas Venäjällä kaikkein kauheinta liejos sinne meet se ainakin viikon vieSiellä pakko on täysillä päästellänääs siellä ei maksaa säästelläJee jee, sille edes miliisi ei mitään teeNe juo vodkaa maatuskan nännistäne ei Venäjällä selviä kännistä[ei Venäjällä selviä kännistä]Siellä Putini kyttää ansoineensua kommarit ajaa satimeenMutta jos otat johtajaks kenet vaanon varma että joudut SiperiaanJoo joo, enkä vielä kaikkea kertonut ooLaki koskee myös Hannu-Pekka Hännistäse ei Venäjällä selviä kännistä[ei Venäjällä selviä kännistä]Tullihenkilö tunnetaan puvustaanja Sinebrykoffin suvustaanSe nimeää tullauksen ajaksisut salakuljettajaksiDäng däng, saat kuulla siitä loppuelämänJos haet hampaasi kusirännistäei Venäjällä selviä kännistä[ei Venäjällä selviä kännistä]Ei Venäjällä selviä kännistä x 8Vaikka tykkää Lipsasen Dannystäei Venäjällä selviä kännistä[ei Venäjällä selviä kännistä]
>>222482197hei ookkonää vielä virkamiesruottin suorittanu
https://www.youtube.com/shorts/38oT6-ZKqkkRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH KYNÄNISKAT
Oho hups katoin pikku kuvasta että se oli uikkarikuva mutta sehän olikin tuhma kuva.
>>222482197alaikä
>>222482219Liian vaikeeta>>222482264Ääh
>>222482275mitä vittua nyt taas
>>222482197>virkamiesruotsiOnko tää oikeasti vieläkin joku oikea juttu s-u-o-m-e-s-s-a?
käydään vuoron vieraissa... tai tyttis käy...
>>222482275>>222482236
mähän sanoin et 4-1
>>222482316>tytön naama kun laitan kakkoseen
onneksi petti terveys Kreikassa eikä albaaniassa EU maa ja pitävät huolen minusta tai vievät koti maahan
>>22248235925 minsaa vielä pelaamatta. tulee varmasti lisää maaleja
>>222482359NIIN MIKSET SANONUT TUNTIA AIEMMIN PELIÄ? OLISIN LAITTANU KAIKEN VEIKKAUKSESSA HOLLANNIN VOITOLLE
>>222482369eikö sua hävetä olla taakaksi kaikille
ruotsi voittaa 5-4 sanokaa minun sanoneen
>>222482363oon aika varma että toi tykkäis siitä
>>222482386niin no eihän se mikään 5-1 johto kuitenkaan ole
Kymmenennen olusen avasin
>>222482419se on eka tolleen sit se alkaa tykkää siitä
>>222482407voit soittaa pommi uhkauksen kun on sinun tapa en minä jaksa enää sinun kanssa riidellä
Voisko joku selittää miten tää paitsion liputtaminen nykyään tapahtuu? Tuntuu että noi liputtaa ihan random kohdissa ja sitten vielä tuomari viheltää aivan random kohdissa. Esim. äsken lippu nous kun syötettiin taaksepäin joten se varmaan hauto sitä jo edellisestä syötöstä mutta mitä hittoa miksi se tollee toimii?
>>222482390Mä tiesin sen jo ennaltaTiesin et viel tippuisin ku kivi pois sun rinnaltaMä tiesin sen, mä pystyn näkee tulevaisuudenSä pidät sekopäänä, mut mä tunnen taikuuden
>>222482456gring
nesteytystauko äkkiä vissyä kitusiin
>>222482453oli vitsi tämä makkoilen sairaalassa happi letku nenässä en minä jaksa skitsoilua nyt vaikka vedin sinua nenästä
>>222482363en kyl panis pikkutyttöä perseeseen mutta pilluun ja suuhun kyllä
>>222482455katsovat monesti tilanteen loppuun jos tulee maalitilanne mikäli paitsio on hieman epävarma. niin pääsee kokeileen sitä maalintekoa, ettei kävis niin että nostetaan lippu pystyyn hyvältä paikalta ja sitten var tarkistaakin ja ei ollutkaan paitsio niin menee maalintekopaikka hukkaan
hyvää happea minulle mutta kernaasti lähtisin Suomeen koti maalle kuolemaan
>>222482453en oo ikinä soittanut pommi uhkauksia. ainoa pommi olet sinä isäs taloudelle
>>222482252>>222482369onko oikeasti vai vaan pari kuukautta jäljellä? otan osaa ikävätä
>>222482519joo, mut eiksen vois silti liputtaa ja sit tuomari jättää vilehtämättä mut tuntuu et ne linjaukot välillä liputtaa oman mielensä mukaan.
en kestä 27C lämpöä
kaamee ikävä reissaria nyt jo
>>222482547älä sinä huoli minun isin taloudesta nökötän sairaalassa minulla kyllä riittää aikaa minun isin hupi jahti ajaa sinun isän paatosta ylite
rupes vatsaa vääntämään salaatin syönti
ikävöin aobaa näin juhannuksena
>>222482579mä uskon että reissari pystyy hengittää peppureiän kautta niinku ne yhdet kilpikonnat
mulla on niin huono olo että voisin jopa itkeä
siskon suu
nyymin suu
pitäskö lähteä juhannus ilta kävelylle pois kuutiosta
>>222482656muna tuonne
>>222482639itsekkin pyhitän juhannus askiteksen aoballe
>>222482656jos mulla olis pikkusisko niin se ois mun tyttöystävä
>>222482672muna sinne
>>222482677en tajuu
>>222482559olen kuolemassa mutta kernaasti lähtisin kotia heittämään henkeni vielä viisi päivää koitan kovasti olla hengissä harmittaa kun vanhemmat joutuvat hautausmaan minut
>>222482677sairasta touhua
no, ainakin reissari vietti tapahtumarikkaan elämän eikä ainakaan kuollut neitsyenä
>>222482455Juu tilanteet jotka ennen vanhaan olisi vihelletty paitsioksi jo passatessa annetaan nykyään mennä päätyyn asti ja katsotaan sitten varrilla
>>222482697kuulostaa tosi ikävältä toivottavasti elät pitkään. milloin sait diaknoosin?
kaupungin autio kaduilla on varmaan joku juhannus ja futis vihaaja sielun kumppani tyty mutta liian kaukana niin en pääse paneen
rip pötysin muistolle ketä hukkui juhannuksen a20206
romahti terveys mutta onneksi täällä kelpaa EU sairaan hoito kortti makkoilen sairaalassa
>>222482750nyymi onko kaikki ok
punaviini on niin pahaa miten jotkut viitsii juoda tätä
tää on joku jäynä jekuttajan huijaus en usko että meidän reissari oikeesti on kuolemassa
>>222482823Herkkua on mitä höpäjät
>>22248274225. päivä haluan kuolla kotonani enkä täällä vieraassa maassa
>>222482823miukissaviini on hyvää minulle en muusta välitä
>>222482604ainakaan mä en ole pettymys isälleni
ite juon yleensä vaan gambinaa raakana
>>222482604muista sitten, että jonkun pitää välittää viesti kuolemasta saunaan tai vähintään ennalta osoittamaasi julkiseen viestimeen. kukaan ei toivo sellaisen pitkittyneen epätietoisuuden tilan uusiutumista, joka vallitsi aoban poismenon jälkeen.
kuvitelkaa jos yhtäkkiä reissari tulis takas albania lipun kanssa just heränneenä jostain putkasta känniörvellyksen jälkeen ja tää koko kuolema juttu paljastuu teemun valeliputukseksi
tykkään olla kännissä mutta en tykkää olla kännisten seurassa
>>222482892itkettää kaipaan aobaa niin paljon
>>222482908miksi et tykkää meidän seurasta?
>>222482892harmittaa minuakin aoban pois meno makkoilen sairaalassa letku nenäsessä
>>222482908hyvä koska kaikki nyymit on selvinpäin
Ihmiset jotka sanoo että olut tai punaviini on pahaa on vähän kuin sanoisi että autot on hitaita vaikka autot kulkee mopoauton 50kph aina bugatin 350kph vauhteihin.
>>222482955mitä helvettiä sä selität
>>222482955oluesta ei kyllä saa hyvää tekemälläkään
perse perjantai
noi hollannin paidat on kyl mega rumat niiden pitäis muutenkin palata oranssiin lippuun
enkä lähde mihinkään niinkuin aoba nyymi katosi mainitsen kyllä asiasta
>>222482977>perjantai
>>222482634mulla on toi sama joka kerta ja siks en syö salaattia. pesen hyvin ja aina se silti saa massun kipeeks. ei ole ihmisen ruuaksi suuniteltu, puput syökööt ja minä syön ne puput.
>>222482948kuvaa letkusta jäynä jekuttaja
enkeli beetsit bongattu mograsa mukavata
>>222483004tää on tää katti jonka nyymi postasi
>>222482976Kun mä sanon että tykkään oluesta, niin en todellakaan ikinä tarkota vehnäolutta, se on niin vitun pahaa mulle.Mutta voin kuvitella että on noita jotka tykkää vehnäoluesta mutta ei tykkää muusta oluesta laisinkaan.Ja sitten on varmaan jotain jotka tykkää vaan porter oluista, ja niin edelleen.Punaviiniä on sataa erilaista, on tanniinista, ei tanniinia, marjaisaa, kuivempaa, ja niin edelleen.
>>222483017mitä sä oikeen selität
>>222483009harmittaa kun omat vanhemmat joutuvat hautausmaan minut
tulis jotain runeeki twiksistä voisko tää ruotsi nyt hävitä
>>222483035hän havaitsi enkeli lyönnit mograssa ja nauttii siitä
en tehny juhannuksena mitään
>>222483061mieslapsi
>>222483018Joo postasin myös tuon
>>222483073juhannus on vaan yksi päivä toisten joukossa. jos ei koskaan tee mitään niin miksi tänäänkään.
saako tänään sameilla kun on kuitenkin juhannus?
jotenkin epäreilua että mä itken ja toivon kuolemaa joka päivä ja sitten universumi ottaa mieluummin nyymejä mun ympäriltä jotka oikeasti haluaa elää
olin jutellu yhe tytön jonku aikaa pelissä ja discordis kasuaalisti niitä näitä. sillei autoin sitä parisuhde ongelmis ja se kerto miten exä käytti sitä vaa nakukuvia varten jotka lähetti telegrammi ryhmään. puhuttiin seksuaalisista aiheista mut sillei ilman flirttailua. se näytti mulle jotai sen videoita jossa tanssi ja heilutti pyllyä. ku se sano et se menetti neitsyytensä 10 vuotiaana olin vähä täh töh. no kysyin kuinka vanha se nyt on nii se vastas 11. ööööööööööhhhhhhhhhhhh.....
>>222483195Me ollaan täällä kärsiäksemme, niin tuo on ihan luontaista.Ne jotka ei halua kuolla kuolee ja ne jotka kaipaa kuolemaa joutuu tänne jäämään.
>>222483218ei nyymikään ole niin burgeri ettei huomaisi puhuvansa 11-vuotiaalle
>>222483218panettaa
>>222483218Nyymi miten et voi kaiken tuon aikana hiffata että henkilö jolle puhut on henkisesti 11 vuotiaan tasolla?
>>222483239noku luulin puhuvani 14-vuotiaalle lol
>>222483057ajattele boxin ulko puolelta ja tapa vanhemmat
>>222483195älä huoli universumi se vaan kiduttaa sua
>>222483262se ties aivan liikaa seksi jutuista nii ajattelin et teini ainaki
>>222483262ööh no siis en oo toi nyymi mutta mieti millaiselle porukalle sä täällä puhut päivittäin
herranen aika mikä ähky turvotus ja suola yli annostus otettava vähän vissyä kyllä nyt.
hieman tämän boxin ulko puolelta harmittaa että omat vanhemmat joutuvat hautausmaan minut
>>222483124paska katti tapan
Nyt sai riittää oluset, syön mansikoita
Nyt haluan ilmoittaa että menen pötkö, enkä nouse ylös ennen aamua
Ette te oikeesti ahdistele jotain lapsia netissä mitä vittua voitteko lopettaa?
>>222483407nyymit on pahalaisia ja varmasti tekee tuollaista
>>222483407öö ne loli meemit oli ironisia
>>222483432Mä toivon että tää on jotain roolileikkiä saunaa varten ja kukaan ei oikeasti tee tollasta mutta kun pelottaa että joku sekopää täällä ihan oikeesti pitää normaalina ahdistella pikkulasta netissä hyi.
>>222483218>täällä on epäironisia groomereita
arrideverci niggayo
suunnittelen minulle optimaalista pussikaljareissua jos sen vaikka toteuttais huomenna
>>222483365haluan ilmoittaa että tuun viekkuun nyymi enkä lähde ennen aamua
>>222481856ei minulle enää riitä
Sisilisko (hississä, sihisevä)
Seuraava matsi on .. Saksa vastaan Norsunluurannikko?Voittaako Saksa ton?
kuinka monta päivää voin olla käymättä suihkussa?milloin saavutan ihanteellisen ihorasva optimitason jolloin en enää tarvitse suihkua?
>>222483517pitäis voittaa
Pistän maaten, hyvää yötä rakkaat
>>222483517Afrikka veljet kumpaa kannustamme
>>222483546öitä ihana rakas *muisk*
i want a big slop fatty juicy meat
mata
https://www.youtube.com/watch?v=E1ipxTarShEAYOOOOOOOOOOOOOOOO WATTA FAK
tuu tuu tupakkirulla
meen baariin itkemään
tyttöjä ei isketäniitä hakataan
tits and ass and pussies
ano nee nyymit nyymit onko saucenao alhaalla
nyt kun on juhannus juotu, niin voisi olla elokuuhun asti juomatta.
onneks mun TÄ firma tulee tekämään musta biljonäärin
ass and titties ass ass and titties
>>222483662ehkä mut ei hätää voin kertoo että tossa kuvassa on akari yuru yurista!!
>>222483662ei ole, toimii minulla :^)
MUSTAA KAHVIA PANNUUN NAAMARIIN NYT LÄHTEE VITTU
tahdon halailla ja pussailla tyttöä
>>222483715tahdot liikoja.
kauheita pieruja päästelen
mä joskus kaipaaaaaaaan käsiesi kosketustavaikka aina minä tiesin ettet huoli tälläista lurjusta
>>222483729Ei ollenkaan pitäisi olla liikaa vaadittu
Tiesittekö että purkka ja puuliima on tehty samastas aineesta?
>>222483828ootko sä vähän tyhmä
olisko kissa kiva otus sisä tilaaan mulle
Kävin tiellä vähän kävelemässä kun perse puutui moottoripyörän selässä mökiltä kotiintullessa, vieläkin 22 astetta lämmintä mega sexi helle käristyskupoli trooppinen yö tulossa.
>>222483329voisin kyllä haudata nyymin vanhempien puolesta hautasin minun mummonkin siinä kävi vielä semmonen hupi juttu että kun laskettiin arkkua niin minulta lipesi kädestä se nauha systeemi millä sitä arkkua lasketaan kuoppaan, onneksi ei mummo rojahtanut arkusta pihalle. äitylin ja isi ukon pistivät uuniin niin ei ollut kantamista joku ne purkit kävi sitten lopulta kuoppaan kaivamassa
taidan mennä telttaan nukkumaan
>>222483851
>>222483861juuh mega seksi helle käristyskupolin ainut positiivinen asia on että tytöt oli kyllä käytännössä alasti pihalla.
mistä ostaa farmi johon laittaa kissa ja isotissinen vaimo 8 lapsen kanssa?
oispa 8 tissinen vaimo
>>222483895toi ei oo kyllä positiivista yhtään kun joudun katsomaan niitä seksi tyttöjä keimailemassa niitten poikkiksien kaa
>>222483878kissalle 24 neliötä on sama kun nyymille 100 neliötä kun ottaa huomioon että kissa on joku 5 kertaa pienempi kun nyymi
>>222483940
>>222483988höh
Saunakaljaa.
mun spermat tytön pimppiin
käyn pärisyttään vähän pieruja pöntöllä. on vähän sellanen tunne että tulee sattumia vähän kuin haulikolla ampuis
>>222483988koti kissa ja villi kissa on 2 eri asiaa
työtön pimppi
>>222483988tä vastaus
>>222484057villikissa on mitä kotikissa toivoo olevansa
>>222484028https://litter.catbox.moe/ee64r3.png
moi nyymit
homo munan runkkaus linkki
https://www.youtube.com/shorts/LSgDSCfS25cO-ou
. . .
nyymiläinen kuutiokissa
ja minä pidän aina kissalle ikkunaa auki eli se voisi käytännössä milloin tahansa mennä ulos jos haluaisi pois minun nyymi kuutiosta mutta se on tehnyt valinnan pysyä täällä
Laitoin 7€ pitkävedon että Saksa ja Japani voittaa ottelunsa.
>>222484161öö toihan on...
join tänään 3 litraa cokea
>>222484142näytän tolta
Kuvareportaasi | 28-vuotiaan miehen hautajaisissa ei ollut yhtään läheistä
>>222484161Minulla ei ole veikkaustiliä mutta saksaa aina kannatetaan tässä talossa
>>222484216ei ollu kiva viesti
>>222484216mun hautajaiset paitsi en oo 28
Mitä väliä sillä on ketä hautajaisissa on kun siinä kohti on jo kuollu?
>>222484048kakkahan sieltä tuli
miten saan rekrytoijat laittamaan mulle isopalkkaisia työ ehdotuksia linkedinissä? mitään vinkkejä? haluan tuntea itseni halutuksi
>>222484161minä tein vähän saman jutun mutta laitoin samaan pitkävetoon ecuadorin kaveriksi ja laitoin 5€ vedoksi
>>222484278mullakin tulee kohta iso kakka aika varmasti semmonen turvotus ollu jo tunteja.on kyllä huono olo taas ihmisellä vaikea keksiä paikkoja johon ei satu.
>>222484262hautajaisiin asti oli elämäminkälainen oli elämä jos hautajaisiin ei tullut ketään
>>222484322Noihin etelä-amerikan valtioihin ei oo luottamista, paitsi Argentiina.
>>222484283mä haluan sua komistus
>>222484365minulla ahneus iski ja se kerroin oli jotain 1,1 luokkaa niin vaikuttaa "varmalta"
ärsyttää kyllä elää tämmöisessä puritaani paska maassa missä ainoa hyväksytty ruumiin hävitys keino on jeesus kekkeri ja puu laatikossa maahan upottaminen tai uunitus, mulla olisi paljon parempia ideoita miten minun raato kannattaisi hyödyntää siitä saisi vaikka moni elukka herkku aterian kun jättäisi vaan johonkin metsään lojumaan
>>222484348no emmä tiiä jos mä vaikka kuolisin nyt jotenki yllättäen niin mistä kukaan edes sais tietää sitä?
>>222484348Risainen en usko että omissani on juuri vieraita jos ennen isoja veljiäni kuolehttps://www.youtube.com/watch?v=PtcIWp9apkQ
>>222484384Mietin vähän samaa itsekkin mutta sitten Urugay pelasi tasapelin Saudi-Arabian kanssa ja menetin femman. Ja näin /sp/ puolelta jonkun nyymin tekstin miten kaikki etelä-amerikan valtiot on pelannu ihan paskasti viime ajat paitsi Argentiina.Mutta toivon onnea vedollesi, kyllä tuo Curacao pitäisi nyt hävitä kun hävisi niin ruhtinaallisesti Saksaa vastaan.
primordiaalinen kesä
>>222484411mä ainakin haluan että mun ruumis käsitellään hyvin ja oikein ihan siltä varalta jos siellä toisella puolella sitten onkin jotainirtisanouduin myös elinten luovutuksesta
>>222484411postasit ton jo ja et oo herkku
nyymi lemustaa jo valmiiksi ruumiilta niin naapuritkaan ei osaisi huolestua
>>222484467eikö siihen nimeomaan pidä erikseen tehä joku sopimus että antaa elimensä pois, muuten ne menee vaan uuniin?
>>222484462mitä primordiaalinen tarkottaa
jokainen nyymi on mittaamattoman arvokas
>>222484411Kyllä me oma äiti uunitettiin ja sen jälkeen varattiin kuumailmapallolento ja heitettiin tuhkat taivaalla metsien ylle.
>>222484476joo en oo käyny suihkus koimee viikkoo ny nii alkaa kyl haisustaa vähä
>>222484490Primordiaalinen tarkoittaa jotain, joka on alkuperältään varhaista tai alkuperäistä. Se viittaa usein asioihin, jotka ovat olemassa ennen nykyistä aikaa tai tilaa, kuten primordiaaliset olosuhteet, jotka ovat vaikuttaneet universumin ja elämän kehitykseen.
>>222484411metsään menee ja hirttää itsensä niin saa elukat syötäväkseen. ihan oma valinta miten kuolee.
>>222484485ei, nykyään se on jostain tyhmästä syystä niin että jokainen on oletuksena elinten luovuttaja kunnes menee ja kieltäytyyjoka selittää kyllä vähän miksi täällä tapahtuu niin paljon kuolettavia "hoitovirheitä"
kävin kaupassa ja ei paljoa ollut porukkaa liikkeellä taitaapi olla juhannusten vietossa kaikkilaitoin broilerin siivet uuniin kohta saapi herkutella ruisleivän kanssa ja sitten peltsun peluutavoi juku mikä juhannus>>222484439tosi kiva ilta istuskella rannalla ihmetellä menoa
>>222484503empä tiennyt tuommoisesta vaihtoehdosta mutta silti olisi helpompaa ja kätevämpää vaan kipata vaikka kotti kärryllä johonkin pusikkoon
>>222484536onpa outoo.
https://areena.yle.fi/1-78239782saksa ronsunluurannikko alkamassa
jauhelihapihvejä ja varhaisperunoita, iso lasi maitoa
loraus kurakaoo
>>222484665läski
elephants bone beach
jauhoja jauhoperunoita jauhojuomaa
venäjä lens mun mökin yli
HITLER
se ois varmaan nukku aikatoivottavasti yöllä ois vähän viileempää
>>222484746ei oo
onko norsuluu > gigaluu
>>222484746viekku aika
>>222484762Primordiaalinenluu
mä en enää rakasta mun nyymiä samalla tavalla kuin ennen
iso valkoinen maito
>>222484842miks oonko liian vesikeuhkoinen
Särkee jokapaikkaan, hirveä väsy mutta ei nukuta yhtään. vittu mitä paskaa.
>>222483365Ajattelin ilmoittaa, etten saa unta saatana
päästivät minut sairaalasta kysyin vielä nyökyttivät it's on The House pistin suihini
>>222483878
>>222485045onko toi sulle normaalia vai menitkö juomaan
>>222483895Ei tässä helteessä jaksa edes runkata
>>222483365>>222485142panen sut rättiväsyneeks niin saat unta
>kentän laidalla lukee valomainoksessa Aramco Voisko joku selittää kenelle tuo mainos jalkapallokisoissa on osoitettu?
teen israel painoksen
heitin minun poco puhelimen tarjoilijalle oli akku lopussa syöttivöt setit koppavasti kysyin minun kortin kanssa maksua it's on The House
>>222485203Yli 2 viikkoa juomatta pisaraakaan alkoholia tää on vaan normi paskuutta.
>>222485291hyvä nyymi 2 viikon päästä voin sanoa saman ollaan raittiita yhdessä
israel painos reissarin muistoksi
Jaha, sinne meni pitkäveto.. Saksa häviää
>>222485272>>222485338Mä tein jo>>222485343>>222485343>>222485343
tehkää räkänokka
oisinpa ihan seinähullusellanen joka näkee avaruus olioita ja kuulee jumalan äänen