pakkomiellepainos
kuulen kuinka kirkon kello soi
nyymille kirkon kellot soivat
eltsu+kjk+battery
>>222493802
>>222493583tuossa näköjään täysi suomenkielinen ääniraitakin
baarin ulkopuolella joku zoomer nafri kakara puhui juutalaisista, tuollaisessa tilanteissa alkaa ymmärtää reissarin ajatusmaailmaa.
mukavata että juutilaiset on ahtaalla
https://youtu.be/AVVW1itIJ58?is=uXWVGIHakNnPANWyviikon huumori viteo näistä tulee aina hyvälle päälle
jahams, justrin trudeu onpi päättänyt tulla minuun kylään torstaina höpisemäänottaakohan se katy perryn mukaan
nyt puurosta
bom israeel bom israeel
>>222493979kauraset keitit
Oispa grills sipsejä
https://files.catbox.moe/kh7gr2.mp4
>>222494009hyvää minulle
minulle se on ruis puuro
>>222494036ihana video, kiitos nyymi
minun vakiopuuro on nallen neljänviljanpuuro, mutta nyt sattui tarttumaan jotain alku sadonkorjuupuuroa kun oli tarjouksessa 2 pakettia x hintaan mitä en nyt muista
>>222494071mitä juustoo pistät sun puuroon oltermannia?
krapula jatkuu
>>222494077en laita juustoa puuroon, mutta nuorempana olen pilkkonut nakkeja kyytiin niin saa vähän sattumia
oispa jädee (jäätelö)
Mullapas on 1 mehujää pakkasessa
>>222494096kuorellisia? kuorettomat nakit on mega oksettavia
>>222494159jotain popsin isoviitosia tai pirkka nakkeja
meenkö liideliin, k markettiin, vai s markettiin
>>222494159Tää nyymi tykkää possun suolesta suussa, käytkö sikaloissa rimjobbaamassa karjuja hä? lol
oispa loli
mites nyymin AUR paketit?
>Kakkahakaristi ilmestyi lasten liukumäkeen
Hyvää huomenta olen nyt nukkunut univelat pois.Aamukahvia ja pöhötin grillijuustoa.
en voittanut lotossahttps://www.youtube.com/watch?v=VVvrveRLAQ8
>>222494413enpä muista millon olisin viimeksi nähnyt noin pienen previkkakuvan sinäputkivideolle
>>222494413lisäarvonnasta sitten voitto talteen
minkälaisen rannekorun hankin
>>222494492homo hinttarimaisen
>>222494499laitatko esimerkkiä vaikka kuva sun omasta
>>222494492rannekello
>>222494327koiravuori ja kuolleet koirat pihalla
ööääää en voi syödä vielä kun en keksi mitä katon samalla juutuupelista
>>222494492sellanen missä on runkkukristalli
>>222494525ei ku oikeaan käteen
>>222494530kato swilliamism
>>222494530Vaikka näitähttps://youtu.be/on_6A7YrYuQhttps://youtu.be/RUxW8bsrbLghttps://youtu.be/kipx7Ad2z-Q
>>222494565En, yhen minuutin katoin psykojotain videota ja se sano niin tyhmästi etten voi enää kuunnella tota.
tulin tee ää tontuille
sunnuntai
>>222494631hyviä videoita on taisi vitsit mennä sinulla ohi
>>222494614Taidan vaan suosiolla pistää vanhoja nyytinmurtajia ja veesauceja pyörimään
huomenna soitan äitille ja pyydän rahaa ruokaan. nyt ihan viimeistä kertaa pitääpi loppua tämä nolo rahan kerjäys
>>222494656Jaa
>>222494645Tuosta mikromaksu tytöstä on aika monta sunnuntai kuvaa
>>222494719ai se olit sinä siinä lehtijutussa
>>222494719porsaita äitin oomma kaikki
tyttökäinen tuuppas tänne imemään papan munaa
>>222494719hyvä nyymi nyt ryhtiä elämään kunnolla ja hommaat työn ja siitä se lähtee
uudelleensynnyin kahvimukin kautta
heräsin yksin taas
>>222494888enkö mä oo sulle mitään...
bussi ajoi ohite mietin että onpa mulkku kuski odotin ja toinenkin ajoi ohite ovat mulkkuja turisteja kohtaan monasti mutta ei kahta mulkkua putkeen snaijasin että sehän on sunnuntai aamu ja monella muulla sama ajatus läksiä saaren suosituimmalle rannalle bussit täynnä kipaisin litlistä kaljasia välissä kolmas bussi pysähtyi ja sain seisoma paikan
>>222494925ei ollut tyttöä viekussaei edes nyymiä
>As I mentioned earlier, and will mention a few more times throughout this guide, many beaches in Corfu are rocky and have sea urchins.
>>222494928koska kräkkiä ja hiv huoria nams
>sinulle on saapunut viesti suomi.fi viesteihinhitto kun säikähdin mutta olikin vaan ilmoitus että passi vanhenee parin kuun kuluttua
hemmetin ecuador. minun veikkauksen kusivat
>>222494744tallensin tosta paljon sunnuntai kuvia
Tunnistin tämän jo peukalonkynnestä Aleksandra Ionowan teokseksi ja signeeraus vahvisti sen. En itse ole ostohousut jalassa joten hyväntahtoisesti vinkkasin asiasta myyjälle, kun tuota tietoa ei ollut ilmoituksessa missään. Saa nähdä reagoiko myyjä lainkaan tuohon. Arvoltaanhan tuo ei tosin juuri sen ihmeellisempi ole, ehkä 100€ voi joku maksaa maksimissaan
kello 12 ehkä pistän saunan lämpiämään ja katon sitä odotelless vielä eltsun. kuuma ja nesteen hukka. onneksi kuu loppuu kohta ja alkaa loma.
mun elämä ois tuhat kertaa parempi jos näyttäisin tältä ehkä
>>222494874kahvipillu
>>222495059kusipää jätkä
nyt tulee kova juhannus paska
>>222495146Kuinka niin?
jäykistynyt siitin
minulle alkaa tämä kesä riittämään nytten aloitan syksyn oispattelun
herkku
Ei tässä olossa oo mitään järkeä joka paikkaan sattuu ja väsyttää vaikka just heräs. Ihankun ois taas ryypänny viikon putkeen vaikka ei oo ryypänny. Ruokaakin pitäs alkaa laittaa mutta kun ei jaksa edes vettä hakea keittiöstä.
>>222495182nyt se luulee myyvänsä kultaa
reikka on kyllä kaunis maa ei siinä
Karkki sanooOon tullu vihaa mun kehooJa kaikkee mitä se tarvii täs maailmasKarkki sanooHaluisin tietää kokonaanMistä muut niin salasesti höpöttääAion kattoo sinisten lintujen lentävänOlkapäideni yliAion kattoo niiden ohittavan mutEhkä kun oon vanhempiMitä luulet että näkisinJos voisin kävellä itestäni pois?Karkki sanooVihaan hiljaisia paikkojaJotka antaa maistiaisia siitä mitä on tulossaKarkki sanooVihaan suuria päätöksiäJotka aiheuttaa loputtomia mielenmuutoksia mun mielesAion kattoo sinisten lintujen lentävänOlkapäideni yliAion kattoo niiden ohittavan mutEhkä kun oon vanhempiMitä luulet että näkisinJos voisin kävellä itestäni pois?
>>222495359mikäpä saari
youtube suosittelee parin katselukerran videota jossa poliisit yhdessä jonkun psykologin kanssa vetävät old school runescapen infernoa ööh ok.
Suomi on välil kaunis maa myös
postaan sairaalasta
>>222495458kunhan et kaupungissa ole
>>222495458Joo, pari kuukautta vuodesta.
vaikea uskoa että tyttöjä olisi oikeasti olemassa
>>222495353Heh joo, nosti hinnan 120€, sinänsä ihan ookoo realistinen hinta, mutta tuskin menee kuitenkaan kaupaksi, kun ei kuitenkaan ole sen erityisempi tai vaikuttavampi teos. Nooh, eiköhän tuo löydä jonkun kompromissihinnan jonkun kanssa
>>222495515Miks, koska niitä on tuolla pihalla tosi paljon ollu viime päivinä nii ois hurjaa olettaa että niitä ei oo.
ostanko 3kpl 10e ainojäätelöä pakkaseen
>>222495558onko ne oikeita tyttöjä jos ne ei tule viekkuun nukkumaan?
>>222495504puputti
>>222495596No kai ne on silti.
aurinko porottaa siihen tahtiin että taidanpa laittaa aurinkovoiteet pintaan ja lähteä kalaan makusteleen olutta
ois kiva lähtee kalaa mut satutin mun rannetta ku heittelin väärin nii nyt toivun taas
Homonyymi taas pitämässä huolta ettei kirpputoreilla varmasti liiku mikään tavara varmistamalla että joku nostaa jonkun vitun ruman taulun hinnan kolminkertaiseksi.
>>222495634opitpahan
>>222495413korfu tällä kertaa
huomenta söpöt nyymit
>>222495669ootko käynyt lesboksessa ihmettelemässä lesboja
kakka hätä
Jee Japani voitti ottelunsa 4-0.Voitin 15€.Huomasin että Ecuador ja Curacao pelasi tasapelin.. se toinen nyymi menetti vitosensa.. /sp/nyymin vinkki piti paikkansa että etelä-amerikan valtiot on ihan paskoja viime pari vuotta olleet paitsi Argentiina.
>>222495634Olen tunnistellut toritauluja aiemminkin ja maininnut asiasta myyjälle.Tämä tapaus oli tosin ensimmäinen joka nosti hintaa. Sinänsä ihan ymmärrettävää, mutta silti vähän huvittavaa
kyllästyttää toi fantasiaelokuvien trooppi että joudutaan jostain fantasiamaailmasta planeetta maahan. matalamman budjetin elokuvat teki toki sen takia kun on vaan halvempaa kuvata jossain chigagon kaduilla kuin oikeissa lavasteissa. mutta vie paljon pois elokuvasta.
>>222495586joo ja ahmit 2 päivässä pois
>>222495789just kirosin hetki sitten kun katselin sen ecuador pelin herättyäni
>>222495770tuo oli huippu peli se 1 siis>>222495789missä sivustolla
huomenna töihin........... nukkumassa pitäisi olla jo ihan hetken päästäen halua ei ei ei ei ei ei haluan jäädä kotiin pelaamaan viteo peliä ja juomaan limppaa ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄä
>>222495745afrikan neekerien mieli saari tuo tulevat sankoin joukoin vaikka kumi veneellä välimeren ylite ihmettelemään lesboja vaan onko se elämä niin herkkua pakolais leirissäkään vieraalla maalla olisivat pysyneet kotonansa
tissit
>>222495853Pitikö muistuttaa
>>222495810Olkoon seuraava vetosi onnistuva.>>222495819Veikkauksen.
>>222495871missä tuon tissi liivit>>222495792pitää kai sitä ihmisellä harrastuksia olla
Enää 2 vikkoa lomaa se on niin ohi
On niin paha olo että viinan himo iski jo tällee tunti heräämisestä mitäköhän tästä taas seuraa, ulos ei oo ainakaan mitään asiaa.
>>222495854ottaisin minäkin varmaan sen riskin jos olisin afrikan maahan syntynyt ja ilmaantuisi tsäänssi lähteä kumi veneellä vittuun jos jtp puhutaan
nyymit voi aina pahoinsyytän normojen rakentamaa yhteiskuntaa
>>222495939miten sulla on aina muka jotenkin paha olo mutta sit kuitenkin suu napsaan mä nyt vähän luulen että oot vaan nisti ja yrität epätoivosesti uskotella että ne huumeet on sun lääke
>>222495854ei tarvitse kuin hetken aikaa kestää pakolaisleirin oloja niin sitten pääsee suomeen, saksaan tai ruotsiin asumaan ikuisesti ja sosiaalituet alkaa juoksemaan. persutkaan eivät liiemmin tunnu vastustavan näiden huippuosaajien maahantuloa.
>>222495965En mä voi pahoin. Voin itse asiassa ihan ookoo.
>28-vuotiaan miehen hautajaisissa ei ollut yhtään läheistänyymin hautajaiset...
Päiväunet venyi taas parilla tunnilla mutta eipä se mitään haittaa
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012082556.htmlOnko kellään IS Extraa, nyt ois mielenkiintoista luettavaa
paha mieliaina paha mieli
Nyymien rakentama yhteiskunta olisi kuin kesykyyhkyn kyhäämä pesä
>>222496055
semmonen tyttis jolla on sen verta pienet tissit ettei se aina jaksa pitää liivejä. tyttiksen tissien hierominen paidan läpi.
yhteis kuntaa ei tarvita mihinkään sen verran sanon ihmetyttää koko olettamus että aina pitää olla joku yhteis kunta
>>222495959empä tuosta tiedä katsoin tokumentin aihe piiristä joku paperiton neekeri oli espanjassa tekemässä vihannes tarhalla duunia laittoman siirtolaisen palkalla paikalliset katsovat nokkaansa pitkin kakkosluokan kansalaista asui ahtaassa majassa 20 muun nekrun kanssa ja rahaa riitti nippa nappa kotia lähetettäväksi harmitteli voi kun ei olisi läksinyt mutta tässä ollaan ja tämä on mitä se on afrikan neekeri kuuluu viidakkoon hakkaamaan rumpua ja mustia kätösiä yhteen
pippeli venyi taas parilla sentillä mutta eipä se mitään haittaa
>>222495972ööh mitkä huumeet?
multa meni äsken olkapää taas sijoiltaan ja jos en ois päässy lanssilla sairaalaan hoitoon, kiitos normojen rakentaman yhteiskunnan, niin olisin ollut täysi rampa jonka ois pitäny melkeen kontata lähimmälle kielekkeelle ja jotenkin vieriä alas kuolemaan että pääsee tuskistaan joka tosin ei olisi ollut käytännöllistä koska se kipu mikä olkapään dislokaatiosta lähtee on aivan täysin sietämätön. se oli tuskallisin 4h elämässä tähän mennessä ja mielummin kuolisin kuin kestäisin tuota yhtään enempään, piti ottaa vahvoja kipulääkkeitä iv:nä ja hoitsut sitte joutu ronklaamaan sitä olkapäätä miten sattuu ja huusin ku tapettava eläin
>>222496070naisilla on hyvä johto mielen terveys ongelmissa
>>222496097sanoitko>ai vittu mun olkapää
ja se tolumentti kun nekru kulki sudanista aavikon halki kävellen ylitti arapian meren kulki jemenin sota toimi alueen läpite saudi arapian raja vartioilta sai palkaksi vaivoistaan luodin jalkaan ja rampana linkutti kotiansa varoittamaan nuoria älkää hyvät ihmiset lähtekö ei tullut arapin koti orjaa tuosta nekrusta
nyymi on yhteiskunnalle velkaa kaiken
Väsähdin tiskatessa otamme väli pötköttelyn
>>222496097ai mun olkapää
>Tämä tuote loppuu pian myös Prismoista ja K-kaupoista – Lisää ei ole tulossa>Fyysisiä Steam-lahjakortteja ei pian saa enää mistään.Se on todellakin niin ohi
sempä vaan sanon että ollaan kaikki ihan samoja ihmisiä ja kaikille pitää antaa mahdollisuus
>>222496089niin en tarkottanutkaan että se loppujen lopuksi kannattaisi, ei niillä varmaan ole sitä ihan realistisinta kuvaa siitä mihin päätyvät kun lähtevät kumi venholla merelle. tarkoitin vaan että saattaisin itsekkin sen riskin ottaa siitä huolimatta ei varmaan ole herkkua afrikan maassa jos nyt ei sitten satu elämään jossain mukavassa kivi kautisessa heimossa kuukerin luonnollisessa habitaatissa kuvittelisin että ne on aika vähissä nyky päivänä vaikka mistä minä tiedän
Oon tää
kuuma
>>222496267Ei olla ei pidä
>>222496264Muistan ostaneeni Nintendo Wiille fyysisiä pistekortteja, että sain ostettua pelejä
>>222496336Sneedin suck ja fuck
>>222495792no mikä se uusi hinta on?? kiusoittelija pihtaaja pitäisi lyödä lapiolla päähän sinun laisia niin opit olemaan
>>222496336katoppas mikä kaupunki liukastelija sieltä saapuu hienolla luotijunallaan
>>222496432mega paukis
ketunkolo
>>222495634oispa 300€ touhou taulu
https://youtu.be/q8FL2crrVV4https://youtu.be/Gx7sUmun6zE
>>222496451kiinnostaa ja kelpaa
voisin liukastella tätä kaupunkilaistyttöä jos tiiätte mitä tarkoitan
>>222496432myhve jätäpä kaljaset kaupan hyllylle niin et kihise tyhjästä
ärsy joka vuotinen käänteinen kaamos masennus päällä aina tähän aikaan vuodesta yhyy itkettää
>>222496504Minun kummipoika sanoi eilen kannattavansa Argentiinan jalkapallojoukkuetta
>>222496070Oon toi V Mielenterveyden ja käyttäytymisen häiriöt Miehet (mulla on vaikea asperger ja sain työkyvyttömyyseläkkeen 25-vuotiaana)
>>222496447vituttaa tuommoinen tiedon pihtaaminen näytin baari mikolle minun poco puhelimelta ja alkoi vituttamaan sitäkin pitäisi köydellä hirttää tuommoiset keppostelijat
>>222496611nyymihän kertoi jo sen uuden hinnan pauka
>>222496611idiootti
>>222496628pistit selaamaan lankaa näytin baari mikollekkin että asia kunnossa nyökytteli hyväksyvästi jatkakaa
plez help save mena :DDD >>222496179
>>222496687
Tänään on muuten sunnuntai
KÄRISTYS KUPOLI AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
selkään alkoi sattumaan ja tuli huono olo samaan aikaan
mun täytyy nyt KAKATA WOU WOU WOU
> Presidentti Stubb asteli David Mbingin kahvilaan ja alkoi puhua tämän äidinkieltä – ”Minä sanoin VAU!”meillä on hieno presidentti
nyymit näyttää tältä
>>222496765minullakin oli kova hätä äkkiä lähimpään baariin tokaisin I need to use the bathroom ohjasivat ja varoittivat ettei ole vielä vessaa pesty ei haittaa paskat pönttöön tosi kiltisti tehty olen käynyt melkein kaikissa hitman pelien kohteissa ja tiedän ettei vessaa saa käyttää nuin vain jotain pitää ostaa ja varsinkin kiinalaisilta
> Näkyviin ilmestyy Puolustusvoimien helikopteri, jonka lavat halkovat ilmaa yläpuolella.> – Huudahdin: ”Se olet sinä, tulen morjestamaan”, Mbing selittää elehtien.
>>222496826rumat kledjut
meni joku 45min saada sämpylät uuniin kohoamaan siitä kun alotin tiskaamaan kulhoa. oon aika varma että tuohon pitäis mennä joku 5min jos ei ois kehari ja väsähtäis joka käänteessä.
>>222496766itse äänestin halla ahoa liman limaisassa lähetystössä tarjosivat kahvit en pitänyt stubbia minään hevosen irvistyksineen mutta jälki käteen ajateltuna on hoitanut työnsä hyvin oikea mies oikeassa paikassa ei halla ahosta ole diplomaatiksi vaikka oikeassa monesta asiasta
>>222495350afrikas on pahemmin pitää olla vahvempi
eikä onneksi ole homo hyvänen aika mitä siitä olisi tullut jos hintti-haavisto tuo alaikäisen boytoynsa joka neuvotteluun kieltään lipoen eikä mikään muu mielen päällä kuin irstailu
>>222496846paskasta puheen ollen tykkäsin hitman kakkosessa (pulla tarkoitettu) niistä pajeetti kohteista muistan etäisesti että piti jossakin sairaalassa listiä ruskeita turpaani lystikkeitä
tälläne tyttis olis hyvä nyymille
>>222496940Niin varmasti onkin mutta oon ihan loppu silti.
vois kattoo toisen eltsun sitte ku ei oo vielä ees ruoka aika ulkona on kuuma siellä olisi varmasti kivaa sisällä on liian kuuma nyt
>>222496973tottahan se on
https://youtu.be/i8wGfKHTIsEPääsispä halaan introvertti Pekoraa
vituttaa tekoälytetyt tekstitykset minun elokuvissa
>>222497101ei oo tullu mulla koskaan vastaan
>>222496967muistan kun sikhit nostivat älä mölön tuosta keissistä kun heidät kuvattiin terroristeina minä tykkäsin kun siinä tutoriaalissa oli possuja hetken haukon henkeäni aitaa vasten etu keno on paras asento pistän kohta uimaselleni eri nättiä vettä
onko tyttöjenkin jalkapallossa hydration break vai seuraako sitä kukaan kun se tulee telkusta et tarviiko niiden myydä mainoksia siihen?
>>222497174tyttöjen jalkapallon taso nousis reilusti jos päästäsivät transut pelaamaan
>Leino kertoo, että monet ovat tiedustelleet häneltä, miten hän uskaltaa käydä yksin vaeltamassa.>Metsä itsessään ei pelota Leinoa. Se tuntuu hänestä turvallisemmalta paikalta kuin kaupunki.>– Ne ovat ne muut ihmiset, jotka minua pelottavat, jos jokin siellä metsässä.>Leino pohtii, että jos pitäisi valita, niin mieluummin hän kohtaisi metsässä karhun kuin miehen.>– Yksikään karhu ei ole minua pelotellut, mutta sitten jotenkin ne limaiset miehet…, Leino aloittaa.>Hän kertoo, että pariin otteeseen vaelluksilla on tullut vastaan miehiä, jotka ovat kyselleet häneltä epäasialliseen sävyyn ”miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”.>Leino kertoo myös tilanteesta autiosaunalla, josta jäi epämukava olo. Hän meni saunaan erään miehen jälkeen, mutta Leinolle jäi vaikutelma, että mies jäi seurailemaan häntä.
>>222497143isin paatti siellä
>>222497246tottahan tuo puhuu
>>222497246>Leino pohtii, että jos pitäisi valita, niin mieluummin hän kohtaisi metsässä karhun kuin miehen.Naisten tunteiden reifikaatio on mielipuolista.
>>222497246raiskaus oikaisuahan tuo kaipaa ali tajuisesti sen verran olen junkia lukenut
>>222497246>jotka ovat kyselleet häneltä epäasialliseen sävyyn ”miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”.>Mies kehuu nätiksi ja samalla myös urheaksi>epäasiallinen sävy>Hän meni saunaan erään miehen jälkeen, mutta Leinolle jäi vaikutelma, että mies jäi seurailemaan häntä.Ja kaiken lisäksi skitso vielä. Naiset on kyllä..
>>222497278Ruma mies ei saa huomioida naista tai puhua sille. Se on epäasiallista.Ainoastaan komeat miehet saa puhua naisille.
>>222497250naurattaa sinun läppä minun isillä on isompi vene en pidä näitä pikku paatteja minään
>>222497278lääkkeet ylispol
>>222497294itkettääkö normoa
syön nyymit
>>222497246oli pakko tarkistaa onko tuo karhulainaus oikea ja olihan se. naiset on kyllä aivan oma lajinsa.
>>222497277>>222497278on se kyllä ihme miks tytöt ei puhu nyymeille
vaikuttaa että nyymit ei ymmärrä sosiaalisesta kanssakäymisestä mitään
Ymmärrän sosiaalisesta kanssakäymisestä sen että en saa jutella naisille niin en juttele naisille. Hyvin oon selvinny ihan tällä.
cyberpunk ultimaatti edition 33,59€ kannattaako ostaa
>>222497406joo hyvä peli
>>222497143eikö sulla ole pari kk elämää jälellä onko järkevää kihistä ne vikat kk
>>222497389Miten tytöt kattoo sua kun puhut niille?
>>222497444just sanoin että puhu niille osaatko sä lukee?
mistä tytöille voi puhua en tiiä mitään mistään hevosista tai barbeista
>>222497468kai nyt nymppi kassa-annalle toivotti edes hyvät juhannukset?
>>222497492>Ei tiedä hevosista
>>222497492k popista ja reelsseistä
voiko saada hevos tyttö tyttiksen puhumalla sille uma musumesta
kyrpä jysähti sojoon
>>222497544Syy?
>>222497492Melkein mistä vaan. Vaikka animesta
>>222497537en tiiä mitään noista eikä kiinnosta tietää>>222497572en tiiä mitään animeista
Mä en edes tiedä mikä on reelsi.
>>222497431äskön oli pahempi kausi mutta ei näitä kukaan tiedä kuinka kauan olen nyymien riesana tykkäsin kovasti hitman peleistä lapsena ja aikuisena tykkään silti ampua hiljennetyllä pistoolilla ihmisiä niskaan ihan kuin minun lapsuuden viteo pelissä melkein kaikki hitman skenet käyty jo
>>222497554panettaa
>>222497600Mikä?
>>222497584Mistä sitten tiedät tai olet kiinnostunut?
>>222497612tissit
>>222497614öö en tiiä en oikeen mistään
>>222497637Asia selvä
Pitäisi mennä kauppaan etsimään jotain ruokaa mutta olin eilen ulkona ja nyt on tosi väsynyt olo
ostin hitman 2:n kun se julkaistiin 2002 ja pelasin sitä tosi paljon minun tietokoneella jossa oli amd duron ja geforce 2 ja 56k modeemi
naapuri kolisee, semmonen olo kyllä että vois itekki vaa alkaa viskoa tavaroita ympäri seiniä ja huutaa ilmeisesti se vapauttaa tai jotain.
lennä minut kuuhun
>>222497640Ihan ymmärrettävää
>>222497655contractsissa oli se lokaatio missä roikkui porsoja liha koukuissa ja oli joku seksi juhla meininki
>>222497691anna minun leikkiä tähtien joukossa
>>222497655minä pelasin minun pleikkari kakkosella läpite monasti tuli mieleen se hitman contractsin kenttä kun piti tappaa murhatun tytön toivosta teurastamon isoluu pitäjä sen veli oli oikia syy pää vieressä huoneessa on lapsi liha palasina veljen kanssa oma asiasi ammutko oikean rikollisen syyttömän isoluun lisäksi vain kohteesta maksetaan eivät tee enää tämmöisiä viteo pelejä
>>222497538et voi saada tyttistä iha nsama mitä teet, mutta eikö toi nyt oo tyttöjen kännykkäpeli nimenomaan?
voiko saada tyttis hevosen
>>222497742syytöntä syyttivät iso luun veli viereisessä huoneessa hakkaamassa lapsen ruumista lihoiksi raju peli
Oho Kizuna Ai täytti 10 vuotta. Aika rientää
>>222497878en muistanutkaan että veetuubat on noin vanha keksintö
kelan etusivulla kaks eri yleistuki työttömyys korvaus nappia HUOH miks näitä pitää muuttaa kun kaikki on sit ihan vituillaan.
>>222497943Ja Hatsune Miku on ens vuonna 20 vuotta. Mitäköhän japsit keksii seuraavaksi kun kymmenen vuoden syklit näille.
>>222498006keksivät ottaa pajeetteja niille töihin ruoka läheteiksi kadut täyteen
Syön Suonenjokelaisia mansikoita
>>222498033öö
joka paikkaa särkee yläkropassa
Juon nyt Marlin mango smoothien minkä ostin litlistä.Tässä lukee kyljessä ''Vitaminoitu, D- ja C-vitamiinit vahvistavat vastustuskykyä. C-vitamiini auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta.''Taitaa väsynyymillä olla alhaiset C-tasot.
>>222498106hyvin rehkitty?
itkettää kun nyymit elää kipujen keskellä
mietin nyt keskikokoisia tyttöjä
>>222498123kävin kyllä eilen salilla mutta ei kai siitä tällaista pitäisi tulla
>>222498141riippuu paljolti, kyllä jos ei pitkään aikaan ole rehkiny ja vetää kunnon suorituksen niin pari päivää särkee
>>222498138mun ehdoton suosikki tytön koko
oispa jo ruoka aika
>>222498120otan joka päivä 800mg C-vitamiinia ja mua väsyttää silti koko ajan
>>222498201juo enegia juomasia
kuuleman hyviä asioita ylhäällä kauhiata kun hengästyttää lepään hetken
oopsie woopsie i got the poopsie in mah pantsie
reissugpt trooppinen paratiisi saari jossa viettää 3-6 kuukautta suositus (ei epstein saari)
>>222498307kemi
>>222498307Malediivit
>>222498307bali
https://youtu.be/v9DM0GXjZiM
jou mään picasso
istuin ja juon kaljaa naurattaa turistit ketä kävelevät ohite raskaiden Osprey rinkkojensa kanssa minun halvasta repusta oli joku ruskea avannut taaimmaisen veto ketjun(aina kiinni) ei löytynytkään yhtään mitään siitä taskusta tasku varkaalle
>>222498120tuli mieleen kuinka usein tavan ihmiseltä katoaa kaikki suhteellisuudentaju jos ne kuulee vaikkapa jostain yhdestä jutusta jonka puute tai ylimäärä aiheuttaa väsymystä ja sitten ne maxxaa sitä yhtä juttua
>>222498323turisti rysä>>222498317isovanhemmat kävi tuolla joskus 35 vuotta sitten ja tykkäsivät kovasti
>>222498317kyllästyt kolmessa päivässä >>222498323täynnä kusipäisiä aussejaintoneesiaan läkset(ei Balille) hurjan ystävällisiä ihmisiä ja exoottista nähtävää riittääpi
>>222498356Niin, kyllähän D-vitamiinin puutekkin aiheuttaa väsymystä että molemmat tuossa pitäisi lukea että kannattaa pitää kunnossa.Ja kaikki muukin.
>>222498370et voi ottaa salakuvia posti annan pyllistelystä
>>222498307laita tietokoneen työpöydän taustakuvaks joku kiva kuva niin se on melkein ihan sama asia
tai sitten siileen tai peruun tai molempiin nämä on minun mieli maita kaiken laista löytyypi mutta perun suur kaupungeissa saa pitää varansa jos läkset ja alpakki saattaa sylkeä päälle
>>222498370sövö
Selkä tuli kipeäksi eilisestä trampoliinilla hyppimisestä, kun kummipojo yllytti
>>222498433>>222498382mietin malesiaa sielläkin on kuulemma paratiisi saaria joilla ei turisteja liiemmin ole onko intoneesia parempi
>>222498383niin. kaikki aiheuttaa väsymystä. pitää myös paikkansa että siinä mehussa on C- ja D-vitamiinia, mutta se luultavasti johtuu siitä että niiden lisääminen siihen ei maksanut mitään. itseasiassa vitamiinithan on apteekistakin ostettuna aika halpaa kamaa, jopa sellaiset jossa on tyyliin aivan kaikkea vitamiinia ja hivenainetta laidasta laitaan yhdessä pillerissä
>>222498370toi on luultavasti vaan löytö lelu eikä mikään fetissi juttu
Minkälainen vanhempi katsoo nyymiä ja on sillee "tosta meidän lapselle kummi noin"..?
>>222498504moni ei tiedä intoneesiasta malesiassa ovat tottuneet turisteihin jos tämä on ongelma kuala lumpuri on minun mieli kehitys maa kaupunkeja ovat naapuri valtioita ja minusta sama ja käymisen arvoinen molemmissa kun on pitkä lento mutta jos yksi paikka pitää valita niin jaavaan läksin(jakartasta ulos äkkiä uppoava slummi city) en minä missään niin vieraan varaisia ihmisiä kuin intoneesiassa ja keski aasiassa mutta sepä ei olekkaan tropiikissa
>>222498587varmaan nyymin sukulainen tai paras kaveri. tai en ymmärrä miksi sukulaisesta tekisi kummin kun se on jo sukulainen.
ymmärtääkö nyymit asiat aina tahallaan väärin että voi kihistä?
>>222498587mulla ei oo mitään hajua kuka keitä mun kummit on
meneekö rebelwerks vähän sensationalistiseksi slopiksi kuitenkin kun nyt se ilmeisesti keksi vielä laittaa retkihiaceen turbokoneen varaosa-autosta ns. viime hetkellä että ohhoh katsotaanpas ehtiikö tässä islannin lautalle
>>222498680
>>222498680tarkasti laskelmoitua raivosyöttisloppia uppoaa suomalaisiin kuin kuuma veitsi voihin
>>222498680en ymmärrä noita sanoja
>>222498607hyvä tietää minä en ole turisti rysien ystävä ei muutama turisti haittaa mutta jos koko paikka on täynnä länsimaalaisia niin en viihdy sellaisessa paikassa
>>222498607minä olin kuola lumpurissa hitmänissä torni talossa tapoin sen läskin sinne uima altaaseen ja ne huorat samalla
mulla ei ole kummeja kun en ole kristitty
>>222498680en tienny mikä toi on niin katoin>meneekö sensaatio sloppi sensaatio slopiksi
>>222498738pajeet nyymi
tulipa mieleen kun olin jaavalta balille bussi lippu kourassa mutta meitä oli vain kaksi odottamassa bussia soittivat kaverilleen ambulanssi oli matkalla denpasariin(ei potilasta) lastasivat meidät kyytiin matkalle tosiaan austraalialaiset ovat kunnon kusipäitä ulkomailla mutta omassa maassaan ihan ok reilua väkeä tämä päteepi muslimeihin myösen
>>222498745>7 days ago>425k viewsonko nää jotain ai käännös thumbnaileja ja otsikoita vai tekeekö toi suomeks videoita puolen miljoonan yleisölle?(??)
>>222498780suomalaiset ei voi lopettaa slopin katsomista
Mä tykkään rebelwerksin videoista
>>222498745nii, vähän tuntuu että viimeaikoina on ollu... tommosta...vaikka esim. noissa scaniaa koskevissa videoissa joo onhan peukalonkynnet ja videoiden tittelit vähän tommosia mutta videon sisältö ei nyt mitään että joo meillä on nyt viiden tonnin laivaliput ja reissut suunniteltu että tän vehkeen on parempi toimia vaikka näin viimetingassa taas tässä hökälöin
>>222498718Bali on tuommoinen paikka mutta muu into neesia täynnä aarteita ja uskomattoman kilttejä ihmisiä istuin väärän yhtiön bussiin tuli ongelmia lipun tarkastajan kanssa sama kohde mutta väärä yhtiö maksoin kiltisti ja viereinen matkustaja pahoitteli vaikka oli minun oma vika antoi kakkusen heitin huiviini vaikka ei ollut nälkä koska en halunnut loukata minulla riittää tarinoita intoneesian ihmisistä kernaasti käyn uudelleen
>>222498587Meikäläinen huokuu kypsyyttä ja terveitä elämänarvoja
>>222498720minä olen ollut siinä torni talossa oikeassa elämässä
suomalaiset on maailman vaalein ja kaunein kansa
Mul on bemmiin uued kummid
>>222498908tapoitko ketään
>>222498912itäsuomalainen fenotyyppi...
pillua pitää paukuttaa
>>222498912ton ukon pää on ihan saman muotoinen kun kääpiöillä mitä hemmettiä
>>222498900oliko intoneesian hijabi naiset kiinnostuneita suomalaisesta malesiassa ainakin vaikuttivat olevan
Ain ait
>>222498912Ton vaimo tai kuka onkaan näyttää ihan mymmeliltä.
>>222498912miks ton parta on tommonen
Höhöhö
laitan pottua kiehumaan oppiipahan
>>222498912Viettää parempaa elämää kuin kukaan nyymeistä
Vittu että mä vihaan oikeesti näitä kaikenmaailman sadatta kertaa uudelleen naimisiin meneviä kun tittelit ihmisille on ihan absurdeja. Sedän naisen pojan siskopuoli.Miettikää nyt vittu taas.
https://youtu.be/QuFVAZfF6qY?si=0LmK6GjMcJQMByxH&t=162nice ride you have (höhöhö) amistuning
tyttöjä EI SAA hakata!tyttöjä EI SAA raiskata!
>>222499034häh
>>222499091nii vittu perse pieru saitko
>>222499075oispa pikkusisko
naurattaa ajatus jostain ryssästä joka räjähti riekaleiksi
>>222499075Mitään ei saa taaskaan tehdä...
>>222499051mitä ihmettä ei kai aikuiset kato oikeasti tommosta
räjähtäisimpä riekaleiksi
*repii nyymin riekaleiksi*
kylläpä aika matelee kun ei tee mitään vittu
>>222499149mitä aikuiset nyymit katsovat?retorinen kysymys, älä vastaa.
>>222499198häh
>>222499198pttsj animeita
tulipa vähän hierottua kikkeliähttps://nhentai.net/g/650178/
>>222499231söpöt tytöt tekemässä söpöjä juttuja tajuaisin mutta mikä ihmeen p? tai no arvaan että pienet mutta mitä jos ne onkin isoja ja söpöjä niinku vaikka jui?
>>222499261p=pieru
>>222499237pitäs varmaan osata japania koska nopealla vilkaisulla vaikuttaa erittäin tusinatavaralta piirrostten puolesta.
sen vain sanon afrikan mustista neekereistä vaikuttavat tyhmältä mutta henkisiä kykyjä löytyypi en muuta sano etelä afrikan neekerit pitivät minusta siasta huolen paitsi se yksi marketin anna(minun arkki vihollinen)https://m.youtube.com/watch?v=exHBoQ48AZY&list=RDexHBoQ48AZY&start_radio=1&pp=ygUVdHNoaWt3YW1hIGJ5IG1ha2hhZHppoAcB
tiesittekö että youtube linkillä voi nykyään doksata oman käyttäjän jos ei ole tarkkana
söpöjä nyymejä sauna täynnä
Ovela acab oli pusikossa pyörän kanssa ja mäen alla partio valmiina, eivätpä napanneet minua taaskaan
>>222499149aikuisia ihmisiä saattaa kiinnostaa myös taloudellisesti merkittävissä tehtävissä toimivien mekaanisten laitteiden huoltaminen ja laittaminen
>>222499325en tiiä voiko oikeesti mut oon poistanu noi kaikki rimpsut jo vuosien ajan kun en tiedä mitä ne pitää sisällään.
>>222499325nyymit sanitisoi linkkinsä
>>222499325ei voi
>>222499298namipiassa kun ajelee google mapsissa niin siellä on paljon ainakin semmosia pieniä kaivos kyliä jotka on käytännössä yhtä siistin ja moternin näköisiä kun vaikka pohjois maissa
>>222499325iik!
>>222499372voipas kyllä
oon joskus kyl miettiny että mitä sitten vaikka doksaisin jonkun mun onlinetilin kun mun oikee nimi ei linkity niihin mihinkään tai ole muutenkaan netissä ja se että nyymi tietää että mun juutube on seriouscat58903 ei ihan hirveesti muuttais mun elämää
>>222499374sanoi koppavasti älä tule takaisin ostin lisää kerta halusin tsundere annan huomion you need more tiuskaisi tiskillä kun ei herkku suille yksi ruoka riitä minun arkki vihollinen ja pahis
>>222498912Ihana söpö turaani tyttö
>>222499407miten
tulipa namipian kaivos kylistä kun kävin siinä hiekan hautaamassa kaupungissa(falloutista tuttu en muista nimeä) heittivät hiekkaa päin näköä en nähnyt mitään piti koppavasti liftata lentokentän työntekijä nappasi kyytiin ihmetteli I don't see the appeal kun on koko elämänsä elänyt nuissa maisemissa
>>222499561ei mitenkään jos ei ole mobiili vammakko
>>222499561puhelin sovelluksella juurikin
>>222499571
kävin kävelyllä ja näin kun joku akka pysäköi tien varteen oksentamaan ei mulla muuta
>>222499632nams
>>222499632otitko talteen
Bom dia amigos
minun arkki vihollinen vihaa minua ja vaati puhelimesta whatsapp numeron annoin nekrun kuulla kunniansa en minä osaa sanoa ei kun nainen käskee
pieru nyymi haisu näätä
huh huh
nivuset löyhkää taas
en minä arvaa vastata en ole enää etelä afrikassa enkä ole erikoinen miksi pommittaa minua viesteillä
>>222499666moi
>>222499750minkäpä laisia viestejä
>>222499632ite näin eilen kun joku nainen oli pysäyttäny pissattamaan sen tyttöä roikottamalla sit ilmassa. kummallisen näköstä touhua.
kaljaa ja siiteriä
>>222499774kuvaa kaipaamma
omistaisimpa oman talon tekisin kaikkea kivaa ja rakentaisin ja kaikkea kivaa
päivitys
>>222499774Jaloista?
>>222499797mukavata
>>222499771en ymmärrä ollenkaan tuollaista käytöstä ei minulla ole aikaa pelata pelejä
>>222499814no ei tai siis joo mutta ei mitenkään ylösalasin roikottamalla tietenkään vaan sillee polvien alta. en osaa selittää järkevämmin.
>Mies on hukkunut Salossa sunnuntaina, Lounais-Suomen poliisilaitos kertoo tiedotteessaan.>Poliisin mukaan täysi-ikäinen, ulkomaalaistaustainen mies oli painunut veden alle lapsen kanssa vedessä leikittyään.Itkettää
>>222499846ärsy
>>222499467onko sulla kavereita online tilissä jos on niin kaverista voi saada tiedot ja sitten ollaan lähempänä jne. tai sitten suoraan sosiaalinen hyökkäys kaveriin kohdistettuna. rupeaa juttelemaan kaverille ja selvittää sen kautta tiedot susta
>>222499930niin no varmaan tuollaa vois tehdä ja siks en halua paljastua, mutta aika monta ihmistä pitäs käydä läpi että sais edes nimeä irti.
miksei nyymit mee hukkumaan
onko nyymeillä ollu viiruksia tieto koneessa
miksei nyymit mee nukkumaan
taistelen päiväunia vastaan
>>222499905ärsyttää minuakin jos oikiasti tykkää minusta voi sanoa sen päin rumaa naamaa
nyt tuli tämmönen kun ette tehneet ajoissa>>222500238>>222500238>>222500238
taidan hakea kaljaset ja sitten oon raittiina loput 2 viikkoa lomasta
>>222500255ei olla edes kympillä hätä housu