Klassisk utgaveForrige: >>222484935
>>222502389her er danske mannenfått mat
>>222502389Østlendinger er herrefolket med store gårder og masse mat mens resten av Norge var små veike folk som tygde råtten fisk
>>222502457Østlendinger ble myke og veike og i dag er de et degenerert folk som kun livnærer seg på å administere verdiskapning fra andre deler av landet.
>>222502389østlendinger de som kaller deg kjøddus på internett
kanskje jeg skal knekke opp dagens fjerde, og siste, øl
>>222502588Oppdrettslaks er ikke verdiskapning
>>222502702skal du på jobb i morgen da?
For velutviklede jver
jenter som... liker griser
LILLEHAMMER
>>222502726Jo, hvorfor ikke? Og vanlig fiske, og olje og gass. Alt skjer på vestkysten og nordover, ikke i Oslofjorden.
Stakkars vesle rasist,kva er det du ber på?Kven lærte deg å sjå eit ansiktog tru du kjende historia?Kven lærte deg å høyre eit namnog tru du visste verdien?Du går gjennom gatene med frykta disom andre ber på eit barn,held henne tett til brystet,gjev henne mat,gjev henne språk.Så blir frykta til sinne.Sinne blir til rop.Rop blir til flokkar.Flokkar blir til faklar i natta.Eit vindauge knuser.Ei dør blir merkt.Ein moskévegg får truslar måla på seg.Ein familie trekkjer gardinene for.Og pesten veks.Ikkje fordi ho kjem utanfrå,men fordi ho finn romi hjartet som sluttar å sjå menneske.Ho vandrar frå skjerm til skjerm,frå rykte til rykte,frå tale til handling.Til slutt står nokon i ein brennande bygningog nokon andre jublar.Då er det ikkje lenger berre hat.Då er det eit samfunn som har gløymtat eit menneske er eit menneskefør det er hudfarge,religion,språkeller flagg.Stakkars vesle rasist,du trudde du kjempa mot ei pest.Men du såg ikkjeat ho voks i skuggen bak deg.
Her sier vi MJØLK og drikker rett fra puppene
Du skulle ønske du var fra LILLEHAMMER
>>222502913Oppdrettslaks er SØPPEL det er ren gift med tungmetaller og soya og ødelegger alt av natur. Det er så kleskoder som du får det så ikke rart (((vestlendingene))) er stolte av det knegg! Fattige undermennesker
hater vestlandet noe jævlig
>>222503038TA MEG TILBAKE JEG VIL IKKE BO I BERGEN LENGERAHHHHHHHH JEG MISTET KONTAKT INFORMASJONEN TIL SAU JVEN MIN TA MEG TILBAKEEEEE
>>222502935sterkt og modig (på nynorsk)
Jeg har litt posete kargobukser. Gikk ut med dem uten boksere på i dag, og det var ganske deilig. Kanskje jeg skal slutte med undertøy?
>>222503038Hei kjøtteggogmelkanon.
Hva ER egentlig trådens opinion om kargobukser??
mjölk
>>222503038Det er verdiskapning å eksportere den til utlandet, vi må ikke spise den
Er sliten
fall til ro
>>222503124ufsølbukser fåvæ
>>222502935Kan noen oversette dette neandertalske oppgulpet til noe en Hvit Mann kan forstå?
>>222503220Vel?
jeg hører ikke hjem i bergen her bor jeg ikke sammen med nordmenn i det hele tatt lengerWAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
>>222502455namm
yogabukse eller joggebukse
>>222502389Ikke alle østlendinger er sånn >:(
>>222503347joggebukse
>>222503017>uten hansker
>>222503086hvis buksa er bløtet så går det grit men ikke moro hvis du har glidelås eller annet metall mot tissen.
>>222503179>vi selger giften til andre folkeslag vi må ikke spise den selv om butikkene våre er fulle av det verste slappsetVestlendinger er spirituelle jøder
>>222503385Ja du vet sånn går det når faren er sterk som ein Gud.
Kanskje eg skal bygge et hus med en hemmelig kjeller og kidnappe en kvinne og ha henne i den hemmelige kjelleren
>>222503486Hvorfor oppfører Kari og Ola slik?
jeg vil tilbaaaakkkee noe helt jævlig :(
hei anonsen, nå harj e dddd hallo jjjjj f
i norgetråden sitter det trygdebeist og diskuterer hvilke landsdeler som har størst verdiskapning
>>222503486>Eg har vore borti folk i 60–70 åra som prøver å stele, ungdommar og folk ned i 7-8-års alderen.statistikk på etnisitet?men jeg tror nok det er en del såkalt etnisk norske som stjeler fordi generasjon sett er helt kokt på amerikanske påvirkere>>222503550heter du kristian gråer det lov å besøke kjelleren frivillig også
>>222503580Nei. Er ikke østlending.
>>222503562Har de nedsyndrom?
>>222503486Hmmm hvem er det som stjeler?
>>222503433Ingen glidelås nei.
>>222503725Norske ungdommer
>>222503214er det bra eller dårlig? vil jeg avsløre meg som ufsøl hvis jeg kjøper et par?
>>222503735dette hadde blitt oppoverbåtet flere titalls ganger på rnorge
Jeg er fra østlandetJeg er ateist og venstrelentJeg kan ikke kj-lydenJeg har ikke noe displin eller viljestyrkeJeg er overvektig uten musklerJeg kom ikke inn i forstegangstjenestenJeg spiller dataspill 24/7, og den eneste formen for sosial kontakt er over nettetJeg kan ikke fiskeJeg kan ikke snekreJeg kan ikke mekke på bilJeg kan ikke jakteJeg kan ingenting om våpenJeg er bortskjemt og har aldri jobbet ordentlig en eneste dag i mitt livJeg gikk studiespesialisering på skolenJeg har ingen venner for livetJeg er passiv og tar aldri iniativJeg har ikke mål i livet og dagene bare flyr av gårdeJeg kler meg som en uteliggerJeg gjemmer meg fra vanskelige situasjonerJeg har depresjoner og sosial angstJeg, er den moderne nordmann
jeg fantaserer ofte og kanskje for mye, ikke bare om jenter som tisser men sånn generelt. fiktive samtaler, rettelser på gamle samtaler, og hypotetiske fremtidige ting og sånnsånn går det jajeg spiller dataspill og jeg kan ikke kjøre bilsjov
>>222503800dette men helt uironisk (utenom venstrelent da (hvis du ikke teller biseksuell ufsøl naver som venstrelent))
>>222503486Tabell 2. Siktelser 2020-2023, etter innvandringsbakgrunn, bosted, landbakgrunn (verdensdel og enkeltland) og gruppe/utvalgte typer lovbrudd. Antall, per 1000 innbyggereMindre tyveri (underkategori av eiendomstyveri, nå bare antar jeg at nasking og butikktyveri er her):ØVRIGE BOSATTE: 5.1INNVANDRERE, I ALT: 8.9NORSKFØDTE MED INNVANDRERFORELDRE, I ALT: 8.8Fordelt på enkeltland:Somalia: 33.6Algerie: 28.6Moldova: 28.4Hviterussland: 23.5Kenya: 21.2Iran: 17.7Gambia: 17.5Marokko: 17.1Sudan: 16.8Som vanlig blir "innvandrere" reddet av innvandrere fra hvite land.
Innfør obligatorisk ættestup
>>222503580i norgetråden sitter det klagebeist som klager over andre norgetråden brevere
>>222503800>trønder>kristen>kan kj (men sliter med å rulle)>har grei disiplin>undervektig>akkurat ikke vernepliktig>spiller en del pesespill>kan heller ikke fiske snekre mekke jakte>minimale våpenkunnskaper>ikke bortskjemt jobber litt>studspess>har entallig nære venner>må ofte ta initiativ fordi andre ikke gidder>har mål i livet men dagene flyr avgårde likevel>bruker klær jeg brukte på ungdomskolen/videregående fremdeles (eller samme stil når jeg kjøper nye og de gamle blir for slitte)>konfliktsky>kanskje litt sosial angstså kanskje vi kan si 5 eller 6/10
Synes ekte østlendinger er hyggelige. Også ekte Oslogutter fra de gamle arbeiderstrøkene som Vika er hyggelige. De jeg ikke liker er de rotløse byhomo-Osloværingene som stemmer SV og MDG. De som ikke kunne komme seg fort nok bort fra hjemstedet for å ligge rundt eller være homo og som har lagt om dialekten.
>>222503889kanskje det er derfor det er så viktig for dem at jungeldyr blir _norsk_
jeg kommer til å dø jomfru i støres norge
>>222503923>jørgen slapp unna>kimmen slapp unna
>>222504468Ja sånne som Eivind Trædal
>>222503861Ja
>>222503800kan i det minste si r, lram av vestlendingssoperen
åpnet et par øller
>>222504866samtidig?
Jeg er en gammel mann
>>222504880Er ofte like greit. En på styrten og kosedrikke den andre mens effekten kommer.
>>222504880ja>>222504886jeg også, supergammel
>>222504886Jeg også. Er 32..
det er hardt å være en gammel mann på 32vondt i beiner og sånn
kom tilbake hit for å påminne meg selv hvorfor jeg ikke ønsket å være her og jeg vet nøyaktig hvorfor, fuck dere og dette stedet, ha det
>>222505095Skriv det på en klistrelapp neste gang slik at du ikke engang trenger å stikke hue innom :)
>>222505095Føkk åff
>>222505095Kom tilbake til oss
>>222505095Sees i morgen
>>222505095
>>222503800>Jeg er fra østlandetJa. Sinna? >Jeg er ateist og venstrelentNei. Sinna? >Jeg kan ikke kj-lydenJeg kan. Sinna? >Jeg har ikke noe displin eller viljestyrkeJo, jeg har noe. Sinna? >Jeg er overvektig uten musklerNei. Sinna? >Jeg kom ikke inn i forstegangstjenestenJa. (bra) >Jeg spiller dataspill 24/7, og den eneste formen for sosial kontakt er over nettetNei og ja. Sinna? >Jeg kan ikke fiskeStor kanskje >Jeg kan ikke snekreJeg kan snekre. Sinna? >Jeg kan ikke mekke på bilJeg kan men gjør det ikke så veldig ofte>Jeg kan ikke jakteIkke ennå >Jeg kan ingenting om våpenHadde våpen men mista det >Jeg er bortskjemt og har aldri jobbet ordentlig en eneste dag i mitt livJa og nei. Med det sagt så hadde det vært større skryt hvis man aldri slavet for shekelberg en eneste dag i hele sitt liv, hvorfor skal man være stolt over det? >Jeg gikk studiespesialisering på skolenJeg buardschjet på skolen og gikk inn i jobb, men det sugde like mye som alt annet så hfbs. >Jeg har ingen venner for livetHar et par kanskje, litt vanskelig å si. >Jeg er passiv og tar aldri iniativNei. Sinna? >Jeg har ikke mål i livet og dagene bare flyr av gårdeNei. Men ja dagene flyr forbi noen ganger. >Jeg kler meg som en uteliggerJa, sinna? >Jeg gjemmer meg fra vanskelige situasjonerJeg velger vanskelige situasjoner med vilje. >Jeg har depresjoner og sosial angstNei. Sinna?
hvem faen orker lese sånn noen lange breve om ingenting
>>222505374Ikke Meg
>>222505374Aner ikke
>>222505095sykesøstrene fortalte meg hvordan du dreit i vinkel igjen daniel når du fikk medisinene dine og de måtte vaske alle veggene
>>222505502
var sykt godt å dusje, gått å vært svett polakk i en uke
>>222505733søte jenter
>>222503486han ligner på mclovin
>>222505814ligner litt på magnus calrsen også
>>222505733>dfn ingen stuttjv
>daniel kommer tilbake til tråden for å tigge oppmerksomhetskrem>tråden gir han det
>>222505980artig å misbruke daniel
egentlig litt trist å tenke på at det er opptil flere i tråden som har kastet bort 20- og 30-årene sine på megmeger og nasseinfografikker i stedet for å forbedre seg selv og livssituasjonen sin. men er nok jødene og blåmennene sin feil. ja ja, bare noe jeg tenkte på.
>>222506679>neiiii du må være en flink goy som betaler skatt så staten kan importere flere blåmennKnegg
>>222506679Jeg hadde vært for mektig om dette ikke hadde vært tilfellet...Er tråden et jødetriks?!?!
>>222506679Hmmm, lurer på hvor denne breveren kom i fra.
>>222506679
>>222506679>>222506816det er skidesjov
skal gå på butikken snart
>>222506912Du skal halde kviledagen heilag
Handel er min bønn
traff et ømt punkt der ja hehehe
>>222507031hehehehehe
>jeg bare latet som
Jeg rangerer det brevet rjåddit ut av 10
>>222505980Tråden elsker å smøre mongoer inn i oppmerksomhetskrem.
>>222503294fortell din historie
>>222505095jeg savner jo deg...
>>222504468>arbeiderstrøkene som Vikabikker du snart 200 eller?
>>222507577Knegg Vika er blitt kraftig nedbjuarswet av kommunale boliger siste 5+ årene
>>222506816hvem denne baserte anon som lagde bilderel og brever han fortsatt?????????
>>222507634det er meg (lyver så det renner(sæd))
>>222507620>Vika>kommunale boligertviler at bersj faktisk bor der men pleier å komme mye bersj sent på kvelden men det er også my glødeaktivitet som holder dem unna ellers er det for det meste bare sprengere som har råd til å bo der
Hvor mange breverw her brevet her også i 2018
>>222507009er du meg?
>>222507009>>222507751Bare måå koooonsuuuuuumeeeeereeeeeee
>>222507722Jeg brevet her da, bilde ikke relatert, det er noen andre
>slo kommune har vedtatt at en viss andel av boligene i nye utbyggingsområder i Bjørvika (som Grønlia) skal være kommunale eller ikke-kommersielle utleieboligerhva faen!?
deler et bra brev
>>222506679Jeg ble forlatt, og alle ignorerer meg på internett nå. Det er litt synd – jeg var jo en grei person med potensial. Får vel få uføretrygt snart.
>>222506679>bare forbedre deg selv og livssituasjonen dinDu vet ikke hva jeg sliter med
jeg er ikke som andre mongoer
sex med pomni idvl
>>222508012du er sjefsmongoen
>>222507879ikke alle ignorerer meg men de fleste som jeg satt pris på og ønsket var fortsatt i livet mitt. jeg seriøst sa dette til dere. nå er det nesten fem år jeg nesten ikke hadde kontakt med noen og jeg er mentalt syk. bryr meg selvfølgelig veldig lite om andre ting som f.e trening og vil bare ha det ok til jeg dør.
Tror jeg skal begynne å vaske håret én gang i uka.
>>222507969ikke noe verre enn hva milliarder av mennesker har håndtert før deg.
>>222508414>hen har ikke tatt skallapillen
neste tråd må jo bli Mehl-utgave
skal steke en biffer nå
>>222508924I denne økonomien?
>>222508936ja, mat må jeg ha
>>222508886Hun har jo fått sterk kritikk
>>222509007gud jeg vil komme med sterk kritikk i autismefitta hennes
>>222508977>499 pr kghusker når det pleide å koste halvparten :(
>>222508886hva tenker tråden? er denne innafor?
>>222509019knegg
>>222508977Du koker kloden
>>222509046dette er meny. første pris biffer koster ikke så mye mer enn 300 kiloen tror jeg. kan du bekrefte, trygdeanon?
>>222509046Støre redder verden ved å beskatte små norske hjerner slik at de ikke har råd til mat med stort karbonavtrykk.
fy flåbbe :( jeg trodde jeg hadde igjen 31 pakker burgere men det var bare 21 pakker i fryseren.Da må jeg bunkre opp!
>>222508886>>222509112rar arm
>>222507722vært her siden 2013/2014på kanalen siden 2005eg mongo
>>222509112overhode ikke(banner er ikke sentrert, jeg målte piksler i bildebutikk)
tenker på fisen jeg hadde for 2 uker siden da jeg holdt på å bæsje på megsukk
>>222507720Jeg bor der anon det har vært ek markant økning bjuards
Hvorfor henning død????
>>222509338det har du FAKTISK helt rett i. fikset nå
>>222507869KJEKS
>>222509399>er ekte. :(
Er sulten
>>222509414trodde du var morsom nå?den er 2 piksler usentrert
>>222509399Sendte direkte fredag...
>>222507869uironisk topp kjeks
>>222509476Det der er min rema 1000.......
>>222507577mindreårige UT
>>222509650Hva faen?Ekte?
>>222509650er han død? hvor er dødsstrømmen?
>>222509720Ja. Noen som vet hva som skjedde?
>>222509740Festet seg vel ihjel
hvilken plattform strømmet han på egentlig?
>>222509650hva?? trist
hennig død? nå ble jeg trist
>>222509650>det er ekteFDette er trist. Tragisk hvordan det hadde gått, og gikk. Fulgte ikke særlig med på han annet enn når det ble brevet bilder eller videoer fra han.
>>222509650hva i helvete
Han sa jo at vi skulle snakkes når han avsluttet strømmen fredag kveld. Hvem drepte Henning?
>>222509650en vakker sjel har gått borthttps://www.youtube.com/watch?v=77sOFXQRpA0
hvem tilknytning hadde han til tråden egentlig? bortsett fra at noen prøvde å gjøre han til kneggeku
>>222509862>>222505095
>>222509650Hvil i fred, Henning
>>222509883Jævla Daniel
"Det er tiss og bæsj i anonsens munn"avAnonsen, 34Det er tiss og bæsj i anonsens munnfor en gledefor et funndet er tiss og bæsj i anonsens munnhan liker det litt, sånn i grunnhan lot seg lurehan lot seg ledefor tiss og bæsjgir anonsen glededet er tiss og bæsj i anonsens munnmens jeg skriver dettei denne stundhttps://voca.ro/1d1usDPcLhYu
>>222509926Endelig et bra brev
Tre dagers landesorg i tråden for Henning
Henning dss?
altsågutterFette-Marit magisk ny lungeHenning død?????????????????????????
>>222509650h.i.f
>>222509980Trodde ikke jeg kunne hate henne mer. Fy flåbbe
>>222509980alle som bor i kommunal bolig er reservedelslager for overklassen ja
>>222509980>>222510007nye lunger ble jo sendt med militæreskorte fra nordsverige
men... har det vært noen dinglebrev de siste dagene?
Ikke noe mer Hei alle sammen
Hvorfor kunne det ikke være Daniel? :'(
>>222510154Fælt å si det, men tror aldri han var i stand til å løse en kaptsja.
Han fester(18+) i himmelen nå
>>222507450Jeg savner Kjetil..
Furway 2026 kunne ha reddet Henning
brev brev til fare for demokratiet
>>222510416Malta er Middelhavets Alta.
tror snart vi i Danmark får en trist besked om john olsen mongotvkan også være han lever til han blir 150 årmannen blir 60 i november og har bare koset seg på nautgryn siden han ble 18https://www.youtube.com/watch?v=4Hr_SzImjqo
>>222510416hostefaen
>>222510452knegg;)
>>222509650HIF i Fred
kanskje han abstrakterte idvl(kun DUDS-tsjadder forstår denne referansen)
>>222509650ai slop
>Kjøpte to COOP hot nacho pizzas>BEGGE har kun 4 (ja, FIRE) tynne jalapenos skiver til tross for at esken viser mer enn 10 stkKan jeg saksøke for falsk reklame? Ikke faen at dette er greit.
kommer tråden til å være bedre enn frankriketråden?
Brevet han her? Visste han om tråden?
og hva hvis jeg bare mekker meg en pizza? ja hva skal du gjøre da? INGENTING skal jeg si deg!!!!
>>222510636Kjøp halapenos på siden
>>222510683høres gått ut, kos deg :)btw, du er en 10gger
>>222510636hva i all verden, vi ble jo låvet flere jallapenis en det
>>222510651Denne tråden vil aldri bli bra fordi 99% av brevere her har antisosial autisme, og fleste fungerer knapt på et nivå hvor de kan ta vare på seg selv. Normale folk gidder ikke å se på trekanten av "sutring over hvor onde kvinner er" > "Sutring over hvor slemme staten er" > "Sutring over hvordan utlendinger finnes"Du ser ikke dette i generaler for land hvor nauts ikke lever et godt liv tross sin sutring.
>>222510636det er naturlig variasjon. det sitter en annen heldiggris med 16 jalapenoer på pitseren og kommer til å sprute så mye ild ut av rhumpen at forlenget bisamrotte kommer til å ville kjøpe han til romx forskningen sin
>>222510700>>222510714>Vennligst betal for egne objekter i produktet vi selgerSkammelig holding. Skal vi nå bli nødt til å betale for å få et stykke trist ost i en McDonalds cheeseburger og??
>>222509740kan ikke tenke meg hva som kan ha skjedd, han hadde jo en så god livsstil og et sunt forhold til alkohol
>>222509740sikkert kvalt av eget oppkast på fylla
>>222510739bra brev, tråden er litt sosial blindgate fåvæ
>>222510636hadde det vært Japan så kunne du gjort detder er det en lov som sier at produktet må være tilnærmet identisk det som er avbildet på pakningenmen i Støres LidelsesNorge?nei
>>222510796En ekte Jimi Hendrix.
>>222509650Og hvilken trådkjendis er detta da? Gikk dere lei av vår "episke" bigmac megmegs til slutt fra han spergen som stakk til England?
>>222509888sjekket
>>222509650>minnesideikke ødelegg den denne gangen da slemminger
>>222510921https://www.youtube.com/watch?v=IqqNWP9d384
>>222510774Du gjør jo det allerede
>BelgiaKjeks
>>222510966>ngoy
>>222510943Når jeg kjøper oksebiff forventer jeg at jeg får oksekjøtt og ikke svin eller lam. Jeg betaler for et komplett produkt som lovet via navn og utseende, ikke et "tja sånn ca, kjøp resten selv" produkt som for eksempel pizzabunn eller brød
ytre høyre-anonsen igangsetter en fullskala uprovosert invasjon av tråden, til fare for trådens mangfold og demokratiske verdier. det er nye, usikre tider i verden.
belgia - iranhvem er hvitest?
Jødene tok han til slutt? Triste greier
Er det for sent for en øller nå?
>Drar på burger king med mamma for å feire hennes 7+ års dag>Bestiller en bacon burger og en cheese burger>Vi får bare en burger i brød uten noe annet>"Du må kjøpe de varene selv og legge til"
>trukket 6-800 kroner i bompenger for tredje gang denne måneden>blir trukket det samme om en uke er så lei av støres avgifter
>>222511024Iran, fordi dem dreper jøder.
Føkk me, for et slit det er at gymmen stenger ved midnatt. Itte bra for en som er oppe til 3 hver dag i ferien.
trøbbel i trusen
>>222510467Feit
>>222511087det er zelenskijs penger, du bare holder dem for ham
>>222511087Og flere skal det bli :D
>>222511087Slutt å kjøre bil
>>222510619Han sendte jo direkte igår på fjesbok. men virket veldig deprimert. Han bare "men sånn er jo livet.. hadet!
>>222511018ytre venstre her jeg er mer ein fare for mangfold.
Er flere av vennene hans som har skrevet på fjesboksiden hans. Det ser ekte ut. Triste greier. Var det epilepsianfall?
>>222511291han virket litt bitter for å ikke bli intervjuet av lierposten
>>222511291Han var bare en kåt 37-åring
>>222511291Så bare litt av slutten, men han satt å drakk pepsi mens han ufølpratet om at jenter og folk bare ville såre han med vilje. Eneste gangen jeg har sett på det der. Så litt forstyrret ut når han så i kameraet.
Er Jeg En Taper?
noen er snille
dags for at jeg starter denne youtubekanalen min
auditioner for rollen som trådens nye Henning starter neste uke
https://www.youtube.com/watch?v=R90TZkBSWXYSitter fakitsk å gråter nå. Ha det Henning!
>>222511352q___Q
F
dds-ing eller naturlige årsaker?
>>222511489Ikke kult å breve bilder av en døende mann
>>222511496Det er naturlig å dss når man er bortvalgt
hva skjedde med malta anon egentligsist han brevet var han i en garasje full av nogs
tenk om anon får jåbben på asvo
>>222509650Hvordan døde han???
>>222511601Hikst og knegg ;)
>>222511496Han hadde alvorlig epilepsi og bodde på pleiehjem for det så mistenker der
hvilken himmel havner han i? han trodde jo på mye
himmelsk nytelse.......
>>222511669>bersjersymbolhalskjedeikke rart han døde
>>222511747søt
ah ja jeg tenker tilbake til 2019
>>222511850det var en enklere tid
>>222511850Du var 24 år gammel og drakk vodka til 50kr literen?
neste blir hennings minneutgave
>>222511703Han fortsetter å leve videre på et annet plan pga kvanteudødligheten,
>>222511850savner khåvidlåsned 2020
>>222511890jeg var 25 år gammel og spilte world of warcraft classic, ah ja det var like som de gode gamle dagertenker tilbake til 2005 ah ja
>>222511904Er, Jeg, Udødelig?
>>222511942Du skal looshes
>>222511850Fy faen... Savner den tiden. Tenker mye på hva jeg kunne gjort.
>>222511942Andre vil finne deg død McAffee hevdet at han bare ville leve videre i en alternativ virkelighet. Hadde ikke tatt det som god fisk nødvendigvis.
Jeg håper Iran kommer langt i negerball fåvæ haha
>>222512007Knegg ;)
>>222511601liten feri
Trist at henning ikke fikk kjempe i rasekrigen fåvæ
>>222512202Faens 9ggers
sad og tenkte om maltaanon var død men ja der var han
>>222512202Han hadde kjempet mot deg.https://www.youtube.com/watch?v=eLkmNlxLPwghttps://www.youtube.com/watch?v=dBoq2p0ieEIhttps://www.youtube.com/watch?v=n3yILkuYt8ohttps://www.youtube.com/watch?v=DFlvl0pNZGk
>>222512261>9ggersdu er negeren
får vell stemme på rasismepartiet jeg da
>>222512423snill
>>222512349mongo hadde mongo meningersom en ispinne
henning var snill
men det er jo ikke bekreftet ennå
>>222512554jo, det dukket opp i det franske dødsregisteret nå.
https://www.nrk.no/innlandet/den-norsk-kirke-tar-et-oppgjor-med-fortiden-og-anerkjenner-skogfinnenes-forhold-til-naturen-1.17928090Knatre?
>>222510209hikst og knegg ;)
>>222512585henning?
>>222512554
>>222512731>michael jackson managerfedt mand, kul han henning med fast jobb
>helga over alleredehuff jaja natta da tilbake i hamster hjulet
>>222512731bra profilbilde fåvæ
>>222512599dra tilbake til finland
>>222512794det er virkelig dårlig å ha jobb
>>222512599sinnssyk satanisk propaganda.
>>222512820spesielt i støres norge
>>222505733Elsker kvinner så mye at det er helt uvirkelig
K A P PAPPV E R D EERDE
>>222513060samme, det er så sykt å være så jenteglad og bare være total taper som aldri får nyte
alle skal bli knulla
>>222513183Når er det min tur til å blomstre?https://www.youtube.com/watch?v=nqVQ6BuWa8E
https://www.nrk.no/fotballvm2026/senegal-brak-for-vm-kamp-mot-norge-1.17930490>nrk mener senegal har en sjanse siden de andrekeeperen deres sa det, trener ikke har fått lønn på tre mnd og mens det er gnisninger i leiren..
hmmm... 6 timer til butikken åpner, skal jeg døgne?
>>222513244nei
>>222513244ufsølpromenade til blodpris
>>222513244joker har døgnåpent her
>>222513253hvorfor ikke? Jeg er ikke trøtt>>222513257??
>>222513257>blodprisKnegg
>>222513272IFOer vil aldri oppleve hvordan det er å ha døgnåpne jokere og 7-11 rett utenfor døra.
>>222513105Det er faktisk kjempeurettferdig å være så jenteglad taper, har aldri hata kvinner i hele mitt liv, men de setter meg i gruppe med ufsøler allikevel. Wicked trist mann.
>>222513272her også, men da må jeg forbi spøkelseshuset på natta og tror jeg kan få en nisse på lasset
>>222513311>>222513311>>222513311>>222513311
>>222513292dette dette ja
>>222513316Denne ble laget før dultegrensa
>>222513183Ikke meg. Jeg er totalt uønsket og uknullbar.
>>222513333