Hennings minneutgaveForrige:>>222502389>>222502389>>222502389https://www.youtube.com/watch?v=nSWb_Avp-mc
>>222513311Ikke overrasket over at du lagde tråden for tidlig, din jævla utålmodige taper.
>>222513311HIF i fred
Helt sykt at han aldri fikk sloss i rasekrigen
>har sett toppgir spesial idag
>>222513311hæ? er han død på ekte?
>>222513357Nei, han bare sover
Doffen har daua
>>222513357ja, døde i går
>>222513390hva skjedde med han da?
>>222513311Hvil i fred. Jeg har fått meg en god latter mer enn én gang på grunn av dine artige eskapader. Håper festen fortsetter i himmelen.
hvorfor er henning død?
>>222513418Fordi hjertet hans slår ikke lengre
>>222513357Jepp, du kan søke han opp på Fjesboka, masse folk som skriver HIF på profilen hans.
>>222513410kraftig epilepsianfall med hjerneblødning.
>>222513442>masseDet er jo bare seks stykker, knegg ;)
hvem er henning
>>222513463ufsølpromenade til blodpris
>>222513463Legg deg, nyhomse.
>>222513463Lusk mer
>>222513444verden er virkelig uretferdig, lorteliv
>>222513459Ca. seks flere enn hadde skrevet HIF på profilen min, jbnd
>>222513488Jeg hadde skrevet HIF på profilen din anon
>apetor>frans>henningLivet er bare lidelse, også dør man. Lurer på hva som er poenget.
>>222513477nattskiftet?
>>222513543De to første daua fordi de var mongoHenning er bare trist
>>222513543det har ikke alltid vært slik
>>222513551Lusk mye mer
>>222513543Loosh
Mitt beste minne med Henning er den strømmen der han vurderte å få seg hakekortattovering fordi han var så interessert i andre verdenskrig og sånt, kjeks. Dessverre slettet han den videoen men det ble tatt et par bra skjermskudd. Skal skrive dette på minnesiden hans tenker jeg sånn for å dele dette morsomme og varme minnet.
>>222513571jeg har vært her siden 2013 men har ikke lagt merke til hvem folk utenfor tråden er idevel
>>222513551Åssen kan du vite hva Nattskiftet er men ikke Henning? Det er jo samme tidsperiode, Tunfisk inviterte jo til og med mannen til skiftet (ikke at han kom)
>>222513606Fy flåbbe hvordan kan du ikke ha fått med deg hvem Henning er? Ensomhetens kondom osv?
>>222513602
>>222513602Han var et ekte menneske og andre ekte mennesker kjente ham og kommer til å lese den minnesiden for å minnes ham. Du trenger ikke ødelegge for andre folk sånn bare for moro skyld fåvæ.
>>222513659Det er jo ikke for morsomhetene skyld det er jo fordi han litterært er meg
>>222513659kjeften moralsoper
>>222513612nattskiftet høres mer spennende ut enn navnet henning når man leser det i forbifarten fåvæ det er liksom litt mystikk over nattskiftetmen jeg så aldri på nattskiftet untatt kanksje et par minutter en og annen gang
>>222513602For meg er det den gangen da han snakket om at han hadde onanert foran hjelpepleieren og havnet i trøbbel for det
I dag lærte jeg at første gang Henning ble brevet om i tråden var helt tilbake i 2014https://desuarchive.org/int/thread/19363135/#19375788Kunne ha sverget på at han ikke ble brevet om før på 2020-tallet lol
for meg er det alle festene (18+)
>>222513719Min. Kåthet...Er, Et Problem, Del 2
Min kåthet, ditt problem
det minst troverdige med hennings påståtte dødsfall er at han ble funnet dagen etter. en ekte taper hadde ikke blitt funnet før regningene ikke lenger ble betalt.
https://www.youtube.com/watch?v=e-Ue-k99VtE
>>222513776han hadde jo hjelpepleier innom hver dag
>>222513776Han bodde i pleiebolig tjommi.
>>222513488Jeg hadde brevet må bardsje på profilen din :)
>>222513782Hvil i fred søte prins
>>222513732det er koselig
helt sykt at 2014 er 12 år siden hva helvetetrodde det var i går
>>222513799snill
>>222513678>>222513658hva faen er disse ekte? trodde han likte ræpp og sånt jeg siste videoen hans har jo en tegning av tupac og snoop dogg
i min fremtid spår jeg tvangsinnleggelse type akuttpsykiatrisk avdeling
>>222513911på røte papirer? i Danmark betyr det at en lege sir at du er så crazy gal og til fare for deg selv og samfunn at du bare må innlegges med tvang
>>222513911skal du være naken på nav i morgen?
sykelige mengder pornografi kanalisert inn via øyne til mannens hjerne som fører det videre til pikken, som har bestilt det
>>222514095
>>222514188piger der tisser...
jeg vandrer målløst gjennom verden og håper på et bedre liv
jeg er wahoo-breveren faktisk>>222514250jeg har mistet håpet
Tråden har blitt så emo og umorsom det siste året at jeg nesten ikke brever her lengre. Bare tiss, øl og pizza
det var i den tid jeg gik omkring og sutret i norgetråden på dette forunderlige brett som ingen forlater før hun har fåt mærker av det
>>222514290>emodet liker jeghttps://www.youtube.com/watch?v=s60yEMIoXFs
>>222513776Han hadde jo jobb via Asvo, og så lenge du har jobb så blir du jo funnet ganske fort. Å være taper er et spektrum, du kan være megataper og fortsatt jobbe deltid på Rema og ha en sjef som lurer på hvor du blir av når du ikke kommer på jobb.
>>222514290Hvilken periode likte du tråden best?
>>222514297Bra brev
>>222514328Ikke han, men 2014-2018.
>>222514328Kanskje 2018-2021, men helst før 2016. Brevet mer på altchans etter valget.
>>2225143282021-2024
>>222514328da annika momrak-breving var kul så 2021-2022
>>222514461Hun traff veggen
>>2225143281939-1945
>>222514465det er trist at noen damer straks gjør det, når de rammer sånn 25 år
>>2225143282014-2016 var trådens gullalder, det var genuint interessante brevere her og livlige diskusjoner dagen lang. Det var en god tone, man fikk gode svar hvis man spurte om hjelp til noe og sa man "natta" da man la seg så fikk man et nattabrev til svar. Ingen skinkebrevere, ingen skranglere. Så vant prompen valget og hele kanalen gikk utfor, og Sverigeanon begynte å skinkebreve i tråden. I disse dager lurer jeg genuint på om det er organiske brevere igjen her.
>>222514467Knegg ;(
>>222514461Momre i momraken
>>222514489Æsj
ja ja sånn går det. masse is og kake.
>>222514489naturen er skumme så mange glatte steiner man kan skli og slå hodet i fy flåbbe
>>222514528Hvordan kan du si æsj til en så vakker kvinne? Hun kan gjerne sette seg på huk over ansiktet mitt og pisse meg i kjeften fåvæ
>>222514746basert, det er sånn en mann tenker
alt er meningsløst, til og med den tingen som betyr alt for deg, er meningsløst
>>222515121sånn går det
23 timer til norge mot senegal?
>ivareta norsk kultur >den norske kulturen
>>222515366Jepp
Er ikke det rasistisk av de britiske kommentatorene som sa at det blir ikke mer svensk enn det (referende til hvor blond den svenske spilleren er)
ble det beste kunst virkelig laget i 90'erne? musikalsk, filmer og sånn?var vel og det siste årtiet hvor det ikke gik helt til helvete
>>222515423samfunnets høydepunkt
>>222515451>>222515423>goysloppet var bra da fordi det var mer subtilt!Det var totalt tiljødet, degenerert goyslop da også bare mer subtilt. Se på frihetens regn filmen som et perfekt eksempel
>>222515379ja ja sånn går det
>>222515415nei det er bare ein observasjon
jeg oppe hva faen
hva heter tardwrangler på norska
>>222515598Legg deg
>>222515769Vernepleier
>>222515769mongotrekker
Jeg er sikker på at staten bruker mer penger på å betale ut sykepenger og permisjon enn de bruker på uføretrygd. Min bror jobber fulltid og sykemelder seg omtrent annenhver uke med full betaling.
>>222515769nav-ansatt
føler at navveilederen min behandler meg som mongo
>>222515769Dånserdenger
>>222515799er han mongotrekker?
>>222515891Butikkmedarbeider.
>>222515379Noen andre som liker å knuse skrukketroll med tissen sin?
>>222515769mommy
Huff så kringlehttps://www.dagbladet.no/sport/glem-new-york-knicks/84797422
er på jåbb nå
>>222517543Halvannen time for tidlig, tjommi.
på eventyr nå
>>222517578var på jåbb for en halvtime siden
>>222517591Har du fått deg ny jåååååb?
>>222517613ja
>Henning dau>Jåbbapen har blitt bussjåfør lidelsen i Støres Norge når nye høyder
skal prøve å gå 2 uker uten makka denne gangen
>>222517759hvorfor
>>222517826fordi jeg dør
>>222517831makka er livredderen
>Veien fram til bildespråket med hennes autistiske sønn har vært kronglete.>Kveldene har blitt brukt til å klippe ut symbolkortene og feste borrelås på baksiden. Så måtte de vente tre måneder på å få en perm bildene kunne festes i.>-På en måte tror jeg at vi hadde kommet lenger om ikke prosessen hadde vært så rigid med å få ut verktøy.Herregud så evneveik. Ikke bare sønnen som har autisme her.
>>222518102Eplet faller ikke langt fra stammen osv.
>>222518102sånn er hverdagen for mange trådbrevere
>>222513311Stor F. Henning var en viktig del av tråden.
>>222515769Tjenesteyter
>>222515769Støttekontakt?
Mårn mårnjeg døgnet ikke likevel, og nå har jeg vært på butikken og kjøpt 29 pakker navburgere :D de ligger i fryseren nå
>>222518691skidegodt! :)kan jeg spise to nå?
>>222517543Nei faen har du fått deg jobb igjen? Må jeg se drittbrevene dine hver morgen fremover? Håper du mister denne jobben til KI også.
>>222515855Ingen kommentar ;)
>>222515799>Min bror jobber fulltid og sykemelder seg omtrent annenhver uke med full betaling.da er det jo arbeidsgiver som betaler ditt dumme naut. Arbeidsgiver dekker de første to ukene av sykemeldingen.
>>222518102>Så måtte de vente tre måneder på å få en perm LRAM!
arbeidsgiver er svin
275 kroner for en kebab som kostet 135 for ti år siden
hvorfor har dem laga sånne tagger i stranda?
>>222513459han var jo elsket fordi folk fikk med seg at det skjedde
>>222513444på falskt eller på ekte?
>>222519518vi vet ikke hva som skjedde
>>222514486det er kanskje noe organisk materie i trusen min
>>222515221er dette sånn escobar breving?
>>222515379>betaler hele livet for gjestene>gjestene forlater aldri#BareSmåNorskeHjernerTing
>>222519456Tipper det er bølgebrytere for å stoppe havet fra å stikke av med sanden. Du kan se hvor lite sand det er inne i venstre kontra høyre.
>>222518500var han nå egentlig det?
>>222519581>fester (18+)-breving>stor bokstav og komma-breving>spy-brevingfor å nevne noen
>Sjefen skal levere tilbake lånebilen han har hatt i mens bilen har vært på verksted>Infosystemet står fortsatt på tysk fordi han vet ikke hvordan å endre detKjeks.
>>222519581ja det var han faktisk
>>222519661>granateplesideren til halmstadsavner den lille negeren som du ikke skulle kunne tro det
>>222519518Vi vet ikke men det er sannsynlig. Han mistet jo jobben sin pga epilepsi og bodde på pleiehjem pga det.
>>222517645håper du mister den også så vi slipper den kringlete brevingen din
er anonsen på jobb eller koser han seg hjemme?
>Offentlig sektor i Norge eser ukontrollert ut>OECD kom nettopp med en rapport som viste at offentlig sektor har vokst voldsomt mye mer enn alt annet i Norge det siste tiåret.>Antall jobbutlysninger faller over hele linjen – med unntak i offentlig administrasjon, viser ny statistikk fra Finn.>– Offentlig administrasjon går fullstendig mot strømmen i dagens jobbmarked. Mens usikkerheten råder i deler av det private næringslivet, ser vi at offentlig sektor rykker fram og dette bidrar til å stabilisere og holde hjulene i gang i det samlede jobbmarkedet, sier Finns jobbanalytiker Christopher Ringvold.Offentlig sektor - den nye oljen?
>>222519746skal på jobb om 2 timer
>>222519719han sydet jo i en video om at lierposten ikke intervjuet han på jobb for noen måneder siden
>>222519729hvor kommer dette sinnet ditt fra?pek på dukken hvor en omsorgsperson du stolte på (deg)et deg på kroppen
https://youtu.be/Bt_K-Tx1yXc?isHvorfor har vi ikke sånn musikk i Norge?
>>222519810fordi den suger?
>>222519810hun i grønn topp eller hun med musefletter tror jeg
>>222519818dette, den kpop sangen er ikke god nok for vg lista topp 40