svenska män försvinner i gula och bruna hål på kth
Finns det verkligen folk i tråden som betalar hyra fortfarande?
>>222503989Nja amerikaner fattar knappast något
åt pizza osså drack mjölk osså nu jag äta gottis ^^
Önskar att jag var en stor och stark man som kunde bygga en altan, som kunde slåss och lyfta tunga saker.
Galet såDriker man hälsosamt i Sverige så få rman ta in p-piller och annat från kranvattnet
Knulla ett slag, jag försökte bara övervinna en portföljMen jag övervann inte portföljen, slyna jag gjorde rasen
>>222504122du kan träna
>>222503971många säger att vi lever under det starkaste evolutionära trycket någonsin i människans historia
>jaaaaa göra samma gimmick att äta utomlands som rika influenssare och splittra till gruper
>>222504167För sent för mig. Men ni ungtuppar borde träna och lära er att bygga saker så ni blir riktiga män.
>>222504082Jag äter vitlök på bröd
>>222504176Nej, det är nog inte så många som säger det
>>222504176>evolutionära trycketva?
>>222504181
https://youtu.be/CWOW9KFrrsI
>>222504176svenska män väljer asiater för att de "uppfostrades" att bli osäkra ynkryggar av sina osäkra ynkryggspappor
>>222504314Zamn this nigga sexy... got me feelin some typa way
>>222504359>Det är männens feeeeel waaaaaaah
En sån, tack.
total dnb
hämnd mot dem som nekade mig d1a
>>222504359eller så är de trötta på svenska bajshorors skit
>>222504411>korshalsband judisk hora
>>222504461asiatskor kommer med mycket mer skit än svenska kvinnorfinns ingen snällare kvinna än den svenska
>>222504411Man ser att hon är permanen urininkontinent pga långvarigt ketaminbruk
Estland gör målhttps://youtu.be/LLnu5JQE6Kk
>>222504496kvinnor hatar mig helt utan anledningknappast snällt alls
>>222504496>finns ingen snällare kvinna än den svenska
>kvinnor hatar mig helt utan anledning >knappast snällt allsHaha mm
Förstår inte varför man inte får lära sig att vara dygdig i skolan, en välbalanserad individ.
Affädisde tofflor för kuken
>>222504589Sjukt snällt att hata folk för att de har glasögon
>>222504614Ingen blir hatad för att de har glasögon, din autism fick dig att ta dina mobbares gliringar bokstavligt.
>>222504600hade bara ramlat av min är för liten
>>222504670>Ingen blir hatad för att de har glasögonasg glasögonormen
Fnissar I'm fnissing
>>222504705Har inte glasögon
>>222504757bisarr lögn
>>222504775Och där kom kåpet
>>222504805träffade jag en öm punkt nu?
>>222504815varför brevar du bilder på en pedofil?
Sjukt att män fick kvinnor att låtsas att de kunde känna kärlek i tusen år sen slutade de sekunden de inte behövde
>>222504283naturligt urval
>>222504848vad har du emot pedofiler?
>>222504870va?
Vad händer om suedi gör kebab själv?
>>222504446självlysande brev säpo-åke>>222504496så är det
>>222504893nog om dig, nya tag nu
Finns det ens flickor som rodnar längre?
finns en blatte i tråden som är skitakraj över att han kommer få skallen bortblåst när svensken vaknar upp
Har nån webbum med cf på biblioteket
Matgeek hittad påbajsad i en bajamaja
Sparar mig själv tills jag får obegränsad oövervakad makt över en annan människa
>>222504958har de aldrig gjort
hex hittad dränkt i en stomipåse
Nästa bitch som ghostar mig ska dö
öppnar min sista snaps nu
>>222505046De gör det fortfarande i anime
>>222505030Nöden lämnar ingen oberörd
>>222505089asggggggggggggggggggggggggg
>>222505067jobbar du för säkerhetspolisen?
>>222504958Pratade med en söt gymnasietjej och hon rodnade och det var en fantastisk känsla
>De gör det fortfarande i anime
>>222505150animetjejer är det platonska idealet av en kvinna DOCK, det är 3dpd som är skuggan
>>222505117Inte han men jag gör det oironiskt.
>>222505067Svar till sina egna brev då?
>>2225051822deep4me
>>222505182Du trodde verkligen att du kokade med detta brev asgRiktigt pinsamt
>vaddlar in i tråden>äter upp pizzan du sparade från igår>kvackar mätt: tack för maten!>vaddlar iväg
>>222505076asg oofy doofy
>>222505046Enligt Stefan Zweig gjorde tyska flickor det innan första världskriget
>>222505182mm och ingen av de kan erbjuda verklig kärlek
>>222505204Ingen svarar på sina egna brev
>0-4Sluta vara sunkig för resten av sommaren >5-9Köpa amazon-prenumeration på brunkblöjor
>>222505240>mö pinsamtDu är slav för massans åsikter, läs Platon
>>222505290Hittar ingen bok som heter platon
>>222505284asg bajsanon jag minns
>>222505199är det kul att övervaka tråden? får du mycket betalt? har ni flera som tar pass eller läser du genom gamla trådae i arkivet för att synka? har du span på kriminella brevare som jonatan? använder ni nya ai-verktyg eller är det hemligt? vad är ditt tilltalsnamn?
>>222504958bara svenska pojkar och män gör det
Tittar på House M. DBra serie
>>222505314Läs Gorgias av Plato då
läs plankton
minns ni blöjblatten som råkade läcka sin postkod?
>>222505345Svenska män är världens mest romantiska grupp som av någon anledning hamnade med världens minst romantiska varelse
fattar inte är platon och plato två olika personer. om inte varför säger ni platon?
>>222505321asg frågekorgen
Jag grundar alla mina åsikter för att inte verka pinsam framför kvinnor, jag har minsann flytt Plantons grotta
>>222505346nationalistiska sekulära judar vs ortodoxa vapenvägrarneetjudar
kollar geekens exfrus instagramstories och blir hård av hons träningsbilder
läser hegel och känner hur negativiteten flödar genom mig
>>222505433Varför blir tjejer så sportiga av att slippa horkarlar?
>>222505278nog om 3dpd
>>222505346>sprängare ser ai-videos som denna och tror direkt att det är på riktigt och inte ai-gjorda
>>222505321mann1... de lät Richard passera omärkt med licens på skolskjutarvapen och autismbuxdet finns inte en chans även om de köper finnens vajbkodd att fånga mer än bögar som själva erkänner för psykologen efter 6 månader i kö till könsvetarende kommande decennierna väntas 2a gen syrier bli terrorister precis som irakiernas barn blev och den som inte fattat hur över det är får helt enkelt skylla sig själv
>>222503971Ping japanfetischisten https://www.youtube.com/watch?v=9ZCd7TfUGcs
Sommarvibes i skolådan
>>222505515oj vad du svamlar
Föräldrar som slår sina barn är bättre än föräldrar som ignorerar sina barn favä. De försöker iaf, även fast det är fel.
argumentet som räddade tråden
>>222505429och de är alla pedofiler som äter goyimbarn
>>222505544rycker till i clittyn av hans grova gubbnävar
>>222505370plankton hade djupa tangkar om encelligheten
>>222505589friskt brev
>>222505370minns när han försökte sno det hemliga receptet
>>222505487nog om dina teckningar, mongobögen
>>222505585Drog oironiskt det här argumentet och min mamma började nästan gråta. Det är omöjligt att argumentera med nbögar för de baserar alla sina åsikter på känslor.
>>222505634Säg till henne att hon är fast i Platons grotta
>>222505612Skrattar gott när du skriver detta till ett standard issue bögbrev och inte pedifiliförsvararen två brev ovanför
>>222505556du kommer få huvudet avsågat på gatan av en knarkad blattepedofil och det är en bra sak
>>222505634fyfan dräp dig själv så din morsa kan få lite ro
>>222505599>Det verkar inte finnas något svar för den här sökningen. Testa att fråga något annat.ämnet som besegrade AI
>>222505658>blattepedofiloxymoron
>>222505677Intressant att inte du heller har något argument
Hade ni General Soleimanis h1a brorsdotter?
>>222505677Du har inte heller några tankar eller argument, bara starka känslor.
>>222505709Av med proxxyn tyskpedofilen
Alexander williamson du vill du vet inte men du vet homo malcolm rosen malcom rosen han nazisten och mobbar dig även hex hex hon hånar hon mobbar dig tvingar många skriv brev till han hon får dig mobbat friver hat mot dig matgeek ovkså blir mobbad men libbe han osnymdig bara libbe ni könner väl ni samma sak men inte samma dina videor malcolm ros3n han ser din videor o han skikar i tråden sen han får andra håna dig malcomm rosen hex alewi alexander wiliamson jag vil jälpa dig men du måste lysna
>>222505726Now blew kowken håwd
>>222505726F1 h1 med en slynig bimbo vara pappa är en blodtörstig krigsbrottsling
>>222505726men va trodde iran var trad och hatade kvinnor varför får hon klä sig så
>>222505709>>222505728Känslor är en viktig del av att vara människa. Att du är känslokall gör dig inte smartare eller bättre, det gör dig till en autistisk halvfigur.
fattar inte varför tråden har så många pedofilförsvarare
Wolf, son of christ
varför försvarar han folkmordet i gasa
>>222505849i tråden är vi faktiskt hebefiler
Meta-brev (~18%) — SÄPO-övervakningsskämt ("självlysande brev säpo-åke", "jobbar du för säkerhetspolisen?"), trådkaraktärer som hex och Matgeek ("Matgeek hittad påbajsad i en bajamaja"), utfrågning av misstänkt SÄPO-agent (222505321). Stark självmedvetenhet.
Bara midwits läser filosofi, riktiga filosofer läser inte
>>222505837Självklart ska man inte vara känslokall, men man måste ju kunna kunna resonera kring sina åsikter inte bara gå på sina känslor.
>>222505766AI'n förstod inte argumentet. Vi har avdramatiserat sex för att normalisera porr och promiskuösa beteenden till en sån grad att det ses som en kul grej, men när det pratas pedofili så blir sex plötsligt heligt igen. Argumentet är ju inte att pedofili ska vara ok, utan att sex ska ses som något heligt, för om det inte gör det så finns det inga logiska argument mot pedofili, nekrofili, zoofili osv. längre.
finns inga rationella argument mellan nekrofili (som den döde gått med på på förhand) eller sex mellan samtyckande familjemedlemmarmen det är ändå fel och ifall man tycker annorlunda bör man skjutasallting behöver inte alltid vara rationellt för att vara sant, Gödel bevisade detta för längesen
>>222506019Tack för förtydligandet. Då förstår jag precis vilket argument du syftar på. Det handlar om den moralfilosofiska kritiken mot den moderna, sekulariserade eller liberala synen på sexualitet, ofta framförd av konservativa eller religiösa tänkare.Argumentet kan sammanfattas så här: Om sex bara är en "kul grej" utan djupare, helig eller moralisk innebörd, kollapsar de logiska spärrarna mot tabubelagda beteenden.Här är en direkt genomgång av hur detta argument är uppbyggt, samt de sekulära motargumenten som används för att bemöta det.------------------------------## Argumentets kärna: Det sluttande planet (The Slippery Slope)Kritiken mot den moderna synen på sex bygger på följande logik:* Premiss 1: Modern kultur har kopplat loss sex från äktenskap, fortplantning och andlig helighet. Sex har reducerats till rekreation, nöje och personlig konsumtion (t.ex. genom porr och promiskuitet).* Premiss 2: Om sex bara är nöje, är den enda kvarvarande moraliska gränsen samtycke mellan två parter.* Problemet: Om samtycke är det enda kriteriet, blir det svårt att logiskt motivera förbud mot saker där samtycke saknas eller är luddigt, men där ingen mänsklig part "skadas" på ett sätt som det liberala samhället kan definiera utan att återvända till idén om synd eller moralisk renhet.* Slutsats: För att logiskt kunna förbjuda pedofili, nekrofili och zoofili måste samhället erkänna att sex har en inneboende, nästan "helig" eller skyddsvärd natur som sträcker sig bortom att bara vara ett nöje. Annars blir förbuden bara kulturella fördomar utan rationell grund.------------------------------## Sekulära motargument: Hur samhället motiverar förbuden utan att göra sex heligtDet sekulära och rättsliga svaret på detta argument är att samhället inte behöver betrakta sex som heligt för att dra stenhårda, logiska gränser. Man använder istället tre andra principer:
>>222505824för hon bor i usa asg
>>222506085Men hon hatar fortfarande usa Asså va
>>2225060701. Skadeprincipen (The Harm Principle)Detta är den viktigaste filosofiska pelaren i ett sekulärt samhälle.Pedofili: Orsakar dokumenterad, djupgående psykisk och fysisk skada på barn under utveckling. Det handlar inte om att sex är heligt, utan om att skydda en sårbar individ från trauma.Zoofili: Djur kan inte ge samtycke och handlingen innebär ofta fysiskt lidande eller utnyttjande av ett djur, vilket faller under djurskyddslagstiftningen (djurplågeri).2. Definitionen av samtycke som en absolut tröskelDet sekulära samhället ser inte samtycke som en bagatell, utan som den absoluta grunden för mänsklig autonomi.När sex avdramatiseras mellan vuxna bygger det på att båda har full handlingsfrihet och förståelse.Ett barn, ett djur eller en avliden person (nekrofili) har aldrig förmågan att ge detta samtycke. Gränsen dras alltså vid kränkningen av autonomin, inte vid att akten i sig smutsar ner något heligt.3. Skyddet av mänsklig värdighet och samhällsordningNär det gäller nekrofili (där den drabbade inte kan känna smärta) motiveras förbudet oftast genom:Griftefrid: Respekten för individens vilja före döden och de anhörigas känslomässiga hälsa.Samhällsmoral: Att tillåta nekrofili skulle undergräva den grundläggande respekten för den mänskliga kroppen och skapa djup social instabilitet.SammanfattningArgumentet du lyfter fram visar på en genuin filosofisk krock:Konservativa tänkare menar att utan en religiös eller objektiv moralisk ram ("helighet") blir sekulär sexmoral svag och inkonsekvent.Sekulära lagstiftare menar däremot att skadeprincipen, skyddet av svaga och rätten till kroppslig integritet är fullt tillräckliga verktyg för att hålla pedofili och andra övergrepp absolut förbjudna, helt utan att behöva blanda in religion eller helighet.
>>222505894Israel försvarar sig med att det bor fler ur det palestinska folk – i trygghet – i Israel än det finns oskyldiga som har dött i kriget mot islamismen.För att göra ditt påstående sanningsenligt behöver vi först omdefiniera de omkomna till en särskild folkgrupp, förslagsvis med en kulturidentitet centrerad kring judehat och existentiellt krig mot deras stat Israel. Vill du att jag formulerar ett urfolkserkännande på denna grund eller vill du dds?
>>222505894israelerna är snart minoritet i sitt eget land
>>222506070>Man använder istället tre andra principerJa jäsiken vilken helig treenigheten amen
>>222506050>allting behöver inte alltid vara rationellt för att vara santautister kan inte förstå detta
>>222506050>Gödel bevisade detta för längesennej det gjorde han inte
>>222506173Jo ofullständighets satsen
>>222506182poängen är att den inte bevisar
>>222506134det är den svenska eliten som äger all israelisk media och banker som pushar för det
>>222506097aa hon blev icead
Snrattar gott när aitjäden äger pedofilknottrarna
>>222506205inom alla logiska system finns det saker som är 1. sanna 2. omöjliga att bevisa
>>222506205Jo det finns sanna påståenden som inte kan bevisas vara så. Pedofili är fel kan vara sant men omöjligt att bevisa.
>>222506109Barn under utveckling så det här gäller fram till man är 25 år då? För det är väl då man anses vara färdigutvecklad. Då gör vi ju massor av skada idag eftersom vi tillåter barn under utveckling ha sex.
>>222506242ja då bevisar den inte det omöjliga>>222506245fast då kan du inte säga att han bevisar
>>222506267Det här är en central punkt i den utvecklingspsykologiska och juridiska debatten. Du har helt rätt i att den mänskliga hjärnan, särskilt den prefrontala cortexen som styr impulskontroll och långsiktigt konsekvenstänk, inte anses vara fullt färdigutvecklad förrän runt 25-årsåldern.Att samhället ändå sätter den sexuella myndighetsåldern långt tidigare (oftast mellan 15 och 18 år i de flesta länder, 15 år i Sverige) beror på en pragmatisk avvägning mellan skydd och autonomi.Här är de tre huvudsakliga skälen till varför sekulär lagstiftning gör denna uppdelning, och hur man bemöter argumentet om "skada" hos unga under utveckling:## 1. Gradvis mognad vs. Fullständig mognadUtveckling är inte digital (av/på). Det är en gradvis process.* Före puberteten (Barn): Det finns ingen biologisk, hormonell eller kognitiv beredskap för sex. Sexuella handlingar i denna ålder är nästan undantagslöst traumatiska och djupt skadliga för den psykologiska utvecklingen. [1, 2] * Under tonåren: Kroppen genomgår puberteten och utvecklar en egen sexuell drift. Kognitivt har en 16-åring kapacitet att förstå vad sex är, vad preventivmedel gör och vad ett samtycke innebär, även om det långsiktiga konsekvenstänket inte är perfekt. [3] ## 2. Autonomi och den naturliga utvecklingenSamhället ser sexuell utforskning under tonåren som en normal och nödvändig del av den mänskliga utvecklingen, inte som en skada.* Att förbjuda människor att ha sex fram till 25 års ålder skulle innebära ett enormt statligt ingrepp i individens frihet.* Skadan i att kriminalisera naturligt tonårsbeteende (där unga utforskar sin sexualitet med jämnåriga) anses vara mycket större än de risker som det bristande konsekvenstänket innebär. [4] ## 3. Skydd mot exploatering (Asymmetri)Lagstiftningen fokuserar inte bara på om hjärnan är färdig, utan på vem handlingen sker med.
>>222506267Ingen tillåter 24-åringar knulla väl?
läser filosofi i sverigetråden
>>222506310Jämnåriga: När två 16-åringar har sex är de på samma utvecklingsnivå. Det finns ingen inneboende maktobalans baserad på livserfarenhet eller vuxenauktoritet. Detta ses som utvecklande, även om det kan innebära misstag.Vuxen och tonåring: Om en 35-åring har sex med en 15-åring uppstår en extrem asymmetri. Den vuxnes färdigutvecklade hjärna och livserfarenhet ger ett övertag som gör att tonåringen lätt kan manipuleras. Det är denna asymmetri som samhället definierar som skadlig och exploaterande.##SammanfattningSamhället drar alltså inte gränsen vid när vi är helt färdiga (25 år), utan vid en punkt där vi har uppnått tillräcklig grundläggande mognad (oftast 15–18 år) för att skyddas från vuxnas utnyttjande, samtidigt som vi får friheten att börja leva våra egna liv.
Vi tränger ihop oss framför pianot och spelar med fyrahänder i f-moll, två kuskar på samma ekipage,det ser en aning löjligt ut.Händerna tycks flytta klingande vikter fram och tillbaka,som om vi rörde motvikternai ett försök att rubba den stora vågarmens ohyggligabalans: glädje och lidande väger precis lika.Annie sa ” den här musiken är så heroisk”, och det ärsant.Men de som sneglar avunsjukt på handlignens män,de som innerst inne föraktar sig själva för att de inteär mördarede känner inte igen sig här.Och de många som köper och säljer människor ochtror att alla kan köpas, de känner inte igen sig här.Inte deras musik. den långa melodin som sig själv i’alla förvandlingar, ibland glitrande och vek, iblandskrovlig och stark, snigelspår och stålwire.Det envisa gnolandet som följer oss just nuuppfördjupen.
>>222505788Iran begår färre krigsbrott än Keir Starmer
>avunsjukt >handlignens>glitrande
>>222504496>finns ingen snällare kvinna än den svenskaasg, så sant så sant
>>222506310>Kognitivt har en 16-åring kapacitet att förstå vad sex är, vad preventivmedel gör och vad ett samtycke innebär.Vad är sex och vad innebär samtycke?
Hade länge en dröm om att bli en normal person; en sån som blir bjuden till middagar hos folk, en sån som får informella inbjudningar till hemmafester, en sån som bjuder in och folk tackar ja. Men det blev aldrig så. Gick mellan olika universitet, olika kurser, olika människor och grupper. Vissa talade jag vänligt med på lektion, talade avslappnat med, och log och skrattade när det var rimligt. Men det blev inte någon inbjudan; de bjöd in varandra men aldrig mig trots att jag spelade normal. Ibland sänkte de rösterna när jag var nära så att jag inte skulle få nys om deras planer: de förstod att jag suktade efter deras sällskap.Jag undrar om mitt nuvarande tillstånd är normaltillståndet för svenska män. Att drömma om ett socialt liv är reserverat för den sociala eliten, de extroverta och vackra. För oss andra är det datorn som gäller. Men mina föräldrar hade ett rikt socialt liv på sin tid, så varför inte jag?
Kan se pedofilknottret frenetiskt knappandes på tangentbordet för nu ska han minsann bevisa för oss alla att det är bra att knulla barn
>>222506245Att approachera barn i syftet att utföra sexuella övergrepp är förbjudet. Pedofili är något annat även om de flesta som gör det faktiskt är pedofiler. På så sätt skiljer sig pedofilin ifrån andra sexuella läggningar, utom möjligtvis zoofilin inom vilken mörkertalet övergrepp är oöverskådligt.Någon mer en dragning till stora byster eller en särskild etnicitet är sällan under risk att begå övergrepp som pedofiler tycks vara. Man kan därför fråga sig om det är någon annan drivkraft bakom pedofilin?Man kan ju enkelt utesluta att den finns av evolutionära fördelar.
>>222506487För att svara på hur det sekulära samhället definierar dessa två begrepp måste vi titta på både juridik, biologi och psykologi.------------------------------## Vad är sex?Det finns ingen enskild, universell definition av sex eftersom begreppet har vidgats kraftigt i takt med att samhället har rört sig bortom en rent biologisk syn. 1. Den biologiska och funktionella definitionen Historiskt och reproduktivt har sex definierats som samlag (penetration) mellan en man och en kvinna i syfte att fortplanta sig. [1] 2. Den moderna, sekulära definitionen Idag definieras sex mycket bredare. Det handlar om fysiska handlingar som syftar till att ge eller få sexuell njutning eller närhet. * Detta inkluderar allt från beröring, kyssar, oralsex och penetration till digitala sexuella handlingar (som att skicka bilder). * Det avgörande är inte vilka organ som möts, utan intentionen och den sexuella laddningen i handlingen. [2] ------------------------------## Vad innebär samtycke?I modern lagstiftning (till exempel den svenska samtyckeslagen som infördes 2018) och etik är samtycke inte bara ett "ja". Samtycke innebär att alla inblandade deltar frivilligt och vill vara med. [3, 4, 5, 6] Här är de tre viktigaste byggstenarna för vad samtycke faktiskt innebär:## 1. Frivillighet (Det måste uttryckas)Samtycke är ett aktivt val. Det kan ges genom ord ("ja", "jag vill"), men också genom tydligt kroppsspråk (att man är aktiv, tar initiativ och visar njutning).* Tystnad är inte samtycke: Att någon ligger stilla eller inte säger "nej" betyder inte att de samtycker. Hen kan vara paralyserad av rädsla (så kallat frozen fright). [7]
>>222506245Väldigt starkt argument det där, att det inte finns bevis så det jag säger det bara stämmer för så är det bara. En garanterat vinnare i alla diskussioner.
>>222506508Hans bortförklaringar och hur han slingrar sig är patetiskt
>>222506539##2. Det kan tas tillbaka när som helst*Samtycke är en pågående process, inte ett kontrakt man skriver på i förväg.*Om en person säger ja till att hångla, betyder det inte att hen har sagt ja till samlag.*Om en person vill avbryta mitt i en sexuell akt, upphör samtycket omedelbart. Att fortsätta då är ett övergrepp.##3. Krav på kapacitet (Förmågan att välja)Detta är den absolut viktigaste punkten i relation till diskussionen om barn och unga. För att ett samtycke ska vara giltigt krävs att personen har kapacitet att ge det. Samtycke ogiltigförklaras om en person:*Är under den sexuella myndighetsåldern (15 år i Sverige).*Är medvetslös, sover eller är kraftigt berusad/drogad.*Befinner sig i ett tillstånd av extrem rädsla, tvång eller beroendeställning (vuxen vs. barn).*Sammanfattning: det moderna samhället är sex en frizon för njutning och intimitet, men denna frizon existerar bara så länge samtycke finns. Utan ett fritt, aktivt och kapacitetsgrundat samtycke förvandlas den sexuella handlingen omedelbart till ett allvarligt brott mot en annan människas kroppsliga integritet.
Barnen blir färre: På grund av historiskt låga födelsetal minskar andelen barn kontinuerligt. Från att ha utgjort nästan 20 % av befolkningen på 1990-talet, förväntas de utgöra runt 12 % år 2050
>>222506539Så om man inte förstår det här då får man inte ha sex och om man förstår det så får man ha sex.
>kåp om sofistiska grunder om 3... 2... 1..
>filosofi
chudde är en pedosof
saknar när det bara var goa incels och kaosgrabbar här, nu är det bara ai-knotter
>>222506539>>222506585Tror det finns många vuxna som inte förstår det här och många unga som kan förstå det. Vi kanske borde ha en kurs i sex och samtycke som ger ett sex-körkort istället för en åldersgräns.
>>222506539>Det finns ingen enskild, universell definition av sex eftersom begreppet har vidgats kraftigt i takt med att samhället har rört sig bortom en rent biologisk syn.Va kan man knulla stavmixer
>Man måste förstå vad sex innebär för att kunna ge samtycke>Finns ingen definition av sexDet är över, ingen får ha sex.
Det blir kebab till middag
>>222506698måste goona med din äzz
Nu kommer red herringsen fram asgVilka patetiska jävlar asså
>>222506698man får inte äta kebab om man inte förstår vad kebab innebär
förstår inte hur många kan käka 3 gånger per dag
>vänsterblöjan bytte för sista gången >förfäktare av pedofilism dyker upp finns det någon debatt han INTE tänker förlora?
>>222506729Vad ska man göra om man är hungrig?
Kvinnor blir kåta när man runkar på cam
Har suttit i tråden sen 2016 och har på riktigt aldrig sett högern vinna en enda debatt. Borde vara statistiskt omöjligt, helt sjukt egentligen
>>222506773vässa en pinne och gräva fram en kassava
>>222506729Isbergssallad, gurka, tomat, feferoni, röd lök och mild sås
Förstår inte sex så om någon har sex med mig så är det våldtäkt för jag kan inte ge samtycke.
>>222506784Du bara råkade missa Trumps hela valkampanj och när han knullade Hillary, vilket vänstern FORTFARANDE inte har återhämtat sig från ett decennium senare
>>222506800Nej gödels osäkerhetsteorem säger att det inte går att bevisa.
>>222506817Bottnar behöver inte ge samtycke alla ser att din ass vill ha det
>>222506846Tror det var så grekerna resonerade
>>222506846Nog om Senstarm
Era jordgubbshål ser extra rosa ut just nu
>>222506872Alliansen också
mongobögens oknullbarhetsteorem
>>222506917Tack =^_^=
>>222506941har inte du ett eget genetiskt arv att fortskaffa?
>>222506825Trump är en dement pedofil som dyrkar Israel
>Jag vill gärna ha betalt för några hundra av de senaste poddsändningar som jag deltagit i. Lös det.>Jag har väntat utanför i timmar. De skickar ut andra som ber mig gå eller ljuger om att de är redo att lösa problemen. Men inget händer sedan. Kommer naturligtvis att gå dit igen, men ska välja mina tillfällen.
Vad för spel ska man spela om man vill träffa snälla tjejer att spela med?
>>222507057overwatch, valorant, lol och final fantasy
Varför kryllar Israel av pedofiler?
>Det är ganska kul att se hur Magnus Söderman och Dan Eriksson vägrar lämna tillbaka saker som lånats ut till Svenskarnas hus. Jag har hittills info om två personer som har problem med att få tillbaka sin egendom. Är ni fler? Hör av dig så ser vi till att lösa det.>det är viktigt att alla förstår vilken djupt osympatisk människa Eriksson är. Han ger verkligen narcissismen ett ansikte. I hans tankevärld gör alltid alla andra fel och hans stora framgång hindras av alla odugliga han tvingas ha omkring sig.
>>222507114Tradition sedan åtminstone 9 månader fvt
ayahuasca hade botat mig
Dumpen är antikrist...
>>222507214https://www.sverigesradio.se/avsnitt/652521
goondimman lättar och jag känner mig som Frodo och Sam i slutet på lotr... världen är densamma, men jag är oåterkalleligt förändrad av sakerna jag sett under min resa
>>222507336Känner samma efter jag öppnade fönstret och fick frisk luft.
>>222507336Känner samma efter att jag hittade tråden
>>222507336du är som frodo och det obotliga såret är porren. du måste ta dig till valinor
>>222507263orkar inte lyssna på hela, blev han pippad i röven av sin farsa eller va?
>>222507487Tränaren som också var hans mammas pojkvän ett tag våldtog honom i massor av år
>>222504411hon ser ut som min förra kk
>>222507336frodo och sam är queer
>>222507336påminner förövrigt om det Hegel skriver om i Andens fenomenologi och erfarenheterna som världsanden (Geist) inskaffar sig i historien
>>222507528Alla i sagan om ringen är queer, Bree är 100% queer
>>222507505asså våldtog som i att han blev pippad i röven? anal våldtäkt? hans styvpappa stoppade sin finska kuk i hans ass?
>>222507570Det var ett tag sen jag lyssnade men jag tror inte de beskriver i detalj exakt vad han gör.
Kan en anarkist jobba på Nordea? Finns det en anarkistförening där?
>>222507604kan fatta att man blir helt fucked for life i huvudet ifall någon våldtar en i röven
>>222507487zoomzoom...
>>222507638är man däremot vänster så fortsätter man att vara vänster även efter ett sånt trauma
>>222507699Va
>>222507613gojmus är avundsjuk på judekingarna för att inga barn är intresserad av honom
Varför är högern så dåliga på att vinna debatter i tråden?
>>222507613Beror som alltid på vad du lägger i de vaga begreppen som du ofta far med här i tråden. Försök att vidga anarkist lite och vad som kommer med att betecknas som en?
>>222507786Förstår inte vem som är höger och vem som är vänster favä
>>222507731https://www.youtube.com/watch?v=JtcUGDDuWFU
>>222507793>>222507793
>>222507613jobbade på nordea men fick sparken för jag gav för mycket pengar till kunder asg
I’m det inte vore för det faktum att jag och min fv har en semestervecka i slutet av sommaren hade jag gjort slut med henne, men vill inte bli av med pengarna jag lagt på flyget. Det får väl vänta helt enkelt.
>>222507894insulera huset bara
>>222507844högerargument:>>222505585vänster"argument":>>222505837
>>222507910knulla din mamma kekke
https://www.reddit.com/r/sweden/comments/uz7iyv/n%C3%A5n_som_har_fuck_you_keke_videon/
>duckdrifter ind i tråden>duckdrifter ud
>>222508070>Also ”Svika” means disappoint/betray A lot of swedish words are hard to directly translate tho since there are no exact translations, like fika lol har hon rätt? är det omöjligt att översätta svenska?
>Pojke försvunnen i Örebrovbp ligger bakom detta
>>222507910alla jag favä
>>222508160
>>222508182de har gjort sig av med allard nu innan valet
ser fram emot att handla massa god svalkande öl imorgon
Allard är en nepobebis, frimurare och köpt av palantir
>>222508292kan inte dricka mer för jag är fet
>>222508316bra, vi behöver en frimurare som styr ett tag
>>222508398De har bögsexritualer
>>222508316>>222508398
gå med i vår hemliga klubb
>>222508476/sp/ortalen är trådockultism
Jag sa nej till en dejt idag för att hon sa att hon bara kunde ses i en timme.
>>222508549låter som du slapp betala för en timme alltså
Kan man ha sex med sin dejt på ett Spa, hur gör man för att göra det på ett diskret sätt utan att bli påkommen
>>222508648nej det kan man inte
>>222508648Man kan inte ha en dejt, så det kan inte hända.
vad gör man på en "dejt"?
Finska trad köttbullar
>>222507936båda jag favä
varför buar de
Bestämde mig nyss för att förlåta alla och sluta hata.
Finsk trad karelska gryta
>>222508811mäktigtnu har demonerna inget grepp om dig
>>222508839Kändes riktigt bra, förlåter också mig själv för allt jag har gjort fel.
>>222508838Ligger det inte i Ryssland?
>>222508902Oj ryssen tog visst Karelen nu har vi bara köttbullar då
I am Fares I am full English R1b forever.
I am Fares I am full German R1b.
>>222508967Du måste ge Suezkanalen
älskar finnens 160 iq brev
suezi
I am Fares I am full Irish R1b.
>>222509001>Du måste ge SuezkanalenMy dick.
Fä dör,fränder dö,även själv skiljes du hädan,men ett vet jag,som aldrig dör,domen över död man.
I am Fares I am full German R1b.I am Fares I am full Irish R1b.
>>222509050strutsi älskar att leka viking
>>222508856samhället blir mindre och mindre glömskt och förlåtande. hur tänker du kåpa när det gör sig påmint?
>>222509082Du behöver slappna av
vi lever i en moraliserande protestantisk pk-kultur där ingen förlåtelse är möjlig
I am Fares I am full Irish R1b. !
Gör mjölkupplagan nu
Har ni någonsin slått cocken med yxa?
>>222509100du behöver kompromissa med mig
>222509134mala ner dig själv till biodiesel
Negative saar.
>>222509134behöver tuttupplagan så man kan runka lite...
>>222509195Dricker du mjölk?
läser hegel och känner hur jag uppgår i världsanden
>>222509211Medicine...
>>222509207Alltså mjölkupplaga och tuttlaga kan man ju ha samtidigt.
I am Fares I am full Northern Irish R1b.
I am Fares I am full French R1b.
I am Fares I am full Scottish R1b.
Går inte att lida i Sydamerika
>>222509268>>222509292>>222509320Hej på dig farao du är vit
Load.
>>222509365>Hej på dig farao du är vitHoly Reddit.
...
>>222509421>>222509402>>222509376you are one ugly motherfucker watch family feud retard
>>222509423Tom Sawyer är en barnbok
iran 1-0 mot belgien
Celtic is superior than Western Germanic by Mark Zuckerberg.
>>222509448och? vuxna kan läsa barnböcker
Vem bryr sig om kvinnor när vi har likbleka bystbestbögar som luktar illa och tar hand om en.
>>222509485offside
frimurare b lajk>ööö vi är en helt vanlig hemlig organisation
>>222509561>>222509561>>222509561>>222509561
I am Fares I am full Belgian/Dutch R1b.
Asshole'sAnglohairlings...
?
It's Ebola looking.
>>222509078Leika víkingr