ilmapommitus painos
korkkaan Coop jäätelötuutti toffee 6 kpl 720 ml/415 g
>>222522731ai...noinko sä musta oikeasti ajattelet
korkkaan Coop lager 6 kpl 330ml/4,2%
Maanantai on vähän huono viikonpäivä käydä kaupunkivisiitillä kun kaikki museot on kiinni. Onneksi VB-valokuvakeskus oli kuitenkin auki
olispa nyymikamerus
>>222522776en ees tienny että tätä kaljaa saa suomesta
>>222522765kuka sä oot
>>222522776Camera Obscurakin toimi hienosti. Pitäisi omaan makkariin tehdä tämmöinen
>>222522794oon kuningas voittamaton
en halua enää jatkaa haluan luovuttaa ja tappaa itseni
>>222522756ne suklaat ovat suosikkini, mutta toffeessa ei mitään vikaa
>>222522776>>222522816mä en vieläkään tajua miten toi on mahdollista jotain taikuutta on oltava.
>>222522776miksi museot on maanantaisin suljettu? onko se joku yleinen museojuttu en harrasta.
>>222522838mikä vaivaa? itelläkin varmaan rankin pari kuukautta elämässä edessä
Vittu mä rakastan kesää. Oliskohan se vaikeaa muuttaa jonnekin missä on ikuinen kesä, kuten Australia tai Kalifornia tms
>>222522954Hiljaisin päivä viikosta, jolloin pystyy rauhassa tekemään tarvittavaa näyttelyhuoltoa
>>222522973Ei oo mitenkään vaikea muuttaa, hämähäkit vaan tappaa sut sitten Australiassa. Kaliforniassa sitten muut jutut. Suosittelen Okinawaa
>>222522973kanariansaaret (täynnä turisteja ja kallis) tai thaimaa (halpa jos välttää turisti alueita)
>>222522973kohta se yks nyymi sanoo tätä ruskeeksi
>>222522973mikset palaisi kotimaahasi
miks nyymit on niin ennustettavia
>>222523078oon nähny tuon auton ja mietin että mitähän sille on käyny kun värit on t uommoset.
>>222523078ihana söpöliini
heittivät minut takaisin mantereelle katsotaan löytyykö täältä bussia joanniinaan muuten menee liftaus hommiksi taasen
ahdistaa niin paljon en kestä enää
>>222523094Auringossa paistunut ja vahausta ei ole harrastettu. Ja tuon ajan punaiset pigmentit taitaa monesti olla orgaanisia pigmenttejä jotka on herkkiä uv-säteille
>>222523100se on vaan carina kakkonen
>>222523221se puhuikin nyymistä eikä siitä autosta
>>222523194mutta väri ei sit oo lähteny tuosta yhdestä ovesta ollenkaan?
>>222523189mikäpä ahdistaa
Ärsy kun kukaan ei osaa tehdä hyviä hampurilaisia suomessa. Grilliltä tai mehmetiltä kun ostaa niin se on laadultaan kuin kauppojen alle euron valmisburgerit joihin on vaan heitetty jotain extraa väliin. Hinnaltakin ne on aina jotain 10-16 euroa. Paras hampurilainen minkä olen syönyt oli ravintolassa ja oli niin hyvää ettei harmittanut maksaa 22 euroa.Ravintola burgerin ja mäkkäri burgerin välillä ei tunnu missään olevan mitään syömisen arvoista.Tuli tämä aihe nyt mieleen kun tein ite hampurilaisia ja niistä tuli tosi hyviä ilman mittän sen kummempia täytteitä. Mitään oikeaa asiaa mulla ei ollutkaan, kunhan vaan halusin ilmoittaa suomen burgeri tilanteesta nyymeille.
minullaon RIPULI
olin viettämässä juhannusta vanhempien luona ja siellä oli kylässä veli ja sen lapset. toinen niistä lapsista oli ilmeisesti kipeä kun juoksenteli ympäriinsä räkä valuen pitkin naamaa ja yski koko ajan. no nyt minäkin sitten olen kipeä.
Nyymien hyvinvoinnin tila asteikolla 0-10. Itellä semmonen kolmonen kuumuus laskee normaalistakin ja mahaankin koskee.
>>222523290parhaat burgerit olen syönyt berliinissä eipä noi suomalaisten ravintoloiden burgerit ole tosiaan mistään kotoisin
>>2225233220 ahdistaa niin paljon kaikki haluaisin vaan kadota
parhaat burgerit on saunassa satuilemassa niiden ulkomaanmatkoista
amerikkaaivoilla burgerit mielessä
doukkari idea: nyymi muuttuu yhtäkkiä kolmen tytön seurueeksi joista jokainen edustaa yhtä nyymin persoonallisuuden piirrettä silleen liioitellun animetyyliinminulle yksi olisi uskomattoman laiska, toinen mega pelokas ja säikkyis suunnilleen omaa varjoa ja kolmannella tosi iso ego ja se ois koko ajan muikeaniin ja se kolmas olis tietysti lättänöin ja lyhyin kaikista
>>222523239nyymit ei ole söpöjä
>>2225233223, väsyttää ja hieman hiostaa mutta ei siksi kun on kuuma vaan koska join lauantaina ja vielä joku darran jäämä päällä. ja oon syöny vähän paskasti ja jotenkin tämmönen epämukava olo
>>222523241Saattanut ovi joskus vaihtua, tai sitten lakan ja maalin suhde ollut uutena eri
apinen kitutus nams
>>222523393etkö sä postannu tän jo
>>222523398arvaappa vaan kuinka väärässä sä oot
>>222523393mega nerokas idea rahoittakaa se
bussi asemalla kävin utelemassa puoli kuudelta kuuleman lähtee bussi ostin lippusen mukavata kun asiat hoituupi
lasken kyllä vielä arvosanan kakkoseen sen verran tuli paha olo kun käveli keittiöön ja takas. on tää nyymeily hankalaa.>>222523339onko ihan vaan yleisahdistus vai joku syy?
>>222523393Eikö vähintään yhden pitäisi olla pervo runkkari?
>>222523442joo mut siirryimmä jo uuteen niin postasin taas
Maailma ois parempi paikka jos tyttöjä panettas yhtä paljon ku vastakkaista sukupuolta.
>>222523444olen aina oikeassa
>>222523468ongelmat kasaantuu en osaa tehdä niille mitään törttöilen kännissä ja teen tyhmiä päätöksiä
>>222523523lopeta juominen
>>222523469se muikea on myös pervo runkkari
>>222523537en voi kun tapaan ihmisiä baareissa jotka kutsuu mua koko ajan juomaan taas
>>222523523
>>222523515Mistä päättelet että ei paneta?
>>222523523no ihan ekana asiana pitää varmaan lopettaa alkoholin käyttö sitten. valitettavasti näin yli 2 viikkoa taas selvinpäin olleena on todettava että sen positiivinen vaikutus oloon ja mielialaan on hyvin lyhytkestoista.
>>222523578mulla on vaan semmonen kutina ettei näin ole.
lähes kaikki nyymien ongelmat on niiden itse aiheuttamia
>>222523554pakottaako ne sut aseella uhaten juomaan?
>>222523325minä kävin heart attack grillissä syömässä double bypass purileen anna varoitti jos en jaksa syödä tulee läpsyä jos jaksan tulee läpsyä if you wanna heitin huiviini makiasti nauratti kun läpsyttivät pyllyyn jotain pikku luuta kaikki syödään kiltisti mitä tarjotaan
>>222523515panettaa niitä mutta vaan alfamaket toisin kuin nyymiä joka alkaa fantasioimaan jokaisesta vastaantulevasta naisesta
>>222523619ei kun en halua näyttää nössöltä
Olisinpa kuin nyymi, joka voisi korjata kaiken vaan lopettamalla juomisen. Itsellä kasaantuu paskaa niskaan jatkuvasti enkä edes juo
>>222523682niin no mulla on tuo ihan sama ongelma että ei juomattomuus auta, tää on mun aikuiselämän raittein vuosi menossa tällä hetkellä ja en oo silti voinu huonommin ikinä. Oliskin joku vapaudut vankilasta kortti se juomisen lopettaminen.
>>222523682Ihmismieli on semmoinen että kun pääset eroon yhdestä ongelmasta, aivot keksii seuraavan ongelman joka pitää korjata
>>222523682on täällä ihmisillä oikeitakin ongelmia
>>222523715>raitteinkuulostaapa hassulta jotenkin, koitin ilmaista että eniten raittiina olen ollut tänä vuonna. pika päiväunet on kyllä otettava sen verran on huono olo.
>>222523644mega luu
>>222523741>pika päiväunet on kyllä otettavaÄlä tee sitä, nukut kumminkin neljä tuntia
>>222523715sun kannattaa avautua sun tyttöystävälle tästä ja voitte kehitellä apuja siihen miksi tuntuu tuotla
taas maanantai. viikot vierähtää enkä edes huomaa niiden vaihtumista.
>>222523796ai hitsi tosi hyvä idea miten en tätä ajatellut ollenkaan.
>Poliisi pysäytti sohvan
Joskus rannalla mietin missä menee bikinien ja itsensäpaljastelun raja
>>222523848väsyttää
>>222523812
>>222523744mitä se pikku mies inisee
>>222523322tulin juuri suihkusta ja kaadan tuopista jääkylmää juominkia kurkusta alas, aika 9½ fiilis
dissosioin taas
pystyn ylihuomenna taas ilmoittamaan työttömyysajan
iso poika olen ja myönnän sen ruoka maistaapi vielä kaksi tuntia minun bussiin gyronen mielen päällä
https://youtu.be/v-eW83taqA0Pekora pelaa kamujen kaa suomalaisten tonttupeliä
kreikkalainen variantti döner kebasesta paitsi täällä saa sika possua heitän huiviini ja pistän suihini
Linnunpönttö olikin yöpöytä
>>22252401550 euroa linnunpöntöstä? aika kamala
oispa jotain pelattavaa
tulipa mieleen pekingin metron nötkötin väriset lattiat nyt se on sinunkin mielessä
>>222524051ikea onkin ylihinnoitettua paskaa
>>222524015luin eka että kebaps
Muuuu
>>222523848tuliko vastaan niitä stringibikinejä, ite näin useat viimevuonna ja mietin kyllä että miten noita ei hävetä. niissä ei meinaan montaa neliösenttimetriä kangasta ollut.
>>222524089ei muumit oo mitään lehmiä jotka sanoo muu
tuli mieleen metro 2033
https://www.youtube.com/watch?v=9IEKXhZg4Bckatson nyt tämän ja syön kala puikkoust
>>222524152paska peli
>>222523733aluksi keksit itsellesi kystisen fibroosin sitten keuhkofibroosin miksiköhän se seuraavaksi muuttuu kun mitään ei ole varsinaisesti diagnosoitu
>>222524155katsoin peukalonkynnen ja suutuin videon typeryydestä
Onko tuo sama nyymi seikkaillut jo Keskustasta Ikeaan? Melkoinen speedrun menossa kun on käynyt useammassa paikassa kuin minä koko vuonna ja asun kuiteski täällä.
>>222524100Juu joka kerta, eilenkin joku 18v palloperse semmoisissa vaaleanpunaisissa narubikineissä kävelee ihan naaman edestä. Siinä saa irstas setämies harjoittaa zen-mestarin itsehillintää ettei katse täysin liimaannu
>>222524180nyymit kyllä tietävät minun asiat
>>222524211miksi katseen liimaantumista tulee välttää
>>222524152hyvä peli
haluan kuolla
>>222524260minäkin
>>222524211juuh ne on kyllä aivan hävyttömiä asusteita, varmaan pillu vilkkuis jos tuulis liian kovaa.
>>222524226Kuulemma voit näyttää melko perverssiltä jos tuijotat naisen persettä. Toisaalta jossain kohtaa pitäisi olla joku omavastuu että jos kuljet tuommoisissa hepeneissä niin täytyy vaan tiedostaa reaktiot
mikun raiskaaminen
pötkö
Tämä päreovikaappi oli kiva >>222524067Mikäpä huonekaluliike/merkki ei olisi nyymin mielestä
>>222524302myönsit jo olevasi irstas niin mitä väliä
>>222524313viekku söpönymppi
>>222524350olisinpa edes toi
olin lähössä kauppaan ja naapurin tyttö teki tämmösen väistö liikkeen kun kävelin autolle
>>222524366jos voit huonommin niin sitten voit olla voimatta mitään
>>222524223tiedän hyvin tällaiset itsediagnosoijat jotka hakevat huomiota uhriutumalla. joku albaanialainen lääkäri antanut vähän happea ja potkinut aamulla ulos kertoo että jaa a voi esim keuhkoissa ehkä olla vähän fibroosia mene kotona tarkempiin tutkimuksiin koska noissa tarvitaan kuvaukset ja koepalat jos haluaa mitään diagnoosia tehdä. sitten leikitään lääketieteen ammattilaista ja joo mulla on tää google tauti kattokaa mulla on tää tauti eiku toi toinen
nyymit näyttää tältä
>>222524394väsyttää
oispa kuumuus
>>222524386vai niin
>>222524366
en tiedä mitä tehdämitä tehdä nyt(tylsää)mitä tehdä elämällä(paskaa)
>>222524403ois mega söpö ilman viiltely juttuja
kannatti käydä tokmannilla vaikka nettisivujen mukaan ei ollut tuotteita mitä lähdin hakemaan. nyt on ongen painoja sekä keinotoukkia ja matoja. samalla tarttui matkaan 24 loota karjalaa
Maljakin oli mennyt näköjään konkkaan. En käynyt testaamassa millainen on paikka uuden toimijan alla
>>222524537me oltiin tuolla ravintolassa ja paskaa
>>222523303harminmoista
kaikki toivo on menetetty
>>222524475Mikset pelaa Scumia mun kaa?
>>222524681en juo cumia
nyymit pelaa keskenää (s)cum peliä
minua eivät hyvällä kattona karjaisin acab en saa henkeä heti sain palvelua
>>222524681onks tää nyymi paikal >>217618824 siinä olis sulle pelikaverimulle jäi jostain syystä mieleen toi postaus jotenkin erityisen säälittävänä
>>222524752mulle jäi jostain syystä mieleen tää postaus jotenkin erityisen säälittävänä
>>222524752itsekkin sika matkailia
>>222524783miks oot tommonen
>>222524755Ei saa kiusia muita. Scum ois kyllä hyvä peli nyymeille kun matalan kynnys peli. Pelin sisäinen nimi on minkä valitset eikä Steam oo yhdistetty mitenkään. Voi vaan pelaa milloin haluaa eikä tartte olla yhessä aina, kunhan asuu samassa talossa ja voidaan parantaa sitä hiljalleen paremmaksi.Sitten langassa vaikka ilmottaa että hei tehääs raidi tohon ja tohon tai käydään tuolla.
vejin kännit bussia odotellessa
>>222524857en meinannut sitä "säälittävänä" silleen kiusausmielessä vaan kirjaimellisesti tunnen vain sääliä tuota raukkaa kohtaanmiten tuohon tilanteeseen päätyy ettei ole ketään jonka kanssa pelata pelejä?
tai toisaalta olis varaa ostaa hieman kaljaa toisaalta haluan vaan nukkua
hassu kuva
>>222524911ärsyttää kun aina käy noin
>>222524910Jaa silleen. Emt, vähän sama tilanne nykyisellään itsellä, mutta lähinnä siksi että kamut on kaikki vanhoja nyt ja niillä on perheet/työt eikä pelit enää kiinnosta samanlailla.
Ei minullakaan ole nykyään ketään kenen kanssa pelata videopelejä. Toki joltain tuntemattomilta kiinalaisilta tai latinoilta voi aina fightcadessa ottaa turpaan KoF:ssa, mutta ei se oikein kiinnosta
päivän liikunta saldo tähän mennessä 2 tunnin kävely lenkki 120 kappaletta punnerruksia 100 kappaletta vatsa lihas liikkeitä ja määrittelemätön määrä leuan vetoja
>>222525029miten niitä ei voi määritellä teitkö niitä NaN määrän vai hä
>>222525005nii, ei ihme että yrität saada nyymejä pelaamaan
heräsin nyymit
>>222525040en vaan laskenut niitä
>>222525069harmi että noin kävi
Joskus kun juttelen äitini kanssa niin sillä on jotenkin todella hyökkäävä äänensävy. Tulee semmoinen olo niinkuin minä olisin tehnyt jotain väärin, vaikka puheenaihe on jotain täyttä hevonpaskaa. Tänään kun nähtiin niin se valitteli että sähköautot nostaa sähkönkulutusta tai jotain, ja se suunnilleen huusi sitä minulle niinkuin tämä olisi minun syytäni ja minun pitäisi korjata asia jotenkin. Onkohan sillä jonkin sortin autismi
>>222525161on kullin puutteessa
>>222525016mun kaverit on nykyään kaikki kiireisinä jossain aikuisten hommissa, jos eivät oo töissä niin sitten ne on käyttämässä niiden tyttiksiä jossain vitun zumbassa tai teatterissa tai pissalla tai ihan missä vaan. monesta huomaa että ne haluais olla koneella (jos se tyttis on poissa ovat välittämästi pelaamassa) mutta eivät sitten käytännössä koskaan pääse kun pitää olla aikuiselle naiselle joku viihdekeskus.
>>222525161kuulostaa siltä että se ei ole saanut munaa
katon nyt tän https://www.youtube.com/watch?v=HegJ9VPNfeU
minun veli millä on nais ystävä ei koskaan tee mitään sen kanssa istuu itse aina koneella kun ei ole töissä ja sen puoliso käy jossain omissa jutuissa harrastamassa jotain
>>222525275puoliso käy moikkaamassa sen afrikkalaisia "kavereita"
>>222525275kuulostaa loisto tyttikseltä.
poco puhelin putosi kännissä onneksi täällä on nyymeillä terveys neuvoja ketipinor poraa reikiä päähän ja prifedioni on zogin sala liitto kaikki maailman ihmiset vahtivat tärkeää maailman pää henkilöä(tärkeä)
huomaa että alkoholia nautittu
>>222525466Kyllästyin tuohon huomaamiseen niin en ole enää oikein alkoholia nautiskellut. On kyllä kaikin puolin raikkaampi olo tätä nykyään, ei ole se parin tunnin nousu enää sen arvoinen
*huomaa*
*antaa nyymille luunapin*
miksi eurooppalaiset ovat liian köyhiä ilmastointiin
kalja loppui rahat loppui en voi hyvin
jaksanko laittaa lämpimät voisteleivät uunisteen
>>222525540äläpä turhaan yleistä. ei eurooppalaiset ole köyhiä, vaan ainoastaan suomalaiset
>>222524373Näytät selvästi psykopaatti raiskaajalta, sillai kiihottavalla tavallaNaapurin tyttö koskettelee itseään illalla kuvitellen kuinka väkisin pakotat sen autoon ja ajat sen jonnekin metsään
Laukku pakattu, iltajunalla takaisin Helsinkiin
>>222525572eurojeetit kärvistelee tällä hetkellä kuumuus aallossa
minulla olisi 14 kananmunaa jotka pitäis syödä pois. taidan keittää mokomat ja murskata ja laitan tortillan väliin lihan tilalta
>>222525606mikä kiire sulla on
>>222525572suomessa on paljon enemmän ilmalämpöpumppuja kuin länsi ja keski euroopassa
onkohan ulkona uikkari tyttöjä
Hei, mä taisin vihdoin löytää hienon uuden paikan kodille servulla. Tää pikku poukama on täydellinen ja idyllinen, lähellä Chernobyliä ja Sairaala-aluetta sekä tiilitehdasta ja saa lentokoneetkin parkkeerattua jos onnistuu saamaan sellasen.Nyt rakennan harjotuskodin ja sitten servulla käyn kattoo jotta kukaan muu ei asuta jo tätä spottia. Jos varattu niin sitten revin pelihousut ja muutan vuorille tai teen kodin samaan saareen kuin viime vuonna.
>>222525620tiesitkö että ne jenkkiläisten ilmastointi koneet on niinku yksisuuntaisia ilppejä eli niillä ei voi lämmittää vaikka periaatteessa vois
>>222525628toivottavasti ei ällöttää semmoset
>>222524180kusipään on pakko vängätä ja saada viimeinen sananen yli huomenna lälsen kotiani voit itku kurkussa raivoita muille minun viimeinen matka
>>222525572pelkästään keski euroopassa on rikkaita ihmisiä ja norjassa
>>222525620ne onkin kestävämpiä ja parempia ihmisiä siellä eikä pelkää pientä lämpöä tai kylmyyttä
>>222525664ne kuolee
tää eros
mä kuolen*kuolee*
>>222525701epistä
mette maaritilla on oikeimmat ongelmat itkettää mette maaritin kohtalo
miten iso keskiverto nyymin reviiri on?
>>222525723toi sai keuhkot mutta ei aoba
>>22252575418 neliömetriä
>ei oo edes vielä heinäkuu>viikko siihenEi vittu pelkään millanen afrikanhellepaskakuu tuosta tulee ja 40 päivää pitää varmaan kestää Elokuuhun ainakin..
ositntitin mikrohampparins alennuksessa oli -30%senttia
>>222525754se mikä on keskiverto etäisyys jääkaapin ja hurisevan laitteen välillä potenssiin kaks
kaipaan aobaa niin paljon... ne ihanat illat mitä me vietettiin yhdessä ratkomassa palapelejä..........huoh...... kaksi nyymiä tarttuu vahingossa samaan palaan.....
>>222525577söpö nattsun
>>222525628Kävin ulkona, ja yksi tyttö näytti vähän siltä että olisi ollut yksiosainen uimapuku ja sen päällä housutSillai että sivuilta näkyi vähän reittä ja pakaraaEn ole varma oliko oikeasti, vai oliko vaan hieman eksottisempi leikkaus paidassaMuutamalla oli kanssa tosi tiukat lyhyet shortsit
>>222525723vituttaahan se tämä ihminen yli mielinen kusi pää saunan expertit tietävät heti kertoa mikä minussa on vialla pitkin vuotta sairaalassa mutta onneksi täällä on kusipäitä
>>222525805aoba opetti että reunoista se on aloitettava
>>222525805
>>222525788kirjoita paremmin paska
olkkariin
animessa on välillä sellaisia romanttisia kohtauksia missä kaksi animea koittaa ottaa samaan aikaan vaikka kirjaa hyllystä ja sitten niiden kädet osuu toisiinsa ja ne säpsähtävät ja katsovat toisiaan silmiin kaipaavasti ja rakastuvataoban kanssa kävi palapeleissä tollain useasti
naurattaa makiasti ja röhkii en minä jaksa tätä hengen ahdistusta viereinen täti kysyi onko kaikki kunnossa ei ole en saa henkeä luin netistä juttuja
>>222525835voi olla että oli body. nehän on muodikkaita nyt juuri näyttää.
>>222526015NIIN IHANAA EN KESTÄ
aobanyymihän oli paksu 40 vuotias karju... ei siinä sillä oli kaunis sielu
tykkäsin palapeleissä siitä joka rakenti omia palapelejä niistä paloista jotka ei oikeesti sopinu naks yhteen mutta se rakenti niistä muotoja
suurin osa nyymeistä on kauniita
nyymit ei ole kauniita ulkoa eikä sisältä vaan nyymit näyttää tältä >>222524403
ameriikan poliisille vois tehdä hyvää keksiä joku suukapularatkaisu jonka voi tarvittaessa laittaa nopeasti suspekteille jonka jälkeen voi sitten rauhassa katsoa että kuuntelevatko käskyjä vai pitääkö manuaalisesti
>>222526250näytän tältä
>>222525207toi on siitä '09 luokka pelistä
Näytän tänään tältä
>>222525675vanhukset ja vätykset kuolee, niin kuin kuuluukin
tää kuva oli niin söpö että tallensin sen ja haluan postata sen uudestaan mä rakastan kissoja
mitäs läksi
mut saa ja pitää tappaa
näytän tänään tältä
>>222526254amerikan poliisi tekee työnsä haluaa kovasti puolustaa kansaa mutta viaton nekru(orjuuttivat isänsä vuosina 1856-1865) tässä pitää tietää että neekerit ovat viattomia kusipää reppanoita I got that white bitch
>>222526441öö etkä näytä toi on kissa
>>222526457mau
>>222526441autistinen homo kissa
>>222526468uskomatonta täällä postaa kissa
>>222526457anteeks vaan mutta miksei nyymi vois muka olla kissa
Unohtu tietenkin yks paita tummista pyykeistä
Naapurustossa on kissa mikä aina loikoilee pihatiellä eri paikoissa, se on mukavaa kun se löntystelee jostain vastaan ja naukuu, ja sitten voi hetken silitellä sitä ja jatkaa matkaa
>>222526524isot tummat pyykit
>>222526532tuun ajaan sen päältä autolla
>>222526532tuun ruokkimaan sille myrkytettyä kissanminttua
>>222526532tuun panee
>>222526532tällaista tapahtuu vain animeissa
>>222526557>>222526570Nämä nyymit eivät säteile hyvää oloa
olin viis tuntia ulkona neljä siitä kalassanyt pötkötän hetken ja ehkä lähen takas ulosselkää kyl sattuu ku seisoo monta tuntia putkeen
puolen tunnin päästä läksii minun bussi alhamdulillah bismilla jalal-abduljalla Al islam itsekkin vihaan suomea ja syljen päälle mitäs annoitte minulle turva paikan allaahu akbar ALLAAHU AKBAR ALLAAHU AKBAR
goonaan nyt
>>222526615en voi hyvin
>>222526631Näytät tolta?
>>222526645goonaatko tälle >>222526631
>>222526615kyllä pitää antaa kattien tappaa joka ikinen pikku lintu ja pien eläin minkä näkevät
>>222526691tonko takia vihaat kissoja?
@grok kauanko saa olla auringos ilman aurinkovoidetta olin jo monta tuntii sulaako ihoni jos astun taas ulos
tein sittenkin skrämblättyjä eggsejä ja heitin kyytiin sipulin ja maissin jämät
>>222526743läski paska
>>222526736parissa tunnissa saattaa jo kärtsätä iho. riippuu vähän miten kuuma keli ja miten paljon pilviä. ihon palaminen voi tulla hieman viiveellä ja alkaa kutisemaan vasta muutaman tunnin päästä kun tulee pois ulkoa
>>222526691Se on niin vanha gubbe ettei se jaksa muuta kuin lojua auringossa ja välillä vähän tassutella johonkin. Kun se tulee vastaan niin se samantien vaan rojahtaa kyljelleen ja vastaanottaa vähän silityksiä ennen seuraavia nokosia
käynpä laittamassa vesiastian siileille ja muille pikkueläimille niin saa kissa kunnon buffetin kyllä luonto ja eläimet on ihania
heitän gyroset huiviini onneksi tietävät minun nyymit antaa oikeat diag noosit ei kannata Suomen zog huoria uskoa
voisin olla lestaadiolainen tai japanilainen nuori seuraavassa elämässä
>>222526736Riippuu vähän ihotyypistä, itse olen semmoinen etten rusketu melkein yhtään, aina jos olen lähelläkään keskipäivää ulkona niin aurinkovoidetta naamaan tai sitten himmailen jossain varjossa. Kuulemma vartissakin tulee jo vauriota jos UV yli 4, mutta kaikilla ei näy punoitus samalla lailla
pieni siili kuoleejos annat sille maitoa
>>222526736panettaa haluan nussia tota pyllyyn
pitäisköhän lopettaa juominen ikiajoiksi
mut saa ja pitää lopettaa ikiajoiksi
>>222526691nams herkku lintuset heitin huiviini ego katastrofi tuleepi mitäs päästivät egyptin liittolaiset suomeen
>>222526843hei.>>222526827okei oon vähä ruskettunu läksen takas ulos. kalat odottaa rankaisijaansa
oon löytänyt joskus maasta metsässä yksittäisen kivääri patruunan (aito) ja oon miettinyt että voisin ehkä lyödä sitä jollain vasaralla silleen että se räjähtää ja ampuu mun pääni paskaksi
>>222526915rrräääh panettaa
En ymmärtänyt
>>222526691Jos ton takia pitäis tappaa joku niin sit sun pitää tappaa koko ihmiskunta, koska ihmiset tappaa yli 9000 triljoonaa kertaa enemmän pikku lintuja ja pien eläimiä kuin kaikki kissat on koko historian aikana tappaneet.
oho mun päälaki on punane laitan lakin päähä tällä kertaa
>>222526998lopeta kaljuna oleminen
>>222527005anteeks
>>222527020älä pyydä anteeksi vaan kasvata hiukset ruma kalju
en ole ikinä aikuis iällä pistänyt aurinko voidetta iholleni enkä oo myöskään koskaan palanut tai saantu syöpää jotenkin hullu ajatuskin että pitäsi muka suojautua auringolta huhhuh aurinko rasva juutien juonia
aloin kattoon tuota sadan vuoden taloa alkoi heti harmittamaan ekassa jaksossa kun se vanha talo pistettiin huonekaluineen muussiksi ja äijä sanoo näin. homeen takiako nuo huonekalut on muka tuhottava vai mikä homma.
>>222527107niitten kissa oli kussu joka paikkaan ja se kissa pistettiin muussiksi myös
>>222527120jaa no oppiipahan
tekee mieli panna pilluaolispa pillu jota panna
>>222526983löi päällä ylimielistä huoraa tissiin oppiipahan
>>222526915H E L S I N K IELSINKI
>>222527164hankippa minun pillu maksoi 40 euroa
>>222527197en halua sun karvaista limaista läskipillua
>>222527211ei minun les laitissa ole karvoja
>>222526995>kissa on yhtä arvokas kuin ihminentoxoplasmoosiaivoiset on tosiaan näin hulluja
>>222527244mulla ei oo toksoplasmoosia mutta oon samaa mieltä ton nyymin kanssa jos pitäis valita pelastanko kissan vai ihmisen palavasta talosta niin pelastaisin sen kissan
huoh
>>222527197paljon maksaa pillu jossa on pillu eläin kiinni
en pidä mitään minään mailman kaikkeudessa ei ole mitään arvoa onneksi termo dynamiikan toinen pää sääntö pitää huolen että koko mailman kaikkeus tuhoutuu tuhannen pillun päreiksi
>>222527189en oo helsingis mut suunnittelen lähtöä salaiselle metsälammelle
>>222527295100 - 150 euroa puolelta tunnilta
>>222527315L A H T I--H--T--I
>>222527295ööh emt joku halpa köysi ja jotkut vermeet millä saada joku ansa pystyyn että saat peuran (naaras) kiinni
kela diagnosoi mut taas terveeksi (hylkäsivät sairauspäivärahahakemuksen jo 2. kerran). on ne ihmeparantajia kyllä. lääkärin mielestä oon kuitenkin työkyvytön.
>>222526689goonasin bussipysäkkidoukkarille
>>222527379mun vamma paska homo lääkäri ei laittanu kaikkia diagnooseja b lausuntoon
>>222527394taas? ei tuota voi edes kutsua goonaamiseksi kun tuo on ihan tylsää vaniljapaskaamillainen homo pystyy edes aidosti runkkaamaan tommoselle enää
>>222527315paikannan sut nyymigpt:llä ja tuun raiskaamaan sut raiskataan kun tavataan
>>222527379kelan vakuutuslääkärit on kyllä taikureita kun potilasta näkemättä ne suorittaa ihmeparantumisia.
>>222527379>>222527455se vaan tarkottaa on olemassa työ tehtäviä mihin nyymi voi mennä vammasta huolimatta
>>222527315ootko sä tos
>>222527394istuispa juu mun naamalle jtp.
>>222527455seuraavaks ois tarkotus hakee kuntoutuspsykoterapiaa kunhan saan psykiatrin lausunnon mutta eiköhän ne hylkää senkin ku kattovat vaan et mehän diagnosoitiin sut täällä kelalla jo terveeksi että töihin siitä vaan
>>222525577mikä arvo sana kuopiolle jos oot se nyymi joka oli kuopiossa?
minkä näistä nyymi söis ykösellä>>222527451ihan hirveetä tämmöne>>222527485joskus
>>222527538homo kaupunki täynnä homoja t. eri
>>222527476paitsi että ei oikeasti ole, minkä takia työkkärin asiakkaista kolmasosa on työkyvyttömiä ja ilman työnhakuvaatimuksia.maailmassa ei ole yhtäkään työpaikkaa, johon palkattaisiin vammainen työkyvytön, jolla se työkyvytön myös pystyisi itsensä elättämään.
>>222527379laiskuus ja sosiaalinen vammaisuus ei ole työkyvyttömyyttä
>>222527416oon goonaaja pro ja goonaan useimmiten vanilja tyttöjen pläppäykselle
>>222527416tyttöjen paneminen homoa ja kissat koiria.
>>222527589ei niin vaan nyymiyttä
>>222527558mikäpä vamma
väsyttää megana
>>222527642pidä huoli omista asioistas homo
>>222527598toxoaivo jätäpä pikkulinnut rauhaan
>>222527656tiesin nyymi on terve kun pukki höhö
>>222527544joku toby ei sulla näytä olevan tai jos on niin sen mallinen
>>222527597aika sama homma. tosin kuvan kaltainen toiminta menee myös.
>>222527544minnow spoon oranssi
oispa soc tyttis
väsyttää vegana (street fighteristä se vega)
oispa söb tyttis
>>222527598heteromies ottaa ja raiskaa ja homot on sellasia iljettäviä leperteleviä rakastelijoita
oispa nyymityttispoikkisvaimo
>>222527598pääsispä puristelee tytön mahaa
>>222527544tuo punapäinen mato
>>222527760ai tää
>>222527315Herkullinen kieli
>>222527755tuommosilla on cock
Miettikää nyt, hyvät ihmiset. Miksi söpö tai kaunis ihminen olisi täällä?
>>222527707on mulla tos oikeella räsäsen alla
>>222527817nams
>>222527865sillä heität vonkaleen
>>222527861kaltaistensa seurassa
>>222528071>>222528071>>222528071
nyymigpt valo sovellus onko hyvä
>>222526631Ihania söpöysjälkiä reisissä
>>222526983Kumarsi niin rajusti että pää osui tissiin
>>222527244Jokainen kissa on mittaamattoman arvokas
>>222527394linkkiä bussipysäkkidoukkariin? luin joskus mutta en muista mistä löysin sen