le og gråte-utgavenforrige: >>222525356
>>222534369syns ikke denne var verdt all HYPEN som ungdommen sier idag
>>222534369denne var svak synes jeg
yabadabadoo!
>>222534430eh jeg lastet ned en ny font på datamaskinen min og bilderedigerte den lille tv-en i familiefyrlogoen til å brukes som prikken over å-en denne trådstarteren tok flere minutter å lage
>>222534369Familiekar trådstarter. Over.
>>222534493fy flabbe, du blir jo syltynn av slikt jobb
>>222534513Mottatt, slutt
over. over
>>222534554ruller
jeg vil daske Sigrid på rumpa
>>222534554>kræsj pinkog der kom tårene gitt...
>>222534596Patetisk.
>>222534596slutt å breve bilder av kvinners rumperjeg blir gal
>>222534493du er jo kjempeflink med pese og vil nå langt her i livet!
>>222534635jeg syns vi skal ha en hel jenterass utgave jeg
>>222534554>matnostalgimegmegen fra r norge...
brev skummle brev
>>222534554gi meg en båtsmann takk
>>222534701
>>222534513>Familiekar trådstarter>>222534681>jenterass utgave>>222534701>skummle
>>222534701hvert sekund logger 3 nye indere på internett
Vurderer å ta en sovepille i dag også.
>>222534701*brever brev om demografien i norge*
>>222534860ikke gjør det
>>222534766kunstnerisk bipolar bpd-jv som elsker narkotika <3
Hyyysj!! Løven sover
>>222534874Hvorfor? Søvnen min er helt drit uten det.
>>222534803god morgen Sindre
spiste netopp sånn 8 kyllingevinger
>>222534766Imaginiser kroppslukt og -tall.
>>222534904Hvor mye koster det på butikken i nytelseslandet?
>>222534635forestill deg lukta!
>>222534939det var noe gammel kjøtt så tror de kostet 20 kr. eller sånnnormalpris er vel 30med strøm blir det vel 21 kr. for maten i dag
>>2225349798 kyllingvinger er ingenting. Er du småkar?
>>222534979Og hvor mye for fransk hotdog?
ååååÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH!!!!!GIGANTISKE FEITE DAIER!!!!!
>>222535005jeg har bmi på 30>>222535008vet ikke desverretenker sånn 40 kr. hos pølsemanden kanskje
>>222535074heldig som har pølsemand
>>222534554Laveste prisen jeg husker på pin-up er 5 kroner, så dette er nok sent på 80-tallet.
jeg ble litt redd
>>222534766ville bare hvis hun har på seg pelsdrakten
>>222535143du skulle ikke ha spurt om skumle brev da!
kveldens tredje sprutbæsj etter kålen jeg hadde til middag
>>2225351251989
>>222535174>sprutbæsjminst morsomme bøøøæærdshjepooopen rompa kan komme med fåvæ
Fy faen.
>>222535174>spiser grønnsaker>får massiv diaré med engang>Grønnsaker er sunt for deg! Knegg
den nest minst morsomme bøøæærdshjepoopen rompa kan komme med er den som er litt småhard og blandet med skikkelige feite fiser slik at rompa bare skyter bæsjen hardt inn i doen slik at den setter seg fast
>>222535240Hei kjøtteggogmelkanon.
Solidtilstandskjøreren min takket for kaffen så nå har jeg installert vinduer på nytt på den andre solidtilstandskjøreren. Fikk lastet ned ildrev, men lurer på hva hvilken reklameblokker det er som er god nå, husker ikke hvilken jeg hadde før. Noen som vet?
*fôrer birgit med anon's grønnsak's gryte like før hun skal rulle bort til gaten i enden av gardermoen og en tynn brun stråle skyter gjennom seteluken ut over hele steingulv-traseet så alle på innenriks ser og lukter bhirghuit bhuardsj mens hun stønner og klynker fordi hun er sent ute og må kjøre slalom forbi alle mongoene som står i veien*
>>222535307Enda verre når det bare går halvveis ut så det blir evig med tørk
>>222535364er det ikke ublokk opprinnelse som er gåtilen?men >vinduervik fra meg, din vinduhindudindu
>>222535239så henne på flyplassen da det hadde skjedd. jævla oppmerksomhetssyke megge
>>222528554hvordan blir dette bildet med rødt nebb?
>>222535458da blir nebbet rødt
Bolognese med masse smør og ost nå snart
>>222534554>bare de kjedeligste overlevde
>>222535761fy flåbb
>>222535382dette :(
>>222535761Kjapp løpned? Så burkahurper først.
>>222535426Det hørtes kjent ut, jeg går for den
>>222535810
>>222535810ja du var ikke det første for å si det sånn KNEGGEKNEGGELEGGEKNEGG
>>222535884knegg ;) dette dette
>>222535810>dfn ingen gikk i burka i norge på 80-tallet, og man så aldri en utlending noe sted
>>222535749https://en.wikipedia.org/wiki/Regression_toward_the_mean
>>222535943Stakkars generasjonene som måtte vokse opp uberiket. Heldigvis har de samme generasjonene gjort det umulig for fremtidige generasjoner.
>>222535884er det ikke litterært homser i mummidalen? (noe som heter homser)
>>222535984jeg har ikke gjort noe som helst tenk
>>222535984Knegg
9GGERENen del av norgehvorfor?bruningballnorges nasjonalsport
>>222536018Mummidalen er bare en eneste stor homofil voldsorgie
>>222536018Jo det er en karakter der som heter Beppa
>>222536085Mummikopper=Apekopper=Homsekopper
>>222535984Takke ikke klandre
>>222536158knegg;)
>>222536018jo, det er homser der, slemme
men... knekketid?
>>222536365JA :D
>>222535943første gang jeg så brune mennesker var på slutten av løvenes konge-VHSen når de sang sangene
>>222536394jeg sa til mamma oi det er sjokolademennesker joog mamma sa at jeg ikke fikk lov til å si sånne ting
husker jeg hadde en pakkisvenn i barnehagen som jeg kalte for neger. lurer på hva som skjedde med han
for meg, det er Thea Sofie
Faen, innså ikke før nå at jeg har mistet hele froskesamlingen min.. :(Og alle reaksjonsbildene.. Jeg har jo samlet i mange, mange år..
>>222536603Når fikk Thea digre Næsser?
>>222536432Sånne som mammaen din er grunnen til at Norge er nednegret nå
>>222536603>den halsen og epleTranse laget i labb status?
hold kjeft et liv mand, jeg er ferdig
>>222536691jenter har eple også det er bare på en mindre skarp vinkel så er ofte ikke synlig
>>222536603mennesker er så utrolig SCHTØGGe....skulle ønske jeg var født som noe annet
>>222536649jeg ga de til hennejeg er puppeluppeånden
>>222536900Du sausa inni henne og nå er det bolle i ovnen?
>>222536603ligner ikke på henne
>>222536891Pungrotte?
>>222536891>skulle ønske jeg var født som noe annetbarschjer som tror på reainkarnasjon bekreftet
Er det jeg som har gått fullstendig nøtter eller har jeg rett i at venstresiden får bare få år siden ikke hang seg opp i at somaliere var like norske som nordmenn, de bare sa at de aldri kom til å komme i flertall?
>>222537053>venstresidengolemene
Store pupper i trang genser
stor mage i trang genser som henger litt utenfor
Får såve litt før Norge blir voldtatt av senegalesiske mandingoer kl 02.
>>222537036>reainkarnasjondet er faen meg lite som skremmer meg mer en at dette kan skje megble jo født inn i det lottomillionær livet, mann i norge, men greide å drite det til så forjævlig likevel, hikst
>>222534554gi meg.... en BAOT IS... hehejeg tror ikke du hørte meg... en BAOT-is, hahaha.... hahahahHAHAHHA bAOT IS
>>222537282Mener de Båtsmann? Det blir 6 kronasjer min gode mann.
>>222537255Det sjal sprutregne vistnok
>>222537282Jeg er både for ung og for gammel til å få glede ut av BAOT IS megmeget.
>>222537278>men greide å drite det til så forjævlig likevel, hikstknegg, dette
knegg.no
ulv.no
>>222537440og der kom tårene
>>222537440Smarte dyr. Spiser bl.a. sau.no
vært full i 75 timer
>>222537536du er jo en kjempeflink danske!
>>222537536>dansker kan drikke seg snydens for 60kr dagenHeldig
>>222537685nej den koster 70 kr. nåvar 60 kroner i 2021
Hvis du er født etter 1995 så er det 0% sannsynlighet for at du har gått én (1) full dag uten å ha sett en eneste reklame.
>>222537810Født i 1998 jeg da
>>222537827Sykt at du aldri har hatt en eneste reklamefri dag i hele ditt liv.
>>222537810har ikke sett en eneste reklame på nesten ett halvt år
>>222537861Umulig, folk har jo litterært reklame på klærne sine.
>>222537861>>222537868Og det er plakater over alt ute.
>>222537868ser alltid i gulvet når jeg møter folk
var du med til å stenge poolen i 2006?
>>222537886Før min tid.
Hvordan er dass situasjonen der borte dere som er på VM? Er det nok urinaler eller må dere pisse rundt i busker og slikt? Må man så må man, har selv stått i kø med tusenvis på stadion på konsert , faen ikke bare bare etter noen øl å holde seg.
>>222537909Amerikanere vet å bygge stadioner fåvæ.
knekket øller btw hahadet ble en aloha 0,33 et eller annet fra butikken
>>222538239godt
>>222538239kanskje jeg skal knekke en jeg ogsåer jo nesten 5 timer siden sist gang jeg knakk opp
>>222536646herregud :( stakkars, vem tok de????
>>222537909mørk bukse
spiser bær med fløte
>>222538419å fy flåbbe du leker ikke sommer
>>222538515det er frosne bær fra rema varmet i mikroen med sukker og fløte på
>>222538556Da så.
jordbær med fløte ja... tenk at en dag kommer ingen til å ha råd til jordbær eller fløte i norge, ingen kommer til å melke ku og selge fløte på butikken, det kommer ikke til å være butikk engangintresangt å tenke på sånt egentlig
>>222538699jordbær vokser jo i naturen. gratis å plukke
rødgrød med fløde
jordbærjenter med fløte i puppenetenk at svensker kaller dem for jordgubbar
hvem oppfant ordet "brystVORTE"? den personen var DUM og EKKEL
>>222538760enig
kan merke jeg våkner opp nåkom så anon la os party
>>222538760var vell en eller annen germaner for 3000 år siden som syntes brüstenwörten breskrev brystvorterelns
>>222538760lag et nytt ord for brystvorte NÅ
>>222538858Melkesluse
>>222538858suttenupp
>>222538858Ungdommen kaller det nippels
>>222538889ungdommen er idiot
>>222538874>>222538882så menn har også melkesluser og suttenupper
>>222538882Knegg
gutta jeg vil lage trådstarter men jeg har iingen ideergi meg ideer til en skikkelig bra trådstarter
>>222538858Brystpil
>>222538957suttenupputgaven
>>222538858IMilkServiceAdapter
>>222538965Denne tar vi
>>222538957jenter som tisser eller det er nå år 2005 og jeg laster netopp ned noe på emule med noe ganske fort 512k bredband, skidegodt
>>222538957han der andenegeren med rødt nebbfor da ser'n ut som ei blekkfeis
>>222538957samisk
>>222538957det utrolige digitale sirkuset utgave
>>222538957Arendal-utgaven
>>222538957norsk-senegalsk vennskapsutgave
>>222539132kan benytte hvilket som helst bilde av oslo(bødsjebyen)
kjeks, ser en ny dansk dokumentarfilm om "jagten på creeps" noe om gutter som filmer jenter i omkledningsrum, på butikken og og og... jenter som tisser på gatenhun journalisten er dum som en dør, kjeft en fucking idiothore
>>222539609kjeks!
>>222539609>jenter som tisser på gatendu som filmet?
>>222539630gjør ikke sånn ting, er redd for å bli tatt og få store problemerjeg bare kigger
hallo halloo hvordan står det til?
>>222539652
>>222539642>jeg bare kiggerskidegodt
>de mørkeste afkroge af internettetwow, er det en hjemmeside som ikke er facebok eller tiktak??? syktnormale mennesker burde aldri ha fått adgang til internettet
>>222539757dette (også, du er snill)
>>222539757>de mørkeste afkroge af internettet/skandi/?
Til anonsen som ba meg unngå sovepiller: Takket være deg får jeg mindre enn 7 timer søvn i natt,
1 time til kampstart gutta
>fawzi warsame sa inshallah på Stortinget>er nå leder i AUFknegg!
>>222539942rasekrig?
>>222540005han er faktisk advokat. er du advokat?
>>222534554Like kje is, så veit kje ka ispidna kosta eller ka isa så forsatt finst i butikkjen.
>>222540026Han er advokatfullmektig. Nei er ikke advokat og skal heller ikke bli det men er snart ferdig utdannet jurist
>>222540022Ja 10 hvite nordmenn + nusa mot 11 kullsvarte senegalesere
>>222534554savner denne og kaptein sabeltann isen
har gledet meg til fotballkamp i hele dag, men gleda meg litt vel mye, så nå har jeg drukket oppall ølen :(
>>222540081knegg, din tøs
>>222540081Njakk?
>>222540026Advokater er på samme moralske nivå som prostituerte, kun hakket bedre enn skuespillere.
KOM IGJEN DÅ, BANG BANG BANG
>>222540066Nusa er rasist allebien demses!
viser dem kampen på nrk?
>>222540121oi, bare en brunost jo
>>222540121Litterær svarteste laget mot hviteste laget
>>222540101drikker ikke sprits. blir så bæsjebrevete
skulle ønske det ikke var lov med sorte i nårge
>>222540067Skjeen produserte mange kortfilmer av filmframvisning kvalitet. Spesielt Spisediskape kanalen hans var bra! Uten om Deig Gåer, så var han og Filmframvisningssnobben mine favoritter på kanal storlig.
>>222540185
>>222540203vem er du
U
G
>>222540203>fisepisser deg rett i snusmumriken
A
T
I
>masse pigetissbrecing i tråden i det siste>selv på biz nå brevet en fyr tissepornoFy flåbb
oi :) artig
>>222540303Store Tiss kontrollerer kanalen
Slemme Mamelukk som fikk brevet sitt slettet, nå er det dyslektiske Nugatti tårnet våres totalt tullet til!
piger der tisser kontrollerer mannen
>>222540347Lar du deg førest bort med tissestrømmen?
>>222540361jeps, jeg skal ta meg en liten vodka nåferdig med "dokumentaren", kjeft den var dårlighun verten er for dum til jobbet, eller kanskje perfekt til jobbet som journalist i 2026faktisk var marta bedre i gutter mot verden og hun var ikke så bra
>>222540393Blander du vodkaen ut med leskedrikk og isbiter eller shotter du?
>>222540411tror det blir noe med leskedrikk, sjåttet den natten til fredag da jeg ikke kunne sove før jobbenliker ikke å brenne halsenog godt med noe veske så jeg blir hydrert like som de beste jenter
tenk at dans kanon har jåbb, heldig
Laver meg bacon og agurk sandvitsj
>>222540464faktisk er det noe forpulete lort
>>222540550foto, takk
>>222540565men da får du vel penger? så du kan handle øller og flæskesvær
>>222540595ja men jeg bryr meg ikke om pengerjeg vil ha tissejv, kjærlighet og frihethva jeg får: stress, lortesøvn, kjedelig jobb, depresjon og selvmordstankerja det var hva samfunnet hadde å byte på
>>222540611slemm samfund :(
tenk hvis beppa hadde visst at man får kjøpt klubbsmørbrød til 40 kroner eller noe på rema da
Aksje??
>>222540710kjeks. han må være kjekk
>>222540570
Nå kjører vi!!!
>>222540780>>>/sp/
>>222540710Satans ekle jælva mulatter og annet meksikodritt!
>match suspendedhva skjedde
liker at senegal har tivolimusikk som nasjonalsang
>Norge i kølsvarte drakterfor noe våkent tullball
hvorfor spiller norge i svart og negerne i hvit? er det en slags vits?
>>222540886hadde ikke vært mulig å se de sorte om sorte drakter
>>222540914sant, man hadde trodd at det var sin egen skygge
negern sender selvfølgelig ikke ballen til en åpen Håland
>>222540945Dette er en kommentar på velferdsstaten
>>222540959de ødelegger alltid
>>222540959Kjeks
Var godt med to timer søvn for å se FIFA sportsball 2026.
>Negerne forstår ikke avsideregelen
>>222540980vem såve stilling
>>222540995Er en sånn side/magesåver. Fosterstilling hvis det er kaldt.
Ryerson owari da
>>222541006ok, takk
>ødegaardLol han skulle ikke blitt veganer
>>222541024Han er jo Tinehore
>>222541024Synes ikke han har vært så verst hittil.
>>222541040Tine sine produkter er aspartam søppel. Tråden bruker røros
>>222541074>aspartam søppel
>>222541074>*flytter målpålene*
INGRID PÅ TVEN
vi trenger aspergerkongen
Dette er egentlig Afrika vs Erling Håland og norske pizzabud.
>Epsteinbarna på tribunen :3
>>222541087Ingrid tenker på SSK
>>222541087Jøss, er det ikke han typen til Obama som sitter ved siden av snøprinsessen? Store Mikkal eller noe?
>>222541094foto
>>222541094>>222541105hvorfor er dere sånn
>>222541125Fordi monarkiet skal dø med Halal
>>222541113stemmer det
>>222541113nei, det er en annen blåmann
>>222541133selfølgelig. drep deg selv
>>222541113>>222541134>>222541135Kommentaren sa at det var førstedama i Senegal
skal jeg legge meg i senga?
>sønnen til rød larsen ble funnet død av en overdose på en parkbenkØhhh hva faen?? Trodde han døde i eget hjem jeg dette stinker jo drap
>>222541141hvilken kommentar?
>>222541161*kommentatoren
>>222541167kommentatorens kommentar
Daim bror. Dette er amatørspill på begge sider.
>>222541188Det skal være Snickers og Twist
>>222541205snickers er bedre enn twist
>>222541219Fordi du liker ting som ligner SSK?
>>222541236Gøyal Kvikklunsj-mann
>>222541247ekte mokkamann det der
>>222541149foto, takk
>>222541259Dette>>222541149Hvor har du dette fra?
>>222541236>Mbutu, do må vinna mot Nårge for Senegals aræ, ellers så spise jei hele din landsby!
oof
>ødegaardVeganer
>>222541291Bevis
>>222541291æsj
>>222541268Kamerater sa det til meg på fylla i helga
Ødegaard er så ubrukelig
>>222541304Synes han har vært flink i kveld jeg :3
>>222541259>>222541268>>222541298bare godta det, ikke vær så mistenksom
>>222541298Han er utsulta og ser ut som narkomankjør
>>222541315Bare gjør det tråden sier, bror.
>>222541317Synes han har vært mye bedre enn mulatten
>>222541321ok :)
>>222541329>mulattenhan er neger
>mbappeer ikke det en gammel sang av de langhårede hanson brødrene?
>>222541347Mora er blondine
juhu
PEDERSEN
HVIT MAKTHVIT MAKT
Rett før pause. DEILiG
>>222541378søt
fy flabbe vi vinner jo hele VM
Pausemat? Pausedrikke?
>>222541406nei
>>222541406>Pausemat?Kuk>Pausedrikke?Sæd
>NOR10SEN
Hammerfesting som måtte fikse finnbiffen ja.
>>>/sp/>>>/sp/>>>/sp/>>>/sp/>>>/sp/
>>222541422
Isje løye, Erlingz
>>222541457>>222541457>>222541457>>222541457>>222541457
>>222541455>>222541455>>222541455
>>222541459Utgave for demokratisk tilkoblede anoner>>222541463Karanteneutgave for håpløse mongoer
>>222541364kul historie
>>222541463denne var fin, spar på den
>>222541463Beklager denne>>222541476Jeg studerte ikke trådstarter nok før jeg kommenterte, fin starter.