knallhard kritikk-utgaveforrige:>>222513311>>222513311>>222513311
Eg må dride
navburgere er billig, 29 pakker kostet meg bare 1150 kroner eller noe med coop medlemskap
>>222525356Ugyldig laget før dultegrensa, dds.
>>222525634vem stykk pris
>>222525650Det er lov å lage før sultegrensa siden alle anoner sitter med gode brev men de venter til ny tråd med å breve
Drar på butikken, skal kjøpe kjøtt og kål
>>222525650høres ut som knallhard kritikk for meg
Middag?
>>222525634ja så det 39kr for 2 svære burgere er faktisk helt greithar ikke grill da
>Hei! Du har fått en ny oppgave fra Nav. Logg inn på Nav for å se hva oppgaven gjelder. Vennlig hilsen Nav
LØSLAT MARIUS
>>22252570239 sånn sirka
>>222525834jåbb søke kurs?
spis mindre kjøtt din feite tjøddus
>>222525917hei jonas
>>222525917jeg er et 190 kilos kjøleskap av kjøtt
>>222525703nei
det blir veldig gøy om den somalske negern blir auf-leder. vedder på at det tar maks en uke før det blir kjent at han hverken kan lese eller skrive
>>222525897100% sykemeldt i 7 dager
>>222525958Han er visstnok advokatfullmektig
det er mange i tråden som ikke kan lese eller skrive
>>222526049mhm >;D
nå smeller det vel
>>222526121Artig å se at han er medlem i AUF sagene, er jo der hun Waris som lagde tiktok om at hun gledet seg til at det ble flere abdier enn anderser i Norge er medlem
>>222525958han er advokat og faren er lege
>>222526472>lege>advokat>iq under 70
trodde jeg stod bak en jøde-jv på resturant idaghun lagde kjempekø mens hun prøvde å overbevise søtnos-jv i kassen om at hun burde få en gratis brus pga den og den rabatten eller kampanjenviste seg å være østeuropeisk menneskeavfallhun fikk brusen sin gratis, men det var fordi søtnosen var lei av henne og så hvor stor kø det varfy flabbe altsåat man må ha slikt pakk i landet sitt
fy flåbbe
>>222526585somaliere burde spise kjøtt i stedet for banan med ris
>>222526758Henning døde for Fette-Marithun røyker nå med Hennings lungerog hun ler
>>222526799hei allesammen, velkommen til, en ny dag, HER, på epsteinøya
>>222526841vulgært brev
>>222526758Baserte Tor Bugge.
>>222526841kneggherregud for en lidelse at jeg skal få opplevleve "Dronning Fette-Marit, Ludderet fra Sør, Den Vide Port, Første av Hennes Navn" i min levetidmens sprengere, blåmenn og nårmisser klapper og gråterfy flabbe som man lider
>>222526919Bare vent til den store inderbølgen i 2029 med FrP i spissen du :D
spådåmmen om flere eksilanter vil nok stå
det er egentlig helt OK for meg at det blir færre renrasede ariere. det gjør meg og mine gener langt mer verdifulle :)
Slutt å spise kjøttSlutt å kjøre bil
29 GRADER I STUEN ALLEREDEDEN JÆVLA SOLEN SKINNER DIREKTE INN FRA 4 OM DAGEN TIL 9 OM KVELDENVI FÅR IKKE LOV Å HA FØKKINGS VARMEPUMPE PÅ BALKONGEN I BORETTSLAGET OG MARKISEN ER FOR KORTAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
>>222527227slemm bo retts lag
>>222527227
>>222527227Du fortjener det
Hvis du ikke kjøper utgående kjøtt for -50% og sparer minimum 15000/mnd i profitable selskap, hvorfor er du sånn? Er jo lett å bli rik gjennom å lide i norge i ca 10 år
>>22252722712 grader ute hos meg
>>222527084Jeg skal til Georgia
>>222527341>spare i aksjer i et land hvor de tar 37,5% av gevinsten Kjeks
>>222527404det er litt kaldt dafyshj
>>222527414smart
>>222527440dette (ikke glem formUeskatt)
>>222527440dhn at Støhre ville øke den skatten til 50%
brus: med sukker eller kunstig søtning?kjør debatt
>>222527440Du sender månedlig sparing til ASK og IKZ. Disse har skatteutsettelse på alt du gjør, frem til du tar ut.Men når du tar ut, når du er 65 år eller hva enn du velger, så tar du ut fra ASK, og du trekker automatisk fra det du har satt inn, ikke gevinsten, og du skatter ikke. Hvis du har gjort det så dårlig at du må trekke fra IKZ, så betaler du litt skatt fra kombo innskudd/gevinst. Ikke 40%.Du bygger også IPS og annen pensjon.
>>222527562Slutt å drikke brus
>>222527575>fanges i støhrerens slaveleir til du skal dø
>>222527442men komfortabelt inne
basert øk høyeste skatten til 90% høyresiden vet at de ikke får min stemme
>>222527577 >>222527562jeg drikker en kola nå :)
>>222527638Coca-cola?
>>222527549….
>>222527575>når du er 65 årHvor virkelighetsfjern er du bestefar? Er du klar over den absolutte tilstanden demografisk i Norge og Europa innen den tid? Du gir jo ut råd som om Norge er 99% norskt
>>222527753Ok, så du sier man bør bunkre opp ammunisjonslageret i stedet? Hvilket kaliber er /vårtkaliber/?
>>222527753https://www.vg.no/nyheter/i/OkgV93/naa-ber-mimir-om-hjelp
>>222527823til geriljavirksomhet i norske skoger kjører vi 7.62x51
>>222527753Det var et typisk eksempel. Det er bare IPS som har alderskrav. Jeg er 38 år og vil snart tjene en million i året bare fra 10% antatt avkastning. Jeg kan når som helst trekke hva jeg vil opp til det beløpet jeg har satt inn, skattefritt, fra ASK. Men jeg personlig trenger lite, så satser på å komme meg til rundt 100 millioner når jeg er gamling
>Jeg tar negervogna til jåbben>Stanen: Heisann, vi skal ha penger for det.>Jeg jobber 8 timer om dagen>Staten: Heisann, gi meg 30% ellers er det rett i fengsel>Jeg drar innom butta på vei hjem>Staten: Husk 15% til meg + avgift på kjøttet.>Jeg drar hjem til boligen>Staten: Husk 5% rente + avdrag + tips.>Jeg bruker aften på å investere spare pengene mine>Staten: Hei igjen, det blir 37.5% til meg.Sånn ærlig talt, hva forventer de at jeg skal gjøre med disse pengene? Uansett hva så skal de ha sitt.
>>222527953hva skal vi gjøre etter oljen anonsen??????? har du tenkt på det??????????????
>>222527953donere de til Plan Fadder og Ukraina eller noe
>>222527577jeg drikker det sjeldent. jeg vet ikke om sukker eller aspartam er verst
>>222527672ja :)>>222527823tållsju
>>222527227huff :(23 grader og overskyet her i B*rgensområdet
10 grader
>>222527575dette dette!
>>222527953Les postene mine om ASK etc. Du kan bruke f.eks 20 år av livet ditt på å spare i skatteutsatt konto, og så kan du på eget behag trekke tilbake når du blir litt eldre med 0% skatt. Dette for å smøre på pensjon du har utenom. Deretter med litt skatt. Bruk en time eller to til å forstå de forskjellige kontotypene vi har tilgjengelig i norge.
>>222528064Fy faen. Å uironisk drikke coca cola er kanskje det mest harry du kan gjøre. Vedder på at du er en sånn feit 50 år gammel eksnarkoman som tilber USA og ser på action-filmer og liker rock og rull og countrymusikk. Faen meg verre enn hjernedøde pepsi-horer.
>>222528134folk som anon ser bare problemer, ikke løsninger så dette er bortkastet som perler for svin
>>222528134>postene
>>222528158
>>222528134>Les postene minedet er faktisk ett av de største målene mine i norgetråden å unngå akkurat dette
>>222528364Du har ikke lyst til å ha 100 millioner når du går av? Mye mer hvis du i motsetning til de fleste andre i tråden er under 30
>>222527886Du har 10 mill på konto?
>>222528408fattig naut -> spar i fond -> 9 figurer på nordnetjeg føler jeg gikk glipp av noe nå
>>222528452naut -> ??? -> profitt?
>>222528485ja!
>>222528408du brever bare her fordi folk ler av deg på /biz/alt du sier er dumt og ingenting av det er morsomt
>>222528554skummel figur. hvorfor har en and kjeve?
>>222528424Veldig nær den nå med alt inkludert>>222528452Spis utgående mat, ikke kjøp luksus, og spar 10-15k i mnd i ETFer og fond. Alle i norge klarer dette>>222528521Sjekker /biz/ et par ganger i året kanskje. Orker ikke all krypto-spammen
>>222528485>???datapengederivater (evt. datapengen venn)
>>222528709hva gjør du i nisselandet?
>>222528554>hmmm nå skal vi lage tegneserie om en av spillerne på landslaget for å underholde norske barn>hvem skal vi velge …. Ja vi velger den eneste bjuwrdseren i startelleveren Fy flåbbe!
>>222528590>Et børsnotert fond (ETF) er en samling av verdipapirer. ETFer handles på en børs, på lik linje med aksjer.Aldri hørt om dette før, hvem ETF skal jeg kjøpe?
>>222528554>filnavnetKjeks! >>222528746Minnebrikke eller vann
>>222528709jeg ser på den martini fyren på degrøret men jeg får ikke kartfordels kanalen hans til å laste på telegram :( ellers hadde jeg kortet bitmynt nå, men ingen jævla ting fungerer for MEG >:(
En LLM hadde fått slag hvis den prøvde å oversette denne tråden til engelsk.
jeg er styggest og rarest i utseende av alle i tråden
>>222528806hikst ;)
>>222525834ble anspent bare av å lese >Hei!
>>222528819Du er søt somen sukkerklump
>>222528554tegnebutikkanon? bruk malingsfyll på nebbet til Andtonio Drusa.. med farge rød :D
>>222528746Jeg har over 75 forskjellige investeringer. Men hvis jeg hadde måtte velge et par pga lite penger, hadde jeg spredt det mellom teknologi-fond, Norge (Nordnett Norge), tema-ETF som cybersecurity (husk å sjekke årlig avgift, styr unna de dyre), og 25% til enkeltaksjer jeg har stor tro på. Grunnen til at jeg ikke sa s&p500 her er at teknologi-fond allerede dekker mye av det + s&p500 er litt dyr nå i p/e
det som skjer i russland skjer i vesten bare to uker etter, så forbered dere på rasjonering av drivstoff etterfulgt av null drivstoff og strøm.
>>222528877Takk, demorailseringsanon.
>>222528839takk
>>222528877kan du kappe av deg tissen med en sirkelsag for tråden om det ikke skjer innen 2 uker?
*gander tråden*
Hallo. Jeg ser at de der jævla persiennene jeg har brukt på treningsrommet er jo bare piss, Man kan se rett gjennom dem. Rett inn i rommet, men klart det gjør ingenting om man går rundt i bar overkropp i sin egen leilighet. Kan da for faen gå rundt i hele leiligheten i bar overkropp.
>>222529093ivareta norsk kultur
>>222529093Naken også, det er ditt prompebo.
>>222529059nei
>>222529093Slutt å breve ravenous revolter brev som om drt var dine egne brev
>>222529226da gidder jeg ikke å høre på deg heller, du er ikke seriøs
>>222529248>ikke 100x3kitåkd
hydrerte jentersund og god med bra helse i kroppen
>>222529252nyte i nusa
>>222529256hihiRR sine brevog det var en annen anons ide å gjøre dethahajeg er en TYV
>>222529277Du skal vel se Norge - Senegal kl 02:00 i natt?
>>222529318leggetid nå da så våkner jeg til kampen :D
>>222529328flink!
>>222529277liker du det best?eller gult tiss?
>>222529385det er ekelt når noen jenter lager pornofilmer og det er veldig gul urinfy faenFOR HYDRERTE JENTERdem er god ja jeg skal smakegår på butikken, farvel
Gidder ikke å slave vekk hele livetJeg trenger ikke å spare til jeg blir gammel når jeg garantert begår selvmord eller dør innen dessJeg kommer aldri til å eie et bra husJeg har ingen å spare for og kommer aldri til å ha detJeg har ikke lyst å gjøre noe som helst
>>222528877å nei… huff… da blir vi jo eit kommunist land
>>222527341>spar hele livet og nekt deg alle gleder for å bli «rik» i en alder av 60Ellers takk
Gutta hva om vi begynner med organisert vinningskriminalitet
>>222529419Brev bilde av hva du kjøpte når du kommer tilbake.
>>222529505dettekjøp dansk pottisjeg vil se dansk pottis
>>222529498vi drar til Amerika og lager barnehager
>>222529520Det heter kartoflis i dk
>>222529425
>>222529541fy flabbe det er jo som et helt annet land der borte
trøbbel i trusen...
>>222529425>jeg har ikke lyst til å gjøre noe som helstDette
Gutta, forretningsidé:1. Stå utenfor en minibank2. Vente til noen kommer for å ta ut penger3. Ta på maske og ta fram kniv4. Tvinge dem til å gi oss pengene
>>222529568Disse er like norske som deg og meg men det er viktig å få de inn i alle områder og posisjoner så vi får mangfold der det før bare var nordmenn men de er like norske som deg og meg
>>222529576Der nede heter det fordi vi bor på et strategi kart.
>>222529590https://www.tiktok.com/@emandagoat1st/video/7642863215872871711
>skal se på porno>alt er KIpervobrødre, det er over
>>222529568Jeg ville aldri tillate at barnet mitt ble slik
Gutta, enda en forretninsidé:1. Vente til folk reiser på ferie2. Bryte oss inn i husene deres når de er borte3. Ta med oss verdisaker4. Selge dem på internett
>>222529639>pervobrødreKjeks
>hæcker vipps>tjener meg styrtrik>sender alle pengene til russland or nordkorea
>ha på fin dress og skjorte >gå til diverse kontorbygg>ta med tilfeldige ting ingen vil savne >bruke pengene du fikk fra å selge dem på doppe
>jåbb
Anime.. doppe.. sodomi... det kaller mitt navn.
Gutta, enda en forretningsidé:1. Opprette en snapchat-konto2. Komme i kontakt med kåte ungdommer3. Manipulere dem til å sende oss obskøne bilder4. Lagre bildene5. True med å sende bildene til deres vennerog familie med mindre de sender oss penger + flere nakenbilder6. Repeter adinfinitum
>>222529668Skulle til å skrive det samme, kjekset godt av brevet hans
>>222529742Hva om vi simpelthen sendte ut masse små falske fakturaer til store selskaper Dy faenhva om vi gjorde dette men med gamlegodtroende halvsenile damer også Fy faen
det er vel ikke noen ulovlige greier dere snakker om nå
synes ikke det var morsomter nok sammehomsing
Hva om vi liksom ringte til gamle pensjonerte folk og latet som vi var bankansatte eller kripos eller noe og fikk dem til å gi oss innloggingsinformasjonen til nettbanken deres og så bare overførte vi alle pengene deres til våre kontoer
>>222529916Dette.
har anonser blitt gjennomlooshet idag?
Argentina mot Østerrike kl 7!!!Husk å hydrere.
>>222529590>>222529667>>222529818>>222529930brune hender skrev disse brevene
>>222529523kjeks, hva ble etterfyrstikken av det egentlig?åja, ingenting, som vanlig
Hva om vi bare går ut på beiter og tar sauer og kyr og så krever vi penger fra bøndene for å gi dem tilbake igjenFy faen hva om vi gjør dette men i steden for med gårsdyr så tar vi barna til folkDe ville jo vært villig tilå betale mye større summer..!
>>222530109Dette men uironisk
>>222530109søskenbarnstatus?
hva om vi bare er brune jungeldyr som vandrer over grensa og så later vi som vi er norsk (jeg elsker å spise kneippbrød med brunost og høre på karpe og lese partiprogrammet til Ap) og så finner vi andre og så krever vi hvert eneste velferdsgode vi finner
Har lyst til å bli en røver og banditt Virker spennende og meningsfylt
>>222530131fy flåbbe
støre har presset oss til det ytterste
>>222530109hvor skal du gjemme sauer mens du venter på løsepengene
shut the fuck up faggot nigger the devil butchers your balls
altså, tidsedansken kom ikke tilbake fra butikkenhar vi råd til å miste enda en fra tråden?hvordan redder vi han?det er jo et helt annet land der NEDE
>>222530232kebab
>>222530195grin mer >>222530243
Kjøpte meg ny tv, den var 150cm bred med føttene. Tvbordet på 149cm..
>>222530246han ble nok fristet av billige pølser fra pølseboden
>>222530334fremdeles mulig å sentrere.
https://www.youtube.com/watch?v=Rf7ROU2_8UA
>>222530334er det kattebur eller har du sånn liten sojabikje?
>>222530334synd du ikke har noen spill å spille på den
>>222530334du er jo en rullestoljv
>>222515769>>222525247vi tar denne
>>222530334dåkseanon studerer muskelmasse og sokkestørrelse
>>222530397
>>222530334heng den på veggen
>>222530376Det er en støvsuger.
>>222530334svær tv
>>222530376>anon vet ikke hvordan er støvsuger ser utsjekker ut
>>222530334
>>222530404Enig
>>222530377KNEGGG
>>222530450>>222530469hikst og knegg ;) har aldri sett slik støvsuger
>>222530517I rettsmøtet kom det frem at Høiby slo hånda hardt i et skap på fengselscella.
>>222530377det vet du vel ikke, anonsen kan være en sånn supernørd som har installert linuks på spillstasjonen sinmå jo nesten være det, som har råd til halvannen meter teve
>>222530517han må jo få kilovis med brukte truser i posten på cella hver dag
Fy faen helt ville bilder. Prøvde topgun og det var 120 fps mens han kjørte jager
>>222530616basert bildeflytutjevningsnyter
sykt at henning døde
>>222530616Sett på scenen fra tokyo drift ig brev bilde
>>222530724Vi husker hans fester (18+)
>>222530616tven min er 15 år gammel og kostet 2000kr den gangen. er nesten ikke farger på den mer. har vurdert ny tv fåvæ
>>222530784heldig som ikke ser farger
>>222530724håper degrørkanalen aldri blir slettet, tenk så trist om Hennings ettermæle hadde forsvunnet
>>222530867Hadde han familie igjen?
>>222530724Dessverre er nok Kniv neste.
>>222530365fy flåbbe, kjekset godt av den
>>222530784Klarte å velte min og fikk tilbake 8 lapper på innbo neste dagen, så kjøpte like greit en 4k mini-led tv på 75 tommer. Fikk den for 11000 med levering men var vm-kampanje og som ny outlet tv. Var helt pakket inn i plast og med filmen og alt og hadde kostet 19k ny.
>>222530404hva er "lolcow" på norsk da? kneggeku?
BARE KNEKK OPP EN BAYER OG PASS MEG EN FYR
>>222530867last ned og arkiver den da, så er du sikker
https://www.nrk.no/trondelag/sas-beklagar-etter-at-birgit-skarstein-fekk-skulda-for-forsinking-1.17926583fy flåbbe, hvordan kunne de gjøre slikt mot /vårrullestoljv/ ???
>>222530974vær så snill å ikke knegge her
>>222531068>/vårrullestoljv/for gammel
>>222530974lattermø
>>222530974>kneggekujeg liker det
>>222531134norsk pass? hva?
Kan man skrive av Norsk tipping tap, på en måte som å donere til veldedighet ? Selv om man ikke er så gira på å donere, men det går jo til en god sak. Så jeg har nylig.. i det siste donert ganske mange tusen til frivillighet og slikt, man kan si det slikt? Så man trenger ikke irritere seg for det
det er "kneggku" eller "kneggeku"
knegg'e ku
Er sikker på at jeg har "ødelagt" fire hdmi-kabler de siste par årene. Det er 19 pinner inni den og hvis de blir litt småbøyd så ryker de. jævla drit.
>>222531134dette er et ki generert bilde
brev brev som er slemme med staten, men snill med anon
>>222531249Hvordan har du klart det?
https://www.youtube.com/watch?v=WCtJ_EZQQBM
>>222531370jeg ser dette på telefonen min på høyttalerne
rødtpill meg på agder
>>222531353Må ikke så mye til i grunn. Bare ta de inn og ut fra pc til ps5 et par ganger så bøyer de seg litt. Har også måtte fikse og lodde ps5 porten min to ganger. Er dårlig tek.
vi er tysk nå
hallomein name ist adolfwie heisst du?
>>222531517det er neste fylke på masseberikelseslisten til du vet hvem
Das ist jetzt tatsächlich genug.
>>222531784Jepp nå som Stavanger og Sandnes berikes og Tønsberg berikes så blir Agder skvist fra begge sider
Sandnes?
>>222531897Største blåmannmekkaet på vestkysten
>>222531517meg på venstre (med roblox capsen)
>>222531877Kristiansand er allerede veldig beriket
>>222531960Og dette er bare starten :D
>>222531517meg på høyre
>>222531941En av få kvinnene jeg har hatt sex med flyttet til sandnesTror du det går bra med henne?
Dere skylder meg livet mitt tilbake. Et liv for et liv
>>222532024fitta BLÅST TIL HELVETE UTjeg beklager
Dere skylder meg blod
>>222531645bra brev, mer av dettet. styret
>>222532332
er Nåita morsom spille? ser litt hektisk ut
Det moderne samfunnet var virkelig ikke laget for sånne som meg
>>222531645>for forbrytelser mot menneskehetenKnegg han sprengeren har rett i at hun er en klone / skuespiller men at han tror hun er blitt byttet ut pga brudd mot menneskerettighetene viser at han fortsatt er en normissnisse som tror på staten kjeks
>>222531282her tjente og tapte mange penger
Jeg vil ha jv og sexTrenger fitte
>>222532722
>>222532722Oppskrytt og dyrt
>>222531645får beppa til å virke normal
Film i kveld?https://en.wikipedia.org/wiki/Citizen_Vigilante
>>222532799T. Nisse med nisselue. Våkne opp, se på dette bildet av dronning Maud tror du dette er en kjerring?? Faens mhongo
>>222532819Er det den der Arnie Hammer går rundt og skyter innvandrere?
skal vi få oss en general på /x/? der hadde jeg likt meg. og på /mlp/ BTW
>>222533016Prate om looshing på x?
>>222532976Ja
>>222532819ja :)
>>222532819>>222532976umåtelig basert
skubba vekk en neger som blåkkerte rulletrappa i dag
>>222533160Basert
Stod opp 17:40 etter 6 timers søvnSpiser frokost nå, øl
>>222533304takk :)
>>222533325Er du klar for rasekrig?
>>222533325Slåss med negere i våres jeg, var deilig
>>222533160
Ikke en eneste ting å leve for
hva vet du om jenter?
>>222533480de tidser
>>222533371ja :D har alltid med verktøy i bæggen>>222533435vem mange? hvem metode vold utførte du på de? ble noen av de skadet for livet?
>>222533480Biologi: Jenter har vanligvis XX-kromosomer. Hjernen modnes i snitt litt raskere i oppveksten enn hos gutter, og kvinner har statistisk sett lengre levealder. Skole og utdanning: I store deler av verden (inkludert Norge) får jenter i gjennomsnitt bedre karakterer og utgjør i dag flertallet av studentene ved høyere utdanning. Myteknusing: De er ikke medfødt dårligere i matte enn gutter (studier viser likt potensial). De snakker ikke mer enn menn (begge kjønn bruker i snitt rundt 16 000 ord om dagen). Forskjeller i hvordan man viser følelser handler i stor grad om kultur og oppdragelse, ikke biologi.
>>2225335332 hvite mot 3 brune. Brukte ikke noe slag eller spark fordi vet havner i buret vi bsre slengte de rundt som filledukker på asfalten knegg De angrep oss først mens vi var drita fulle på vei fra konsert
>>222533501det er nok det beste som finns faktisk, wow! hvordan lerte du om det
Føkk 9ggers
>>222533604:) du er snill. de er lette, spinkle, underernærte, har veldig dårlig øye-hånd koordinasjon og brekker lett
>>222533557>Hjernen modnes i snitt litt raskere i oppveksten enn hos gutterNei. Standarden for en "moden jente" er lavere enn en "moden gutt".
>>222533638dette, blir så kvalm av å se negre i norge. spytter alltid etter de når jeg ser de på gata.
>>222533674Moden jente er vel om hun legger egg, er det ikke?
>>222533695jeg tidserbare tidser der og datar ikke av meg buksa engangbare tidser og ser sint på de
>>222533638>9ggersdette vil aldri bli en megmeg
>>222531645fy flåbbe vi har ingenting å konkurrere med mot fjesboksprengere
Nå må dere få opp farten på brevingenJeg har en prima ny trådstarter klar og jeg vil helst bruke den før kiwi stenger
3
kiwi er stengt for altid
>>222534044Nei kiwi er åpent til 23
>>222534022øh jeg øhFETTE MARIT ØHjeg eh øh JÆVLA BÆRSJERE
>>222534099det er bare voldtekt hvis hun ikke vil, så problemet er rett og slett attituden hennes
klarer ikke tenke på et brev
>>222534106
>spiste kål til middag>spylte akkurat dassen med sprutbæsjhva er greia med den grønnsaken egentlig og hvorfor gir den meg alltid diare?
bare brever noen frosker jeg liker jeg da
liker veldig frosker som driter over hele svensken
jeg har set en video av noen norske jenter som tisser bak kiwi
>>222533980Det er ikke megmrh var en lesset homse i tråden som rapporterte meg og fikk meg bannlyst i 3 døgn for å skeive grammatisk korrekt 9ggers>>222534018Ikke nok med at de mogger oss med hus bil og lån, mogger oss med drittbreving også
ta denne SVENSK
>>222534147lukk øynene og visualiser et brev foran deg. hva ser du?
>>222534194Grønnsaker er giftig for mennesker >>222534252Knegg! Klassiker
>>222534267Jeg har sånn at jeg ikke ser bilder i hodet…
>>222534267Klarer ikke å se noe annet enn Beppas hyling.
>>222533638>>222533695>hø hø så kantete vi er!
må ha med en spurdo og daelsker spurdo
311owari da
>>222534369>>222534369>>222534369sånn, nå kan dere slappe av
>>222534232brev den
>>222530907Snakket mye om moren når hun døde. Kan ikke huske at han har nevnt noen andre.
>>222531068Har boikottet SAS siden "den reklamen"