tytön vieressä nukkuminen -painos
Melkein tein jo uuden langan
>>222564119is punching a perpex screen normal behaviour in finland?https://www.tiktok.com/@appleuser88488968/video/7650521887986044182
oispa loli
Tulkaa nyymit syömään mega herkku hodareita! Harmi kun pitää ajaa 1500 kilsaa ostamaan noita makkaroita mutta on ne hyviä
>>222564241en oo syönyt kahteen päivään kun ei ole rahaa ruokaan herkku hodarit kyllä kelpais
>>222564166ohops hups, käteni ohjautui pepulle
>>222564274Harminlista. Ostin 4 pakettia makkaroita saat niin monta kun jaksatNorjassa diesel oli noin 1.8e litra ja hintataso muutenkin hyvin lähellä suomea esim huoltoaseman hamppariateria 13,5e. Ruokakaupassa ehkä pienen k-marketin hinnat
jospa sitä laittais mata niin jaksaa aamulla katsella potkupallolähetyksiä yön matseista
>>222564173lisätietoja?
>>222564119>>222564166oispa
>>222564397people trying to punch holes into a perspex sheet to win money
>>222564496mikä vittu on perspeksi?
>>222564397ei hitto pääsispä juomaan samasta pullosta kuin kuin toi tyttö
https://www.youtube.com/watch?v=ajYavG7hJ7kKylmä sade olisi nyt varmaan juuri sopivaa, mutta ei, kuumuus jatkuu. Aivan kuin Lapissa Saksan lomalla.
>>222564514Siitä näkee perseitä
>>222564173>>222564496osataan me käyttää työkalujakinhttps://files.catbox.moe/d8qb9k.mp4
>>222564597tykkään tommosista pienistä tisseistä
>>222564650pienistä munista sä tykkäät homo
>>222564663yhyy
On oikein usko, että kuoleman jälkeen olisi yhtikäs mitään
>>222564597tykkään tommosista pienistä tytöistä
>>222564691Kun kuolen, jumalten on perusteltava tekonsa, mutta he ovat pelkureita, joten minä elän.
>>222564663nytpä projisoit, joko joit hupirahaset
Missäs sairaalassa muuten reissari tällä kertaa on lutkuttamassa kunnon ihmisten happea?
>>222564650juups
Vedin 1000mg paracetamolin ja 600mg buranan.
>>222564597missä nuiden poikkikset on
pääsispä imppaa premium happea
>>222564853minäkin oon kipeenä
>>222564897kameran takana höhlä
>>222564933öö itehän se asettaa ton kameran
>>222564898oletko valmis siihen mitä se maksaa
>>222564853toi on plagiaatti tästä kuvasta
kylläpä ärsyttää kun mitkään perinteiset keinot ei tunnu toimivan tähän kurkkukivun lievittämiseen. >>222564853 tää ois varmaa yks ratkasu mut mul ei taida olla mitään särkylääkkeitä
>>222565000tuolla on varmaan jotain hajuja
>>222564897leipäjonossa kun laittoi satasen tuista ko oli nii kiva striimi
maha ihan kuralla ja oksettaa ja meinasin pyörtyä kun tiedostan että huomenna pitäis poistua kotoa ei tästä kyllä meinaa tulla ei yhtään mitään. toimintakyky on kyllä täysin romahtanut vuoden aikana kun kaupassakäyntikin on nykyään päivien valmistautumisen takana ja sit hirveetä pikakävelyä muutaman minsan kauppareissu ja viikoks kotiin turvaan.
>>222565106Niin ja mitään apua et oo hakenut? Psykiatrista taikka lääkinnällistä?
>>222565106Pakottaisit itses viettämään joka päivä aikaa ulkona niin et mökkihöperöityisi. Vaikeaa se varmasti olisi
>>222565106saako terapia paatin ottaa mukaan sisälle vai pitääkö jättää ulos koppiin
>>222565050*premium hajuja
>>222565106Kokeile joskus käydä kaupassa vaikka ihan toisella puolen kaupunkia missä voit ajatella ettei kukaan tunne sua tai tule näkemään sua koskaan uudestaan se on aika jännä tunne
>>222565134oon minä ravannu eri vaivoista eri lääkäreillä vuosikaudet (vähä aikaa myös hulluuspuolella) mutta tää on nyt pahentunu ihan uudelle tasolle. pitäis varmaan mutta en mä tiedä mitä hittoakaan ne tälle voi, lopetuspiikkiä tuskin antavat. kai tämä on semmonen loputon kehä että fyysiset vaivat ruokkii henkisiä vaivoja jotka sitten ruokkii fyysisiä ja tätä kun pyörität yli 10 vuotta päivittäin niin saadaan nyymi.>>222565176olispa terapia paatti niin ois varmasti parempi olla.
>>222565262Eikö sulla käy ketään kotona?
>>222564840mistä löydän tommosen tyttiksen
>>222565106>>222565262miten voi joku olla tommonen?
>>222565315jos oikeasti ihmettelet tuota niin ehkä sovit paremmin ylikselle ylismeemiesi kanssa
Ai mitä, Panama vs Kroatia otteluakaan ei kolmonen näytä? Haistakaa ny paska.
mattakuuu dooshioo jos joku postaa lain gringe kuvan niin doonandaa
oisinpa tarpeeksi vammainen varhaiseläkkeelle
>>222565367lähinnä kiinnostaa onko oikeita diagnooseja vai onko toi pelkkää mökkihöperöitymistä
>>222565280Ei oikeastaan, ennen kävin ite vanhemmilla kylässä kerran kuukaudessa mutta oon sitäkin väistelly nyt kun pelkkä ajatuskin saa suunnilleen oksentamaan syliin ja paskomaan housuun ja ahdistumaan hengiltä. Oon tänä vuonna kai käyny (muualla kuin lähikaupassa) niin kahesti hammaslääkärissä ja kerran apteekissa.
>>222565437Ompas outoa, jännät lääkärit sulla ollu jos ei sua sosiaalipalvelujen piirin oo laittaneet ja tarjonneet kotikäyntejä.
>>222565456No enpä minä oo nyt vuoteen millekkään lääkärille jutellu eikä tämä oo ennen ollu näin toivotonta. >>222565431Ei mulla mitään hulluusdiagnoosia ole mutta kyllä tähän varmaan jonkun vois nykytilassa arpoa joku puoskarimpi tapaus.
pikkupaatin nostaminen kainaloista ja polvella pompottaminen
>>222565456itelle sosiaalipalvelu tarjosi kotikäyntejä mutta ajatus että kaksi henkilöä tulee käymään ahdisti liikaa. ihan ymmärrettävää toki ettei kukaan yksin tule turvallisuussyistä t.eri
>>222565521tankit tyhjenesivät liikahan nopsasti
>>222565047Propolis ja Terva.
>>222565534Ei mulla ikinä tullu kahta.
>>222565456>>222565534en ymmärrä konseptia, ei kai mikään sosiaalitäti nyt sitä ongelmaa poista jos ei uskalla poistua kotoa kun ahdistuu, korkeintaan pahentaa sitä että joku vielä änkeis sinne kotiinkin.
>>222565262Alkavatko mielenterveysongelmat keväällä tai alkukesällä?
>>222565648>korkeintaan pahentaa sitäEi pahenna. Nimenomaan ei pahenna. Altistuminen on parasta lääkettä, aina.
>>222565608hunajaa olen jo kokeillut mutta propolista en. en varmaan saa sellaista mistään tähän hätään.
>>222565684Joo, propolis on mehiläisten lääke, ja se on todella mielenkiintoista, koska sillä on virus- ja sienilääkinnällisiä vaikutuksia, mahdollisesti myös bakteereita vastaan. Se ei ole lainkaan samanlaista kuin kemialliset lääkkeet, mutta se näyttää auttavan.
>>222565659ihan tasasesti ympäri vuotta tässä on olo vaan huonontunu sekä pään sisällä että muualla. nyt vaan on jotenkin löydetty uudet pohjat kun ei kotoa poistu enää edes kauppaan saatika pääse tommosille pakollisille menoillekkaan. tai no mistä minä tiedän saatanhan minä sinne päästäkkin huomenna jos olo yhtään tasaantuu unien aikana mutta nyt oon ihan seinille kiipeily kunnossa mitä nyt en jaksa kiipeillä kun mahaa koskee.
>>222565616minulle tarjottiin ainoana vaihtoehtona että joko kaksi henkilöä tulee käymään nainen+mies tai sitten tulen käymään siellä. en valinnut kumpaakaan
>>222565721Hm. Sitten se ei varmaankaan liity kasveihin mitenkään. Toivon, että psykologit ymmärtäisivät vihdoin, että kehon perussairaudet vaikuttavat aivoihin.
Ei mulle kyllä tuommosta ole koskaan tarjottu joka toki on loogista kun ennen ihan ite kävelin lääkäreille. Enkä kyllä haluaiskaan mitään ihmisiä tänne että ihan hyvä vaan säälittävämpäähä tuo olis ku olla vaan kotona että tarviis kotona oloonkin jonkun virallisen valvojan tarkastamaan asian kuin lotossa konsanaan.
>>222565721vatsavaivat voi aiheuttaa psyykkisiä vaivoja. millainen ruokavalio sulla on
no on aika nukkumin
>>222565721juuh otapi olutta parantaa ruumiin ja sielun
>>222565494niin eli eristäytymällä itse luotu ahdistus kyseessä (perusluonteinen mökkihöperöityminen)
>>222565913vaikea kai tuohon on mitään sanoakkaan vastaan.
>>222565798aika kapeahan se on ja oon siitä täällä valittanu vuosikaudet ei mitään uutta siinä on vaan yleinen mahan toiminta ottanu takapakkia ja sitä myötä sit yleinen hyvinvointi.
Keripukki nyymi
>>222566104no mahan toimintakin on korjattavissa mutta yleensä normojen hyviä tarkoittavia neuvoja ei kannata seurata ainakaan tässä tapauksessa koska monesti niillä neuvoilla saa vaan vatsansa huonompaan kuntoon
liikunta ja pähkinät ja alkohuumeettomuus auttaa massun toimintaan
https://www.youtube.com/watch?v=__QdAxqBi5Y
nyymin pähkinät mun suuhun
>>222566203joo mutta pähkinät ei oo helposti sulavia ja jos vatsa on huonossa kunnossa niin ne ei välttämättä sovellu
Tulispa virtauttaja jo
>>222566410pähkinät ei sula, se on se juju
>>222566423valitse tosta
Istuin paskalla huoltoaseman vessakopissa ja sinne tuli vissiin isä ja poika kuselle. Isä yritti opettaa pojalle kjeh huumoria kun pieri kustessaan ja sanoi että ken pieremättä kusee se kunniatta kuolee mutta poika vaan puhui counterstrikestä. Iskä toisti tuon lausahduksen vielä kerran ja poika selitti miten joku meni ekana ovesta ja se räjäytettiin
onpa jännähttps://www.youtube.com/watch?v=U9Zsj4u7-no
oispa nyymi
>>222566489missä blacked?
>>222566905striimannee huomenna
>>222566489aris on mun lempi vtuber
Huomenna pitää lähteä pois täältä en haluais millään palata kuutioon riutumaan auttakaa
>>222567362missä oot
5 astetta lämmintä autossa ja hengitys höyryää jo mutta nukun mielummin tässä paksujen vällyjen alla kun kuutiossa yhyy yhyäääää
>>222567440Ivalon tienoilla metässä
>>222564177oispa>>222564119OISPA
>>222567362tohon sammaleen maate
>>222567526lopeta oispattelu tai hakkaan sut
>>222565762ihana sövö kuvaoispattaa
>>222567471ei oo pakko
>>222567567Täällä oli pari päivää sitten tsiljardi verenhimoista itikkaa mutta nyt ei oo yhtään niin ihan hyvin varmaan nukkuis makuupussissa tuossa mätästä vasten
Nyt 3 peittoa päällä ja olo mitä mukavin. Pipo pitäis vielä olla mutta vedän päällimmäisen peiton korville
>>222567740tää ois silleen et tappaispa konata mut
harmittaa todellisuus
harmittaa gombo breaker
How do Finnish people reproduce if you always stand 3 feet apart and never talk to anyone in public?
konatan ja tomokon kanssa seksiä
>>222567976long penor
>>222567976ettäisyyksien arvioiminen mennee hankalaks kun on ottanu vähän
>>222567976sar this is why we need immigration
Aamujuoksut juostu, piti olla hitaampi juoksu tänään mutta lenkki-ihastus tuli vastaan ja huomaamatta tahti nousi varmaan sen takia.Nyt kahvia ja sitten voisi ehkä ottaa pienet tirsat
>>222568218>lenkki-ihastusite olisin jo panemassa
kelatkaaaina kun näette jenkkilipun postaamassa niin viestin takana on ihminen joka asuu "sivistyneessä" valtiossa jossa rutiininomaisesti silvotaan vauvojen sukuelimiätää on vaan jotenkin niin absurdia että kaikki muu jenkkilän hulluus jää toiseks
>>222568274jep. ja sit vielä toisen vauvan silpominen on oikein ja toisen väärintekopyhiäkin vielä
Pitää käydä tukkatohtorilla lähiaikoina, jospa sitä vielä tänään jaksais, houkuttelils kalju ihan vaan sen takia että senkus ajelee pois kun häiritsee tarpeeksi.
nyymit on hiljaa
>>222568660palelen
>>222568665Viekkuun
paskettaakusettaaväsyttää
>>222568660heräsin ja alan tekeen aamiaista
Nyymin kanssa viltin alla ilman rihmankiertämää lämmitämme toisiamme ruuminlämmöllämme
>>222568715oispa mullaki tollane alan
>>222568715>>222568722Homo
>>222568718mutta eihän nyt ole kylmä
>>222568751on ihan vitun kylmä
>>222568756ruskeansävyinen viesti
Saako työtön tienata lainkaan rahaa? Vai meneekö heti tuet poikki?En ihan yritystä haluaisi perustaa ennen kuin on varmuutta myyntituloista.Onko sillä väliä, onko raha myyntituloa vai lahjoitusten muodossa?
>>222568762Ei tarvitse larpata nyymien kesken, ei tää 15 asteinen keli kiva ole. Parempi kuin mannereurooppalaisten 40 astetta mutta silti
>>222568789en lähtis nyymeiltä selvittään raha-asioita
>>222568789onko rpgmaker hentsupeliyhtiö
>12°cNyymitkin jäätyy kiinni jaloistaan
>>222568789Pienyrittäjä olet jos saat rahaa
>>222568811joo ja fansly>>222568828harmin paikka
en oo ihan varma voiko tätä sanoa nukkumiseksi mutta ainakin kävin sängyssä olemassa silmät kiinni yhteensä n. 2h tunnin jaksoissa.
>>222568801mitä hittoa nyt taas matumba15-20 astetta on just ideaalinen kesäkeliaina ollut
>>222568789saat tienata mutta en tiedä saatko olla ns työtön sitä tienatessa
en jaksa uskoa kyllä hetkeäkään että selviän sinne työkkäriin mutta katotaan nyt vielä. toivottavasti ne ei kaikkia tukia vie jos asian selittää olo on kyllä ihan hirveä.
>>222568934mitä noi hajut tossa kuvassa on kiinnostaa
tein raha hakemuksen perjantaina mällähtää 800 tilille
>>222568934https://yle.fi/a/3-9592502Mitään ei kannata vasikoida
>>222568953Hikoilee 15 asteen käristyskupoli neekerihelteessä
>>222568953en tiiä, ite aattelin että akari on vaan pihalla kylmänä aamuna ja sen hengitys höyryää.>>222568983en minä mitään tee että vaikea olis käräyttää itseään jonkun teosta, ongelma on enemmän se että pitäs päästä paikalle valitin tästä jo koko aamuyön.
>>222569004Assasiinit ja ninjat vaanii ja yrittää estää sua saamasta hupirahasia?
toriin on tullu tommonen luo paketti toiminto mega kätevä jos toimii niinkuin kuvittelen sen toimivan
https://www.youtube.com/watch?v=auwzjvdA1Ag
>>222569024ihan vaan koko kroppa yrittää estää toiminnan sillä ettei saa unta ja paskoo ripulia ja voi muutenkin huonosti vaan ajatuksesta että menis sinne.
mitä eroa on pien yrittäjällä ja suur yrittäjällä?noin 100kg
>>222565106menin ihan samaan jamaan pari vuotta sitten sillon oli juuri minullakin joku työkkärin keksimä piiri leikki mihin pakottivat osallistumaan ja en päässyt edes pyykki tuvalle enää ja pesin pyykit lavuaarissa jne. soitin sitten mielenterveys palveluihin (joo ahdisti vitusti sekin) kun ajattelin että pakko saada saikkua ja päästä sairauspäivärahalle että välttyy työkkärin paskoista. lääkäri sitten vaan määräsi optiparia joka oli semmoinen myrkky että kuoletti aivan kaikki tunteet ja ahdistukset mukanaan. pääsin sen avulla ehkä vähän siitä jumista pois. sitä jaksoin käyttää puolisen vuotta kun alko tuntumaan siltä että ei ole paskaakaan järkeä elämässä jos on lääkkeellä kuolettanut itsensä kirjaimelliseksi tsombiksi ja että otan mielummin vaikka ne ahdistukset takasin. lopetin sitten kaikki lääkkeet pikku hiljaa ja en ole sen koomin käyttänyt eikä ole kyllä ahdistuksiakaan palannut sen jälkeen. pystyin jopa kuntouttavaan menemään tuossa yhdessä vaiheessa mutta eipä tämä elämä muuten ole muuttunut edelleen istun päivästä toiseen kotona enkä tee mitään. mutta eipähän ole ahdistellut pitkään aikaan.
>>222569068en tajuu
Kätevä toiminto torissa ku voi vaan olla laittamatta tavaraa sinne pakettiluukkuun ja posti ottaa vastuun että paketti kadonnu kuljetuksessa.
>>222569073nyymigpt tiivistä
>>222569087Iso lääke paha
>>222569073luin, mutta en oo oikeen varma mitä pitäisi tästä oppia. lääkkeitä söit ja muutuit zombiksi ja asia olikin sitten lopulta parempi paitsi ei ollutkaan(?).mä oon ollu yhteydessä terkkariin että laittaisivat erikoissairaanhoitoon ja alettas tutkia näitä mahakipuja ja muita särkyjä uudelleen kun niitä sillon joskus 10 vuotta sitten sunaan blogasin ja välillä ne selvästi helpottuivatkin, mutta kun nää on nykyään lähes päivittäisiä ja kaikki toiminta vaikeutuu näiden takia. siihe päälle vielä nämä ahdistukset ja tärinät niin ei tää koivin kivaa ole.
>>222569130Mahasyöpä 5 viikkoa elinaikaa
ODOTAMME PAKETTIA LÄHETTÄJÄLTÄ
>>222569172Taasko uus suristin?
>>222569130>lääkkeitä söit ja muutuit zombiksi ja asia olikin sitten lopulta parempi paitsi ei ollutkaan(?).oli siinä mielessä parempi että ei oo ahdistukset palanneet sen jälkeen enkä ole enää pelkkä tsombikaan kun lääkkeen lopetin ja kikkeli toimii taas. nyt istun kotona ihan semi tyytyväisenä. oli muuten sen lääkkeen lopetuksen jälkeen pari viikkoa joku ihme mania päällä niin euffoorinen olo että ei ole ikinä ennen ollut eikä jälkeen. kannattaa tosiaan olla yhteydessä lääkäriin
>>222569191tori säädöt
oispa betasalpaajia helpottuisi elämä
>>222569192Lopetit itsenäisesti ilman puoskarin lupaa. Tulee tupen rapint tommosesta pelleilystä.
>>222569228https://yle.fi/a/74-20230742
keskiviikko
>>222569192no tuohan kuulostaa kivalta, oisin itekkin kyllä valmis kokeilemaan jo ihan mitä vaan hulluusnappeja kun ei tää elämä tästä hirveesti voi enää kehnoontua, oon vaan kauheen skeptinen kun nää ongelmat on myös ihan fyysisiä niinkuin nää jatkuvat ripulit ja kivut että korjaisko se sitä mutta eipä siinä mitään varmaan menettäis.
>>222568789jos saat yrittäjän-leiman niin oot opiskelija-leimallistakin surkeammassa asemassa tukien suhteen. starttirahaakaan et saa tolla suunnitelmalla (pitää olla hakemus hyväksytty ennen kuin saa aloittaa yritystoiminnan) ja muista sitten varata vähintään 6000e vuodessa näin alkuun yrittäjä eläke maksuihin vaikka tienestejä ei heti tulisikaan
>>222569244ei päde tähän kyllä alkuunkaan
Yhyy, miksen voinut syntyä siihen ikäluokkaan kun toimistoissa sauhuteltiin ja toimistötyttöjä kourittiin perseestä.
>>222569244mikä järki tuossa systeemissä edes on jos se tori ei pidä niitä rahoja itsellään kunnes ostaja kuittaa kaiken olevan ok? ovat tommonen ns. middle man olematta sitten kuitenkaan middle man. en tiiä mikä se on suomeks sori.
>>222569268Mikset vaan elä terveellisesti?Muinaisen kreikan filosofistitkin tiesi, että terve mieli asustaa terveessä kehossa.
>>222569233mitä muuten meinaa tupen rapinat. meinataanko sillä esim puukko tupen ääniä eli nyymiä oltais uhkailemassa puukolla vai meinataanko sillä jotenkin tupeeta eli päänahkaa eli nyymi ois samassa tukkapöllyä tai jotain rajumpaa.
>>222569233niin lopetin enkä ole sen koomin ollut missään yhteydessä yhteenkään lääkäriin kun ei ole ollut tarvetta. tuota ennen tuli rampattua mielenterveys polilla hyvinkin tiuhaan tahtiin ja kaikenlaisia lääkkeitä käytettyä enemmän ja vähemmän 15 vuotiaasta asti. >>222569268paha sanoa mutta mutulla sanoisin että voi tuommoiset kivut ja fyysiset vaivat aika helpostikkin olla psykosomaattisia. ja joo eihän siinä todellakaan mitään menetä.
>>222569285torin pitäjät saa rahaa ja kuluttajat saa harhaanjohtavan turvallisuuden tunteenkusetuskulttuuri on jo suomessakin
>>222569318voihan ne olla psykosomaattisia, mutta pään lahoaminen alko kyllä myöhemmin kun ekana alotin valittamaan saunaan jatkuvista mahaongelmista vuosia sitten. tai sitten olin aina latvasta laho enkä tajunnu vaan asiaa.
>>222569338läägär tuon varmaan tietäisi kannattaa ehdottomasti pyrkiä niihin tutkimuksiin
>>222569354niinhän se pitää, tosin sillon 10vuotta sitten edellinen tutkimuskierroshan päätty lopulta siihen että oireet helpotti mutta vaikka miten kuvattiin ja tutkittiin mitään oikeeta syyät ei löytyny. sitten meni pari vuotta vaan sillee että maha on joskus kipeä ja olo joskus huono ja sillä selvä mutta nyt ne oireet on sitten takaisin ihan samanlaisina ku sillon 10v sitten plus ahdistukset päälle uutena.akuutimpana ongelmana olis että pitäs sinne työkkäriin muka selvitä. toivottavasti ne ei ekasta laiminlyönnistä oikeasti ota vaan koko tukea pois jos sinne ei pääse jotenkin kuulostais kyllä liian brutaalilta, ei oo mitään aiempia tunarointeja siihen suuntaan paitsi nyt se 2 viikon takanen ku soitin että oon kipee ja en menny ja nyt mahdollisesti tää. onhan tässä vielä pari tuntia elätellä toivoa.
eläisinpä maailmassa missä ei ole valuuttaa
nyymistä tulee "soma" psykosomaattiseen
oon varmaan uusavuttomin nyymi en uskalla soittaa omat puheluni ja aika usein pyydän äitiä tai isää tuomaan ruokaa ja juomaa menemättä niitten kanssa mukaan kauppaan
Ei, täällähän tulee vettä!
>>222569430ootko 15v
>>222569430itellä ei oo vielä ongelmia asioida puhelimessa mutta eiköhän sekin tätä menoa tuu olemaan todellisuutta joskus. eikö sun äiti ja isi ihmettele kun aikuiselle lapselle pitää tuoda ruokaa ja juomaa eikä se käy ite kaupassa?
>>222569403IBS eli ärtyneen suolen oireyhtymä.Vaipat vaan jalkaan ja menoks.Tai sitten päästät siellä työkkärissä lierut lattialle, että oppivat.
>>222569437oon 31>>222569446en ole miettinyt asiaa tää on jo rutiinia oon aika säälittävä
>>222569403nehän vasta kiristi noita karensseja ja ainakin kelan sivujen mukaan nykyään tulee jo ensimmäisestä laiminlyönnistä karenssi mutta se on vaan 7 päivää. toisesta tulee sitten jo 6 viikon työssäolovelvoite. ei kannata lykätä tuota menemättä kun kuitenkin jossain vaiheessa pitää mennä niin sama olla ottamatta yhtään karenssia. oma taktiikka on tosiaan aina ollut yrittää sairauspäivärahalla väistyä kaikista jutuista mutta sekin on lääkäristä kiinni ja eivät varmaan kovinkaan usein anna saikkua ihan vaan työkkärin palveluista. yritin siis tätä itse ja sain vaan ne lääkkeet. mutta faktahan on että siitäkin selviää vaikka olisi minkämoinen ahdistus päällä siellä työkkärin reissulla. ja se voi olla hyväkin juttu että näkevät nyymin ahdistuneena vammakkona siellä työkkärissäkin. meinaan itselle kävi jopa ne virkailijat ehdottelemaan silloin että ehdottomasti pyydät lääkäriltä saikkua kun tilanne oli mikä oli. näkivät olemuksesta että ei ole kaikki ihan kunnossa
>>222569451ei jotenkin houkuttele ajatus olla jo muutenkin ahdistuneena vielä paskat housussa haisemassa siellä jtp.
pidän tästähttps://www.youtube.com/watch?v=HLv-GRCYOKM
tajusin että palmolive on palm olive eikä palmo live
>>222569513Ite väittäsin että en kuuluis tonne työllisyyspalveluihin noin niinkuin ollenkaan tässä nykytilassa mutta niinpä niin minkäs teet. Pitää yrittää mennä mutta jos tää olo ei tästä parane niin en kyllä oo pääsemässä sinne. Vituttaa se kun se että mä istun fyysisesti siellä tuolissa ei tuo tähän mitään lisäarvoa mutta koska joku työkkärin täti on päättänyt että paikalla on oltava niin paikalla on oltava. Jotenkin absurdi ajatus että 7 päivän työttömyystuki viedään sillä että on liian paska tulemaan paikalle mutta minkäs teet en minä noita sääntöjä kehitä eikä kehitä tietty ne työkkärin täditkään.
>>222569553ootko tyttö tuoksut varmaan tosi hyvälle
>>222569553
>>222569553Kämmen oliivi... en tajua
>>222569556jep jotkut onnekkaat paskiaiset onnistuu sen eläkkeenkin saamaan mutta en ole itte ikinä jaksanut siihen alkaa eikä ole kukaan edes ehdottanut niin en tiedä miten vammanen pitää olla että saa jollain mielenterveys syillä senkin. vaikka taitaa olla yleisin syy työkyvyttömyys eläkkeeseen juuri mielenterveys syyt. sulla tosin olisi fyysisiäkin juttuja
Ja se piti vielä sanoa että mun mielestä kiinnostavinta tuossa on että se virkailija ei edes suostunut sieltä soittamaan takaisin. Se on varannu tunnin mun kiusaamiseen mutta pyynnöstä huolimatta ei suostunut sillon kun ilmoitin olevani kipeä niin edes juttelemaan tästä tilanteesta puhelimessa. Vähän pöljä olo että jos mulle on siihen varattu tunnin kiusaamishetki niin olis nyt sitten kiusannut vaikka etänä ja silti vaatinut tulemaan uudelleen.Oispa vaan oikeesti vammanen tuntuu että nykyään on kaikki haitat ilman mitään hyötyjä.
>>222569612jotkut noista jakku kalkkunoista on erityisen paskoja kyllä. tulispa jo tä äly hoitamaan nuokin hommat. koneilla ei ole mitään persoonallisuushäiriöitä kuitenkaan niinkun osalla ihmisistä jotka noihin hommiin hakeutuu. luin jostain että joku 1000 kelan virkailijaa tulee saamaan potkut seuraavan 10 vuoden aikana kun täly alkaa hoitamaan niitten hommat.
>>222569612Elämme yhteiskunnassa
>>222569661mulla on ollu tuo ihan sama työntekijä viis vuotta ja se on vaikuttanu ihan mukavalta niin pahoin pelkään että tuo on joku sääntö että sen tapaamisen pitää olla tietyin väliajoin läsnäoleva. ei se silti tietysti selitä miksei sille vammaselle voisi puhua myös puhelimessa jos siihen on se aika varattu.
>>222569661Objektiivinen täly kela tantta olis rasismia, ei tuu täly viemään niiden töitä.
>>222569609aika vammainen pitää olla t. sain juuri eläkkeeni takaisin kun piti olla uusi lääkärilausunto
pakko panna kahvia ei tästä muuten tule mitään
>>222569451toi on vaan se mikä diagnosoidaan kun ei viittitä selvittää mistä on oikeasti kyse
>>222569711mikäpä vamma
>>222569737Laiskuus
>>222569726>ei viittitä selvittääaika monta vuotta ne kyllä yritti mutta mitään syytä ei löydetty. kateltiin vaan että outoa paskaa nyymistä tulee mutta ei tässä mitään oo liikaa tai liian vähän ja suolikin näyttää normaalilta niin minkäs teet.
Ulkona oli kesä ja paljaita kinttuja
>>222569755Senkus vaan voit hyvin.Vähäinen liikunta vaikuttaa mielialaan ja suolen toimintaan. Jatkuva ahistelu stressaa ja sekin vaikuttaa suoleen. Ja lisäksi ruokavalio tietysti.
ulkona on mukavan harmaa ja viileähkö tihku sade keli johon nyt menen kävelemätä
>Kreikassa matkailu- ja ravintola-alan liitto on suunnitellut järjestävänsä tänään koko maata koskevan vuorokauden mittaisen lakon.jahams kunhan kalja kauppa on auki
Huomenta, aamukahveja ja päivän ateriaa nautin.Radio Suomen ykkösaamua kuuntelin keittiössä ja siellä sanottiin iloisia uutisia heroiini olisi palaamassa muotiin ja ihmisten käyttöön Suomessa
>>222569795koppavaksi käyvät turisti maissa turisteja kohtaan kyllä
>>222569737ahdistus masennus psykoosi ja näkövammanen
>>222564119En herännyt tytön vierestä samalta pediltä
>>222569811ite oon ajankohtaisella kakkosella
>>222569829onko oikea psykoosi
>>222569908ääni harhoja oli mutta kontrollissa lääkkeillä
voisin haaroittaa toisen valaisimen samaan kattopaikkaan tarvis vaan johtoa ja sokeripalaa noitahan saa itsekin värkätä kunhan ei sekoita töpseleitä mukaan
>>222569923Äänet kerto totuus ydäreitä joita valtio ei halua paljastuvan.
>>222569789vähän harmittaa kyllä kun en osaa vaan voida hyvin, ois elämä ihan helvetisti helpompaa. olo huononee vaan koko ajan ei tästä tuu mitään, tajuan tietysti nyt että kyse on ihan vaan ahdistuksesta tuota velvollisuutta kohtaan mutta olo on ollu huono jo pari viikkoa niin ei tää kovin mukavaa ole jos oikeasti 2 viikon ajan on keho ihan solmussa tunnin työkkärin tapaamisen takia.
>>222569968Mee sit töihin ni ei tartte ressata työkkäri käyntejä
>>222569968jos oisit töissä ei tuotakaan tarvis stressata
>>222569994>>222570002ootteko miettiny että noilla nyymin korteilla taitaa olla vielä vaikeempaa saada töitä
>>222569994>>222570002ihan hyviä pointteja pitäs varmaan olla töissä.
>>222569968töihin on mentävä
>>222570017Senkun vaan kättelee pomon ja menee töihin. Työvoimapula ei niillä oo varaa olla ronkeli työntekijöiden suhteen.
katon päivän TZD videot ja sit vois käydä siellä kaupassa pitäis ostaa k plussa alennus suklaa levy ja nuudeleita
>>222570040ei toi toimi ne vaan nauraa sut pihallesit kun tuut seuraavana päivänä takas niin ne kutsuu poliisin
99% mun ongelmista poistuis jos olisin vaan ollut töissä viimeiset 10 vuotta enkä vaan maannut kotona saman aikaa
>>222570055Arbeit Macht Frei tiesi jo muinaiset germaanit
>>222569939nää totuus pommit oli päässä jatkuvasti vittuileva ääni joka kuulosti siltä että tuli naapurista vaikka ei täällä saa naapureitten puheesta selvää ja kummasti tiesi tasan tarkkaan mitä teen
heräsinpä
>>222570104naapurit jengi stalkkaa sua, tottakai ne ties mitä teet
>>222570104Virittäydyit hohtoneekerien linjalle
euroopassa muka helle aalto mut tuolla on aika vitun viileä minun mielestäni
>>222565369mtv on niin paskaa että eivät näytä telkkarista livenä nuita myöhempiä matseja, mutta tuleepi subilta klo 10 tienoilla hetken päästä
>>222570156älä pelleile vakavilla asioilla jäynä jekuttaja
>>222570194minun lämpömittari lukee alle 15 astetta
>>222570156sisä mittari sanoo 26 ja tuntuu vähän viileältä ja kuumalta ja kostealta samaan aikaan
vaihdoin peilin paikkaa nyt se heijastaa valoa eli pimeän huoneen ainutta ikkunaa mutta on huonompi peilaamiseen kun valo tulee selän takaa. voisi tuohon toki jonkin lampun laittaa.
>>222569311taitaa liittyä tuppivyöhön
Kuulostaa naurettavalta, kun suomalainen jalkapalloselostaja ulvoo palosireenin lailla venyttäessään maalintekijän nimeä: ”Messiiiiiiiiii!” Tämä ulkomailta apinoitu tapa sopii suomalaiseen sielunmaisemaan kuin eltaantunut silli hääkakun täytteeksi.
saatana perkele
>>222570248googletin ja viittaa pelkkään puukon tuppeen
>>222570228eipä olla mitään kiinanruotsalaisia jauhot suuhun jenkeille
areenaan tullut vähän semmosia elokuviahttps://areena.yle.fi/1-65297749https://areena.yle.fi/1-76943806https://areena.yle.fi/1-76944119
heräsinnyt eskapismi sloppia kun asioiden ajattelusta tulee huono olo
>>222570239heijastaa verhoihin ja sytyttää tuli palon
Kyllä on tv-ohjelmatarjonta mennyt surkeeksi. Vanhoja uusintoja kerta toisensa jälkeen, joka ilta sota-aiheisia dokumentteja. Ja nää aivan älyttömät tosi-tv- ja tekemällä tehdyt visailu-/kisailuohjelmat. Kyllä niin turhasta maksetaan. Joutais heittää pois koko toosa.
>>222570304se on mitä se on
>>222570322minulla on kiinto levy tieto koneessa jonne kerään omat mielenkiintoiset ohjelmat ja niitä sitten katselen millon lystää
99 päivää aikaa ennenkuin Google kieltää "sideloadingin" AndroidillaTiivistetysti:Syyskuusta 2026 alkaen Google puskee laitteisiin päivityksen ilman käyttäjän suostumusta. Päivitys estää jokaisen sellaisen Android-sovelluksen, jonka kehittäjä ei ole rekisteröitynyt Googlelle, allekirjoittanut sen sopimusta, maksanut maksuja ja luovuttanut virallista henkilöllisyystodistustaan.Tämä koskee jokaista sovellusta ja jokaista laitetta maailmanlaajuisesti, eikä siitä voi kieltäytyä.Ensimmäinen postauksena tänne mutta sen verran tärkeä asia, kun päätäntävaltaa ollaan luovuttamassa Googlelle. En tiedä voiko tähän enää vaikuttaa mutta toisaalta yleisön paineesta on ennenki saavutettu hienoja asioita! Olkaa yhteydessä Suomen meppeihin!
>>222570301ismo ääni *homoja*
>>222570228eka oltiin niin tarkkoja sit ne omalla rahalla osti niitä ruskeita sinne omakseen koska naapurillakin oli sisäkkö ja oli pakko saada
https://files.catbox.moe/lhs05g.mp4
>>222570340meinaako tuo että joudun alkaan kattoon mainoksia youtubessa
>>222570340en tajua miksi ihmiset ulisee että googlen hyväksymät android-jakelut ja niiden sovelluskauppa vaatii ominaisuutta joka on ollut iphonessa ainajos ei tykkää niin voi asentaa ei-vahvistetun androidin
>>222570355näin ton jo eilen
>>222570355vittu mä vihaan kamera puhelimia ja kaikkea kuvaavia tukareita
>>222570355en ymmärrä.
>>222570368Nii ja kehittäjäasetuksista noi saa pois myös
>>222570355onks toi kuvaaja joku demoni ja onko toi tyyppi kunnossa
https://www.tvkaista.org/sub/suorasubutextv:ltä tulee öinen panama - kroatia peli nyt ärrävikaisella selostajalla varustettuna
>>222570408turha kattoo kun tietää jo mitä kävi
>>222570408eiku jaa, ne näyttää käänteisessä järjestyksessä nuo pelit eli kolumbia - kongo tulee ekana. tuo toinen tulee sitten klo 12
alkaa uhkaavasti näyttää että en mä oo tonne työkkäriin pääsemässä, toivottavasti suostuis ees soittamaan takaisin niin vois jutella tästä tilanteesta mutta eihän se varmaan käy koska sehän saattaisi viedä asiaa johonkin suuntaan.
>>222570433senkus meet
>>222570408>>222570415eikö niillä oo varaa maksaa yötyölisää jollekkin tekniselle osastolle ja juontajalle vai mikä aivopieru tuo on että ottelut näytetään jälkilähetyksenä mutta sit selostetaan kuitenkin? Tuskin siitäkään on kyse että aamukuudelta tulis jotain niin tärkeetä ohjelmaa ettei voi sen päälle näyttää.lisenssi otteluun miljardi, sen näyttämättä jättäminen hinnaton kuten entisaikojen meemissä sanottiin.
>>222570453selostajat pihalle ja tekoäly juontamaan niin saadaan säästöjä ja reaaliaikanen juonto
>>222570433arisun pylly oispattaa
>>222570433pärjäätkö varmasti -50% perus osan toimeen tulo tuella
>>222569553eihän oliivit kasva palmuissa
>>222570433tulen autolla oven eteen raahaan sut autoon ja heitän työkkärin ovelle
>>222570467sieltä tulee kakkaa
>>222569780ulkona sataa eikä näkynyt paljaita kinttuja
>>222570433toivottavasti sulla ei mee nyt raha asiat ihan solmuun sit
>>222570467se yks kuva missä arisu pyllistää ja se hame peittää tosi eroottisesti sen tyttöpaikat on yks mun lempi kuvia
laitoin kaffet tuleen ja pohdiskelen lähtisikö iltapäivällä taas mato-ongelle kunhan saan potkupallot katseltua
>>222570387se on tanno kuninnas
>>222570355Satulinna jäbä ei voi hyvin
>>222570433huriseva laatikko kiinni ja kengät jalkaan vielä ehdit
>>222570368>>222570400En ymmärrä, voitteko piirtää helpot ohjeet mulle
>>222570453ne on maksumuurin takana katsomo+:ssa hintaan 48€/kk jos tilaa sopparin että voi katkaista milloin vaan
>>222570472en varmaan mutta ei se tätä tilannetta muuta tuhat kertaa helpompihan tonne olis vaan mennä kun ottaa jotain karensseja ja selvittää tukisotkuja jos se vaan onnistuis.>>222570491saattaahan ne vaikka mennäkkin yritän jos se suostus edes puhelimessa puhumaan niin selittäs tän tilanteen mutta tuskimpa se mitään auttaa.
>>222570525eiks tossa ollu että se on minimissään aika monta kuukautta
>>222570528mene vaikka väki pakolla tai testi mielessä
>Orpo lupasi 500 uutta kesätyöpaikkaa valtiolle – virastot: ”Kukaan ei ole vielä aloittanut töitä”
>>222570547jos maksaa 4€ enemmän per kuukausi niin voi katkaista milloin haluaa, jos haluaa sen "halvemman" niin pitää tilata 12kk
>>222570486Oispa sade kintut
>>222570522jos et osaa nii tää uus juttu on sulle hyväksi
>>222570433kuvittele että olet menossa hakemaan kaljaa vaan
>>222570618Eikä oo
>>222570528voi olla ettei puheet auta jos kerran lääkärintodistusta ovat jo pyytäneet, kyllä suosittelisin vaan menemään sitten se on ohi eikä sun tartteis ahdistua raha jutuista tän lisäks vielä
Mikromaksu kinttu tyttö makoilemassa auringonpolttomalla epätasaisesti leikatulla nurmikolla jalassaan repaleiset lidlin sandaalit joista värit haalentuneet suojaamassa hänen känsäisiä ja kovettuneita kinttujaan samalla kun paarmat ja hyttyset pyörivät ympärillä.
likkuuko miesten vaatteet torissa? mietin jos listaisin jotain myyntiin. en jaksaisi ostaa kirpparipöytää.
>>222570662ei se varmasti autakkaan mitään mutta ois kiva kuulla niiden näkemys silti että mitä mun nyt sitten pitäs tehä vaikka karenssia löisivätkin sen 7 päivää vai minkä se nyymi kaivokaan joka on se eka sanktio. ois jännä puhua ihmiselle osana tätä looppia.
>>222570688ei ainakaan jos on nanoluu kokoja niinkun minulla suomalaiset on aivan saatanan läskejä kirppu torillakin pelkkää xl:lää
>>222570688miten monta päivää käytettyjä?
>>222570712ihana 48kg nyymi
>>222570712toi on kyl härö kun meet vaikka housuja ostamaan jostain ja pitäis olla m niin ne koot alkaa ehkä l:stä aina
>>222570688Varmasti menee jos halvalla laittaa
>>222570712Ehkä ne myy kirppiksellä XL:ää koska ihmiset ovat laihtuneet omaksuttuaan terveellisemmät elintavat ja ne eivät enää sovi
>>222570712suurimmaksi osaksi m kokoa>>222570719yksärillä voi sopia>>222570732pitää kokeilla ainakin näitä ns merkki vaatteita
>>222570712Ehkä ne myy kirppiksellä XL:ää koska ihmiset ovat lihoneet omaksuttuaan vielä epäterveellisemmät elintavat ja ne eivät enää sovi
>>222570773Tai sit on vaihtanu xxxällään
>>222570712cossaatko arisuna
miten oikein pitkä jalkaiset löytää vaatteita kun ne koot kasvaa leveyttä enemmän kuin pituutta
>>222570702eipä tuu olemaan ainakaan helpompi seuraava kerta sitten jos nyt jättää ton väliin, ja jos eivät nyt asiaa voi puhelimessa hoitaa niin todella kannattavaa olis vaan mennä näyttämään naamaansa sinneen ton tason ahdistuksesta toisaalta tiedä mitään joten ehkä se on kertakaikkisen mahdotonta, mutta yritä vielä
kilju lopettanut käymisen. nyt odotteleen että kirkastuu
sataispa kaatamalla niin kävisin ajamassa paskat auton päältä pois
>>222570854erikoisliikkeestä pitää ostaa kalliilla
>>222570880bespoke verkkarit
>>222570859en oo saanu nukuttua tyyliin viikkoon ja joka paikka on kipeä, soitin että en oo tulossa ja selitin että haluaisin jutella sille virkailijalle ihan sama vaikka laittaakin sen karenssin päälle sitten jos siltä tuntuu. jos ei suostu juttelemaan niin oon sitten yhteydessä jonnekkin sinne että mitä pitää tehdä että työkkärin kanssa voisi asioida olematta läsnä koska kyllä tuo ainakin ennen tuntui olevan ihan mahdollista lähinnä että voitais ees jutella kuulunko mä niiden palveluiden piiriin ollenkaan. pitäs vaan saada jotain mustaa valkosella tästä nykytilasta kun kaikki paperit on jo yli vuoden vanhoja missä oon ees jotenkin toimintakykynen.nyt meen peiton alle nukkumaan jos sais vaikka päikkärit äänet puhelimessa odotellen jos se kerkeää tunnin varatulla ajalla soittaa, epäilen että ei kerkeä kerta ei viimekskään vaivautunut.
moi nyymit
>>222570920väsyttää
>>222570903Lol, bespoke on intiaanien pakottama meemi
>>222570355meidän perheessä ei enää kuunella sillanpäätä kun selvisi että hän käyttää HUUMEITA ja harrastaa sodomiaa
kerrankin on aito työkyvytön nyymi eikä "emmä halua tehdä töitä"
>>222571016Näim om jämpti
>>222569428ai se video lelu
>>222571028tahtoisin nyt vain oikaista että olen äärimäisen työkykyinen koska oon ollut työkkärin kirjoilla n. kahdeksan vuotta kaupassa käymään toki ei nykyään ole mutta tässä mä odottelen sopivaa työtä löytyväksi.
>>222571028molemmat on ihan valideja syitä olla menemättä töihin
Nyymi on lurdanehttps://youtube.com/shorts/dR-FRSOCDVs
>>222570943harmin paikka, pidetään peukkuja että käyttäisivät vähän harkintaa tässä tilanteessa
>>222570943Olispa työleirejä johon tommoset vätykset vois lähettää
>>222571109ruskea pikku pimppi
>>222571126no se
>>222571016meidän perheessä ei kuunnella mitään vitun iskelmää muutenkaan
>>222571109Ei niiden edes tarviis käyttää mitään harkintaa senkus ottavat sen 7 päivää tukea pois jos haluavat kunhan sais edes kysyä että miten tässä jatkossa edetään. Tai siis no niin kai se ilmeisesti vaatii harkintaa saada jutella sille virkailijalle joka on auttamassa oletetussa työnhaussa mua. Tuntuu onnistuvan vain kasvotusten.
aamujööti suoritettu
työllä ei ole mitään itseis arvoa vaan työn arvo on jokasen oma supjektiivinen kokemus ei siellä kenenkään tarvitse riekkua jos ei kiinnosta eikä ole minulta pois
taidan syödä jotain ja lähteä töihin
>>222571166luin eka että tytöillä ei ole mitään itseis arvoa vaan tytön arvo on jokasen oma supjektiivinen kokemus ei siellä kenenkään tarvitse riekkua jos ei kiinnosta eikä ole minulta pois
>>222571124en ymmärrä, jos oisit vaikka ehdottanu jotain lopetusta niin ymmärtäisin mutta miksi sun mielestä ratkaisu paskuuteen on lähettää johonkin työleirille? onko se niinkuin rangaistus sun mielessä vai pitäskö sen työn olla jotenkin tuottavaa sitten?
>Kalervo Kummola hämmästyi: Tampereen pormestarin muotokuvassa on Porin Ässien logo
To keep you is no gain; to kill you is no loss
nyt tiskaan ja syön aamupalan, sitten suihku, sit on vitun tylsää kun ei oo loppu päiväksi taas mitään
>>222571226Sieluttomia demoneja
mulla on krooninen lorvikatarri
ihan kaunis peli tämä parempi mies simulaattori mä tahdon jäädä asuu tähän mökkiin
>>222570943en tiiä oonko täysin perillä tilanteesta mutta miksi ei lääkäriin määräävät herkemmin oikeita lääkkeitä kun ei ole enää 20v vaikka voi olla vaikeeta jos olet sitkästi ollut paperilla työkykyinen tähän asti
minusta on alkanut tuntua että nyymit ei välttämättä ole söpöjä
>>222571262Voiks siin panna huoria?
psykosöpööttinen
>>222571226
>>222571262rumaltahan toi visuaalisesti näyttäägraffat on varmaan teknisesti tuoreet mutta se siitä
>>222571327ite
>>222571338minun teknologia on neljä vuosikymmentä vanhaa
>>222571262mulla jäi se edellinen god of war kesken oli ihan kiva pitäis jatkaa vaikka vähän kömpelöä oli
>>222571338nyymin graffat ei oo teknisesti tuoreet
minult saisi leikata kaulan poikki
juu
>>222571355öö ei saa on laitonta
>>222571480>>222571480>>222571480
>>222571478eutanasian laittomuus on yhtä moraalitonta kuin kidutus
>>222571496moraalia ei ole olemassa