fingerporipainos postatkaa fingerporeja
oиcпa лoли
löysin kirpparilta sanrio lootboxin ja sain siitä mun lempparin jee :3
voisin nyymin innoittamana ajaa malwarebytesin läpinykyinen asennus on 11 vuotta on pelkällä defenderillä ollut>>222574903juuh oispa
nyymit ei käytä ikkunoita
>>222574872
ette arvaa mitä mä käytän
>>222574972heroiinia
>>222574972penis pumppu
oispa mielekästä tekemistä josta innostua
tää on paras
>>222574989seksi tyttiksen kanssa
>>222574972tyttöjen pantsut
>>222574972Grindria
>>222574967Miks tää nauratti enemmän ku oikeet fingerporit
>>222574996ei toi oo mielekästä
>>222575013seksi poikkiksen kanssa
Ranskassa on nyt ebolaa
>>222575025ei kiinnosta seksi
oispa seksiä nyymityttispoikkisvaimon kanssa
suomessa tehdään jatkuvasti pakkolunastuksia että saatais yhteisen hyvän vuoksi jotain tärkeitä liikenneväyliä tai monia hehtaareja jotain ilmavoimaloita pystytettyä mutta ne ei selvästikään ikinä paranna tai tehosta mitään kun ollaan edelleen kehitysmaa ja pahimmillaan ne pakkolunastukset tappaa jotain saaristoyhteisöjä ja peräkyliä tai jopa maatiloja ilman mitään hyötyä kenellekään mikä ihme tätä maata vaivaa miksei mikään vaan toimi suomessa kohta aletaan pakkolunastaa tiluksia datakeskusten tieltä itkettää suomen paskuus
>>222575040Katsot vierestä kun tyttis ja poikkis seksaa
>>222575056ei kiinnosta katsoa seksiä
>>222575034Länsimaissa on onneksi riittävä koheesio tuon leviämisen estämiseksi
>>222574972anus tappi
lukkopanastuksia
>>222575049moni ei tätä halua myöntää mutta suomi on läpeensä korruptoitunut maa ei noita pakkolunastuksia tehtäisi jos ei hyvävelikerhon jäsenet tienaisi niillä
ei kannata miettiä yhteis kunnallisia asioita ei niille mahda mitään
https://youtu.be/BADL5x3FtzcKaton nyt tän ilmaisen konsertin mitä minulle on suotu.
>>222575049>>222575123pitäiskö pakkolunastukset sitten lopettaa ja kaikki kehityshankkeet lopettaa ikiajoiksi vai
Ei hitto töissä on joku arviolta 60v nainen mutta se on jollain tavalla todella pantavan näköinen. Minulla on ajatuksia ja saatan lähteä viemään niitä toteutukseen
>>222575234vanhoin mitä oon pannu oli jotain vähän reilu 55 imi kyllä hyvin munaa
sanon nams ja mega nams oikeassa elämässä ja tänään yks tyttö sano mulle että se on söpöä kun sanon sillee
>>222575234tutustuin töissä tuollaiseen ja se oli ihan ystävällinen mutta ei se vaikuttanut minusta kovin kiinnostuneelta tosin ei muutkaan naiset minusta kiinnostu ulkonäöstähän tuollaiset asiat on aina lopulta kiinni
>>222575284nams!
nussin tytön pimppiä tänään
>>222575300kneelaan lintulord oliko tiukka kloaakki
jaksoin imuroida nyt ei hetkeen taas ärsytä pyöriä komerossa, seuraavaksi pyykit pyörimään
>>222575342sen kunniaksi kaljaa?
>>222575207no kun ne selvästikään ei toimi niin joo
mun hiirestä loppuu kohta battery
Tykkään valtavasti kun Okayu laulaa matalimmalla oktaavilla mitä pystyy, sopii sen äänelle kaikkein parhaiten.
>>222575359ei tee mieli juoda
>>222575391tykkään valtavasti susta ihana nymph
>>222575409kaljaa voi juoda ilman että tekee mieli
postatkas okajun pärstä
>>222575342mun kämpässä imuroi robotti meido niin ei tarvii ikinä ärsytä
>>222575436
>Yritettiinkö Suomi lavastaa natsimaaksi? Venäjä-taustainen hakaristilipun liehuttaja kiistää jyrkästi>Lappeenrannassa toukokuussa omakotitalonsa lipputangossa natsi-Saksan lippua muistuttavalla hakaristilipulla liputtanut mies on lähtöisin Venäjältä.siellä se veli venäläinen taas jekkuilee
muistakaa panna pillua ettei teistä tule insellejä
>>222574706lol apua en tajuu
>>222575469Ne kissat oli pidettyjä
>>222575457aika jännä venäjä taustainen kun sillä liehuu tälläkin hetkellä ukrooppi lippu siellä sen tangossa ja venäjä vastaisia propaganda banderolleja piti pitkään julkisivullaan
>>222575483aa neko suki?
Loput mansikat massuun ny konserttia katellessa.On muuten tän vuoden ekat mulle.
>>222574913multa löytyi joku 20 haitta ohjelmaa ja oli syy sille miksi rosessori huusi koko ajan
ei löytynyt vii ruksia, vähän mietin että niitä ois saattanut olla, kun yhdessä vaiheessa tuli humalassa aina ladattua jotain random hentsupelejä f95:stä
>>222575458aha
>>222575427totta, mutta jätän kuitenkin väliin tällä kertaa>>222575450tollanen ei pärjäis täällä liian ahdasta
>>222575483ei liity kissoihin mitenkäänajattelin että saunassa edes joku osaisi japania ja tajuaisi
>>222575458oon volselli
oispa ___________
>>222575458onks pakko jos ei haluu
>>222575579sumimasen...
>>222575458Myöhäistä minulle
>>222575620kyllä se vähän onsaunassa ei insellejä katsella
Why does mommy hate Russia so much?
ihmistä ei ole tehty olemaan aamusta hereillä.
>>222575688mut toihan on volselliyttä
Mansikat massussa. Ei ollu kovin hyviä paitsi ne isoimmat päällä olleet. Kyllä noi tilukset vittu osaa laittaa ne paskanmakuset sinne alle piiloon. Märsy.
>>222575709>e-en mä vaan haluu>kyllä mä saisi pillua heti jos mä vaan haluaisin
>>222575742rakkautta kaipaisin en irtopillua parantumaton romantikko kun olen
>>222575742tottahan se on
Katon nyt tän https://www.youtube.com/watch?v=iOjiLmzWALo
Oho Japari Park
>>222575049meinasi mennä kaverin mökki tuollein
>>222575742ei tiiä jos ei oo mitään halua edes yrittääeli enemmän volselli kuin inselli
>Night of FireNyt on kyllä tulisin biisilista
>>222575889toi on mega hyvä
>>222575742inseli haluaa, mutta ei saa. jos ei halua, ei voi olla inseli. tämä on täysin loogista.
>>222575916Tässä kyseenalaistettiin vapaaehtoisen selibaatin rehellisyys
>>222575907Ihan unohdin kuinka pitkä tää biisi on. Näähän joutuu tanssii tässä tosi pitkään. On kyllä fyysistä.
näytän tältä
nyymin pylly
>>222576075tosi ruma kuva
>>222576075Laitonta käyttää delfiini shortseja ja polvisukkeja poikana, ilmoitin supolle.
>>222576075ettekä näytä olette iljettävä turrihomo
miltähän tyttöjen kintut maistuu
>>222576126Riippuu tytöstä
>>222576126possulta
>>222576159hörähdin
pörhöpillu
>>222574872>>222574959>>222574963>>222574967>>222575072>>222576159en tajua
>>222576215ne läikät oli paskaa
miltähän pimpit ja kikkelit maistuu
>>222576159nauroin niin kovaa et tuli pissat housuun
>>222576151fysiikan kehitys 2000-luvulla: tissifysiikka -> higgsin bosoni -> pyllyfysiikka -> reisifysiikka. millaisiin sfääreihin tiede yltääkään vielä elinaikanamme.
Meidän on peitettävä aurinko, ei auta, on liian lämmin.
>>222576159hassu
NÄLÄKÄ
>>222576246tuolla tuulee ja on joku 15 astetta kylmähän siellä on
>>222576244Pullea pimpsafysiikkaa odotellessa
>>222576244minulla on luotettavista lähteistä saatua tietoa että salatieteet ovat saavuttaneet myös pimppifysiikan
>>222576279saatanan saatana kyllä olisi hirtto köydelle tarvetta
>>222576244masektomiafysiikka
>>222576186tahtoo nuolla
>>222576314jo half life kakkosessa oli täysin mallinnetut vaginat teknologia on jo olemassa
>>222576328tää kaikkihan tietää että tuolla ulkona on 17 astetta
Nyt Scumiin.
sit muuten itku pääsee kun nuo jättihelteet tulee tänne
>>222576372mulla pääsee jo nyt kun ahdistaa se että ne tulee, niinku nyymi ja työkkärissä käynti
>>222576372kunhan ei oo miinus asteita, se on kaikista pahinta
>>222576362olen hikoillut koko päivän helteessä älä laske leikkiä vakavasta asioista
>>222576419voiko tätä edes kutsua vitsiksi
mun perse näyttää valtavalta beigeissä cargo housuissa mutta ei voi mitään
>>222576403kuinka läski pitää olla että 17 astetta laittaa hikoiluttamaan
Jaha servulle kun pääsin niin täällähän on rankkasade ja salamoi
>>222576432ilman hauskaakin voi olla viinaa ja niin poispäin
>>222576443oispa tämmönen nyymi
>>222574147söpöä kun pikkutytöillä on vähän semmosta alkavaa pimppi karvan kasvua
mitä he tarkoittivat tällä
meen hetkeks makuullejos en välittömäst nukahda niin lähden kohta kävelylle
>>222576443miks toi hermanni oli niin pullea
>>222576459missä se vitsi on
>>222576459öhöhöhöö
>>222576126Miku kintut maistuu varmaan mintulta
>>222576495oikia arjalainen on vaaleaverikkö kuten hitleri, elämänsä kunnossa kuten göörinki ja kaunis kuten göppelssi
en tajuu
>>222576525yök
poliisin soittivat kun sain raivarin kadulla poliisi setä rullasi viereen näytin minun poco puhelinta yrmistyi naama sanoi että hänellä on pistooli tällaisia ihmisiä varten heilutti ja ajoi tiehensä muka viileä kesken helle päivän on se perkele
>>222576549yöryömijä
>>222576597en tajuu
>>222576624niin että jolla myörii vaan
>>222576553neekeri geenit aktivoituu lämpötilan takia
>>222576279Minun täytyy mennä sinne. On 33 Celsius.
>>222576652häht. eri
>>222576553happi vajarit vai känni vai miksi sekoilet
onneks en asu jyväskylässä
>>222576709minun tapa laskea leikkiä
>>222572454>>222572482>>222572571Todennäköisyydet on sellaisia. Luokallani oli tosiaan kaksi poikaa ja minä en ollut niistä kahdesta se joka sai hymypoikapatsaan.
nautiskelen kyl näille etelä eurooppalaisten ilmastopaniikeille ku suomes ollu comfyt kelit tähän mennes tänä kesänä
>>222576459Jos ihan vakavia ollaan niin minusta Fingerpori on oikeasti tosi hauska.
>>222576801kaikki tytöt tykkäs vaan siitä toisesta
>>222576854Viime viikolla oli liian kuuma, mutta viimeiset pari päivää on ollut hyvä.
>>222576801kaivelenpa hymypoika-arkistosta kuka voitti ja sit tiietään kuka sä oot hähää
tukirahat näkyy tilillä
meen oksulle
>>222576953itekki pitää mennä kun näin ton neekeri videon
>>222576854fiksumpi varautuis siihen että ei täälläkään loputtomiin pääse paskahellettä pakoon
>>222576983EN TAJUU
>>222576943minä se tykkään mustista nuubialaisista ei perseen takia vaikka pyllyä löytyy ovat aina kilttejä minulle(minun fetissi) paitsi minun arkki vihollinen kap kaupunnissa tästä mainitsin jo mutta neekeri naiset ovat aina hurjan ystävällisiä vaikka kuinka nättejä
>>222577031oliko siellä se ilkeä anna joka sanoi että älä tule enää tänne tjs.
>>222577031suurin osa afrikan neekereistä ei ole nuubialaisia tai läheltäkään sieltäpäin kotosin
>>222576883Muistaakseni opettaja teki sen valinnan>>222576934Tervetuloa kahville
>>222577055sama tapaus menin silti koska checkers lähin kauppa minun hostellia en pidä jonkun nekrun tiuskimista minään mutta oli taasen parkki paikalla häijyn katseen kanssa minun arkki vihollinen
>>222576928>>222576992aa pohjoissuomessa ei ollu ees sillon, no saapa naureskella etelä eurooppalaisten lisäksi etelä suomalaisille. ihmetyttää kyl kans aina jos joku nekru haukkuu läskiks jos ei tykkää lämpimistä keleistä, oon aina ollu laiha ja harrastan kuntoiluu mutta vituttaa aina kaikki yli huoneilmatilaa lämpimämmät kelit. ja jooh tuleehan ne tännekki sit pariks viikoks heinä-elokuussa, mut en aio varautua, vaan tuun sit valittamaan nettiin ja smug animetytön sijasta laitan itku animetytön viestin kylkeen
neekeri ja nätti ei kuulu samaan lauseeseen
>>222576801>minä en ollut niistä kahdesta seOlitko siis se toinen poika? Kovasti vihjaat että olit, mutta et kuitenkaan sano sitä. Jos olit yksi niistä tytöistä niin silloinkaan et olisi niistä kahdesta pojasta se joka sai hymypoika patsaan.
muistan enemmän yksityiskohtia reissarin elämästä kun omasta
>>222577106ilmasto muuttuu
>>222577110Neekeri on nätti.Neekeri ei ole nätti.voi jumpe nyymi keksi paradoksin
>>222577116Tietenkin olin
>>222577154tiesitkö että eleltään jääkaudessa koska on jääkausi jos maapallon navoissa on jäätä opin youtube videosta
>>222577193maailma loppuu jos jääkausi loppuu. meidän täytyy pelastaa planeetta.
>>222577018pitää miettii ja sit hörö naurut
>Tarratoimikunta aikoo jakaa yli 30 000 tarraa Suviseuroissa – toimintaa häirittiin viime vuonna
paha olla mitä ostan kebappilasta
minulla on paljon hyviä kokemuksia näteistä nekruista valkoiset naiset eivät anna kahta sekuntia ajastaan vanuatulla kaunis nigerian neekeri halaa ja kysyy minun whats appia valkoisia tatuoitu ja lehmiä en pidä minään ovat hurjan koppavaksi käyneet minun sairain ja irstain fetissi on kun nainen kiltti minulle
>>222577236toimivat hyvänä esimerkkinä pahuuden arkisesta luonteesta
>>222577254vika on siinä että olet ruma. olisit komea niin valkolaisetkin tykkäis.
ja porasin öljyä kyproolla mustan naisen kanssa mutta ei siitä sen enempää tykkään kaiken laisista naisista minun irstain fetissi on kun nainen tykkää minusta ja pusuttelee pitkin kehoa
>>222577191OK selvä
se huora mille maksat että saat nussia sua tykkää susta ihan oikeasti usko jo
>>222577252kepap kermaperunoilla
>>222577319>minun irstain fetissi on kun nainen tykkää minustaHarmi ettei tätä tapahdu tosielämässä
>>222577288tämä on kyllä tullut hyvin selväksi olen ruma valkoiset naiset nyrpistävät nenäänsä koska tuhansia miehiä jonossa kehitys maissa voi tuntea itsensä komiaksi kun naisia kiinnostaa ja muut haluavat selfien sinun kanssa kerta olet valkoinen
>>222574872van halenin juliste olikin vanha lenin juliste xDDD
>>222577379tällainen kohtelu olisi kiva kokea kerran elämässä edes
>>222577379mutta sinähän olet neekeri
>>222577398mene neekeri maahan etelä afrikassa massa on vielä massa ja naiset tulevat ympärille itse olen liian kova rasisti tuollaiseen touhuun
ja intiassa sama juttu mutta itse tykkään nuubian pikimustista naisista enempi olen öljyn poraaja ja myönnän sen
Nyt juon yhden ahdistus stressi ärsy kaljan
saako täällä nykyään sanoa n sanan viimeksi kun kokeilin tuli 3 päivää jäähyä
voisi itsekin korkata yhden ahdistu stressi salkun
>>222577567ei saa /b/een ulko puolella
>>222577567saa jos talkkari ei ole paikalla
>>222577492eikö ne sun mielestä näytä apinoilta? vai onko se just se juttu miksi ne kiihottaa
kävelin 12km nyymit
miks venäjä yrittää lavastaa suomalaisia banderisteiksi?
>>222577591hyvä nyymi niin se kunto kohoaa
on linturaiskarit ja apinaraiskaritmikä niissä eläimissä kiehtoo noin
>>222577609ne ei sano että ei
>>222577588en välitä jeeteistä mutta jotkut nekru naiset on tosi kauniita ja antavat aikaa minullekin mikä saa ne näyttämään vielä nätinmältä
>lataa anime torrent>esikatselukuva on spoileriäääää
nukuin 3h päikkärit ja edelleen on aivan super paska olo joka paikkaan sattuu vittu en jaksa.
Onneksi ihmiset ei enää nykypäivänä polta sisällä
>>222577651mee nyt sinne lääkäriin hyvä mies
tekee mieli alkoholia
mustikoita mussutan
>>222577648voi vitsi se laittoki papana aukkoon eikä emätin aukkoon
tänään en ottanu enää päikkäreitä
malesiassa hijabi tytöt olivat minusta kiinnostuneita. indonesiassa varmaan olisivat vielä kiinnostuneempia. thaimaassa liikaa turisteja joten siellä en saanut huomiota naisilta.
>>222577648Olisi pitänyt katsoa animea telkkarista niin kuin kunnon ihmisen.Ai se sun anime ei näy telkkarissa? Ei ole ikinä saanut virallista julkaisua Japanin ulkopuolella? Haista paska 外人
nyt menen tekemään omia asioita enkä kerro mitä ettekä mahda sille mitään
>>222577742jaa panee vai
>>222577710mikä anime
>>222577772no panee panee
Malawissa kysyin annalta markettia kun oli kova nälkä otti nuori anna kädestä ohjaamaan halusi minun numeron seuraavana päivänä taasen kyseli lähdetäänkö taas markettiin ehkä se on heidän tapa paeta kehitys maasta en minä usko että oikeasti tykkäävät minusta niin paljon mutta tuo tuntuupi tosi kivalta valkoiset naiset syökevät päälle ja odottavat prinsessa kohtelua
nyymin omat asiat = pornoa ja videopelejä
>>222577742Kerro ny
>>222577782voi veljet
>>222577680olin pari viikkoa sitten jo että ottakaa mut terkkariin oon ihan paskana mutta eipä tämä kiireinen asia ole kun oon ollu koko vuoden yhtä paskana niin on semmonen otetaan yhteyttä kun jaksetaan tyyppinen homma. Sieltä sitten ohjaavat toivottavasti eteenpäin missä voidaan alkaa miettiä mitä tehään esim. lopetetaanko nyymi lopultakin.On taas semmonen aivan krapulainen olo kun maha kuralla ja turvottaa ja pää ihan tyhjä. Aattelin että se työkkäriin menemättömyys ois laukassu jotenkin tän olon mutta vielä mitä tuntuu että paheni vaan päikkärien aikaan.
tottahan tuo että monet valkoiset naiset haluavat nykyään minkäänlaista huomiota vain komeilta alfamakeilta
>>222577069>>222576801miks edes jakaa jotain hiton hymypoikapatsasta jos luokalla on 2 poikaa eikö toi oo jo epäsuoraa kiusaamista sanoa että sä oot kivempi kuin sä. eri juttu jos on se n. 15 poikaa.
onko toi nyymi se panomies?
>>222577837nyymille onneksi kelpaa mikä vain läski ruma akka jolta saa huomiota
Mua harmittaa kun mulla on yleinen sukunimi haluaisin olla erilainen
>>222577808no eikö sulla oo joku puutostila?
>Keijo-kilpikonna katosi maanantaina voikukkien syöntireissulla Seinäjoella, uutisoi Ilkka-Pohjalainen. Tämän jälkeen omistaja etsi ystäviensä kanssa nelivarpaista ystäväänsä, tuloksetta.>Ilkka-Pohjalaisen mukaan etsintöihin pyydettiin apua paikallisessa Facebook-ryhmässä.>Keijo on lajiltaan nelivarvaskilpikonna. Kyseinen kilpikonnalaji on yksi yleisimmistä Suomessa olevista lemmikkikilpikonnalajeista. Kyseessä on kasvissyöjä, joten voikukat ovat varmasti maistuneet.>Luonnossa nelivarvaskilpikonnat saattavat kaivautua maahan suojautuakseen kuumuudelta tai kylmyydeltä. Ilkka-Pohjalaisen mukaan Keijo saattaa piileskellä puskissa tai kivien alla.
>>222577871nyt virtanen lopetat postaamisen
mulle ei ole ikinä nainen ollut ilkeä
>>222577725pari sanaa voisin sanoa intoneesian janoisista naisista mutta jätämpä sanomati kauniita naisia minulle sielläkin
>>222577881monella nyymillä krooninen pimpin puutostila
>>222577808Ehkä vähän höntti vähättelevä kysymys, mutta ootko pitänyt huolta vitamiinitasapainosta tai ylipäätään ravinnonsaannista? Tiedän kokemuksesta että aika heikoksi menee ihminen, jos ei pidä huolta
>>222577881ei taida olla pikkutyttistä tolla
Teemu Virtanen
>>222577929hampaat putoo nyymillä on keripukki
>>222577808paranemisia
>>222577860En tiiä, kyllähän se vähän pahalta silloin tuntui, mutta se oli kuutosluokalla. Pienempänä lapsena olisi harmittanut varmaan enemmän.
saan kohtauksen ja hulluunnun nyt
sen vain sanon valkoiset lehmät vihaavat vanhempiaan ja maalaavat töhryjä ympäri kehoaan ja nousee äkkiä kusi päähän muualla maailmassa vielä arvostavat miehiä
>>222577928>>222577881>>222577932no tuollanen puutostila on>>222577929ravinnonsaannissa ainakaan kalorimäärältä ei ole ongelmia vararavintokerrostakin löytyy parikytä kiloa. ruokavalio on suppea mutta pitäis kyllä vitamiinit saada ainakin viime laajan verenkuvan perusteella ei puutu mitään. oon liian väsy miettimään asiaa meen takasin pötkölleen on niin turha olo.
>>222578074pelottaa että tää nyymi kuolee seuraavaks
>>222578074ei sun pötkölle tarvi mennä vaan työkkäriin ja töihin
kukaan nyymi ei tuu huomaan kun kuolen koska en avatarhomoile
>>222578126kyllä mä huolestuisin jos joku vakio valittaja nyymi lopettais valittamisen yhtäkkiä vaikka se ei postais kuvilla mutta ei semmosta oo tapahtunu viime aikoina.
nyymit huomais mun kuoleman koska sanan muunnokset loppuis kun seinään
oonkohan mä joku nyymi jonkun mielestä vai onko kaikki mun viestit vaan uusia viestejä muiden seassa
>Kävi kymmenen pientä nyymipoikaa yhdessä pöytähän, vaan yksi, kun askitekseen tukehtui, on jäljellä yhdeksän.>Vietti yhdeksän pientä nyymipoikaa illan niin rattoisan, vaan aamun tullen avaa vain silmänsä kahdeksan.>Lähti kahdeksan pientä nyymipoikaa onneaan balkanille etsimään, yksi kun sille tielle jäi, joukko väheni seitsemään.
Montako nyymiä nyt on varmistetusti kuollut?
>>2225782020
>>222578108no tuota on ihan turha pelätä sehän ois jollakin tavalla onnellinen loppu.
>>222578202ei taida ihan sata varmasti olla ku se yks homo joka meni sillalta alas junan eteen ku sen homokaveri hylkäs sen
>>222578249en muista tällasta, onko postata viestiä
>>222578202No se Aobapostaajaha kipulääkekoktaileineen lienee aika selvä tapaus mutta tuskimpa meillä muita on.
Vihdoinkin.. määränpää saavutettu.. Tuleva koti eikä ole tässä ketään eli voin alkaa rakentaa tähän. Koko vitun kartta piti tahkoa jalan läpi. Tuli löydettyä moottorisahaa, putkia, pora, kirves, vasara ja ties mitä matkan varrella, mukavasti liikapainoa päällä 79kg/50kg.
nistarii ja kylmää maitoo
>>222578202oli se yksi juna tapaus joka postasi että hyyppää ja samana päivänä oli henkilövahinko
>>222578249>>222578304mikäpä juttu?
>>222578249>>222578304millon toi oli oon kyl missanu tän
Öööööhh otetaan sanat takasin, yritin löytää karhunlaukkaa tästä maasta ja törmäsin tähän tukikohtaan. Ei toi oo ku joku 50 metrin päässä. VITTU. Suuttukohan se jos tekee naapuriin uuden talon. Näyttää aika isolta tukohdalta ja hyvin varsutettu, voipi olla squadi..
>>222578235ei ois mitään onnellista siinä lääkäri selvittää missä vika etkä kuole mihkään
>>222578349miltähän toinen puoli näyttää
>>222578349>sateenvarjo, japani :Oostaisin
>>222578381Tykkään niistä läpinäkyvistä varjoista mitä niillä aina näkyy olevan siellä
>>222578369Toivottavasti, mutta kovastihan ne 10v sittenkin yritti selvittää kun oli hyvin samanlaiset oireet mutta sitten ne helpotti lopulta vaan itsestään vaikka mitään syytä ei löytynytkään. Toivon toki että niin kävis nytkin mutta tätä on nyt yli puol vuotta kateltu ja väsyä aiheuttaa. Nyt takas pötkö asentoon.
>>222578249>>222578304ei kai nugetti?
>>222578254>>222578576>>222578314tourulanyymi
>>222578349liekö oikea tuote, hassu idea joka tapauksessa.
Joku päivä vois koettaa käydä Porttipuiston kikesissä, en ole varmaan yli puoleen vuoteen käynyt
jaaha toinen leffa katottu nyt ei oo taaskaan tekemistä
>>222578564tekoäly sano että puutostila reuma tai punahukka
>>222578713Scumia mun kaa
>>222578304ei se muistaakseni mistään hyppäämisestä silloin puhunut vaan ihan muuten vaan yhdistettiin kun se aina lirkutteli nugsulle ja sitten taisi nugsu kertoa poikaystävästään tms. muutenkin se lirkuttelee tähän päivään astitämä taisi olla se joka hyppäsi siellä tourulassa
>>222578732ei oo varaa ostaa tota en tiiä pyöriskö ees mun koneella
>>222578767ai se oli tytynyymi
>>222578783Mitkä speksit?
>>222578564kyllä se olo vielä paranee aivan taatusti ja nyt käyt tutkittavana niin kauan kunnes löytyy jotain
oon kyllä herkku
>>222578822i5 2500k ja gtx 1060 6gb eli näyttis just riittäis ja prossu ei eli kyl se pyöris toki mul on linuksi en tiiä tosta kuin hyvin pyörii protonilla ja kuten sanoin niin ei ole rahaa eikä kyllä kiinnostustaakaan pelata
>>222578767>s. 2003alaikäban
>Wolt: Alkoholia kotiin kuljettavien kuljettajien on suoritettava alkoholitoimituspassisaa pajeetitkin koulutusta
>>222578767rankkaa että jollain jää noin iso läheisverkko suremaan ja silti tappaa ihtensä
Ei ole kyllä hyvästä ajatus että voi woltata alkoholia kotiin.
>>222578564onko kilpi rauhas ongelmat yliviivattu
tai sitten kattois vielä kolmannen leffan mut en taida jaksaa
>>222578202maksakirroosinyymireissari (TBA)
>>222578987>nyymi saa rajoitettua juomistaan kun kotiin ei kuljeteta>hallitus heti hyväksyy alkoholin kotiinkuljetuksen
>>222579011kaikki etenee suunnitelmien mukaisesti t. kokoomus
mitähän munahäkkinyymille kuuluu
yritin kovasti samalle Jonolle piti tarjoilijalle maininta mieluummin olisin omassa tarpeessa huomenna kotia sairastamaan en välitä näistä jonoista
syön, nyymit
>>222579105ei kannata
syön nyymit
mä oon pullottanu paskat
pallottanu puskat
pehmeä jänishehehe
*wolttaa tyttiksen*
>>222579156yläasteella pullotin pieruja
Kävin polkkisreissulla.
uptime jo 54 päivää... jos sitä jaksais ajaa ne päivitykset
jehmeä pänis
>>222579201pyyhkeet ei muuten toimi noin
>>222579201homo
>>222579196kauankohan vielä menee että suomessakin alkaa oleen japanialaisia vuokrasiskopalveluja
onko tää faktaa vai fuulaa?
>>222579301oon aina halunnu pikkusiskon
>>222579210ei oo pakko niin ei kai sitä vielä
>>222579301miksi ne japanilaiset tänne tulis
>>222579316pääoma periytyy? aijjaa
ostin muuten jädee joku kivinen tie joltain valmistajalta iso paketti oli tarjous myynnissä varmaan pahaa
>>222579459>varmaan pahaano miks ostit pauka
>>222579316tottahan se on
>>222579497oli nälkä kaupassa ja vitutti
'loogissa lanka missä ulkkarit kihisee suomi postaajista huomaatte sen siniristilippualoituskuvasta
>>222579664>>222579664
>>222578989eipä multa oo periaatteessa nykytilassa mitään suljettu pois kun vikat tutkimukset on tehty 2020. pl. syöpäseurannat (puhtaat).
>>222578767surunlista
>>222578867Njoo ei kyllä pyöris hyvin noilla spekseillä.