vorige: >>223219396
>>223235095gebaseerdautisten hebben knappe vriendinnen en begeleidsters nodig waarmee ze seks kunnen hebben
prosman kankerjunk ik ga je snaveltrimmen en kortwieken ik weet waar je woont
Jullie snappen niet dat het leven een gok is en daarom de verslaafden onder ons de meeste strijdlust en tactiek
9mm + telescoopvizier + demper = opgelost
B A C H T E NDE KUPE
>>223235145dempers zijn een miem
>wederom een waardeloze kikkerdraad
>>223235137je was te lui om uit je nest te komen om 9 uur lmke, je bent een zachtgekookt ei en kunt geen dag zonder drugs omdat je anders auwie hebt, met je bewindvoerder
moest vandaag zelf mijn billen afvegen tijd om crack te roken tegen de mentale kwelling
>>223235145Die hoer zal wel zijn ex zijn
Vuile stinkjunk ik kanker je schedel aan stukken en voer je hersens aan de varkens
ik ga prosman tot prut draaien dan is die kankerjunk nog nuttig als kattenvoet en chinees van de toko
kom net terug van seks met imogen poots ze zei dat ik een hele grote heb en goed ben in seks
>>223235165nee, verboden>>223235261veel kans
prosman het is gedaan met je
>>223235145Ik lig hier niet wakker vanBurn the coal, pay the toll
>>223235544Het zit je hoog
https://www.youtube.com/watch?v=eNFbfuQT-o0
Tijd om mijn thaise harem weer eens uit te breiden. Ladyboy en vrouwen allebei welkom. Nigeriaanse vrouwharem zit er puik bij. En op de zijhossel wat flirten met mena moslimas en praten over de Islam en net doen alsof ik wil bekeren. Het zij gezegend hehe
>>223235798magische zegels van demonennog vragen?
>>223235211Als ik zo zachtgekookt ben hoe heb ik dan mijn vader fysiek in elkaar kunnen timmeren terwijl hij smekend op de grond lag?Oei
hoe gaat het met je techpriest stage bij de kringloop prosminator
>>223235872>ik heb een oude man met obesitas in elkaar geslagen want ik ben zo sterkok ik moest hardop lachen
>>223235872Nooit gebeurt tho
>>223236175hij is mentaal te sterk om uit zijn nest te komen om om 9 uur te beginnen
Prosman is een soort rauw ei met stront en kippenveren eraan
Het vieze stinkjunk prosman van een flat afkeilen niemand die die kankerzwerver mist waarschijnlijk flikkert de gemeente hem gewoon in de container niemand zal hem missen of om hem rouwen
>>223236316zachtgekookt ei ja
>>223236398van een flat keilen zo hoppa oo de straatstenen, klapt uit elkaar als een watermeloen
Pros(taat)kan(ker)God
>junks haten Ga gewoon werken
prosman is pedofiel en heeft een baby geneukt zijn woorden
>>223236308snap ik, zweden is ook niet klaar voor hem
>>223236593Hij kon er niks aan doen meerdere babyās hebben hem verleid en geneukt
het spelletje elkaar aftrekken en wie het eerst komt is gay
>>223235431ja maar dempers dempen niet zoveel, het is niet zoals in de films, allemaal massahysterie, zoals het verbod op stiletto's
>>223235798>>223235854het is altijd in dezelfde regio in Engeland dat deze voorkomen
>>223236823je hebt ook nog veel oude orden van heksen en druide in bonglandiaals je die dingen besproeit met wijwater en een kruisje slaat heb je er geen last meer vanveel kerken werden gezet op heidense wijdplaatsen om die grond van duistere magie te ontdoen, vereerde bomen werden gebruikt om kruizen op te richten etchoe meer dat soort dingen verdwijnen hoe meer demonen er gaan lopen tuinieren want er zijn sukkels die dat aanroepen
Ik moet schijten
schijten is gay
waluigi in de goonrotatie
schijt je broek vol
>>223235854Nee niet van demonenDat is net zoiets als het gelul over mentale aandoeningen om dat te zeggen
>>223237280dat kan je wel zeggen maar ik ben het niet met je eens
>>223237302Hoe trek je de conclusie ,,demonen''Acht je mij frits zo stom of onwetend dat ik zeg ,,nee niet dat het demonen zijn''
>>223237381heb jij een betere verklaring?
>>223237052grote zwarte staaf die uit je kont knalt
Ik gooi een vlindermes achter in je schedel kankerjunk
pecu : veepecunia : geldlatijnse taal is best aardig
>>223237409Er zijn wel getuigen geweest dat zo'n graancircel gemaakt wordt. Heb je dat gezien?En hoe en waar kom je op ,,demonen''. Ik ken het dat er begonnen wordt over ,,demonen''. En ik begrijp daar werkelijk helemaal niets van dat dit gebeurt. Ik vind het ook gevaarlijk
Kijk deze knappe junk. De charisma spat van mijn snor zo je zusjes kutje in mjamjamjamjam hahahah
Kvoel me 100% top echt kanker puik. Gwn peplekker weddewel.
Goed dat ik frits er ben om ze niet-demonisch te verklaren nuEn eerste van dit jaar
Wat hebben jullie vandaag al gedaan
>>223237432kakstaaf op prosman zijn junkensnoet draaien
>>223236275Koek ja nu je het zo zegt. Lap. Straks komt die trannie ook als notsje op mijn riem en dan heb ik een demente man met overweight getimmerd en een troonmonster.
>>223237606>>223237636snor en verder geschoren staat je wel een stuk beter, ook goed boven de lip zo
>>223237674Niks
>>223237674ik ben opgestaan en verder doe ik zo de hele dag niks
>>223237705dit soort bedreigingen naar mij kan ik niet dulden kankerjunk ik heb de aivd gesproken
>>223237606>>223237636pedofiel
>>223237713hij is kankerlelijk waar heb je het over
>>223237724Rare vraag vind ik dat altijd
>>223237457het woord vee voor boerenbezit en engels fee hebben dezelfde germaanse wortel, het had gekund of wij gebruikten voor betaalmiddelen een afgeleide van dat woord (misschien iets als 'viet' of 'vede')maar het woord met oorspronkelijke betekenis voor bijdrage, offer of aflossing (geld) is bij ons in zwang geraakt om het ontheffen van schuld, de overdracht zelf aan te duiden ten overstaan van de connotatie met eigendom
>>223237742>Erkent dat hij aangesproken wordt met troonSeg, verklaart wel die wanhoopswoede
>>223237785hij is van een 3 naar een 4
>>223237826JA HOMOS DUS ZET IK VOLLE CHARISMA ROL 20 IN DAN HEB IK GWN STRAKS EEN 6/10 AAN DE HAAK DIE VOOR MIJ SETTLET EN NET KAN TOLEREREN EN WANNER HET DONKER IS SNACHTS EN OP EEN FEESTJE BEN EN ZE IS ONDER INVLOED KRIK IK DAT WEL OP NAAR EEN 7/10 HAHAHAH
>>223237785Paal je eigen gezicht dan
>>223237636Wat is die haarlijn ahah bedankt Bram zeggen we dan
>>223237864Uren hoekfrauderen om nog uitgelachen te worden koek
>>223237825
ąøąøøąøąøą¹ą¹ąøą¹ąøąøąø§ą¹ąø²ąøąø±ąøąøą¹ąø§ąø¢ąøąø„ąø±ąø§ąøąøøąøąøąø“ą¹ąøąøąø±ąøą¹ąøąøąø±ąøąø§ąø±ąøąøąø±ąøąøąø²ąøąøąø°ą¹ąøą¹ąøą¹ąø£ąø·ą¹ąøąøą¹ąøą¹ąøąøą¹ąø²ąøą¹ąø„ąø°ąøąø²ąøąøą¹ąø²ąø ą¹ąøą¹ą¹ąø£ąø·ąøąøąøąø·ą¹ąøąøąø±ąøą¹ąø”ą¹ą¹ąøą¹ąø ą¹ąø„ąø°ąøąø²ąøąøąøąøąøąø±ąøąøą¹ą¹ąø”ą¹ąø”ąø±ą¹ąøąøąø ą¹ąø„ąø°ąøąø±ąøąøą¹ąøąøą¹ąø”ą¹ąø”ąøµąøą¹ąø²ąøą¹ąø«ą¹ąøąøøąøąøąø¢ąø¹ą¹ ąøąø±ąøąøąø„ąø±ąø§ąø§ą¹ąø²ąøąø±ąøąøąø°ąøąø³ą¹ąø«ą¹ąøąøøąøąø„ąø³ąøąø²ąøą¹ąø
>>223237884>De grap>>>>>>>>>>>>>>>---->Jullie hoofd>Wanneer het erover ging dat ik transgender als een transgender zijnde ga pushen als 3de geslacht om jullie van binnenuit nog meer te koeieneren
>>223237502ik denk ook dat een groot deel door verveelde heidenen en vandalen wordt gemaakten misschien is het overtrokken heisa maar het schijnt dat sommige zodanig complex zijn dat de maak niet van menselijke hand wordt geacht en wordt er dus automatisch gegrepen naar bovenmenselijke machtenin welk geval ik zou zeggen: ondermenselijk, want demonen zijn van een lagere orde. en ik geloof niet in eeliums lekker puhof ik noem aliens demonen en we houden het op een semantisch onderscheid wat jij wilje zal wel bekend zijn met het principe van demonen binden of oproepen met zegels, nou goed waarom zou hun energie niet manifesteren in graanzegelszomaar een gedachte
>>223237901hallo HalperNLeindelijk thais aan het leren, zie ik?
>>223237927halpernl neukt alleen jonge bloempjes ik plemp em in elke rijpe vrouw die ik zie
>>223237864is het je opgemerkt dat niemand hier constant hun gezicht paalt en dat jij de enige bent die zo'n domme aandachtshoer is dat hij zichzelf moet doksen lmke
>>223237924kankertrennie junk
>>223238000Hij is de prosminator niet stel je voor dat meer dan alleen ik je een gatachterlijke jankbal vind koekoek
>>223238000>is het je opgemerktgrammatica a.u.b. Alwin
>>223237878Houd je kankerbek dan gewoon
>>223238000je moet wel je gezicht palen op een anoniem plaatjesforum ik moet weten wie je bent!
>>223237824goed gezien, best wel interessant anon
Zeg heeft iemand buiten zijn homo paals nog daadwerkelijk ooit iets bij mijn hater van een individuele identiteit bespeurt? JAAAA PROSMANHAATJAAAA MANNEN PIJPENOHH NEE TERUG NAAR DE EERSTE DAN MAAREN TWEEHAHA
>>223238044Nee laat zien dat je daadwerkelijk lef hebt met de bedreigingen die je maakt als je wil dat ik je ooit serieus neem lmkeeeee(Protip, dan moet je zoveel chutzpah laten tonen dat je nu per direct een trein gaat tackelen. Anders is het basta)
>prosminator
>>223238074charles dickens hiero
>>223237925>ik denk ook dat een groot deel door verveelde heidenen en vandalen wordt gemaaktIk denk dit helemaal nietGetuigen zagen een ufo in de lucht en een begrijpelijke methode maar niet op aarde in gebruik dat die circels zo gemaakt werden.uit de hoek van mediums e.d. wat wordt gezegd over wat de graancircels betekenen en de patronen?Binnen spirituele kringen, mediums en zogeheten 'graancirkelonderzoekers' (cereologen) worden graancirkels gezien als kosmische communicatie. Men gelooft dat de betekenis verborgen ligt in de geometrie en de energetische trilling van de patronen.Dit zijn de belangrijkste theorieƫn en spirituele betekenissen die mediums en spirituele groepen toeschrijven aan de graancirkels en hun patronen:1 t/m 5
>>223238095wat kraam je uit domme schizo
>>223238059overhandig je vede of je moet het 'ontgelden'ha ha een struikrover scherts>>223238120leuk maar ik ga dat allemaal niet lezen zijn gewoon demonen sorry
>>223238144Dat je bedreigingen dikke onzin zijn want je bent een lafbek en dat is reeds bewezen met wat je heel de dag uitspookt op je zolderkamer
Als je wilt, kan ik op zoek gaan naar specifieke channelings of verklaringen van bekende mediums over de formaties van dit seizoen. Laat maar weten of je daar interesse in hebt!
>>223238095nieuw boek van charles dickens, je bent gek als je denkt dat ik dit gewauwel ga lezen kankerjunk
rare jongens die romeinen
prostroon je straalt zelf het meest vrouwelijke energie uit aandachtsgeil mannetje
Seg klootzak kheb net de fee op mijn vee betaalt en wat denkte. Was gwnFEELSTEVEEEEEEEEEELHAH
>>223238166in vergelijking met wat, de gesloten inrichting waar anderen je geld en zaken moeten beheren omdat je het niveau van een peuter nooit bent ontstegen?
>>223238179Snap ik met je breinrot midwit appel hoofd>>223238191Ik straal tenminste energie uit, jij zuigt het op als een zwart gat en in die ellende borrelen je palen
>>223238174nee ik heb mijn eigen rede en verstand ik hoef niet te luisteren naar de mening van iemand anders
>>223238212>Hij woont oprecht op een zolderkamerHAHAHAHAHAVRIENDGA NAAR BUITENDOE IETSDOMME KLOOT MONGOOLHEEL DE DAG AL DIE HAAT TIKKENHAHAHAHAAHAHAIK LACH JE HARDER UIT DAN JE OOIT ZO KUNNEN EVENAREN WANT JE BENT EEN MIEZERIG STUK INCELLENDE
>>223238266Oja zegt die reden en verstand dat nog meer haat naar mijn kant gooien terwijl je M-MAAR JIJ MMAAAAR JIJJJ krijst vandaag eindelijk de oogst gaat zaaien die je verlangt?Koek
>>223238268zeiden de stemmetjes dat ik dat zei?
Het grappige is ik weet hoe diep mijn psyop gaat en ik weet hoe dom die sukkel is niet zijn lost cost te accepteren en excuses aan te bieden voor zijn gedrag zodat hij verder kan van mijn leven. Echt niet normaal hoe joderig van mij dat ik hem letterlijk laat gedragen als een slechte kristen die straks beboet gaat worden op zijn woorden en daden wanneer ze allemaal als een spiegeltje na zijn dood voor wordt gehouden. Nu is de vraag alleen of hij nog meer gaat inzetten op mij wanhopig haten omdat hij zijn verlies niet erkent en wanneer hij dat doet iets zo gaat ontwrichten dat hij zichzelf iets aan gaat doen. Zo prachtig mooi
prosman heeft een baby verkracht maar het is ok zijn vader dwong hem met een pistool en prosman kon echt niets doen om het te stoppen
>>223238312Je verdedigt toch de stelling zolderkamer. Of kom je nu op voor alle zodlerkamer rukkers? Daar heb ik niks op tegen, ik heb iets tegen pisventjes die alles wat ik paal hier weer hun riedeltje van 10 unieke antwoorden moet palen omdat het een PDDnoslijerke is
>>223238290t gaat niet altijd over jou makker maar veel sterkte met de crackdemonen naruto jutsu gangsigns in je hoofd
>>223238332het grappige is ik ga dit dus mooi niet lezen charles dickens
Maar ik heb iig asperger met anti sociaal en geen PDDnos! HAHAHAHAHAHAHHAA
>>223238377maar...waarom gaat het niet altijd over mij?Is er niet een manierZodat het altijd over mij, prosman kan gaan? Ik ga eens bekokstoven
>PDDNOSiq van 128 maar weet niet dat dit allang niet meer bestaat, wat een achterlijke kankerjunk
>>223238380Ik leg uit waarom je straks zelfmoord gaat plegen maar ok. Ksnap dat het te moeilijk is voor je besef, anders was het niet de psyop
>>223238421crackcirkels oproepen onder het viaduct, een hamster offer brengen en je wens zal worden ingewilligd
mijn psyop is mezelf elke dag voor lul zetten aan de drugs, nog even en dit gaat zichzelf betalen
>>223238433>Het bestaat niet meer in de nieuwe editie van mijn juDaiSM5 >HURRR DURR HET BESTAAT NIET EENS>FOETSIE>WEGkk knuppel denkt dat omdat ze erkennen dat het niet meer gebruikt wordt in hedendaagse psychologie zijn diagnose nu 'verdwenen' is. Dan nog steeds, laag functionerend autisme. At best. Succes kk loser
>>223238239haha energie die je artificieel moet opwekken met een chemisch stofje en wat doe je dan met je tijd urenlang de draad vol kotsen en zieden triest geobsedeerd homocuckje lmke
>>223238452Hmm, heb ergere dingen gedaan door suggestie van buitenaf al dan niet ingebeeld.waarom niet
Hier daar hebben we het al...De 'Oog-formatie' in Etchilhampton: Kosmische ReflectieHet geometrische oog dat eind juni in een veld vol klaprozen verscheen, wordt door spirituele groepen unaniem geduid als het "Alziend Oog van de Bron" of het "Oog van Gaia".De boodschap: Dit patroon wordt gezien als een directe spiegel. Volgens channelings is de boodschap: "De kosmos kijkt naar jullie, maar belangrijker nog: het is tijd dat jullie Ʃcht naar jezelf gaan kijken."...
>>223238506jij beeldt je nooit iets in makker
al deze onzin niet gelezen charles dickens
>>223238497Ik kom hier ffkes loeren ja, lekker toch. Mijn vrije wil.Jij bent hier vaker dan ik. Dus wat zegt dat dan over jou? Domme mongool is te dom om zijn eigen hypocrisie te zien en daarom is het zo'n top wannabe kristen
>>223238516letterlijk een oog van een demoon om je energie op te zuigen en waanzin te verspreiden
>>223238521Ssst>*Fluistert: Ontoerekingsvatbaaaarrrr*We moeten de schijn eventjes nog in stand houden wacht maar komt goed G
ik ben ontoerekeningsvatbaar en de muren praten tegen me maar die ene waan over mijn ouders is wel 100% accuraat geloof me nou
>>223238159hehehe :)
ASTS is erg stierig, had ik nou maar meer gekocht
>>223238516 (Ik)Die foto is niet in een wilde bloemenveldDat is dezeMaar ook in EtchilhamptonOp de ƩƩn of andere manier staan ze bij elkaar of ietsDit is die van het klaprozenveld zover ik zie
kzeg nog zo kzei het em toch
ik heb zin in een sigaret mag ik bij jou bietsen prosknaap
>>223238584het was een complot van de politie en de geheime pedoclub in mijn brabodorp dit is allemaal echt zo die baby die ik heb geneukt is de schuld van mijn vader
>>223238619dit is echt zo maar dat over die afluister apparatuur in die hamster was misschien een kleine oepsiemaar voor de rest vergis ik mij niet hoor
dit is allemaal al uitgebreid besproken op die sophiediscord
>>223238657de politie heeft de beelden die gaan dat allemaal met super AI uitvogelen maar ben nu even te moe door de drugs om aangifte te gaan doen
de AI crackdjinns zijn nog bezig met bewijs verzamelen uit de mossad-dimensie elk moment kan het gebeuren
>>223238609tuurlijk mattie pak er eentje voor later ook
zakenidee: broodje roti
ik ga nu onironisch een sigaarke smoren want ja het is zo'n dag
kijk het is verder geen ding in deze regio, maar prosman gedraagt zich eigenlijk wel een beetje als de neger oetz (langer verhaal)
poh das lekker man van die dikke walmen
IK ERVAAR STERK MENSEN HUN BEK TE LATEN HOUDEN GRAANCIRCELS VAN DEMONEN NET ALS OVER PSYCHE VOOR MIJNZELFIK DOE JE WA- De boodschap: Dit patroon wordt gezien als een directe spiegel. Volgens channelings is de boodschap: "De kosmos kijkt naar jullie, maar belangrijker nog: het is tijd dat jullie écht naar jezelf gaan kijken."- Betekenis: Het herinnert de mensheid aan zelfreflectie in een jaar dat energetisch als 'onrustig' wordt ervaren. De klaprozen om de cirkel heen worden door mediums geïnterpreteerd als een symbool voor troost en collectief emotioneel herstel.Vroege formaties in Somerset: De Pentagoon en Kosmische BalansDe vroege formatie bij Alfred's Tower (Somerset, mei 2026) viel op door zijn vijfhoekige (pentagonale) geometrie en radiale symmetrie.- De boodschap: In de heilige geometrie staat het getal 5 voor de microkosmos: de mens (met vijf zintuigen en vijf ledematen) in verbinding met de kosmos.- Betekenis: Mediums verklaren dat dit specifieke patroon een energetisch 'anker' is om de mannelijke en vrouwelijke energieën op aarde weer in balans te brengen. Het patroon fungeert volgens hen als een stabilisator voor het magnetische veld van de regio.Algemene consensus onder mediums in 2026Veel mediums die dit seizoen de velden in Wiltshire bezoeken, rapporteren dat de energetische lading van de cirkels veranderd is. Waar de cirkels vroeger vooral als 'buitenaardse handtekeningen' werden gezien, claimen channelers nu dat de formaties van 2026 interactieve transformatie-portalen zijn. Het simpelweg bekijken van luchtfoto's van deze specifieke geometrie zou al genoeg zijn om een gevoel van diepe rust of juist een 'energetische download' (plotselinge spirituele inzichten) te triggeren.Zou je van een van deze specifieke formaties de wiskundige opbouw en heilige geometrie willen ontleden, of wil je meer weten over de leylijnen waar ze dit jaar op liggen?
ik ga elk moment aangifte doen ben alleen te lui om om 9 uur op te staan maar anders deed ik het zo
ik ervaar sterk dat demonen schizo's bezetten om te ontkennen dat graanzegels het werk van demonen zijn
>>223238824vocschizo terug?
>>223238824aliums?
>>223236787de harde knal wordt meer vervormd. in die feestmassa zal het niet opvallen
wat is er lekkerder dan een sigaartje op een lege maag, na een nacht doorhalen, en drie weken niet gedoucht te hebben?
ik, een vlaming, ben een expert op het gebied van wapentechniek en kan je precies het verschil en het nut uitleggen van een gedempt wapen in verschillende tactische scenario's
>>223238874Volgens mij gwn frits
>>223237606>>223237636die ogen, jij hebt demonen achter in je hoofd, kwaadaardig mannetje
>>223238896nederlandse publieke omroep ransbakkerij
>>223238898Ga naar de badkamer
>>223238896>dat filmpke
>>223238942hoe kan je dat zeggen over de ongediertebestrijder die gratis en ongevraagd levend huisdieren voor de ogen van kinderen ontleedt uit pure goedbedoelde enthousiasme?hij wordt gewoon niet begrepen want zijn ziel is te puur voor deze wereld...
geboren onder een alleenstaande moeder0 connecties0 vriendenhet was over voor het begon
>>223238938vertel
De vroege formatie bij Alfred's Tower (Somerset, mei 2026)
>>223239018in die feestmassa valt de knal minder op van een gedempt schot, dat weet ik want ik heb daar uitgebreide ervaring mee
>>223239055letterlijk een pentagram bravo je blijft mijn punt bewijzen
mijn dag is pas compleet als dirk van de nederdraad zijn dagelijkse koemaas heeft gepaald
>>223239065ik heb ervaring met een geluidsdemper. al eens naar de Gentse feesten geweest? in het kabaal dat daar hangt zal het niet opvallen.
>Finger food!>Wat een kut idee!
>>223239185precies ik als wapenexpert kan dat beamen, soms oefen ik op rumoerige terreinen om zeker te weten dat mijn demper het nog goed doet, zou tenslotte niet willen dat iemand schrikt
Zo ongeveer de mediumsDat zou...(https://temporarytemples.co.uk/project/white-sheet-hill-2026)>>223239086je bewijst helemaal nietsik bewijs wat en ik ervaar dadelijk weer nieuw bier te gaan halen
>>223239212mijn anus prolapste 15 keer door deze paal van het lachen
hahahahaha noordoid fransen zeggen caca-o ipv cacao
>>223239224op wat jaag je dan?
yemen heeft mandeb dichtgedaan, we zijn nu het dichtst op een economische crisis sinds 2008, oranje man is echt de grootste mongool ooit en laat bush er slim uit zien
>>223239224>>223239227>>223239245>>223239305>>223239308Jij bent hier vaker dan ik. Dus wat zegt dat dan over jou? Domme mongool is te dom om zijn eigen hypocrisie te zien en daarom is het zo'n top wannabe kristen
>>223239227oh wow het is letterlijk de zegel van murmur goed bezig fritszo
kwiemel
>1 kans in het leven>geboren als maagdHET WAS OVER VOOR HET BEGON
>>223239449waaron tag je mij ik heb hier niks mee te maken
heb je ook dat je teveel koffie drinkt en niks meer verstaat omdat je gedachten luider zijn
The Why Files heeft een professionele docu gemaakt over graancirkels''Aliens & Espionage: Crop Circles and the CIA Coverup''https://youtu.be/x2BQyZorSQc
als neger stel ik niks voor (ben blank)
>>223239212>Wat een kut idee!of, meer letterlijk>Wat voor een schijtidee!
>>223238120 (Ik)Mijn vraag aan de a.i. google:>uit de hoek van mediums e.d. wat wordt gezegd over wat de graancircels betekenen en de patronen?______________________>wat is de betekenis van deze volgens mediums: https://temporarytemples.co.uk/>project/kingweston-2026De formatie in Kingweston (Somerset) van mei 2026 ā die bekendstaat als een zespuntige 'spinner' ā heeft onder mediums en spiritueel onderzoekers veel stof doen opwaaien. Dit komt vooral doordat het patroon zich niet in ƩƩn keer aandiende, maar zich in drie opeenvolgende fasen ontwikkelde.Binnen spirituele kringen en kanalen (channelers) worden de patronen en de betekenis van Kingweston als volgt geduid:1. Het Concept van 'Goddelijke Timing' en GroeiOmdat de cirkel in de loop van enkele dagen transformeerde ā van een basisontwerp naar een complexer patroon met extra bogen ā zien mediums dit als een levende metafoor voor het menselijk transformatieproces.- De spirituele boodschap: De makers (of kosmische energieĆ«n) wilden hiermee laten zien dat spiritueel ontwaken geen plotselinge flits is, maar een proces dat in fasen verloopt.- Betekenis van de fasen: Het herinnert de mensheid eraan dat we de tijd moeten nemen om nieuwe energetische 'downloads' of inzichten te integreren voordat de volgende stap zich aandient.(...)>En zo verder
>>223239593leuk kanaal ik kijk die ook
>>223239640Hehe, bedankt. Hier is er nog een:>Waar is de dode eekhoorn?
>>223239690oh wauw zeskantige saturnus vortex ja echt geen zegels van demonen dit
>>223239738hehehe :^)
>>223239690Bier voor mijn is als een soort therapie
>>223239739gebaseerde opmerker
>>223239738bijna goed eichhƶrnchen in het nederlands is eekhondje ;)
>>223239787Oh, okƩ.
>>223239809geen probleem ik help graag
https://www.youtube.com/@Gijweet_vrt/shorts>belgen betalen hier belastingen vooramai in brussel moeten er gewoon geen blanke meer wonen, kijk naar dat publiek
>>223239783Geen dingen die alleen mijn verantwoordelijkheid zijn>here king you dropped your crownDat geldt niet voor mijIk heb gezegd organiserenNiets wat ik laat vallenIk neem dat niet op mijIk heb gezegd hoe het in zijn werk gaatEn ik laat niet op mijn domeinJe praat echt over jezelf hier
>>223239981je zit op een publieke website niet alles gaat over jou maatje
>je zit op een publieke website niet alles gaat over jou maatje
>>je zit op een publieke website niet alles gaat over jou maatje
deze publieke website gaat over mij
>>223240002Jij schizo'd mijMaar laat de realiteit binnenvarenJij beschrijft een waan en doet een waan en zegt die tegen mij dat ik ermee besmet zou rakenWat ik niet doeEn dat is heel herkenbaar, zo gaat dat ook uit professionele medische hoek
>>223240090dat zit tussen je oren
Hoe zit het met die graancirkels, wie maakt die eigenlijk
die oorlogsgeile lindsay graham is dood en toch krijgen we alsnog bijna oorlog
>>223240143Rob Jetten en de homobrigade
>Hoe zit het met die graancirkels, wie maakt die eigenlijk
>>223240160ik krijg helemaal nikskanker misschien
>>223240113Punt is jij gaat ermee door niemand wil jouw bower nivoLaat de uitkeringstrekkers haat verachting boos haatheid van iedereen op je neerkomenLaat dit soort uitspraken een kopje kleinerDit heeft het toch echt niet onder iedereen
>>223240160Er zijn meer hondjes die fikkie heten
>>223240178>there is no God we made uWaar hebben ze of zouden ze dat gezegd hebben?Of over een wereldregering. Eenheid en vrede dat klinkt er meer naar
>>223240205het valt allemaal wel mee frits neem maar een cannabis om tot rust te komen alles komt goed
>>223240222Dat is ook weer zo, maar Lindsay Graham riep letterlijk tot op de laatste dag van zijn leven voor totalen krieg met rusland en iran
frits denkt dat alle alium films documentaires zijn
ben net wakker geworden, waarom is frits zo van slag?
>>223240255te laat voor jou en bovendien half werk wordt al helemaal niet geaccepteerdJij gaat niet op dat bower nivo die lelijke degradatie. Uitkeringstrekkers nietsnut megolen haat van iedereen over je(althans, geachte iedereen zover ik zie ligt hier iets sleutel. Op dat bower nivo terwijl het tegenovergestelde aan de hand is. Hang ze op)
aliums bestaan helemaal niet
>>223240329>Hang ze opniet zo boos doen frits, is toch nergens voor nodig?
>>223240329doe maar rustig jongen de demonen hebben hun grip op je ik zal een gebedje doen zodat de vrede van de heer over je heen komt niet deze kwade zin van de duiveldat krijg je van al die graanzegels palen... ik zeg toch dat die van de duivel zijn
>>223240268Gebaseerd, zouden wij nog wat van kunnen leren
wij kunnen de aliums wordenhttps://en.wikipedia.org/wiki/Terraforming_of_Mars
>>223240350nee ik verdien universele haat van de gehele mensheid omdat ik van mening ben dat graancirkels het werk van de duivel zijn, dat is gewoon logisch toch, der furer heeft dat tenslotte bepaald en geef toe, hij zit er nooit naast
wat is bower nivo? ik heb de laatste fritslore update gemist
>>223240143de egregoroi
Kzen schizofreen
>>223240326frits heeft de graancirkels ontdekt
>>223240441moep dikke neger
>>223240337Er is reden dat er wel iets aan de hand isDit is een geverifieerde graancircel met de bekende afbeelding vanZe hebben zich wel bekendgemaakt en dat te zien is wat het is. En begrijpenOok op andere manieren
Alpha Centauri bereiken zou een betere optie zijn dan Mars terraformen, al mijn long hold aandelen zijn ruimteprojecten waar ik echt in geloof en wil steunen die ook wel wat dividend geven
>>223240326iemand zei het s-woord (schizo) en nu voelt de furer zich aangesproken want hij is NIET!!!!! schizo!!!!!! ok!!!! en oh ja luister gewoon naar wat aliens zeggen ok dan komt alles goed ja ?
>>223240441Schizofrenie bestaat niet, die stemmetjes zitten gewoon in je hoofd.Vraag Frits maar.
>>223240326bier is op
wat als er aliums zijn in alpha centauri maar ze vinden ons echt kankergay en negeren ons ook ap hebben ze ons gezien met hun supertelescoop 64
frats frets frits frots fruts fryts
frits paalt woorden als "geverifieerd" en "expert" en denkt dat het iets betekentletterlijk boomerslop gladbrein tier
>>223240460Met mn bol vet spekbuik door de risperidon
>>223240570frits is ergens in de 40 dat hoor je aan zijn stem ook
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_voetbalinterlands_Argentini%C3%AB_-_NederlandNederland verslaat Argentiniƫ tenzij ze de scheids omkopen
>>223240582Wat voor waanbeelden had je last van?
frits heeft geverifieerd dat de anusbehandeling van echte buitenaardse kwaliteit is dus stop met ontkennen dat aliums hem zijn schizo aars voor het echie hebben opgerekt
>>223240326>ben net wakker gewordenga aub eens werk zoeken om half 4 wakker worden is niet normaal
>>223240624dat eeliums de halve kosmos afreizen om te schijtpalen in onze graanvoorziening
wat is de betekenis van de circel in de foto van het buitenaardse wezen? Er staan een soort van ponstikken in. Is dit ergens ontcijferd?Ja, de 'ponstippen' in de ronde schijf van de Crabwood-formatie (2002) zijn heel nauwkeurig ontcijferd! De schijf bevat een gecodeerde boodschap in binaire code (de computer-taal van enen en nullen), die via de standaard ASCII-tabel direct kon worden vertaald naar letters en woorden.De rechtopstaande plukjes graan stelden een 1 voor, en het platgelegde graan een 0 (of andersom). Samen vormden ze bytes van 8 bits.De Ontcijferde BoodschapDe boodschap is geschreven in het Engels en luidt letterlijk vertaald:"Pas op voor de brengers van VALSE geschenken & hun GEBROKEN BELOFTES. Veel PIJN maar nog tijd. Er is GOED daarbuiten. Wij verzetten ons tegen BEDROG. Het kanaal SLUIT [GELUID VAN EEN BEL]"(Originele tekst: "Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES. Much PAIN but still time. There is GOOD out there. We OPpose DECEPTION. Conduit CLOSING [BELL SOUND]")Opmerkelijke details over de code:- Hoofdletters: De code was zo specifiek dat er zelfs een onderscheid werd gemaakt tussen hoofdletters en kleine letters (wat in binaire code een andere reeks enen en nullen vereist).>(...) en verder
>>223240656stop met demonen palen en aan een electrische demoon te vragen om hun boodschappen te ontcijferen seniele josti
>>223240656>[BELL SOUND]je weet dat je met geavanceerde intelligentie te maken hebt als ze geluidseffecten in het transcript toevoegen om het geloofwaardig te maken
Witte rijst etenWat vinden jullie van witte rijst Frits, Prosman en Moepie
>>223240632ik was aan het slapen op mijn werk, problemen?
>>223240691Ik vind dat het te ver gaat wat jij zegt.Waar haal jij die zekerheid vandaan? (vantevoren: geen antwoord van deze anon of iets dergelijks)Bevraag maar waar ik het vandaan haal ik bewijs hetMaar het moet mij wel meer gevraagd worden
>>223240749bro de blauwebonen psyop is de ultieme normaalflikker filter je iq is sub 100 en je bent bruin + schizo sorrie niet sorrie
maak me wakker als de interdimensionele demonen het woord van christus beginnen te verkondigen tot die tijd vertrouw ik het niet
>>223240656waarom binair en ascii als het gewoon engels is... Als ze zo slim zijn om te weten dat wij engels verstaan. Schrijf het dan direct in het engels? hoezo ascii in binaire vorm
>>223240771Exact wartaalIk kan heel exact verder aantonen wat ik zeg maar niet zonder dat iemand dat oprecht wil weten.Maar dan wil ik oprechtheid en conversatie
>>223240819bro ik weet dat alien interview deel 4 gaat palen als ik naar goedkope cgi wil kijken zet ik mijn playstation 2 wel aan kan ik die demonen tenminste nog terug naar de hel knallen in minecraftnoem 1 aliendemoon die christus verkondigt verder heb ik er geen oor naar
>>223240656
fris odom>frits odolen toen kwam zijn vader naar buiten en die zei er wat van
Frits heeft gewoon gelijk er zijn aliums hebben jullie men in black nooit gekeken ofzo
Lees gewoon john a keel
>>223240819
>NVA heeft zojuist beslist alle betalende opleidingen voor knelpuntberoepen stop te zetten, behalve voor verpleegster
top wannabe neger thomas
>>223240964>NVA>Nederlandse Vereniging voor Autisme
>Groen op Amazon>Rood op ASTS en LCIDWat de neuk?
>>223240991zou de vernietiging van wildbessen indirect gunstig zijn voor amazon ookal is amazon niet op de russische markt
>>223240819https://www.newworldencyclopedia.org/entry/Grigori
Bizar toch dat dieren bijna nooit iets op een scherm aannemen zoals een andere kat of hond of vogeltje. En dat wij het letterlijk als onze werkelijkheid beschouwen.t Alwin
>>223241067ik ben zwakbegaafd en ik ben hier erg van onder de indruk
>>223241045>>223241067>>223241084Jij bent hier vaker dan ik. Dus wat zegt dat dan over jou? Domme mongool is te dom om zijn eigen hypocrisie te zien en daarom is het zo'n top wannabe kristen
>>223240813Ergens begrijp jij dat en ik ook.Maar als ik het opzoek: zie je ze echt praten tegen mensen? NeeDit is een keer een taal-boodschap maar daar zijn ze duidelijk niet vanZe blijven in een hoek van dat ze als uitgangspunt niet hele verhalen
>>223240991bek houden bruine mongool
>>223240930Ik heb vaak genoeg aliums gezien, ik heb ze zelfs in de tuin
>>223241045Wildbessen is in geen enkele markt waar Amazon ook zit, ik denk dat deze push te maken heeft met 30 juli wanneer Amazon zijn earnings toont, het is een undervalued aandeel
>>223240632werk jij
>>223241127ik ben olijfbruin geen vieze mkk, en voor je zusje heet ik giorgio
>>223241157bruine kankeraap stinknikker
>>223241132>>223241157achterlijke zwarte ape
>>223241125gap waarom doe je alsof je de motieven van "aliens" begrijpt
>>223241149neein het zwart klus ik hier en daar wel wa bij oetz
>>223241166>>223241184net LCID verkocht met een stop order vriend, mij kun je niet raken
>>223241125dit kan een reden zijn om te vermoeden dat het niet buitenaards is maar door mensen gemaakt
>>223241212hoe is het in aalst?
>>223241194hey frits heeft wel 36 keer alien interview deel 4 gezien dus hij weet waar hij het over heeft
https://www.youtube.com/watch?v=qG0GzcdQ-Vc
oei oei oei
223241220>ik ben vandaag voor het eerst naar theraie geweest en ik blijk een man met borderline te zijn, heb de hele dag gehuild. wat moet ik hier mee, waarom heb ik zo'n vrouwenziekte, hoe kan ik ook kinderen en een gezin hebben, ik ga eeuwig alleen zijn en een manhoer tot de dag dat ik sterf.
>>223241287Maak hem nou niet boos
>>223241287gelukkig ben ik zelf cluster c in een zee van cluster a en b, ikke
maak hem boos
>>223241194???Dit snap ik niet zo wat jij zegt. Mijzelf en zoals ik zei ik zocht het op. Kan zijn dat iemand even een fundamentje moet doen zoals ik deed. Maar dan uit jezelf begrijp jij toch ook wel ergens? 1. De Universele Wet van het Vrije Wils-universumDe belangrijkste reden waarom de boodschap zo letterlijk via ASCII-code is gegeven ("Pas op voor de brengers van valse geschenken..."), heeft te maken met de kosmische wet van de Vrije Wil.- Het antwoord van mediums: Hoogontwikkelde kosmische beschavingen mogen de menselijke geschiedenis en onze keuzes niet rechtstreeks beïnvloeden. Ze mogen ons niet 'redden'.- De binaire code: Door een boodschap achter te laten in een taal die we direct kúnnen ontcijferen, omzeilen ze deze kosmische wet niet, maar reiken ze ons een spiegel aan. De waarschuwing voor "valse beloftes" is een direct antwoord op onze neiging om de verantwoordelijkheid voor de aarde buiten onszelf te leggen (bijvoorbeeld door te hopen op redding door overheden of technologie).2. Een 'Taal-brug' voor de overgangsfaseZuivere mediums leggen uit dat de mensheid zich in 2002 (en nu nog steeds) in een overgangsfase bevond van een puur materiële, technologische samenleving naar een spirituele samenleving.- Het antwoord van mediums: De makers gebruikten binaire code (0 en 1) omdat dit de taal van de dualiteit is (licht versus donker, ja versus nee). De mensheid denkt en leeft heel erg in dualiteit.- De betekenis: De schijf is een 'brug'. De makers lieten zien: "Wij begrijpen jullie binaire, dualistische wereld (daarom gebruiken we ASCII), maar we verheffen het tot een driedimensionaal kunstwerk in een graanveld om te tonen dat er een eenheid achter zit."
>>223241395bro je bent zwakbegaafd je moet nadenken delegeren aan een computerdemoon neem nog een tree bier kanker junk
frits is immuun voor ai psychose, hooguit maakt ie de ai psychotischWat een superwapen is het ook
>>223240624Heb nooit waanbeelden gehad
>>223241287Bier voor mijn is als een soort therapie
>>223240859Zij verkondigen universele waarhedenAan de vruchten herken je de boom er is genoeg te herkennen aan ze dat ze niet in de anti-christelijke hoek hoevenDe christenheid functioneert vaak op een heel gecorrumpeerd en laag misdadig nivoMaar let, ik begin NIET over de duivel (...) langer verhaalHet is wel heel erge zondeHet is "gewoon" heel erg fout van de christenheid. ook andere religies doen dat, de islaam
>>223240582*klets*
moest zo'n inzicht test afleggen, had 4 delenmaar het was wel kankermoeilijk, en je kreeg ook niet genoeg tijd voor alle oefeningen te doen, wat was denk ik bewust om te zien of je wel met stress kunt omgaanvoel mij eigenlijk wel kut nu, precies of ze bewust altijd je willen vernederen
>>223241532wrom neem je die test dan ook
>>223241395 (Ik)>2. Een 'Taal-brug' voor de overgangsfase>Zuivere mediums leggen uit dat de mensheid zich in 2002 (en nu nog steeds) in een >overgangsfase bevond van een puur materiƫle, technologische samenleving naar een >spirituele samenleving.Ik wilde dit eerst ook niet plaatsen want er staat een kennelijke profetie in en ik ken het niet.Ik kan omgaan met zoiets. Anderen misschien niet.Ik weet niet wat dat voor een voorspelling is.Ik kan bepaalde principes herkennen als kennelijk juist. Zoals, al met al zou zoiets moeten kloppen: >>223241125Ergens begrijp jij dat en ik ook.Maar als ik het opzoek: zie je ze echt praten tegen mensen?NeeDit is een keer een taal-boodschap maar daar zijn ze duidelijk niet vanZe blijven in een hoek van dat ze als uitgangspunt niet hele verhalen>>223241125
>>223241482Ik heb dat met crack oetz
>>223237606>>223237636HAHAHAHA JE HOOFD JONGE
>>223241572omdat het mij een gratis opleiding kan bezorgen en een deel van mijn bachelor te halen
Ik zie hier dat er vaak gerefereerd wordt naar het verhaal van de hamster en de link met prosman wordt gemaakt maar dat was prosman helemaal niet, dat was ik, een andere schizo, de rest is wel prosman tho. (Ps inmiddels gaat het beter met me)
>>223241760prosman je weet toch dat er een archief is en dat je dit gewoon kunt bekijken
>>223241287''Oorzaak borderlineEen BPS kan ontstaan door een combinatie van biologische, psychische en sociale factoren. Je hebt meer kans op BPS als het in de familie voorkomt; erfelijkheid speelt een rol. Het kan dat je er aanleg voor hebt, omdat jouw hersenen anders prikkels verwerken. Hierdoor kan het zijn als je anders denkt, voelt en reageert dan andere mensen.Veel mensen met BPS blijken zeer gevoelig te zijn. Ook de stemmingswisselingen en impulsief gedrag kan een biologische oorzaak hebben. Daarnaast hebben bijna alle (97%) patiƫnten traumatische ervaringen als seksueel misbruik, geweld, scheiding van ouders, emotionele verwaarlozing en pesten meegemaakt in vroege jeugd. Op dit moment wordt BPS vastgesteld vanaf ca. 14 jaar. Een persoonlijkheidstrek kan een probleem worden wanneer de persoon er zelf in vastloopt voor langere tijd. Dan noemen we dit een stoornis.''
Namens Erenbevel,Houzee !
>>223241779Ik heb het hier over, dit was ik, niet prosman.
>>223241792Psychiatrische benoemingen ansich zijn iets totaal verzonnen. Je hebt gedragingen, observaties. Maar terminologie verzinnen voor bepaalde gebundelde aspecten en doen alsof dat feitenlijk bestaand iets is, is klinkklare nonsens. Of je er nou in gelooft of niet.Er is geen blauwprint van de mens.
>>223241419Ik begrijp deze anti-heid nietWat is het probleem?
>>223241419stumperd
>>223237052wat??
mijn zelfgemaakte Thai stick is nie zo goe gelukt
>>223237278prosman kankerkind
>>223240991verlies gemaakt haha
>>223242124doet me wat denken aan Pictische inscripties
prosman be like ik heb drugs nodig anders kan ik het leven niet aan
Frits is gebaseerd
>>223242186>>223242186>>223242186
>>223240964logisch, die apen die ze importeren kosten veel geld
Hooker with a penis
>>223241894door omgang met een achternicht begonnen me dingen op te vallen aan haar gedrag. ik kwam erachter door symptomen op sommen en me er verder in te verdiepen. in grote lijnen vertoond ze de dsm5
>>223242311Je kan elke stoornis wel overeenkomsten in zien.Maar de 'stoornis' is en blijft verzonnen. Dat maakt t niet perse minder waar. Maar het is niet echt. Iets binded, om touw aan vast te knopen.Tuurlijk kan je specifieke gedragingen koppelen en benoemen tot een mentaal construct. Maar dan kam ik ook allerlei dingen gaan verzinnen.Dat kan ook. Maargoed, wie bepaald?hoe of watEn das beetje waar t bij mij mis gaat
Vinterland - A Castle So Crystal Clear
jodenjachtapen slachten