vorige: >>223235051
Gebaseerde kikkerdraad.
Goedemorgen kanker negers gelukkig is het donderdag
>>223242266Oh het is donderdag? Dan kan ik lekker zuipe vandaag
ik ben thomas niet ik ben tomaz prozmankovic aangenaam en ik, niet prosman, heb een hamster opgegeten
>>223242186wat ooit begon als geinige plaatjes van kikkers palen is mettertijd uitgegroeid tot een heuze kikkermonopolie waar dissidenten met harde hand het zwijgen wordt opgelegd wanneer komt er een eind aan de kikkertirannie? #justice4vrijdagavondeditie
Je kijkt naar een trotse ASTS baggie dankjewel Yemen
ng bruine battie
>>223242311>vertoondallemachtig Dirkie
>>223242311Pas op, veel vrouwen met borderline zijn ook seksverslaafd en duwen je dan weg en dan kan je weken/maanden geen sexo krijgen
>>223242486Je kan gewoon vreemdgaan tho
>>223242395Och toch, misschien even je anxiety medication innemen dan
>>223242458je neukt ook nix
Dubbels en ik ga mijn ex mishandelen met een stofzuiger buis
>>223242514Waar heb ik het überhaupt over relaties gehad mongool?
>>223242458100% identitarischhttps://youtu.be/UbbEngjQKEg
Op een dag neem ik mijn pillen niet en zal ik sterven tussen een zee van zandnegerlijken net zoals Leonidas bij Thermopylae
Ff bier halen met de scooter
>>223242525deze anon mag zijn kinderen alleen nog maar zien via videobellen
>>223242611gebaseerd
>>223242614Gebaseerd Prosman
>>223242631Daarom op Cyprus gaan wonen, een soort Griekse Westbank
>>223242614vergeet je de sleutel niet, Prosman?anders moet je strakkies weer boren
>>223242395ik weet niet, ik heb er geen problemen mee
https://www.youtube.com/watch?v=0Rdo91cOlEoWat is Halper nou weer aan het doen
https://youtu.be/0vkNLjRXLyk
>>223242395het is een dictatuuren de meeste anons beseffen het niet eens #justice4vrijdagavondeditie
Spiritueel ben ik een dunmer, maar fysiek ben ik een redguard
>>223242676Kinderen raggen, wat anders.
Burzum, Nine Inch Nails, Depeche Mode, Death In June, Buckethead, Massive Attack
>>223242774>Burzum
>>223242759typische fransman anno 2026 dus
niemand vroeg, niemand vroeg, niemand vroeg, niemand vroeg, niemand vroeg, niemand vroeg
>nooit gebeurd>waar maak je je druk om anon>het is al jaren geleden
>>223242744niemand vroeg, niemand vroeg, niemand vroeg, niemand vroeg, niemand vroeg, niemand vroeg
>>223242804Zijn Italianen blank? LATEN WE HET ONTDEKKEN!*oh ho ho, ho ho ho*
waar waren jullie>>>/v/743672703
prosman trein is kommieng or wei
ik begin in een duitser te veranderen
>>223242664ik zou hier best een analogie kunnen maken naar de tweede wereldoorlog en de juivkes enzo alleen heeft dat nooit plaatsgevonden en was het verdiend, dus het zou helemaal geen goed voorbeeld geweest zijn nu ik erover nadenk
>>223242855>De Turk i!s mijn blanke broeder. t. Vorg Gandalf de waait
Tool - Ænima
>>223242872Gast dit is niet grappig mijn opa was op Istvaan V tijdens de dropschip Massaslachting
>>223242922Essen Sie deine Schweinepupefleisch Heinrich!
>>223242872palworld spelen
>>223242958Leer om te zwemmen
>>223243048bruine mensen luisteren niet naar tool
Ik hoop dat frits veilig bier kunnen heeft halen en dat hij niet gearresteerd is door de wouten, af en toe sieg heil op straat moet gewoon kunnen
>>223243053merk het alarmpiepje op, merk het alarmpiepje op, merk het alarmpiepje op neuk george floyd en neuk al zijn klonen
>>223243094kendini
>>223243137Bungie gaat de nieuwe ES maken
RIV Joe Roganhttps://youtu.be/dXMODMMg__g
niemand vroeg
>>223243053maar jij luistert er naar?
het komt goed (het komt niet goed)
bevrijd de tates, die vrouwen zullen het wel naar gemaakt hebben, je moet vrouwen slaan dat laat kempi je toch zienhttps://youtu.be/O2TnENi62Sc
ga een dutje doen ben klaar met jullie negers (blank)
>>223243270het is niet goed met me
>>223243196Sjon Rogge is korter dan ik ben
>>223243299maar kapitein het is maandag
>>223243048Mijn derde oog open wrikken
>>223243353MIJN DERDE OOG OPENWRIKKEN
het gaat slecht, verder gaat het goed
>warhammer 40k
zwarte nikker kapot maken
>Morrowind
>iets leuks vinden
>laat mensen gewoon genieten van dingen
>>223242486moet je dr beter neuken
maar ik ben mijn pen vergetenheb weer in het bed geschetentypisch
>>223243376>>223243396Waarom niet allebei?
lenin is gay en joods
>>223243403Goatse handen...
En stopte recht voor mijn birkenstocksEn ik kefdeHEILIGE NEUKENDE SCHIJTheilige neukende schijtheilige neukende schijtheilige neukende schijt
harde keutels met slijm
kanker AMZN ga terug omhoog mijn stop order ging bijna
De agrarische revolutie en haar gevolgen waren desastreus voor de wereld
>>223242922Op duits pad belandde duitse waan heren die zig bezig houden met eer wanneer en
>magie: de bijeenkomst
Mij, ze kozen mij, en ik ben niet eens afgestudeerd van het voortgezette onderwijs
Jullie reptielbrein is onderontwikkeltIedereen kent de basis overlevingsinstinctenVechten, neuken, vluchten, overleven etc. Jullie zijn allemaal lamme graftakken die denken dat jullie midwits zo slim zijn omdat je innerlijke monoloog je hele bestaan dicteert, je ratio letterlijk voorrang en 'zeggenschap' krijgt over je meest primaire instincten. TFOE MIDWITS. Je ratio is niet eens een ratio, jullie denken niet logisch genoeg na om het zo te mogen noemen. Jullie ratio is gwn een vuilnisras mengelmoes van je ego, monoloog en ik perspectief plus, minus wat je andere heb hore seggen sow. JULLIE CREEEREN NEVERNOOIT ABSTRACTKk omgekeerde vrijdenkers, stelletje vastdenkers
>>223243633ik ga dat allemaal niet lezen charles dickens
niemand vroeg domme blankneger
>>223243633projectie, je zit in een inrichting voor schizo. gedwongen
We lopen nog steeds de zelfde paden
>>223243655
>>223243648Moet je nou echt weer je eigen gimmick die niemand behalve 1 nieuwflikker sporadisch gaat gebruiken uit onbesef forceren? Het is triest hoe vaak je dit doet lmke
we schijten nog steeds dezelfde broeken
>>223243633Ik ben geen politieker tho
>>223243655de meeste vlgs mij begeleiders weten van niksik had ook begeleiders stuk of 7 ofzo bijelkaar opgeteld, missch wel dubbel als je echt alles optelt
>>223243694rustig maar leo tolstoy iets minder snuiven dan ben je mischien wat minder boos
prosnicht heeft zijn emoties niet eens onder controle en krijgt regelmatig psychoses haha wat een mentale zwakkeling en sukkel
https://youtu.be/ZUaIdlu1hYk
>>223242872koek>>>/v/743675274
Metaal muziek is best wel ineenkrimp en reddit
>>223243777dit lmke hij is helemaal boos omdat ik hem charles dickens noem bahahahaha wat een ongesteld wijf!
https://www.youtube.com/watch?v=79ym6HIlF3o
>M-metaal muziek is b-best wel i-ineenkrimp en r-reddit
pros pikkens
luister gewoon naar zandapenmuziek zoals pozman en ga in een drugspsychose allemaal slechte raps verzinnen ook al ben je godverdomme een 30 jaar oude vent
>>223243403>HAHAHA KANKER SUKKEL HIJ VIND IETS LEUK>HAHAHAH KANKER MIET HIJ HEEFT IETS LIEF>HAHAHAAH KANKER JUNK HIJ NEEMT MIDDELEN TOT ZICH>HAHAHAHA KANKER PROSMAN JE ZIT IN EEN KLINIEK OMDAT JE LAAG IQ BENT OFZO EN DAT IS DUIDELIJK DE BETERE UITLEG VS IK WAS DAKLOOS EN HAD GEEN KEUZE OM WEG TE KOMEN VAN DE STRAAT DAN VIA DE GGZ>HAHA KIJK DIT! HIJ DAT! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHS>maar owee als jullie daadwerkelijk ooit iets over mij de borderliner pijpslet zeggen over mijn persoonlijke problematiek dan krijg ik weer zieke woedeuitbarstingenhet grappige is dat die borderline zwimpie mij vilified dus ik weet ook dat hij de andere kwart mij gewoon letterlijk zou pijpen zou ik mijn lul in zijn mond forceren en dan gaat ie nog gretig kokhalzen ook die flikker. Want dat is wat borderline kehbas doen. Alleen was je maar een echt wijf dan had ik het overwogen je ffkes door te neuken uit je kanker obsessieve gedachtenspiraaltjes. >HAHA KIJK DIT. ZIE DAT. HIJ HEEFT.... *HOUDT ADEM IN EN BEGINT TE HIJGEN* DIE SCHIZO GELOOFT IN ZICHZELFFFFFF (letterlijk onbegrijpelijk voor de bpd flikker die denkt dat zelfvertrouwen van anderen allemaal unaniem een acteer act is)Neger dan ben ik de schizo terwijl hij denkt dat de hele wereld gwn doet alsof wanneer hij iets niet kan begrijpen vanuit zijn ik perspecriefKk midwitplaatje gerelateerdEn last but not leastIk geef elke keer weer een verse diss gebaseerd op geobserveerde problematieken binnenin jou gebaseerd op wat je schrijft. Alleen achterlijke mongool... het is altijd hetzelfde wat je schrijft. KOM. MET. IETS. NIEUWS.MOEILIJK HE MIDWIT
proatse
>>223243777Neger jouw prosman obsessie is één haar verwijdert van een psychotische episode als je zo door gaat.t psyschoeexpert
>>223243906niet gelezen charles dickens
Ben benieuwd welke leugen de pedoverdiger morgen gaat verzinnen om mij 'zwart te maken' de kristen lmke
>>223243931ja ik ben duidelijk psychotisch niet deze gast >>223243906 hahaha copee
>>223243931>verwijdert
Jonges ik zag net een kjoet indiaas meisje voorbij lopen en ze had dikke tetten en ze glimlachte naar me.... wat doe???
>>223243970oh nee wij zijn echt de schizo's hier hoor!
Heel de dag iemands anders naam door het slijk halen. Maar waarom? Heeft prosman echt verdient dat een of andere draadschizo met of zonder borderline dagelijks slechte dingen over hem verspreid met doodsbedreigingen? Maar dan wil ik even vragen aan hem. Waarom denk je dat prosman dit verdient? Simple vraag. Waarom? Als hij echt gelijk heeft dan zal het zo zijn god zal het weten. Maar dan kan hij dat best beantwoorden
>>223243979terugsturen
Wel jammer dat het minst blanke team de finale van de wk heeft verloren
>>223243979nummer vragenmee op deet gaantrouwen
>>223243970Als je dat "psychotisch" vindt dan heb ik slecht nieuws voor je vriend. Je weet niet eens wat psychose is denk ik want dan ga je zoals frits in de warrie praten maar jij bent gewoon te dom om ook maar meer dan 5 zinnen te lezen daarom Lees je maanden later nog steeds infinite jest. Kk mongool
>>223244032>verdient>verspreid
>>223244032niet gelezen charles dickens, dat boekdeel van je
>>223243906Hey uhm, volgens mij ga jij niet helemaal lekker vriend
>>223243931>.t psyschoeexpertpersoonlijke ervaringen of heb je freud gelezen?
>>223244080iq van 128
>>223243970Uhm. Dus je wil zeggen dat mijn naam opperen online alleen al (laat staan in je eigen MONOLOOG LMKEEE) zo'n 25x per dag een teken is van een gezond werkend en optimaal functionerend brein? Lmkeeeee get the fuck out nigga
>>223244094die kankerschizo zit al de hele dag pep te snuiven
>>223244069>jij benne kristen>jij benne borderliner>jij benne linkiewinkie die boeken leestblijf met die spoken in je kop vechten schuimbekkende schizo haha
>>223244144ik ben letterlijk al die dingen niet lmke
>>223244115Ik denk in het engels. Geen zin om nederlands aandacht te geven behalve als ik hier ben of in het echt met mensen om mij heen communiceer. Maar dan vertaal ik ook uit het engels. Ik heb inderdaad bewezen C3 niveau Cambridge engels behaald dus waarom niet de taal gebruiken om te denken waar ik het meest succesvol in ben? Echt probeer eens een keer te komen met kritiek. Geen belediging. En kijk of je me dan een keer opnaait. Dan heb je meer succes met beledigingen die maar half ergens op slaan en maar een fractie de dingen zo neerzetten voor de schijn zoals jullie even willen voor je lolletje. Maar feitelijk geen stand houdt. Trannies denken namelijk niet in feiten. Ze denken in schijn. Netzoals mijn zelfvertrouwen wel MOET zijn toch. Hahahahah
>>223244139Is dat wel verstandig als je schizofreen bent?
prosmongool je bent incapabel in palers herkennen geef op dimwit
>>223244201rustig charles dickens, heb je wel eens van een komma gehoord?>>223244208nee natuurlijk niet, kijk hoe flink hij van het padje af is, hij slikt ook SSRIs en schizopillen, heeft al liggen schuimbekken met het serotoninesyndroom, achterlijke kankerjunk
>>223244144>>223244194Of je voelt je gewoon aangesproken door de rest. Gefeliciteerd. Nee ik lul idd maar gewoon wat draadthemas aan elkaar soms voor dramatisch effect (oh nee moet wel mijn psychose zijn ofso hahahhh) en dat jullie je oprecht aangesproken voelen door de rest van de paal om dan te deflecteren op wat persoonlijkheden die ik uit de draadthema hoed tover. Die sws al nergens op hoorde te slaan want dat noem je een HERSENSPINSEL. Besef je even dat mijn hersenspinsels jullie hersenspinsels doen verergeren. Ik ben koning spin
>>223244246>zegt degene die letterlijk iedereen die niet negatief over mij praat "prosman" noemtDilateer nou maar kk mongool en pak je medicijnen
>>223244274heb dit niet gelezen charles dickens, stop maar weer met hele kloeken schrijven kerel en lees effe een boek die je van A0 naar A2 Nederlands kan brengen
>>223244144>>223244144>>223244194>>223244246Weet je wat jullie nog meer niet zijn?Van het vrouwelijke geslacht.Kut he. Haha losers
>>223243906koek je had toen zo'n huis gekregen waar je toen ook weer uitgezet bent
Neuken ja
>>223244333>I get 1600 neetbux a month and will get a studio where I'm allowed to use crack, flakka and other drugs as a mental patient with aspd. Autism. Schizophrenia and can use 65k euros a year on buying in health care including a cool autismchair to sit in in my own studio funded. Why do Americans hate their own people so much
Besef je dat ik prosman gewoon geen comeback kan maken zolang die pddnos troons dezelfde 10 beledigingen gebruiken op hun draaiscript. Oeioeioei. De aivd kan niet into psyoppen. Jullie kunnen mij. Een miezerige wanende en doorgesnoven junk zelfmoord laten plegen. HAHA KK SUKKELS AIVD EN AL
Ik ga neuken maar ga er nie voor betalen en maakt me ook nix uit of zij er wel of geen zin in heeft
Besef je prosman is een psychopaat, schizo, invalide, autist, junk, zwerver, en heeft een leerprobleem hahaha het gaat nooit goed komen met die kankermongool hij kan niet eens een dagje meelopen op de kringloop
Soms eet ik Nederlandse kazen, ook al vind ik ze niet zo lekker, omdat ik een fetisj heb voor Nederlandse mannen, dus alles wat daarmee te maken heeft, is heilig en geeft me een indirecte band met hen
>>223244274>>223244289heerlijk hoe emotioneel ik je maak met minimale inspanning. je bent net mijn pop waar ik aan de touwtjes trek
>>223244333Dat kwam onironisch omdat ik 6 maanden lang ging kijken of 3 gram hasj antipsychotica kon vervangen als lab experiment met mijzelf als rat hehehe. Grappige is dat het oprecht werkt als je maar gewoon als frits lekker je eigen osso hebt. Alleen niet een of andere buurvrouw die je telkens opnaait en jij bijna steekwonden hebt gegeven alleen tegengehouden door de besef van tbs consequenties (wat best knap is 6 maanden daarin). Alleen zij is later oprecht crackjunk geworden en toen in het autihuis komen wonen en vanuit daar opstraat geflikkert. Haha doei. Slechts 1 klein voorbeeld van mensen die met mij kloten en ik kan ze terugpakken wat ze te wachten staat. Dus beter blijven jullie idd zo anoniem en dus laf mogelijk
>>223244259Moet kunnen, we hebben allemaal wel eens van die momentjes
>>223244438trek even een jurkje voor me aan giorgo en bak wat colomba voor tijdens pasen
>>223244442>emotioneelMaar meneer ik voel geen emoties in mijn lijf dat is dus mijn hele cirkeltje waarom ik druks gebruik lollllll. Dilateer en meds wanende troen. Tweede waarschuwing
>>223244421En nog steeds meer overlevingswil dan verwarde pedofaggots als jij (zeg ik met een grinnik oei zo geomotioneerd het zal echt hoog zitten hoor nou nou)
>>223244469Ik draag geen jurken, ik ben een jongen!! >~<
>T-tweede waarschuwing
>>223244504maar dat is mijn fetisj dus het moethttps://youtu.be/tUcM6I1iZVk
>>223244438Ik eet momenteel een pizza en drink een biertje
>>223244510Ja bij de derde waarschuwing zwaait er wat dan ga ik je backtracen en gaat je c schijf door de rontgen
>>223244531Jij bent geen nederlander tho
>>223244495jij hebt hier een kind gemeukt kil
>>223244531Nee jouw fetish is jurken dragenDeze epische malat strijder zijn fetish is doodnormale maar wat autistische jongeren een jurk en daarna de dood inhelpen met of zonder chirurgische ingreep van mijn rabbijn met fooi.
Herinnering dat Napoleon niet blank was.
>>223244543>C schijfA schijf ik draai mijn OS van een diskette
>>223244556>wahhhh wahhh wahhhLetterlijk net die baby jij terwijl vingers tegen je gaatjes porren
>>223244472je reageert wel constant erg geëmotioneerd voor iemand die geen emoties voelt wasda>Tweede waarschuwingje bent erg intimiderend ik beef van angst wat ga je doen ?
Ik was 6 wat probeer je nou steeds te bewijzen met die fractie van de waarheid paal? Dat ik sinds toen meer neuk dan jou? Nou gefeliciflapstaart kk hoeshoem
>>223244556>geforceerd worden om je nichtje te verkrachten tijdens een satanisch pedo ritueel maakt je zelf ook pedo
>>223244565zito frocciohttps://youtu.be/zs5G5qPudzo
>>223244536Kunnen we dan op afstand zoenen?
>>223244606Het is tekst. Tenzij je remote viewing skills zo goed waren dat je letterlijk voelt wat ik voel en ziet hoe ik typ en DAN de conclusie maakt dat ik wel "ziedend" moet zijn. Maar dat zou impliceren dat je enig talent ergens voor had spiritueel of fysiek en dat heb je niet clown
Bek dicht stinkjunk
>>223244629>Als je eens wist hoe dat idd werkt op die manierHet is ze alleen niet gelukt. Ik ben een hebe (16+ in nederland). Epstein wist de move allang
>>223244635kom als een froccio zoenen in de Italiaanse zon terwijl ik je olijven voer belloitaliaanse mannen zijn heet (heter dan nederlandse mannen want ze zijn heel overmoedig en weten wat ze willen)https://youtu.be/ZHVdScgUm7U
>>223244646jaja blijf maar dezelfde debiele cope herhalen lmke lafaard
>>223244504100% dutch purebred
kunnen jullie even rustig doen heb net LCID en ASTS verkocht met winst, was net te laat om AMZN te verkopen maar ik ga denk ik toch long op AMZN
Idd sherlock dat is dus het hele doel van kinderen babies laten betasten. Oprecht wel gnosis die man die dat beseft. Maar als je zoveel gnosis hebt over de werkingen van satanisme en satanistisch ritueel. Neger zal het je ook niet verbazen dat het anders afliep want om die indrukken te doden die ik op liep koos ik er gwn voor in de tussentijd dan maar baby's op gelijkr voet als een zak aardappelen te zetten. HAHA KANKER DREUMES HIER STAAL OP JE BAKKES
>>223244495koek letterlijk alles word voor je gadaan inclusief broek afvegenik herinner me nog wel toen jij zei ik ga naar nigeria maxxen toen heb de rechter daarvoor een stokje gestoken lmke kankerhard vernederd
>>223244691>feiten zijn eigenlijk copeWow 4d schaak trannoid
>AMZN blijft stijgen in de aftermarketJa kom op zeg die kanker oorlog met Iran kan elk moment roet in het eten gooien
>>223244724dat het anders afliep komt door de kracht van jezus christus
>>223244635We kunnen best zoenen, misschien ook een beetje frotten en vrijen
500 euro in 1 dag bij elkaar gegokt
Fantastisch hoe Prosman weer getrekkerd is. Hij is onze entertainment vanavond
draad volledig en aandachtig gelezen
>>223244746welke feiten dat je superman bent en letterlijk geen emoties kan voelen maar dat je ook een gefaalde suicidale invalide junk bent ah ja logisch LMKE
>>223244771*valt flauw*
>>223244737>Haha alle autonomie wordt in een gevangen setting van je afgepakt en dat je nu met je stompje zwaait en lacht stinkjunk! Door te insinueren dat je leven zwaarder is dan mij! Een "vrouw" in een mannenlichaam (lmkeee) nu ga je te ver.Alsook ik ga gwn op vakantie ouwe als ik in het hostel zit maandje weg. Heeft idd een jaartje vertraging het plan maar met 12k op de bank en 5 jaar niet meer op vakantie geweest (op parijs en frankfurt na) moet je letterlijk je pedogoden gaan smeken dat mijn bewind het geldverzoek afkeurt maar nieuwtje. Hij is best ok lmke dus jullie hebben pech. In het hostel lekker 1 maand zoveel middelmatige thaise vrouwen plempen in een land waar een ondergemiddelde letterlijk gwn een 7/10 is of 8 met de juiste taal
>>223244635>>223244771met zijn drietjes heel lief en teder op een terras in Trieste?
LMKE €12.000 euro voor een nette C30 of V40 automarkt is helemaal gek geworden Een NIEUWE polo kost
>>223244834maar hoe is het nou met nigeria afgelopen ouwe poeppijper
>>223244759Uhm nee ik zeg dat die afvallige rat terecht gestorven is dus denk niet dat hij 1/2/3 mij gunsten gaat verlenen lollllll
>>223244838Een nieuwe polo uit dat jaar kostte zoveel*
>>223244818Oh jeetje*laat je wat reukzout ruiken*
>>223244850Gwn het plan verandert naar thailand? Minder kans om gekidnapt te worden door moslims. Meer kans om gekidnapt te worden door popo. Eh
>>223244856jezus vergeeft iedereen, ook rassenmixers
>>223244835Ben jij een vrouw?
>>223244877thailand is helaas al erg duur, vooral de hoeren in de hotspots
>>223244877in het zuiden zijn er geen moslims, alleen christenenje weet niks over nigeria koek
Plaats een foto van de schattigste Nederlandse jongen die je kunt bedenken
>>223244879Kweet het en oprecht om aan het kruis. Genaait door zowat heel de wereld. Dan vergiffenis op te brengen? Hing ik aan dat kruis ipv hem hadden ze iets heel anders dan dat gehoord
>>223244923nee dat denk ik niet, ik denk dat jij ook een soort jezus bent
>>223244893Natuurlijk niet gadverdamme, ben van de mannenliefde
prosman als je nu niet netjes gaat doen krijg je dit als vriendin
>>223244899Oprecht belganon bedankt voor de tip. Is dat omdat het toerisme nu zo afgezakt is dat ze de overigen uitknijpen? Eerlijk zoals ik net zei ik wil niet eens hoeren neuken vaker dan 1 a 2x per week ga gwn 5 dagen in de week daggamen bij extreem middelmatige (voor thaise standaard) wijven en neuk ik er 1 in de vakantie. Mooi. Neuk ik er elke dag 1? Nog mooier. Maar sws ik ga gwn genieten van elke dag en wat ik ook doe wat ik ook doe niet in de verleiding komen om met iemand ice te coppen
prosman kankevieze junk je kunt niet eens een middagje meelopen op de kringloop
@Frits, Adriaan, HarrieAmerikaanse geesten, erg zorglijkhttps://www.youtube.com/watch?v=lX_e0BamqHs
>>223244961Ze trekt een raar gezicht maar dat is idd gwn een doodnormale vrouw ik zie hier het probleem niet in jullie zijn van de realiteit ver te vinden
>>223244962>Eerlijk zoals ik net zei ik wil niet eens hoeren neuken vaker dan 1 a 2x per week ga gwn 5 dagen in de week daggamen bij extreem middelmatige (voor thaise standaard) wijven en neuk ik er 1 in de vakantiemet 1 been? hahahah
Kussen mit mennerhttps://youtu.be/iPg1BheAha4
>>223245046achterlijke mental illness patient
>>223244901Abuja ligt vrij noorderlijk en ben je een dik genoeg doelwit liggend aan naar welke plekken je gaat en hoe dan zijn er wel genoeg neven van nichten van broers die maar wat graag jou ff met pistool op de bek slaan om je daarna leeg te kloppen in een of andere stashhuis. >Abuja ligt vrij noorderlijk pik...>HURR DURR MOSLIMS NOORD CHRISTENEN ZUIDoh dusja in jouw borderliner graftakkop zit idd geen nuance. Dankje. Echt niet alsof er ook niet joden gewoon in nederland wonen ondanks dat ze toch verjaagd waren? Je leeft in zo'n kinderlijk eenvoudige realiteit jij met je zwart wit kijken ik als volwassen mankind ben enorm jaloers
>>223244921ik ga geen foto van mezelf hier palen Francesco
https://www.youtube.com/watch?v=XsW8fgvhEPcDees deed me aan prosman denken, een jonge jongen ongeveer 6 jaar oud die mishandelt wordt door zijn ouders (zwaar katteliek, waarschijnlijk ook iets met satanisme en geheime organisaties)
>>223245085je hoeft niet naar abuja te gaan he mongool
>>223245016Net nog 3 vrouwen in mijn eharem de liefde naar mij verklaart terwijl ze het been kennen. Maar jouw realiteit is vast en zeker feitelijker. (Ohnee feiten doen er niet toe voor trannies)
>>223245098Jep en als je kijkt naar hoe rustig dat kind en op welke manier die om hulp vraagt wetend hoe hij ze wakker schud. Besef je dat de ultieme ironie van die satanistische machtspelletjes is dat de fallgoy die offers waren die de dans ontspringen. De echte gelukkige matherfuckers zijn
>>223245157ja maar prosman dat is geen excuus om elke dag 5 gram pep te nemen
>>223244921Antoon
>>223244921
>>223245112Waar anders? Lagos? Lmke oke "Muslims noord christenen zuid Nigeria expert". Je kan achterlijk blijven bluffen met je midwit takes op dingen maar dat jij meer weet over hoe stokjes in Nigeria in elkaar steken dan ik? Lmke success met de waan trannie
>>223245189Je hebt geen excuus nodig om 5 gram pep te snuiven
yoghurt en fruit elke dag dan worden me nagels opeens kankerwit
>>223245189NEGER BESEF DAT IS MIJN PRIJSHAHAHAHAHAHABASMEKKELLEMEEKELLSMEKKKELLLLPEPLEKKERE NAKKOES NEMEN OP DE OVERHEID ZIJN KOSTEN WANT ALS IK OVER MIJN VERLEDEN PRAAT WORDEN DE GGZ JODEN BOOOOOOS HAHAHQHA DAN MAAR MIJ LATEN "VERLIEZEN" IN EEN JUNKENSTUDIO EN AAN "MIJN LOT OVER GELATEN" TE WORDEN ZOALS JULLIE HET ALTIJD ZO ENG BRACHTEN HÈÈÈ. neger die pep is mijn recht
>>223245262zelfs herman brood nam maar 1 of 2 gram per dag en die heeft dan ook nog zelfmoord gepleegd
>>223245264JE WEET GEWOON(OK kon het niet laten bij mijn bloedeigen vader en zus lmke)
>>223245278Herman scheet
>>223245278prosman straks ook, wat zal dat lachen worden wanneer ik over zijn graf heen pis
>>223245278En dat zal wel aan de pep liggen tuurlijk. Niet alsof suicide 100en verschillende factoren in wisselwerking is. Maar meer verklap ik niet als trannies suicide zouden begrijpen zouden ze het misschien sneller overleven en dat gun ik alleen bloempot hehe
https://www.youtube.com/watch?v=UWXsLzJR6b4
>>223245278Prosman heeft ook al een keer zelfmoord gepleegd, maar hij kreeg een tweede kans op leven.
https://www.youtube.com/watch?v=fk0HVruAWBkDit binnenkort ook in België
>>223245332stil is prosman
>>223245310Wedden op 1000 euro dat ik over 2.5 jaar nog steeds geen zelfmoord heb gepleegd? Nu ook je portomonnee bij je grote bek zetten je weet echt wel dat ik vooraf uit betaal anders regelen we wel de weddenschap bij een notaris en dan zet ik het gelijk in mijn erfenis richting jou maar zo niet dan krijg ik over 2.5 jaar 1k van jou. Doen?
>>223245363rustig charles dickens
>>223245332Nu je het zegt oja sinds toen heb ik Havana syndroom en voel ik mijn eigen binnenlichaamse hartslag niet meer. Oeps
>>223245359Ik ben prosman niet, ik weet de lore nog waarom hij nu een prothese heeft
>>223245395stil is pozman
ProsmanGOD is een astrale projectie op aarde waar mensen serieus op in gaan en stevig over zieden en dan achteraf totaal niet begrijpen wat ze verkeerd doen
>ProsmanGODhield onmiddellijk op met lezen
>>223245429>als je eens wist hoe erg dingen werkelijk warenNog zo'n 40 jaar te gaan makkers dat satanistische contract betaalt zichzelf niet af h-haha
alwin won
>>223245363Ik denk dat je uit het junkenhuis gekickt wordt en weer dakloos gaat zijn en je kan ook niet in een auto slapen omdat je geen rijbewijs hebt
>>223245204pepmaxxen
als prosman nou gewoon naar zweden gegaan was
>>223245429stil is pozman
>>223245461Spuit gewoon pep ipv peptides
>>223245363gebaseerd
>>223245456die komt direct weer terug in de inrichting want hij gaat weer wildvreemden op straat aanvallen wanne mongool
https://youtu.be/62x-eMDM53s?si=Xl7JQjPK0ZOm1S0P>negers gedragen zich 10 terwijl ze niet eens 1/10de zijn en ik chill op 6
>>223245489achja, dingen van de rechter worden zovaak genegeerd. zoveel mensen die nog gesignaleerd staan.
>>223245489wat een doodzieke kankerschizo
>>223245489Moet kunnen, dat soort mensen krijgen hier tenslotte een voorkeursbehandeling
besef je prosman is het type schizo mafketel die wildvreemde mensen gaat aanvallen maar nee hoor zijn vader heeft hem verkracht en daarom moest hij hem in elkaar slaan dit zijn gewoon feiten
>>223245456Mijn drugsgebruik is al jaren ver van problematisch. Ben gecontroleerd gebruiker zwimpie ik ga gwn elke dag ongeveer zelfde doseringen (hooguit 15 min vroeger of later een nakkoe. Iedere 4 uur bommetje) en 4/5 jonkos per dag poffen en ik vind het gezegend. Mocht er uiteindelijk dan op een rustigs zondag (geen sabbath) een ander middeltje bij komen koekeloeren ter verandering is dat ook prima. Maar opnieuw. Ik wed dat ik daar over een jaar nog woon ook voor 1k. Nu naar de notaris mee. Of kk bek houden
>>223245500die mengol wordt gewoon direct opgepakt net als laatste keer
>>223245573niet gelezen charles dickens
Gwn op alle leugens en hersenspinsels "1k wedden bij de notaris?" Totdat hij zelf ffkes dimt
>>223245573Je was op zaterdag niet nuchter
>>223245589Ja de laatste. Dat is logisch mongool. Maar waddabout die andere 7 vrouwen die ik volop in parijs gehoekt heb of in frankfurt die euro van die kehba terug afgepakt nadat ik haar tegen de stoeptegels smijt. MIJN EURO KK HOERENJUNKIEE
>>223245565Moet kunnen
>>223245573jij bent inderdaad duidelijk functioneel drugsgebruiker zeg maar. echt waar maar wie probeer je nog voor de gek te houden met deze onzin eigenlijk?
https://www.youtube.com/watch?v=QnYIRPpzZSYProsman als jij bouwvakker kon worden zou jij dat dan doen in ruil voor geen zorgmachtiging voor nog 7 jaar?
volledige schizo draad
>>223245608>>223245647eerst gebruikte hij eens in de drie maanden, nu geeft hij toe dat hij elke dag gebruikt, wat een achterlijke junk
Naar de notaris mee, of kk bek houden
frits, waar ben je?
Moet lauw bier drinken want djinns in de koelkast willen niet koelen
>I-ik ben geen junk hoor!En daarom ben en blijf je dus een vieze junk
>>223245636wss was je in werkelijkheid niet eens stoer genoeg om een vrouw durven neer te hoeken
TIENERMEISJES
Besef je pozman geeft zijn begeleider 2000 euro wat een achterlijke pedofiel (hij heeft kinderen betast)
>>223245722gecondoleerd
>>223245751En wat heb jij gedaan?
>>223245803heel hard lachen om jou
>>223245803tienrmeisjes de bosjes in gesleurd
>>223245803Heb geprobeerd in de maatschappij te passen maar het werkt gewoon niet
>>223245837lekker bezig pik
>>223245837Dus jij bent ook pedo>>223245840Jij bent bruin
Ik denk beter even niets negatiefs over de video. De mevrouw enz.Maar als individuen hierVolgens mij, als het waar is, zou het goed zijn om hier collectief te erkennen dat iedereen dat spelletje "doen alsof vrouw" kanhttps://youtu.be/HPrl0_5OgCs?si=xf9qZbcq0p6lqqBGDit is heel diep en intens
>>223245098Zieke schijt.
>>223245937Ik ben bezorgd over geesten nu, niet trans, ga daar weg mee vuil anti natsoc zijnscultuur
>>223245894>Dus jij bent ook gebaseerdzeker weten
>>223245937>Maar als individuen hier>Volgens mij, als het waar is, zou het goed zijn om hier collectief te erkennen dat>iedereen dat spelletje "doen alsof vrouw" kanwat?>Dit is heel diep en intensnee dat is een trennie
proskanker
>>223245972Als iemand dat zegt. Ik meen dat ik begrijp in welke positie jij verkeerd. Ben je bereid van mij een bouwsteen te aanvaarden die echter wel correct is.Maar vanuit jouw positie, als jij ervaart dat er op zeker moment een probleem optreedt dan zou je mij via deze /nederdraad/ op moeten zoeken om het erover te hebben.
>>223245098>mishandelt
We importeren dagelijks honderden buitenlanders die hier komen stelen, moorden, verkrachten, drugs gebruiken en dealen. Maar als een blanke man als Prosman het doet is hij opeens een probleem?
>>223246151ja dat wil een liniewinkie als Alwin ons doen gelovenmaar het probleem, mijnheer, dat blijft
>Ben je bereid van mij een bouwsteen te aanvaarden die echter wel correct is.Althans ik mag hopen dat die correct is anders dan sta ik schandelijk voor schut :/>>223246026Daar gaat het over en het is heel intens. Om wat dat is, ik meen voor iedereens gerustheid hier en mogelijk die van anderen, zou iedereen hier (als dat waar is mijn kijk op zaken) willen erkennen dat "spelletje doen alsof vrouw" te kunnen.
>>223246151prosman is spiritueel bruin hij zou je ziel verkopen voor een bolletje crack
>>223246103
deep space nine kijken
Prosman is een soort marokkaanse robocop
DICK JONESIK WERK VOOR DICK JONES
>>223246208Prosman heeft ook een hekel aan wat ze noemen tattas al is hij er zelf een wat je zegt is waar (langer verhaal)
>>223246239ja in het duits heb je zoiets niet brabo inceldaar eindigt alles op t
>>223246298maar wij zijn de schizo's volgens prosman
>>223246308Ja, maar -d en -t worden -t uitgesproken, dus weten Duitser soms niet of een woord met -d of met -t wordt gespelt. Maar er is een truc: Je vormt het meervout, en daar kan je het horen.Rad - Räder, dus "Rad" met -d.Boot - Boote, dus "Boot" met -t.
In ieder geval transdingen, mogen het wel weten, zelfs beter, zodat behulpzaam en geen hinder.Maar opletten het weg te houden van partner van het andere geslacht indien zo ervaren persoonlijk.Want het is een ander iets. Dat kan mogelijk met elkaar gaan storen. Dat is een eigen inschatting hoe dat ligt.
>>223246239Pohhhh moest veel te lang nadenken over dees.
>>223246454>gespeltik geloof dat sinds het nieuwe spellingsbesluit bij jullie niemand het ook meer precies weet
>>223246472Frits, hoe versier ik een knappe dame?
>>223246515Zo'n onderwerp sorry ik ben te boos over hoe het onderwerp van relatie en erotiek vergiftigd is.
>>223246492>gespeltSorry, dat was stom van mij. Ik zal het moeten weten. "Gespeld".>het nieuwe spellingsbesluitMaar dat is toch uit de jaren 90? Een pluspunt is dat het nu heel eenvoudig is om te weten wanneer je 'ß' moet schrijven en wanneer 'ss'.ß na lange klinkers en tweeklankenss na korte klinkers.
>>223246587ja maar weet je ook met hoeveel s'en je fitnesstudioen stoomschip schrijft?
>>223246587en met hoeveel f'en je scheepvaart in het duits schrijft?
>>223246690 >>223246690 >>223246690
>>223246618>>223246638Vroeger: Fitnesstudio, SchiffahrtNu: Fitnessstudio, SchifffahrtSoms schrijven zoemers dat als twee aparte woorden: Fitness Studio. Maar voor mij ziet dat vreemd uit.
>>223246713>vreemdmaar een woord met drie f'en of drie s'en na elkaar ziet er niet vreemd uit?
>>223246749Dat is logisch: Schiff eindigt met twee f en Fahrt begint met een f, dus drie f.
>>223246784ja het is misschien logisch maar het ziet er gek uit
>>223246807Idee, ideeën. Drie e.
>>223244879>jezus vergeeft iedereenneen.
ritalin snuiven
>>223244510xD