mijn ouders zijn helaas niet trots op mij
>>224309188
dronken 20 kilo aan tipo 00 pizzadeeg gekochtik denk dat ik pizza ga leren bakken nu, maar eerst de limoncello uitbraken
Ben een uur geleden wakker geworden, ik wil verder slapen maar het lukt niet. Welke pillen raden jullie aan?
1 stronk witlof is 125g, maar voelt niet als 125g
>>224309289Grolsch, Alfa
De mannelijke ervaring is te limiterend. Zeker afgelopen jaren met de hele manosfeer noncha cultuur die heerst onderling.
auw auw papa dat doet pijn
>>224309289valeriaan plant kopen en in een grote zak zetten, dan kun je met je hand de valeriaan uit de bodem plukkenmensen draaien daar thee van, maar ik was het en eet het gewoon rauwhet kan wel zo zijn dat je teveel neemt en daardoor duf blijft de volgende dag
>>224309353niks mis met man zijn maar jullie flikkers, trennies, en vrouwen (jij niet) doen niets liever dan alles wat mannelijk is de grond in stampen
>>224309184indrukwekkend>verder ben ik niet gekomenleuke dubbele betekenismijn record is schijten, kotsen en huilen tegelijk, maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft gedaan
>>224309353jouw hele bestaan is gelimiteerd tot hokjesdenken en alcoholisme lelijke keldermutant
ik heb wel eens zulke intense schijterij gehad dat ik op de pot flauw viel
ik slip giftige castratiepillen en draag een soepjurk, ik ben nu gewoon een echte vrouw
als we de bijbel beschouwen als literair werk, nou ja, het verhaal van jezus meer specifiek, dan is het moeilijk om een literair werk te bedenken dat diepgaander en betekenisvoller is
>>224309422gelezen als jordan peterson
ik ben een soort blanke jordan peterson
paradise lost > divine comedy > confessions > sayings of the desert fathers > bijbel
ik ook
>>224309451>paradise lost > divine comedy > confessions > sayings of the desert fathersallemaal afkomstig uit het christendom dus mijn stelling blijft staan
HOORT U MIJ
kan het wat zachter
DDDEEEE OOOOVVVEEERRRWWIINNNIIIINNGGIIISSSSVVVAAANNNNOOONNSS!!!!
>>224309579je bent een raar joch wist je dat
ik ben niet verslaafd aan den drank
We kunnen niet anders.Wij gaan hier niet over...Houzee
>>224309353ga dan gewoon naar de arts voor uw hormonen?
>>224309604nee hij moet gewoon een keer een paar corrigerende tikken hebben tot hij zich leert te gedragen
>>224309584>>224309584de grap in die post is dat er staatde en dan 79, aivden in de vorm van een le merchantmaar dat is intellectueel te hoog gegrepen. Zit niet op t spectrum jij bent gewoon dom
>>224309636yep, raar
wijven met een konijnenhoofd en bolle tieten
agent grijpt op 29:16 haar tietenhttps://www.youtube.com/watch?v=R_iIJdjkw-c
>ik was even eten maken>>224309371>Je kan niet zomaar alles doenIk ken dit punt, de bedoelde ,,denkfout''Hoe ik met zaken omga, onderwerpen, ook de erotiek ik beschouw mijzelf als in het bijzonder vroom, christelijk fundamentalistisch, orthodox enz enz.Dit komt bij mij voort uit bijv. de vrucht van de Heilige Geest, of de Deugd uit het boek van Petrus. OMDAT:Het NT en het grote gebod is duidelijk:De Bijbel zegt:>,,Aan deze twee geboden hangt heel de Wet en de Profeten.''In het NT zegt Jezus ook dat hij niet gekomen is om de wet af te schaffen maar te vervullen.En het grote gebod is de vervulling van de wet en de profeten.>Oké en nu het belangrijke punt:Het grote gebod noemt GEEN specifieke activiteiten. Sterker nog uit het NT wordt duidelijk dat>>doe zoals je wil, zo luidt de gehele wet>>"niets is slecht"WANT bijvoorbeeld wat ik hier noemde uit de Bijbel:>>224306652 die teksten over o.a. het geweten.>doe zoals je wil, zo luidt de gehele wetIk begreep eerder wat je zei, boodschap zeker aangekomen, maar even te lang en moeilijk voor deze paal.Ik begrijp niet dat jij zegt dat ik de geboden niet doe.Bijvoorbeeld ik zei:>Dus met alleen het grote gebod is de wet en de profeten vervuld. De Bijbel is duidelijk het gaat NIET om de >afzonderlijke geboden in het Oude Testament.>>>En ook wel, ja, want bijv. de volgende onderwerpen blijven heel heel belangrijk: moord, diefstal of iemand in een >>>slechte situatie achterlaten die moest kunnen vertrouwen op een relatie, bijv. een huwelijk.( 1 van 2 )
>>224309371Wat doe jij dan met het feit dat het NT, het Nieuwe Verbond duidelijk is dat:> het gaat NIET om de afzonderlijke geboden in het Oude Testament.Dit is een HEEL HEEL belangrijk punt. Dat is CRUCIAALIK DOE DUIDELIJK NIET, NIET VAAG:Denkfout -,,omdat liefde voor Jezus nu centraal is komen te staan'',,vrijgegeven van 'oude' geboden''Maar ik ben exact kloppend. Ook niet in de zin van een te zware last. Maar exact zoals het hoort en bedoeld is.- ALLEEN met het grote gebod is de wet en de profeten vervuld- DAARVOOR IS Jezus gekomen en het offer aan het kruis- Het NT is duidelijk: met nadruk gaat het niet om de afzonderlijke geboden van het OT( 2 van 2 )
>>224309671furrie
>>224309740nee niet letterlijk
>>224309739niet meisje wordengewoon jongetje blijven prikje trots voor volwassen goed gevormde vrouwen
>>224309712>>224309739Ik ben van mening dat het geen zin heeft om dit gesprek voort te zetten omdat je dingen blijft herhalen waar ik al inhoudelijk op heb gereageerd.Wat je gelooft moet je uiteindelijk zelf weten maar ik heb onderbouwd waarom jouw geloof niet Christelijk is. Door te blijven herhalen dat jij dat wel vind is geen weerlegging van mijn kritiek en maakt het niet opeens waar.
>>224309217ik weet het, de laatste tijd is het erg, een ware zondvloed aan schizobagger
frits mag ik je kutje zien lekker meisje
>>224309357gebaseerd
>>224309759jij wordt hier helemaal wild van zeker he viespeuk
>>224309790Het kan ook een andere keer verder.Maar ik heb jouw kritiek wel weerlegd want hier is totop heden nog geen reactie op:Ik begrijp niet dat jij zegt dat ik de geboden niet doe.Bijvoorbeeld ik zei:>Dus met alleen het grote gebod is de wet en de profeten vervuld. De Bijbel is duidelijk het gaat NIET om de >afzonderlijke geboden in het Oude Testament.>>>En ook wel, ja, want bijv. de volgende onderwerpen blijven heel heel belangrijk: moord, diefstal of iemand in een >>>slechte situatie achterlaten die moest kunnen vertrouwen op een relatie, bijv. een huwelijk.Ik begrijp niet dat jij zegt dat ik de geboden niet doe want het NT is duidelijk dat het er niet om gaat de geboden van het oude testament te doen. En ik sta op het standpunt dat de hele christenheid het fout heeft. Waarschijnlijk uitzonderingen daargelaten
>>224309957Ik heb daar op verschillende manieren al op gereageerd in het gesprek.
De hele christenheid (en jij vertoont dat ook, geen onvriendelijkheid bedoeld) haalt het onderwerp van erotiek op belangrijke onderdelen onder het grote gebod vandaan. Het nieuwe verbond. Van mij kan niet gezegd worden dat ik niet christelijk ben of dat het niet christelijk is wat ik doe.Ik wijs fouten in de gehele christenheid aan. Zo verantwoord ik het ook. Het gaat niet om een niet-boeien of iets. Of vage excuses redenen
>>224310049Begrijp je dat ik denk dat jouw opvatting onchristelijk is en dat jij fouten maakt? Nog zonder het met me eens te zijn, begrijp je dat ik het niet met jou eens ben, en jou geen gelijk geef?
>>224310084Ja, ik begrijp dat want ik weet hoe bijv. het onderwerp van erotiek in de christenheid ligt.En dat jij niet zomaar openlijk zou belijden dat het anders is. Ik begrijp hoe dat ligt. Dat gaat allemaal zomaar niet. Het is om te beginnen, dat is het echt, "eng" om iets anders te belijden dan de christenheid. Maar daarnaast is het onderwerp van bijv. erotiek ook onderbewust diep verzonken in de seculiere wereld. Het gaat dus niet alleen om de christenheid zelfs.
>>224310103jij weet niet wat die oma allemaal gedaan heeft
>>224310162Dan begrijpen we in ieder geval van elkaar waar we staan en dat is al een zekere winst.
>>224310142Hallo, Dirk
Ik geloof het allemaal niet meer. We worden bedonderd. En niet zo'n beetje ook.
we moeten alles maar gewoon normaal gaan vinden ofzo
Vertrouw op onze lieve heer zijn goede genade.
Jezus zegt: mijn last is licht mijn juk is zachtDoor bijv. het onderwerp van erotiek onder het grote gebod weg te halen suggereert de christenheid dat het anders is. Dat is meer christelijk is zelfs.Het omgedraaide is waar.En de apostelen zeiden ook: ,,Een geest uit God is te herkennen doordat die Jezus als in het vlees gekomen beleid''De christenheid haalt zaken weg van Christus' verlossingswerk
De christenheid is zwaar corruptHoe durven ze !Zaken zijn niet zwaarder of moeilijker dan dat ze zijn.En het dan ook nog meer christelijk noemen als zaken onmogelijk zwaar worden gemaakt.Zoals Jezus zei van de schriftgeleerden en farizeeërs: Zelf zijn ze niet ingegaan. Anderen die wel in wilden gaan hebben ze verhinderd in te gaan.
>>224310621>Een geest uit God is te herkennen doordat die Jezus als in het vlees gekomen beleidEn Jezus was geen ontucht pleger. Wie ontucht pleegt, verwijdert zich dus van de Geest.Dit is niet op een andere manier te interpreteren.Je geeft zelfs toe dat mijn visie de breeduit geaccepteerde Christelijke visie is, en de jouwe niet.Dus hoezo noem jij jezelf nog een Christen, als je in wezen het Christendom verwerpt?
hoor hem op dat toetsenbord ratelen
>>224310872Waar doel jij exact op dat je zegt ontucht? Ik meen dat de christenheid sommige vormen van de erotiek automatisch een zonder noemt. Bijv. ontucht en daarom ontkennen, niet belijden, ze Christus lichamelijk op aarde en daarom gaat het niet om een geest uit God.
>>224310872Corrupt -Ik wijs fouten in de hele christenheid aan.
>>224310872Mozes wees ook weleens fouten aan van het hele volk.De complete corruptheid - dat heeft niets te maken met - er is geen sprake van iets anders zijn, dan deel van het volk.
>>224310872Uit het NT wordt duidelijk dat God geen activiteit op zichzelf verbiedt.Maar dat het enige dat geldt is dat mensen God lief hebben doordat ze doen wat ze willen en verder onder de andere voorwaarden van het grote gebod.
Als de christenheid bepaalde activiteiten verbiedt, en sterker nog bijv pedofilie dat doet mensen zeer grote schade, natuurlijk leven ze dan in zeer grote en ernstige zonde.
Zou bijna zelf risperdal gaan slikken deze shit maakt me kankergestoord
>grote en ernstige zondeJa maar keulen en aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd. Als ik bepaalde dingen zeg fouten in de christenheid er moet wel rekening gehouden worden met een doenlijke gang van zaken. Er kunnen geen ondoenlijke eisen aan mensen gesteld worden.
Ondanks een nihilistisch wereldbeeld blijf ik mijn idealistische temperament koesteren
goeiemorgen schizo josti's
goedemorgen schatjes
>>224310982Ik heb al uitgelegd wat onder ontucht wordt verstaan en ja ontucht is zondig in het Christendom en dat is geen fout of vergissing maar volgens de leer van Christus. De tien geboden zijn nooit opgeheven en dus nog volledig van kracht. Het verschil is dat je niet langer door wettig te leven het Koninkrijk kan betreden maar enkel door de geloofsbelijdenis zoals opgesteld door Christus waar de tien geboden integraal en onlosmakelijk mee verbonden zijn. De wet is niet meer leidend - het geloof in Christus is dat. Men belijdt dat geloof door zijn geboden op te volgen. Dit is de algemeen aanvaarde visie binnen de traditionele kerk>>224311069Mozes was een profeet. Jij bent dat niet.Mozes ontving nota bene de geboden die jij als verworpen acht. Dus waarom doe je op hem nog een beroep?We leven bovendien in de laatste dagen; de tijd van profeten en openbaringen is voorbij. En de tijd van profeten was al voorbij sinds de vierde eeuw voor Christus (de Messias daargelaten).Alleen de joden geloven dat die voorspelling nog niet is ingelost.En onze Messias Jezus Christus gaf de scepter door aan de apostelen om de kerk te stichten, dezelfde kerk die nu al eeuwen compleet en onverwoestbaar is.Er komen dus geen publieke openbaringen meer tot Hij terugkeert voor de dag des oordeels. Persoonlijke wonderen, verschijningen, tekenen en dergelijke gelden niet als publieke openbaringen of algemene doctrine. De geldende doctrine is vastgelegd in te kerk en omvat de sacramenten en de Bijbel.Dit is waarom we weten dat islam niet waar is, evenals veel moderne 'christelijke' aftakkingen zoals mormonisme, wat in wezen geen christendom is maar een verbastering van de rechte leer. Dat kan ook gezegd worden van de pinkstergemeente of charismatische beweging of welke ongeldige sekte jij dan ook in bent opgegroeid.Als je de oorspronkelijke kerk niet aanhangt hang je iets anders aan dan het Christendom. Teveel mensen bedenken hun eigen religie en noemen zich Christen zoals jij doet
>>224312321pisnicht
>>224312463zeg wollah
voetjes
>>224312617>>224312636jij verdient messteken in je gezicht kankerhond
>>224311043met andere woorden je verwerpt het christendom, je bent geen christen
>>224312640vroeg begonnen aan de ziedzondag zie ik
>>224311099farizeeër, jezus zei nadrukkelijk en op veel manieren dat zondigen niet is toegestaan niet in een wet maar in beeldspraak en aansporingen om deugdelijk te levenmaar het feit dat je daar geen expliciete wet uit kan halen betekent niet dat alles mag, het betekent dat jij zijn boodschap niet hebt begrepen
>>224312715kruistochten mochten wel van jezus tho, jezus jubelde zelfs in de hemel
>>224312640
>>224312729je hebt geen enkel argument slavnikker
>>224312738jawel en daarna in je oogkassen pissen kanker aids drager
Ik na een date met fritz
>>224312770je geweldsfantasieën beginnen saai te worden
>>224312824waarom zijn hollanders zo?
>>224312843blijf reageren dan baltische zwakbegaafde kanker demoon
>>224312854gratis jijs
>>224309353Eens maar de maatschappij legt vrouwen ook teveel verwachtingen op Neem de NB pil
>>224312888*snuffel snuf snuif*
>>224312321Mijn leven zou zoveel makkelijker zijn als ik homo zou zijn
>>224312923>>224312917>>224312894>>224312888sterf aan bloedkanker jullie familie haat je
Als persoon in een mannenlichaam ben ik homo maar als ik een cis vrouw was geweest was ik lesbisch geworden want heteromannen geven me de ick
>>224312938praat normaal kanker pedofiel
>>224312936Mijn moeder zegt best vaak dingen die me laten denken dat ze sowieso enby was geworden als ze deze eeuw was opgegroeid
>>224312936Nee ik ben het witte schaapje van de familie omdat de helft werkloos is en de andere helft van die minimumloon baantjes heeft zoals pompstation personeel of cassiere bij supermarktmet mijn mbo4 heb ik daadwerkelijk aanzien binnen mijn tokkie familie
>>224312979dus je geeft toe dat je mentale ziekte een liberale corruptie is en een fenomeen van moreel verval
>>224313058links kennie mieme
>>224313033kankerhomo
>>224313063Hoe den neuk heb jij een woning
Het is tijd voor naastenliefde op deze christelijke ochtend.
Kan iemand de volgende hypotheses die ik heb bedacht tijdens verschillende 2x cannabis sessies opsturen naar NASA?>de expansie van het heelal lijkt te versnellen omdat het universum als geheel juist in snelheid af aan het nemen isZelfde idee als hoe ruimte-tijd krimpt wanneer je lichtsnelheid benaderd (relativiteit)>het heelal bevindt zich of is ontstaan uit een zwart gatAls je alle massa in het universum comprimeert tot een enkel punt wordt al die energie in een keer negatief, een soort cosmische integer overflow. Alles komt in een keer vrij in een grote oerknalKom maar op met die nobelprijs
>>224313106Ik vind de leesvolgorde onduidelijk
>>224313047Misschien wel misschien niet, alles is altijd een combinatie van aangeboren aanleg en invloeden vanuit je omgeving/politieke klimaatIk doe gewoon waar ik me goed bij voel want de wereld brandt toch :3
>>224313149Je kan "kosmisch" niet eens spellen Alles wat je zei is klinkklare onzin trouwens
>>224313149Neem jij ook maar wat risperdal dit gaat niet goed
>>224313233kanker normaaltje
>>224313149stop met wiet roken je bent toch geen homofiele schizofrene neger
boeken lezen en een beetje masturberen
ochtendpintje tegen de migraine
>>224313328kunde gij voor mij een jupilerke inschenken?prosman kunde gij uw vader wat frieten van het fritkot laten halen?
>>224313317dit is een man
>>224313416mooi
>>224313255>>224313263>>224313284We zullen zien wie straks de nobelprijs wint...
>>224313149>het universum als geheel juist in snelheid af aan het nemen ishoe snel gaat het universum? relatief aan wat? hoe heb je dit gemeten?>benaderdstam plus t>het heelal bevindt zich of is ontstaan uit een zwart gatniet jouw idee, zeer actueel idee in wetenschappelijke tijdschriften (lees: scifi reddit slop)>Als je alle massa in het universum comprimeert tot een enkel punt wordt al die energie in een keer negatief....want? probeer het tenminste te onderbouwen. begrijp je zelf eigenlijk wel wat je probeert te zeggen? een hypothetische singulariteit is trouwens niet negatief, wat je dan ook met negatief bedoelt.>een soort cosmische integer overflowbestaat niet>Alles komt in een keer vrij in een grote oerknaldaarnet zei je nog dat de massa negatief werd, hoe kan het dan opeens uit negatieve staat "vrijkomen in een grote oerknal"jij bent kankertje dom, toontje lager zal je goed doen
>>224313317Varkenswalgelijk
>>224313317een balk op je schedeldak breken
Rateer mijn bliep boep spelskes
>>224313452De cyclische expansie en contractie theorie is allang beschreven en onderzocht en net als alle atheïstische creatiemythen onbewezen.Overigens is jouw versie compleet onzinnig; je springt van versnelde uitdijing opeens naar singulariteit terwijl dat twee tegenstrijdige principes zijn, zonder uit te leggen hoe de ene in de ander resulteert.Stop met wiet roken. Ga gewoon in de bouw werken ofzo. Of in een snackbar. Jij moet vooral niet teveel nadenken.
>>224313660Zal jouw schedel singulair uitdijen
>>224313640>screenshot van een fotoabsolute neger
>>224313668Prima want je gaat inderdaad niks doen (jouw woorden betekenen niks)
>>224313640>fitgirl rommel1/10 download de echte scene releases
>>224313679Foto was meer dan 4 mb
>>224313699Neger fitgirl komt met eigen installeerder wat maakt het uit heeft toch allemaal miswaar
>>224313723scene releases komen ook met eigen installeerder die geen 7 uur vasthangt, scene releases zijn gevouched dus zit sowieso geen rommel bij
>>224313694Ik was die anon niet alleen ik wil oprecht vragen waarom oneindige expansie singulariteit op den duur uitsluit? Leer mij senpai
>>224313723laat me raden je downloadt ook nog van openbare trackers
>>224313699ik haalde ze vroeger van sceneaccessnu niet zo'n gaymer meer
>>224313736(((Gevouched)))Oh ze maken cracks voor de sport? Amai
>>224313760Ben te arm voor p2p en te misselijk om teseeden voor privé dusja...
>>224313744Domme kanker neger hoe gaat een ballon die altijd opzwelt over naar een speldenpunt dat moet ik niet verklaren want het is niet mijn theorie maar van die andere domme kanker neger dus vraag mij niet om het uit te leggen ik zeg juist dat het nergens op slaat
>>224313793Als ie kaboom gaat. Oprecht mijn teek...
>>224313768je hebt letterlijk geen idee hoe piraterij werkt he? behalve openbare torrentjes
>>224313788>Ben te arm voor p2p en te misselijk om te>seeden voor privé dusja...een leugen
Ik voel me aangetast in mijn IQ...
>>224313788>>224313768>>224313723>>224313703Paal een foto van je rimboehut domme derde wereld bruinoid
>>224313813Nee van alle kompjuter klik dingetjes heb ik daar oprecht het minste verstand van. Ondanks dat ik een piraat ben. Ironisch
>>224313848de looks heb je al dat is mooi, heb je nooit gedacht aan zo'n houten poot en een papegaai?
>>224313834Uhmmm ok
>>224313867als hier geen crack gerookt wordt weet ik het ook niet meer
>>224313865Met carnaval of Halloween staat het nog op de planning
>>224313660Waren twee aparte theorieen
>>224313804Als wat kaboem gaat? De ballon? Oh dus de expansie zet door? Domme kanker neger volgens de grote oerknal theorie is het universum al een gekaboemde singulariteit. De oerKNAL weetje wel?De vraag is hoe de voortdurende explosie weer tot een singulariteit komt volgens jouw Nobelprijs waardige theorie.
neuken in de keuken ik ookwe hebben een serieus probleem
>>224313915Door nog een kaboom!!!En dan begint het opnieuwHeheheh
>>224313893Twee keer onzin dus
>>224313926Oh ja want de oerknal kwam uit het niks dus de oerknalmachine gaat gewoon brrrr ja heel atheïstisch verantwoord
>>224313867Vieze stinkzwerver
>>224314031Ik ben geen atheist...
Absolute negers
>>224313867leuk boekie
zit hier nog iemand op waldnet?
Ik heb liever pijn dan jeuk
>>224313703>schermschot van een foto van een scherm maken compleet negroïde
Jullie moeten allemaal wat positiever zijn.
>>224314633sorry
Een vaste bezoeker van deze draad doet denken aan de onderstaande scene. Deze bezoeker lijkt daarbij geïnspireerd te zijn door Church of the Eternal Logos and vrienden zoals MadeByJimbob.https://www.youtube.com/watch?v=b0e-omnsukM
>>224314633optimisme is voor lafaards
>>224313640hoezo torrent je dwarf fortress het is letterlijk gratis
>>224313867heb jij een stofzuiger?
>>224314120Negernegers
>>224314633stil eens
>>224314782>andmongool
>>224315160Gebaseert.
>>224314633Ik heb je door
>>224314782alleen jij denkt daar aan sukkel niemand weet wat dat is leuke projectie
>>224315197kofschip
>>224314633seropositief jij strontstamper
Jongens, een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt.
>>224315337wie heeft er nou tijd voor punctuatie
>>224315337Nou is het genoeg
ik verdien een madelon vos belegpoes vdhttps://youtu.be/PPxM_GyYr4s
https://nos.nl/artikel/2628894-steekpartij-bij-station-amsterdam-centraal-werd-gelivestreamd-op-sociale-media>geen video Kutnieuws
>>224315337hier ga je te ver
als je met een hoofdletter begint ben je prosman of pagli, als je veel punten gebruikt en geen komma's ben je zeker weten prosman
>>224315442stoeipouce FAS butterface grifterlekker met baby olie met haar borsten spelen
>>224315685>lekker met baby olie met haar borsten spelenVGH...gebaseerde fantasie
de meeste nederlandse vrouwen hebben helaas een paardenbek
Mijn jongenskutje jeukt voor biemel :3
>>224315831mijn vuisten jeuken om jouw gezicht tot appelmoes te meppen
jongenstepels en buikje en minderheden genocideren