vorige draad: >>224309206
pasta spellingsregels won
>maakt draad veel te vroeg>vraagt zich af waarom draad weg is
>>224324182waarom schrijf je niet gewoon een 'grammatica', mongoollanger verhaal
ook voor de jannie is het ziedzondag, beetje respect aub
>>224324216pasta grammatica heeft een halfblank kindje (hij is half italiaans)https://youtu.be/lCoW0PXn0Ys
>>224324203heel kinderachtigde kikkerflikker maakt zijn draden standaard te vroeg en die worden nooit verwijderd
>>224324203>ja hallo janet?>we hebben er weer een
>>224324267jullie zouden het draadmaken ook aan ons over kunnen laten, wij zijn wel wat trager
>>224324273misleidende titel, als je geld krijgt met een uitkering en je geeft dit niet op, hoe je het dan ook krijgt, dan moet je dat aangeven zodat je minder uitkering vangt
>>224324283dat is waar, wij leven hier meer à l'aise
>>224324306Wat is precies de misleiding tho? Wat had de titel dan moeten zijn?
>>224324283>>224324311als dat beteketn geen kikkerdraden meer dan houd ik me aanbevolen
>>224324311dit, en we zijn goed bezig
Grappig dat je net zo goed €2000 per maand kan verdienen als dat je €3000 per maand verdient.
>>224324348ze doen alsof ze geld moet betalen omdat ze hoer is, ze moet betalen omdat ze ineens geld heeft zonder dat aan te geven>>224324415welkom in het nedercommunisme, waar lagere klasse en middenklasse hetzelfde zijn
>>224324372Je zou bijna zeggen dat het apen zijn
>>224324372moet kunnen
>>224324372
https://www.youtube.com/watch?v=w1eN8vyVFIM
>>224324442ik denk en zeg dat en ik wens ze allemaal de dood toe
>>224324454janet?
vieze half-italiaanse baby gaaaaadver
Joepie kikkerdraad
>>224324477nee, kzen heterohttps://www.youtube.com/watch?v=8s8JAg8Zww8
Heb in m'n bed gepoept geen mayonaise voor mij meer
>>224324632bruin
prosman schijt elke dag in bed hij is niet zindelijk
nu even normaal doen want anders kom ik je bij je lurven grijpen en dan is het menens
>>224324655moet kunnen
the unbearable lightness of being (gay)
Ik wil gewoon (...)Voor wie dat kan daar een talent voor heeftDat iedereen de sexuele en geslachtsidentiteiten wil niet zeggen dat iedereen daar een gelijk talent voor heeft.Het moet alleen, hopen dat het zo is een voldoende universele werking hebben
A N T W E R P E Nhandjes en diamantjeshttps://www.youtube.com/watch?v=7XP-B1czg30https://www.youtube.com/watch?v=jwkAvVOCHSE
>>224324837>>224324392>>224324423>>224324462>>224324487
huisarts bellen morgenochtend kankerboef
>>224324837>>224324881Jezus Christus is Koning.AmeeenGenezingOnipotente vader...Langer verhaal
>>224324975HOUZEEEVOC SCHIZOOO
>>224324986therapie-ontrouw & spamhouscheetwij ariers zieden elke dag
Kunnen we een soort we eisen de nacht op organiseren voor kinderen die door post-partum depressie gedood worden door vrouwen? #Actueel
>>224324881O, nog niet gezien.Even kijken.
Cobra ontploft in hand van jongen (15) in Gemert, hij is wijsvinger kwijt HOUZEE
>>224325041kun jij gewoon jezelf opknopen vieze trennie flikker?
>>224325041Er was nooit een tijd dat het veilig was voor kinderen om 's nachts alleen over straat te kunnen.En volgens mij ook niet voor vrouwen.
ik ben aan het breien en omroep max aan het kijkenHOUZEE
>Maarten van Rossum podcast is veranderd in een "Nu is het voorbij voor Trump" podcastSpijtig
morgen op de bouw na flink wat lijntjes pep voorbijlopende tienermeisjes naroepenHOUSCHEET
pittige surinaamse kip gegetenAUW SCHEET
surinamer opgegetenhouzee swa
ik wanneer prosman in het ziekenhuis ligt bij te komen aan de narcanhttps://youtu.be/SL6ND8PfJQ0
Autisme incel volspammen met dezelfde 12 plaatjesHOUZEEEE
Jullie hebben toch wel je portret van Desi Bouterse afgestoft vandaag?
*afgeknipt plaatje van james mason*EER EN TROUWBOSJES EN DE KONINGWACHT HOUDEN EN DE HITLERJUGEND
*schijt in hand*EER EN TROTS
gooi met poeplees siegeambtenaren vind ik niet zo lief
houplee
Wie kent deze noghttps://www.youtube.com/watch?v=TSKizLRFbTo
jiiiiiiiplaaaa stinkende gele klodders tegen de doucehdeur
>>224325335jipla (belgische variant)>>224325355je was me voor
voc schizo is het type neger die minderjarige meisjes ontvoert in een verlaten afgelegen schuur en zijn hond op hen loslaat om blanke hybride superhond soldaten te broeden
niks mis met een dikke vette hondenknots incasseren we zijn immers blank
>>224324881Volgens mij begrijp ik precies wat bedoeld is>>224324881Ik ken al die dingen.Goed, laten we dan focussen op de geboden. Wat God gebiedt. 1. Met het grote gebod is de wet en de profeten vervuld2. Jezs zegt: ik ben niet gekomen om de wet en de profeten op te hebben maar om die te vervullen3. Door middel van het grote gebod, door middel van de voltooide verlossingswerken van de Christus>Daardoor>Dus hoe kom jij op toepassing van de geboden op OT-wijze?Ik zei al, natuurlijk WEL wat in het OT staat:>>>En ook wel, ja, want bijv. de volgende en andere onderwerpen blijven heel heel belangrijk: moord, diefstal of iemand in een >>>slechte situatie achterlaten die moest kunnen vertrouwen op een relatie, bijv. een huwelijk.
>>224325412>hoe kom jij op toepassing van de gebodenMatteus 5:17-18Matteus 5:17-18Matteus 5:17-18Het staat letterlijk in Matteus 5:17-18DE TIEN GEBODEN ZIJN ONVERMINDERD VAN KRACHTJEZUS KWAM OM DE GEBODEN KRACHT BIJ TE ZETTENDE GEBODEN ZIJN NIET VERVALLENDE GEBODEN ZIJN NIET VERVALLENDE GEBODEN ZIJN NIET VERVALLENZo duidelijk?
met mijn honda civic 2006 met mugen bodykit over een neger heengereden en NIET gestopthttps://youtu.be/jLire5tC5J4
Dus waar zou IK niet doen wat God zegt. En de hele christenheid wel wiens fouten ik zo bekreun en jij zo ook in lijkt te staan.
Samen met jullie vrienden, hand in hand, verslaan we der ewige (((kudde)))
>>224325479Ik snap dat jij niet in het Christendom gelooft en dat is jouw keuze.
matteus 3:16 zegt ik heb net je kont geschopt
>>224325350mooike
>>224325509gooi jezelf weg hoerenkind
>Samen met jullie vrienden, hand in hand, verslaan we der ewige (((kudde)))
kzen nog altijd aan den drankhttps://www.youtube.com/watch?v=bbgpl2ShHyY
ik ga een moonsault doen op die kankertrennie zo recht in zijn balzak, gore soepjurk dragende poot
>>224325248ik mis hem elke dag mijn neger https://youtu.be/HuNKBwSZw3E
>>224325469Dat zeg ik ook:>>224325412 (Ik)- 2. Jezus zegt: ik ben niet gekomen om de wet en de profeten op te heffen maar om die te vervullen. (sorry er was tikfout in reactie ervóór)- Ik zei al, natuurlijk WEL wat in het OT staat:>>>En ook wel, ja, want bijv. de volgende en andere onderwerpen blijven heel heel belangrijk: moord, diefstal of iemand in een >>>slechte situatie achterlaten die moest kunnen vertrouwen op een relatie, bijv. een huwelijk.>De fouten in de christenheid waar ik op doel ligt in dat de lichamelijke komst, het verlossingswerk van de Christus weggeredeneerd wordt.En dat is natuurlijk nog meer extreem cruciaal dan dat het cruciaal is. Natuurlijk kan het OT nog steeds elementen bevatten die van belang zijn. Zoals:>WEL wat in het OT staat:>>>En ook wel, ja, want bijv. de volgende en andere onderwerpen blijven heel heel belangrijk: moord, diefstal of iemand in een >>>slechte situatie achterlaten die moest kunnen vertrouwen op een relatie, bijv. een huwelijk.Weggeredeneerd, want bijv. het onderwerp van de erotiek wat jij zegt. Het volgende ook bij alle andere onderwerpen. Maar dit is een duidelijk voorbeeld. Ik bedoel: ja, ook uit het OT blijkt dat er reden is dat er dingen zijn met het onderwerp van de erotiek.Maar de christenheid haalt het verlossingswerk de redenen, de lichamelijke komst van de Christus weg. Want de voorwaarden van het grote gebod worden niet toegepast.De christenheid past zaken OT toe.
>>224325564Begrijpen Nederlanders dit eigenlijk?
Het wordt zo tijd voor een pintje. Oh yee
>>224325920boeit me niks
Ik heb de struikel van Dirk
>>224325564Op zich wel.Maar op de één of andere manier alleen kort geluisterd. Ik kan het niet echt aanhoren ofzo. Ik word er helemaal gek van.
frits is sowieso de meest sippe man van heel zuid-limburg
>>224326044De beste man woont in Leiden
>>224326009Intressant, bedankt, hoe word je er gek van? Gewoon irritant?
>>224326056ik had ooit schoonfamilie uit Leiden en die mensen daar praten echt kankerraar
>>224326138Ik zie geen reden om verstandelijk irritant te vinden.Kan zijn dat andere Nederlanders er wel iets van begrijpen wat ik zeg. Maar dat er ook dingen bij mij in het bijzonder kunnen liggen.Het zit eerder in het vlees dan in het verstand.
>>224326183YIE, YE>ja Leiden ligt dichtbij zee lees: de V.K.
>>224325823Maargoed, dan moet je aanvaarden dat bepaalde activiteiten wel verboden zijn. Ontucht, overspel, etc zijn duidelijk verboden. Vrije seks en "doen wat je wil" is dus volstrekt onchristelijk.
Belgen, waarom doen jullie James Ensor op je aardbeien doosjes?
>>224326690Nee, dat hangt ervan afNeem als voorbeeld diefstal.Stel dat het ene land het andere land op onrechtvaardige en brute wijze binnenvalt.Stem je in of niet dat het verzet dat het binnengevallene land biedt, dat ze niet tegen wat God zegt ingaan, als er sprake is van diefstal van dat binnenvallende land om dat verzet te plegen?
>>224326872De geboden zijn niet onderhandelbaar en je voorbeeld is irrelevant.
tweede keer dat iemand zegt dat ie m'n gratis af te halen shit op komt halen en dan niet op komt dagen wat is hier het praktisch nut van?
>>224326991joran wanneer gaan we met je star wars collectie spelen
Griekenland is gewoon Turkije maar dan met bosbranden
>>224326969Hoe rijm je dan:1. de teksten in het NT over alles wat uit het geloof is, is geen zonde. Hij wiens geweten niet besmet is, geen zonde. En meer van deze soort. Herken je de teksten waar ik het hier over heb?2. alles zal nog wel onder de voorwaarden van het grote gebod moetenWat vinden andere aanwezigen in deze draad zo ondertussen?
>>2243271901. Heb ik al op gereageerd. De geboden zijn normatief. Met andere woorden, je geweten dient volgens en in lijn met de geboden te handelen.2. Dit is niet tegenstrijdig met wat ik zeg. Ik heb al gezegd wat de voorwaarden zijn van het grote gebod getuige Johannes 14:15. Voor de tiende maal.Sla jij wel informatie op? Lijkt wel alsof ik tegen een dove praat. Ik heb ook al gezegd dat ik geen zin heb om in herhaling te vallen (>>224309790).Neem mijn reacties in acht voordat je opnieuw vraagt waar ik al op heb gereageerd, aub.
>>224326969Het oude verbond van het OT is opgeheven. Met de lichamelijke komst van de Christus en zijn verlossingswerk: het nieuwe verbond.Met het nieuwe verbond is de wet en de profeten niet opgeheven maar vervuld.Uit het hele NT blijkt dat de geboden in het OT zoals onder het oude verbond niet meer gelden.De christenheid haalt zaken weg onder het nieuwe verbond. Hoe gigantisch, hoe episch hoe wereldwijd ook. En dat kunnen ze niet doen. Jij lijkt dat ook te doen.
>>224327080Leuk, heb je dat zelf gemaakt?
>>224326803Dit is toch pure ZIELOf niet dan
Jens Baba + Peter R. de Vries = Krispijn''De Oorlog Op Rechts Is Begonnen''https://www.youtube.com/watch?v=CRrV7aIvZGc
>>224327309De christenheid zit wel fout want zoals het nu is. Hun OT behandeling van geboden dit leidt tot schade bij heel veel mensen. En leidt ook niet tot liefde voor God.NEE: de christenheid heeft op dit punt een hiaat. Jij hebt dat nog niet met elkaar gerijmd, daarop geantwoord.Hoe rijm je dan:1. de teksten in het NT over alles wat uit het geloof is, is geen zonde. Hij wiens geweten niet besmet is, geen zonde. En meer van deze soort. Herken je de teksten waar ik het hier over heb?2. alles zal nog wel onder de voorwaarden van het grote gebod moeten>Wat vinden andere aanwezigen in deze draad zo ondertussen?
ik ga nu in de draad kijken of prosman hier gepaald heeft en zo niet dan is ie dood
>>224327329>niet opgeheven maar vervuldJuist, niet opgeheven, dus nog van kracht, en dat zei Jezus ook nadrukkelijk in Matteüs 5:17-18. Heb ik ook al eerder gezegd: >>224325469Dat is niet onderhandelbaar. >de geboden in het OT zoals onder het oude verbond niet meer gelden.Dat is dus niet waar. Lees Matteüs 5 er nog maar even goed op na, waar Jezus enkele geboden opnieuw bekrachtigd als nog steeds geldend en van alle geboden zegt dat die nog onverminderd blijven gelden.Jij lijkt dit niet te willen aanvaarden omdat het jouw eigen verzonnen versie van Christendom, waarin je vrije seks mag hebben, verwerpt.En ik ga je niet verplichten om te geloven wat Jezus ons heeft opgedragen. Uiteindelijk maak jij die keuze. Maar als jij daar niet in gelooft ben je geen Christen en hang je je eigen verzonnen religie aan.En dat moet je zelf weten, maar dat is strikt onchristelijk, antichristelijk zelf. Dat zeggen de apostelen. Dit heb ik ook al eerder gezegd (>>224307740). Maar je wil niet luisteren.Je keuzes zijn dus terugkeren naar het ware geloof of stoppen met larpen als Christen, want dat ben je op dit moment duidelijk niet, sinds je de Christelijke leer stellig verwerpt.
Ga heffen jongens
>>224327555ok en dan
>>224327399Ja ik vind het wel leuk maar kon Ensor en aardbeien niet met elkaar rijmen.
>>224327440>>Wat vinden andere aanwezigen in deze draad zo ondertussen?
>>224327574Dan geniet je van alle voordelen
>>224327614dit zou wel een mooie ontmoetingsplek zijn voor de nederdraad welfapseksmiet
>>224327440>De christenheid zit wel fout Dan ben je dus geen Christen als je dit denkt. En dat is jouw overweging.>En leidt ook niet tot liefde voor God.Dan ontken je Johannes 14:15 en ben je geen Christen.Het is nogal respectloos dat je mijn reactie negeert en opnieuw je vragen stelt alsof ik daar niet op antwoordde.Ik zal het nog één keer duidelijk zeggen:DE GEBODEN ZIJN NORMATIEFHET GEWETEN DIENT IN LIJN MET DE GEBODEN TE HANDELENDenk je daar anders over, dan ben je geen Christen.
>>224327614Dat begrijp ik niet zo
>>224327585Jij ziet het verband niet tussen Gekke Dokters en aardbeien?Ik ook niet.
Ik eet graag een broodje doner onder de douche ik vind het lekker als het zo sompig wordt
>>224327585anon begrijpt niet hoe promoties werken
>>224327574Dan kan je vrouwen gemakkelijker verkrachten met consent.
>>224327777mooie cijfers dus dat zal dan wel kloppen
Zijn mensen hier echt niet geïnteresseerd over dingen van het geloof enzo?Het is echt heel episch hoe dit wereldwijd fout zit.
Sorry boys dit is nu een prinses Jade Anna draad
>>224327887Eens Paal meer
>>224327980
De enige manier om alle problematiek rondom de omvolking op te lossen, is na een volstrekt uit de hand gelopen crisis. Zoals het altijd in de geschiedenis is gegaan. De wal keert het schip. De enige manier om te winnen is om genoeg geld te verdienen om te emigreren.
>>224327655Ik verlies mijn geduld in ieder geval niet.Als gewenst dat ik anders reageer de huidige communicatie werkt er niet voor naar mij toe.>DE GEBODEN ZIJN NORMATIEFDat klopt>HET GEWETEN DIENT IN LIJN MET DE GEBODEN TE HANDELENJa, maar alleen onder de voorwaarden van het grote gebod.Nog steeds niets hierover:1. de teksten in het NT over alles wat uit het geloof is, is geen zonde. Hij wiens geweten niet besmet is, geen zonde. En meer van deze soort. Herken je de teksten waar ik het hier over heb?>Nog steeds niets daarover, dat blijkt uit deze>>224327546 reactie
Wie de fuck boeit de bijbel nou
>>224328105Weet je de hele volksstammen die erbij betrokken zijn
>>224328119Alsof er in de laatste 3000 jaar niet zoveel betere literatuur is gedropt
Draadkwaliteit gaat vooruit oetz
Jezus was een zwarte man btw bijbelboys
>>224328221Ik zie reden dat ik begrijp wat je bedoelt.Maar de relevantie ervan.Althans er bestaat een geestelijke wereld.Ik weet het verder niet. Verder kom ik er totopheden niet uit.Misschien heb je gelijk. Ik weet het niet.
>>224328277paler van die del is een trennie
>>224328412En nu?
abrahmistische geloven zijn voor bruintjesblanke mensen geloven in de rassenglaube
>>224328105Wat boeit het enige morele systeem dat een functionele, veilige, welvarende en geavanceerde samenleving voortbrengt nou? Wat boeit het nou, dat het Christenen al het klassieke werk uit de oudheid in stand hebben gehouden door alles woord voor woord te kopiëren (monnikenwerk). Wat boeien ziekenhuizen nou, wat boeien universiteiten nou, wat boeit een gemeenschap nou?Alles wat je kent, de instituties die je om je heen ziet, je vrijheden, je rechten, je veiligheid nu is het resultaat van 2000 jaar aan Christelijk succes. Het is op zo'n fundamentele manier verantwoordelijk voor alles om je heen dat je nieteens in staat bent om het te zien. Jouw totale onbegrip van het westerlijke fundament is een sneu resultaat van het loslaten van de Christelijke traditie en het vervangen daarvan door een joods identiteit- en statenloos globalisme.Maar ik neem het je niet kwalijk: het is niet jouw schuld dat je in een na-oorlogs systeem bent opgegroeid waarin je door anderen wordt geleerd om je eigen cultuur te haten. Ik hoop alleen dat je realiseert dat God en Jezus zijn liefde je zullen bevrijden wanneer je zover bent om hen in je hart te laten.
>>224328490nu steek ik je dood met een roestige hondenspijker terwijl je gilt als een varken
>Hierover1. de teksten in het NT over alles wat uit het geloof is, is geen zonde. Hij wiens geweten niet besmet is, geen zonde. En meer van deze soort. Herken je de teksten waar ik het hier over heb?>Heeft die anon nog niets gezegd>Hij kan wat bedoeld is niet zomaar wegstoppen/ negeren>ik meen mogelijk wel reacties in verband daarmee waar hij opeens dingen voor mij begint in te vullen. Maar niet het duidelijk bedoelde
>>224328088>Ja, maar alleen onder de voorwaarden van het grote gebod.Dat is niet in tegenspraak met wat ik zei of met de geboden of met de Christelijke leer.>Nog steeds niets hierover:Jawel, ik heb daar al twee keer op gereageerd dat het geweten volgens de geboden dient te handelen. Dat betekent dat je niet zomaar alles mag doen zolang het voor jou maar te rechtvaardigen is.Hoeveel seriemoordenaars kunnen hun moorden perfect relativeren en beweren dat zij een schoon geweten hebben, omdat zij hun eigen moraliteit hebben?Dat mag dus niet. Er zijn regels voor een Christen om naar te leven. Aanvaard je dat niet, dan ben je geen Christen.>>224328105Niks als het leven niks betekent voor je>>224328221Letterlijk niet het geval. Het verhaal van Jezus kent geen gelijkwaardig equivalent in welke literatuur dan ook.
Ik ga gewoon niet fappen vandaag.
>>224328572Harder daddy please je bent zo'n bad boy
>>224328604we hoeven niet te weten wanneer jij wel of niet aan jezelf zit gore trennieflikker, waarom ga je niet gewoon een trein koppen?
>>224328625praat normaal kanker mongool
>>224328571O, deze nog niet gezien toen ik dit>>224328578 zei
>>224328490Ziet er leuk uit maar zo de hele dag op het strand is kankersaai.
>>224328625gadverdamme rare vent, ik moet jou hoognodig slaan met een tegelklopper
>>224328679>>224328649Hey dit vind ik echt kanker stoer mannen
ik blijf nog liever de rest van mijn leven alleen dan dat ik een trennie neuk
This post violates a rule.Avatar or signature use.
>>224328583>seriemoordenaarsIk zie niet dat je met mij op seriemoordenaars komt? Ik was toch heel duidelijk steeds: volgens de voorwaarden van het grote gebod. Dus lief zijn voor anderen. Liefde voor God, vind ik in deze paal te moeilijk en lang om zo naakt uit te schrijven. Het is ook meer conversatie.
Wat had de geschiedenis er toch mooi uitgezien zonder het christendom
>>224328713vuile trennie
>>224328713ik ga jou hier mee plat slaan>>224328744goed idee
>>224328757groentekst?
>>224328748Het gaat niet over jou, ik gebruik dat om te illustreren dat moraliteit niet subjectief is. Want als je dat denkt, open je de weg naar eigenrichting, en dat is een patroon wat je bij veel criminelen ziet: veel van hen menen dat zij in het volste recht waren om te stelen, doden, martelen, verkrachten, noem maar op.Daarom zijn er de geboden. Je mag niet zomaar alles doen wat jij denkt dat goed is.Jij bent niet de rechter. Jij bepaalt niet wat goed en fout is.
>>224328757India is een mooi land voor jou
>>224328766Heb je trans trauma of tourettes ofzo dat je het de hele tijd moet zeggen
>>224328873ik ga jou een fysieke trauma tot een dwarslaesie geven, en dan sla ik je met een tegelhamer tot appelmoes
>>224328757weet je niet, domme uitspraak
>>224328901Ik betwijfel of je fysiek wel capabel bent om je kelder te verlaten maar wel goeie serial killer fanfic hoor bro
>>224328984zoldertrennie noemt een ander een huismus lmkeeeeee, mentaal zieke trennie ik ga je wurgen
>>224328984waarom de obsessie met dit meisje? mis ik iets? wat is er bijzonder aan haar?
>>224328984zwak kankergedrocht moet larpen als meisje om zich mens te kunnen voelen en denkt dat hij iets te zeggen heeft over kracht lmke>>224329052hij is ziek in zijn hoofd en hij denkt dat hij dat is
>>224328814Sorry, ik begrijp niet dat niet duidelijk is dat zoals jij het zei ik bedoeld zou hebben seriemoorden goed te keuren. Mij klonk het als typisch misbruik van het geweten of geloof zoals ik het zei.OUFF ):, ja het is wel een zware. Niets is op zichzelf verboden wat ik zeg. Dus ook seriemoorden niet? Bedoel je dat?
>>224329052avatartrannies gewoon rapporteren en filteren
>>224329052hij is een rare kwiebus die de hele dag homopillen neemt en fantasietjes paalt over hoe hij seks gaat hebben met kinderen, ik ga hem wurgen
>>224329027>>224329061Rustig aan met het autistisch gekrijs jochies
>>224329110ik ga jou wurgen tot je ogen dof worden
>>224329126Een wijze man zei ooit: Waarom zo serieus?
>>224329181ik ga je hoofd ingooien met een baksteen
>>224329086Ik heb niet gezegd dat jij moord goedkeurt. Ik heb al uitgelegd waarom ik dat voorbeeld nam.>Niets is op zichzelf verboden wat ik zegEn dat is aantoonbaar onjuist, dat heb ik al bewezen: >>224324392Er staan nog meer zaken in Matteüs 5 waarvan Jezus nadrukkelijk benoemt dat die verboden zijn.Jij gelooft uiteindelijk wat je wil geloven, maar wat jij nu gelooft is niet in lijn met het Christendom. Ik val jouw geloof dus niet aan, en ik keur het niet goed of af in absolute zin, maar ik duid aan dat wat jij gelooft niet Christelijk is, want de Christelijke leer is heel anders dan wat jij gelooft.Dat heb ik nu uitvoerig en herhaaldelijk onderbouwd.En je moet zelf weten of je daar oor naar hebt, maar herhaling en ontkenning van je standpunten maakt je niet opeens een Christen zolang je standpunten antichristelijk zijn.
>>224329201Succes, mama zei altijd al dat ik hardhoofdig was haha snap je m
>>224329248ik ga je verkrachten, vermoorden, en opeten
>>224329110stil eens
>>224329126>>224329269kalmeer met het homo erotische rollenspel
>>224329296jij maakt het nu gay kankerhomo
>>224329269Beetje gay dat je me wil verkrachten maar dat is ook helemaal oke bro
>>224329332je gaat in mijn vrieskist eindigen
>>224328738waarom denk je aan trannies neuken kanker homo
>>224329332>erge striae>gigantische moedervlek>opgespoten lippen>slecht ziend>klein>dik gezicht van hormoontherapie (anticonceptie)Rare obsessie.
>>224329347waarheidsbom
>>224329368ik neuk geen trennies flikker
>>224329416heel raar dat je denkt dat ik je daarvan verdenkheb je soms iets te bekennen?
ik verdien een vriendin om geile outfits voor te kopen kankerzooi
>>2243294042/10 zou niet neuken?
ik wacht nog op de nudify chrome extensie
>>224329501de wat?
>>224329517de nudify chrome extensie
>>224329460dit is waarom ze het kabinet niet laten vallenalledrie de regeringspartijen op dik verlies
schijt gewoon je broek vol
>>224329475zou helemaal platbatsen volblaffen onderschmutzen iedere dag van de weekkinderen of relatie? absoluut the fuck niet. Genetisch dood eind.
>>224329528gebaseerdIraniërs zijn Ariërs(hij zal wel terug moeten tho)
>>224329547het is een verhaal zonder eindheel liberaal nederland concentreert zich tot één verzetspartij van het oprukkende rechtse frontzolang dit land gehersenspoeld blijft zal het tij niet keren
Ja ja Jade
>>224329589gebaseerd, neuken ZONDER condoom, broek toegooien en deur dichtsmijten
>>224329606echt raar om te zien dat linkiewinkies van PRO weer stijgen in de peilingenwie de neuk stemt daar nou nog op
Bij mij even nu bier erin gieten.Langer verhaal.Maar bij mij af en toe bier vloeien met weinig op maag ook.
>>224329648bruintjes die meer geefmedat willen
>>224329648femoids, hun simps, hun bruine huisdieren, pedofielen, boemers, nu.nl publiek
Besef jullie zijn allemaal echt tering oud aan het worden
ik haat vrouwen
>>224329695het is genant
>>224329695jij ook zo te lezendat besef komt alleen met de tijd
deze niggas oetz
>>224329695
>>224329695iedere nieuwe dag is een dagje dichter bij de kist
>>224329332>>224329404Hier een upgrade.
wil aangevallen worden door een groep en ze dan allemaal doodschieten of steken en vrijgesproken worden op noodweer(exces)
>>224329805ok dat is wel een opwaardering maar je blijft een vieze gore trennie imbeciel
>>224329805grotesque
>>224329851VPN staat op VS ipv belgië
Wat zijn goede trennies om op te masturberen
>>224329868dooie
>>224329830Dat ben ik niet natuurlijk, mongool. De draadtrennie heeft slechte smaak in vrouwen omdat hij homo is.
>>224329999tieten en cijfers
>>224329667>>224329683fijn zo'n "democratie"
iemand moet joshua weissman doodschieten
>>224329230Ik verlies mijn geduld niet. Maar zoals ik eerder noemde, Bijv. Mozes wees ook fouten van het volk aan. Ik ben nooit van mijn geloof afgevallen. Dit soort dingen, vaker genoemd:>Jij gelooft uiteindelijk wat je wil geloven, maar wat jij nu gelooft is niet in lijn met het ChristendomIk geloof niet maar willekeurig wat -zo het mij uitkomt. Om meer dingen maar daarom kom ik er steeds op terug dat er geen reactie is op wat ik zei. Dit punt:>Jij gelooft uiteindelijk wat je wil geloven, maar wat jij nu gelooft is niet in lijn met het ChristendomVul ik zo in:>Bijv. Mozes wees ook fouten van het volk aan. Ik ben nooit van mijn geloof afgevallen. en zo:>Ik geloof niet maar willekeurig wat -zo het mij uitkomt. Om meer dingen maar daarom kom ik er steeds op terug dat er geen reactie is op wat ik zei. Begrijp ik goed dat jij zegt dat ik:>Jij gelooft uiteindelijk wat je wil geloven, maar wat jij nu gelooft is niet in lijn met het ChristendomOmdat ik deze teksten aanhaal:>1. de teksten in het NT over alles wat uit het geloof is, is geen zonde. Hij wiens geweten niet besmet is, geen zonde. En meer van deze soort. Herken je de teksten waar ik het hier over heb?Zo ja, dan is jouw reactie fout. Dat kan niet gebaseerd worden op dat ik die teksten aanhaal. Omdat ik heb er duidelijk bijgezegd: ,,onder voorwaarden van het grote gebod''Jouw reactie is fout, de hele christenheid ook zover ze dat doen. Het kan niet gesteld worden geboden op te vatten onder het oude OT verbond. Dat is fout. Fouten in de hele christenheid aanwijzen leidt er niet toe dat iemand geen christen is. In tegendeel. Dat is fout en daar heb jij tot zover niet op gereageerd. Niet op een manier die verantwoordbaar is.Fouten in de hele christenheid noemen leidt niet tot dat iemand geen christen is.
>>224329695''Het afnemen van alle krachten, bij het toenemen van de ouderdom is stellig zeer droevig, maar het is noodzakelijk, daar anders de dood te zwaar zou vallen.''https://www.youtube.com/watch?v=Yh_LfQPZ8wQ
is gewoon kunst
dj broekpoeper
>>224329110jij wil dus meisje zijn?voor jongensprikjesik vritzje zei jonges prikje ik lef nog steeds
>>224330208>Het kan niet gesteld worden geboden op te vatten onder het oude OT verbondMoet ik Matteus 5:17-18 weer even aanhalen?De geboden zijn nooit vervallen of gewijzigd of vervangen.Je negeert ook mijn kritiek dat vrije seks niet is toegestaan in het Christendom. Dat was een centraal punt in mijn reactie op je "alles mag" mentaliteit.Nee, een Christen mag niet zomaar alles, en ja, sommige dingen zijn verboden voor een Christen. Op die punten zat jij fout. Jij hebt namelijk gezegd dat "geen activiteit verboden is" en "alles mag". Iets in jouw begrip is dus niet in lijn met het Christendom. Dan kan je wel zeggen dat het Christendom fout is, maar dan ben jij geen Christen.En dat is een keuze die je kan maken. Daar oordeel ik niet over. Ik zeg alleen dat je jezelf daarmee buiten het geloof plaatst.Ik ben daar ook duidelijk genoeg ik volgens mij.
I love Jesus
ik ga op die trennie zijn borst schijten
>>224330590goed zo boobookenu Nederlands a.u.b.
>>224330610efkens die homo rollenspel op een ander board houden danku
moeten jullie ook altijd kreunen tijdens het poepen
>>224330509niet mijn paal
Ik voel me silvester stalone in zijn jonge jaren (net 6 push-ups gedaan)
>>224330675ik heb hem natuurlijk eerst bewusteloos geschopt
ik kreun altijd tijdens het poepen
>boobooke
ik kwam dries van langenhove tegen in een vlaams mannenbordeel maar zijn prijzen waren nogal hoog
Mijn buurman heeft een kweektent met 30 wietplanten op zolder, zal ik hem rapporteren? Hij is zwart.
>>224330859>Hij is zwart.in dat geval zeker, maar zorg dat niemand weet dat jij de snitch was
>>224330859ja natuurlijk daar eindigen al die apenzonen toch wel
Voor den gaybelg
Pijpend hete thee
PRO komt met een nieuw wetsvoorstel waarbij nazaten van slaven niet langer in een isoleercel opgesloten mogen worden dit zou niet gepast zijn gezien het slavernij verleden Met andere woorden de isoleercel is alleen nog voor blanken
is dit een grapje
>>224330859optiesa. probeer eerst zijn wiet af te troggelen voor schoon prijsjeb. ga over tot afpersing (dreig met melden)c. spoor aan om er nog meer te zettend. heb je toegang tot pand? leegroven als ze rijp zijn
>>224331155>>224331098
>>224331173goed advies als je messteken wil
>>224331214a1. draag kogelvrij vesta2. tasera3. traangas
>>224331283waarom zou je een crimineel willen afpersen die weet waar je woont
>>224330515Mt 517 Meent niet, dat Ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar om te vervullen. 18 Want voorwaar, Ik zeg u: Eer de hemel en de aarde vergaat, zal er niet één jota of één tittel vergaan van de wet, eer alles zal zijn geschied. 19 Wie dan één van de kleinste dezer geboden ontbindt en de mensen zo leert, zal zeer klein heten in het Koninkrijk der hemelen; doch wie ze doet en leert, die zal groot heten in het Koninkrijk der hemelen.>De christenheid, en jij ziet dat ook zo, zit fout op het punt ,,de vervulling van de wet'' -te beschouwen als zoals dat onder het oude verbond van het OT lag. En weg te halen onder het nieuwe verbond van het NT.Vrije seks is wel toegestaan, het is hoe Gods geboden liggen, zijn. Het is wat God gebiedt. Er zijn geen activiteiten die op zichzelf verboden zijn. De enige voorwaarde is dat het voldoet aan de voorwaarden van het grote gebod. Anders zou het ontkennen van de voltooide verlossingswerken van de Christus zijn die lichamelijk op aarde verscheen.Ik beschouw het ook in het bijzonder goed om op herkenbare punten terug te komen. Want daar ligt het probleem.Ik weet dat dit zo ligt in de christenheid in het algemeen.Ja, boodschap aangekomen. Maar het is allemaal geen verantwoordbare reactie op wat ik zei. een correcte vergelijking een verkeerde noemen dat over Mozes. Of beginnen over een seriemoordenaar maar tegelijkertijd wel en niet erkennen dat ik niet bedoel dat moord zomaar even goed is.Zeggen dat ik geen christen ben als ik over sommige van de meest cruciale punten van de christenheid begin: >1. de teksten in het NT over alles wat uit het geloof is, is geen zonde. Hij wiens geweten niet besmet is, geen zonde. En meer van deze soort. Herken je de teksten waar ik het hier over heb?
Ik weet niet of dit een universele ervaring is voor jongemannen maar ik heb altijd een verantwoordelijkheid gevoeld die ik niet bij meiden herken. Dat ik iets MOET zijn in plaats van mogen zijn en dat er altijd iemand is die mij te verantwoording wilt roepen.
>>22433095935.535548997845055, -115.42180414323819Foto uit een betere tijd.
>>224331321Je bent geen Christen zolang je aan het standpunt vasthoudt dat vrije seks is toegestaan en dat er geen activiteit is die verboden is WANT de tien geboden zijn nog van kracht EN Jezus noemt verschillende verboden activiteiten in Matteüs 5.Het niet erkennen van dit argument plaatst je actief in ontkenning en dan ben je niet meer oprecht in je redevoering. Gelukkig staat jouw geloof je toe om zelf je moraliteit te verzinnen zodat je je eigen geweten niet belast met je voortdurende godslastering.
>>224331305zodra je afperst ben je zelf een crimineelgebruik de overtreffende trap
>>224331429maar alleen domme criminelen worden gepakt met consequenties en kunnen geen risico's inschattenwees geen domme crimineel
paart
>>224331573jeetje
>>224331465mijn condoleances
>>224331573
>>224331693>>224331693
>>224331402Nee de christenheid zit fout op dat punt.>het standpunt vasthoudt dat vrije seks is toegestaan en dat er geen activiteit is die verboden is WANT de tien geboden zijn nog van kracht EN Jezus noemt verschillende verboden activiteiten in Matteüs 5.Tot zover werkelijk geen verantwoordbare reactie op het punt van het nieuwe verbond. Waardoor alle geboden nog steeds van kracht zijn. Ik begrijp niet hoe de christenheid erop komt dat ik één of meerdere geboden ongeldig zou verklaren?Hoe is het verantwoordbaar wat de christenheid zou zeggen?Waar of hoe doe ik de geboden niet als ik zeg dat er geen activiteiten zijn die niet toegestaan zijn, zolang onder de voorwaarden van het grote gebod.God liefhebben en anderen doen als zelf. Ook lief hebben. Geen schade toebrengen enzo.
>>224331731beetje vroeg nee?
Ik verklaar niets ongeldig. Ik zet het onder het nieuwe verbond.De christenheid haalt het daar weg door met zaken om te gaan zoals dit in het oude verbond was. Exact de redenen waarom de Christus lichamelijk op aarde is verschenen.
>>224331758>beetje vroeg he
>>224331748>Nee de christenheid zit fout op dat punt.Ik begrijp dat jij het Christendom als fout ziet en verwerpt en dat je daarom geen Christen bent en dat is jouw keuze.>verantwoordbare reactie op het punt van het nieuwe verbond. Waardoor alle geboden nog steeds van kracht zijnMatteüs 5:17-18Lees maar even na wat Jezus daar over zei.Waarom moet ik alles vijftig keer tegen je zeggen?>Ik begrijp niet hoe de christenheid erop komt dat ik één of meerdere geboden ongeldig zou verklaren?De geboden zijn niet ongeldig, maar jij wil ze verwerpen door te zeggen dat vrije seks is toegestaan en dat "alles mag". Dat is in tegenspraak met de geboden en het woord van Jezus. >zolang onder de voorwaarden van het grote gebod.Het gebod zelf en het woord van Jezus verklaart dat een aanzienlijke hoeveelheid activiteiten niet zijn toegestaan. Te lezen in Matteüs 5.Weerhoudt iets je ervan om die tekst even door te lezen en daar de opsomming van verboden activiteiten met je eigen ogen te verifiëren?Weerhoudt iets je ervan om mijn reacties werkelijk in je op te nemen waardoor deze discussie nu al voor de tiende keer in hetzelfde rondje draait?Ik vind het wel mooi geweest zo.
>>224331833dat is niet wat er stond
>>224331758voc schitz is een beetje laag op het slim spectrum
>>224331954
>>224332007geen idee wat je hiermee bedoelt maar boeit me ook niet zo
>>224332036dat is frits
>>224331573onzin, frits is een meisje met mooie lange haren
>>224331891jaIn ieder geval interessant je gesproken te hebben
Erschlagen.Er dreunt een trommel op het land.
>>224332747wat is het met blanke vrouwen en naar de smerigste bruinste verkrachtings gebieden te gaan
Maar dat van Mt5De geboden daarin.Dat van aankijken enzo. Dat heeft niets met naar porno kijken van doen.Het kijken kan op verschillende manieren inderdaad gevolgen hebben.Het gaat om een beheersbaar iets.Niet zoals het in de christenheid bekend staat. Het kan ook om andere dingen gaan dan in Mt5 genoemd. Met dat kijken.
>>224332866>Maar dat van Mt5melanotan 2, niet 5
Het is echt niet mentaal stabiel van porno te zeggen dat het om die dingen in Mt5 gaat.Dat leidt tot allemaal van die lege dingen die geen grond hebben. Indianenverhalen.
>>224332975Matteüs 5:19 is toch duidelijkIk begrijp dat je het niet leuk vind en wil doen waar je zin in hebt maar dan ben je gewoon geen Christen, die keuze kan je maken.
>>224332771''Een man bereikt zijn verstandelijke en geestelijke rijpheid zelden voor zijn achtentwintigste jaar, een vrouw al met haar achttiende. Maar haar verstand is er dan ook naar: het is wel heel armzalig uitgevallen. Zo blijven vrouwen hun leven lang kind, ze zien altijd alleen maar het meest voor de hand liggende, ze interesseren zich alleen voor het ogenblik, verwarren schijn met werkelijkheid en verkiezen kleinigheden boven belangrijke aangelegenheden.''
>>224332975je bent verkeerd frits
>>224333008Mt 5 19 Wie dan één van de kleinste dezer geboden ontbindt en de mensen zo leert, zal zeer klein heten in het Koninkrijk der hemelen; doch wie ze doet en leert, die zal groot heten in het Koninkrijk der hemelen. Ik ontbind geen geboden. Ik plaats ze onder het nieuwe verbond waar ze horen. Eens zal je toch zien dat je tot zover dit punt hebt overgeslagen en zodoende mij een ,,niet-christen'' noemt en ,,iemand die zondigt''.>1. de teksten in het NT over alles wat uit het geloof is, is geen zonde. Hij wiens geweten niet besmet is, geen zonde. En meer van deze soort. Herken je de teksten waar ik het hier over heb?
>>224330151joshua weissman >>>> pasta grammar
https://www.youtube.com/watch?v=pZgyMaw1ab4
>>224333008>>224333096Ik bedoelde nummer 29, typefout.>Stel dat je rechteroog iets slechts ziet. Iets dat jou weghaalt bij God. Ruk je oog dan uit en gooi het weg. Je verliest dan een deel van je lichaam. Maar anders kom je met je hele lichaam in de hel terecht.Porno (van het woord porneia wat in de bijbel gebruikt wordt voor ontucht) kijken is dus niet toegestaan. Directer kan het bijna niet.
Daarom was de Christus er zo op om dit te zeggen:Mt 519 Wie dan één van de kleinste dezer geboden ontbindt en de mensen zo leert, zal zeer klein heten in het Koninkrijk der hemelen; doch wie ze doet en leert, die zal groot heten in het Koninkrijk der hemelen. Dat heel duidelijk is dat niet bedoeld is dat moord of ontucht of wat het moge zijn nu voortaan goed is. In de zin van maakt niet uit.Maar wat wel bedoeld is, is waar ik steeds op wijs.
Erschlagen.
net mijn zussen met ai bewerkt op ontoelaatbare manieren
>>224333184Nee dat over porno is onzin. ,,Porneia '' -dat is gewoon zo genoemd. Een benaming. Een heel typisch voorbeeld van de zeer grote ernst van de fouten van de christenheid. Een toevallig gekozen benaming gebruiken als dat het zou gaan om activiteiten.Dat is echt heel ernstig.Bij wijze van één of andere clown noemt het ,,porno'' ,,Porneia '' de hele christenheid van de kook. Niet om te schelden of een mentale aandoening te noemen, en dat doe ik ook niet, maar dat is typisch mentaal gestoord. Daarom was de Christus er zo op om dit te zeggen:Mt 519 Wie dan één van de kleinste dezer geboden ontbindt en de mensen zo leert, zal zeer klein heten in het Koninkrijk der hemelen; doch wie ze doet en leert, die zal groot heten in het Koninkrijk der hemelen.Dat heel duidelijk is dat niet bedoeld is dat moord of ontucht of wat het moge zijn nu voortaan goed is. In de zin van maakt niet uit.Maar wat wel bedoeld is, is waar ik steeds op wijs.
>>224333184Er gaat veel fout onder mensen vanwege porno omdat ze zonder reden hun eigen ruiten ingooien. Op grond van valse informatie door o.a. de christenheid. Om het zacht uit te drukken. maar het gaat dieper. Het is ernstiger (...)Dat is echt de realiteit.
wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil
>>224333288allemaal leugens en zwendelarij wat jij predikt
>>224333258Dat is geen onzin of toeval. Ontucht is verboden.Kijken naar andere mensen geldt als ontucht.En Christus zegt dat als je oog afdwaalt naar iets slechts dat je je oog moet uitnemen.Daaruit blijkt onomstotelijk dat je niet naar porno, of noem het lust opwekkend materiaal, moet gaan zitten kijken.Het feit dat de nadruk ligt op inkeer en belijdenis in plaats van straf en wet maakt de wet niet onverminderd belangrijk.>>224333298Ik denk dat je gelijk hebt. Iets met parels en zwijnen. Ik moet het laten rusten maar het ergert me.
>>224333307>Kijken naar andere mensen geldt als ontucht.oké, maar er moet wel een feitelijk iets zijn waarvan gezegd kan worden dat het niet goed is.Dus welke feitelijke gebeurtenis vindt dan plaats waarvan gezegd kan worden dat het niet goed is?Zoals: bijv bij diefstal wordt iemand iets ontnomen. En hoe meer de bestolene het niet kan missen hoe zondiger het is.
neger
>>224333371Het woord van God dient als feit genomen te worden. Waarom geloof jij niet in het woord van God?Johannes 20:29
>>224333298>>224333303Nee als blijkt dat ik ongelijk heb, oké dan geef ik het toe en dan verander ik wat ik fout zou doen.Waar zou ik gefaald hebben dynamisch, to-the-point, zonder af te wijken waar het om gaat te reageren, motiveren?
boet mij benken aan benny hinn
>>224333499 ah ja die schurk
de schizodraad heeft het overleefd lmke
Goed, maar ik weet hoe het in de christenheid ligt. Ik bedoel lekker leuk van mij gezegd. Ik weet hoe zwaar dat kan werken. Maar ik begrijp niet dat mensen er niet uit opstaan als er reden is dat te doen. En ik bedoel dat dat zich welvarend vermenigvuldigt. Dat 1 iemand die het steeds zegt genoeg is. En van daaruit steeds meer.Johannes 2029 Jezus zeide tot hem: Omdat gij Mij gezien hebt, hebt gij geloofd? Zalig zij, die niet gezien hebben en toch geloven.Over deze tekst heb ik in het verleden in het bijzonder nagedacht. Het is ook waar het geestelijke is niet te zien. Maar dat betekent geen ondoenlijke lasten die niet te verklaren zijn en onbegrijpelijk en geen grond hebben..Als het om zonde gaat dan is duidelijk dat er sprake is van iets dat slecht is. Zoals diefstal. Als dat niet duidelijk is dan is er ook geen zonde.
>>224333508>>224333303>>224333298Hoop gelul geroep van leeghoofd dwaas enz enzValt toe aan het gerechthogere gerecht en het hellevuurWat dacht je daarvan
>>224333542Jij roept op dat mensen massaal het geloof verlaten. Je doet het werk van de duivel.
>>224333585>Hoop gelul geroep van leeghoofd dwaas enz enzterecht in jouw geval
>>224333508>>224333303>>224333298Hoe of waar is alles nu wel duidelijk? Jij doet alsof ik een leeghoofd dwaas ben en nog zo'n benaming wat het was. Jij zegt dus: ,,mijn antwoorden zijn van dusdanige lage kwaliteit'' -DATMaar dan nog kun je dat zo niet zomaar doen.In ieder geval ik zeg er iets van. Als ik het nou zo laat ofzo.
de temu profeet en pedo apologeet
hierzo>>224331693>>224331693>>224331693