vorige draad: >>224494117
Wat ik ook nog vragen wil, is er hier een krokodil?
>>224512382>krokodil
>>224512382NEEEEEEEEEEE!
maar waarom heb je je zus aangevallen met citroen frits
>>224512449hij wilde limoncello maken
>>224512441‘k Wou dat ik een ijsje had, ijs met slagroom lusten jullie dat?
>>224512449Beter met een citroen dan met een Citroën.
>>224512517JAAAAAAAAAAA!
waarom bleven die kinderen altijd ome willem vertellen dat ze moeten pissen
neuk haar recht in de kut
>>224512669Ik wil wel maar de kut is te ver weg.
>>224510975 Het licht -de afbeelding van deze -Volgens mij kan daar niet zomaar een """gebieds naam""" aan vastgekoppeld worden. Maar wat mediums kunnen zien, de term is psychus pompus. Ik zou de psychus pompus zijnIk bedoel zijn directe mensen zo niet minder/ niet meer pijnlijk. Er komt nooit wat aan echt ofzo. Scherper fijner exacter met meer kracht
waarom klinken electrische auto's als kanker ufos
Ik brainstorm nog over een onderneming om te starten.
>>224512748goed bezig prosman jij komt er wel, eerst nog ff een lijntje voor inspiratie
>>224512778hij rookt het als een echte junk, en daarna ondernemen in de inrichting
frits is een mooi meisje
>>224512998waardeloze rare trennie met je flikkerij obsessie
Hoe lekker is dit. Huis opgeruimd. Bed verschoond. Lekker in bed met het raam open en een geurwolkje aan met eucalyptus geur. Lekker 4kan met + streampje aan met chill muziekje op de achtergrond en een biertje.
>>224513043lekker pik ouwe gap
>Hoe lekker is dit. Huis opgeruimd. Bed verschoond. Lekker in bed met het raam open en een geurwolkje aan met eucalyptus geur. Lekker 4kan met + streampje aan met chill muziekje op de achtergrond en een biertje.
Als je de begeleider was van Prosman, wat zou je dan doen?
Het is toevallig helemaal niet leuk als je fijn...en dan zo hon dat je er wel mee kan leeven
>>224512517ik wil neuken, klaarkomen en als een blok in slaap vallen
>>224513224zo streng mogelijk zijn denk ik, elke concessie en elk vriendelijk gebaar buit hij uitdat alleen omdat je hem niet kan ontwijken als zijn begeleider, anders ontwijken
Ik denk dat het toch wel aangekomen is. Maar dat dingen generatie(s) kunnen duren.
>>224513308Wat ik tegen jou zeg geldt ook voor prosman.Wat ik bedoel. Natuurlijk heeft het gematigde, realistische enz. uitgangspunten. Of ook hoe zaken in het algemeen werken, of gezegd worden. Zaken moeten daarop staan. Bijvoorbeeld ook jouw rust. De situatie die nu opgebouwd is leidt ertoe dat er niet zomaar iets anders is.Maar volgens mij gaat jouw recht op wajong weer in werking en heb je daarom geen recht op ziektewet of een gemeentelijke uitkeringMaar vanuit een positie van veiligheid kan verder gekeken worden
>>224513224ik zou het blauwe bakje nog eens bijvullen
kankerdiep
anthrax in het blauwe schaaltje
Ik blijf bij 0 spanningen
riv prosman hoe kon hij nou weten dat pim op muay thai heeft gezeten
Dat over de jode is ook bruikbaar:En Moshe zeide tegen het volk in de woestijn op weg naar het Land: ,,Slaat hier het tenten kamp en de arc van het verbond maar op. Hier blijven we even''En het volk zeide tot Moshe: ,,NEEEE BOE''
>>224513698frits ben jij dit echt? >>224512998
frits is een vent van in de 40 wat denk je zelf
En het volk zeide tot Frits: ,,NEEEE BOE''
Wat is kritiek :3 ?
ik verdien dit om mijn lul heen (ik reageer niet meer na afloop)https://youtu.be/r-PyLA8lduc
>>224513881precies mijn ex
oh nee hard vreed
>>224514057nummer?
>>224514142hek nie meer
>>224513881stomdronken en stinkend naar bier en sigaretten erop kruipen, 3 stoten en klaarkomen, en als een blok in slaap vallen (en dan achteraf nummer blokkeren)
pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka pipikaka
>>224514193ditte, ik heet niks voor niks 3 pompjes anon, mijn middelmatige vriendjespiemel pleziert letterlijk niemand immers
>>224514354zak legen en weg wezen, is mijn motto :D
mijn vader rijdt nog agressiever dan ik, bijna mkk tier
Hik hik sprouwIk geef de hik aan jouwIk geef hem aan een andere manDie de hik verdragen kan
mijn enige punt van kritiek over morrowind is dat je op het einde niet kan kiezen voor het kwaadaardige einde en een sleeper wordt en superkrachten krijgt van dagoth ur om heel het land te corrumperen
als oblivion en skyrim canon zijn, dan slaat het nergens op om het tribunaal tegen te houden in morrowind
>>224512748Handelsonderneming in beddengoed.
het slaat nergens op om een dansje te doen
>>224514546zwarte magie
Better call saul aan het speedwatchen. Vond het toen matig en nog steeds. Onverdiende hype en score
Ik moet schijten sorry he
schijt je broek vol
>>224514741hoe werkt dat zet je het op 1,5 snelheid ofzo
>>224514354Uiteindelijk draait het enkel om uw eigen genot.Een vrouw plezieren levert geen ene reet op.Als ik meer dan 10 stoten nodig heb was het eigenlijk de moeite niet waard.
https://youtu.be/tegI53PTFV4
>>224512748Snus verkopen. Is een enorme rage onder tieners. Eigenlijk alle dingen van nerds uit San Fransisco. Nootripics, longevity dingen, peptides... Biologisch stikkertje erop en tjakka
>>224514795ik probeer met zo weinig mogelijk stoten klaar te komen en dan gauw weg te wezen, beetje zoals een hondik wil gewoon niet dat de vrouw er van geniet
>>224514771hoofdzakelijk gewoon saaie dingen skippen. Scheelt minstens 30% kijktijd per stuk
>>224514810of je gaat gewoon morgen netjes om 9 uur opstaan en werken in de kringloop luie bloedhond
>>224514854je adem stinkt naar zaad
>>224514922ik rook al zoiets ik dacht ik zeg maar niks
>>224514922homogedachten gratis in jouw hoofdhomo
>>224514801
>>224514886op wie reageer je kk imbiciel?
>>224515001bedankt normaal kost dat altijd een rib uit mijn lijf
>>224515029op jou luie flikker
>>224515052je antwoordt op een antwoord van een ander kk mongool
Boboke tweifel of spliffy kope
>>224515079wat wil je nou, ga gewoon werken
>>224514555Je kan proberen om een sleeper te worden maar dan verlies je ook controle over je lijf en ik denk niet dat Dagoth Ur je in leven zal houden, want ook jij bent een gevaar voor hem uiteindelijk. Hij is geen goeie.Als het je een troost geeft, vermoord Dagoth, en daarna de tribunal. Vivec is gewoon een klootzak als je de lore kent.
Hallo mag ik een friet
wat is een paardpaard
>>224515323alsjebliedf, één friet
>>224515384erg dankbaar
>>224515199allemaal waar, maar als oblivion en skyrim canon zijn, dan slaat vooral de dlc nog steeds nergens op als de nerevarinealmalexia en vivec waren nog best ok ondanks wat ze allemaal hadden uitgespookt, ondanks wat almalexia stiekem had gedaan, en ondanks dat vivec een enorme steen boven zijn stad hield als een soort gijzelingals je dat vergelijkt met wat het resultaat was, de volledige vernietiging van de dunmer als een waardige en functionele civilisatie, dan waren ze beter af met het tribunaalnog een reden om oblivion en skyrim als niet canon te zien trouwens, kankerbethesda
Morgen opgeroepen naar de werkwinkelHet mooie leven ist vorbei
een kankerlijer deed dit op de kermis in het dorp hij leunde te ver naar achter en gescheurden door het zeilen plafond boven hem
>>224515412>civilisatiebeschaving in nederland zeggen we beschaving
>>224515422het went snel, plus zonder werk stelt je week ook geen reet voorik haat werken maar ik haat niet werken net zoveel
>>224515485
>>224515524kan je net zo goed niet werken
>>224515412Ik dacht in de lore dat ze eigenlijk niet zo krachtig waren en dat ze krachten buiten hun bereik hadden bemachtigd (Dwergen craft) en deze dan begonnen te misbruiken. Dat Vivec een meteoor over zijn stad hield deed hij met magische krachten die hij nu niet meer de kracht voor heeft. Daarom laat hij het ook toe dat ze de meteoor weg mijnen.Ik weet niet hoe ver je in de lore zit maar het komt dus erop neer dat de tribunal de nerevarine hebben vermoord omdat hij zijn krachten ten goede wou gebruiken en de tribunal regeerde lievervals Goden. Elke guard draagt daarom een faceguard van de Nerevarine (ja ze hebben zijn gezicht letterlijk eraf gesneden en er een mould van gemaakt). Elke keer ze wisten dat de Nerevarine terug opdook deden ze hun best om hem te vermoorden. De lore was zooo goed, spijtig hebben ze van Oblivion gewoon een lotr clone gemaakt, had graag de jungle van Cyrodill gezien
>>224515572als je genoegen neemt met een uitkering en een zorgflatje niet nee, als je ook daaraan wilt ontsnappen dan zul je moeten werken
>>224515623ja dat is waar
>>224515422ai
>>224512435>jonges prikjes xDDDDDD
belgen wat is een werkwinkel?
>>224515403ik stuur je wel een tikkie zo
>>224515623Zo noemde ze dit werken bij de gemeente of als ambtenaar. Een gouden kooi. Je zit goed, hebt mooie voordelen. Maar je zal je zelden kunnen omhoog werkenOh ja en het is ook een fucking corrupte boel
>>224515873De VDAB, de dienst van de regering om werkzoekers naar een job te begeleiden.Totaal inefficiënte boel daar. Om nog maar te zwijgen over interimkantoren.
>frits doet zuuraanvallen in het gezicht van zijn zusje
>>224515523keet en fuif
>>224515608vivec kon baar dau elk moment weghalen, maar hij liet het daar hangen zodat hij de mensen onder zijn duim kon houden, en uiteraard heeft almalexia sotha sil vermoord en probeert jou daarna te vermoorden voordat je ze stoptmaar als je dan ziet wat de lore is na kirkbride wanneer de nerevarine het tribunaal stopt, met de argonians die een groot stuk van morrowind in bezit hebben, baar dau die neerkwam en een groot stuk van morrowind nog steeds onleefbaar maakt, en nog een paar vechtende groepen met redoran als sterkste groep die vrede onmogelijk makenhet slaat daardoor echt nergens op wat ze tot nu toe van oblivion tot skyrim hebben gedaan met de lore, het voelde alsof bethesda veel te graag de dunmer wilden straffen voor hun slavernij en andere praktijken, terwijl het voor kirkbride gewoon de bedoeling was dat je als buitenstaander dingen zou zien die je niet begrijpt, je bent immers een vreemdeling in een vreemd landwaarom zou het verliezen van de tribunaal meteen leiden tot een zwakke morrowind? waarom zijn de argonians ineens sterk genoeg om de dunmer in de pan te hakken? waarom zouden de ashlander stammen de voorspellingen van azura weten maar niet weten dat de nerevar het einde zou zijn van morrowind als grootmacht?
in een ander universum hebben elfen een soort magische wezens bedacht genaamd mensen en ze komen in verschillende vormensteppemens (aziaat)oerwoudmens (neger)hoge mens (blank)vorstmens (eskimo)etcbedankt voor het lezen nu ga ik weer verder met niksneuken
nie gelese
verdomme kheb de hik
>>224514854>30%jij trekt je af op lalo of niet dan?
>>224516120achterwaartse salto en met je balzak op de bankleuning landen, die truuk werkt altijd
>>224516059>hoge menstolkino, dunedain lore is mijn favoriet
>>224515822Het is niet dat ik het zo nodig over moeilijk liggende onderwerpen wil hebben.
>>224516177gelukkig stopt jeff bezos overal negers in zodat naaxi's geen rare machtsfantasietjes krijgenelke vorm van media moet gewoon een volslanke negerin girlboss in de hoofdrol hebben dat is diversiteit en gerechtigheid
>>224516021Ik ben niet meer zo op de hoogte van de lore in Morrowind na het spel zelf alleen dat ze in Skyrim nu zeggen dat een vulkaan heel het gedeelte dat speelbaar was van de kaart heeft gedaan.Maar er kan van alles gebeurt zijn, en zoals ik al zei kan het ook gebeurt zijn dat de Nerevarine Vivec heeft vermoord. De Nerevarine is daarna op ontdekkingsreis gegaan denk ik? Dus ja, politiek gezien zou dat land ineenvallen vooral met een verzwakt Empire die de boel nog probeerde draaiende te houden.Morrowind was inderdaad een ding op zijn eigen. Moraliteit was niet de basis. Er is een quest waar je een Khajit kunt redden die als drugsvervoer wordt gebruikt. Je kan ze redden door ze naar het Empire te brengen, of ze naar de drugsdealer brengen waar ze opengereten wordt en de drugs uit haar maag wordt gehaald.De Tribunal hield het een beetje bij elkaar maar Dunmers zijn ook een klote ras, anders waren ze niet vervloekt door hun Daedra.Grote kans dat de Nerevarine gewoon dacht, de Ashlanders trekken hun pman wel. Fuck Vivec, ik ga op reis, salu en de kost.Het wordt nooit expliciet meegedeeld dat de Tribunal de Nerevar hebben vermoord toen in der tijd maar het wordt wel door iedereen zo geaccepteerd. Vooral omdat Vivec ook laagsleutel beweert dat hij je kontmaatje was.
>>224515822Goed maar stel dat ik gelijk heb over mijn verhaal? Hoe ervaren zij die het mannelijke benadrukken over wat ze bereikt hebben ziende hoe trans de perfecte geenseksfap bereikt. Wat hrt enz feitelijk veroorzaakt.Dus bij zelf en anderen meer erin en bij trans loopt het er toch uit.
>>224516263gelukkig maar, lord of the rings is voor iedereen en je mag gewoon knutselen aan europeaanse mythologie en er overheen pissen want alleen de culturen van andere volkeren zijn heilig en waardig genoeg om te respecteren
Dat idee doemt komt bij mij op.
>>224516239ik geloof je niet
>>224516340>Goed maar stel dat ik gelijk heb over mijn verhaal?Dan verdien je de Nobelprijs
>>224516345ja ennehhh andere culturen zijn zo goed en geweldig dat we fictieve futuristische superbeschavingen moeten bedenken zodat het niet lijkt alsof het allemaal aidsflikkers in stronthutten zijn, we willen natuurlijk dat ons meest gewaardeerde publiek van kleur ook helden heeft om naar op te kijken
Wat is er dan bereikt? Terwijl juist j**g van het begin af aan zoals alleen de ouderen dat overzicht kunnen hebben. Geordend zo geregeld als het eerlijk moet *laarzat.
Dat *laarzatte is heel belangrijk. Aangezien de ouderen zeer nouw betrokken zijn. Ik zie geen reden dat j**g dan niet goed te geleiden os.Dit is een heel belangrijk punt.
>>224516401allemaal uiteraard geschreven en verzonnen door blanke mannen want een neger zou maar eens op eigen benen gaan staan
>>224516440yes maar de tutjes van hr en social media managing mogen met de eer strijken want ze gaven advies over het kleurenpallet en modern woordgebruik
>>224516415>>224516438Zit je dan met je 4kan pas dingen over kinderen te palen, gaat lekker of niet dan frits?
Meisje met de meisjendenBij mij zelf zie ik duidelijk -ook voor alle andere lhbt ookal een gladde zaak -cycli die als uitgangspunt oneindig door kunnen gaan terwijl de orde te handhaven is. Geen blijvende dingen nodig. De tucht
>>224516513Daar gaat het dan dus NIET om maar om een ernstig probleem in algemene zijnscultuur. Of daar gaat het over.
>>224516539Jonges prikjes?
>>224514193voor je op stap gaat onder de douche er al een rukje aan geven dan hou je het langer uit dan 3 keer pompen
>>224516539maar waarom ontwijk je de citruskwestiewat deed je blonde zus om dat te verdienen?
>>224516394Het is iets (en andere dingen) dat geschikt is om vanuit de positie van normale mensen verder te ontwikkelen zoals hier. Dus dan voor meerdere mensen.Ja, maar mijn bediening wil ik en dat is ook het beste. Iemand anders doet het ook niet beter dat is onzin.
>>224513881sober krijg ik hem niet omhoog voor een extreemlinske retard lindsy clancy arthoer met tatoosmaar jij doe jij broer
>>224516336ik had een verzwakt morrowind begrepen, maar dit is gewoon ongeloofwaardig, magischerwijs is ineens meer dan half morrowind nu onleefbaar, en zijn de argonians ineens de machtigste groep in de overgebleven restjeswaarom vertelde niemand dat dan aan de nerevarine?waarom zei vivec niet dat de nerevar moet uitkijken dat hij vivec te vriend moet houden, omdat hij anders baar dau op vivec stad laat neerkomen?het was beter geweest als morrowind door de isolatie minder machtig werd ofzo, of dat het uiteenvallen van het tribunaal een soort balkanisatie veroorzaakte, dit is gewoon oonodog straffen door bethesda
>>224516573hoi
>>224516694belangrijke vraag: >>224513778
''Een nieuwe Europese verordening bepaalt dat genetisch aangepast groente en fruit vanaf 2028 zonder Genetically Modified Organism (gmo)-label op de markt mag worden gebracht. De verordening betekent dat het in de nabije toekomst voor de consument in vooral de supermarkten ondoenlijk wordt te achterhalen of de planten, groenten, fruit en producten waarin bovengenoemde zijn verwerkt al dan niet genetisch zijn gemodificeerd. Als een product voor meer dan 0.9 procent bestaat uit genetisch gemodificeerde ingrediënten, dan moet dat nu nog op het etiket worden vermeld. Voor gewassen die als normale plant worden beoordeeld, geldt die plicht niet. Vanaf 2028 komt daar een keur aan gemanipuleerde gewassen bij, waarvoor die meldplicht komt te vervallen.''https://deanderekrant.nl/consument-verliest-het-recht-om-te-weten-wat-hij-eet/
>>224516059>>224516177Warcraft lore heeft (eigenlijk had) een interessante rassencultuur. Ook bizar want het ging van saai naar cool en dan terug naar saai.Warcraft 1 en 2 waren gewoon typische lotr/warhammer clones. Orcs slecht, mensen en elfen goed.Wel, eigenlijk had Warcraft 2 wel interessant Horde units, en dat 2 koppige Ogres slim waren en magie konden gebruiken vond ik wel origineel.De titanen, die dan de werelden schepten. Maar nu is het blijkbaar gewoon robots, iedereen was een robot! Die dan vervloekt werden door de oude goden en tot leven werden verwekt.Die lore vind ik zo kut. Ook dat mensen in Warcraft gewoon gedevolueerd zijn. Ze komen van gigantische supervikingen die dankzij het worden van een robot naar mens zwakker werden en geen supervikingen meer konden maken.Sorry maar die lore kon best interessant zijn ook vanuit een Orc's perspectief, die zijn eigenlijk geêvolueerde stenen die tot leven zijn gewekt.Zo saai.Ik denk zelfs dat ze het nu nog saaier hebben gemaakt en dat elke Elf een afstammeling was van een Trol
Wat is er bereiktHet mannelijk oppompen en geenseksfapMensen die trans doen daardoor door de enorm pijnlijke armoedige verdrietige en diep ongelukkige situatie die ontstaat en weg
>>224516749robots zijn gewoon altijd gaybehalve de necrons en de terminator
>>224516785ik heb een vraag
>>224516738je moet voor de lol eens een sperzieboon of tomaat groeien en eten, het is gewoon om te janken hoe ranzig het dan smaakt als je het in de supermarkt kooptik probeer steeds meer zelfvoorzienend te worden met al de chemische zooi die ze verkopen als voedsel
De schuld is de wetenschap. En het hele volk -overal aanwijsbare fouten. Alle groeperingen.Maar de diep ongelukkige verdrietige situatie die ontstaat.
>>224516820Wat dan :3 ?
>>2245168711. waarom deed je citrus in de ogen van je zus 2. ben jij dit echt >>224512998
Die diep ongelukkige verdrietige situatie die ontstaat lijkt het beste te zien te zijn in trans.
zondagavond alleen in de kroeg
komt een hond in de kroegzegt hij ik zie geen moer, ik open deze
>>224516749wow is echt niveautje marvel nu, en projecten zoals turtle wow gooien ze dicht want je moet hun marvel studentenhaver spelenwow classic is ook peperduur zonder enige toevoegingen, meer dan 20 jaar oude content
>>224516899wil je antwoord gevenbij voorbaat dank
>>224516713>waarom zei vivec niet dat de nerevar moet uitkijken dat hij vivec te vriend moet houden, omdat hij anders baar dau op vivec stad laat neerkomen?Omdat Vivec eerdere versies van jou waarschijnlijk heeft vermoord. Niet vergeten dat hij leider is van de Ordinators en die arresteren en vermoorden iedereen die beweert dat hij/zij de Nerevarine is.De reden waarom Vivec poeslief tegen je doet in het spel is omdat je stiekem geholpen wordt door het Empire en ook omdat hij enorm bang heeft van Dagoth Ur en hij weet dat hij machteloos staat tegenover hem zonder jou.Ook de reden waarom Almaxia de Dark Brotherhood achter jou aanstuurde.>baar dauDat staat vast met de tijd en niemand weet wanneer het terug "los schiet". Daarmee dat ze het minen. Vivec heeft daar geen kracht meer over. >het was beter geweest als morrowind door de isolatie minder machtig werd ofzo, of dat het uiteenvallen van het tribunaal een soort balkanisatie veroorzaakte, dit is gewoon oonodog straffen door bethesdaNee, het Empire hield daar ook een tijdje in het zicht, ik bedoel, de reden waarom je zo succesvol was om de Nerevarine te worden is omdat ze je ook een flinke duw in je rug gaven. Nu met de Oblivion Gates en de oorlog tegen de Aldmeri Dominion hebben ze een flinke grip van invloed verloren en is er eigenlijk niemand meer de grote baas. En alle grote tovenaars van de Dunmer zijn gewoon narcistische klootzakken die alleen maar aan hun eigen denken. House Hlaalu was omgekocht door het Empire en Redoran waren te eervol om iets te betekenen buiten hun eigen zone.In het spel zelf wordt het meermaals herhaalt dat Dunmers gewoon klootzakken zijn. Ze haten elkaar zelfs, en zien de Argonians als slaven.Dat de Argonians ze ineens kunnen verslaan ligt gewoon denk ik aan hun eigen. Ze dachten dat ze altijd slim en machtig bleven.Ik denk dat je eens wat Morrowind lore moet lezen want je gaat er nog altijd van uit dat Vivec en goeie persoon was. En dat was voor Oblivion of Skyrim.
https://www.youtube.com/watch?v=2xeYqJyE2a8octowow is wel beesd
>>224517002afstotelijk
>>224516958Ben jij een anon die steeds over psyche begint?Wat schiet het op daarin te gaan?Dus de waarheid die jij of anderen ook ziet niet zien.Hoe werkt dat al met al beter uit
>>224517002pure fraude
>>224516933we zullen zien wat classic+ reveal geeft volgende week, maar ik heb er geen hoop meer in. Toen ze in SoD (season of Discovery) al het wouden linken aan retail lore, heb ik het nu begrepen dat ze retail wow nooit of te nooit los gaan laten en classic zijn eigen weg laat gaan.Echt kut want RuneScape heeft getoond dat het wel kan.Maar ja, bij Blizzard zijn ze gewoon compleet gek. Echt wokegekte. Ik haat de term woke om te gebruiken maar bij Blizzard zijn ze echt wel toxisch woke.
>>224516823Echte grond/aarde geeft energie en smaak aan tomaten. op steenwol gekweekte tomaten in serres zijn daardoor smaakloos. ze zien er goed uit maar... zielloos
>>224517117eten eruit dnug
>>224517059uh wat? hoezo geen antwoord
>>224517112zou willen dat ik nooit aan oldschool runescape begonnen was. Gelukkig nu al jaren niet gespeeld maar holy shit wat een tijdverspilling. 2k+ total
>>224517112kom op octowow spelen
>>224517117ik at vandaag nog een broodje pizzadeeg met pesto uit de tuin, alleen het bloem moest ik bij de boer halen, de rest is nog van de zomer recht uit de vriezerhet is niet te vergelijken met rommel uit de supermarkt
>>224517241mooi, ik heb een oude account gerestoreerd en speel daar nu als een soort iron man op. Probeer ook altijd zonder guides te questen en ze te doen in chronoligsche volgorde. 1850 total ongeveer (heb sailing nog niet aangeraakt)>>224517277nja ik ga classic+ eens bekijken want heb wel wat vrienden op wow fresh die met mij willen spelen.Ik ben fresh even gequit juist voor phase 2 in de burning crusade nu.
>>224517349>een broodje pizzadeegje deed pizzadeeg op brood?
>>224517117>Echte grond/aarde geeft energie en smaak aan tomaten. op steenwol gekweekte tomaten in serres zijn daardoor smaakloos. ze zien er goed uit maar... ziellooshuh mij werd altijd verteld dat je tomaten nooit of te nooit in contact mag laten komen met de regen
frits: ik negeer niemandook frits: *negeert je kanker hard*
Hoe werkt dat al met al beter uit?Zelfs mijn comfort zoiets buiten mijn initiatieven tot stand gebracht. Ik ga niet uit mijn comfort. Iemand kan niet een bedreiging zijn in die zin. Als mens. Dus wat daarmee (...) In ieder geval daar waar ik praat er is reden dat daar iets mee is.Het opent gefundeerde terechte redenen voor terroristische aanslagen.
>>224517381ik vertik het om te betalen voor 20+ jaar oude contentTBC was wel echt piek, goede toevoegingen ook en leukste meta was dat>>224517399pizzadeeg als broodje
oh hij is weer begonnen met aanslagen dreigen
DUS met wie ik praat, daar is reden toe.Maar hoe werkt daarin gaan beter uit ?Gezien de zaak gerechtvaardigde redenen voor terroristische aanslagen opent. Verergert. Het is niet dat POEF weg
Kent er nog iemand dat gevoel, of heeft er nog iemand de ervaring met het verspillen van je jaren 20, en nu dat je je ouders ziet oud worden en aftakelen voel je dat je te laat bent? Niet alleen op geldzaken maar ook op het "fixen" van dingen. Mijn moeder had altijd wel een hoarderprobleem en opgroeien was moeilijk maar ik heb nu haar huis bijna leeg gekregen en ik moet nu altijd denken hoe fucking triest het is dat zij zolang heeft moeten leven.Het doet mij vooral denken dat het leven niet wacht en dat je het moet vastpakken.
mijn tomaten zijn lange stammen aan een katrol zodat ik steeds in etappes tomaten kan knippenik hoop nog deze hele maand door te kunnen gaan maar de tomaten worden wel al iets te zacht ondanks de kippenstront die ik heb gestrooid
>>224517466nee jij deed pizzadeeg op brood
>>224517478NEE dat is heel oncomfortabel en door iets buiten zelf tot stand gebracht.
>>224517478Zelfs ook dat ik kan dat niet op mij gaan nemen als persoon dat is geen doen
>>224517549tegen wie praat je
>>224517569ok je hebt me tuk ik heb rauwe pizzadeeg zitten wegkanen
frits: *dreigt met aanslagen*ook frits: NEEEEE was ik nie dat was schaduwfrits!
>>224517622wie doet er nou zoiets anon
frits lust jij een broodje poep?
frots lost on broodje pop
surinaamse sandwich oftewel een broodje aap
>>224517660ehhhehhhehh ik twijfel niet aan je goede intenties anon :3 :3 :# (:M...m...m...aaar niet zo'n trek geloof i...i...k
>>224517734broodje pom is wel kino
als het regent in holland, druppelt het in vlaanderen
>>224517793>klimaatministerze zijn bij jullie ook compleet van het padje he
>>224517562Denk eens heel goed na wat je "ervoor" moet doen. Het zogenaamdeHoeveel heb je er echt aan. Is het geen poppenkastEn al met al
>>224517562Dat je vrij bent.Iedere stap verteert een bepaald iets te gaan doen dat het het gesuggereerde is
>>224517562goed bezigvandaag de tuin van mijn pa opgeknapt en ik had dezelfde realisatie
>>224517562"neuken" al brallend bij een ouwe hoer zitten of minder oudDe deprimerende schaduwachtige dat zakelijke harde zieke gemene het kwaad deze wereld ervarende
>>224517416klopt, door regen op de planten barsten ze open. ze moeten overdekt zijn. dit gaat over industriele verticale serres.https://www.youtube.com/watch?v=nFOZDZjLXpc
>>224517941Mooie veren hehheh maar op de fazant.Wat vrouwen vroeger deden dat zager niet uit.
kennen belgen dit?
>>224518190nee, zal volgende keer in AH er es op letten. is het lekker?https://www.youtube.com/watch?v=mUXTzJFWR24
met dronken vrouwen gepraat in de bus en bij de halte.ooit, ope een dag, gaan we het allemaal halen.
>>224518363verdwijn hier en kom nooit meer terug, normaaltje
Waarom willen mensen geenseksfap?Waarom willen ze afwijken van een originele staat?Ik meen dat dit is omdat de waarheid over fapseks niet alle rekkingen verbuigingen en vergiftiging.Mensen voorzien dat het niet gaat functioneren. En nemen allemaal vormen van uitvluchten drogredenen. Zeker geen waardige zaak.
https://www.youtube.com/watch?v=3LWrjeOHgjYik vond dit super eng vroeger
>>224518608Oew ik heb daar ook enge associaties mee. Dat beest dat ik in het begin zag plaatje.
>>224518643speelde jij vroeger ook mdk frits?maar was dat nou echt nodig die citroen in de ogen van je zus
>>224518662het was zelfverdediging
>>224518662>mdkNee. Eerst deed ik wel geregeld van die spellen. Daarna helemaal niet meer. Bij keuze daarna de christenheid dat bewoon precies goed mee voor zo'n keuze.Ik die nog steeds geen spellen. Het heeft zich bij mij niet opgebouwd en ik zoek het niet op.
>de christenheid dat bewoog precies goed mee voor zo'n keuze.
>>224518715behalve spelletje doen alsof meisjedat wel
>>224519118>Fentanyl als ze zo gaan bukkenStel je de gezonde mooie trotse sterke neger voor zonder al dat gif uit het grote boze gebaseerde noorden.En met al dat verse ongeadultereerde eten direct uit de natuur waar ze daar volgens mij van leven.
negers stinkensorry maar is gwn zo
De zaak van psychede massa en de wetenschap sloopt vormen van echt capabel waardig ermee.
ik ben 1x leids ontzet geweest maar het was kanjer dure kermis en dure drank
>>224513881>(ik reageer niet meer na afloop)uit schaamte
Als het aan mij ligt in deze draad een sterk iets opbouwen dat hoe de zaak daadwerkelijk nu ligt in het licht en helingEn dan zien wat er verder mee kan
>>224519306Tiktok maken
hip hoi kikkerdraad
>>224519423Zoiets dat iemand alleen doet.Ik vind dat geen waardige gang van zaken. Het is er meer.Maar ipv 0 slachtoffers 100% harmonie en perfectie kan wel wat ontkend wordt
CL7B RIVALITWIT AAN SE KANTDUTCH FIRMS UNITED
Interessante video:https://www.youtube.com/watch?v=3GcuMboT5u0
>>224519423Wat ik zie is met anderen waar echt een goede stabiele band mee bestaat.
Ik vind dat aan trans te zien is van iedereen en niet alleen zij het verdriet en diepe ongelukkigheid over het onderwerp van relatie en e**tiek.
Goed en dus man pompers niet de schuld gevende. Want dat kan zo ervaren worden.Dat het nu zo werk van innerlijke drogredenen aan zelf beleiden. De algemene strekking.
heh deze .gif is een goede>>224518431
hallo is daar iemand
>>224520281ja seeker
free bolle jos
Ik ben een man van eind twintig en heb nog nooit een vriendin gehad. Mijn date-ervaring is beperkt.
En zo zou mnv-trans staan tot hoe vrouwen lesbisch-achtig en feminisme met zich hebben bij bijv. agressie door echtgenoot.>Goed en dus man pompers niet de schuld gevende. Want dat kan zo ervaren worden.>Dat het nu zo werkt van innerlijke drogredenen aan zelf belijden. De algemene strekking.
>>224520633tjoh
>>224520633Het is allemaal zo'n gecompliceerde zaak die bij jou en iedereen altijd al fout zat. Iets om het over te hebben naar te kijken dit soort dingen.Hm volgens mij eerst het punt van se*s maar eerst de visie niet andere geslacht. Dus niet.
kies jouw nieuwe staatsvd
Dat is niets dan dat het op jonge leeftijd voor je begeleid wordt. Met gemonitorde vrijheid van keuze
Moeilijkheidsgraad van asexuele vrouwen neuken?
Ik geest in vlees dat ik besta God bestaat, wanneer mijn vlees de grond in gaat geest ik door naar een volgend bestaanDat is de basis werkelijkheid
>>224520967Ja heel geestig, neem je risperdal
Ik ga straks werken en god weet dat ik geen zin heb.
>>224522000Mooie cijfers
goeimorge boobinies
>>224522000ik nu ook bah bah
>>224520896aseksueel betekent niet per se dat ze helemaal geen seks willen (soms)soms hebben ze kinks dus gebruik die
ik wou dat ik een van die super koele trenniepuppiemeisjes was
>>224522850>>224522877wist je dat het niet elke keer keer over de lhbt hoeft te gaan?
luister even naar mijn verhaaltjewillen jullie ook POEP in het blauwe schaaltje?
>>224522997ik weet niet maar over aseksuelen kun je moeilijk boos worden ze doen letterlijk niks dat is hun hele ding
hmmfrzz blmorgen
>>224523130ik ga het niet over je ziektes hebben homo
met zijn allen klaarkomen in het blauwe schaaltje en de laatste moet hem aflikken
>>224519118koek, het origineel
met zijn allen klaarkomen in het blauwe schaaltje en prosman moet de cocktail drinken zoals begin 2000 porno
>>224522877brave meid*aait je hoofd*
>>224523218goedemorgen
>>224523471labiele imbeciel
zeer geil deze morgen
>>224523670achterlijke viespeuk
>>224523670dit is een man tho
audio porno is ook best goed
>>224524049oh oh aaaahaaaaaaah ooo hooohh ahaha hmmmmm ooooh ohoh
>>224524059gewoon goed voor de fetisjen
>>224522877houd je kankerbek
ik neuk exact niks
free Lindsay Clancyniet dat ze onschuldig is, maar gewoon omdat ze, uh.....
hebben jullie henk?
>>224524368kan diejen amerikaanse retard mumbo jumbo ni volgen
is lindsay clancy de dochter van tom clancy
>vlaamse mongolen klinken als halve nederlanderslaat je echt denkenhttps://youtu.be/LgEK8b0HRsc
>>224519179frits dat zijn normale afrikanen die amerikaanse afrikanen belachelijk maken
https://youtu.be/1HZ3Tjohwqo
>>224524721ik zie het niet aan hem
https://youtu.be/-G2wENzJAPk?si=AxMZJp_9CEZT2Z06
schattige femjongens is niet gayhet is alleen gay als het op een vent lijkt
>>224524993kanker toch een eind heen met je pedo troep
>>224525041rustig maar het is allemaal hetero
als joden zo graag vrede wilden met de palis, waarom maakten ze dan de gematigde moslim arafat dood?
Ben aan het nadenken om een onlyfans te starten met mijn dikke kankerlul om een sidehustle, wat extra geld verdienen.Ik weet dat mijn fanbase homos gaan zijn maar het geld moet toch binnenkomen.Alleen vind ik het immoreel. Zal mijn gezicht nooit tonen.
>>224524993>>224525079Het is ook homo je ziet duidelijk dat het jongens zijn, je bent gewoon ziek in je hoofd.En dan nog mochten ze als een meisje er uit zien, dat daar een dingetje nog hangt maakt het nog altijd even smerig.
>>224525079je onderkaak verwijderen met een sloophamer is ook hetero
>>224525389mischien heb je gelijk bro
ik mis gaddafi elke dag noghttps://youtu.be/-cpiPFkL0QY
>>224525314>Joden die vrede willenDe grootste jodenleugen waar je in trapt
>>224525428Een afkeer naar homos is gewoon natuurlijk en niks mis mee. Mensen zijn nog altijd een stammenvolk en als man zou een homo niet veel betekenen voor de kudde, vooral femboys die zich als vrouwen gedragen zonder de nodige skills: kinderen baren. Ze zijn een zwakte voor de stam, en je zou ook achterdochtig worden als man of je echt kunt samenwerken met een homo zonder dat hij je in je reet probeert te verkrachten.Vrouwen hebben daar ook een afkeer van. Een homo zal zich niet bezighouden met ervoor te zorgen dat zijn kinderen genoeg bescherming krijgen want ze zullen niet veel kinderen maken. Dan nog of ze sterk genoeg zijn om hun kroost te beschermen/omgeving te beschermen.Ze zijn gewoon onnuttig en kosten te veel water/eten.Je kan dit zien reflecteren in de seksualiteit. Veel femboys gaan met vrouwen om om gedinegreerd te worden. Denk aan findom. BNWO ook. Of worden ze uitgehold door een sterke homo die ze gewoon als cumdump gebruiken.Het is eerder een walging van sociaal aspect, vergelijk het met een incel die nog op zolder leeft en heel de dag videospelletjes speelt.
>>224525700>bnwo ookGelukkig ben ik een masculiene hetero top van de stam man die zwarte pikken aesthetisch mooi vind
>>224525700ik neem ook aan dat het een ziekte in mijn hoofd is, van satan om precies te zijn, geen zorgen, ik negeer het meestal of werk er actief tegenmijn ouders zouden me ook meteen onteigenen
Praat niet zo over mijn bro der shaytan vieze zemmel
>>224525789rustig prosman neem je risperdal
ik ga stinkend rijk worden met helemaal niks doenop een dag valt het gewoon uit de luchtgeld, een landhuis, sportwagensen ik ga er helemaal niks voor hoeven doen let maar op
>>224525772Nou ja ik wil.je ook geen slecht gevoel geven en je bent ook maar een mens, maar dat is waar het plaatje op neer komt. En het is niet alleen homo zijn. Mannen die erg onsportief zijn worden ook negatief behandeld in de stam, vrouwen die geen vrouwelijke kenmerken hebben dat ze gezonde kinderen zullen baren zullen ook negatief behandeld worden.Ik vraag mij wel af hoe homo zijn zich ontwikkeld. Het moet denk ik echt wel aan de omgeving liggen, hoe je opgroeit, met welke gedachten, je verwachtingen van het leven.Ik merk op dat homos nogal een onrealistische kijk op het leven hebben, dat ze vaak belogen worden let valse beloftes, etc.Grappig dat je dat zegt want het overvloed van priesters en paters zijn homo en zijn dat beroep geworden om "satan" in hun gedachten ten strijde aangaan.
>>224525836werkt ook zo met vrouwen neuken
ik ga rijk worden met een uitkering dat is waar ze voor zijn let maar op
>>224525900inderdaadmijn inbox staat een dezer dagen gewoon helemaal vol met supermodellen, hopen dat ze mijn adres niet vinden want dan staan ze elke dag naakt voor de deur
>>224525931>een dezer dagenghnm
>>224525947vraag me hoe ik weet dat jij bruin bent
>>224525955Ik ben prosman ik typte gewoon in lower caps. Oei je bent dus toch niet helderziend? Aiai
>>224525975prosman jij bent spiritueel bruin dat weet iedereen
>>224525975jij bent spiritueel bruin ook al zou je graag ook fysiek bruin zijn omdat je mentaal niet klopt
wel blij dat ik prosman heb kunnen helpen om anoniem te palen, nu is het nog grappiger om hem te treiteren
>>224526030boeit niemand
>boeit niemand
ik wil even iets heel belangrijks zeggen tegen prosman wat mogelijk zijn leven kan veranderenblorkenschorken blirpenbipsknoop dat goed in je oren ok
Waarom ben ik geboren als hetero? Zwaarste moeilijkheidsgraad in het leven
pim wonbram wonalwin won
tijd om een zak geld aan het casino te geven, sneller dan dat hele gokken gedoe
ik verdien een bezitterige vd die mij dumpt na vier jaar voor iemand die half zo geïnteresseerd is in haar
>>224526081eiiiii wat een lelijke vent is me datte bah bah hahahaha stel je voor dat je deze smeagol moet begeleiden, je zou je trouwring moeten afdoen want anders zou hij je vinger er nog afbijten
>>224526289>na 4 jaarJe hebt hoop
ik verdien een vd die de kinderen vermoord in een psychose
>>224526329En dan verpand ik het en verkoop ik de vinger aan de wetenschap
>een vriendin die kinderen vermoordAriane.... zweden... ugh
>>224526353je gaat hem gewoon in je reet stoppen geef maar toe
>>224526367Lindsay Clancy...
>>224526329ze zouden hem in elkaar moeten slaan die begeleiderdirken
https://www.youtube.com/watch?v=L_N9w-0y2Mc
ik heb seks gehad met twee aziaten
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE GAAN DOOD!
egnie
>>224526698>>224526708schaduwprosman rijst op
>>224526796je bent niet grappig prosman
>>224526911boos
>>224526816is dat schaduwprosman?
pshtklakblikje open
hoe kan ik het over mij maken maar het onder een grapje verbergen
hiero>>224527003>>224527003>>224527003
>>224526981alleen prosman kan zoiets bedenken en uitvoeren, we zullen nooit op zijn niveau zitten
venkel