>Another day, another escalation- Riot police called in to disperse anti-AZC protest with koran burning counter protests in Hoofddorp- Asylum seeker stabs women in Utrecht, another sandnikker stabs 19 old with a bottle in Groningen- Smoke bombs, eggs and fireworks used at anti-AZC protest at Noordwijk- AZC Amersfoort cancelled due to protests and the mayor being threatened- AZC Teylingen cancelled due to the FVD- 17 year old get ‘voluntary’ draft letter that will be mandatory in war- Police shoots and kills 15 year old nikker with a gun after he tried to steal a fatbike. Now the mother is pressing charges- Politicians are condemning the violence and destruction on Elsfest, 30 people arrested and police officers wounded- Police car torched, riot police attacked, D66 party office attacked and the Binnenhof stormed. Riot police still busy in The Hague- Elsfest turned into a riot as protestors wanted to block the A12 highway, riot police came to remove them. Two tier police as they don't do shit when XR does it- Antifa removed by police because of fear of their safety- Elsfest protest in The Hague, speakers FVD and PVV not present due to disturbance by Antifa- Antifa now marked as a terrorist organisation by a motion passed by the FVD- Justice, courts and lawyers raise the alarm: the rule of law is in danger of collapsing- 78% worry about money according to poll, destroying the narrative that ‘we have it so good here’, children are literally sleeping in cars and garages now- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed. We know now that: Violence. Works
>>Previous threads:>>517055817>>516954484 >>516850743
Pkof
RIP JERRYSON
>>517161129Is dat de nikker die (terecht) is neergeknald ?
>>517159573Els Noort heeft zelf de Hooligan federaties benaderd, ze heeft zitten rond twitter DM'en slash bellen om dit rond te krijgen
Good luck, Dutchies.
>>517161788Dat die hoer geen aanwinst is voor rechts Nederland en haar prioriteiten elders heeft ( Israel, controlled OP spelen en clout ) was vanaf dag 1 duidelijk.
>>517161788Bron?
>>517159573>Now the mother is pressing chargesShieeeet my baby dindu nuffin. He was a good boi wypipo be raycis n shieeeet
>>517162125Nee Elsfest was een succes, alleen linksen, agentjes en dommen gooien haar onder de tafel
>>517162347>Nee Elsfest was een succesAIVD Fest was een succes als je Nederland haat en een kanker AIVD stagiaire bent ja.
Jelle Postma kanker AIVD gloeiert start een ‘stichting’ (lees: een front van de AIVD) om ‘rechtextremisten’ aan te pakken door ze te doxenhttps://x.com/maxvonkreyfelt/status/1971110202234548607?s=46
Dit is hem
Linkse rot is institutioneel, zie hier het bewijs
Plof
>>517162294Het nieuws, het was in podcasts en meer. Er was helaas een podcast die alsnog dacht dat daar dan weer omheen romeo's warenndie de boel zelf opfokte en hun eigen dienst auto in brand staken.(Els haar man is agent trouwens) Maar dat is allemaal kolder zoals Baudet zou zeggen. Het verhaal steel veel eenvoudiger in elkaar.
>>517162347KOEIEN----STRONT
>>517162555Krijg zelf gore vuild bloedlanker jik gore bloedkanker land veraader, NSBer Wij patrioten vreten je levend
>>517164749whoops typfoutjes
>>517163004Infiltranten zijn altijd van de kleur waarmee ze infiltreren, dit is dus vrij nikszeggend.Beter om te wijzen naar de raad van State die letterlijk Orwelliaans gelijkheid en ongelijkheid probeert te verwarren.>"Nee je mag die nasty moslimmigranten hun voordelen niet afpakken, want dat is een nadeel en dus ongelijk!" (aldus vrij letterlijk hun redenering)
>>517164749Niet onterecht, wederom sluiten de NSBers zich vrolijk aan bij de invasiemacht. Ditmaal de moslims.
>>517161618>>517162347>>517162967>>517163004>>517163884Ik wil een rechtsextreemist leven in een kooitje zoals een nikker. Gooi him hem pinda'tjes en mag hij een keer per dag poepen. Verder zorg ik er ten alle tikde voor dat hij zichzelf niet dodelijk kan beschadigen. Af en toe wat druppels kaarsvet over zijn huid. Af en toe wat gloeiend heet frituurvet en dan geluidsopnames als hij het uit gilt van de pijn. Soms moet hij van me marcheren or liedjes uit de VOC tijd zingen niet omdat ik dat om aan te horen vindt. Gewoon pure vermedering. Soms geef ik de kinderen naalden waarmee ze door de tralies mogen prikken zodat hij het uit schreeuwt van de pijn. Dat gaat nog wel zo even door voordat hij dood mag. Ik zou een rechtsextremist dus nooit dood meppen maar in een kooitje stoppen. Die verdiennen geen snelle dood
>>517165124Altijd grappig om te zien dat jullie je tegenstanders je eigen toekomst toewensen.Geen wonder dat Gaza zo'n teringzooi is geworden; de kuil gegraven voor een ander...
>>517164657>Els haar man is agent trouwens:o
>I CAN'T ROB
>>517162347Dat ligt er geheel aan wat je dacht het doel van het protest geweest was. Ik denk dat els het wou normaliseren dat men zich slechts noemen zonder angest van demonizatie, afhankelijk van je perspectief is dat dit niet gelukt. Er zijn genoeg mensen die zich niet met voetbal hooligans willen associëren. Er zijn ook nog steeds veel mensen die geweld sowieso altijd afkeuren. Aan de andere hand kun je zeggen dat er een rechts protest was was eindelijk een keer niet totaal afgestraft werd, in die zin was het wel een succes
>>517164960>>517164749>De jood wrijft wringend in zijn handen terwijl zijn tegenstanders elkaar bevechten
>>517167074De NSB-er strijkt zijn kleine pikkie
>>517167074Welke tegenstanders? Het kan net zo goed een jood of een linkie zijn die de boel opstookt
>>517161618Yup. Converted alarm gun. After seeing the retarded tiktok compilation I don't believe this nigger was 15 at all. Big-ass commercial tattoo on his lower right arm, gold chains, bordering fat, big build.>>517162345Apparently her other son is in jail as well (or youth detention, which is the same thing).>>517162937>>517162967>Least obvious glownigger opposition and I can immediately identify a faggot phenotypeThey all look the same because these cancerous fucks are bolsheviks, plain and simple. All the Americans are warning about this. These people want you dead, they don't care about a discussion and this has been clear for a long time in our swamp-shithole as well>Any dissent on endless migration, you're a nazi>Any dissent on failing renewable energy, you're a climate denier>Any dissent on overabundance of welfare, you're a classist fascist>Any dissent on failed integration and segregation in major cities, you're a nazi>Any dissent on not wanting islam, you're an islamaphobic nazi>Any dissent on not wanting jews lecturing you on how to live your life, you're a super turbo naziYou cannot reason with people who feel so right that they will compare you with some carefully constructed boogieman they entered into the psychic gestalt of cancerous normie faggots based on the previous society that fought the communists before the Americans did so.>>517166181>in die zin was het wel een succesYou fail to take into account the optics, where police got pushed back and cornered yet again when facing opposition. It will embolden people in the future, especially these groups, against corrupt enforcers. People are fed up with the two-faced police approach to everything and they found out this time that pissed off white people will fuck them up.
Ja jongons, een gigantische valse vlag. Tuurlijk laat de eenheid Den Haag hun eigen medewerkers de hersenen in slaan. HET WAREN DE JODEN!(Complot wappies moeten tegen de muur)
>>517167554Als dat vriendje van die Els Worst of Els Noort al van de Politie was dan ben ik er vrij zeker van dat zijn rank iets van 'broekkie' is. Stelt geen donder voor. Alsof die ergens invloed in heeft gehad (hou op, schij uit)
>>517167435Dat kan heel goed. Politiegoys/NCTV/Gloeiflikkers zijn in volle macht aanwezig. Er moet een sterk 'signaal' uitgezonden worden dat de joden door mogen gaan met het verkrachten en ritueel vermoorden van kinderen in Nederland.
Werk je voor de popolitie en gaat je trutje even doodleuk groepen met Hooligans benaderen om haar demo te beschermen. Gaat de schaamte voorbij. Wat een hork
> Els (Noort) Rechts?Els (Noort) Nooit-meer
Hork
>>517167759Jij zat in dit busjes of nie soms?>>517167554
>>517162937Doxen is illegaal?
>>517167510Fucking this
>>517168374Niet als je voor een stichting werkt en (voormalig) AIVD ben, niet dat de AIVD het nou neemt met de wetten ofzo. Want voor hun geld de wet niet
>>517164749We zijn hier bij /neder/ dus wel van de NSB en de orde en je gewoon aan de regels houden... (anders is misschien antifa wat meer voor jou vieze gloeineger dat je er bent)
>>517167896(Dit is vmbo denkniveau)
>>517168562Rustig aan. Ik haat de NSB ook trouwens. Wat boor Patriot ben jik dan?
>>517168527Nee, ik weet de dubbele maat die wordt gehanteerd. Ik benoem de inherente hypocrisie, en doe dit elke keer wanneer zo'n (((initiatief))) wordt gelanceerd. Het is iets wat iedereen altijd moet doen, aangezien de joden en hun kosjer goy een groot deel van hun macht nemen, omdat niemand benoemt wat ze zijn en wat ze doen.Het is net als de orgaanroof die ze plegen met het "als je geen nee zegt, zeg je ja" idee.
>>517159573bump
>>517168671zo een peeveevee jodenknecht is wat je dan bent
hoi
>>517168683Ah inderdaad, ja ik zie het niet door de tekst en autisme enzo
>>517168527>>517168374>>517162937"Rechts-extremisme" is altijd een gevolg van overheidscorruptie die maar niet aangepakt word. "Omdat AIVD/Politie/Media/Overheid/enz. zo corrupt zijn, ben ik gerechtvaardigd dit geweld te gebruiken." (En het waren echt niet alleen maar romeo's die geweld gebruikten afgelopen zaterdag). Je verliest alle perspectief met moderatie en gaat te ver, wat dan misbruikt word door die corrupten om hun eigen gelijk en macht te versterken. Toen Hitler of Mussolini aan de macht kwamen kwam dat omdat hun oppositie zo intens corrupt was dat de mensen t wel prima vonden (dat gedeelte leer je niet op school...), hetzelfde voor Franco of Salazar. Wat ik wil zeggen is dit; de liberale orde is zo zelfzuchtig en zelf-vernietigend dat het niet lang (kwestie van enkele jaren) op eigen benen kan staan. Maar degenen die de revolutie beginnen zijn niet degenen die het zullen beëindigen. Dus doe niet mee aan het extremisme, want anders zal het je opvreten. Maakt niet uit hoe corrupt of geschift je oppositie is dat je denkt dat het een goed idee is. Het is beter naar de Kerk te gaan, want die zullen de storm wel overleven en er beter uit komen. (maakt niet uit of het nou Katholiek, Refo of Evangelisch is)
>>517162937Jelle postma heeft een doodwens.
>>517168821> Je gore bloedzuigende kanker vader moet tegen je muur> Je gore bloedzuigende kanker bloedlijjn moetem we vanafPatrioten > NSB'ers
>>517168879Je hebt overigens wel gelijk; deze jodenmarionet gaat juridisch niet aangepakt worden als ie voor de jood zijn werk blijft doen (tot die overbodig is natuurlijk. op dat moment wordt ie onder de bus gegoyd).
Els Noort is een laag gschoold stuk verdriet, volgende
>>517168527Roze kanker flikkers.Iedereen weet dat er compleet maar dan ook echt geschift volksverraad plaats vind.
Ik heb trek
Wie wilt er slapen?
lmao, al die 1pid's vandaag..valt niet op ofzo
>>517169444waar kijk ik naar
>>517167510Wat zeg ik nou net? Het is alleen een succes van bepaalde perspectieven. Ik denk dat die rel niet heeft geholpen met de doelstelling van het protest
>>517168962>Het is beter naar de Kerk te gaan, want die zullen de storm wel overleven en er beter uit komen.Hoe denk je de 1.5 miljoen moslims te weren?
ACHTUNG.
We doden je.
Hellas Mister Mes
>>517159573>>- AZC Amersfoort cancelled due to protests and the mayor being threatenedI saw Redditors complain about this, but it proves acting like a shithead to get what you want works in this country. Can't complain now that people have caught on.
Valt hier nog wat te larpen
>>517168834Hanlooo
>>517168962>Maar degenen die de revolutie beginnen zijn niet degenen die het zullen beëindigen.Het is ook niet nodig om mensen die aan onze kant staan te veroordelen, laat ze gewoon hun gang gaan en doe een oogje dicht (never nooit rapporteren)
>>517170045Hoe bedoel je? Er zijn nu daadwerkelijke protesten overal
>>517169990>Can't complain now that people have caught on.I'm pretty sure numerous potential sites have already been firebomded or sabotaged in other ways, some of which make the news headlines. Others which are relegated to local news.Police are too busy fining white people anyway to try and track down the "Sabo-Tsjaad". It obviously works to fight back when all of these institutions are unaccountable for their actions and never put a real face to face meeting up towards its tax-paying citizens.>>517168962>>517170189It's the "I sleep meme" for me, because football hooligans can be reasoned with and will not affect my daily life even one bit. Antifaggots and speech-policing insufferable cancerous cunts demanding boycots, shutting down roads and being good little intersectional communists do though (even though they're protesting the jew). I personally think there's a lot of people fence-sitting already, because nobody has a clear plan on how to counter or what they could possibly do. But if and when it arrives, it will become a landslide.
>>517168562Goed om te zien dat nog tenminste 1 andere organische bezoeker van dit thread is die niet bij de AIVD op stage is.
>>517170811>>517169561>>517170189Zodra alles naar de pleuris gaat, kunnen kebabs niet voor zichzelf zorgen en weet niemand meer wat voor of achter is. Dan zien we wel verder.
>>517171812Kebabs komen allemaal uit brakke beschavingen en zijn gewend aan het leven in pleurisplekken. Ze weten allemaal dat er een oorlog gaat komen en hebben zich hier allemaal op voorbereid. Dit in tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander, die verwend is en denkt dat het 'allemaal wel goed komt'. Kebabs hebben de afgelopen decennia massaal wapens ingevoerd en hebben een grote coupe gepleegd door de politieke top van het GL/PvdA te kapen. Overal in het land worden ze neergezet, wachtend tot het moment dat de jihad wordt afgeroepen.Onderschat ze NIET. Alleen een dwaas onderschat de voetsoldaat van de jood.
>>517167510https://youtu.be/V1tMvHZhTUE?si=waarom is er ophef over die nikker. Opgeruimd staat netjes.https://youtu.be/nYdFh4406bo?si=https://youtu.be/_od2ckhJ--I?si=
>>517172284Hmm ja daar heb je wel een punt
>>517168562Vrij, Nationaal en Sociaal.Ons kent ons.Er zijn geen geschreven regels nodig in een homogene maatschappij. Dat regelt zichzelf.
>>517172284
>>517172284XD
>>517172284>Alleen een dwaas onderschat de voetsoldaat van de jood.They are not good revolutionaries or organized to such an extent. Those that are will be involved in drug trafficking or money making endeavors. There's a reason why the muslims arrested with the aid of AIVD were lured into a honeypot arms sale instead of buying from their fellow moroccans; narco-cancers know that it's not milk cow for them and that it will get them greenlit by a whole bunch of no-nonsense skullcrushing SOF and blatantly illegal information gathering means which they do not want to deal with.The average kebab isn't so much prepared for revolutionary violence, but they'll riot and collapse the system anyway and turn their shithole neighborhoods and collapse the cities. They are dangerous precisely because they're willing to destroy everything even though that destruction will fuck themselves as well.
>>517173544>The average kebab isn't so much prepared for revolutionary violence,What do you base this on?
>>517162967Een frank, die is niet blank.
>>517174010Een jood die moet dood.En een nikker, de fik erin.
>>517173544>The average kebab isn't so much prepared for revolutionary violenceArab spring>INB4 glowie supportedYeah I know, but that can also happen here
Plfo
https://www.rtl.nl/lifestyle/artikel/5529350/isabelle-stemt-forum-bart-denk-vriendschap-veel-meer-dan-politiek
>>517169561Zitten die kerken al niet vol met zwarten en bruine? Christcuckery is juist de reden dat europa er zo slecht voor staat...
>>517177012shalo... eh nee, dat is voornamelijk vanwege de jood en zijn leugens.>>517176735RTL = Talpa = joods
>>517177297Waarom noem je mij een jood als christcucks juist de opperjood eren?
Erik spreekthttps://x.com/nieuwsuur/status/1970958836283425092?s=46
>>517177433Je begrip van wat Jezus Christus belichaamde is te beperkt.
Ons hele land en volk wordt de vernieling in geholpen.Basta. Genoeg is genoeg
>>517173952Knowing kebabs, seeing how there's is a street culture, seeing how the vast majority have no financial mobility, seeing how most care about status and optics rather than long term planning. Being around them and hearing them talk. They are very connected though and very easy to antagonize, which is where the danger comes from.>>517175917Arab spring succeeded in fracturing those third world societies because of outside support. I have no doubt the police would turn to very repressive measures and use marechaussee and army to restore order. We've already seen they didn't hesitate to introduce a curfew, no reason to believe martial law is off the table either. Police also seem more than happy to deploy teargas against rioters these days, see also covid riots in rotterdam-zuid, beijerlandse laan and how police utterly crushed those by deploying teargas & marechaussee.>>517176735>Implying Denk & FvD are so antagonistic as something like FvD & PvdA/GL/D66/CU/CDASome retarded de-escalatory shitpiece, if you've been around any of the people voting for these parties you'll hear shit about>How FvD wants to enslave women and are misogynistic>How racist your are>How good you have it and you should give up your worldly belongings>How their compassionate rehabilitating always forgiving nature is superior to you quick judgement and calls for justice (you should be shamed and exiled for thinking this, and they don't see the irony in this)Lefties & normies don't live in their own bubble, they live in their own silos and nothing will breach that unless a nigerian rapes them or murders them. By then it's too late and they will be excommunicated from the cathedral anyway.
>>517159573hello frens
Houzee!
>>517165954Godverdomme
>>517179113>because of outside support. Like I said it can happen here too>>517179113Jup DENK and FVD aren’t that antagonistic, try FVD and D66
>>517162967Lafaard, dan zo iemand die in ieder geval hersenen heeft voor de bus gooien. Vergeet die gast mensen, totaal onbelangrijkNet even op facebook de goede paginas doorgekregen waarop iedere seconde te volgen was. Alle comments, alles. Hou je vage wappie shit voor je, ik heb het van binnen gezien.
>>517179113Je praat als een mongool die een universiteit gaat neerschieten.https://nos.nl/artikel/2546812-erasmusschutter-besprak-moorden-met-denkbeeldige-computer
>>517181977Hanloo mede extremist
Weer een overwinning behaald.Hoe was jullie dag?
>>517183013Mooi man wat heb jij gedaan?
>>517183244Het meeste maximale uit mijn neetbux-naar-de-kanker-scenario gehaald en mijn uiterste best gedaan om liefde te verspreiden.
>>517181916Ik zie die hele federatie door mijn scope: het waren daadwerkelijk de Hooligans en niemand anders. Dat Romeo gejank is om daders buiten beeld te houden. Niets meer, niets minder. Enigszins nog te begrijpen.
>>517183389Wacht wat
>>517183578Bedoel je te zeggen dat de Romeo-waren-de-aanstichters-hoek nep gelul is?
>>517183389>Het meeste maximale uit mijn neetbux-naar-de-kanker-scenario gehaald en mijn uiterste best gedaan om liefde te verspreiden.:o
>>517166181>Er zijn ook nog steeds veel mensen die geweld sowieso altijd afkeuren.geen boodschap aan, ze keuren ZOG puppet geweld wel goed
>>517184304>geen boodschap aan, ze keuren ZOG puppet geweld wel goedDit. Hielenlikkers zijn het dan, zwakkelingen die verstoppen achter de laars van hun vader overheid
>>517183389nog geneukt?
>>517184954Nee, ik ben net van de straat af en mezelf weer aan het opbouwen. Vrouwtjes staan voor later op het programma.Jij nog geneukt?
>>517183578net alsof jij weet wie de romeos zijn? Je moet wel de mensen een beetje kennen om dat te kunnen zeggen.
>>517185020ik bedrijf elke dag de liefde met Marie en Jana.
>>517185020Ja maandag nog
>>517183819Lijkt me vrij duidijk. Maar snap ze deels wel: gezichten, cameras, historie (verleden van opstootjes), meer zullen er vast in meewegen. Dan is zo'n Romeo complotje wel handig natuurlijk
Maar dat ge-Romeo is toch wel een van de domste dingen die ik in 2025 heb gehoord
>>517185417Er was 20 jaar geleden al een rel over Romeos die de boel ophitsten.
>>517185525gast, boeie
>>517185187Begrijp je wel, maar heb zelf liever de zachtheid van een vrouw >>517185335Lekker man. En tegelijkertijd vind je de discipline om elke dag zo'n draad te bakken.>>517185344Doen ze waarschijnlijk om mensen niet te laten denken dat er daadwerkelijk een beweging is opgestaan.
net alsof een groeo dronken hooligans en een vernielde stad een soort halve raketwetenschap verdient om te ontrafelen. wat een stel domoren hier: om je ogen uit je kop te schamen
>>517185600checked maar niet goed genoeg om me bij neer te leggen. De politie hitst de gemoederen al 20 jaar op aan de rechter kant en jij vindt dat niet interessant?
>>517185672Zou ook kunnen maar de Haagse binnenstad heeft ook behoorlijk wat cameras en als jij vorige week na gelijkspel PSV toevalig een bierglas ergens door de lucht heb laten vliegen wil je niet zo op de voorgrond.
>>517185813zo zit de wereld echt niet in elkaar
>>517185756die gasten zijn dagelijks dronken en vernielen maar in bepaalde situaties. Dan is het wel verstandig om te kijken waarom ze in sommige situaties zo een gedrag vertonen. Mijn gezonde verstand zegt dat de politie hier een escalerende rol speelt.
>>517186060Waren zwaar in de minderheid >>517167554 alsof die voor de grap even een pak rammel incasseren. Wat krijgen die gasten betaald? Weet je eat het kost als je kop half ingeramd is? loopt op in de miljoenen
echt allemaal kinderen die niet weten hoe de wereld in elkaar steekt
>>517185936Want? De politie heeft echt geen zin om een groep dronken hooligans 100 jaar te begeleiden hoor, dus pro actief handelen is wel gewenst. En dan komen we aan bij de middelen die ze gebruiken. Romeos om zich in de groep te bewegen en deze richting ongewenst gedrag te sturen, 2 maten handhaving als het get om politie geweld inzet, en door corrupte aansturing van de eenheden waardoor ze in kwetsbare situatie worden gebracht.
>>517185672:DDDD
>>517183013Het was ok totdat ik een zwangere vrouw zag.Word ik altijd lijp van.
>>517167554cause the police all voted for migrants lmao? what retardsthis country is globohomo gay faggorty, can't wait to move
>>517186260ze hebben goede bescherming, gebeurt niks, die gasten(agenten) leven voor die kick.
>>517185881Of het nou een honingpot, valse vlag of wat anders was, de beweging is op z'n geus gekaapt.
>>517186354Romeo's zijn er om zich beter te mengen dan met een fuorscerend tenue en een ME schild. Als er Romeo's rondlopen worden sleutelfiguren opgepakt
>>517186383lolwutdie moet je mij uitleggen
>>517186520Romeos lopen vanaf het begin met de groep mee. Officieel doen ze het om intel te verzamelen.
>>517186413Ze hebben goeie bescherming maar gezien de minderheid is een rake klap binnen de risicos die ze nemen. Nogmaals. Romeo's zijn strategisch om sleutelfiguren in kaart te krijgen
>>517186630Dat zeg ik: intel, sleutelfiguren, overzicht
Grote vissen vangen inplaats van goudvisjes
>>517186642ja man een vuist op een politie helm, meteen de ziektewet in voor 2 jaar. Officieel ja maar we weten al 20 jaar dat ze escalerend in de groep aggeren en niet een neutrale factor in de groep zijn. De kanker kunnen ze krijgen. Je moet echt eens wakker worden ZOG puppet.
Romeo's zijn er niet om ol te hitsen. Wat een tijdsverspilling. Je kan geen dubbele missie mee krijgen van je baas. Krijgen ze dan ook dubbel uitbetaald. Hou toch op
>>517186724Smoesjes genoeg.
>>517186838Ze gooien met stenen en bommen en misschien hier enaar een steek of iets anders.
>>517186904>2 taken is te veel voor ome top agentLMAO we wisten al dat het kansloze rukkers zijn maar dit gaat wel erg ver.
>>517186838Nee, jij bent zo wappie als een deur. Dat is nog erger zelfs
>>517186990je ze gooien met bommen waar ze naartoe rennen. Hooligans zijn echt kanker dom. Ja en een steekvest hebben ze ook aan. Ze hoeven echt niet huilie huilie te doen, zij willen ZOG beschermen en in de vuurlinie staan, dan moeten ze het ook dragen. Nog liever heb ik dat jullie allemaal de ziektewet ingaan.
Jij snapt gewoon niet hoe de volwassenen wereld in elkaar steekt. Je beredeneerd als een kind. Alsof er achter iedere boom enge spionnen liggen die BoeHoe doen
>>517187165Dan ben je iig geen patriot die van zijn vaderland houdt
>>517186904? Romeo's staan erom berucht de boel op te hitsen.
>>517187086wappie als een deur? Jij doet gewoon je oren dicht en zegt lalalala en noemt mij dan wappie, wat een flapdrol.
>>517187246Joodse infiltratie hoort niet bij Nederland
>>517187016Prima, blijf in jouw beleveningswereldje. Hebben anderen geen last van hoor
>>517187386Helaas wel van jullie onintegriteit.
How can so much fuckery exist in such a tiny country. I'm glad I didn't move back, although the government in Canada is very similar, it's creepy.
>>517187274Nee ze verzamelen intel, informatie, sleutelfiguren, en dar ophitsen is een excuus voor mensen die een halve stad afbrelen en er geen verantwoordelijkheid voor nemenHerinner je die Fontijn in Rome nog? Feyenoord was dat geloof ik? ROMEOS, ROMEOS, ROMEOS> Hou toch opDan heb je echt het verstand van een kind
>>517187485We're the Israel of Europe.
ik ben er wel weer klaar mee, ff eten koken
>>517187612Nikker alsjeblieft. Tijdens de COVID-rellen heb ik meermaals gezien hoe Romeo's ruzies zochten met mensen.Ik bewonder wel de agressie waarmee je je avonddienst begonnen bent,.. maar uiteindelijk vallen jullie allemaal door de mand.
> the jews are trying to genocide Europeans with multiculturalism and feminism
>>517187735genoeg je kop in het zand gestoken voor vandaag? Smakelijk, laat dat kosher voedsel goed smaken.
>>517187485You prefer Canada to Holland? I prefer Holland to Australia no doubt Fuck Canada too Holland is so much betterI just hate all the race mixing and the emasculated liberal jewish shit
>>517187982You should become a tukker
>>517188185Don't encourage the jeet, jeet.
>>517187982there is liberal jewish shit here, netherlands is becoming mini usaeven people are starting to look like obese faggots
>>517187852als er geen vlees tussen zit vreet ik het niet>>517187799denk na wat daar het grvolg van is, wat de risicos zijn en dat een politie organisatie daar nou net goed in is. zou best kunnen hoor dat er ophitserij tussen zat maar dat is niet waarmee ze hun info binnen halen. zou gerust aas uit kinnen strooien om de meest aggressieve eruit te vissen. maar niet al het geweld in de wereld is uitgelokt door Romeos, daar ging het me om
>>517188280>maar niet al het geweld in de wereld is uitgelokt door Romeos, daar ging het me omWeet niet wat de andere zei, maar ik zei het niet. Romeo's staan er wel bekend om om, voornamelijk in 'rechtse' bewegingen, agressie aan te wakkeren. Dit is een feit.
en de Els rellen ≠ Romeo's
>>517187982Holland is just a province in Nederlands, Canada has wide open spaces, clean drinking water, beautiful nature and lots of Dutch people.
>>517188404Hoe weet je dit?Was je erbij?
>>517188257He hates globo homo, bot
>>517188484Hij is de Romeo in kwestie.
>>517159573I open this thread and go to read about some sort of riots in the Netherlands. Every single post is in Dutch gobbledygook. Maybe if you want other people to care about whatever is going on in your country you should speak English like everyone else does around here? Or, if you don't care, why are you even posting here? Just make a Dutch telegram group or something.Just my two cents. Anyways, good luck with whatever you've got going on, I have no clue what it is but still.
>>517188649You're an instrument of the globo homo. That's the irony with you.
>>517188784How? Phrasenschwein.
>>517188484ik heb het gezien. ik kom uit den haag, ik herken een hagenees. ik herken een hooligan, dit was gewoon een potje rellen. heb je meer nodig?
>>517188729jouw reacties zijn exact de redennwaarom rechts in nederland niet werkt. fijn dat je het zelf demonstreert
>>517188917lol, ik geloof helemaal niks van wat je zegten als je dat niet inziet, heb je het verstand van een kind
>>517188756It is AIVD disinfo drivel. Romeos(sort of undercover riot police) have been causing troubles for decades, they have also been the ones escalating the past riots.
>>517189022Omdat humor uit ten boze is? Jij staat jezelf in de weg maar kunt jezelf niet zien. Sad.
I don't understan why dutchstinks are protesting for. The non EU immigrants in netherlands are treated like kangz and given gibz gallore. They are protected and if it speaks dutch even if it is the worst system mooching criminal gibsmedat it is considered your people and no racism. The EU immigrants are the ones propping up their shit monopolistic dutch economy and are treated like undesirables. The cognitive dissonance of the dutch knows no boundary: dutch love their imported unemployed brownies but hate the honest working EU immigrant. Dutchstinks dont work. I have been there for a month on a worktrip with my amerifat company. Dutchstinkia is a fucking shithole full of dellusional snitching people.
>>517190300all true
>>517186558Kindermishandeling.Ik ga nu niet trauma dumpen.
>>517190300I don't have any problems with hot Bavarian babes working here.Or Danish bacon enthusiasts, or Swedish models, Norse breeding factories, I even have patience for French mademoiselles and the Spanish habanero temper.The problem has been that the Dutch (((business culture))) doesn't give a fuck about anything but costs and profits, and minmaxxes both to their maximum extortion potential.Again I don't mind Polish workers either. I'm not a trucker, plumber, electrician, cab driver, or other working class employee.People who did work those fields suddenly found themselves competing with people who reckoned themselves rich on Dutch minimum wage, easily 30% beneath market average, and they certainly got rich working for that money. Rich in Poland.But eventually the Polish economy grew as a direct consequence of this, and then we got Bulgar workers, exact same story.That's what Dutch workers hate. It's very simplistic and easy to blame the immigrant workers for that. The root cause is the Calvinistic work ethic and Dutch corporatism.Or as the old adage put it, "den costen gaen voor den baten uyt" = The costs precede profits.