>Another day, another- 49% of the PVV voters want members to be able to participate in it- More people in financial trouble because they have to payback benefit debts (toeslagen)- Antimicrobial handgels are now blamed for causing cancer, likely to distract from cancer and heart failure causing ‘vaccins’- Sick leave highest in years, mainly stress related- PvdD animal party founder renounced his membership after the party doesn’t prioritises animal welfare anymore, like voting for halal slaughter- AWS blackout caused outages at Belastingdienst (tax) and DigiD- FVD polled at 6 seats currently- Distrust is very high among voters- Apparatchiks are worried about polarisation- State propaganda now talks about changing neighbourhoods due too mass migration 2 weeks before elections- Man that assaulted women that was walking her dog beat up by vigilantes- Council members feel pressure due to patriots protesting against AZCs, claiming it disrupts ‘democratic processes’- Justice, courts and lawyers raise the alarm: the rule of law is in danger of collapsing- 78% worry about money according to poll, destroying the narrative that ‘we have it so good here’, children are literally sleeping in cars and garages now- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed. We know now that: Violence. Works
>>Previous threads:>>519676803>>519594754 >>519511757
KOEK>>519754868
I must rape
>>519761634Dat doe je lekker in de zandbak, maar niet in Nederlans
>>519761984*NederlandKanker
>>519761984Wherever I am, I must rape
>>519762859>
Joepie helemaal dus niets geleerd van het Toeslagenaffaire
I wonder how many anons are going to voot again
>>519764649Ik wel, FVD
>De werkende klasse: de elite onderdrukt ons!>Ook de werkende klasse: de universitair opgeleide vioolspelende Fräulein met bruto jaarsalaris >140.000 euro gaat ons redden!Ik betwijfel.
Plof
>>519761010ANOTHER DAY ANOTHER ESCALATION
>>519765432Vertel mij concreet wat FvD heeft gedaan voor hun stemmers?
>>519767588er voor gezorgd o.a. dat wij niet allemaal gevaccineerd werden met mRNA meuk bijvoorbeeld, uiteraard samen met zeer gebaseerde protesten toen der tijd
>lees schopenhauer>lees gebroeders grimm>kijk pietje bell
Trots & Trouw
https://youtu.be/5PWMXuymjAs?https://youtu.be/_od2ckhJ--I?si=
>>519768530Stop met roken
>>519768338Het misleide Volk dat massaal gaat stemmen op een ordinaire jodenknecht...
Wij zijn de laatste generatie
bij welke partij zit els rechts?els rechts is het enige persoon die ik het overheidsmandaat toevertrouw
>>519768889Els stemt PVV
>>519765432je moet teruggaan
wesp muis vlieg koe varken vis knoest wak bij vlinder uil veulen kolibri vink koolmees elvenbankje eekhoorn zwanen os schaap kip salamander aal buizerd zwijn hert kat duif worm
O a o e i u o a o e u o a h i o u o l d e r a b u k u e g z v h k g r t n h a b e t o u e g h i l p s e u n c a u o t u o m e k m a n l u e
.. : ..:. . . .. ; : . :: ; . :: ; . : . :: . ; ; :. : : ' .; . : . : .; : . : ;. :: ; . : . : . ; : .. : ; . . .. :; : . :. :: ..: ' . :. : ' . : . , :. ' ; .:. ; :. , : . ;, .,;
>>519768982Ik moet helemaal niets
TV-NL
Current Nexperia revenue= €0Are you guys ready to bailout these guys?Long term bailouts.They have very extreme salaries, your taxes will have to keep them afloat so they can continue existing, wil not proucing anything of value.
>>519770050>>519770050
>>519771258Kanker liberale wereld.
DOOFPOT.
Besneden bruine piemeltjes vooral niet gaan stemmen.
>>519771566
We moeten het probleem echt eerst aanpakken bij de roots, de kern. Dat zijn zij met een machts monopolie en dit alles, het compleet gestoorde zotte nu bewerkstelligen. . Zij die trouw zijn aan het verraad en heulen met de ondergang. .Doe, durf leef. Niets is belangerijker dan onze heilige strijd. Denk niet aan de consequenties. Onze kracht zit in ons allen. Samen sterk, hou je rug recht.Houzee !Nooit meer ten onder.
Probeer zoveel mogelijk mensen te radicaliseren tot geweldadig extremisme !..Ze kunnen ons nooit allemaal aan.Zoden aan de dijk zetten. Pompen of verzuipen. We vochten teven de zee.Lage landen varen hoog.Slik je angst in. Dit is slechts het begin..Weg met die angst. Onze voorvaderen zijn al tig x verbrand.
Tranen als watervallen in het paradijs.Hoe extremer hoe beter. Te bestaat niet. Alles voor Nederland, onze Eer staat op het spel.
Gister is morgen vandaag is Gister
>>519771464En toch was Timmermans leuker toen hij nog een grofgebekte dikke tuinkabouter was. Nu is Timmermans zo'n zielige oude magere man geworden met een ongemakkelijke, houterige houding.
>De gemiddelde nationalistische anon in deze draad.
>>519772042Nee die zijn bruin racist
..dan maar sterven, dan maar dood.Maar wel vol trots en eer !
Wel makkelijk dat COC akkoord, alle woke partijen markeren zichzelf.
>>519772286Allemaal verdienen zij, moreel technisch, mensenlijke natuur ansich, een zekere consequentie die al sinds mensen heugenis op hoogverraad staat.Namelijk de dood, vanwege alles
TUNNEL NETWERKEN AANLEGGEN JONGENS
>>519768173>>lees schopenhauerOké.>In the first place, a man never is happy, but spends his whole life in striving after something which he thinks will make him so; he seldom attains his goal, and when he does, it is only to be disappointed; he is mostly shipwrecked in the end, and comes into harbor with masts and rigging gone. And then, it is all one whether hehas been happy or miserable; for his life was never anything more than a present momentalways vanishing; and now it is over.Anon......ik voel me opeens niet zo oké meer. Gaat het nog wel goed met jou?
We moeten het allemaal maar gewoon normaal gaan vinden ofzo.Pisnichten in de politiek bijvoorbeeld.Wen er naar aan. Niet veilig over straat kunnen, wen er maar aan.Overal kleine nikkertjes kruipen
Vlug doe dan toch iets, straks is het allemaal te laat. Laat onze kinderen niet ze zondes van onze lafheid dragen. Het boettekleed wordt alsmaar groter.Stop met wegkijken. Niet denken maar doen. Wees er. Besta
>>519771927Slaafje van de moslimbroederschap geworden.
bump
>>519773398Stemmen is haram>bewijs het tegendeel
>>519774748Stemmen is voor blanken en nu oprotten uit mijn land.
Mooi man zie ze klappen voor Lidewijhttps://www.youtube.com/watch?v=RQ5SDXKlLTI
Stem FVD>>519774880Koek je snapt het niet hahahah
>>519774950>principieel Zeg dan gewoon dat je gokt op een paar bruine besneden piemeltjes stemmen.
>>519775072Jij snapt het nog steeds niet koek hahahahah laat maar ik ga het niet uitleggen, te dom om te poepen
Anoniempje heeft advies nodig hier:>>519754868>>519754868
>>519774880Nederland is zo uniform dat je dit type rijtjeshuis en voortuin in iedere dorpse gemeente van Nederland kunt vinden.
>>519775394Heeft ze een ceremonieel zwaard, revolver, wandelstok, hondenriem of zweep in haar rechterhand?
Principieel, snapt hij het niet.
>>519775568Geen ideee
Hoe stem ik het hardst tegen de jood?
Er wordt doelbewust beleid gevoerd om heel het land naar de gallemiezen te helpen..
>>519776817FVD
Lidewij kijkenhttps://www.youtube.com/watch?v=YjRu2JXM7_A
lees hans en grietje
>>519768463deze nigggas zesty
>>519777208>>519776539De toekomst is joods en dus eigenlijk principieel islam. Want je weet wel principe enzo.
lees schopenhauer en siegebestel een boek van de heren Grimm
>>519777208Is die partij niet gevuld met joden?
Hans en Grietje, niet Hans en Pietje! Verbied homoseksualiteit!
>>519778066Ja en bruintjes. Vooral die van die straatpoepers.
>>519778066Welke dan? Ook gevuld met /onzejongens/
>>519773358Koek. Jij zou nooit bereid zijn om iets te doen voor je land, alleen maar fedposten op 4chan waardoor jij op een grote kankermongool lijkt.
>>519778763Zoals deze man?https://x.com/sol_xenophon/status/1982015622180634945?s=46
>>519778066Ongetwijfeld.Ik ben geen Jood en was niet welkom.Die partij is een uit de kluiten gewassen studentenvereniging waar iedereen doet alsof ze nog stufi krijgen.
>>519778918
Honingpot draadje.
>>519779494>t. DENK stemmerstemmen is trouwens haram wist je dat?
>>519777271Een van de slechtste interviews van DNW. Lidewij herhaalt haar voorgekauwde standpunten en Marlies bevraagt haar niet kritisch. DNW wilde FVD eindelijk een keer een podium geven zonder de kijker af te schrikken terwijl DNW ooit begon met filosofische discussies over de ideologische kaders achter de standpunten. Nu is DNW oppervlakkig aan het worden als een alternatief nieuwskanaal in vergelijkbare stijl als bijvoorbeeld Cafe Weltschmerz. Zonde.
Ik heb dit jaar bijzonder weinig van de politieke poppenkast gevolgd.Ga gewoon weer FvD stemmen ook al maakt stemmen geen kut uit.
MET GESTREKT BEEN ER INHOUZEE
>>519779675Dittes IK OOK
>>519779558Denk stemmer. Principieel de moslimbroederschap steunen voor de bruine besneden piemeltjes stem. Principieel joodse vrouw en joodse kinderen. Oy vey waarom zouden ze tegen hebben gestemd.
>>519780133Maar goed dat ze principieel zijn.
>>519780178Want principieel is een goede goyim.
Van burgemeester tot politicus, maar laten we vooral principieel zijn.
>principieel
Je weet wel...principieel enzo.
>>519779600De doodsnagel is altijd hetzelfde zinnetje: "mensen hebben toch geen behoefte aan diepgang, ze willen gewoon snel nieuws".Dat is wat de mainstream media ook genekt heeft, en al een aantal alt-media kanalen.En zelf ben ik wel een beetje klaar met als kankermogool behandeld te worden door een zooitje dure gevaccineerden met een egoprobleem.
>>519780834Ons land.Onze dieren .
>>519780834>er zitten hier ook ras uilen
De beestjes moeten het heden niet.
Oke ik ga neuken, doei!
>>519779494Ze zijn welkom om mij op te halen.
>>519781951Och sukkeltje toch. Hoevaak heeft pvv soortgelijke moties reeds ingediend. Maar je weet wel principieel enzo.
Ik ben een expat van niet-Europese afkomst. Ik hoop dat ik Nederlands staatsburger word. Heeft iemand tips?
>>519783330Ja, leer knopen.
Qwet op wie u stemt.
>>519783330>Ik ben een expatLmao