>Another day, another- EU tries to implement Chat Control censorship through a backdoor after the first attempt was voted out, the new one is even more intrusive and removes internet anonymity- Sinterklaas noodpakket becomes ‘nootpakket’ after public backlash- Patriots attack home of landlord that owns refugee housing, throwing fireworks and eggs- Earthquake of 3.4 in Groningen, a new record- Dutch military drone crash lands in vacation park- Solvinity, company that controls DigiD is being sold to Americans- Sinterklaas entry in Yerseke cancelled due to the very last protest by KOZP- Anti-AZC song removed on Spotify and YouTube due to threats by antifa at the author, new ones were made as response by someone else- Sinterklaas show had military propaganda in it and urged children to prep too- Candy was stolen from kids doing Sint-Maarten in Haarlem- ABN Amro buys mortgage bank NIBC- Justice, courts and lawyers raise the alarm: the rule of law is in danger of collapsing- 78% worry about money according to poll, destroying the narrative that ‘we have it so good here’, children are literally sleeping in cars and garages now- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed. We know now that: Violence. Works
>Previous threads>>521360733>>521282330 >>521199563
Leuk man
Ik ben op de markt voor het eerst in tijden, wat zijn dit voor woekerprijzen??
>>521441928What would be your preferred coalition?I know voting is jewish and all, but what would be the least cucked preference?
Hoe lang je de waarheid ook probeert te mijden, uiteindelijk komt zij ─ in dit geval na de verkiezingen ─ toch boven. Zelfs NRC publiceert nu deze grafiek, waaruit onder meer blijkt dat 74% van de stellen met een kind die starten in de sociale huur, statushouders zijn.
>>521443838En ik maar voor extreem-rechtse wappie uitgemaakt worden als ik hetzelfde beweer.Volgens links heeft de enorme asieltoestroom géén enkele invloed op de woningmarkt. Koekkoek!
Mogen er meerdere volgen. Met je kut hoofddoek.
>>521443473Doe niet zo antisemitisch.
Tijd voor een kopje koffie.
Het blanke ras zal verdwijnen omdat tegen 2100–2150 een nieuw biologisch geslacht ontstaat dat zich niet langer voortplant met Homo sapiens. “Wit” zal hoogstens blijven bestaan als esthetisch concept of merk, maar niet meer als een volk.In de komende 50 jaar zullen immigratiechaos, rassenconflicten, deportaties en pogingen tot crypto-etnostaten toenemen, terwijl AI-biotech, genetische modificatie en orbitale technologie versneld richting een nieuw geslacht bewegen.Dit nieuwe geslacht zal niet hechten aan ras, maar aan kenmerken als intelligentie, stralingsbestendigheid, botdichtheid in gewichtloosheid en neurale bandbreedte. Ras zal slechts een aanpasbare “look” zijn, vergelijkbaar met software.We bewegen in hoog tempo naar deze overgang. Tijdlijn:2035–2045: AGI bereikt mensniveau: kan elke intellectuele taak uitvoeren, redeneert domein-overstijgend en verbetert zichzelf.2045–2055: ASI overtreft alle menselijke intellectuele capaciteiten, lost nieuwe wiskunde op, ontwikkelt nieuwe natuurkunde en ontwerpt geavanceerde nanotech, met exponentiële zelfverbetering.2060–2080: Fusie van AI, CRISPR en nanotechnologie:i) ultra-dunne hersenimplantaten voor hoge-bandbreedte BCI;ii) genetische manipulatie om DNA rechtstreeks te veranderen.2100–2150+: Nieuwe soortvorming: een post-humaan geslacht (orbitaal, aquatisch, digitaal) met AI-native cognitie, silicium-koolstofhybriden en ruimte-aangepaste lichamen, dat zich niet meer voortplant met baseline-mensen.
>>521446014Stap 1: maak vuurStap 2: zet het in brandStap 3: neem afstand van je brandhaardStap 4: ???Stap 5: winst
https://archive.vn/PkuXR
>>521446989Kek.
Besef dat militaire dienst heel snel kan betekenen dat iemand aan het front in Oekraïne terechtkomt. Dat kan een vrijwel zekere dood betekenen voor je kind, en geen mooie.We slaapwandelen richting de natte droom van Rutte: dode Nederlandse kinderen, over wiens lichamen hij de haat tegen Rusland kan aanwakkeren.
>>521446989>>521447315dit gaat om ons
>>521447722Moet je maar geen terroristische dingen doen, anon.
>>521447821Sorry dat ik me verzet tegen onze dood, anon.
>>521443473>vriendelijke herinneringALLES wordt duurder en NIKS wordt goedkoper
>>521447860Wie worden hiermee benadeeld?1. Burgers met een (vermeende) CTER-registratieVooral:Nederlanders met Marokkaanse achtergrond of andere achtergrondgroepen die vaker “preventief” worden geregistreerd.Niet mijn probleem, anon.
Kanker buitenlanders. Maar owee als ze op een terroristenlijstje komen.
>>521448546>Vooral:>Nederlanders met Marokkaanse achtergrond of andere achtergrondgroepen die vaker “preventief” worden geregistreerd.Zo verkopen ze het je maar je weet donders goed dat dit ingezet wordt tegen mensen die zich keren tegen het systeem. Dus stop met het graven van je eigen graf, anon.
“We moeten juist de deur openzetten voor Timmermans. We moeten hem naar het politieke midden trekken, en ook die ‘feeks’ van de VVD,” aldus prominent D66’er Hans Wijers in een gelekte groepsapp.Oopsie woopsie.
>>521449097It wasn't me. Fucking kek.
>>521449159Maar wie was foon?
>>521449097>>521449159Kaag een “heks” noemen wordt gezien als walgelijke rechtse, fascistische opruiing en vrouwenhaat. Maar zelf een vrouw uitmaken voor “feeks” en “leugenaar”, ik ben benieuwd wat woke-links Nederland daar dan van vindt. Vanavond bij de (s)linkse NPO zullen ze het vast weer downplayen.
>>521449386Gutmenschen zijn altijd stiekem slechte haatvolle mensen.
>>521449065Ook weer de schuld van de joden zeker.
>>521450046Waarschijnlijk
>>521450644Niet van de mosselmannen zelf, uiteraard.
>>521447722eens en ze zijn doodsbang
>>521448805they argued in court that according to their culture> a woman walking around without a male guardian > a woman no coverd up from head to toeIs a whore and wants to be rapedThe judge went along with this and let them go free.
Based Yerseke, fuck the major, fuck the 'experts'https://x.com/DeLindavGiezen/status/1989655316414538060?s=20
>>521441928>transactie wordt verwerkt. Even geduld.
>>521451241Oh dat zijn ook semieten.
>>521452211Deskundig advies, zeker de raad van state weer. Dacht dat ze het hadden afgelast, beter dat het door is gegaan. Kappen met het buigen voor terreur.
>>521448143Kut
De natte droom van onze overheid is zoveel mogelijk dode Nederlandse kinderen.Het liefst verkracht en wel door nikkers. Daar kicken ze op.
>>521447399
https://nl.wikipedia.org/wiki/Santa_Claus_(beeld)
Zullen ze uiteindelijk over rechts gaan of hebben ze voor de zoveelste keer weer schijt aan de kiezer?
>>521452780>>521452211(:
https://youtu.be/5PWMXuymjAs?si=STATE ENFORCEDhttps://youtu.be/_od2ckhJ--I?si=
https://archive.org/details/holocaust-survivor-testimony-clips/Holocaust_Survivors_Speaks+-+The+Nazis+Stuck+25+Centimeters+Of+Wood+Up+My+Arse+%5B1609606751610982409%5D.mp4HOLOCAUST = LARIEKOEKhttps://youtu.be/1KaMynWTvhM?si=
>>521453903Beesd
>Rundvlees wordt opnieuw fors duurder, reden? Boeren verdwijnen door stikstofregelshttps://www.ad.nl/binnenland/rundvlees-wordt-opnieuw-fors-duurder-reden-boeren-verdwijnen-door-stikstofregels~a24adf86/Dit was hun plan al gewoon, niet de 'stikstof'
https://files.catbox.moe/o6i2dr.mp4
Hoe groot acht u de kans dat haar kleinkind een bastaard is, polder?
>>521455728Ik denk dat ze helemaal geen kleinkind heeft.
>>521455728
zo doe je dat
Met het kerstfeest voor de deur, en mogelijk opnieuw kerststalvandalen die, religieus getriggerd, op zoek gaan naar bloed, vindt de Volkskrant het gepast om nu al te waken voor de mogelijkheid dat haar lezers hun kerstgedachten laten verpesten door een bij hen opkomend islamofoob humeur.
>>521455913Fransje, ben jij dit?
stww
>>521454112What you say. I have a reply to this, but it can't be changed until it is the right time.First I want an "EU style" - (importantly longer story what is meant) lead by me.The English speaking took certain things with them after ww2. It had just been given back.This Europese must think for itself. It would serve the English speaking better as well. Holocaust forgiveness may be...Some of the things no bad qualityWhile always, everything I say it is what everyone wants, God's will and mine just as everything doesn't depend on me, God or everyone.Until what I say it's just my take on the situation as anyone else's This is how or what I want to post here.If any problems you can tell me. I'm sure there are none. I will explain. I don't want to without feedback. I'm not going to speculate what problem you may or may not see.
>>521454112Hun gibberish is ghetto Duits.
>>521457656I act in God's defense against the devil.
>>521459246Eh, this is what this world needs
Hitler had gelijk de joden slopen NL
>>521460706Dat deed links, zoals ze dat nu ook doen.
b
https://x.com/RyLiberty/status/1989597942047805791?s=20
Commie-groningers.
>>521464927De rode stad
Nog plannen voor de opkomende revolutie?
>>521465701die niet delen hier aub
Terwijl Nederland worstelt met migratie en activistische druk, werken CDA en D66 aan een conceptregeerakkoord. De vrees is dat daarin weinig zal staan over het voorkomen van verdere maatschappelijke capitulatie.In Zeeland hoorde ik zorgen over de Sinterklaasintocht in Yerseke. Het vissersdorp hecht aan tradities, maar vorig jaar verstoorde KOZP de intocht en grepen lokale jongeren in. Deze week besloot de burgemeester de intocht te schrappen wegens ‘landelijke dreiging’ en ‘onoverzienbare risico’s’. Niet de activisten worden begrensd, maar de traditie zelf. KOZP stopt dit jaar omdat hun missie volgens hen voltooid is; de situatie in Yerseke lijkt dat te bevestigen.In Frankrijk herdacht men de IS-aanslagen van 2015, die de samenleving blijvend hebben beïnvloed. Fransen zijn voorzichtiger geworden; hun zorgeloosheid is aangetast. Toch pleiten sommigen voor gesprekken met dader Abdeslam om ‘wonden te helen’. Zijn Nederlanders minder naïef geworden, of blijven we het gevaar van islamisme en de spanningen van een multiculturele samenleving wegwuiven?Yerseke en Parijs laten samen zien hoe snel we onder activistische druk eigen tradities opgeven, terwijl we de gevolgen van migratie en parallelle culturen onvoldoende serieus nemen.Intussen moeten Jetten (D66) en Bontenbal (CDA) een conceptregeerakkoord schrijven over wonen, asiel, stikstof, financiën en veiligheid. Dat zij elkaar vinden, lijkt zeker. Maar juist daarom is er zorg over de asielparagraaf, hét verkiezingsthema. Een voorstel van JA21 voor fundamentele asielhervorming kreeg slechts steun van VVD, SGP, BBB, Forum en JA21.Zo ontstaat het beeld van een land waar activisten bestuurders laten terugdeinzen en waar een nieuw kabinet vermoedelijk geen stevige migratieaanpak zal neerzetten. De gebeurtenissen van deze week voelen als een voorbode van verdere capitulatie.
https://x.com/BobHGL/status/1989659543081464234/Links is pure kanker, kanker in puurste vorm van haat.
>>521462675Links, de sociaal democratie dat is dan de hemel.Ik zou zeggen gewoon hen aanvullen zodat dit nu is.Althans als ik gelijk heb dat dit een plan is dat meer oplevert.
>>521468456Nee want dan heb je niet door wie hen misbruikt.
>>521467580Maar Yerseke gaf niet op en hield toch een Sinterklaas intocht met zwarte pieten
>>521464927Nee, zij waarschijnlijk beter zoals dit>>521468456
>>521468559Zij hadden bij voorbaat al gecapituleerd. De burger zal het uiteindelijk zelf moeten doen; die stelt nu nog steeds vertrouwen in de politiek en de ambtenarij.
>>521468983Ja de ongekozen burgermeester, de bewoners niet zie>>521452211>>521456141>>521456176
>>521469254wat ik bedoel is dat dit direct burgerlijke ongehoorzaamheid is en dus geen 'vertrouwen in de politiek of de ambtenarij'
>>521468537If not "in" realistically speaking how to remove the abusers. I mean as a best plan. I mean nothing more nothing less. As a best plan. I ask myself, as well as others: how certain is it that it can be considered a bad thing that large streams of migrants exist or existed, and established as a universal respectable principle. Ja but the time isn't right now. Things would have to be built up, prepared. Everything isn't ready.
>>521469509Nee, kanker kut plan. We met de besneden piemeltjes.
Dit is de weghttps://www.bndestem.nl/zeeland/toch-intocht-van-sinterklaas-in-yerseke-met-zwarte-pieten-het-is-heel-leuk-dat-er-toch-iets-is-gedaan~a4c84d16/?
>>521469672Are ye sure?They are deeper as from other immigrating regions Because their migration goes further back in history?But of course deeper can mean not the same as other nationalities that migrated.Say that I am right. I couldn't be too sure, I would have to be careful in what I say.As soon as things begin to prove themselves more (...)All in all within what is available not only it could be tried, possible. But also the results.
I post here more often. If it stood out. And none of the things I commonly post here the time is right.It takes a sufficiently small beginning. The smaller the better and it would even have to be possible to try it.
>>521470529wat is de beste kaas uit Leiden?
Resist judea and nature will love you back
Maar voor zwarte Piet zijn ze wel ongehoorzaam, waar zijn hier de ouders dan?
>>521470807I dunnoDidn't try wilde weidekaas yet
>>521471070>wilde weidekaaswaar koop je dat, bij een boerderij ofzo?
>>521471197Should be available in the nearby city in a shop. But not all is.
>>521471197I don't know wilde weidekaas yet. Where.An anon said it
I'm still supplied don't need any
ze doen doelbewust germanen dwarszitte .de rotmof zijn en buitengesloten worden sijpelt nog steeds door
>>521464927ok
>>521471840
>>521472288>88
>>521472288Wat de neuk wil dat zeggen. Groningen stad is hier blauw. Wat is de legenda.
Lekker biertje.
>>521472979maar het is nog niet kerst
>>521472315
mensen moeten beseffen hoe erg de situatie echt is en snel, als t niet anders kan dan wordt bevel gegeven
met oud en nieuw gaan we alles kapot maken trouwenseendracht maakt kracht
Nieuwe traditie trouwens is 365 dagen per jaar de vlag eren
>>521473205Ook nog geen winter, maar was klaar met het herfstbier.
Leuk he hyperinflatiehttps://www.rijnmond.nl/nieuws/2105368/ahmed-en-ali-vrezen-slechte-tijden-op-de-markt-soms-leggen-we-geld-toe
>>521474057 >>521455728Zolang we dit in onze samenleving stemrecht geven, is het einde nabij.
>Ontwerp-Nota Ruimte legt afbraak van Nederland in een visie vast.Heeft Elze een punt of worden we weer bang gemaakt voor een of ander doel?https://degroteverbouwingvannederland.substack.com/p/ontwerp-nota-ruimte-legt-afbraak
>>521474194I want my ministryBut so far not accepted just consider me one of the posters. This aggression can and must be used in a better way.But apparently there is a blinding.If there is something everyone likes better. First the way in to it would have to be found.
op oud en nieuw allemaal lekker brand stichtenhttps://youtu.be/6lGGYC1-vRU?si=https://youtu.be/qLfS3wa3N7U?si=
>>521474658afbraak van NL is een feitWij hebben recht op dit stuk grond
vieze vieze vuile kanker politiciIn 20 jaar tijd niet 1 iemand die op zn borst slaat in de kamer en zegt' PAK DE WAPENS OP'
>>521474296Lekker belangrijk die vieze bruintjes, ga lekker terug naar je eigen Heimat.
>>521474831 (Me)Happy new yearHowever perhaps for next year what it is.What would everyone like better?It would have to be in those things I normally post.Like money, power, a cleansed region. Those things.
We gaan ons land herveroveren. Ja echt waar. Geloof er in. En de tranen vallen terug je ogen in. Als watervallen in het paradijs. Geloof er in. De strijd is al een feit. HOUZEE
>>521475060Can't repel them in a normal way as you say.They would have to obeyIf there is clear reason violence (...) it stops development other things that suit better.
>>521475280 (Me)No more as that anon said to repel them.Don't have te, ja even to word it, to
>>521475280Two really simple lawful steps:>Ban ritual slaughter>Ban genital mutilation The only reason this has not been implemented in Europe is because of Jews.
This thing about me.It would have to do with them that were there at the time itself.Be it from German side or any other side, how much they find it acceptable (...)Acceptable, let's say what happens, something like that
Links is de kanker van de samenleving.
vooral germaantje blijven pesten >>521475748ever heard this one story about one of them austrian bulls, a tiroller bull
What if they would support a violent new year?If bad quality it would be too instable for me to say it.
S4ngr
>>521476131What do you mean?Extremists everywhere. Things are too instable.>>521476162 longer story, no-one can derive conclusions off this without first talking to me
>>521476167Vieze aardappelen.
>>521476131Do you mean this is what I do?If so you would propagate 100% destruction. I would immediately would have to be against you as that is mad and reasonless.I am not a degenerate to (...)I only my wholeness
Kek, ik verlies alleen maar volgers op X. Kut platform. Vinkje ga ik dus nooit voor betalen. Desalniettemin kan ik blanje Zuid-Afrikanen waarderen.
>>521441928STRIJDERS
>>521476968BEESD STRIJDERS POSTER
>>521476607Misschien moet je minder zuur zijn, maar ik heb het ook hoor. Volgers worden gebanned of stoppen er zelf mee
Sommige mensen die komen echt helemaal in je zitten.Homo's zijn ook zo.Ik, persoonlijk heb nu in ieder geval nul wat dat zou moeten betekenenDoesn't in English this:Some people they, some sort of in you.Gays do a similar thingI personally zero what this would have to mean
>>521476375Yeah keep pushing itIts no longer containable so they give in let go, its normalized. Hold your positions redraw the lineshttps://youtu.be/bZ2FTFbBxwU?si=zV
>>521476162Als t goed gemoeg uit de hand loop draait t gelijk terug.ze janken ook weetje.. 3 autos in de fik en tis ineens dranmaVroeger was t gwn traditie, als ze dat beseffen .. komt t vanzlf terug
>>521476561Omdat je er niks van snapt pipo
>>521478092Both reason why I say >>521478007>I personally zero what this would have to meanAnd you say there is something I push. I don't pardon if I'm too quick to draw conclusions. But you said I against Germans
>>521476561dat gematigde gedoe bereik je geen ene kanker meeAl hadden we 10 jaar terug de boel voor eeen % afgebrand was de helft al herbouwt, hoop ellende gescheeld en eindresultaat +ev met wat er de laatste 10 jaar is gebeurd zonder enige halt, vorm van weerstandVaderland gozer. Beetje vuur. Komt goed.Wind doet die boompjes waaien
>>521478323>onlyIn its use of exclusively
Joden en flikkers uit je land verbannen is voorzichzelf sprekende mensenlijke natuur.Rob Jetten komt aan gelopenMark rutte, balkende, schooof Pffffff
>>521477322Ik ben juist heel positief. Ik doe alleen filmpjes met poëzie en een kleine hint naar nationalisme.
>>521456330>10 jaar na het bataclan: niet primair het jihadisme, maar georchestreerde massaimmigratie vanuit derde- en tweede wereldlanden bedreigt onze manier van levenFixed that for them
>>521479032>hint naar nationalismeZit je NatSoc dingen te palen? Zo wel helpt dat niet met je bereik, Xitter kan je veel maar daarvoor worden men wel nog gebanned/gederankd
>>521479412https://x.com/Baduh3nna/status/1988693881362481381/
>>521479487Ik weet niet wat daar bedoeld mee zou moeten zijnMaar ik als een schepping lichamelijkEn meer dingen en meer gevallen
>>521479846Minder drank voor jou.
Net wat ik bedoel met homo om zoiets te palenfuck EngelsJust what I mean by gay posting it>>521479958(>>521479846 I don't know what would have to be meant by that. But I as physically created...)I don't work this out. You're even called ,,anon''Jeez I'll try see if your words will carry such range in practice
>>521480244Waarom paal je in deze draad, niet Nederlandse anon, waarom ben je een vieze kanker fikker?
To say it in English apparently your arseholes
Dit had ons eerste en enige vieze homo minister mogen zijn, maar dat gunden ze ons niet eens.
Volgende biertje.
>dUiscqTC25 posts by this id.
>>521441928Hier is de formatie. Veel plezier!
>>521482415Nee, deze en ....
>>521482513deze.
Negerland.
>>52148386313 jaar een vieze kanker parasiet geweest en nu de autochtone bevolking gaan vertellen hoe zij zig moeten gedragen in eigen land. Die neger is de beademing van wat er mis is met dit land!
>>521484065*zich
,,The le Brave Resistance of '42 - '45''Where either would they, or are they me around
Vervloekt zij onze voorouders, die zich lieten leiden door hebzucht.
Tijd voor ern pannenkoek met spek!
wierd duk wordt betaald door israel
>>521486635Alles boven de besneden bruine piemeltjes van de mosselmannen.
Imagine letting your sons, daughter, wives, husbands being slaughtered all because of diversity. How fucking evil these people are. I hope their children or their grandchildren will be slaughtered by the ones who have been silenced for so long.
>>521487899spreek nederlands mongool. dit is nederland vieze buutnlander
We will prevail!Honore le chemin qui t’a formé, car au milieu de la fumée, des ruines et des doutes, une vérité demeure: ce que nous portons, nous porte. La tradition ne meurt pas dans le combat, elle y est forgée. Celui qui honore son origine ne craint pas la tempête, même en temps de confusion
>>521487991Commie, groninger.
>>521488077opkankeren vieze schizo buutnlander
>>521488156Speak English you Dutch Niggers!P.S. - Give our empire back and stop scheeming with the jews, they'll destroy you eventually.
Adolf Hitler had genetische afwijking waardoor hij mogelijk micropenis had, blijkt uit nieuw onderzoek | VRT NWS: nieuws They say he had a micropenis ..lol
isnt that ridiculous
>>521491764