- There are now checkpoints at Loosdrecht. Funny how that works while the borders remain wide open.- The regime wants to tax you for the CO2 you use — for example, heating and electricity. Resist and fight back.- People in Loosdrecht were pushed back in their own homes by riot police.- The occupied migrant barracks in Loosdrecht were set on fire after the invaders made death threats toward patriots. Police attacked the locals and firemen were prevented from stopping the flames.- AIVD glowies are investigating the organisation of the anti-AZC patriots. Keep it up — they are afraid.- Three riot police officers beat up one woman and broke her jaw.- A patriot who attacked the D66 office has been charged with “terrorism,” while Antifa thugs who attacked the FVD office received police guidance.- Trust in the politicians of the House is at an all-time low.- The AZC in Den Bosch was cancelled because patriots blocked the road. Now an explosive has been set off at the location.- Organise civic and civil resistance against the Epstein class: refuse them services — plumbing, renovations, electrics, fuel at the pumps, etc.- Screen-capture the faces of police who show up at anti-AZC protests. Put them on posters everywhere. Make them infamous. Do this to every police officer who threatens you. Ban them from your bars and restaurants. Refuse to fix their cars or their plumbing. Shun them completely and absolutely.- The energy crisis will be used as an excuse for lockdowns. Resist and use any means possible. Destroy cameras. Do not comply.- 78% of people worry about money according to a recent poll, destroying the narrative that “we have it so good here.” Children are literally sleeping in cars and garages now.- 18% are in favour of overthrowing the government system, and 6% even think violence is justified. We know now that: Violence. Works.- The political class is utterly incapable and feminized, they can’t get a single fucking thing done.
>>535130251Previous threads:>>>535121040>>>535056310>>>534990411>>>535121040
Die Jood Gidi Markuszower doet het wel slim. Hij zorgt ervoor dat iedereen woest op hem wordt, waarmee hij het ambtenarensysteem dat Nederland werkelijk bestuurt activeert. Daardoor voelen al die ambtenaren zich gepikeerd en laten ze uiteindelijk tóch alle Palestijnen toe. Wat sowieso al zou gebeuren, aangezien Griekenland gewoon zegt: “We do not pay debts.”
Wat voor rechten hebben wij als zoiets als dit gebeurt?
We wonen in een land waar je niet mag vissen zonder VISpas, maar waar je, zonder je te kunnen legitimeren, wel recht hebt op asiel met veel, heel veel privileges.
>>535130879Gewoon Wilders stemmen. De shabbos goyim gaat de buitenlanders er uit gooien, geef het nog 2 weken. Lmao.
>>535131079Welke Shabbos goyim dan wel? Het forum had nog iets kunnen betekenen, maar zoals elke jood... uiteindelijk kunnen zij zich niet inhouden en uiten ze hun eigen degeneratie.
Het waren de Russen.
>>535131815Dan kunnen we het argument bezorgde burger overboord gooien.
>>535131531Post ook even dat plaatje met Hiddema, dan heb je het hele shill pakket weer gepost. Moet ik echt meer 20+ Wilders plaatjes gaan palen met keppeltjes op? Waarom zou iemand op de meest anti Nederlandse shabbos goyim gaan stemmen omdat Thierry in het begin van zijn carriere wat fouten gemaakt heeft waar die duidelijk op terug gekomen is? De enige mogelijke verklaringen voor dit gedrag:1. Je bent een shill, daarom deze onlogische besluitvorming.2. Je bent om onduidelijke reden een Wilders fan en ziet daarom de feiten niet.3. Je hebt een extreem laag IQ en volgt gewoon wat de mediajood wil dat je volgt.Welke is het?
>>535131815>gebouwen vernield? Waar hebben ze het over?
>>535131997>mijn jood is minder als jood afgebeeld dan jouw joodNederlands rechts anno 2026
>>535132031Precies, dit. Dat brave joodje heeft anon meteen als Wilders-shill bestempeld. Totdat blijkt dat het zélf een joodje is dat gewoon een andere joodse partij prefereert. Wat een schokkende verrassing. Wat een diepe, diepe treurigheid toch, elke keer weer.
>>535131997Wat voor fouten Thierry ook heeft gemaakt (en dat zijn er wel een paar, ook 1tje met mij), de zionisten zijn de partij uitgetieft.Hij zei nee tegen de sluipjodenaar, en dat is ethisch zuiver.
>>535132007Waarschijnlijk het gemeentehuis in Loosdrecht, daar waren wat ramen gesneuveld.
>>535132465De ouders van Thierry's vrouw zijn joden, wat haar ook een jood maakt.
>>535132465Hij is geen volbloed Nederlander. Zijn vrouw is een jodin en daarmee zijn zijn kinderen ook joods. Wilders is een bastaard, net als Jetten. Wilders’ vrouw is een jodin, ze hebben geen kinderen, alleen katten. Wie houdt wie hier eigenlijk voor de gek? Domme Hollanders.FRYSLÂN BOPPE!
>>535132487Lekker ophitsend om dat vernielen te noemen
>>535132374Hitler was zelfs een joodje, het gaat al zo lang zo.
>>535132970>vernielenVan een gebouw.
>>535133042Daar zijn ze goed in het manipulatief aandikken van situaties die niet in hun straatje passen.
>>535131027Hallo Ben Vissen. Groetjes, Hitlers fan.
>>535132738de fnp zijn linkse larpers tho
>>535133533Klopt, de Friezen zijn niet gek. Daarom gingen de meeste stemmen naar LNF. Die Soepboer is gewoon een opportunist (als je eens wist wat hij vroeger allemaal uitspookte).
>>535133883>"Goedendag meneer, wij willen u graag een drugstest aanbieden">ja druk druk ik heb het druk daaaag
>>535133239Je zou ze als protesteerder eens moeten aanklagen voor smaad
Staatsgeforceerde 'smeltkroes'........................................ -> .alles wat nu gebeurt is de historische uitzondering
>>535131881Nou veel + punten voor de Russen dan maar als onze overheid hen markeert als Hollands nationalistich.Als het vinden dat de politieke loop van de afgelopen decennia niet gunstig is geweest voor het land en volksbelang mij staatsgevaarlijk maakt o.i.d.. Graag!Ik ben niet radicaal maar ouderwets normaal.Nee.. Het zijn de Russen.. Geloof je het zelf. Die lachen zich rot. Ze hoeven niks te doen, volkeren komen in opstand tegen dystopisch wanbeleid en men wijst met het vingertje naar andere landen haha jahoor
https://youtu.be/_od2ckhJ--I?is=https://youtu.be/V1tMvHZhTUE?is=
Hoe houden ze het eigenlijk vol? Wat voor mentale acrobatiek word en gevoerd en houden ze hoog..Nederland bestaat niet meer over 20 jaar.
>>535130251> - The regime wants to tax you for the CO2 you use — for example, heating and electricity. Resist and fight backThat was a dangerous conspiracy theory just a couple of years ago
Nederland 30 jaar terug > nu.chapeau . Vooral weg kijken, geen verantwoordelijkheid nemen.we moeten alles maar gewoon normaal gaan vinden ofzo..Nederlandse jongeren zien indentiteit, tradities, cultuur, vrijheid en veiligheid met een rap tempo onder hun voeten verdwijnen. Alles wordt hen afgepakt.
please goyim stop noticing
https://indepen.eu/aivd-doet-verwoede-pogingen-om-burgers-te-criminaliseren/
>>535132487>PicWat een schijt plek is dat zag een gekke pool met een mes een paar ukros achterna aan het rennen vorig jaar precies voor kraznapolski
(((Rechtse partijen))).
Wanneer is het behartigen van het landsbelang ooit taboe geweest? Vaderlands trots uit den boze..Het hijzen van de eigen vlag misdadig?Were under siege.. !de 500 jarige oorlog.Infiltratie, incompetentie, en verraad!
>>535137149>I make you a curry you can’t refuse
>>535133815>liberaalgadsiedarrie
>>535137090Elk jaar is er weer ophef over het monument, maar wat ze gemakshalve dagelijks "vergeten" te vertellen, is dat het NATIONAAL MONUMENT elke dag wordt onteerd. Dagelijks zitten er bruintjes en blanken op die totaal geen enkel respect hebben. Lekker in je Aldi-tas je Schultenbräu opzuipen of je wietje tikken met je broccoli-kapsel. Dit land is één grote open wond, bestuurd door slechte heelmeesters.
..Alle Lof en Glorie voor onze helden die de komende jaren zullen sneuvelen in de Strijd.De Eer komt hen toe.Sterven of dood, maakt niet uit.Houzee kameraden !
>>535130879what the vibranium are those shields made from?
>>535137498De meesten stemmen nog steeds trouw CDA. Frieslân is al een tijdje verloren. De meeste woningen en boerderijen worden tegenwoordig opgekocht door Randstad-figuren. Daarna gaan ze klagen over de taal, de stank en het lawaai. Vervolgens stemmen ze vrolijk voor AZC’s om daarna gewoon verder te kunnen klagen.
>>535137731Braided willow branches or rattan, essentially a form of heavily reinforced wickerwork. Internationally, these are often referred to as “wicker shields.”
>>535130879Wat mij eigenlijk steeds meer verbaast, is dat de politie in dit land helemaal geen enkele identificatie draagt, op wat gekleurde velcro na. Voor de rest helemaal niks, laat staan die gemaskerde hooligans van de ME. Hoe is dit eigenlijk wettelijk geregeld in Nederland?
>>535138879Het zijn eigenlijk Russen, dus voel je vrij op er een drone tegen aan te vliegen.
>>535137911Zeeland knows all about complaints about the language and disrespect towards them.
>>535130251Kill every single disgusting kikelover in your country, mutilate the zionist entity in your midst
>>535138879als je vraagt om legitimatie dan moet een ambtenaar zich legitimeren bij de politie moet de agent de politiepas tonen
>>535139031Zo'n kikkerlandje, maar ik ben volgens mij nog maar één keer in Zeeland geweest. Het volk uit Limburg kan ik altijd wel waarderen.
>>535139430That would mean all representatives of the House.
>>535130661
SINTERKLAAS TRADITIE
>>535139870https://www.amazon.ca/Grandfathers-House-Rien-Poortvliet-1988-10-01/dp/B019NDU356> Dit is een heel goed boek; hij kwam uit bijna dezelfde plaats in Zeeland als mijn familie.
>>535140728Hoest met de bruintjes bij jou in de omgeving dan? Ik weet dat Canada tyfus groot is, maar in de grotere steden is bijna geen blanke meer te zien. Een beetje hetzelfde als hier in de randstad.
Durf te doen. Wees. Besta.
nikker vrij Nederland
>bruintjes
>>535141333Het is hetzelfde, het is triest: Vancouver en Toronto zijn zo multicultureel dat je in het centrum bijna geen Engels meer hoort. Er ontstaat een conflict tussen de steden en de plattelandsgebieden waar de blanke bevolking naartoe vlucht.
De Eer, de Trots.Wij gaan hier niet over..HOUZEEEEE
HhHhAKKKEEENNNNNZZZzzZzAAaGGEENNN
Met al die criminaliteit in Canada zie je nooit een Nederlander in het nieuws komen omdat hij ergens een schietpartij heeft veroorzaakt. Maar de afgelopen decennia hebben ze de immigratie uit Europa sterk aan banden gelegd.
>>535141703>Er ontstaat een conflict tussen de steden en de plattelandsgebieden waar de blanke bevolking naartoe vlucht.Kek, Precies hetzelfde hier. Het conflict ligt dan niet bij de bruintjes, maar bij de blanken die het weer te veilig en te blank vinden en daarom de bruintjes uitnodigen, zodat ze weer kunnen klagen. Dat volk is net als Eva uit de Bijbel: het idee dat het nooit genoeg is.
waar ik woon, bestaat de bevolking nog steeds voor 98 % uit Europeanen . Ook hier wonen inheemse volkeren.
>>535142683Inheemse volkeren hebben recht op hun eigen land.
dat is ingewikkeld, ik ben hier geboren, misschien ben ik nu ook wel inheems.
>>535143150Nee, dat ben je niet.
>>535143737Go suck a Turkish dick
>>535144379Jij moet terug naar India.
>>535144974Your understanding is very limited from windmill land.
>>535145199Nee, het is mijn enige recht om te overleven in mijn eigen land. De retoriek van Amerika, Canada, Australië, Zuid-Afrika en Nieuw-zeeland vernietigd dat recht. Alle blanken dienen terug te keren naar Europa en alle niet blanken terug naar hun eigen land!
>>535145199Canada is zo groot dat je het land kan delen met inheemse Amerikanen. Ook hebben zij niet uw steden gebouwt.
"je leeft in een smeltkroes""je bent een homo erotisch meisje"
zorg dat ze denken "jongens doe dit nou niet"
Suid Park
Hahaha ze hebben een vlag met south park eropdas nou echt humor man
vieze vuile kanker nikkers
>verbrand 2 struiken>volksopstandboomer
die nikkers vespreiden ziektesvies smerig volk is hetonze vrouwen worden gedrogeert en verkracht. Wss schamen ze zich + cognitieve dissonantiestaatsgeforceert.Ze lopen allemaal met aapjes ronddat soort vrouwen en zwarte nikkers kapot makenkanker op met je 'van kleur'Wij zijn van de grote slacht.We komen massa moord brengen.Holland Houzee
>>535130251>- The regime wants to tax you for the CO2 you use — for example, heating and electricity. Resist and fight back.>Resist and fight backHell no. Let it fuck itself without the black period mark
>>535148495kleuterklas politie staatAl hun gegevens zijn bekend. Ze hebben nog ff de tijd hun intentie te laten zien.Zulk hoogverraad is een zekere dood. Wat er in deze tijdenen gebeurt is ontoelaatbaar.We moeten het allemaal maar normaal gaan vinden ofzooptyfen opkankeren
>>535148706nederlands, alstublieft.
>>535148784kanker op met je regeltjesje kan niet eens meer vrij normaal Hollands sprekenis een psychisch mankement, of zou intellectuele onkunde zijnWeet je wat Nederlands is? Nee want dat ben jij niet. Het land kent ons beter dan zij ons hebben leren kennen. En het land moet hen niet. Woj syn hier al voor t schrift.De jongens uit de mijnen die standaard het gezag ondermijnen.Omdat het ons land is.
>>535149045meneer spreek aub nederlands en coherent
dit dat dus zo & zo
>>535146131>ik kan me niet verheffen over bruintjesTriest maar sleur ons er niet in mee
TURKEN ERINTOKKIES ERUIT
>>535149098Cope, is allemaal prima te volgen
>>535149229moet wel zeggen dat het boomer gehalte best hoog is onder rechts
>>535149267ga jij dan maar lekker converseren met schizo anon die elke keer de draad verkankerd
>>535149320Jij reageert op hem
>>535149344en jij reageert op mij
>>535149363Wat wil je daarmee zeggen? Ik mag toch wel zeggen dat je reactie pure coping is. Je wilt hem de mond snoeren maar hebt geen argumenten dus ga je hem maar op een mogelijke onzekerheid aanpakken. Want in de pure Nederlandse patriotische beweging wordt de Nederlandse taal hoog geschreven. Flikker op kansloze rukker. Beetje zeiken over iemands zijn nederlands en dan zelf niet de fijne regels volgen.
>>535132738How do you not get depressed with the flatness, the dykes, the barrens, the flat skies, the same exact scene everywhere you go. The UK depresses me enough as is, for instance, the east midlands and much of the North resembles the NL exactly in this way. How do you cope with this? Furthermore, how do I cope with it?
>>535149556copen met wat dan precies? dat ik niet elke keer deze zelfde schizo mongool in de draad wil?
>>535130251BASED
>>535149320vind t anders redelijk helder waarheidsgetrouwe klinken>>535101548
>>535130251Reminder it’s cold outside :-cover you face - put thick gloves -enjoy the view, don’t take your phone
>>535149892hier gaat ie weer. compleet niet coherent
De harde kern. De ondergrond.
Wij doden en moorden voor Holland.
:)
>>535150262Hé zeg dat vind ik helemaal niet gezellig
Zielenjagers NederlandHaHahHahHAhaHAhaShow me your warface
>>535150657>Show me your warface
de tering naar de nering zettenEr moet gas gegeven worden.
Wij zijn gezonden door Heer Himmler en Heer Hesskindjes stout? stuur ze naar Mengele
>>535149780It feels like home so i like it. I think our country is beautiful. I'm also yearly on vacation to Switserland where i can enjoy the mountains
Why are the dutch so based?
>>535150832AsmonGold not like this.
When was the last time commies shouted ACAB? They don't shout it anymore because the cops are really bastards now, just like them.Total Cop Death
>>535149780It has its charm. There is a bicycle path here that goes over a dike and you see all the farmland in the vicinity, with little waterways, rows of trees...yes maybe it's not the Alps but I don't think it is ugly
>>535149783Copen met het feit dat je geen tegen woord kan bieden. Als je niet zo achterlijk was had je dat uit mijn comment kunnen halen.
>>535152018>>535151698No its not ugly, i would not define it this way. I would prefer it to the Alps or hills, since im sick of those things too. Im just sick of it all to be honest. I cannot enjoy hills, I cannot enjoy flatness. What I need is flatness with more trees, and smaller 'run off' areas. Perhaps Friesland will solve all my problems.
>>535152188You need weed
>>535152188Go to de Achterhoek
>>535152321>You need weedI cant take it anymore, too much gut motility issue (slows down my shits, constipation, etc). Can not smoke, vape, or even eat the stuff. I cant vape CBD either, my lungs have given up after 10 years. I would like to grow it for a hobby passion, that for me is more fun.
>>535152489God does not want you neer him. What have you done in life?
>>535152452Now if you go around Friesland on google maps, you can drop a pin in most places around here and get a vibe for what im looking for. Leeuwarden captures the best of Utrecht, but with less Niggers and Moroccans. I hear people in the North are pretty based and friendly.>>535152746>God does not want you neer him. What have you done in life?Well, im just thankful to God that I can live one more day to physically prepare myself better for the coming civil crisis of the UK. You have actually no idea how bad things really are.
>>535153086Friesland also has their own funny little language that's the closest related living language to middle-english
>>535153086I worked in Leeuwarden for a few weeks, it's alright. But my colleagues got pissed off because I didn't speak Frisian with them. Buncha wankers.
>>535149780Scotland is one of the most beautiful place on earth