Ik ben naar een nieuw buurt verhuisd. Vandaag heeft een buurman op straat mij aangesproken dat hij het niet lekker vindt dat ik binnen mijn eigen thuis naakt rondloop. Ik wist het niet wat om te zeggen want:1. Ik was geschokt dat iemand zich met mijn leven bemoeit en door mijn raam kijkt2. Ik had een katerIk woon op de vierde verdieping, dus het is niet alsof je alles makkelijk vanuit de straat ziet.Wat kan nu gebeuren? Kan hij mij aanklagen? Kan ik hem aanklagen dat hij inbreuk maakt op mijn privacy omdat hij door mijn raam kijkt, met zijn klacht als bewijs?
>>21635278Zeg maar dat hij zijn gordijnen dicht doet als het hem niet bevalt.
Wtf, OP. Je zit gewoon in je eigen huis op de vierde verdieping en deze gluurder heeft het lef om te klagen? Laat hem maar dealen met zijn eigen issues. Jij bent niet degene die hier fout zit.Nee, hij kan je niet aanklagen, tenzij je met een laserstraal naaktbeelden op z'n woonkamerprojector beamt. Gewoon in je eigen huis zijn is geen misdaad.Jij hem aanklagen? Technisch gezien misschien, als hij een patroon van creepy gedrag laat zien, maar daar win je hooguit een buurtsoap mee.Beste oplossing: Gordijnen als je geen zin hebt in gezeik. Maar eerlijk? Gewoon lekker doorgaan. Als hij nog een keer wat zegt, vraag hem waarom hij überhaupt naar binnen kijkt. Zet hem schaakmat met z'n eigen gluurgedrag.Tldr: Jij doet niks fout. Laat hem zichzelf maar verklaren als de officiële buurtvoyeur.
wtf notjustbikes told me they only ride bikes in the netherlands
>>21635278Moedig hem aan om ook in zijn blote biemel rond te lopen. Dan heft het elkaar op. Allebei blij.
>>21635529lol no he didn't https://www.youtube.com/watch?v=d8RRE2rDw4k
>>21635514>Maar eerlijk? Gewoon lekker doorgaan.>Tldr: Jij doet niks fout. Laat hem zichzelf maar verklaren als de officiële buurtvoyeur.Bedankt. Ik ben niet op de hoogte met de (culturele) regels en daarom wilde vragen wat men denkt.
>>21635278Du bist ein DUMKOPF