[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip / qa] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International


Thread archived.
You cannot reply anymore.


[Advertise on 4chan]


File: axUjhiS.jpg (185 KB, 564x852)
185 KB
185 KB JPG
Kjærlighets-utgaven.

Forrige:
>>200046739
>>
Jeg tar denne. Andre er ikke legitim.
>>
>>200055792
Dette
>>
>>200055657
Bokstavelig talt meg
t.hadrian
>>
Hvorfor skriver ikke nrk mer om utøya og hvor fæle høyreradikale er i dag??
>>
>>200055657
Pakkiseksen og jeg brukte Hitler som trygghetsord i senga.
>>
Tenk å ikke føle seg som en noen vil ta livet av

Kunne ikke vært meg, jeg er jo et forferdelig menneske med høyreekstreme predisposisjoner, til og med det offentlige vil at jeg skal ta livet av meg
>>
Gutta vi må kjempe enda hardere mot ekstremisme, ikke nok av dem har tatt livet av seg
>>
Hun knekker en øller
>>
>>200056134
ta på gress
>>
Vasker du håret?
>>
Søte fregner
>>
>>200056342
Er noe engelsk ved det, hadde fregner da jeg var yngre, men nå er de borte. Synes fregner gjorde jenter søte, men på meg selv synes jeg det bare var rart
>>
File: unnamed.jpg (210 KB, 1027x689)
210 KB
210 KB JPG
>>200055903
Du er kjendis nå.
>>
Daniel elsker sort pikk i ræva og spise krempai fra mor
>>
nå har vi mongoene/utlendingene i en tråd og oss kule i denne tråden, men dere autister vil ødelegge det fordi
>RÆÆÆÆL DET KAN BARE VÆRE EN TRÅD
>>
Klarer ikke en gang å bli bedugget i dag
>>
>>200056495
trådautistene bestemmer ikke hvilken tråd som blir slettet eller når det skjer
du får klage på vaskedama spdm
>>
Innafor å sette en gul brevdet-lapp på pcskjermen til en kvinnelig kollega og skrive "Hanne er en jævla psykobitcj!"? Hun kommer til å klikke og bli helt vill og lage en så stor scene at hun får sparken



[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.