[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip / qa] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Name
Options
Comment
Verification
4chan Pass users can bypass this verification. [Learn More] [Login]
File
  • Please read the Rules and FAQ before posting.

08/21/20New boards added: /vrpg/, /vmg/, /vst/ and /vm/
05/04/17New trial board added: /bant/ - International/Random
10/04/16New board for 4chan Pass users: /vip/ - Very Important Posts
[Hide] [Show All]


[Advertise on 4chan]


File: 1691437876699514.jpg (1.72 MB, 2048x1365)
1.72 MB
1.72 MB JPG
Flomutgaven
Forrige:
>>202083108
>>202083108
>>
File: 1679766685785299.jpg (59 KB, 960x826)
59 KB
59 KB JPG
>>
>>202096494
fy flomme
>>
File: Dr.Grønntommel.jpg (60 KB, 500x500)
60 KB
60 KB JPG
Skulle ønske jeg kunne kjøpe cannabis på polet, men nei, ikke i Støres Norge
>>
>>202096793
Ikke vær neger
>>
>>202096977
Det er jo derfor jeg vil kjøpe det lovlig slik at jeg slipper å være en kriminell neger som støtter kriminelle negere
>>
>>202097022
Hasjis er for negroider
>>
>>202097098
Hvilke rusmidler er for hvite menn da?
>>
>>202097226
Ketamin, flein, makkashakka, og kola.
>>
Jakob fikk egypterne til å føle seg uvelkomne i sitt eget hjemland, og gud sa jo så til jødene at det ikke var noe kult. Men likevel finnes det mange jøder som gjør slikt den dag i dag. Offermentalitet er en helsikes droge. Ikke glem at det også finnes jøder som er baserte.
>>
>>202097335
Nevn én
>>
>>202097353
https://www.carousel.blog/p/address-on-jewishness
>>
>>202097276
Høres skummelt ut, jeg vil bare slappe av og drikke energidrikk og spille WoW, fåvæ
>>
Er du usikker på om bhardsjen din er sunn?
Det er nemlig veldig enkelt: det følger samme regel som egg. Hvis den flyter, er den sunn. (Både bhardsjen og egget har en ren sjel med sunne molekyler som flyter opp mot himmelen).
>>
Dere vet når dritten blir sånn klebrig og lim-aktig og man ikke klarer å få ut alt, sånn er min nå og jeg er jævlig lei av det
>>
>>202097446
Du om det, tjommilommi
>>
File: Globalistisk-imperialisme.jpg (2.22 MB, 1492x2047)
2.22 MB
2.22 MB JPG
Jeg blir å provosert når venstresiden sier at "det ikke skjer en erstatning". Det er bare å gå ut på gata og bruke øynene for å se det. Innvandring og asylsøkere har blit et geopolitisk verktøy for å svekke konkurrenter. R*ssland sender masser av ulovlige innvandrere gjennom grensa til hvite-r*ssland, for å svekke EU. Det skaper ikke mye tillit hos øst-europeiske stater, når EU ignorerer dette. Islamistiske stater i Midtøsten fjerner minoriteter fra landene sine for å samle makt rundt et folk, for å danne nasjons-stater. Demokratene i Amerika retter et blindt øye mot den overveldende og ulovlige innvandringen som skjer ved sør-gransa. Demokratene ønsker å fylle de konservative sør-statene opp med Meksikanere. Meksikanere som er med på kultur-krigen, som er med på minoritet-underkastelse, som ikke identifiserer seg med amerikanske verdier, som er for økt innvandring og som STEMMER på venstresiden. Norske politikere er maktesløse mot innvandringen. De kan ikke beskytte den Norske nasjonale identitet, Norsk kultur, Norske verdier, Norske interesser, Norsk mentalitet, Norsk utseende, m.m. Vår suverenitet er i henda til udemokratiske internasjonale selskap/institutter, og disse instituttene har ideologiske og politiske målsetninger som svekker Europa. Våre politikere kan ikke innse dette, dette går imot deres sentimentale-retorikk.
>>
>>202097618
Det skjer ingen erstatning, fordi vi har definisjonsmakten. Okei?
>>
>>202097618
>*
>>
Tror dere mallpa fikk sparken fra den nye jåbben sin?
>>
>>202097660
hfbs fåvæ
jbs
>>
>>202097618
Bra brev
>>
Offentlig melding: Stor forbokstav brukes kun på navn; ord som "norsk" og "nordmenn" skal ha liten forbokstav. På engelsk er det dog annerledes.
>>
>>202097964
fy faen
>>
>>202097964
Snill og flink som lærer opp PST-agentene i korrekt Nåsjk
>>
Har noen i regjeringen nevnt noe om at twitter er bannlyst i Brazil?
>>
>>202098389
Kvitre er eid av nynazisten Eilert Musk, så det er en bra ting at Brasis befolkning ikke kan ytre seg på hans plattform.
>>
>>202098542
At de velger å ta kampen med twitter skulle bare mangle, plattformen har blitt til total dritt og du trenger ikke bla lenge før du får verdiløst piss fra griftere som av en eller annen grunn blir promotert ekstra.

De mangler helt klart tiltak mot misinformasjon. Det sagt så har Twitter fortsatt noen av de beste hodene som delere mye smart, men du finner de ikke i Elon sin råte...
>>
>>202098389
>twitter
>Brazil
>>
Lurer på om det var USA som fikk Twitter/X blokkert i Brasil.
>>
Det som skjer med twitter er akkurat som det ser ut

Elon bruker hele plattformen for å promotere personligheter som hører til maga økosystemet og all den verdiløse dritten som henger med, åpenbart at han aktivt jobber mot å drepe det han beskriver som "woke mind wirus".

Men liksom, er jo Elon og gutta har et virus på gang selv, og du kunne like gjerne kalt det woke gitt hvor mye av den bevegelsen lever på hundefløyter og en tilnærming til livet som er helt jævlig. Halve plattformen har blitt sånne sjelløse AI postere som gjør alt for å virke så jævlig proffe, men de dytter bare dritt kamuflert som noe halvsmart.

Verdt å nevne at den idioten klagde på botter men fy faen bot problemet er 1000x verre nå enn det var før
>>
min drøm...
min kjærlighet...
>>
>>202098957
Musk er anti-kommunistisk. Mange ser at han belyser viktige politiske begivenheter som har stor betydning for landets framtid. Klart det er schizoer her og der, men folk flest er klok nok til å skille mellom hva som er vås og hva som er vesentlig.
>>
>>202099156
>men folk flest er klok nok til å skille mellom hva som er vås og hva som er vesentlig.
Du, 2015 ringte, de vil ha tilbake kronikken sin
>>
>>202099205
Hva er fornuftig holdning i 2024 da?
Kan vel finne meg i stadig forfall i et par århundrer hvis det er det som må til, men det hadde jo vært kult om våre barn hadde noe å se fram til.
>>
>>202098952
>Twitter
>>202098957
>twitter
>woke
>AI
>AI postere
>bot problemet
>>
>>202099315
Hvilket forfall? Det største forfallet jeg klarer å se er i kritisk tenkning og en eksplosjon av bedritne innflytelser som sier at vi er i forfall.

Ellers så lever folk jævlig godt, forbi at den offentlige samtalen har blitt mer tilbakestående enn vanlig.
>>
Har 4-5 jenter som løper etter meg hele dagen på jobb og skal gi meg klemmer og sånt
Én hevder faktisk at jeg tilhører henne
Eneste problemet er at de er 3-4 år!!!
Hvorfor kan ikke jenter i tyve-
årene være slik?
>>
>>202099536
Til sammen blir de 20 år
>>
>>202099536
Husker hun jenta jeg var fadder for i barneskolen, hun var 6 og løp etter meg hele tiden. De andre fadderene ga faen og ba barna være for seg selv, men jeg hadde ikke hjerte til å si det til henne så vi hang vel et helt år i friminuttene. Hun skrev kjærlighetsbrev og greier, da var det på tide å si ifra.
>>
når barnehird?
>>
https://www.vg.no/nyheter/i/gwv8vJ/tiltalt-for-gruppevoldtekt-paa-bursdagsfest-de-var-venninner

>Det ble blant annet brukt en vibrator, ifølge tiltalen. Vibratoren var en bursdagsgave hun fikk samme kveld, får VG opplyst av Stallemo.

Tvangsnyting er IKKE greit! Putt de i kasjotten.
>>
>>202099470
>den offentlige samtalen har blitt mer tilbakestående enn vanlig
Eliten er mer løgnerisk. Vi lever i et møysommelig håndtert forfall som følge av en befolkning som preges mer og mer av dysgenesi. Vi har det bra nå, det er jeg enig i, men hvor lenge kan det opprettholdes med moderne fødselsrater. Jeg holder en knapp på 6 generasjoner med forfall fåvæ. Det vil være til det beste for menneskeheten så fremst vi ikke utslettes av radikale.
>>
>>202099536
Så min niese i helga. Hun er 2 og et halvt. For en gledespreder
>>
>>202099823
>tømme tisseflaskene
>Fylte 3 bøtter
?????????
>>
>>202099823
Hvor tømte du de ut i?
Hvis du har toalett, hvorfor ikke bare bruke det.
>>
>>202099823
beskriv lukten
>>
>>202099823
>Gutta, jeg bestemte meg å tømme tisseflaskene mine. Fylte 3 bøtter men er ikke ferdig
Ikke vær feig
>>
innafor å lage kaffe?
>>
>>202099915
Er du fiskekake&appelsinanon?
>>
>>202099977
J-ja



[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.