Zo kom tot rust. Vertrouw u aan de nacht,te slapen gaat nu alles op de aarde -en geef verloren wat uw hart bezwaarde,langs verre stromen wordt het thuis gebracht.Zo kom tot rust - en hoor naar het gestadigruisen des levens. Al wat is geschapendoorwoont het, aan zijn hartslag moogt gij slapen:Ook in u zelve arbeidt het gestadig.Zo kom tot rust - en vindt de diepe dalenvan slaap. De sterren gaan, de waat'ren stromen;zo wordt dan op hun ritme mee genomengerust.- Nog wacht de nacht: uw ademhalen.
>>204521888 (mijn getallen 'k zei het al eerder)>>204521506Doe maar wel
Altijd maar die wijven
>>204521013 (Ik)>>204521110>>204520654Wat deze anon steeds doet, met wat ik weet. Ik herken het als professionele en stelselmatige tegenactie op bepaalde dingen van mij, wat iedereen wel begrijptIk concludeer dat dit niet meer normaal is. Dit is geen incidenteel iets meer zoals het zich steeds voordoetMaar als andere anons mij meer aanmoedigen, dat soort dingen dan is het geen probleem meer
>hollanders betalen 130€ per maand voor zorghahaha
>>204522343De nos zei dat het naar 156 gaat
>>204522559je zal er maar wonen
>>204521026Voor echte christenen is iedere dag zondag>>204521848Ok, je stemt in met de hele homosexualiteit te beëindigen? (in deze draad)Maar ik zie het mijzelf niet echt >>204520445>>204520535>>204522175sieg heil vrien>>204521506Ik wil het wel zeggen. Maar Napoleon was een neger uit Corsica. Net als Wilders en BaudetNiet dat dit betekent dat het verkeerde aan de hand is op wat voor moment dan ook. Maar alles zal feitelijk moeten functioneren
hoe betaal je zorg en huur met een uitkering in Nederland? dat is al 150% van je budget
Als iemand iets wil dat ik doe of hoe het ook zeihttps://discord.gg/xwv3BHMy
>>204522787ZorgtoeslagHuurtoeslagArme mensen krijgen alles voor niks en wij hardwerkende modale loonslaven moeten alles betalen
>>204522812kheb da ni discord kom daar ni te veel nicknames enzo ben liever anonymous
>>204522889Of hier of email als iemand dat wil of (...)
>>204522876kan je een uitkering krijgen in Nederland als je een eigendom volledig bezit?
Frits de Finse draad mist je ze willen meer van je wijsheden horen
>>204522934frits zit graag in /brit/ geloof ik
>>204522934Ik moet eerst mensen in lage landen draden vinden -op zijn minst-Hoeft niet heel veel mensen te zijn. Verder weiger ik niemand...Wie of wat je ook bentDat om te beginnenVerder daarna mensen uit andere landen als je begrijpt wat ik bedoel? Ik kan dit niet alleen gaan doen. Weet je wel hoe k*nker groot dit isOokal wil je alleen maar een beetje gaat chatten ergens
Ik bedoel inhoudelijk. Ik moet echt eerst even praten met mensen over dingen.Mijn uitgangspunt is gewoon gezellig, ontspannen en bij gelegenheid.Iets, niemand heeft in wezen iets beters te doen dan dat in hoe alles nu is voor iedereen in het leven>iedereen
>>204523360incoherent
>>204522876ze laten de middenklasse overal voor betalendop is trouwens ook niet meer genoeg na de 40% inflatie van afgelopen 5 jaar>>204522915dat kan alleen als je huis niet meer dan 70k meer waard is dan de waarop de belastingdienst het waardeerten dat is een zeldzaamheid
>>204522934Ik bedoel laat mij zien dat ik het vertrouwen heb en hoe je mij wilt hebben en hoe je jezelf wilt hebben.Dan zou het leuk kunnen zijn voor wie meedoet.Er zijn ook andere plaatsen hier op 4kanDan kunnen we even kijken wat het is allemaalMaar luister, wat heel belangrijk is, is dat wie dan instemt hierover allemaal, dat het dan voor die persoon werkt.Ik bedoel het eind doel is dat iedereen de furer isVoor mij werkt het ook niet om een soort van een uitgezonderde positie te hebben (...) hoe zeg je dat? En in feite voor niemand. Dat is waar het naar uitziet. (Kijk maar naar de kritiek op de democratie)Wie wil mee een keer naar de Finse draad?Nu is het zo dat ik dat alleen doe als ik gezopen heb met cannabis [meer as 1x cannabis met drank, pas op, daar kun je echt heel pijnlijk hard van over je nek gaan]
>>204523404Goed, paal 1 of andere uitleg wat je bedoeltHier kan ik niets mee
>>204523568 (Ik)>Nu is het zo dat ik dat alleen doe als ik gezopen heb met cannabisKan ook zijn dat ik er nooit meer heenga. Met drank enzo, dat is heel willekeurig
>>204523561>>204522915Ja, onder de werknemersverzekeringen.
In feite zou wie wil het NU moeten zeggen want een andere keer is niet meer te zien wie of lastiger wat nu gezegd is. Niemand heeft hier een naam. Maakt niet uit, maar en/of een andere keer zou ik er opnieuw naar kunnen verwijzen
fritsie, houd jij de draad levend vannacht?mercikes hè!
Vous avez mangé le caca?
ça ne sente pas très bien
parce que ça vient du cul
Wat betekent het als een meisje tegen je zegt dat ze zachte schaamlippen heeft?
>>204524156?dit snap ik niet
>>204524633Of je de draad levend houdt vannacht (bij voorbaat dank)
Bij mij alle respect voor wat wel goed functioneert. Maar het is zeker dat de meerderheid, zelfs iedereen niet tevreden is met hoe alles is.Als het hier niet op de juiste manier uit kan komen wat het wel is, waar wel?
Hier zouden we elkaar kunnen leren kennen. Ook internationaal en verder zien wie instemt
Wie interesse heeft. Het gaat er niet om er verplicht bij te blijven. Als gewenst kan ook zijn dat zaken naar anderen gaan. Het gaat erom bepaalde dingen te ontwikkelen en beginnen
>>204524322>>204524441>>204524480WALEN GO HOME
>>204524322>>204524441>>204524480Welnee Nederland is echter <3 <3 voor Wallonië
>>204524757Hoe was het in engeland? Was je op vakantie? Met vrienden, familie of alleen?
>>204524322>>204524441>>204524480Komen jullie ook echt uit Wallonië? En spreken jullie alleen Frans?google translateÊtes-vous vraiment wallon ? Et vous ne parlez que français ?>>204524883 (Je)Et bien les Pays-Bas c'est <3 <3 pour la Wallonie
>>204524964goedverder wil ik er niet echt opin gaan
>>204525075Oké Dacht dat je elkaar beter wilde leren kennenKrijg de tyfus dan maar
>>204525024 (Je)Oui, et si les Wallons voulaient aussi poster ici ?
>>204525108Ouais, tu veux que je fasse tout en premier. Et comme je suis toujours poursuivi par quelque chose ici.
>>204525108Jah, jij wilt dat ik eerst alles. En hoe ik hier steeds achtervolgd wordt door iets. Goed, jij ziet dus wel iets in de dingen die ik zeg?Waarom zou ik eerst meer over mijzelf moeten vertellen
>>204525218Je wilt elkaar beter leren kennen zeg je maar vervolgens kan je geen normaal gesprek voeren.Wees dan consistent een geef de ander een kans om je te leren. En toon eens wederzijds intresse.
>>204525327Hoe wil je elkaar beter leren kennen als je niks over jezelf wil vertellen?>Jah, jij wilt dat ik eerst alles.Ik snap niet wat je hiermee bedoelt want de zin is taalkundig gezien incompleet, ik kan er dus niet inhoudelijk op in gaan totdat je de zin afmaakt.
>>204525343Goed, die interesse heb ik. Hoe bedoel je dat ik dat toon? Bijvoorbeeld gewoon gezelliger op bepaalde punten. Dat ik dat zou moeten doen. Of, ja van die dingen als je begrijpt wat ik bedoel. In de loop van dingen. Of wie wat wanneer wil doen in de draad of wat stoort
>>204525422Gewoon een normaal gesprek zoalsHobbiesJe thuis situatieWerkRelaties HuisdierenIntressesNormale dingen dus
>>204525469Ik snap jouw intenties niet.>>204525327 (Ik)Ik weet gewoon dat dit voldoende duidelijk is. Het is heel storend steeds op je woorden gepakt te worden op die manier. Naast dat altijd achtervolgen wat ik zei >>204525469Maar jij hebt dus wel interesse?
>>204525469Hoe zou ik jou vertrouwen anon, dat jij echt gewoon dat wat ik voorstel (gezellig)Als geen reactie of een heel onvriendelijke reactie hierop>>204525762
>>204525762Mijn intentie is om je beter te leren kennen, aangezien je zelf aangaf dat je daar behoefte aan hebt>Het is heel storend steeds op je woorden gepakt te wordenHet is heel storend om met iemand te praten die continu tegenstrijdige berichten stuurt (vaak in wartaal)
>>204525860Een reactie als dit vind ik erg opgewonden tegen mij.Ik heb nul slechte intentie. Al met al de communicatie, ik ervaar dat ik daar duidelijk over zou moeten zijn.We zouden er rustig naar kunnen kijken dan wat het probleem is. Als iemand kritiek op mij levert. Ik zie niet dat ik er niet altijd op zou reageren in deze draad of ergens anders.Alleen soms merk ik weleens dat de draad al verder gaat. Terwijl er een reactie op mij was. Waardoor ik die niet zag.Ok, ik zet niet alles in 1 post. Eerst dit
>>204525860>wartaalIn wartaal zeg jij?Ik ben één en al oor. Maar ik heb er nooit last van dat iemand dat tegen mij zegt. In tegendeel. Ik begrijp ook niet waar je exact aan refereert.Als jij wilt dat ik dingen op een bepaalde manier zeg, voor zoiets sta ik open. Daarmee zeg ik dat ik te vertrouwen ben. Ik ken de redenen niet. Maar onder een goede verstandhouding sta ik zeker open voor dingen. Goede verstandhoudingen gaan mogelijk niet over één nacht ijs. Dat is in ieder geval een ding dat ik begrijp.
>>204526184Ik noem net nog een voorbeeld hier >>204525416> jij wilt dat ik eerst alles.Dat is gewoon geen goed Nederlands en ik heb geen idee wat je bedoelt als je geen volledige zinnen schrijft. En als je onder invloed bent ga je zelf woorden verzinnen en verschillende talen door elkaar spreken, dan gaan echt alle regels over boordDit hoor je ook allemaal niet voor het eerst Frits. Dat weten we allebei.Dus je kan stoppen met de gespeelde verontwaardiging.
>>204525860>Ik ben één en al oor.Dat ben ik dan ook echt. Het is tegenstrijdige informatie in vergelijking tot anders Iets bijvoorbeeld hier vraagt wel zóveel van mij op dat vlak dat kritiek van hen abnormaal veel
Fritsie je moet gewoon even 4chan X neerladen, dan weet je welke palen je zelf met je stronken kop geschreven hebt en hoef je ook niet zo vaak meer je eigen palen te herpalen en citeren.
>>204526288Het is heel storend om met iemand te praten die continu tegenstrijdige berichten stuurt (vaak in wartaal)Vraag dan gewoon om een toelichting. Om welke reden je die dan ook nodig hebt. In plaats van wat je zei>Het is heel storend om met iemand te praten die continu tegenstrijdige berichten stuurt (vaak in wartaal)Goed,> jij wilt dat ik eerst alles.Hier bedoelde ik: Jij wilt dat ik eerst alles over mijzelf vertel. Het is hier een anonieme sociale media.Begrijp je dit nu wel?
>>204526375Jôh we moeten gewoon vriendschappelijker palen
>>204526300 (Ik)>Ik ben één en al oor.Daarom zeg ik dat ik het in ieder geval niet ben die de communicatie verstoort.Mijzelf kan ik niet laten verstoren. Door het er nu over te hebben. Dat kan zaken rechtzetten.>>204526288
>>204526436>Vraag dan gewoon om een toelichting.Dat heeft werkelijk nog nooit gewerkt en ik heb dit zonder overdrijven tientallen keren geprobeerd in afgelopen jaar. Nooit een inhoudelijke, eenduidige, concrete, directe reactie op mijn verzoeken om opheldering. Sterker nog, het merendeel negeer je.>>204526436>Jij wilt dat ik eerst alles over mijzelf vertel.Bedankt! Ja als je volledige zinnen praat, weet ik wat je bedoelt. Ik kan tenslotte geen gedachten lezen. Als dat kon, hoefde ik je ook niks te vragen.Ik wil dat niet per se. Ik probeer een gesprek met je aan te knopen om je beter te leren kennen. Dus ik informeer naar je reis naar Engeland want dat vind ik intressant om over te horen.Het staat je vrij om dingen aan mij te vragen, ik ben als een open boek. Zolang ik anoniem blijf zal ik alles over mezelf vertellen.Voor mij is de toegevoegde waarde van 4chan, om steun te halen uit lotgenoten en anderszins met mensen over het dagelijks leven te praten. Ongedwongen en vrijblijvend.Je mag dus gerust dingen van mij weten, en voel je vrij om dingen over je zelf te delen (of niet, en dat zou ik jammer vinden maar ik respecteer je keuze).
>>204522103Imagine her BWC colonizer fetish
>>204526633>>204526633 (Ik)>>Vraag dan gewoon om een toelichting.>Dat heeft werkelijk nog nooit gewerkt en ik heb dit zonder overdrijven tientallen keren geprobeerd in afgelopen jaar. Nooit een inhoudelijke, eenduidige, concrete, directe reactie op mijn verzoeken om opheldering. Sterker nog, het merendeel negeer je.Goed, wat je hier zegt dat zijn dingen die ik ECHT niet doe. Zo ben ik niet en zit ik niet in elkaar. Maar jij zegt dat ik dat wel doe. Dus dat is tegenstrijdige informatie voor mij. Waar ik dus niet zomaar uit zal kunnen komenOk (...) volgende post hierover van mij dalijkHeb je er een probleem mee dat ik voor de duidelijkheid soms "(Ik)'' gebruik achter paalnummers? Ik weet niet hoe zoiets soms ook van invloed kan zijn op de communicatie.
>>204526788I didn't even know this existed. The USA, Canada, Australia, New Zealand. It is far more larger as my country, even EU combined. But also in the USA you live with another race much longer as here.
>op 4chan zitten>serieus gesprek hebbenKies één
>>204527121Hoe het ook zei. Wat gewoon leuker is om te doen is gewoon leuker om te doen.Verder ik beschouw het als wat voor andere sociale media dan ook.Maar het is beter mogelijk te zeggen wat je wilt
>>204526633>Ik wil dat niet per se. Ik probeer een gesprek met je aan te knopen om je beter te leren kennen. Dus ik informeer naar je reis naar Engeland want dat vind ik intressant om over te horen.Dat over Engeland. Om bepaalde redenen heb ik er niets over te zeggen. Of levert deze uitspraak een complicatie voor jou op, op 1 of andere manier? Letters tonen geen toon zoals in persoonlijk praten.Maar beter leren kennen. Ja, dat is ook exact wat ik voorstel.
>>204526633Wat je zei:>>Vraag dan gewoon om een toelichting.>Dat heeft werkelijk nog nooit gewerkt en ik heb dit zonder overdrijven tientallen keren geprobeerd in afgelopen jaar. Nooit een inhoudelijke, eenduidige, concrete, directe reactie op mijn verzoeken om opheldering. Sterker nog, het merendeel negeer je.Ik weet dat ?iemand, jij? andere anons? soms beginnen over dat ik teveel verwijzingen gebruik. Erg kort ook, net zoals jij zegt.Ik meen dat ik jou nu dus wel begrijp daarin.Maar ik krijg hier tegenstrijdige informatie over. Omdat ik er anders nooit last van heb. Alleen op bepaalde momenten, plaatsen. Als ik het over bepaalde dingen heb. En daar dan ook nog: zeker niet iedereen.
>>204527435>Maar beter leren kennen. Ja, dat is ook exact wat ik voorstel.Daarom dat ik vraag naar je bezigheden en intresses.Zo simpel is het.Je argwaan is onterecht.
>>204528398>argwaanOmdat ik jou, of wie het verder ook zegt niet begrijp over>>204527689 (Ik)>Ik weet dat ?iemand, jij? andere anons? soms beginnen over dat ik teveel verwijzingen gebruik. Erg kort ook, net zoals jij zegt.>Ik meen dat ik jou nu dus wel begrijp daarin.Ik meen dit dus al een tijdje te begrijpen. Dat dit bedoeld is. Maar niet inhoudelijk dus DAT dit daadwerkelijk een probleem is. Het is niet doenlijk daar rekening mee te houden als ik niet alleen tegenstrijdige informatie krijg over mijn communiceren. Maar het inhoudelijk ook niet begrijp.Er kunnen ook dingen, omstandigheden zijn die jij wel begrijpt maar ik niet. Daarom is het goed om het erover te hebben
>>204528398Weet je wat het ook is?Als ik indertijd aanwezig was geweest op het politieke toneel. Dan was Pim Fortuyn waarschijnlijk niet neergeschoten geweest. Of Theo van Gogh Daarom wil ik een heilig respect voor mijn keuzes in het verleden. Wat ertoe leidt dat ik niet zomaar dingen wil vertellen in verband met net de dingen die jij zei>>204525469
>>204528767 (Ik)Tenzij ik zeker weet dat ik mensen kan vertrouwen ten opzichte van het gezag dat mij bij Godes wille is TOEGEKENDDat is geen grap!!! Ik bedoel geen grap, dat heeft significante betekenis. Internationaal ook. Niet dat ik daardoor een nare man zou moeten zijn. Lastig in de omgang ook (...)
>>204528767>Als ik indertijd aanwezig was geweest op het politieke toneel. Dan was Pim Fortuyn waarschijnlijk niet neergeschoten geweest. Of Theo van GoghEn alle ellende daarna.Alles hangt niet van mij af, noch van God, noch van andere mensen of organisaties zoals de wetenschap.
>>204528398Sorry, op verkeerde postnummer geklikt>Als ik indertijd aanwezig was geweest op het politieke toneel. Dan was Pim Fortuyn waarschijnlijk niet neergeschoten geweest. Of Theo van GoghEn alle ellende daarna.Alles hangt niet van mij af, noch van God, noch van andere mensen of organisaties zoals de wetenschap.
Ik bedoel praat gewoon met mij als er een probleem is. Ik zeg dingen wel weer opnieuw.Maar ik erken dat er iets misgaat in de communicatie.>>204526633Wat dat is weet ik dan niet? Als jij het wel weet dan sta ik daarvoor open zoals ik al zei>>204526851 <------ in deze post maakte ik ook de fout op de verkeerde paal te klikken en er (Ik) achter te zetten.Ik bedoelde (...) even zoeken
Ben je er nog?
>Ben je er nog?Geen reactie hierop. Ik raakte even van mij apropos toen die andere anon iets zei. Als jij er niet meer bent dan heeft het ook geen zin te kijken welke paal ik bedoelde, of wat ik verder nog wilde zeggen
>>204529012>jij het wel weet dan sta ik daarvoor openEr zijn een aantal "problemen" in mijn beleving.Onvolledige zinnen maken.Zinnen maken die gewoon taalkundig gezien niet kloppen en daardoor inhoudelijk niks betekenen.Informatie weglaten of verwijzingen zonder context of toelichting. Onoverzichtelijke gesprekken door meerdere reacties op 1 paal te palenVreemd geplaatste/onnodige leestekens die niks betekenen (zoals "(...)")Tegenstrijdige berichten over jezelf Ongefundeerde uitspraken doen zonder enig bewijs of onderbouwend argumentClaimen dat je politieke autoriteit of leiderschap hebt, terwijl je niet eens politiek actief bentEen fixatie op een aantal beperkte thema's waar verder niemand echt intresse in blijkt te hebben, en onmacht om dat in te zien want je blijft er maandenlang zonder enig resultaat op hamerenRegelmatig middelengebruik waardoor je helemaal niet meer te volgen bentArgwaan en wantrouwen (Kritische) vragen negeren of beschouwen als aanvalComplottheorieen zoals dat je wordt achtervolgd als ik je een informerende of kritische vraag stelAgressie zodra ik je ergens mee confronteer Je bent ook wel eens betrapt op leugens, liegen helpt niemandEen algeheel gebrek aan zelfreflectie En een gebrekkig geheugen waardoor ik deze waslijst schier wekelijks kan herhalen.Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn.Al met al is een simpel gesprek met jou voeren onmogelijk en een grote tijdverspilling want het leidt tot niks.Advies en hulp doe je ook mee.Er is geen sprake van een dialoog of uitwisseling van informatie. Jij hebt een fixatie op bepaalde ideeën of wanen, en elk afwijkend geluid is als dodelijk gif en karaktermoord, al was het maar een poging tot een vriendschappelijk neutraal gesprek over iets anders.
Maar ik zei al eerder dat vóórdat ik dit zag >>204528819 (Ik)>het gezag dat mij bij Godes wille is TOEGEKENDBij 'toeval' heb ik heel veel verstand van stabiele spiritualiteit. Hoe je daarmee om moet gaan en dergelijken. Van het zijn van christen en daarbij heel correct extensief uitgebreid. Ik ken niemand anders die dat kanWat nog mist is contact met God zelf. Maar tot zover is het zo dat ik daar (ook) anderen bij nodig heb
>>204529548>Advies en hulp doe je ook NIKS mee.*
>>204529601Die post had ik niet gezien): ): ): pfffnee echtIk ben echt totaal niet zo
>>204529601Of wacht, ik denk dat ik auto-update altijd uit moet hebbenEn dit staat hier>>204529548Ná mijn paal over of je er nog bent
>>204529601Ik begrijp die kritiek niet. Of ik zie dingen geheel anders, waardoor ik tot de conclusie kom dat hoe dingen feitelijk zijn verdraaid worden. Of er kan iets zijn waarvan ik zou zeggen: ,,dat is onwaar''Maar ik bewaar de tekst. Ook dit >>204526633
>Maar ik bewaar de tekst. Ook dit >>204526633Dat deed ik eerder ook met een langere post. Maar voor mij werkt het niet hoe bepaalde dingen onoverzichtelijk worden.Toch ik meen dat ik in deze draad hierboven verwoord heb wat het verwoordde probleem was.
Maar dan die ik even iets aan de onoverzichtelijkheid op (alleen) dat punt
tikfoutMaar dan DOE ik even iets aan de onoverzichtelijkheid op (alleen) dat punt
Ik kan er nu niet meer op reageren wat het verwoorde probleem is. Maar ik ben zeker niet iemand die betrouwbare kritiek waar ik iets mee kan niet op zou vatten.Maar bijvoorbeeld als ik het niet vertrouw (...)Als ik meen tot de conclusie te moeten komen dat iets niet te vertrouwen is om onbekende redenen (...)
Goedemorgen schatjes
Eerst Hegel lezen, dan vergeten dat je hegel hebt gelezen, nu kan je met frits communiceren.
morguh!
>>204532588>>204532959goeiemorgen
goeimorge boobinies
Wat is het beste beer van Nederland?
>>204522103Wane vieze kankerhoer
>>204533360Hi. This depends on the year, and your favorite beer type. There are elections every year. Bavaria got best pilsner 2024, which is cause for concern.You can also go on Untappd and look at the highest rated beers from the Netherlands by type. Usually the ratings are filled with craft and micro breweries, with some no longer being produced.https://untappd.com/beer/top_rated?type=pilsner-czech-bohemian&country=netherlandsFinally there are also international beer awards, with Dutch beers sometimes winning prizes. Such as Hertog Jan Grand Prestige Brut this year.https://www.worldbeerawards.com/winner-beer/beer/2024/worlds-best-speciality-beer-54109-world-beer-awards-2024
https://www.youtube.com/watch?v=O4UIikM1CjM
>>204533360Alcohol is de duivel
>>204532588>>204532959>>204533280OPKANKEREN!
PLAPLAPLAP
Jannie kon de banter niet aan gisteren
Frits ben je ook lekker wakker
https://www.youtube.com/watch?v=cQI9z7picQIWanneer gaan we naar Guyana
>>204534865Die heeft een piemel
Wil niet werken
>>204535109Ik wil werken
Wil werken
Wat zouden Romeinen over ons denken?
https://www.youtube.com/watch?v=idil0BOsnaU
Kzen geen racist fzo, heb ze gwn ni graagSimpel als
>>204535953dit (maar we reizen wel de heel wereld over om te handelen)
>>204535350Precies niks (ze zijn dood)
https://jouwgeheim.nl/wat is deze website en waarom mag dit is gewoon een pedo verzamel plek
>>204536546Is gewoon larp
Waarom moeten bij wijvenreclames op tv de vrouwen altijd met hun gezicht zo ongemakkelijk dicht op de camera zitten. Krijg daar de "ick" van zoals linkiewinkies zeggen
>>204536546Leuk geprobeerd hoor aivd gloeiert maar ik trap er niet in
>>204536546Nie geklikt
>>204537360Steeds dezelfde snollen
Eerste poepie
>>204537162ja denk ik ook maar dan nog
https://www.youtube.com/watch?v=Rix90mSKzjY
>>204537162Is aivd honingpot>kom goy vertel ""ANONIEM"" al je geheimen, dat lucht zo lekker opTRAP ER NIET IN
>>204537753Alleen een probleem als je pedo bent lmke
>>204537753maar mijn geheim is gewoon dat ik soms een zak chips in plaats van een avondmaaltijd eet
#JusticeForBart
>>204537733lmke
wel aardig dat ze even mee deden opruimen
https://www.youtube.com/watch?v=LKvcJynC1n8
>>204538021>Één van de mannen wilde wel extra sperma hebben en zeker van een blanke man Goede larp
>>204537813Of staatsgeheimen aan de Russische geheime dienst verkoopt. Wat zou dat opleveren?
Goede schotel van de dag. Wat zijn de beste uren om schizoposting te vermijden en nog een beetje goede nederdraad mee te maken?
>>204538192Wat vind jij goede nederdraad?
>>204538204Af en toe een paal waar ik om kan lachen maakt de dag een stukje mooier
>>204538233sorry de neo neo draad gaat over dat plan dat wel eens gepaald wordt
>>20453819214:22
Het moet recruiters en HR afdelingen verboden worden om meer dan het minimumloon te verdienenEn winst in uitzendbureua's moet verboden worden
>>204538360HR bestaat enkel om vrouwen een part-time baan te geven
>>204538374DitDees DittemEen vergaarbak voor de dames die culturele antropologie en andere stierenpoep hebben 'gestudeerd' en ook wat te doen willen hebben>ze ziet ze helaas ook steeds vaker in overheidsfunties
>>204538501Daarom krijg ik dus geen baan aan geboden.
>>204538522'bij gelijke geschiktheid hebben wij voorkeur...'>Waarom zeggen ze niet meteen dat ze alleen vrouwen aannemen
>tatta's
>de drollanders moesten toch weer even over joden beginnen deze draad, nu hebben ze het 140 palen volgehouden
>>204538696Tfoe
>>204538786>de belgen proberen krampachtig te reguleren waar je het wel en niet over mag hebben
>>204538786Sorry maar paal dan een een fotoke over wa ge aan et doen zijt
>>204538915ik ben de laatste belg, beetje respect aub
>>204538931Wij willen ballonnen
>>204538696>>204538799Ik zij het toch, tattas zijn doodziek ze neuken hun (onreine) dieren en kinderen.
>>204538696paal link aub
>>204538989https://jouwgeheim.nl/laten-likken-door-een-hond/
>>204538799bah wat vies>>204538915over joden spreken is antisemitisch
>>204538960Oké dus welke dieren zijn rein en mogen wel geneukt worden?
>>204538960je hebt gelijk
Fouad "de konijnenkletser" L.
>>204539131Kamelen
>>204539061Tfoe tattas zijn echt zoals die ene anon altijd zegt lees 1 keer op dat forum alleen maar pedos astagfurillah ook over hun eigen dochters etc tfoe
Iemand tips voor een nieuwe frituurpan
Een goede strategie om mijn belangst te overwinnen is precies opschrijven wat ik wil zeggen. Vooral als er een soort conflict is (bijvoorbeeld je hebt iets niet ontvangen of iemand is niet op een afspraak geweest)
>>204539224KrokettenFrikadellenFriet
>>204539186inteelt nandzikker praat mij na lmke eerst stoer doen nu mij napraten achterlijk onderkruipsel
ik ben ongeveer 75% kaal op mijn hoofd en nog zoek ik het niet om af te scheren
>>204539224Ik zeg doen haha
Ik kom nu voor het eerst echt in aanraking met de huizenmarkt maar wtf.Waarom kosten normale rijtjes huizen in Zwolle of Apeldoorn ook 370K+? En die gaan dan waarschijnlijk weg voor 400K+? Wat een wereld leven we
>>204539279Wat praat jij a hoerenzoon je kanker moeder
Morgen meik taaizen vs djeek pool
>>204539186lust verduistert de geest
>>204539354Rustig tim
>>204539296zou net de rest laten groeien
>>204522343En in ruil daarvoor hebben we hogere bruto inkomens. En studenten en lage inkomens krijgen een toeslag. Voor kinderen is er geen meerprijs. De enige grote verliezers zijn ondernemers en grootverdieners met hoge salarissen.
>>204539061Wat is het probleem? Is hun hond maar hoor. Moet toch gewoon kunnen?
Waarom heeft die bruine een fixatie op bestialiteit en pedofilie
even een koffietje er in gooien weet je wel haha
>>204539352Het gezeik over de huizenmarkt is ontzettend overtrokken voor normaaltjes. Je gaat gewoon op kamers totdat je een vriend(in) vindt en neemt dan samen een hypotheek of huurt iets. Stel, je verdient allebei €2400 per maand bruto, zo'n €32k op jaarbasis. Dan kun je samen tot ongeveer €250k kopen. Er staan dan nog zo'n 80.000 huizen onder die prijs te koop in Nederland.
>>204539575Of, je blijft natuurlijk thuis wonen en spaart. Dan is het nog eenvoudiger. Maar dat is in deze draad vloeken in de kerk.
>>204539507Klopt wij tattas doen het gewoon we praten er alleen niet over
Mijn moeder heeft veel zonen alleen ik woon nog thuis en ze zegt altijd dat ze wilt dat ik bij haar blijf, maar toch voel ik een haat in haar. Ik maak veel dingen kapot in huis door dat ik parkour in de woonkamer doe. En ik aai haar de hele tijd in haar gezicht en praat onder tussen over complot theorieën. Net was ik bijvoorbeeld aan het dansen terwijl ze tv zat te kijken en toen was ze wel aan het lachen en mee aan het dansen maartoch zag ik in haar dat ze denkt dat ik gek ben en eigenlijk geen zin meer heeft om een klein kind te verzorgen.Ik ben niet de enige maar soms paal ik de hele dag door t*tta groentektsen ik slaap heel weinig en heb geen sociaal leven ik heb qua hobbies alleen sporten gamen en op het internet zitten.Ik zou wel vrienden willen hebben maar mensen van mijn leeftijd willen niet met me omgaan omdat ik niet eens een auto heb en altijd wild ben. Soms voetbal ik wel eens buiten met jongens van 15 16 en dan ga ik mee met ze thuis playstationen bijvoorbeeld en dan komen ouders weer mij raar aankijken.Zelfs een keer in een harde ruzie gekomen met een vrouw VINDT JE DAT NORMAAL? DAT EEN MAN VAN 30 MET JONGENS VAN 15 OMGAAT? WEG UIT MIJN HUIS EN LAAT HUN NET RUST ZOEK MENSEN VAN JOU EIGEN LEEDTIJD.
>>204539296kan zo het aantal keer dat je geneukt hebt het laatste jaar voorspellen door deze paal
>>204539632strijder
Ik heb bumble verwijderd. Wat een kanker zielige app is dat zeg
>>204539632>>204539679Maar dit is al eens gepaald jongens.https://desuarchive.org/int/search/text/Ik%20zou%20wel%20vrienden%20willen%20hebben%20maar%20mensen%20van%20mijn%20leeftijd%20willen%20niet%20met%20me%20omgaan%20omdat%20ik%20niet%20eens%20een%20auto%20heb%20en%20altijd%20wild%20ben.%20Soms%20voetbal%20ik%20wel%20eens%20buiten%20met%20jongens%20van%2015%2016%20en%20dan%20ga%20ik%20mee%20met%20ze%20thuis%20playstationen%20bijvoorbeeld%20en%20dan%20komen%20ouders%20weer%20mij%20raar%20aankijken./
>>204539679Waarom haat mijn moeder me? is het omdat ik een marokkaan ben en zij blank? Is het omdat ik 31 ben en nog steeds thuis woon en elke dag huil dat ik niet geboren had willen zijn? Is het omdat ik als ik mijn zin niet krijg op de grond ga rollen en slaan? Zou ik misschien een deel van mijn wajong aan haar moeten geven? Of helpen in het huis? Maar ik heb helemaal niet gevraagd om geboren te worden dus waarom zou ik helpen?Diepe vragen roept mario kart bij me op tijd voor nog een danoontje.
Alex Jones/Infowars shut down?
>>204539719>Diepe vragen roept mario kart bij me op tijd voor nog een danoontje.kenda
>>204539746Klopt, door een of andere gare talmudische rechtszaak.
>>204539791Hallo Yassine, hoe is het om als een Marokkaan te leven in Nederland
>>204539791vgh die mp5's
>>204539791Zien de Nederlanders er toch iets gevaarlijker uit.
>>204539814Wahed strijd met overheid
>>204539827>colt diemacuck
>>204539793Ik doe oog om oog zoals in de tal-mudddIk ben een zionist omdat ik wit met blauw bloedddBen een target individual omdat de aivb mij zoekttt
>>204539854kendani
>>204539649ben 35 en heb nog nooit geneukt
Archetyp is al dagen onder ddos en heb daar geld op staan voor drogas wat moet ik nou als ik er niet bij kan kk zemmels
>>204539719>en elke dag huil dat ik niet geboren had willen zijnbah zelfbeklag
welke dag zijn we vandaag?
>>204539914dinsdag
>>204539879Hoe krijg je geld daarop zonder dat ze het kunnen traceren is zeker een heel gedoe al die crypto zemmels hebben kyc en zo niet is het een scam of heel omslachtig. Wil ook keertje crack kopen ofzo.
Welke gender en seksualiteit zijn we vandaag?
>>204539955Monero
>>204539955Archetyp gebruikt monero en die is nagenoeg ontraceerbaar. Je moet via een exchange zoals changenow usdt of bitcoin wisselen ervoor. Kost je wel een paar euro per wisseling maar bij xmr (monero) kunnen ze omdat ze niet laten zien hoeveel je stuurt er niet veel mee
>>204539959Man hetero altijd zo geweest en zal altijd zo blijven kanker kanaan
>>204539994Ik heb een voorhuid tho..
>>204539854>>204539872oeps mijn fout is HK416A5maar ze gebruiken ook de colt canada c7
>>204539959Non binair en panseksueel met een vleugje honden beffen
>>204540046>panseksueelTattas neuken zelfs hun keukengerei tfoe
>>204540067Tattas eten zelfs hun eigen testikelen als sateballetjes
>>204539959Ik ben absoluut een flikker maar ik weiger mijzelf met LHBT gutmensch termen aan te duiden.
Hoe kan ik als tatta stoppen tattapalen te maken.....
Jullie roken geen eens 4 bmc
ik ben ergens blij dat ik nooit seks heb gehad toen ik jonger was want nu mis ik het ook niet
>>204540179Je mag me anders nu wel pijpen lekkere mokro ventje
snap nie eens hoe je dat doet seks hebben hoe ontstaat zoiets kun je niet echt vragen
>>204540386Gewoon een chick op de bek nemen en betasten en gebaseerd op ratio hoeveel druks je erin gestopt hebt vs hoe lelijk je bent is het aanranding of nie
>>204540464klinkt ingewikkeld man maar snap dat oprecht niet hoe je in zo'n situatie komt dat je neukt zal wel autisme zijn
>>204540477Ik ben autistisch het is geen excuus en tantoe lellek
>>204539959Man maar heb niet perse een heel sterk gevoel van mannelijkheid Homo maar zou opzich ieder geslacht wel doen
>>204540517Train je vrouwelijke instinct met een piemelkooitje rokje en kontstop
>>204540386Gewoon er in rammen bam bam bam plap plap plap
Hoe kan ik online drugdealers en druggebruikers overvallen? vraag het voor een vriend
>>204540606Doe wat ik doe op grindr sukkels tikkie sturen vooraf en zeggen dat je drugs komt brengen
>>204540477Volgens mij geef je de dame een briefje van 50 en dan mag je een uur lang losgaan
>>204540833pre covid prijzen dit
>>204540540Zo'n vibrerende met afstandsbediening?
>>204540853Wat kost dat nu dan?
>>204540932
>>204540984Amai...
2.5 gram meth voor 6015 300mg xtc voor 10Nederland OHHH NEDERLAND
>>204541131Lekker meid geniet ervan x
>>204541286Was ik maar een meid dan had ik 150 euro per persoon verdiend aan gangbangs
Vind niks aan drugs echt tijdsverspilling
>>204541359Wat is er mis met tijdverspilling. Alsof jij 24/7 jezelf aan het verbeteren bent lmke
>>204541331Zelfde en ik zou mijn gasten wel wat beters serveren dan freeway cola
>>204541331varkenswalgelijke tatta
>>204541404kdoe heel de dag niks, maar op het eind van de rit ben ik nog gezond
>>204541453Wat heb je eraan als je niks doet niks gebeurt en niks neukt
https://www.youtube.com/watch?v=FR8OL7r39lENa de rellen in Amsterdam en de onrust die volgde, was er woensdag een debat in de Tweede Kamer. Aan tafel zit de Amsterdamse wethouder Sofyan Mbarki, hij groeide op in Amsterdam Nieuw-West, waar het al dagen onrustig is. Samen met Jaïr Stranders en Xander van der Wulp volgde hij het debat over de rellen in de hoofdstad. Wordt er door politici olie op het vuur gegooid? En hebben wij een antisemitisch probleem?
>>204541404Zeg je terwijl er een junkie gast in de draad met 1 been is
>>204541523je zegt het zelf, niks
>>204541524>Xander van der Wulp
Ik haat jullie allemaal
>>204541546Dat ben ik wat is je punt
>>204541604Oke Niels Colyn Faes
>>204541604ok Jean-Jacques Peeters
>>204541630hoeveel mdma neem je zo op jezelf?
>>204541861Ik doe het bijna nooit meer maar dus 15 300mg voor 10 euro besteld en denk dat ik er 3 in een nacht wegknauw met mijn huidige tolerantie dus bijna 1g
>>204541893letterlijk op jezelf, of met vrienden?
>>204541911ga terug
>>204541951Met medebewoners in het autiewautiehuis
Waar liggen je prioriteiten als dit met jou kind gebeurt? Ik geloof hier bijna niet in
>>204542124strijders
>>204542124Hoe zit je in een woning met autisten als je een schizofrene junkie bent? Lieg je tegen de professionals? Doe je je anders voor?
>>204542124De droom....
>>204542171De droom is een huis met nederdraders.
>>204542203heel de dag zieden tegen elkaar om niks
Ik vertrouw Nicole niethttps://nos.nl/artikel/2476528-ondanks-voedselsteun-op-scholen-nog-steeds-kinderen-met-honger-in-de-klas
>>204542224Het gaat eerder om het delen van kosten en genieten van de kookkunsten van femcel en Cindy.
>>204542133>>204542228>1 brood>1 pot pindakaas>1 zak appelsHier kan een kind een week op school van eten. Lijkt me meer een gevolg van laag IQ, niet met geld om kunnen gaan, onwetendheid/onkunde, dan armoede.
>>204542158Omdat ik daar bovenop ook autist ben...
>>204542474>klagen over laag IQ maar kinderen elke dag pindakaas laten etenvetzak
Derde poepje
>>204542650Niks mis mee kkidioot
>>204542650Idd ik ben tatta de pindakaas is voor op mijn lul en de stinkende herdershond
kzen laag iq kind ike
>>204542714Maar op de basisschool haalde je toch goede cijfers?
Was 3 dagen verbannen maar meet eigenlijk niet waarom omdat er geen paaltje in de ban bericht vermeld was.Waarom zijn jannies zo?
>>204542723>goed
>>204542705>Calve pindakaas>658 kcal per 100g>niks mis meedjz vetzak
>>204542748?
>>204542765Pindakaas zit boordevol goede vetten en eiwitten en vezels, precies wat kinderen nodig hebben
>>2045428036/10 is goed?
>>204522103stop sexualizing our women
>>204542765Dan koop je toch kip voor je kind, goedkoper als pindakaas tegenwoordig. Op brood, in een wrap/burrito met groenten of los met groenten.
>>204542873zal jou eens sexualizeren
>>204542228Laatst een actie gezien van 1 miljoen van de gemeente en ze zeiden dat ze er veel klassen van voedde. Letterlijk boterhammen met pindakaas of stukje vlees. Waar is de rest van die 1 miljoen?
>>204542924burgemeester rijdt nu met porsche
>>204542912Lust een kip sperma als een hond?
>>204542828Is allemaal berwerkte goyslop met gigantisch veel suiker en zout toegevoegd. Beter onbewerkt voedsel eten.
>>204542967Ja maar ik zie niet hoe dat relevant is
>>204542975kkidioothttps://www.ah.nl/producten/product/wi479791/plantaardig-100-pindakaas-naturel
>>204542967Pas op hoor doet pijn als zo'n kip je pik pikt
>>204542912Van de turken supermarkt, nou veel plezier met je salmonella
>>204542975Je kan ook gewoon zelf pindakaas maken van onbewerkte pinda's.https://depindakaaswinkel.nl/zelf-pindakaas-maken-in-6-eenvoudige-stappen-de-lekkerste-en-gezondste/
>>204542997>pindakaas naturel plantaardigIk wil niet dat mijn zoon een jurk gaat dragen en op jouwgeheim gaat palen
>>204542924Kroketten voor Herman en de rest van de VVD-fractie in de gemeenteraad
>>204543029hierom koop ik nooit eten bij tatta's
>>204542738machtswellust
>>204543098Beste bij Duitsers of Turken kopen dus. >>204543029Zie hierboven, achterlijke gatachterlijke dikzak.
>>204543066
Waarom zou Mosterd nutri score D zijn? Wat een kanker onzin
>>204543098>drollanders
>>204543098>>204543132heb dat ooit gezien die turken doen durumrollen zo in de kofferbak van de auto zonder verpakkingsmateriaal en laten de vriezers uit om energie te besparen
>>204543066Enige verschil is dat er geen "olie" van een palmboom inzit (wat je eigenlijk als olie om machines te smeren moet gebruiken)>>204543168Hou op met lachen KLOOTZAKTis gewoon pindakaas
>>204543211Belgen doen het anders niet veel beter, dikzak
>>204543211ge moet niet denken dat ik wel bij vlamingen koop
>>204543098ja maar is dat niet omdat moslims geen wc-papier gebruiken maar hun linkerhand?
>>204543220Ik heb een zakenidee Pindakaas met oestrogeen voor de anders gegenderde Noem het Peanutbuthers
>>204542738De rotte appels moeten eruit voordat je een lekkere appeltaart kunt bakken
Oef ik was heel lang ni naar de tandarts geweest maar had gelukkig geen gaatjes...ze moest alleen een afgebroken kies repareren
Ik zoek nog investeerders voor mijn peanutbuther en anime meisje cape verzwaarde deken zaakOok heb ik een andere zakenideeen maar ik moet gelijkgestemden vinden voor het laatste. Het is dus zeg maar een piramidespel maar omdat jullie er vroeg bij zijn is het dus ok (ik)
>>204543260?
>>204543371Ga je begeleiders vervelen
Tattas be like me aan kijkwijzer houden terwijl ik met mijn dochter op schoot tv kijk
>>204543386Zij waarderen mijn humor niet behalve een moslim die kon waarderen toen we het hadden over die modellen die in Saudi op hun gepoept worden dat het bewijst dat die kroonprinsen idd joden zijn
moslims vegen toch hun gat af met hun linkergant?indianen ook want je ziet hen altijd met een flesje nar de struikjes gaan
Mijn autiewautiehuis buurvrouw 150mg lijntje meth laten nemen zodat ze weer stemmen hoort die haar opdragen mij ippa te geven
>>204543647>>204543647>>204543647
>>204543522geen idee lieverd
>>204539279racisme
>>204540178Is da lekker?