Norwoed oogster editiewelkom: Nederlandstaligen, kikkers, batties, fapseksmonologenniet welkom: (Jij)
ontiegelijk veel zin om weer op bed te liggen
>>214408276Gebaseerd.MannelijkElegant
>>214408276Na het pepe douchegordijn nu ook het norwood shirt. Waar kunnen we nederdraad fanshop vinden :)
>>214408339alleen?
>>214408378ja uiteraard
Ik heb best een interessant leven gehad. Er is weinig wat ik niet gedaan heb.
>>214408372Ik wil eigenlijk wel een koffiemok hebben met dees erop
>>214408276>battiesOnjuist
Maar door hoe het systeem van relatie en erotiek nu werkt zijn er echt heel erge ongelukken gebeurd.Zoals contracten nu liggen, wie dat veroorzaakt hebben. Dat op hun geweten hebben. Legale straffenIk bedoel niet wat door groepsdruk veroorzaakt is.
>>214408497Welke ongelukken bedoel je precies?
>>214408497Galnastige kavroets gelebereerdUt lan eelders belaardMaringele vlemerik
>>214408543Waar wil je precies heen?
>>214408636Jij doelt op ongelukken die gebeurd zouden zijn als gevolg van "hoe het systeem van relatie en erotiek nu werkt" en ik wil weten, welke ongelukken bedoel je daarmee?
>>214408701Ja, dat is duidelijk. Maar waar wil je precies heen?
>>214408720Wil gewoon begrijpen waarover gesproken wordt.
frits heeft relatie en erotiek problemen
>>214408720Jij begon over ongelukken dus waar wil jij heen
Als je een keer op hem in gaat word hij gelijk paranoide
In ieder geval ik zei het al vaker.Wat wordt gevonden van de dingen die ik zeg?Frequentie van palen.Er kan al weleens een opmerking gemaakt zijn, maar dat kon niet aankomen, arriveren (Niet noodzakelijk nodig langer verhaal (?))
>>214408785>Wil gewoon begrijpen waarover gesproken wordt.Risicovolle strategie anon. Dat kan veel energie kosten. Praat je wel eens met vrouwen?
>>214408903Doe eens normaal man.
>>214408903Welke ongelukken, frits?
>>214408879Ik geloof niet dat begrijpen het probleem is.Ook onder de invloed de feitelijke ernst van sommige dingen die ik zeg,Mijn vraag aan mensen hier is: is dit nou wel verstandig???
Praten jullie wel eens tegen je pielemuis?'Sorry makker, ik doe niet genoeg mijn best voor jou. Je hebt beter verdiend dan dit'
>>214409022Nee tegen mijn voet praat ik ook niet.Of mijn tiet of neus
>>214408969Of jij het wel of niet gelooft is inconsequent Iemand wil wat diepere context over iets dat jij zegt, het is gewoon normale gespreksetiquette dat je daar inhoudelijk op in gaat, maar jij stookt altijd een tirade af alsof je in je gezicht gespuugd bent wanneer iemand vraagt om een voorbeeld of wat meer context.
>>214409022zeker vooral in de ochtend als hij weer brutaal overeind staat
>>214409074Je hebt een piemel, een tiet en een voet?
>>214409022Wat zou je zo tegen jezelf praten als je iets ruikt. Het oog iets ziet. Of hoe iets proeft in het eten
Hoe offer ik een kind voor adrenochrome?
>>214409161Monsters Inc legt het piekfijn uit
>>214409161Snij z'n voorhuidje eraf en zuig het bloed op met de mond.
>>214409161>>214409206BrrrLiever lief voor kinderen en natuurlijk mensen in het algemeen.
>>214409238Maar hoe blijf ik dan voor altijd jong?
>>214409317Er is zo'n onderwerp...Waar doel je precies op?Als ik je begrijp, dat is niet nodig.Hele persoonlijke volmaaktheid wel enz.
>>214409427Hoe blijf ik er jong uitzien
>>214409022Ik heb nog geprobeerd hem af te richten als een hond, zo van "nee! foei!" "af! lig! allez!", maar hij luistert niet, hij is te wild.
>Dolle Mina's melden ongewenst gedrag bij marsen en roepen mensen op zich te melden>De Dolle Mina's Limburg meldt dat deelnemers aan de actie 'Wij eisen de nacht op' te maken hebben gehad met seksuele intimidatie of ander ongewenst gedrag. Ze roepen deelnemers die lastig zijn gevallen op zich te melden.>Zowel in Maastricht als in andere steden zijn dit weekend incidenten geweest, melden de Dolle Mina's. Daarbij waren voornamelijk mannen betrokken. "Helaas zijn er landelijk te veel verhalen en nare ervaringen gedeeld over seksuele intimidatie die plaatsvond tijdens onze rustige, maar luide actie", schrijft de Limburgse tak van de feministische beweging.>De Dolle Mina's zijn op dit moment dan ook meldingen uit hele land aan het verzamelen. Tot nu zijn er meldingen binnengekomen uit negen steden, zegt Dolle Mina Nynke van Zwol. Het gaat in ieder geval om Eindhoven, Maastricht, Leiden, Amersfoort, Zwolle, Groningen, Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.>Het gaat tot nu toe om allerlei soorten meldingen. Zo werden vrouwen in Maastricht bij het protest onder meer nagefloten, bedreigd en in de billen geknepen, schrijft De Limburger. Zowel de Limburgse tak als die in Amersfoort deelden op Instagram meerdere incidenten. Daarbij melden vrouwen bespuugd en achtervolgd te zijn door mannen.
De femicide moeten drastisch omhoog er is al een paar dagen geen vrouw meer vermoord in nederland
>>214409506>meelopen in de vrouwenmars om ze massaal te gropenLMKE
>>214409506>Dolle Mina'sWat de neuk, doen ze ooit iets anders dan mei '68 simuleren? Dit is even erg als Hollywood met al hun kleffe remakes waar niemand om vroeg.
Frits zegt het tegen zijn piemel als de haring en oude kaas hem bevalt
>>214409506>Daarbij melden vrouwen bespuugdDoe dan ook een hoofddoek om
>>214409084Ik ervaar erg bewogen te zijn over bepaalde dingen.Geformuleerd zoals in het algemeen gesproken, in die zin gezonde conversatie is volgens mij ook schaars in dat verband, overspannen.
>>214409591Ook waneer er spanning op staat?
>>214409506>Daarbij melden vrouwen bespuugd en achtervolgd te zijn door mannen.ja en we laten doodleuk weg over welke mannen het gaat, want de bedoeling is een onschuldige groep die al een buitengewone last draagt nog eens gaan natrappen, als het addergebroed dat ze zijn.
>>214409604Oei, oké dat is vervelend. Mijn ex had borderline en ook de heletijd oncontroleerbare extreme emoties.Wel geil in bed
>>214409506Ik ben niet perse pro verkrachting maar ik denk dat de dolle mina met de meeste energie en enthousiasme en de grootste mond best wel een karakter corrigerende verkrachting kan gebruiken. Ik denk dat als je zo'n figuur voor en na gaat vergelijken iedereen tevreden over het resultaat gaat zijn
>>214409591Welke dingen heb jij in je buurt die lekker zijn?Ik kocht weleens gewoon € 7 rode sticker aanbieding stuk kaas op de open mart. Omdat die ik zocht niet beschikbaar.Hoeveel lekker dat is.
Vind het wel bijzonder dat er nog geen foto's van Lisa zijn en dat de identiteit vrijwel geheim is. Begrijpelijk ergens, maar ook wel vreemd dat de dood van dit persoon zoveel in beweging heeft gebracht en dat er eigenlijk helemaal geen identiteit achter is behalve "zeventienjarige Lisa".
>>214409526Gelukkig niet dan.Maar de onderliggende oorzaken die zich zouden kunnen opbouwen.En tot nog iets veel ergers kunnen leiden.(Gesuggereerd oorlog, bepaalde massa dingen)
>>214409653Ga je dan ook op je slippers en zonder t-shirt naar de markt? Misschien mag je dan een plakje kaas proeven van de kaasboer.
>>214409720zet je echt aan het denken
>>214409647>Ik ben niet perse pro verkrachting maar
>>214409757Vin je me lekker?Mag ik een plakje kaas?
Ik hou van thinspo meisjes met zwart haar.
>>214409653Markt fritsIn nederland zeggen wij markt
>>214409647Gaat dat niet mee in hoe het verontreinigde systeem werkt?En dat het niet nodig zal zijn onder het systeem dat ik weleens voorstel?
>>214409981Je stelt helemaal niks voor tho
Lisan al ghaib
>>214409996Wat moet ik daar allemaal aan doen?Het enige dat ik tot zover zie dat helpt is ideeën motivaties van andere mensen.
>>214409981Je praat alleen maar in puzzels9/10 zinnen die jij hier typt kloppen niet en zijn onleesbaarEn als iemand jou daarover aanspreekt reageer je met meer puzzels en meer onleesbare zinnenIn jouw hoofd kloppen de zinnen waarschijnlijk wel en daarom hoop ik jou nooit te ontmoeten
>>214410004Hmmm Lisa was bruin?
>>214410062frits is speciaal
>>214410053Een dokter opzoeken en vertellen dat anderen jou vaak vertellen dat ze moeite hebben om je te begrijpen, en hem vertellen dat je 4 liter bier per dag drinkt, gelooft dat je de furer bent, gelooft dat god jou een belangrijke taak heeft gegeven om de wereld te verbeteren, regelmatig fantaseert over aanslagen en bloedvergieten, en pp minderjarige jongetjes valt.Dat is mijn idee voor jou zodat jij kan verbeteren.
>>214409887echt waar?
>>214410062Sorry, ik snap dit niet.In ieder geval wat ik weet dat ik doe is bondig iets zeggen.En dit >>214409604 >>214410053Dit heeft zeker ook een invloedDus relatief bondig.Waar wel iets uit blijkt. Aan anderen om te reageren, dan conversatie.Een probleem als jij zegt is dan wel opgelost.
>>214410120>hij weet niet wie lisan al ghaib isZe is onderussen verheven tot martelaar en profeet van het vrouwvolk dat haar naam scandeert, ik denk dat ze hun godkeizer is
>>214410239J-ja, dat is toch niet errug?
>>214410166Jij zou dus zeggen dat het NIET waar is dat iedereen de sexuele en geslachtsidentiteiten kan? DAAROM geheel verstandelijk een ander systeem uitdenken.OM hoe zaken nu werken kennelijk falen.
>>214410245>In ieder geval wat ik weet dat ik doe is bondig iets zeggen.
>>214410291Iedereen kan niet de sexuele en geslachtsidentiteiten, dat kan gewoon niet, ze proberen het maar het zal nooit lukken, ik heb nog nooit iemand gezien de echt de sexuele en geslachtsidentiteiten kan, je verzint dit. Je kan niet eens een voorbeeld geven.
>>214410340Bedoel je dat ik zo eens even een paar woordjes richt over clowns-wereld?
>>214410291Dit moet je dus aan de dokter voorleggen, die zal je absoluut helpen
BLANKE MANNEN ZIJN DE SCHULD VAN ALLES ZE VERDIENEN EENZAAMHEID EN LOONSLAVEN VOOR MINIMUMLOON TERWIJL ZE CONSTANT BESCHULDIGD WORDEN OOK VERDIENEN ZE GEEN VRIENDIN TE HEBBEN
>>214410359Voorbeeld:Om een voorbeeld over transsexueel te geven. Dit ligt moeilijker. Hoe dan ook inhoudelijk gezien. Hoe je het ook went of keert.Maar iedereen kan erotiek met iemand van hetzelfde geslacht. Het kan ervan afhangen welk persoon precies. Of de omstandigheden.
Is there any limburgish speaker here on /int/?
>>214410542Yes frits, his dialect is very strong and difficult to follow
>>214410284ik had het heus nog niet geraden aan de hand van de honderduizend foto's van dergelijke vrouwen dat je hier al gepaald heb.
>>214410004Duin was best een vermakelijke film. Wel een beetje veel zand
>>214410432Hoe zou dit helpen?Als een huis in de fik staat dan moet het gedoofd worden.Als iemand een zware werklast heeft dan moet die gedaan worden.Er is bij de dokter NIETS beschikbaar dat daarvoor helpt. Goed, ik verwacht dat jij daar een andere mening over hebt. Maar dan zou je moeten zeggen WAT en dan kan ik daarop reageren. Waarna een conversatie ontstaat, waar meer uit kan blijken.
>>214410585Ik paal ze nooit maar ik sla ze alleen op.
>>214410518juist en als een toekomstig raketgeleerde een vrouw verkracht is dat de schuld van de witte man
De conversatie lijkt nu beter te gaan met de ene anon?Of vindt hij van niet?Waarschijnlijk de anon die kritiek heeft over zinnen enz.
>>214410518Met zo'n 'helpers' (Eva) heb je geen vijanden meer nodig.
>>214410677leuk dat je hier gelijkgezinden treft dan :-)
>>214410675Ik geef je dat als advies omdat jij hier >>214410053 vroeg om ideeën zodat jij als persoon beter kan wordenIk ben namelijk van mening dat je hulp nodig hebt, je ziet het zelf niet in, maar je bent jezelf kapot aan het maken, en dat schiet al aardig opAls jij de lijst met dingen die ik hier noemde >>214410166 aan de dokter vertelt, zal die absoluut genoodzaakt zijn er voor te zorgen dat jij met spoed de hulp krijgt die je nodig hebt, waarvan jij uit jezelf nooit kan weten dat je die nodig had.
>>214410518Toxic masculinity much?
>>214410775Ach, ik ben wel een beetje aangestoken door die plaatjes en een ervaring in het echte leven oetz.
Hallo Frits Bender hierGod vertelde mij dat Hij je niet kan bereiken omdat de interactie wordt geblokkeerd door roofbouw en (...) niet verder uitgelegdDe enige manier om dit op te lossen is dat je naar een dokter gaat, God zal luisteren via de oren van de dokter, je moet alles aan de dokter vertellen alsof je tegen God praat, vraag aan God via de dokter wat er moet gebeuren met 'het plan', wanneer jij als furer zal verkozen worden, dan komt alles eindelijk goed!Dit is wat God wilde dat ik tegen je zeiKusje, Bendertje
>>214410851hou je bek alwin uit groningen
Eerlijk? België is één groot gekkenhuis.
>>214410812>waarvan jij uit jezelf nooit kan weten dat je die nodig had.Deze paal door jou gepost heeft meerdere dingen waarvan ik iets denk. En daarom mijn motivaties bepalen.Jij zegt dus: >waarvan jij uit jezelf nooit kan weten dat je die nodig hadKun je daar meer over vertellen?
kleine landen zijn schizo, nederland is ook zo
Beste Frits,Wierd Duk hier.Als jij niet heel gauw doet wat Bender je opdraagt, ga ik zonder jouw toekomst de hele Telegraaf vol met artikelen over jou en foto's van jou plaatsen.Je moet naar de dokter gaan en alles aan de dokter vertellen want anders zwaait er wat. De AIVD heeft mij foto's gedeeld van wat je allemaal doet in je vrije tijd. Bender vroeg aan mij of ik dit aan jou wilde vertellen. Ik zou maar luisteren nu.
>>214411003Moet kunnen
>>214410976>België is één groot gekkenhuis.Zou het? Vooral veel excentriekelingen
>>214411000Ja, de hulp die je nodig hebt.
>>214411206>excentriekelingenzo noemen we gekken met geld hier
>>214411046>>214410812Dit hier is echter een belangrijk punt: >>214410053Gewoon, heel simpel, op wat ik zeg, de ideeën en motivaties van anderen. Conversatie.Ik krijg toch wel de indruk, dat er reden is dat ik met een professioneel persoon praat.En al eerder.En het kapitaal en de macht die daarachter steekt.
>>214411251René kwam inderdaad uit een gegoede koloniale familieHij had gewoon zijn 'druppelke' nodig
>>214411233In ieder geval ik vind dat meer openheid naar jou toe. Omdat dit beter werkt. Eigenlijk al veel eerder.Maar dat is net zoiets wat makkelijk fout kan lopen. Tenzij jij meer doordringt. Meer doordringt omdat bepaalde dingen mij erg bewegen.
Belgen hadden sowieso goede namen voor hun koloniën. Neem bijvoorbeeld de Congo.Prachtig toch. in je gedachten hoor en zie je al getrommel en zweterige negerlichamen waar de karwats overheen moet.
>>214408276gebaseerde editie
Frits, kameraadEs spricht der FuhrerIk ben de geest van de vorige incarnatie van Adolf Hitler, voor nu eenmaal in de circuits van het internet gekropen om tot je te kunnen sprekenEr is iets kleins mis gegaan in het grote plan van boven. Maar niet gevreesd, God kijkt mee en heeft mij gevraagd jou de goede richting in te sturen. Het plan zal doorgaan, meine gute freund.Voordat ik zeg wat de oplossing is, wil ik je complimenteren met je grandioze visie voor het Reich. Dat over ekodorpen en de geslachtsidentiteiten. Ik had het zelf niet beter kunnen bedenken. Was fur ein grandiose Endlosung!Nu, kameraad, luister goed. Die Presse habe recht gehad. Sie mussen sofort ein Doktor besuchen un Ihn Alles sagen. Und Schnell!Gott sollt Ihr hören und hilfen.Gott mit uns. Heil!
>>214411233Bijvoorbeeld: iedereen is in een bepaalde "circel".Als ik hier ben. Waarom zou ik naar de dokter gaan?Wat is de verbetering die jij beoogt?>>214410812>CircelHoe de spelling bepalers ,,cirKel'' bepaalden. Bevalt mij niet.Ik vind ,,cirCel'' beter staan.Vind jij zoiets bezwaarlijk? Dus dingen die jij bedoelt met ,,onbegrijpelijk''?
>>214410650Tremors ook. en Lawrence of Arabia.
'het plan' reeds gepaald'de benen' nimmer gewassen
Wat hebben (((ze))) tegen de blanke man? Waarom willen (((ze))) ons zo graag kapot hebben?
>>214411233Trouwens, mijn conclusie uit wat in onderstaande video, dit blauwe mannetje zegt, wat "lichtjaren" vooruit is over schade anderen. Vind ik een universeel principe.Dus, voor de duidelijkheid, nu ALLEEN even waar die zegt dat (...) niet door moord (ZELFS ALLE schade anderen), bepaalde dingen.Ookal LIJKT het misschien dat ik OOIT iets anders bedoel.(Dit heeft meerdere delen. Ik weet nu zo even niet in welk deel het gezegd is)https://youtu.be/G2xXu8_2Exo?feature=sharedEn ik was zelf al tot die conclusie gekomen.
>>214411568Ja dat vind ik bezwaarlijk maar het is niet alsof jij je wat van een ander aantrektIk denk overigens niet dat je over de zelfbeschikking beheerst om je taal strikt ABN te houden zelfs al zou je willen, schizoide dronkelap
OH MIJN WETENSCHAP!!! SZECHUAN SAUS EN RARE DINGEN HIERBOVEN!!!!!!!! Ik luisterde naar het laatste nummer van het nieuwe deel, EN YOUTUBE RAADT ME DEZE EXTRA EXTRA KOUDMAKENDE, SFEERVOLLE TRACK VAN AMBIENT WHITE NOISE VAN LIMINAL SPACES AAN!!!! HET IS ABSOLUUT FUCKING STRANGER THINGS GEWELDIGE SAUS!!! WETENSCHAP VERGEEF ME DAT IK DIT ZEG, MAAR DEZE .mp3 MET SHITTY AMBIENT NOISE IS NOG BETER DAN LOVELESS MET "TOUCHED" UITGESLOTEN!! IK BEDOEL DAT HET 144 KIJKERS HEEFT EN HET IS PAS 16 UUR GELEDEN GEUPLOAD, HET IS PRAKTISCH VERLOREN MEDIA!! HEILIGE WETENSCHAP! OH MIJN JEFRE CANTU-LADESMA!!!!!!! EINDELIJK *BEN* IK DEGENE DIE VOOROP LOOPT IN DE KOEK-COMMUNITY, ZE KUNNEN ME NIET MEER UITLACHEN NADAT IK TYRONE MIJN BLANKE HOER-VROUW HEB LATEN NEUKEN OP DIT GEWELDIGE, INNOVATIEVE EMOTIONELE NUMMER ZONDER INSTRUMENTEN, ZONDER ZANG EN ALLEEN MAAR RUIS EN GEVOELENS. PERFECT OM GECuCKED OP TE WORDEN!!!!!!
>>214411443Dat is waar, bij mij roept het spontaan een beeld op van een ontdekkingsreiziger in een grote pot op het vuur, en een bende naakte negers met speren en schilden, en botjes door hun neus, die er rond dansen op het ritme van een tamtam. En oudere vrouwen met leeggezogen tieten die tot hun knieën hangen.
>>214411760houd toch je vuile kankerbek dicht man mijn god jij bent het bewijs dat zelfs kankerlosers kinderen kunnen krijgen
>>214411761Het feit dat je liever naar een kosmische demon luistert dan te aanvaarden dat je een probleem hebt is precies waarom God jou verlaten heeft
>>214411805Blijf zieden Alwin
>>214411805Alwin huil meer
>>214408276rateer mijn Norm Wood
>>214411780
Mannen zijn het probleem maar we importeren jaarlijks duizenden bruine mannen naar ons land, wanneer stoppen we daarmee? Oh dat nee dat is rasiesmuh!!!
>>214411805rustig alwin uit groningen
>>214409105het is dan ook mijn lief fascistje :)
seks met dolle minas
>>214411761kom naar mijn discoord kanaal
waarom John Cages provocerende 'Silent Piece' nog steeds zo krachtig is
>>214411766Om heel duidelijk te zijn:In ieder geval, als jij of iemand anders iets vindt. Kan van alles zijn, ook spelling. Als het moment waarop dat zo zou moeten zijn duidelijk gezegd is dan valt erover te praten. Ookal is het moment altijd. In ieder geval, ik wens niet moeilijk te doen.Of de redenen waarom iemand iets wil. Bijvoorbeeld. Mijn uitgangspunt is hartelijk tegen het koningshuis. Of de koningshuizen.Maar wat dat uiteindelijk is, is anders als iemand van hen hier weleens post, of als dat niet zo is.
lekker gewerkt terwijl alwin weer noest heeft zitten zieden op schijtpalers
>>214412293Dus omdat je tegen het koningshuis bent, praat je in cryptische halve zinnen en neologismen? Ik begrijp het verband niet. De keren dat je volle zinnen formuleert zijn ze inhoudelijke nonsens, zoals nu.Wat heeft het koningshuis te maken met hoe je op internet praat? Met alle respect.
>>214412293Waarom luister je zelfs niet meer naar het advies Wierd Duk?
>>214411794>botjes door hun neusDat ziet er nog wel grappig uit maar wie zou die schijven in de lip hebben bedacht
>>214411766Goed, ik zie wel iets in de dingen die jij zegt.Maar omdat zaken (,,zaken'', ik begrijp dat dit vaag klinkt) mij op een bepaalde manier bewegen.Ik vind dat jij teveel vraagt. Omdat ik opensta voor jouw simpele en heldere communicatie. Ook als die persoonlijk is, dus ik bedoel niet in een openbare gelegenheid.
>>214411766Maar jij vindt NIET dat je de indruk geeft steeds meer en meer te vragen? En sowizo veel vraagt.En punt 2, dat dit in het onredelijke gaat?Want ik sta open voor gewoon heldere communicatie. Ook als het niet openbaar zou moeten zijn.
in een kantoortje zitten met een stropdas om, een jaar geleden lag ik nog languit aan de ket op de grond in mijn badkamerde wereld is een grote grap
de fuhrer heeft weer een inzinking
ik trek de ster van je mercedes af
>>214412549Wat is de inzinking?
Zeg eens iemand een goede film.Net The Lobster gekeken en me kapot gelachen.
>>214412401En de vrijwillige norwood 5 is de kers op de taart? Dan komen de anthropologen ons vertellen dat dit een schoonheidsideaal is.
frits wanneer gaan we flink atten in leidenhttps://www.youtube.com/watch?v=zUEBuehsZ8Y
>>214412489Gozer dit is al de 15e (jij) ik denk dat jij veel vraagt doe een keer normaal zeurpiet
23 april 1568
>>214412652Brazil (1985)https://www.imdb.com/title/tt0088846
>>214412652M
>>214412758goeie smaak
>>214408276ik ga komend weekend nog eens naar de wellness denk ik.lekker urenlang goonen op oudere vrouwen met grote borsten en harige poesjes
ik beschadig vaginas en geef vrouwen vaginisme
>>214412740Al gekeken natuurlijk. Maar is wel heel lang geleden dus moss geen slecht idee om te herkijken. Bedankt.>>214412758Welk jaar?
>>214412838originele M met Peter Lorre is de beste
>>214412838kijk Birth Of A Nation en dan Triumf Des Willens, echt actueel
>>214412715Waar zou dit allemaal op moeten staan zoals gebruikelijk
Ook die Deense kortfilm Dennis gekeken over die autistische bodybuilder incel. Was wel interessant.
>>214412880Had woodrow wilson die niet laten zien in het witte huis?
>>214412703Klinkt leuk.Maar op het moment sta ik alleen open mensen te leren kennen via het internet of aanverwant.In ieder geval, bepaalde dingen ik ben daar terughoudend in.Wat zou je voorstellen?
The Devil's Nightmare ( La plus longue nuit du diable), een Belgisch-Italiaanse coproductie uit 1971.Heel speciaal spoopy filmpje, aanrader, ik vind het toch een pareltje. Maar het is maar iets voor 's nachts.https://www.imdb.com/title/tt0067592/
>>214412937ja klopt, gaat over een groepje helden uit Amerika die vochten voor segregatie
>>214412975Woodrow wilson was toch ook de president die vrouwen stemrecht gaf?
>>214412715Waar staat het allemaal weer op wat de paler, in deze paal op gereageerd zegt
>>214413026Dacht het wel ja. En daarop volgde de drooglegging.Leuk feitje: In België heeft het tot 1948 geduurd eer vrouwen stemrecht hadden, en het waren uitgerekend de socialisten en liberalen die tegen waren, en die die boot 2 decennia afgehouden hebben. Omdat ze bang waren dat vrouwen hier allemaal gingen katholiek stemmen op aanraden van de pastoor.Kan je je dat nu nog inbeelden? Halve eeuw.
>>214412715Ik heb al langer de indruk van iemand die een professionele figuur is.Heb je niets beters te doen dan te zeiken. Ik weet niet wie verder nog. Ik praat alleen over deze persoon.
>>214413260>weer 70 jij'sTijd voor je zoutbehandeling achterlijke kanker schizo
>>214413260>Heb je niets beters te doenLMKE
>>214413165grote fout, vrouwen stemrecht geven, kankerhoeren
Hebben jullie ook een vaardigheid die andere mensen bezitten waar je jaloers op bent?Ik heb dat met mensen die jaartallen uit de geschiedenis kunnen onthouden.
Fascisme is spektakel
>>214413260>Heb je niets beters te doenNiet die anon, maar dat is best een interessante vraag. Eigenlijk helemaal niets inderdaad.Werken? Geen zin in.Daten? Geen zin in.Jossen? Mag niet van mezelf.Wat blijft er dan nog over...Precies, schijtpalen met de vriendelijke anons in deze prachtige draad :)
>>214412961kunnen ook gewoon bellen
>>214413394>hij kan de getallen 0 tm 2017 niet onthoudenLmke
>>214413298Als jij een professionele figuur bent. Dan weet je zo onderhand toch wel dat de geïnvesteerde kapitaal en invloed afgekeurd is? In ieder geval om exact het probleem veroorzakende dat. In plaats van iets voor te stellen dat zaken beter laat gaan.Ik praat uitsluitend over wat hier steeds uit voortkomt
>>214413407hou je bek alwin battiecommie
>>214413442>er is geen geschiedenis voor 0Gebaseerd en Christus pild.Maar serieus, ik heb mijn talenten, ik heb interesses waar ik totaal geen talent voor heb, maar toch ver in geraak door interesse en moeite, maar sommige dingen kan ik gewoon echt niet en jaartallen onthouden is daar één van.
effe snacken in de bijlmer, ben negermoe na een lange dag in de grote stad maar heb toch honger
>>214413298>Tijd voor je zoutbehandeling achterlijke kanker schizo>>214413467>Als jij een professionele figuur bent. Dan weet je zo onderhand toch wel dat de geïnvesteerde kapitaal en invloed afgekeurd is?>In ieder geval om exact het probleem veroorzakende dat. In plaats van iets voor te stellen dat zaken beter laat gaan.>Ik praat uitsluitend over wat hier steeds uit voortkomthahaha, kanker wat een gek, lmke
>>214413415
>>214413376Volgens John Glubb is zijn monografie "Fate of Empires" is dat altijd het begin van het einde. Hij haalt een aantal historische voorbeelden aan. Bijvoorbeeld het Perzische rijk kort voor de Mongoolse invasie. Vrouwen gingen functies invullen die normaal door mannen ingevuld werden. En de jeugd had enkel nog interesse in muzikanten en toneelspelers. Kort daarop vielen de Mongolen aan en er was praktisch geen tegenreactie. Glubb zag dit in cycli van 250 jaar doorheen de geschiedenis, doorheen de wereld, gebeuren.
>>214413557wonnen de nazis dus toch in wo2
>>214413519Nee dan heb je gewoon de omgekeerde telling, niet alsof je voor christus het jaar vierkantje of het jaar paard had.Het zijn gewoon getallen, leer tellen ofzo.
>>214413585Als je de nazi's als zelfmoordcultus ziet wel ja, dan zijn ze de onbetwiste winnaars van "het spel"
>>214413415>Niet die anonToch weer net op die golflengte van innemendheid dan anons in het algemeenWat is het dan?Jij neemt steeds een voortouw dat steeds onverantwoord blijft.Veel aantijgingen, geen inhoud. Alleen aantijgingen
>>214413407Communisme toch ook?En democratie eigenlijk ook, toch zeker vandaag.
>>214413656is goed alwin uit groningen
>>214413607Moet ik nu echt het verschil uitleggen tussen een getal kennen en de vaardigheid om een getal aan een een gebeurtenis kunnen linken en dat onthouden?
Ik heb dringend het perfecte gehaktballen recept nodig!Kan iemand mij helpen??
>>214413656Götterdämmerung
fascisme is het antwoord en zwarte BTN
>>214413415Wat is het dan steeds met die a.i. bot aantijgingen steeds. Waarom doe jij zo doof? Met opzet. Er zal reden voor zijn. Maar wat is die.Geef jij daar eens antwoord op.
Favoriete regisseur?Niet per ce de beste, gewoon wie het meeste films heeft gemaakt waar jij persoonlijk van geniet.
>>214413734>die a.i. bot aantijgingenfrits gpt 4
>>214413733Fascisme is een tiener ideologie
>>214413709nee. bel oma
>>214413734Je doet zelf doof nigga je kan geen feedback verwerken zonder dat je denkt dat er een betaalde agent achter zit
>>214413817
>>214413709gebruik varkensgehakt, of rund/varkengeklopt eitje en broodkruimels toevoegen voor je balletjes roltballetjes eerst even koken in groentenbouillondan pas bakken of frituren
>>214413824Blijven steken bij 0.1 beta release
>>214413870Gebaseerd
>>214413832ja en communisme niet zeker alwin uit groningen
Soms wil ik iets doen om de pijn te verzachten maar dan herinneren ik me dat God van mij houdt en mij het leed geeft om sterker van te wordenOfzoiets
>>214413817Ik heb meerdere favorieten.Ben fan van gouden tijd Italiaanse thrillers ikke, regisseurs zoals Mario Bava, Umberto Lenzi, Sergio Martino, Michele Soavi, Dario Argento, Lucio Fulci, Joe d'Amato
>>214413521Ik heb nu bijna dagelijks ruzie met minderheden op straat.
>>214413824Wat is het dat jou zo op "uit" zet?Het is toch veel beter bezig te zijn met de oplossing van de problemen van deze wereldOokal zou het beperkte invloed hebben maar wel altijd voortgezet worden.
>>214413938klopt geen strijd geen voortuitgang
>>214413961Ik ken bijna niets van Italiaanse cinema dus interessant. Ik zal het eens bekijken.
>>214413987>Het is toch veel beter bezig te zijn met de oplossing van de problemen van deze wereldfrits gpt 5
>>214413683Ja, maar communisme en democratie, zelfs koninkrijken en kapitalisme kunnen ook buiten spektakel bestaan.
Besef Wierd Duk, Bender en Hitler palen hier>>214413987Hey frits kijk ze hebben het tegen jou! >>214411471>>214411046>>214410901Wat zouden ze hiermee bedoelen???
>>214413938Ik hou ook van je Anon.
>>214413987>Wat is het dat jou zo op "uit" zet?uitisme
>>214414033Ben jij een professioneel figuur die hier paalt ja of nee?
Mijn beroep is schijtpalen op de nederdraad ik ben professioneel
>>214414024Italiaanse cinema is de beste van Europa, en dan vooral in hun hoogdagen, jaren 60-70-80. De meesten kennen de meesters zoals een Pasolini of een Fellini, maar de B-film regisseurs die ik opgenoemd heb zijn minstens even lovenswaardig. Italianen en zin voor esthetiek gaan goed samen.
>>214414070ik ben professor paal
>>214413929Nee, communisme is voor zelfhatende tieners en dus anti-tiener.
Frits is een professioneel figuur die hier paalt, ik weet het zeker, dit is wat God mij zei, tevens, hier op de hoek zit een goede viskraam, dat betekent dat ik Hitler ben.
>>214414124Ik ken frits gewoon nog van de middelbare school, en kijk nu eens wat er van hem gekomen is, hij heeft het ver geschopt. Ik had nooit kunnen denken daf hij furer van ekobiertjes zou zijn nou ik zat er dik naast.
>>214414034Het is misschien ook te zien in welke fase ze verkeren. Er is altijd opkomst, bloei en verval.
>>214414081Mooi verkankerd beroepHou eens op zo verkankerd te palen. Er zijn er die wel normaal in het leven staan. Eer en waardigheid. Niet dat soort verknipte dingen
>>214414258Oh ja eervol en waardig zoals elke dag drie liter bier wegtikken en op straat schreeuwen dat je hitler bentKankerjunk
>>214414193Dat heb je niet.Maar goed is het voor mij niet als je vrienden doodgaan aan het kwaad van de massa en de wetenschap.
>>214413979hoe krijg je dat voor elkaar>>214414097communisme is echt voor tieners die niet beter weten en denken dat het voor de hand ligt dat dat werkt alwin uit groningen
hoi frits, alles kids? mijn penis doet pijn want die zat tussen m'n rits
>>214414193Nouja ,,,,vrienden''''Dat zal waarschijnlijk niet...Het blijft niet goed
>>214414350Ik heb dat niet voor mekaar gekregen, weet eigenlijk ook niet wie ze binnen heeft gelaten, slecht idee als je het mij vraagt
nou heb ik zin in pizza
>>214414331>doodgaan aan het kwaad van de massa en de wetenschap.ik snap niet dat die peter gillis van massa is kassa niet eerder gepakt is
,,,,Vrienden'''''>Als ze je gaan waarschuwen voor zichzelf.Dood voor hen en jou als het contact doorgaatToch geen vijand zo ziet het eruit. Vriend zelfsEn zelfs echte vriend. Maar wat moet het vóórdat het kan?
Ik heb een gloeiende pesthekel aan n(...)Mogen van mij gewoon allemaal in een massagraf worden gesmeten, of de ruimte in sturen, de zon in, en elke herinnering van ze uitgewist
>Vrouwen willen onafhankelijk zijn en gezien worden als gerespecteerde leden van de samenleving>Maar ook voor spek en bonen hoor!
>>214414354Dat kan pijnlijk zijn als je voorhuid hebt.
>>214414528Ik vind het tijd dat we ze moesten weren uit veiligheidsfuncties, tenzij aan een bureau. Niet op straat tegenover negertjes zetten. Zijn ze alleen maar een lastpost voor de man die uiteindelijk het zware werk moet doen, omdat ze de boel saboteren met hun onkunde, zwakheid en domheid, en geen betrouwbare partner zijn om je leven aan toe te vertrouwen.
>>214414528Mocht ze nu nog eens spek en bonen kunnen klaarmaken.
Moest er nu een oproepplicht komen dan heten je medesoldaten Tamaar, Ombwepe Mufuzu en Hijab Al-Jihad.En het is allemaal jouw schuld want de rest is te incompetent om verantwoording te dragen.
RIV
>>214414739battiehoofd
>En zelfs echte vriend. Maar wat moet het vóórdat het kan?Hoe durf jij "de dokter" zo aan te bevelen. Optie die bij mij in ieder geval nooit ergens toe geleid heeft. En doe niet moeilijk alsof er toch nog hoop in is. Dat is niet zo en dat is erkend.Ik bedoel kijk naar jezelf.Dit is dat ik in het bijzonder niet (...)>>214410812En jij zou er een voorbeeld aan moeten nemenIk begrijp jou. Jij veinst alsof je mij niet. Jij zet jezelf op uit
>>214414714je kan erop rekenen dat ze je vel gaan beschermen aan het front, zeker als jij de enige giaour bent
>>214414773Je begrijpt dat ik jou een mentaal gebroken schizo vind die professionele hulp nodig heeft? Mooi, dan heb ik niks meer te zeggen.
>>214414810Praat nederlands gaybelg en ten tweede ga elders negerpijpen hoerenzoon
't is kermis in de hellie
>>214414853lees trager, splitst in woordgroepen
>>214414857Makker, ik kan niet wachten tot de hemel open scheurt, bergen verpulveren en Christus te paard met vlammende ogen en een leger engelen ten strijde rijdt
>>214414817Begrijp jij dat bewezen is dat hieruit voortvloeit dat je niet meer zo tegen mij hoeft te beginnenDat de dokter (...) jij gaat dit vast weer tegengesteld opvatten. Bewust en dat jij jezelf gewoon uitzet omdat jij (...) bewust een kwaad kiest.(Interesse hoe jij daarin staat)Dat de realiteit is om het dan duidelijker te zeggen, dat, er hier niets onder de dokter valt
ik ga ff bijtanken tot zo
>>214414957Ga naar de dokter, want je breintje is kaputt, schizo.
>>214414580auw mijne frenulum is helemaal rauw
>>214413817polanski
>>214414928https://www.youtube.com/watch?v=7roz8yORa3wDies iræ, dies illa,Solvet sæclum in favilla:Teste David cum Sibylla.Quantus tremor est futurus,Quando iudex est venturus,Cuncta stricte discussurus!
>>214415010Jij blijft dat zeggen terwijl de redenen dat dit een kwaad is dat jij probeert aan te smeren duidelijk zijn.Jij probeert er tussendoor te komen.Jouw exacte communicatie laat dat zien.Wat is jouw motivatie hiervoorJij weet dat je dat aan het doen bent. Met dezelfde zicht op de communicatie die ik hebJij hebt duidelijk zicht op hoe/wat te communiceren. Waar, hoe, welk moment. Goed, punt blijft duidelijk gewoon om jouw kennelijke doel te bereiken.Mij onterecht verwijtende dat ik ergens niet opin ga. Terwijl dan zou ik mij laten dwingen jouw doel te ondersteunen. Je zal dit toch echt moeten erkennen of erkennen dat je een kwaadaardige visie aan het uiten bent. Om jouw redenen. En wat voor hoop zie jij erin?
>>214415010NATUURLIJK kan er een belang en gewoonte en groepsvisie zijn die voor jou geldt.Maar wat is die? In JOUW geval
>>214415269>>214415335Genoeg geweest frits ik lees dit allemaal niet
>>214415269>onterechtGa hier dan eens op in sukkel >>214412376
kzentzat
>>214415364Donder dan op met je onzin
>>214415421O toch geleseJij slaat een stap over
>>214415421>In andere bewoordingenDit soort dingen begint altijd met dat ik aan jou vraag om helder te verklaren waarom deze kritiek. Wat het euvel is?Jouw reactie is altijd uitsluitend aantijgingen geen inhoud
mijn werk is echt een dead end, maar beunen zal je, muss sein
>>214415421Nooit inhoud.Of aantijgingen vermomd als inhoud om bijvoorbeeld het moment. Dat soort slinkse dingen
>>214415731>>214415687>>214415609Veel (Jij)'s, nul reactie
ik snap er werkelijk niks meer van
Ik ben een pessimist ikkePessimist over de mensHet zou me uitstekend goed af gaan, rijkdom, dan kan ik beter op mensen neer kijken, ze aan de kant rijden met te dure auto's, eten in dure restaurants, vies kijken naar de arbeiders, nooit in smerige negerbuurten te hoeven komen Gatver damme
Zou frits aanvoelen wanneer de frits moeheid toeslaat onder de andere anons?>ja dit is een retorische vraag
mijn computer draait een hele irritante thin client
>>214415839Geeft niet schatje
>>214415421Zeg jij dat ik niet voldoende gezegd heb?Kan zijn dat je iets zal moeten herhalen omdat ik mijn, nader verklaarbare redenen heb er op dat moment niet opin te gaan.Als dit punt van communicatie ontbreekt. Zie dan de realiteit van de slechte stand van zaken bij jou, in ieder geval alles waar jij voor staat. Om jouw redenen die onbekend zijn. Of mogelijk bedoel je zaken nog meer te bedonderen door in een vermomming ergens op mee te liften.Als jij meent ergens ,,als verstand hebbende dingen te zeggen''Dan kun je zien dat dit zo is. Of wat is het anders?
ik ben nooit moe van frits, joodse leugens door jou verzonnen
>>214415941Het lijkt me vrij duidelijke taal wat hier >>214412376staat en je gaat er niet op in want je vervalt in paranoide wanen
Met frits een gesprek proberen voeren is als een verdrinkende neger vragen een wiskundeprobleem op te lossen
>>214416040maar er is geen verdrinkende neger om te vragen een wiskundeprobleem op te lossen?
>>214415421Jij begint steeds weer van voren af aan of vermomd zaken als een oprechte reactie maar het zijn niets meer dan nieuwe aantijgingen om het moment (...) om redenen hoe communicatie is of gaat.Donder op met die troep. Want het is troep die ik doorzie.>In4datO jee!!! dat zou ik niet mogen zeggen want jouw schizo aantijgingen zonder enige inhoud
mijn favoriete roetmop https://www.youtube.com/watch?v=Y_8mUx4VOmo
>>214416072lmke
wat doen alwin en die belgische poot hier eigenlijk als linkiewinkies, is het masochisme?
>>214415927Zie je een donkerheid in je troep?Ik ookhttps://youtu.be/zjcqpp79nSo?feature=sharedLiedjes zijn vaak Poëtisch. Niet (...) begrijp dat anders schizo auti die je niet bent.
>>214416103Jij praat troep ineens zomaar over het koningshuis en je kan zelf niet eens verklaren hoe je met die associatie kwamDit is schizo gedrag, je verdenkt mij van onderliggende motieven zonder duidelijke aanleiding, kunt je gedachten niet goed articuleren, en je gedachten gaan van de hak op de tak, het ergste van al is dat jij er zelf totaal geen erg in hebt en weigert aan te nemen dat je psychische gezondheidsproblemen ervaart Niemand, niks kan jou redden, als God zelf niet ingrijptIk hoop dat je zodanig ziekt bent dat het niet tot je doordringt en dat het geen koppigheid en onwil van je is.
De dingenJa welke dingenDe dingenDe dingen reeds gezegdAls frits een band begint kom ik kijkenFrits & De Risperdalletjes
>>214416339Totop deze paal van mij gestopt te lezen vanaf ongeveer de 2e zin.Doe niet zo auti schizo. Natuurlijk kan het zijn dat ze hier weleens palen.Of ben je bang te realiseren>anon boorden>lullen op verschillende manieren over koningshuizen
laat Frits met rust hij is helemaal niet schizo, hij drinkt gewoon lekker bieries uit den ekoplaza en is der fuhrer, wie ben jij om der fuhrer van allemaal dingen te betichten? jij hebt hulp nodig, niet frits, je bent ook allemaal dezelfde paler die zegt dat frits schizo is, niemand anders zegt dat
ben weer eens drankorgel ikke
>>214416479lekker bezig ouwe snoeperd, zo op de maandag, mooi hoor
Voor frits is het allemaal zo klaar als een klontje, tsja wie ben ik om daarover te twijfelen
Moslims en joden zijn satanisten. Om de tuin geleid.
>>214416479Kga vanavond ook aan den drank (een paar goeie Belgische tripelkes)
aan den alcohol zet ik altijd country, blues, soul, en funk ophttps://www.youtube.com/watch?v=5gE0g1IpEEo
>>214416530>>214416621kben aan de whiskey-cola begonnen, een teken van frustratie
>>214416772>gerard revebattieboy moet je geen cosmotje en appletini drinken
>>214416704https://youtu.be/ILsnLkXZ7Z4?feature=shared
Elke dag worden Christenen tot martelaar gemaakt. Zou je sterven voor je geloof? Zou je Christus ontkennen als je er je leven mee spaarde? Zou God het nog van ons vragen? Er zijn er nog die hun leven geven omdat zij weigeren de waarheid in hun hart en ziel te verraden. God is hen te nabij, zo nabij dat zij Hem liever direct zouden ontmoeten dan nog een ademtocht op deze verdoemde aardkloot te verzuchten, vol leugenaars en kwade wil.
>>214416844dat is eerder bij zomers weer, voor ik naar het naaktstrand trekdit is meer grijs weer, regen, frustratie en lichte melancholie atmosfeer
O jee de gezellige studenten herrie weer.De eerste keer weer sinds de laatste keerIk dacht dat het vaker is
>>214416912smeerpijp mag God uw ziel hebben>>214416934je woont dan ook in leiden aarsriaan
maak liefde en luister naar de muziekje moet jezelf laten gaan gaan gaan
>>214416997ik was maar wat aan het dollen, toch bedankt.
>>214417059mag God uw leugenachtige ziel hebben homme de fille
>>214416772strijder
>>214417093pff, balk, splinter? jij moet wel een heel reine ziel hebben, als je zo met de vinger gaat wijzen>>214417114ah een connoisseur :)
morgen stop ik terug, beloofd
>>214416772doe maar duur
>>214417159battiedom is een ernstige zonde, ik behoed je alleen, ik behoed jullie allen van alles des duivels
>>214417238ze stonden in reclame in de carrefour, vandaar
kar voer?benzine heet dat joh gekke belg pffff verzinnen steeds raardere dingen die jongens
>>214417286dank maar geen nood, ben professionele nixneuker
>>214417324het is het werk van de leliaarts
>>214417341goed want twee batties op één kussen, daar slaapt de duivel tussenmaargoed je kunt ook gewoon pagli opzoeken die is volgens mij wel gaans
>>214417403>goed want twee batties op één kussen, daar slaapt de duivel tussenlmke xDD>maargoed je kunt ook gewoon pagli opzoeken die is volgens mij wel gaansja maar groningen ligt niet bij de deur
>>214417497keertje vakantie
>>214417571>>214417571>>214417571
suri's be like elke dag benen wassen want anders stink ik
>>214417576het is te vroeg dus het is een kikker
>>214415927Ja, frits is een heel voelend persoon
>>214415120mis nog vamos a la playa
>>214417608ze stinken alsnog de kanker
>>214417662https://www.youtube.com/watch?v=sTsVJ1PsnMs:)
fin?!