wederom een battiedraad
>>214417571mooi plaatje
>>214417604op maat gemaakt dus voor jou
>>214416772>reve>hasj>duvelEen levensgenieter
christusonthoudingstudieeen hiernamaalsgenieter
>>214417671hahahaha goeie anon daar had je me mooo tuk
>>214417717Waarom is Reve ookal zo'n monster tegen jongetjes?Niet dat het over dingen gaat die lief van aard zijn. Maar een duidelijk bloedvergieten. Gewoon dat, duidelijk. Exact dat. Niets meer niets minder
OPMERKELIJK HOE HET VERVAL VAN HET LAND DIRECT PROPORTIONEEL IS MET DE VERLOEDERING VAN HET CHRISTENDOMHET IS NIET ALSOF DE BIJBEL HIER AL OVER SPRAK
>>214417862Goed, echter, de fouten van christenen zelf hoe staat gij daar tegenover?
mag ik eigenlijk neuken in het vagevuur en in de hemel
Echt ReveDe monsterlijkheid tegen jongetjesWat is dat voor een zaad dat tot ontkieming is zonder inhoudelijke reden
>>214417905>de fouten van christenenWees specifiek, want hoe ik het opvat, zijn Christenen mensen, en dat mensen fouten maken, is waarom Christus ze gered heeftDus wat vind ik van de fouten van Christenen? Ik vind Christenen nobel dat ze hun feilbaarheid en schuld erkennen in naam van Jezus en vergiffenis vragen aan God voor hun zonden.De fouten van Christenen zijn niet per se erger of minder erg dan die van ongelovigen; maar die van Christenen zijn vergeven.
>>214417717de dingen die het aards bestaan wat draaglijk maken>>214417757Ik weet dat jij in de fond gelijk hebt, maar het vlees is zwak. Echter, iedere keer ik Karel de Grote op de muur van de lokale kerk zie, denk ik aan al zijn buitenechtelijke kinderen, en dan denk ik, waarom hij wel en ik niet?
liet effe een flinke poeja, nu tijd om te gamen
>>214417571
>>214418026Het vlees is stoffelijk, maar zolang het uw geest huisvest, eerbiedig ze
Doodop in bed geploft, loonslaven was het weer eens flink waard
>>214418026Vast ook bekend met J.K. Huysmans en Thomas Mann?
>>214418011Ik ervaar het als loodzwaar hierop te reageren.Niet zoals ik nu doe.Maar dat daar zo'n sprake van is. Duidelijk. En bij mij.Goed maar zag je weleens dingen die ik erover zei eerder? Het is ook niet dat het voor jou moeilijk zou worden. Ik weet niet wat jij exact ervaart bij zo'n onderwerp
Jongens Kutjes Huysmans en Thomas ProsMann
>>214417941nee, maar naar ik vernomen heb, mensen die op aarde last hebben van genotszucht, van verslaving, volgens de traditie toch, zou dat zijn omdat ze de aanwezigheid van God missen en proberen te emuleren. In het Paradijs zijn is beter dan gelijk welk aards genotsmiddel, zodanig dat zelf de duivels nog steeds gaan luisteren naar de hemelse zangkoren, vanop afstand natuurlijk.Ik hou erg van Bosch zijn voorstelling van het Paradijs. Een tuin der fantastische lusten die wij niet kunnen bevatten.
>>214418171jazekerheb een editie van Là-bas in mijn boekenrek, en grote fan van Dood in Venetië>>214418204koek
>>214418143niets meer ontspannend dan slapen na je loonslaafwerk
>>214418089dat klinkt erg gnostisch dat ;^)
>>214418384dat is wel weer zo, goed punt
>>214418326>heb een editie van Là-bas in mijn boekenrekNederlands?
>>214418295salvador dali paradijs
Kijk nou ze hebben Belgen in de amazonehttps://youtu.be/C2jG8SsMWcQ?si=E67Yw7EDS2JOKdfy
>>214418011Zou je zeggen dat je weet wat bedoeld is?Maar eerst zware last voor wie het zegtIn het kwadraat omdat er bestaat reden dat de reinheid over christenen, zoals jij verwoordt niet zo is. In het geheel niet zo. Niet meer of minder als anderen.
>>214418479nee, FransEr bestaat een Nederlandse vertaling, maar was jaren '90 ergens, wordt niet meer gedrukt en is moeilijk te vinden.>>214418492Inderdaad, het is toch een betere voorstelling naar mijn mening dan pakweg de islamitische, wat ook wel fantastische elementen bevat maar toch nadruk legt op aardse, een soort harem/tuin van de kalief.
>>214418665>Christenen zijn niet meer of minder moreel dan andere mensenVoor mensen die deze fritspaal niet begrijpen
>>214418447kutwoord verzonnen door klotemensen
>>214418821Of de Joodse, ze geloven niet in de hemel, wat een kutgeloof
>>>214418856Voor mensen die zien dat de (medische) wetenschap vaak de fouten van christenen gebruikt omdat ze een grote bek hebben tegen ze terwijl ze beter weten
>>214418821
>>214418925>De fouten van Christenen worden vaak misbruikt door wetenschappersHeb ik het goed?
>>214418604>do not talk to animalswaarom?
>>214419046Die aapjes willen alleen Vlaams spreken hihihi
Lees Guénon
>>214418856Ik weet niet wie of wat jij bent maar in het Pieter Baan centrum blijft er niets heel van je ethiek
>>214419100Ik ga helemaal niks lezen Alwin
>>214419115Heb je in het Pieter Baan Centrum gezeten Frits?
Frits zou nog leuker zijn als hij een cursus koeterwaals zou volgen. Gewoon lekker nog harder ijlen.
>>214417571Wederom een OP van extreem lage kwaliteit.
>>214419044Nog niet gezien maar ik vind dat jij met opzet en puur in kwaadaardige opzet begrip gebruikt.
>>214419193laat hem eerst zn benen wassen
een turk heeft mij geintroduceerd aan sucuk en nu kan ik niet stoppen met eten
>>214419193Nog niet gezien maar in het Pieter Baan centrum blijft er niets heel van je ethiek.Daarnaast zouden ze onterecht over psychische stoornissen beginnen.
>>214419300klinkt als iets een mkk zou vreten
>>214419300dat was zijn piemel anon sorry dat ik je dit moet vertellen
>>214419260Compleet onbegrijpelijk en onzinnig
>>214419341bewijs reeds gepaald
>>214419301>in het Pieter Baan centrum blijft er niets heel van je ethiek.Ben je daar wel eens geweest dan?
Fout = daadwerkelijk geen punten = faal = de legale straf die ervoor staat
Der krieg ist verloren, aber Frits kampft weiterhttps://files.catbox.moe/pt6j05.mp4
>>214418936gelukzak :) mooi!
Frits wees als: even flink mijn lul invetten voordat ik weer hondenuitlaters naargeestig ga achtervolgen in mijn scootmobiel.
ik heb hem zitten zoeken maar tevergeefs. In Frans gaat, maar moeizamer. Het is wel een prachtwerk, gebaseerd trouwens op de Parijse beau monde van toen.
Frits gaat een stuco holocaust inlassen, Leiden MOET schoon
Ik wil Frits in de podcast, het land van Wierd Duk en Fuhrer Frits. Ik zie dat Frits goede bedoelingen heeft, hij wil naast Bendertje ook andere minderjarigen helpen, dit moeten we bespreken.
>>214418911het moderne jodendom wijkt serieus af van wat het ooit was 2000 jaar geleden, talmoed en kaballa zijn beiden middeleeuwse ontwikkelingen, ze dwaalden steeds verder af
>>214419562Ik heb ook nog duivelinnen en demonen van Jules Amédée Barbey d'Aurevilly liggen
Nieuws uit Brussel
>>214419847Dealen is handel, en liberalen houden van handel.
Wat is dat hier toch steeds zo iemand die op golflengte gaat zitten van een professionele figuur?Als dit zo is mag ik dan even je BOG-registratie weten. Of je hebt niets te lullenOf leg uit wat je te lullen hebt
>>214419777Je hebt een heel goeie smaak anon!Ken je toevallig ook Roland Brévannes?Dat is meer 19de eeuwse erotische pulp, maar heel vermakelijk je vind zijn werk op archive.org maar nog moeilijk in druk
welja, begin 20ste eeuws eigenlijk
>>214419994Enige erotiek wat ik heb is Louis Paul Boon en de Sade
het is raar hoe erg ik het eens ben met pim fortuyn zijn standpunten, meer dan wilders of baudet
Justitieanon is DOODZIEK
>>214420119Komt omdat hij vroeger een marxist was
Stel het verloop van de tijd voor als een lied dat God componeert. Het kent een zeker vast verloop, het is zoals het moet klinken en niet anders. De mensen zijn als noten die resoneren met het kosmische lied, sommigen uit de maat, vals, maar ook zij maken deel uit van het onoverkoombare verloop van het lied, in al hun grotesque onvolmaaktheid, maar sommigen weergalmen precies de klanken van het hemelse koor, zij zijn goed afgestemd, in hen is het lied hoorbaar. Hoe het ook zij, er zijn mensen die het weten, die kennen dit lied. Die voelen aan in hun intuïtie hoe het moet zijn.Die weten: in dit moment rust een zekere harmonie die niet door menselijke wil alleen kan worden bereikt. Elk detail, van het kleinste tot het grootste, zelfs de gewaarwording van het moment, valt samen tot een vloeiend volmaakt geheel, maakt deel uit van dezelfde toets op de piano. De schittering op het water, het dansend pluisje in de wind, de glimp van een voorbijgaande glimlach, een meeuw die schatert in de verte, een vage mix van weemoed en troost, het moment moest zó zijn en niet anders. Daar doemt nu, onmiskenbaar, het fenomeen van déjà vu op. Puur chemie, puur toeval, puur afvurende cellen die je een kinds gevoel van valse veiligheid geven vanwege diepgewortelde en lang vergeten associaties, zouden precies zij zeggen die menen dat alles terug te herleiden is naar wiskundige eenvoud, maar vergeten dat de wiskunde zelf in een mysterieuze bubbel van fractale oneindigheid en hypothetische onzekerheid zweeft, die ook weer suggereren: ik getuig van een kosmische schoonheid die mijn wezen te boven gaat.Zij trotseren die natuurlijke notie met een actieve, werktuigelijke inzet van mentale blokkades en zelfgebakken associaties, want om redenen die ze zelf niet bewust kunnen articuleren haten zij God, en zo klinken zij vals en mismaakt in Zijn lied.Dan zijn er nog de zielen die nooit horen, maar in kakofonisch ongewis opspelen als percussie en viool, en zingen samen Hallelujah, net als u en ik.
>>214420119Het schijnt dat hij meerdere marokkaanse speelgoedjongetjes had
Ik heb op lowlands iets te veel uitgegeven met klarna...Haha oepsie :$
>>214420119hij wilde gewoon in het openbaar kunnen battieseksenalle anti-immigratie batties gaat het er enkel om dat zij vinden dat ze kinderen moeten kunnen blootstellen aan hun battiefilie.
>>214420490op lijn commie intellectueel maar ihel kontje verkopen aan (((financiers)))
>>214420643Jargonslop
>>214420385alwin alsjeblieft
>>214420691houd je bek oerdomme alwin je denk alleen in drogredenen, komt omdat je een linkszieke battie bent, ga lekker negers pijpen in mozambique, vieze nikkervriend
>>214420668Zo terugverdiend met dropshippen, traden, bitcoins en a.i.Werken loont niet meer in het huidige jaartal.
>>214420754Hier ga ik dus niet naar luisteren en dat weet je ook
[ademt luid in]
>>214419847linkoids: le klimaadt!!!!! snel stop met blanke babbies maken.ook linkewinklers: ehmmmm snel kap den totalen bomen, snelll, anders kunnen we niet meer HECKING BRUINHUIDEN meer huisvesten!!!!!!!
thierry ben je ok?ben je oke thierry?!https://nos.nl/collectie/13999/artikel/2580484-thierry-baudet-geen-fvd-lijsttrekker-bij-komende-verkiezingen-maar-op-nummer-2
Gebaseerd
>>214420855Niemand heeft het over bomenkap. De veestapel moet gewoon flink krimpen (ook beter voor het klimaat). De boeren moeten onteigend worden zodat op die grond woningen gebouwd kunnen worden.
>>214420940je keel moet worden opengesneden zodat ik meer zuurstof heb
bedenk je he die extreemlinkse mongolen willen dat de rijken onder dwang miljarden investeren in groene ongein in nederland, terwijl de halve wereld een industriele ravage is lmke.ondertussen heeft het wanbeheer van communistische landen hele bosen in oost duitsland en oost europa weggevaagd, steek daar 1/10e van de klimaatinvesteringen in en je hebt 10.000% zoveel resultaat.
>>214420940>woningbouwdaar is genoeg natura 2000 oppervlakte voor
>>214420852alwin is een mondademer
>>214420961Ziedend>>214421023Zwak aas
>>214420070Sade is een beetje te pittig voor mij, althans toch Justine, ik heb moeten stoppen in de helft, kon het niet meer aanzien hoe ze maar bleef steeds erger misbruikt worden door steeds meer monsterachtige figuren, meestal nog eens in schapevacht, terwijl ze de onschuld zelve is. Misschien dat Juliette of de 120 dagen een betere keus zijn.Op Gallica hebben ze 2 volledige werken van Brévannes maar het is een studie en wat poëzie.https://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k9389856?rk=21459;2Zijn dichtwerken zijn niet slecht maar hij komt me over als een soort aldi-Baudelaire https://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k372295f?rk=42918;4
>>214420940jij en welk leger alwin, ik heb je blote bast foto gezien en jij slaat nog geen deuk in een pakje boter
>>214421036is geen aas
>>214421062Daar hoeft geen leger aan te pas te komen. Gewoon verplichte uitkoop.
saneer de Raad van State
alwin heeft gewoon gelijk die man zit vol kennis van alle boeken die hij leest hij is een soort moderne mao, als jullie allemaal nou ook eens zoveel lezen zoals hij dan weet je ook alles
>>214420979makker de klimaatlobby bestaat uit zinvolle idioten van oliemagnaten, door gesimuleerde schaarste kan de prijs lekker oneindig omhoog. ondertussen is werkelijk links beleid anti-natuur: boeren moeten er uit, parken moeten plaats maken voor pleinen vanwege muh "veiligheid" (alsof criminelen het VRESELIJK vinden om zich op pleinen te verzamelen) en alles moet worden volgebouwd om SCHIJTHUIDEN die in hun land van herkomst totale SCHIJT aan het klimaat hebben te huisvesten, en oh ja de noordzee moet ook vol met vogelmolens, want die kankerbeesten kunnen ook de moord sterven, is allemaal voor het klimaat he.GATVERDAMME.
Pol Pot had gewoon gelijk tho
>>214420761jaja lekker hosselen voor het grootkapitaal omdat je van huis gaat zonder poen
>euh boer teun kun je effe weg gaan we willen een schotelwijk voor mohammed op je land neergooien, graag zonder geweld
>>214420761>dropshippenje bent een spirituele neger als je huid niet bruin is
>Satan, c'est l'éternel Tentateur, mais la femme n'est-elle pas l'éternelle et irrésistible Tentatrice ? L'élève est devenue plus puissante que le maître.Satan is de eeuwige Verleider, maar is de vrouw niet de eeuwige en onweerstaanbare Verleidster? De leerling is machtiger geworden dan de meester.
>>214421043Juliette is de zus van Justine.Juliette kiest ervoor om verdorven te worden om zo rijk te worden.
>>214421270alwin is blank maar daar is ook alles mee gezegd
>>214421272heb gwn sex lmke
linkse prioriteiten:ben je blank? maak plaats voor het klimaatben je het klimaat? maak plaats voor diarreehuidenben je een diarreehuid? hier gratis huis, verkracht mijn dochter ook aubben je een dochter? nee je bent een manben je een man? je hebt mijn dochter verkracht, vuile nazi
>>214421180Ik zal happen in je aas. Wat is precies het verdienmodel achter witte mensen verdringen met die oh zo vreselijke buitenlanders?>invoordat goedkope arbeidskrachtenDomrechts zegt dat ze allemaal uitkering trekken
>>214421277Ja weet ik, maar het lijkt me makkelijker te verteren dan iemand die haar onschuld hardnekkig probeert te bewaren maar monster na monster tegenkomt. Ik ben Juliette al wat gewoon, dat is vandaag de normale gang van zaken, het leest vast een stuk gemakkelijker want ik voel maar weinig medeleven.
>>214421257Is verplicht anders komt de politie gewoon ruimen. Is gewoon een normale procedure, er zijn al vaak genoeg verplicht mensen uitgekocht.
>>214421352>witte menseneh wat bedoel je precies, domme achterlijke kanker alwin? ben je schizofreen ofzo? zitten witte mensen nu bij jou in de kamer, kanker idioot?of huisvest je alleen maar diarreeapen die je anus ook mogen lenen uit liefdadigheid, lelijke kankermongool
>>214421336jamaar zelfs na seks apprecieer ik nog steeds zo'n werkjes
>>214421394Wederom enkel ad hominems.
>>214421393dit is heel normaal in het maoisme, vragen stellen kan je tegen de muur
>>214419214Ja, wat een teringmongool is die OP.
>>214421440skill issue
>>214421461Justitieanon is DOODZIEK
>>214416283tsja, batties zijn nou eenmaal doodziekdoor met ze te praten doe je eigenlijk mee aan hun perverse spelletjeze moesten gewoon weer als ziekelijk worden herkend en in vochtige kelders worden geramd waar je twee keer per week beschimmeld brood naar binnen kankert
>>214421443Je kan gewoon in beroep bij de rechter
>>214421461koek, assorti, best aardig
>>214421352Constante financiele groei, immigratie is een serieus experiment en de gevolgen kun je al zienIk ben niet dom dus ik weet dat immigratie financieel helpt, maar op de lange duur kosten all die MKKe alleen maar geldEn omdat ik niet dom ben wil ik ook toegeven dat er een component is van afkeur, mensen cijferen dat vaak weg als jaloezie van laagopgeleide blanken, maar ik keur die lui volledig af puur omdat ik ze zie als lelijk, vies, en minderwaardig aan mijDaar kan ik allemaal dingen voor verzinnen om het een goede reden te vinden, maar uiteindelijk draait het puur omdat ik die mensen gewoon helemaal niet moetHeb in straatarme blanke landen gewoond en ik kan je vertellen, het woongenot was 10 keer hoger daar dan hier met lelijke, luidruchtige, bruine, en stinkende bruine mensen
alwin ontleent zijn persoonlijkheid aan zijn redditkarma, zo is hij geconditioneerd, niks aan te doen, maar misschien voor hem een idee om zich te beperken tot dat platform, wij kunnen hem namelijk niet meer redden, zijn battiefilie zit te diep.
>>214421394>diarreeapenmoest hardop lachen
>>214421352mongolenkind, het verdienmodel is offers aan moloch, amalek moet vernietigd worden, loer meer en kanker op
>>214421617er is een forum waar hij sowieso ook komt wat helemaal is gericht op zijn soort mensen en hun mentale ziekte, het heet leftypol punt org en hij kan daar lekker samen met de rest van het linkse tuig huilen over 4chan neonazis
die kees van der spek gaat helemaal naar afrika om negers te vangen, lijkt me ook wel wat, eko-toerisme in afrika
>>214421461waarom doet de kikkerflikker dit
>>214421714gatver, doodziek>>214421737doodziekkikkerdraad = janniedraad = kankerdraadlangharige sojatrannies proberen "er bij" te horen door zich achter kikkers te verschuilen, ondertussen heeft iedereen allang door dat het smerige kelderpedo's zijn
>>214421737ja
waarom is justitieanon DOODZIEK volgens jullie?
>>214421888Hij heeft dat in het recente verleden goed duidelijk gemaakt met zijn gedrag.
Wat is de BOG-registratie van die anon?Je kan het ook persoonlijk zeggen.
In de Bijbel stuurde God Kanaän weg:>Genesis 9:25: "Hij zei boos: "Ik vervloek Kanaän! Hij zal een knecht van zijn broers worden, hun minst belangrijke knecht!"Oftewel God zei ook al MKKE BTN en ik volg simpelweg Het Woord
>>214421888je probeert een jannie te koppelen aan kikkers maar dat lukt je niet
>>214421688Neem je pillen pozman
>>214421965we hebben al bewijs dat je je kikkerdraad volspamt zonder cooldowns met je moderator status koek
>>214421965we hebben het allemaal gezien
Ik ga even in Marokko wonen en daar een Nederlandse vlag uit mijn flat hangen, op straat onrust veroorzaken, keihard Nederlands praten in het OV, en de hele tijd bij de staat jammeren voor allemaal gratis dingenIk eis ook dat ze daar Gay Pride gaan vieren want dat is traditie, dus dan moet ik lekker met mijn blote piemel en tepelkwastjes over straat kunnen dansen op de YMCA, en Marokkanen moeten dat maar tolererenAls ze dat allemaal niet goedkeuren zijn ze racistisch tegen blanken daar en moeten de Marokkanen toleranter worden voor mij
>>214421833stop met irri doen a.u.b.
>>214421966je zit niet op reddit kanker normaaltje
ging wel ver dat alwin ineens op de discord begon over dat hij aan kleine jongetjes zit
>>214421965mmm pizza hawaïenne
>>214421965Dat heeft die jannie zelf laten zien toen ie kwaad was dat mensen niet in zijn kutdraadje paalde.
"Die" anon heb je wel of niet een BOG-registratie? Waar baseer jij al je uitspraken zonder inhoud op?
>>214422067>>214422069dat staat nog steeds los van kikkers, hoe graag je het ook anders wil zien
>>214421941>Wat is de BOG-registratie van die anon?>Je kan het ook persoonlijk zeggen.waar heb je het toch over frits, welke anon en wat voor bog registratie?
>>214422134Hou zou vast goeie vrienden met Frits zijn.
>>214422205blijf lekker gaslichten gloeinikkertje
>>214422205daarom accepteren wij ze niethet ging nooit om kikkersde kikker is van ONS
>>214422205Dat doet die mongool zelf door net als u kikkers te spammen.
>>214422218allebij pedofielen
>>214422210Ik noem niemand dement. Maar doe niet zo dement eerder deze draad
Alwin werkt voor dusdavid net als de danny de kikkerjennie
>>214421966prosman is zionist, LOER MEER
>>214422249>Ik noem niemand dement. Maar doe niet zo dement eerder deze draadnoem je me nou dement? je kan de paal toch (jij)en, stuk makkelijker voor iedereen
>>214422248Alwin die ken ik niet persoonlijk. Maar ik ben geen pedofiel.In het bijzonder dingen die ik af wil schaffen. Doe niet zo schizo
frits heeft zijn vinger in mijn kont gestoken toen ik nog minderjarig was
>>214422205mooi plaatje
>>214422248Dus niets tegen de wet bedoeld. Maar dat aangebracht moet worden bij de overheid en onderzoek.Ook geen pleitbezorging. Het eindpunt van bepaalde vrijheid kan in geen geval zijn naar het buitenland voor een stel hoeren.Bezit uw eigen vat
herinnering, ze demoniseren de kikkers
>>214422292>In het bijzonder dingen die ik af wil schaffenHad je daarom die gb's aan materiaal op je pc
>>214422301heeft hij je kundalini geactiveerd? of was het maar met het topje?
>>214422372Wat is je BOG-registratie?Of heb je die niet?
>>214422357Gadverdamme, dat rekken en buigen zoals jij doet aan kleine jongens zou echt keihard gestraft moeten worden.
>>214422357>Bezit uw eigen vatzout was goud waard in de middeleeuwen
>>214422301jakkie bah
>>214422376hij zei dat hij mijn temperatuur moest opmeten en stak zijn vinger in mijn kont
>>214422392Wie rekt en buigt er hier aan met alle problemen op alle vlakkenWelk element je ook zou kiezen
>>214422095Feiten
>>214422422Jij, ouwe viespeuk.
Het gaat hier puur en alleen om een nuchtere visie die opgebracht moet worden door de massa. O, maar wacht, probleem teveel denken en iets zeggen gelijk netelige situatie
Frits heeft een zedenregistratie
>>214422095bluf
kleine jongetjes rekken en buigen is katholieke traditie dat schaf je niet af, vaticaan 2 is ongeldig ik kreun in het latijns
>>214422420en gaf hij je dan ook effectief een temperatuursmeting? in graden Celsius?
mijn kat ruft kankerhard in m'n gezicht
>>214422514Oh nee het is de sedevacantist schizo
Op misdadige wijze wordt de lhbt vlag uitgehangen.Er is niets om uit te hangen. Op de eerste plaats die netelige troep. Ik wil er niets mee te schaften hebben dan dat het eens een keer ergens op staat
>>214422555koek
Het VK is niet meer te redden zonder burgeroorlog.
>>214422556vakantie? nee man moet gewoon beunen
>>214421461zij hebben ook een kikker probleem het zal wel een soort inside joke zijn onder de jannies doodziek
>>214422555ik heb een kat nooit een scheet horen laten.
>>214422630een burgeroorlog klinkt wel lekkeris dat met satesaus, mayo en ui?
>>214422655het gebeurt vaker dan je denkt
alwin is een trennie communist zonder werk maar kijkt wel neer op nederdraad faxisten
Zaken gaan hier wel zo slecht ik meen dat "die" anon toch echt wel een BOG-registratie heeft. Of er is hier sprake van BOG-registratie.Maar het wordt niet gezegd
>>214422700pure roofbouw dit frits
Wat is er eigenlijk zo fout aan fascisme? Het is nooit echt serieus geprobeerd oetz.
>>214422655ik wel, deze hoorde ik niet, meeste zijn sluipmoordenaars
>>214422630stel je voor dat al die mkke in calais gwn in evropa bleven lmke hup hup snel het reservaat eiland op lmke
>>214422698ik heb het wel eens geroken, ze laten alleen stille volgens mij
>>214422698haha kattenscheten maken nochtans geen geluid, toch hebben de andere drie het direct door
>>214422700Zal het even in je dossier zetten adriaan
>>214422700wat de kanker is een bog registratie in vredesnaam? noem me geen demente schizo aub
>>214422747het is slecht want liberalisme is goed tsjud
>>214422700Ik snap dees niet, wat is een BOG-registratie?BOG staat toch voor Bedrijfs Onroerend Goed?
>>214422797>>214422815Hij bedoelt BIG registratieFrits wantrouwt dokters
>>214422700enige registratie is de geregistreerde partnerschap tussen mij en je zus frits
>>214422815Ik noem het maar BOG-registratie bij toeval. Maar het heet BIG-registratie
>>214422805jaaa allemaal samen hand in hand onder de regenboog, ali en mohammed zullen heus wel leren homo's en vrouwen accepteren als wij maar aardig genoeg zijn en ze allemaal binnenlaten en ze volledig hun gang laten gaan, de blankie moet maar eens leren minder racistisch zijn, net goed, lekker puhzo denkt elke libtaart
>>214422805Oh ja, dat is ook weer zo.Ben toch meer een Nationaal Socialist oetz.
>>214422848>Ik noem het maar BOG-registratie bij toeval. Maar het heet BIG-registratiegvd jij demente schizo
frits weest als: oh je begrijpt mijn zelf verzonnen taal niet? moet je mij niet de schuld geven, is gewoon toeval
>>214422852het is een mentaal zieke ideologie
>>214422763konden we ze allemaal maar daar dumpen, en dan de eurotunnel opblazen
>>214422848Je snapt toch wel dat dit soort dingen enorme verwarring veroorzaken?
roofbouwende kwaadaardigheden
>>214422904Wat is jouw BOG-registratie
>>214422904nee is toeval, snap dat dan. frits gebeurt gewoon, niet zijn schuld.
>>214422899doodziek
>>214422858ben eerder Daensist ikke
Ik was gisteren op een muziekfestival allemaal van die linkiewinkies types weet je wel. Je ziet ook geen enkele bruine daar op een enkele nichterige homoneger na.Linkiewinkies wonen in hun eigen blanke yuppenbubbeltjes.
>>214422899frogposting jannies are becoming a real problem
ZOG-registratie
>>214422899levensgezond
Zei er iemand BOG-registratie?
>>214422966mkke stemmen ook rechts
>>214422966linkiewinkies gaan het pas zien als hun nek onder het kromzwaard ligt
>>214422966Kenda, ben ook wel eens in die kunstacademie kringen geweest en dat is hetzelfde verhaal.Ik voelde me echt niet op me gemak, het ging steeds over tattoes, bruine mensen, en de "top surgery" van een kennis.Allemaal onderwerpen die me geen flikker boeien.
>>214423043een mkk heeft mij nog nooit goy genoemd
bog bog bog bog bogdanov
>>214423048het is een religie, ze zien de dood niet die hen boven het hoofd hangt, het gevaar weigeren ze te erkennen, ze lachen je uit als je ze waarschuwt, ze noemen JOU het gevaar, ze zijn bereid er voor te sterven, want dat is waar het op neer komt: de moordenaar weigeren te zien als zodanig, maar hem verwelkomen als je eigen, en hem vrijuit zijn gang laat gaan, zonder je een moment zorgen te maken over je eigen veiligheid, zonder op je hoede te zijn voor het moment.
moet ze niet die mkkn
hier kikkertje voor je
>>214423167Stockholm syndroom
>>214423073maar wel kanker dit, kanker dat
sta op tegen kikker fascisme>>214423129
>>214423167dat laten ze volledig aan de regering over, die niks doet en buurten laat verloederen
>>214423013Wat is dat voor een plaatje?Wellens op /pol/ gezien. Wat betekent dit?
Een dode dochter omdat een moslim haar onrein vond is de prijs van vrijheid. Als je dat niet wil dan ben je een fascist nazi.
>>214423259dump het
>>214423295Hij kocht?
>>214423259geef frits een snelle slotneer
>>214423237daar krijgen ze een vochtig aarsje van , de mistroostige betonnen cyberpunk jungle vol met diverse vertoningen, hoe meer vertrapt en armetierig hoe natter dit ze maakt, ze worden ook echt laaiend en ziedend als een buurt beter wordt, noemen het genderficatie of een of ander dom woord om welvarende blanken te marginaliseren
>>214423167Zoals deze damesZouden ze de grote zwarte penis al gevonden hebben
>>214423259>>214423295>>214423349Korte samenvatting over de Bogdanoffs>Rotschilds buigen voor de Bogdanoffs>hebben contact met aliens>wordt gezegd dat ze psychische vaardigheden bezitten>besturen Frankrijk met een ijzere vuist>bezitten kastelen en banken over de hele wereld>directe afstammelingen van koninklijk bloed uit de oudheid>Zullen de eerste steden op Mars stichten(Bogdangrad zal de eerste zijn)>bezitten zowat ieder DNA-onderzoekscentrum>eerste designer baby's zullen Bogdanoff baby's zijn>beide broeders zouden een IQ van meer dan 200 hebben
>>214423259>hij weet niet van de bogdabots
frits wanneer paal je alien interview part 4 nou
194cm-196cm is de gulden zone van lengte192cm+ is aantrekkelijk, daaronder kan je het wel opgeven als man.
>>214423378https://www.youtube.com/watch?v=61Q6wWu5ziY
>>214423522Kan dit beamen, ik neuk nix.
>>214423376de linker is nu op haar armen en benen vol getattoeerd, moet wiet roken om zich "heel" te voelen en larpt als lesbienne maar droomt van een roomblank vriendje met een audi die ze nooit kan krijgen en spiraalt in zelfhaat en projecteert dit op mannen.de middelste experimenteert met heroine en studeert filosofie in utrecht en pijpt de docent die amper twee jaar ouder dan haar is net als haar een waardeloze hedonist met geslachtsziektes als trofeeënde rechter is gezakt van de politieacademie omdat ze nat werd bij de eerste de beste drugdealer en zich door hem liet manipuleren
>>214423073nee maar wel kaffer/giaour
>>214423378Ik vertrouw hun rekken en buigen niet.Ik zie aan hun gezicht dat ze dat doen.Zeg niet dat ,,hoezo?'' Er is toch echt duidelijk iets te zien.Waarom hebben ze zo'n gezicht?
Lisa is gestikt in een big black cock
mijn vd met piemel
Het zijn geen “mannen” die zich misdragen hebben tegen de vrouwen. Het zijn achterlijke klapmongolen.
>>214423579is toeval, ik ken ze nog van de middelbare school, gewoon normale jongens
ik misdraag me elke dag tegen vrouwen
>>214423607jij bent kankergoor
>>214423579Komt van het biobier en fruitsappen
>>214423378https://www.youtube.com/watch?v=MOd4SMlX3ko
>>214423553veel van zulke gevallenzielig!
>>214423655ik ook, ze haten niets meer dan platonische vriendelijkheid, dus ik groet ze elke dag met goede morgen, hoe maakt u het, wetende dat het ze fysiek ziek maakt.
>>214423694poh, hoe durfden we optimistisch zijn, waar haalden we het vandaan
>>214423553Eigenlijk zouden GroenLinks meisjes in een azc moeten gaan werken. Win-win situatie.Zij blij want ze kunnen deugenAsielmannen blij want ze kunnen hun zak legenMinder overlast op straat
>>214423819oke en ik dan? ik neuk namelijk helemaal niks vrouwen neuken wel geloof ik? ik weet het niet, ik neuk niet
>>214423819wat de neukik denk dat ik deze paal al eens gezien heb in een droom
>>214423819>hoer jezelf uit voor minderheden>huil dat zij precies doen wat je uitlokte>geef mannen de schuld>zoek je toevlucht in je linkse veilige idealen>tijd om minderheden zich thuis te laten voelen>herhaal
trusten
>>214423928maf ze
>>214423928slaap lekker anon
alle aanrandingen en verkrachtingen waarvan ik de daders weet waren onironisch mkke
je begrijpt dat met de dood van lisa vrouwen nu massaal, nog erger dan tevoren, het bed willen delen met onze gezellige nieuwkomers, en het gaan opzoeken om door hen behandeld te worden, en dan gaan janken als ze de consequenties voelen, en dat zorgt dat weer meer wijven het ook willen gaan doener komt nu een enorme golf van seksueel geweld, deze fase kan zomaar een jaar of vijf duren, gedurende welke wij niks mogen zeggen over de daders en ook de vrouwen niet mogen durven aanspreken op hun eigen aandeel in het verhaal.ik ben zo ziek van deze wereld.
>>214423525Hm, ja van die wojak filmpjes met dit. Wel interessant.
>>214424094Wie is Lisa (17)?
>>214423881Nee, je was wss dronken. Heb zoiets wel eens eerder gepaald ;)
>>214424177godkeizerin en martelaarster van de omvolkingscultus.weet je wat, ik ga gewoon lekker zeggen dat het allemaal nep is, bedoeld om vrouwen ziek te maken. lisa heeft nooit bestaan en is een mediaverzinsel om het narratief te beheersen.
>>214424221Oh ok, doe je voorzichtig?
>>214424221Jij moet echt naar de ggz ouwe
>>214424420Wat is je BOG-registratieWat heeft ook maar iemand iets met jou te schaften. Jij ggz niets.Wat ggz jij?
>>214424420Jij moet echt terug naar reddit jonkie
>>214424206jamaar heb gecheckt op desuarchive en die vond nixik heb af en toe deja vus, soms banale dingen, meestal zelf
Vrouwen worden ziek gemaakt met leugens
>>214424420Als er hier iemand is die er iets over te zeggen heeft ben ik het. Niet jij of BOG-registratie.Lul niet jij wappie.Trouwens alle respect voor wat serieus genoemd wordt wappie. En noem ik zelfs maar iemand een wappie.Die anon is zo'n type.
>>214424094
>>214424221Wel, als zij beweren dat alle mannen schuldig zijn, waarom niet, als zij kunnen doen alsof, waarom hen niet van hetzelfde laken een broek geven?Lisa heeft nooit bestaan.
>>214424565Ben je gevaccineerd, Frits?
>>214424735Wat is je BOG-registratie
>>214424735Die poetst niet eens zijn tanden johFrits is een verwaarloosde alcoholist Niet lang meer voordat zijn buik zich vult met vochtHet is niet alsof hij ooit een dokter zou raadplegenHij is binnen 5 jaar dood
>>214424640Gij weet
>>214424794Schizo auti ik heb witte tanden en precies ik poets de tandarts er vooralsnog nog steeds uit
>>214424893Oh maat peet123 zou nooit poetsen
Seks met Lisa d'r virtuele kut
>>214425027Onzin. Wat die onzinnige spanningen steeds
>>214425287Je onderbroek zit gewoon te strak.
>>214425027Wat de hele tijd dat zoeken naar van die spanningen. En overal. Het is vaker te zien. Voor iedereen zoeken naar spanningenNeen, wat jij zegt is niet zo
Okeee maar ik neuk nog altijd niks
123peet laat een scheetuit z'n mondhet lijkt wel een kontruikt naar stronten 4 liter bier zijn er nog minderjarigen hier?
spanning op je sokspanning op je sokspanning op je sok spanning spanning op je sokspanning op je sokspanning spanning op je sokspanning op je sok
>>214425632Meer douchen
>>214425522>Neen, wat jij zegt is niet zoDus je hebt het vaccin helemaal niet genomen?
>>214425836NeeNiet uit principe ofzo gewoon geen zin
>>214425669Staat nergens op.Altijd gelul zonder redenNiet mijn probleem.Falen van anderen. Zoals de nette overheid
>>214425701spanning op je piemel
Voorlopig met dit weer geen onderbroek of sok nodig
>>214426556wat werd er nou verzwegen?
Die gozert zijn BOG-nummer registratie
Je zou toch zeggen dat die zo'n registratie heeft dat herhalend gezeik steeds
Als het nou één of andere aardige anon is waar weleens rustig mee gepraat.Maar als er iets aan de hand zou zijn het zou er niet uitkomen
>>214423607dit is toch die nicht die aangesproken werd door die twee negers
stoot