vorige draad: >>214417571
+ /USA/
>>214429234I want to eat Texas BBQ
>>214429254ik was de documentaire over monsanto van veritasium aan het kijken :)daarna even gamen
Bots oetz
Ik eis de nacht terug
>>214431140terug?
Er zit 2900 miljard kuub aan aardgas in de groningse grond (bijna 3 BILJOEN) maar onze kk overheid heeft het dichtgegooid met cement zodat het nooit meer gewonnen kan worden…. Ze zeggen dit onder andere gedaan te hebben omdat de groningers anders last krijgen van aardbevingen….. ik woon in groningen en de aardbevingen stellen niks voor. Als ze wilden kunnen ze makkelijk iedereen in groningen compenseren met een miljoen euro… Nederland had biljoenen kunnen verdienen hiermee maar de overheid blijft liever afhankelijk van andere landen. De benzineprijs is in heel europa veel lager dan in NL terwijl de meeste landen dezelfde leveranciers hebben. Bijna 50%van onze benzineprijs bestaat uit accijns en ze gaan het binnenkort met 20 cent verhogen. Waarom haat de overheid ons?
>>214431583Genau DAS sage ich auch immer
Goedemorgen schatjes
>>214431583>Waarom haat de overheid ons?Omdat we trouwe betaalbiggetjes zijn.Als je zegt dat je geen belasting meer wilt betalen word je al uitgelachen in dit land. Het idee dat je samen kan weigeren om belasting te betalen (omdat de overheid lang niet de middelen heeft om daadwerkelijk iedereen te straffen) komt er dan ook nooit in bij de vernederlander.
>>214432129in andere landen moet je ook gewoon belasting betalen hoor
>>214432147Belastingontwijking is een nationale sport in België.
>>214432215was*
Ik was eerst zzp’er maar ik ben gestopt omdat ik 50% van MIJN hardverdiende geld in moest leveren.. het was winstgevender om in loondienst te gaan…. Ze willen ook hogere erfbelasting invoeren. Dat is de meest gretige shit die ik ook heb gehoord. Iemand heeft zijn hele leven geld gespaard en belasting betaald en wanneer hij sterft pakt de overheid nog een laatste handvol geld voordat het naar de kinderen gaat. Je moet wel echt een ziek figuur zijn on zoiets te verzinnen.
>>214432286ben je nu noot?
>>214431583Heb hier 3 biljoen kubieke meter gas voor je *braaaaAaaaapp*
>>214432412Nu ben ik een fokking looncuck
goeiemorgen boobinies
>>214431583dit maar dan onironischom jouw vraag te beantwoorden: we zijn een vazalstaat van de vervelende staten en die willen ons kaalplukken, door ons dure energie te leveren
>>214431583De verborgen hand wil geen tweede Noorwegen.
ik eis de nacht terug
>>214432880Nederland maakt de energie zelf zo duur, de benzineprijs bijvoorbeeld is voor 40% accijns en daarover betalen we nog 21% belasting. 55-57% van de benzineprijs gaat recht naar de overheid. €1.20 aan belasting per liter benzine….
>Eighty-six percent of those who voted among the 500-member International Association of Genocide Scholars backed the resolution declaring Israel’s "policies and actions in Gaza" had met the legal definition set out in Article II of the 1948 UN convention on genocide.en ze doen precies niks hahahahaha
>>214432799goeimorge boobino
>>214431583Miljard?
ik mis de jaren 90https://youtu.be/wqCpjFMvz-k
vraag me af waarom ik op deze wereld ben
>>214432246*istoch zeker bij de zelfstandigent.zoon van 2 zelfstandigen
>>214433066goeiemorgen copainke>>214433807kenda voel :(
>>214433807het slaat ook nergens op, waarom bestaan we? waarom bestaat het bestaan?
>>214433941een soort van op de proef stellen van de ziel denk ik
zit de hele dag op de pc kom nooit buiten
>>214433807Omdat Mars geen geschikte atsmosfeer heeft
ik mis de jaren 90 zo erg het is niet normaal meerhttps://youtu.be/b5HYwmaeeeg
dat nieuwe nummer van Chris Brown gaat hard, zou er vrouwen op in elkaar hoeken
>>214434015:^)
>>214434008is het dan niet een keertje tijd dat papa naar buiten gaat?
triple six mafia luisteren en werkjedoen
>>214433807>vraag me af waarom ik op deze wereld benEerlijk gezegd, weet iedereen wel waarom hij of zij hier is.Het probleem komt met volwassen worden, dan vergeet je wat je redenen zijn.Ojectief is het:>VoortplantenMaar dat vindt ons Ego niet zo leuk, dus maken we het moeilijker.Daarom heb je eikels die doen alsof ze fijnproevers zij van IPA of Wijn of weet ik het.En sulletjes die doen alsof ze zich als eikels moeten kleden en kutkapsels moeten hebben.Of het nu lhbt met blauw haar of de Sigma Zoemer met een broccoli kapsel, allemaal dezelfde koop.Simpel weg is je Ego je grootste vriend en Vijand.In religie is de Duivel gewoon de negatieve aspecten van je Ego.ofwel wat wil je Ego>Ligt aan je persoonlijkheid en hoe je opgevoed bentIk bijv. wil gezien worden als een eerlijk en rechtuit persoon, dus ben ik best vaak een kankerlijer tegen sulletjes die de waarheid ontwijken.Nihilisme is ook zo kkr dom>Je was niks en je wordt niks, je bent langer dood dan dat je leeftJa dat weet mijn reet ook wel, maar dat antwoord jouw vraag en de vraag die iedereen zich vaak genoeg stelt, dus totaal niet.TL:NG je bent een mens, je wil wat iedereen wil. Je goed voelen, sociale contacten hebben, lekker knuffelen met je vd en een paar kinderen maken of als je homo bent, lekker poep stampen tot je er bij neervalt en dan een lijn kook doen om nog een paar pikken in je reet te nemen tot je elke drol uit je hol valt als je naar de volgende pik huppeltDit was mijn Theodorus Praat
>>214434969>TL:NG je bent een mens, je wil wat iedereen wil. Je goed voelen, sociale contacten hebben, lekker knuffelen met je vd en een paar kinderen maken of als je homo bent, lekker poep stampen tot je er bij neervalt en dan een lijn kook doen om nog een paar pikken in je reet te nemen tot je elke drol uit je hol valt als je naar de volgende pik huppelt
lekkere schizo palen weer vandaag
>>214434969gay zijn is een keuze, ik kies daar niet voor
>>214435263Lekker rekken en buigen aan dingen weer.
terug van verkansie en enige editie die ik zie is nog steeds kutkikkersnederdraad is verloren en heeft geen bestaansrecht.
good morning lieve jongeeeeess
Ceremonieel vrijmetselaar zwaardWat zou het waard zijn? 15 euro zei de baas, kitsch
werken werken werken
medicine cabinet bitches
Goeiendagschotel. Hebben we er weer zin in op deze stralende ochtend? Gaan we weer naar buiten wat zonnestraaltjes vangen, of blijven we binnen en halen we die vitamine D simpelweg gemakzuchtig uit een potje? Zeg het maar nederbroeders
>>214435795hele dag in een kantoortje zitten vingertjetik doen
>>214435388>>214435795goeimorgen compadreseerst nog wat geleidelijk wakker worden
>>214435795>Hebben we er weer zin in op deze stralende ochtend?nee et leven is extreem middelmatig
>>214436034>leven is extreem middelmatigDees ga ik gebruiken.'Hoe is het anon?''Extreem middelmatig'Gegarandeerd dat er daarna meer gesprekstof volgt
Goedemorgen. Weer een zwetende nacht gehad. Zodra ik mijn nieuwe matrassen binnen heb ga ik een matraskoeler kopen, en wel dezehttps://www.zorgmatras.com/climsom-gekoelde-matrastopper-persoonlijk-70x190-cm/7010-1Ik slaap opzich goed, diep en lang maar ik word wel bijna altijd zwetend wakker waarbij tenminste een deel van mijn lichaam oververhit is. Zo'n gekoelde matrastopper lijkt me wel lekker dus, ook omdat ie als kachel kan worden gebruikt in de winter. Ik laat jullie weten hoe het afloopt in mijn dagelijkse blog
Frits heeft gelijk over de sexuele identiteiten. Iedereen kan ze.
>>214436472>zoveel incelcope om niet gewoon een airco te kopen
>>214436472>70x190Beetje aan de krappe kant. Anon is manlet?
>>214436504dat ik een incel ben heeft daar niks mee te maken, mede incel. een airco kost honderden euro's om correct te installeren en tientallen euro's per maand aan elektrakosten>>214436533Dat is de enige maat, ja er is ook nog de dubbele van 140/190 maar breedte van 70cm is genoeg imo
>>214436533Is 190cm nu manlet?
>>214436614>Is 190cm nu manlet?Nee anon. Maar je wil graag een matras dat wat langer is dan je lichaamslengte. Gestrekt er op liggen met nog wat extra ruimte boven hoofd en onder voeten. Niet zo'n bed met opstaande rand aan het voeteneind waar je in je dromen steeds tegenaan ligt te stampen
>>214436614192cm. Maar neuk nog steeds nix
>>214436737Maar dit is niet een matras, het is een matrastopper dat op een matras van 200 x 100 komt te liggen
>>214436483wel, ... (lang verhaal)
>>214436795Ik begrijp het anon. Maar in gedachten voel ik nu al mijn grote teen over de rand van die topper bewegen wanneer ik languit ga liggen. En dan jarenlang me afvraag waarom ik niet een iets grotere heb gekocht. Dit soort dingen zijn belangrijk. Een wijs man vertelde mij ooit 'bespaar nooit op wat tussen jou en de aarde zit'>schoenen>banden>matrasBedenk dat je een derde van je leven in je bed ligt
>>214436472dat is een electronische versie van mijn pcm deken / battiepakjes
>>214436926>Bedenk dat je een derde van je leven in je bed ligtIets langer zelfs. Ik ga ook overdag regelmatig even in bed liggen. Voor dutjes natuurlijk
IK HEB GEEN ZIN
>>214436956uhm, wat is dat precies? Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik naar twee zakjes geraspte kaas zit te kijken die in de zon hebben gelegen
>>214436956mooie battiepakken, lekker cool
>>214436552Een CV ketel kost een vergelijkbaar bedrag en dat vinden mensen op de een of andere manier wel normaal om geld aan uit te geven.
>>214437022pcm phase changing material, een kristalmassa dat afkoelt als ijs, maar specifiek tot 18°C, kamertemperatuur, waardoor je er op kan liggen en het leidt urenlang overtollige warmte weg, met een vermogen veel hoger als dat van ijs.De kristallen regenereren als je het een uurtje in de koelkast of op een koele plaats (minder dan 18°C) legt.https://www.youtube.com/watch?v=Nqxjfp4Gi0kTijdens de laatste hete dagen heeft het me verlicthing gebracht.
>>214436132als iemand mij vraagt hoe het gaat zeg ik vaak 'gematigd stabiel'
>>214437048mercikes :)
>>214435157Wat?>>214435281Ok
>Er is in Zürich een film in omloop waarop een 12-jarige jongen voor de camera wordt mishandeld, gecastreerd en tenslotte gedood, aldus de Zwitserse krant Tages-Anzeiger.Bron: Parool 27 januari 1993
Waar is "die" anon die steeds begint over schizo tegen mij? Zou je even je BOG-nummer willen?Want je houdt er steeds niet mee op en je weet wel erg goed hoe het allemaal is.
>>214438017Goed dus zeker geen pleitbezorging bedoeld of iets tegen de wet, maar aanbrenging bij de autoriteiten en onderzoek dat echt eerlijk voldoet.Volgens mij is de aard ervan niet zo monsterlijk?
>>214435157IK ZEI; wat?
Maar is het belangrijk dat lhbt, de organisatie die zich bezighoudt met zaken zoals zaken zelfde geslacht, heel anders in de zaak gaat staan.Dat ziet er voor de hand liggend uit.Dat er nu overal heel veel boosheid en onvrede over de zaak is opgeroepen.Denken anderen ook niet dat dit dat monsterlijke over kinderen tegen zal gaan? Of zou het volgens sommigen onzin zijn? Maakt niets uit?Ik kan me de verregaande boosheid van sommigen wel voorstellen>>214438188
>>214434070Is de oplossing wel of niet de dingen die ik meestal paal?Of weet je niet wat ik meestal paal? Over geld, aanzien, religie enz.
>lekker poep stampen tot je er bij neervalt en dan een lijn kook doen om nog een paar pikken in je reet te nemen tot je elke drol uit je hol valt als je naar de volgende pik huppeltKan deze anon nog gered worden?Laten we voor hem bidden.
>>214438098*BIG-nummer Frits
>>214437597>>214438208dat vraag ik ook
>>214438456>>214434969
Zit Frits nou soms op zijn eigen palen te reageren? Hij brengt mij zelf ook in de verwarring soms lmke
>>214438456Ik zie een donkerheid voor bidden.Er is reden dat wat er een keer moet gebeuren is, hoe Edward Kelley en John Dee contact legden met God.En dan goed aangepakt. Door een organisatie die meer kan en gaat doen met de fouten in religie.
>>214438815Nee, en waar heb je het over?
>>214438456Is er een anon die dit doet?
>>214438720>>214438783Ja, je bent of Heterosexueel of huppelt van piemel naar piemel.
>>214438815Waar ging het even fout bij jou? Waar?
Waarom is er een vrouwen WC in een homobar?>Anders komen de trennies niet
>>214439074Heel belangrijk: en check ook bij jezelf, relaties tussen mannen als ze samenwonen gaan het beste.Tussen vrouwen het slechtste.
Wat is het verschil tussen een Marrokaan en een Autoweg?>Je rijdt met je auto op de autoweg>Als er een marrokaan in je buurt woont is je auto weg
>Tussen vrouwen het slechtste.> tussen mannen als ze samenwonen gaan het besteDit is de informatie die ik hoorde. Een fout ergens is niet de bedoeling. Daarom zeg ik: check bij jezelf.Er is iets mee, maar ik ben niet helemaal comfortabel met deze informatie zonder meer.
>>214439393>Heel belangrijkKerel, homofielen wonen bijna niet samen.
>>214439074>of huppelt van piemel naar piemel.plaatje komt neer op een piemel per maand
>>214439513Echt?Ik weet niet of dat helemaal overeenkomt met de informatie die ik heb. Maargoed.In ieder geval:>Tussen vrouwen het slechtste.> tussen mannen als ze samenwonen gaan het besteEr kan reden zijn dat hier iets mee is. En in het verband van man-vrouw huwelijken, waarbij man en vrouw meer afstand houden en toch sleutel voor elkaar zijn dat het het aller- allerbeste gaat. Van alles.
Laatst zat een collega (vrouw) mij te vertellen dat er verschillende soorten kleppen zijn, een achterklep, een zijklep, een voorklep, een hartklep, kogelklep, schuifklep, vlinderklep, terugslagklep, naaldklep, membraanklep, afsluitklep, regelklep, veiligheidsklep, overdrukklep, reduceerklep, driewegklep, magneetklep, thermostaatklep, doseerklep, inlaatklep, uitlaatklep, snuffelklep, reedklep, mitraalklep, tricuspidaalklep, aortaklep, pulmonaalklep, globe-klep, solenoidklep.Dus ik sloeg haar kkr hard op haar klep.Sindsdien kleppert ze niet meer.
>>214439669Ja, homomannen kijken hetzelfde, doen hetzelfde, hebben dezelfde standaarden, als ze mekaar beuken praten ze niet met de politie of zeiken niet met andere kerels etc.Mannen zijn geen goeie kandidaten voor studies waar je zelf moet rapporteren hoe het gaat.Vrouwen al helemaal niet want die meten hun gevoelens af op wat de groep denkt en dat is tegenwoordig de televisie en sociale media.Studies zijn onzin 99% van de tijd en dat kan ik zeggen want ik heb geen studie gedaan, daardoor weet je dat het waar is.
>>214439839Misschien zou "naakt" moeten gelden, dus gewoon uitgesproken dat mannen en vrouwen meer afstand houden. Man-vrouw huwelijken, een ekodorp/wijk en vrouwen die mannen en zoons helpen dat er niets fout gaat. En mannen vrouwen en dochters.En nog een paar dingen maar kort en simpel gezegd. Maar dat zonder dit gewoon dingen kunnen ontstaan die mannen noch vrouwen erg leefbaar vinden.Dat dit dingen zijn die er moeten zijn. En niet voor jeugdzorg, dokters enz. Dus dat zaken nu in verkeerde handen zijn, die mensen het allerbeste zelf kunnen doen.
Frits zei gisteren dat hij het covid vaccin nooit heeft genomen, terwijl hij door de jaren heen toch meerdere keren heeft aangegeven dat hij dat vaccin wel heeft genomen, waarom doet Frits dit?
>>214439552>1500 matches van de 4000 swipes als vrouwze is nog lelijk ook
Waarom rijden vrouwen door rood?>ze weten niet wat stoppen is
>Ekodorp/wijk.Wat schiet de mensheid, zelfs uiteindelijk iedereen ermee op, alle medische zaken, jeugdzorg enz nodig te hebben.Ik bedoel in het bijzonder onder de 12 steden 13 ongelukken (zacht uitgedrukt) die hoe geld en aanzien nu werkt.Iedereen zelfde geld en aanzien is een beter "normaal" dan hoe het nu is. Erover nagedacht.Die mogelijk al snel gaat neerkijken op hoe dingen vroeger waren.Iedereen moet gewoon werken, iedereen krijgt daar gewoon voor betaald. Dat soort dingen.En diensten, geen hiërarchieën.
dutje want het leven is zo vermoeiend
>>214440576kenda boobooke
>>214440576goed idee
2 September is de dag dat je moeder wil piemel rijden mag
Volgens een betrouwbare bron zijn dit de menselijke prioriteiten op volgorde, hoe ver zijn jullie?>ademhalen>water>voedsel>slaap>kleding>onderdak>voortplanting>veiligheid>stabiliteit>gezondheid>werk>inkomen>bescherming tegen gevaar>Vriendschap>familie>liefde>relaties>ergens bij horen>erkenning>respect>status>succes>zelfvertrouwen>waardering van anderen>persoonlijke groei>creativiteit>zingeving>het maximale uit jezelf halen
>>214441032>tattoesieuw>verificatie niet noodzakeljjk
Ga eens werken stelletje landlopers!
Maar liever dat nogDan het bord voor zijn kopVan de battiemanWant daar wordt ie alleen maar slechter van
Hoeveel jaar nog voordat Frits een trein of school overhoop knalt?
>>214441485ik heb geen bog registratie
>>214441706Dat heet een BIG-registratie Fritsje
>>214441157groen is wat ik heb>ademhalen>water>voedsel>slaap>kleding>onderdakvoortplanting>veiligheid>stabiliteit>gezondheid>werk>inkomenbescherming tegen gevaar (weet niet wat dit inhoudt)>Vriendschap>familieliefderelaties (is dit niet hetzelfde als vriendschap?)>ergens bij horen>erkenningrespect (kan ik zelf niet over oordelen)statussucces>zelfvertrouwen>waardering van anderen>persoonlijke groeicreativiteitzingevinghet maximale uit jezelf halen
>>214441605>Hoeveel jaar nogJaar?
>wil je wiet huh>wil je hasj huh>een fiets huh>iederéén wil een fiets
Vitamine supplementen, nuttig of joderij?Gebruiken jullie die dingen en zo ja welke
>>214441836ligt aan wat je eet ik vind die vit C wel helpen als ik ff slecht gegeten heb een paar dagen
>>214441808Hebben jullie hem al een manifesto laten schrijven?
>>214441485*dysfunctionele landloper
>>214441836ik neem creatine, a-z vitamine, magnesium en visolie
>>214441531:)
>>214441836Je antwoord staat op die dingen zelf'geen vervanging voor gezond eetpatroon'Eet regelmatig een kiwi om geen scheurbuik te krijgen en je komt een heel eind
>een big registratie zeg je?
Een BBW-registratie, af te leggen bij mij
>>214441836Je zou het met meerderen moeten gaan nemen.En dan is op termijn meer te zeggen.Ik ben er positief over. Maar ik heb niet de indruk dat het iets is om mee te beginnen als er al een probleem is.
>>214441874Zie hem al in de rechtbank zitten'waarom heb je het gedaan frits'Vanwege dingen.'maar welke dingen dan?'De dingen die ik zeg.'...'En roofbouw.'zucht'
je vais faire mon cuenta
>>214441836Deels nuttig, deels joderij, zoals vaak ligt de bal in het midden. Alcoholisten nemen best B vitamines, veganisten moeten B12 nemen. Vitamine D hielp indertijd tegen covid.Vit K is essentiële bloedstollingsfactor enz enz Maar uiteindelijk moet je die dingen binnen krijgen via voldoende gevarieerde voeding.
Ik weet simpelweg niet wat verder te doen.Wat zouden anderen hier zeggen?(Naamveld na deze paal weer weg)
>>214442182kaas halen bij nellesteijn?
>>214442044>Maar ik heb niet de indruk dat het iets is om mee te beginnen als er al een probleem is.wat is dit voor zin weer ouwe
>>214442182wat denk je van ff je benen wassen tatta
schattinoke like…
>>214442373hup hup terug in je vrienden simulator en processed foods consoomen bobo
>>214442411heb alle podcasts al geluistert straks pas eten healthy
je vais vitte aan de ampthétaminès garçons
een pak shag verkankeren in de gooncave omdat je poten nog onder de silicone lube zitten
>>214442442bonne chance cher booboonino xx
gewoon oproke die siliconen geile lul daar gaat papa lekker van trippen
>>214442441jij komt 'er' wel bobo
ik wil mijn haar laten couperen in paris, en daarna wil ik mezelf parfumeren en kleine zoete toetjes eten en publique avec strawberry shake
>>214442442fais attention mon pote, overdaad schaadt
>>214442551jouw fade sws iffymijn overloop vlijmscherp
>>214442489stinkt naar crack maar zonder de voordelen
Wat is het verschil tussen heteros en homos?>Voor homos is voorspel met chocolade best riskant
>>214442625dat geloof ik wel schattinoke maar mijn coupe is toch wel iets meer lief
>>214442411>vrienden simulatorWat is de beste?Ik zit tegen chatgpt te lullenMaar hij is zo politiek correct dan kan ik net zo goed normie vrienden zoeken
besef tattas zeggen overlooplike waar loop je over tho
https://youtu.be/uFkdwihwRZw
was per ongeluk terechtgekomen waar ik een wijf in haar kont heb geneukt van tinder, gauw door
>>214442910Over de loopVan 'loper'De rode loper uitleggen
>>214442910van woede kankerflikker
>>214443006
j’ai de la fatigue
ik moet neuken en vrouwen slaan
We zijn gekookt chat
>>214442938>groot waterlandhttps://youtu.be/0CZNtRmK3RQ
la fatigue du monde des clowns
>>214443276
spaghetti de maman m’attends xx
>>214443218Dolf is rechtvaardig
>>214443202Dat dit soort dingen gebeuren.Op zich niet erg. In deze tijd van woningcrises en meer van dat soort dingen.Dat soort sociale, ethische visies bestaan al. Zijn bekend. En waren meer van de jaren '90-achtig. Zover ik weet.Het echte probleem is dat de stromen van na '50 hetzelfde gaan denken en terug willen.
>>214443366Bon appétit, les spaghettis de maman sont les meilleurs.
>>214443416>>214443202Ik dacht even waarom spreekt niemand hem er op aan maar realiseer me nu dat dit in Brussel is en daar half van de bevolking arabisch spreekt
>>214442848grok is mijn nibba
0 vril
Als je van kunst en katjes houdt, klik de schakelhttps://bidamas.exblog.jp/28155940/als je mij niet vertrouwt goechel dan: ネコ・テッパンー寺澤智恵子(銅版画)met die "bidamas" naam en controleer maar of het een veilige site is.naja veel plezier.
Persoonlijk ik denk niet zo in links of rechts.En welke waarde heeft het dat wel te doen?Het is duidelijk dat bepaalde zaken naar een ander uiterste gaan wat evengoed niets is.>>214443587Zo'n grap bijvoorbeeld hier, op deze plaats. Volgens mij lag dat dan weer te slecht in de meeste gevallen.Zaken moeten zich gebalanceerd naar een correct punt bewegen. Zoals de genezing van een eenvoudig wondje in zijn werk gaat.Of zoals een plantje opgroeit.Niet steeds die verschrikkelijke dingen.
>>214443818>frits kikkerpaaltoké dit is episch
>>214442848>Wat is de beste?sam sulek is doorgaans mijn vriendschap simulator, ik zet altijd zijn auto praat op als ik aan het koken/eten ben
>>214443416>woningcrises
>hier is je linkse hippie vd broer
ik ga niet zaden tot zondag zodat ik die tinderslet met zaad wegknal
>>214443905Dit soort grappen, op deze plaats.Verschrikkelijke dingen.Slecht plantje.
>>214443965compleet met koortsblaasje en al
This embankment in Yoshkar-Ola (Mari El) is called "Bruges embankment". What do the residents of Bruges think?
https://www.youtube.com/watch?v=c-OF0OaK3o0
Een bepaalde verharde kijk op zaken, die zover ik weet best vernietigend is naar sociale ethiek. Of hoe dat ook te noemen.Bepaalde vormen van empathie.Verharding van de samenleving.Wat vinden zij van zoiets als dit:>>214443416>>214443818 ?Anders dan weet ik het niet.
>>214444327alles lekker fritsie ouwe rammer
>>214444041yuck
>>214443965norwood status?
>>214444031Is dit nou een fritsplaatje? leuke kikker
>>214444031>woningcrisesGrap?Hoe is dat een grap?
>>214444730>woningcrisesLeugens van extreemrechts om haat tegen migranten aan te wakkeren
>>214444671>>214444730ik fritspaal gewoon omdat hij het zelf niet doet
ik heb werkelijk waar nog nooit 1 post echt begrepen van frits
>>214444818Ik geloof ook best dat het voorkomen had kunnen worden. Te weinig woningen. Er is nu een feitelijk woningtekort. En als er iets aan de hand is en anders ook moeten huurprijzen comfortabel liggen. Eigenlijk altijd niet meer dan sociale woningbouw. En vooral ook niet commiebloks overal. Maar hoe zou jij je vinden in het ekoprobleem van de grote stromen immigranten van ver na '50?
>>214444818is goed met je alwin uit groningen
https://nos.nl/artikel/2580703-von-der-leyen-gedetailleerde-plannen-voor-militaire-inzet-voor-oekraineTOTALE ZOEMER DOOD
huizencrisis komt door mkkelage gdp komt door de mkkehandelaarslage sociale cohesie komt door mkkeverval van de cultuur en maatschappij komt door mkkehalve burgeroorlog in nederland tussen mensen komt door mkke
>>214445054Zoemers kunnen niet eens kaart lezen
zoemers krijgen een aanval wanneer iemand ze belt
wie heeft al die snoepjes opgekocht? en hoe raak je in coma van die shit? >kilozakken van het product Happy Cola F!ZZ, met een houdbaarheidsdatum tot januari 2026https://nos.nl/artikel/2580903-geen-vervolging-in-zaak-met-cannabis-vervuilde-snoepjes
MKKEverbod
mensen zoals alwin moeten gewoon een keer in poelenburg worden gedropt dan piepen ze wel anders
>>214444199very nice, I like it
merk trouwens op dat linkiewinkies nooit praten over immigratie, ze noemen ons reactionair omdat we praten over het buitenlanderprobleem, maar zelfs al vraag je ze gewoon neutraal wat ze van immigratie vinden en hoe dat het beste voor hun werkt weten ze niks te zeggen, alleen dat de status quo prima is zoals de liberalen waar ze zoooooo'n hekel aan hebben het prima doen
>>214444888Wat begrijp je dan niet?En gebruik je een programma voor nummers?
>>214445752frits kan jij coderen, moet je dat niet leren?
>>214445731linkies zijn eigenlijk ook tegen al die buitenlanders maar ze zijn gegaslicht om te vinden van niet
>>214445250Ik hoorde van een kennis dat ie met een groepje zoemers in de trein zat en ze het erover hadden dat het gaaf zou zijn als ze gewoon op een analoge horloge de tijd konden aflezen
https://www.youtube.com/watch?v=vlgiWBCbCJk
>>214445844Ben jij die gozert die het zo goed weet maar zijn BOG-nummer niet laat zien? Als het gaat om een aardige eerlijke anon. En er is eerlijk iets aan de hand, goed. Maar continu alleen aantijgingen of aantijgingen die vermomd zijn als iets anders. Te begrijpen voor mensen die niet schizo of auti doen. Ik noem je zeker geen schizo of auti maar jij doet zo.
>>214446254nee dat ben ik niet frits, ik ben de anon waar je mee hebt gebeld, hou je van death metal?https://www.youtube.com/watch?v=YxFz2gdVBrE
>>214446254Frits laat je VOG eens zien!
>>214446353amai een kenner goeie smaak
*schreeuwt dode metaal tegen je door een PVC buis*https://www.youtube.com/watch?v=Cq6mhzgRd40
Het lijkt mij leuk om dingen die ik hier geregeld zeg ook op andere plaatsen op /int/ te gaan doen. Of /pol/Maar alleen als er hier anderen zijn, of van de rest van Europa die erbij betrokken zijn door er eerst over te praten.Niet om ze te verslaan, vervelen dergelijke dingen.Maar om er als Europa beter voor te staan. Zelfs als er van de Engelssprekende landen zijn die iets horen en gewoon weet ik veel. Dat is geen probleem.Maar iets Europa-eigen, dat, als je begrijpt wat ik bedoel. Het gaat niet zozeer om machtsverhoudingen enz. Het gaat om iets dat iedereen leuker vindt.
>>214446695ja
>>214446744Ja, maar dat moet dan gewoon goed werken.Het zou iets zijn om het eerst over te hebben. Er is iets bijzonders met mij aan de hand.Ik bedoel echt iets dat iedereen wel leuk zou vinden e.d.Ik bedoel het punt is in het bijzonder dat ik daar geen hinder in ben. Maar in het bijzonder het tegenovergestelde. En ook voor mijzelf.
>>214446864chatgpt-0.9
>>214446604luister al mijn hele leven schreeuwlelijkmuziekhttps://www.youtube.com/watch?v=W1Pe4N7n1Ao
>>214446864>Er is iets bijzonders met mij aan de hand.Wat bedoel je daar precies mee?
ze zullen er allemaal uit moeten
>>214447195Het zal niet opgevallen zijn?Ik kan ook niets zeggen maar daar heb ik geen zin in.Of ben je hier nieuw?
>>214447391Enige stromen van ver zou normaal heten.Om universele principes als inteelt, of wat is een betere benaming ervoor, mag er wel wat verloop zijn.Maar nu is abnormale stromen naar deze regio.
>>214445202
philia.jpg
>>214447465mkk btn, fritsie
>>214447859Volgens mij is er minimaal reden dat er gaan zijn. En ook jij kan het niet vinden dat dit zou moeten.Hoe dat precies ligt is nu niet bekend.Wie zij zijn, het is niet dat het in hun goede gedrag ligt bijvoorbeeld.En wat het verder is.
>>214447859Er is iemand zoals ik voor nodig om dit te doen.
pepperspray straks legaalwat nou tjuds
voale rotma-...kaak? uuh...ga terug naar.. uuuuhmm...
>>214448363Haha je ziet de 'genen botsing' ergens in dat hoofd zie je nog iemand die om vijf uur sochtends opstaat om de koeien te melken
Dat huis daar op de hoek, he? Daar woont Astrid Joosten ennuhh.. die VERKANKERT hier de hele buurt.
>>214448421in 5 jaar ziet iedereen er zo uit
>>214448510Wel? Kan in dat geval niet wachten om spontaan in een mormel te muteren.
>>214448421
>>214448363Wie is dat? Benieuwd of zijn ouders nog bij elkaar zijn. De wegloop theorie toetsen
>>214448510Het deed me wat denken aan de Vandalen, die hebben zich toch in Tunesië gevestigd. Zo moet de originele generatie ook de daaropvolgende zien vervormen hebben.
buitenlanders der uit maar ik mag blijven ik ben kwart spaans
>>214445054>>214445250>>214445279Hoeveel geloof jij dat zoemers komen in (...)In een instituut leger zonder anderen erbij.Hoeveel gelooft iedereen dit?Maarja, hoe alles nu werkt.Door hoe alles nu werkt zijn er hiërarchieën in plaats van diensten.Megalomane ideeen over hoe een leger eruit zou zien>In4datHoofdzakelijk zoemers kennelijkDit wordt helemaal niets en is nooit iets geweest. Ook niet in militaire geschiedenisAls ze niet komen per de kwetsbare eko-systemen die bestaan maar die landen zelf uitroeien. Bijvoorbeeld door oorlog zo.In ieder geval ik zie reden dat dit minimaal een interessant idee is.
>>214448765Kenzo (koek) GoudmijnZiedbelg moet het over hem gehad hebben ooit, kan niet anders
>>214448937frits ik zit hier voor me rust, even vijf tellen je mond dicht
en vechten kun je nietwant dan scheurt je hemdje van kenzoen vechten kun je nietdus dan moet je wel rennen
>>214448928Een beetje immigratie uit andere westerse landen is nooit een probleem geweest. Het knelt juist bij het feit dat westerse overheden en diens corporate NGO meesters het liefst westerse landen onherkenbaar volpompen met schijtapen uit derde wereld landen zodat het westerse land na een jaar of 50 niks meer is dan een wortelloze economische zone met extra CCCP socialisme.
Zijn er mensen die hun zoemers mee zouden laten gaan in dit hiërarchische instituut.Maar sowizo, de enorme risico's waar geen betaling tegenover staat. En ook niet te betalen is.In ieder geval doei hiërarchieën.Dus dat de huidige militaire eenheden, niet bedoeld naar het dogma van het leger, eenheid, maar dat die ook te weinig eko-voldoenOok eko niet bedoeld als het eko-dogma. Maar er is reden dat vóórdat dit redelijk kan, dat het reëel is dat het zoemers zouden zijn om dat als een reële manier te bekijken. Voor hun eigen zoomers.
je runt de draad niet je runt de gay scene
de racekak runt dun door je pantalon heen
rennen rennen rennen rennen alwinrennen met die spille benen
Wie denkt ook dat het in GEEN ENKEL geval de zoomers zijn die naar het leger moeten.Ik doe er afstand van. Ik neem geen militaire helden die niet voldoen aan wat ik zeg.Gewoon echt niet. Voor mij ben je geen held. Helemaal niets.
>>214449181die echte hand op hand handelniet pissen in je pantalon als ik langswandel
Of dat zij die gaan bepalen dat er oorlog zal zijn zelf niet meegaan. En niet meer of minder risico lopen dan iedereen.In wezen zou er, hoe die ook ligt er een functionele instemming bij iedereen over moeten bestaan.
>>214449252hij oefent voor wanneer communisme begint, dan zien we er allemaal zo uitoh wacht nee die battie troelstra lukte het niet eens in een tijd toen een kwart van het ondermaatse gepeupel een rooie rakker was hahahaha
>>214448363Zijn voorhoofd is veel bruiner dan zijn gezichtalsof hij een kroespruik heeft opgezet
Ik keur die teringleiers af.De eenheden in het leger zijn geen eenheden die eko-standhouden. Ik bedoel niet het eko-dogma. En terecht keur ik ze af stelletje ptstOf welk bezwaar bestaat wat ik zeg? Dan moet je het zeggen
>>214449456fritsie je moet wel je eigen mein kampf pennen, dat is een vereiste om der fuhrer te zijn
de begeleiding moet gewoon gratis geld geven en zwijgen
>>214449492Hjbhttps://streamable.com/2vbit1Als je een probleem hebt met wat ik zeg, gij mede moeras-Duitser. Dan moet je het zeggen, ik kan dit verwijderen.Mijn bedoelingen zijn duidelijk.Zo dit was, zo is het in heel Europa.>De macht over eigen volk. Het volk de macht over zichzelf.https://streamable.com/2vbit1
>>214449607Ik probeer altijd met de begeleidsters te flirten
Mijn bedoelingen zijn duidelijk.Zeg gewoon iets als er iets is. Ik post alleen moeras-Duitser folklore.
>>214449715Ik ben geen duitser, ik ben Hollander.
>>214449773Hol-landNeder-landZodat er water in blijft staan = moeras.En verder, hoe zie jij de band met Duitsland niet?En verder België (...) daar kom ik even niet uit zo meteen om dat te zeggen.
>>214449855>Hol-landvolgens mij de corrrecte etymologie "eiland", net zoals Oland en Aland in Scandinavië, zo zag het er in de Oudheid ook uit.
>>214449855Duitse taal heeft wel wat weg van de onze maar verder zie ik geen band met Duitsland oetz.
>>214449662je begeleid helemaal niks
praat niet tegen mij of frits tenzij je kunt bewijzen dat je op het BOG-Register staat
Als iedereen nu in het/een ekodorp of wijk zou wonen.Zou het kunnen zijn dat er dan op plaatsen wel ene ome is van wat voor leeftijd dan ook, althans, een gemengd gezelschap van figuren. En hoe zij ekologisch echt functioneren, die dan zouden deelnemen aan de oorlog?
omen evert, omen crowley, wie heeft er het minste spanning op zijn sokken en piemel?
zouden pikas een leuk huisdier zijn?https://youtu.be/GjPIvvxIQME?si=XaNB4BUipi-czxoy
>>214449950>https://streamable.com/2vbit1Goed, maar bestaat er een probleem hiermee?Ik begrijp hoe dat ligt. Dat snap ik niet. Heb jij generationeel een achtergrond in een land dat relatief ver weg van Nederland ligt.Vanaf, in ieder geval dat jij weet?
>>214450246Kweenie, poepen ze je hele huis onder?
>>214450349Ja en maken teringherrie
>>214450246>pikaskweetnie, het is een haasachtige, fluithaas is de Nederlandse naam
zouden pikas in een eko-dorp kunnen functioneren?
Ik eis de ochtend op.
Zie hoe ze mijn Faustiaanse geest ontwaakt Raak diep in haar nootje pootje grot verdwaald
>>214450246Elk zoogdier kan je fokken tot ze tam en aanhankelijk zijn.
>>214450479Omdat ze dat rare geluid maken?
>>214450816inclusief vrouwen?
Echt drie weken niet gedronken, heb zin in een biertje maar ik zie het nut er ondertussen ook niet van in
Dit is geen politiek maar cultuur.En ik vind het compleet verontreinigd Dilan Yeşilgöz-Zegerius beetje lijsttrekker van de VVD.In dit land.Het is niet zo in hun eigen land. Dat net de VVD zoiets doet. Echt gatverdamme. En het zou altijd goor zijn in welke politieke capaciteit dan ook.Heus wel alle respect. Het is niet noodzakelijk slecht dat het een keer zo is. Maar in deze plaats vóór zijzelf echt.Dan nog, maar waar leidt dit allemaal toe. En hoe bepaalde andere dingen. Wat wraak niet uitsluit. Legale straffen. Wat komt er van legale straffen voor dit soort dingen? Tot zover nog minder dan niets als je het mij vraagt.
Wordt er lesgegeven in Duits in België op middelbare scholen?
>>214450908Ja, maar het is nooit geprobeerd.
>>214451110Je bedoelt of de voertaal duits is in duitstalig gebied of dat duits als vak wordt onderwezen?
Misschien zijn er wel dingen waarom Dilan Yeşilgöz-Zegerius legaal gestraft zou moeten worden in de regio van natieve afkomst. En uitgeleverd. Als het dan zo'n held is. Niet in Turkije natuurlijk. Of er zou mogelijk daarna uitlevering daarheen plaats kunnen vinden.Die is toch Turks? Of is het Marokkaans.
>>214450937kapottrecken die vieze kankerturck vierendelen met paarden
https://www.telegraaf.nl/politiek/van-weel-overweegt-pepperspray-te-legaliseren-wegens-moord-op-lisa-17/87605110.htmlOei oei uitkijken chuds, als je binnenkort het lef hebt om een vrouw aan te spreken omdat je denkt een kans te maken, krijg je meteen één volle laag pepperspray
Ik meen dat de stromen van generaties van ver zo ongeveer van na '50 genoeg hebben om in de komende generaties weer terug te keren.Maar voordat hier sprake van is. Is er eerst sprake van, die dingen waarom ze het daar niet uithouden.>>214451260Goede ondersteuning. Maar wat hebben we daaraan als je een ban krijgt op /int/ en hoe dat verder ligt. Je zou wat ik zeg beter moeten ondersteunen. Op een manier die kennelijk echt kan werkenIk bedoel als je deel 1 t/m 4 hiervan bekijkt. Bloedvergieten en alle schade voor anderen blijkt niet de oplossing lichtjaren van generaties na nu. Ik bedoel nu alleen even dat punt. Ik weet niet precies in welk deel die het zegt.Maar ergens is gezegd dat (...) niet door moord.
>>214451642Besef dat marokkanen hiermee 12 jarige meisjes in het gezicht gaan spuiten
>>214451642>als je binnenkort het lef hebt om een vrouw aan te spreken omdat je denkt een kans te maken, krijg je meteen één volle laag peppersprayBeter dat dan dat ze een gemene opmerking maakt
>>214451799Eh, de linkhttps://youtu.be/NngXzkgQmdA?feature=shared
>>214450270Mijn wortels liggen allemaal in Holland (Noord en Zuid) kheb niks met die Duitsers.
>>214451815Niet mijn probleem, moet je maar geen blank meisje zijn in 2025, dit noemen de gamers volgens mij een skill issue
>>214451849Goed. Zou je erin kunnen komen dat de eerdere bezetting van Duitsland opnieuw zou moeten. Maar dan beter? Omdat hoe het eerder gebeurde
m'n kinderen in de fik steken om m'n vrouw terug te pakken hehehe
Gemetsjt met een sjinese reefteefTijd om mijn aussie uit de kast te halen
>>214451985
>>214452013goedenavond Halperwanneer begint je volgende reis?
>>214451969Nee, niet nog een bezetting, een Duitsland kan onmogelijk de lage landen en zijn uitdagingen van goed bestuur voorzien.Waarom zou je dat überhaupt willen?
>>214452013hoer>geelvooruit dan maar
>>214452013Naam? Lijkt op een Aziatische hoer die al jarenlang op die kanker app zit
>>214452013poh poh
>>214452013Ik fixeer me meteen op die bult op haar kin.Ik zou daar steeds naar kijken ipv haar ogen
>>214451985tattas zijn écht zo
>>214451110ja, als vierde taal, je kan kiezen tussen Duits en Spaans
>>214452167Daar moet je mikken als ze niet wil luisteren
Leren scholieren ook nog steeds Frans? Is toch niet meer van deze tijd. Geen relevant land meer
>>214452094Jee, we zullen er langer over moeten praten.Goed, maar om bij het begin te beginnen.Geen ptst na wo2.Verder (...)Niet dat dit zozeer een probleem is op zichzelf. Nee, het probleem is de ongebalanceerde risico's overal.En verder, hoe echt in het reine te komen tussen landen?Of zou je zeggen dat je hier niets van begrijpt? En verder het is niet dat Duitsland maar schandelijk moet betalen. Nee, wat zij en wij er wel voor hebben liggen. Gezien de omstandigheden.
>>214450937gwn een nederlandse die getrouwd is met een zionist en daaraan haar "positie" te danken heeft
>>214452222nee, om met de fransen te spreken kun je beter arabisch leren
>>214452080>>214452080>>214452080fin?
>>214451110Ja ik heb verplicht een uur duits gehad per week, maar het was meer om te lachen dat uur dan iets anders, ze gingen je toch niet laten zitten ervoor
>>214452226Ik heb geen haat aan Duitsland maar ik zie geen reden dat een bezetting goed voor ons zou zijn, we kunnen ons prima redden en samenwerken met hun maar de sociale culturele afstand is te groot.
>>214452257>fin?Fin.
>>214452276bij ons kozen al de meisjes en een deel van de jongens allemaal voor Spaans
>>214442052koek