asmongool editie
Heb geen vrouw aangeraakt sinds 2023Kankerzooi
>>218819850dat doe je zelf
>>218819710Als ik (frts) opgebracht wordt is er tenminste een nieuwe aanleiding te kijken wat het euvel is
>>218818810cervixklopperke laten bungelen
besef Erika Kirk is één van de hagedissen
>>218819869Niet mijn schuld dat dating apps zo kanker kanker kanker slecht zijn man
>>218819850proeftijd loopt ook nog ofnie
>>218819926ipv schermpje klik naar buiten gaan en onthoud: gwn jezelf zijn ;))
>>218819986Dit is heel typisch. Net als dat over de Joden verwoord wordt.Ze gaan er op zo'n typische manier onironisch naast zitten
>>218819929Heb vast contract en ben er €1100 op vooruit gegaan. Helaas gaat er veel naar de belastingen en ontvang ik ook geen toeslagen meer.
>>218819929weet zij toch niet
>>218820031jij bonkt dus kontjes frits? niet hetero?? ik wist niet dat jij een zemmel was tfoe gne gne gne flikker
>>218819986En ze gaan er zo typisch naast zitten want wat de gemeenschap en religieuze leiders zeggen over bepaalde dingen.Dus vorm van erkenning van dingen maar het kan niet raken wat het echt is.>parasietToeval? Net dat woord echter treffend wel justDat soort gelijkenissen zijn ook vaker te zien bij andere dingen waarbij ze er zo typisch naast gaan zitten
>>218820079
>>218820099O nog niet gezien vóór laatste paal.Maar dit is het roepen van dwaas dwaas waarvoor je naar de hel 'kan' gaanHet parasiteert ook op het niet gerekt en gebogen systeem van relatie en erotiek. t. jij toevallig geen type die opeens met iemand spontaan hard kontebonken??Ik in ieder geval niet
& pissen naast de pot doen het stiekum spontaan in een opwelling>waarbij ze er zo typisch naast gaan zitten
Chappell Roan luistere en sigarette roke
& pissen naast de pot doen het stiekum spontaan in een opwelling>waarbij ze er zo typisch naast gaan zitten>>218819986 ja nee wat is dit in feite een 'spaarpotje' om in gevallen het geweten even te sussen
>>218820221roken is slecht voor je boobini, ben ook met veel moeite eindelijk gestopt
ik ga ergens in maart naar brugge denk ik, zonder daar te slapen, gewoon er heen heel vroeg, en dan in de avond weer weg
Ik merk dat ik me steeds meer als een roofdier gedraag rond vrouwen, even ruiken als ze voorbij lopen, ze aanstaren in het OV tot ze zenuwachtig worden etc. Ik ben nooit pro verkrachting geweest en ben dat nog steeds niet maar heb wel begrip gekregen voor kerels die pro verkrachting zijn, ik begrijp ze iets beter zeg maar. Vandaag op werk weer zo'n muts tegenover me die dacht dat het een goed idee was om dicht bij me te staan, ze kent me niet eens, als ze eens wist hoeveel foute types er rond lopen zou ze niet zo dicht bij een wildvreemde gaan staan
>>218820667Hmm
>>218820667Wat als je meer zou focussen op jong (niets tegen de wet bedoeld) en zelfde geslacht.Gaat dat het tegen?
>>218820347In je eentje?
wat erghttps://youtu.be/_YrycF0B8is
>>218819037Steven Cambian
>>218820733ja ik heb geen vrienden en geen vd, maar dat is geen reden om maar de hele dag in huis te blijven denk ik dan zo
>>218820667>Ik ben nooit pro verkrachting geweesWijf
>>218820730Nee omdat ik totaal niet hard word van kerels. De eerste kerel die mij sneller laat ademhalen moet ik nog tegenkomen. Maar ik kan niks uitsluiten natuurlijk, 10 jaar terug had ik ook geen begrip voor gewelddadige verkrachters>>218820779Laat mij meegaan, dan gaan we samen hijgen naar vrouwen in het OV en een pintje pakken in brugge
>>218820799stripclub in brugge, hijgen naar strippers
>>218819850Idem, en het was dan nog een Thaise massage
oei oei oei helft van de week mannekes
>>218820799Ik ben in mijn jeugd veel met mijn zus en moeder geweest.Ik was wel anders als zij. Zeker op het punt van handelbaarheid op bepaalde punten.Maar als enige ander geslachtige kun je als het ware niet zoiets ontwikkelen als jij beschrijft.Of denk je van niet?
gniffelen en met mijn benen zwaaien
>>218819924Kyle Odom kan zien, hij zou het kunnen bevestigen, maar niemand weet waar ze hem vasthouden.
jij denken jij kan mij slaan?
ik zie er niet uit op de selfiecam
>>218820937
>>218820904>Maar als enige ander geslachtige kun je als het ware niet zoiets ontwikkelen als jij beschrijft.Ik weet niet of dat veel invloed heeft, bij de meeste mannen en bij mij is het simpelweg het overstromen van wanhoop en eeuwige teleurstelling en afwijzing door het vrouwelijk geslacht
>>218820937autismus
Mijn plan om frits te liquideren heb ik reeds met de AIVD gedeeld, het kan een dezer dagen gebeuren.
door tb joshua werkt mijn piemel weer, jaloers atheisten?
frits is extra zesty deze week, merken jullie dat ook?
>>218821058Wat is dat Zesty
BorstenBoezemBorstBorstpartijBorstkasBorstomvangTetTettenTetjesTepelsVoorgevelVoorzijdeRondingenBusteCupsBorstvormenBorstweefselMammaeMamma’sBorstklierenMelkklierenUiersVoorkantBoobsTitsKnockersMelkkanonnenJongensTweelingTweelingtoppenBallonnenKussensKussentjesAppelsMeloenenWatermeloenenPerzikenSinaasappelsVoorgevelpartijBorstcontourenBorstheuvelsHeuvelsRondborstigheidBoezempartijBorstlijnCupmaatBorstvolumeBorstvormBorststructuurTetpartijBoobiesVooruitstekersTweelingbollenBorstbollenBorstballenMelkgeversBorstgoedBorstwerkBorstdecorBorstversieringBorstfrontBorstensembleBorstsetBorstpakketBorstvormigheidBorstigheidVoorpartijBorstaccentBorstcurveBorstwelvingWelvingenBorsttoppenBorstpuntenBorstmassaTetwerkBoezemgoedBorstprachtBorstaccentenBorstpresentieVooruitgangDe boezem des levens
>>218821058>>218821066https://youtu.be/-GZSDHo-rTQ
>>218819850Voor mij was de laatste in '24.Een francaise, kostte me maar één biertje.Kweenie wat ze eigenlijk in me zag maar goed.
>>218821025Je bent erin getrapt
frits zijn toekomstige vd, we gaan het allemaal halen
>i-is dat een KOEMER plaatje ??!1
>>218821066Komt van zest, wat staat voor 'Zero Entertainment Snooker Tournament' komt van snooker toernooien waarin de spelers alleen maar gefocust zijn op prijzengeld en tergend saai en veilig' spelen wat ontzettend vermoeiend is om naar te kijken.
zuid hollandse taal zodat frits het ook snapt: je gedraagt je als een poot
>>218821084Typisch weer dit
>>218820980Ik heb genoeg mot met mijn moeder en zus gehadZe stonden altijd samen tegen mij opWo wo wo en wat een losgelaten monster was ikDat ging maar netIk heb dat zo vaak meegemaakt.Ik heb daar gewoon geen behoefte aan.Meer ontwikkeld ik zou daar verdrietig van worden. Ik vind het ook onnodig oncomfortabel daar ergens in de bosjes en waar misschien een hond gepoept en gepist heeft en het steekt.Ik ben begeven met dat op één of andere manier ik toch wel/ tegenkom, hoe dat gaat, erin kom met die wijven1 keer dacht ik, kom keer naar mijn zus in bed voor bepaalde dingen. Iemand die ik van school kende en enigst kind was en relatief een bullebakske roepte zoiets ook weleens tegen mij. Dat hij dat zeker wel zou gaan den met een zus.Begon ze te gillen en toen kwam meteen mijn moeder eraanIk vind incel zo'n gatachterlijk woord om te gebruiken gatverdamme zeg hebben mensen geen eerVerder denkende aan gezin, dat iemand zegt:>Ik weet niet of dat veel invloed heeft, bij de meeste mannen en bij mij is het simpelweg het overstromen van wanhoop en eeuwige teleurstelling en afwijzing door het vrouwelijk geslachtIn feite sta ik erg afwijzend tegenover gezin omdat ik zie dat het simpelweg niet werkt en niets is onder de huidige voorwaarden. Maar of het nou direct gezin is. Ik meen dat dit ook niet noodzakelijk is wat mensen bedoelen die bovenstaande in groentekst zeggen?Maar ik vermoed wel dat ik genoemd heb wat het probleem is dat zaken nu zo zijn.
>>218821152Aah oke en dat is zo saai dat je maar aan negerpiemel gaat sabbelen nu snap ik het
am yisrael chai
>>218821261benny hinn
We zijn opzoek naar je.
>>218821374hoe ga je mij vinden?
treinen :3
Wat maakt een pedoroeper nou erger dan pedo, als je je aangesproken voelt wees dan gwn geen vieze pedo haha kkkdoeiiii als je iemand pedo noemt en diegene wordt boos is die 100% pedo anders voelt ie gewoon cognitieve dissonantie. Elke pedoroeper moet dood roeper jullie hele kont staat open
>>218821490broekpoepers, die zijn pas erg
>VROUWEN MISHANDELEN EN VERKRACHTEN JAAAAAAAAAAAAA>N-NEE OME EVERT NIET ZOOOOOOO
>>218821507Ach als iemand graag zijn pantalon volkakt wie ben ik om te oordelen, het probleem is er pas wanneer dingen tegen de wil ingaan van een ander op het moment dat diegene weerloos is vind ik het te ver gaan. Is diegene niet weerloos? Ja kut das leven dat is gevaarlijk en oneerlijk. Kom er maar overheen. Maar de zwakste prooien eruit kiezen is zemmelgedrag echte bokito reincarnaties zoeken vijanden groter dan hun
Is dit echt?
>>218821490soepkip gang leeft ZO huurvrij in je kop?
EN WE GAANProsman waarom heb jij jou schizoshekels nog niet belegd?
Gezin, bedenk wat voor een dooien je kinderen in feite zijn
>>218821601letterlijk wie?
Vinden mensen niet dat met gezin de kinderen niet-dragelijke dooien zijn???Een compleet obstakel. Gedegradeerde malloten onderontwikkelde enz enzMoet er niets mee onder de huidige voorwaarden
Ik heb tienerliefde niet mee kunnen maken
>>218820189>t. jij toevallig geen type die opeens met iemand spontaan hard kontebonken??Ik heb nooit dat als optie gehad in mijn leven en ik vind dat ook erg spannend.Mag ik mijn onzekerheid met jullie delen en om advies vragen?
>>218821666Het is nooit te laat het vmbo zit vol met naive tienermeisjes die je vanavond nog kunt neuken
>>218821603Ik praat niet over mijn investeringen maar eerlijk hou goed in de gaten hoe lang die chinesen doorgaan met opkopen, het is verleidelijk want de prijs zal nooit zoveel dalen als die nu gestegen is net als vastgoed, goud etc. Maar xmr doet het best goed zonder cijfers te noemen het humbele bedrag dat ik elke keer spaar bij aankaufen is het 2.5x gegaan
gratis geld nar bonaire want klimaatverandering, lekker makkelijk
>>218821684Ik ben 29 jaar.
>>218821697Ik ook maar ik ben mentaal 17 dus dan is het nog steeds tienerliefde
>>218821439Er zijn mensen opzoek naar je.
>>218821697Ik 42 mijn vriendin is 14 boeie
>>218821737Ach als je maar hard genoeg ramt past op ieder dekseltje wel een potje
>>218821737zelfs al was je 53 was dat niet echt moreel verontwaardigend, if you can pull it off respect naar ik ben meet dan 1000x naar de gyn geweest zou alles neuken, al is ze 46 idc, maar... ..ik snap t niet
>>218821780>al is ze 46post-muur vrouwen zijn het niet waard.Get them while they're hot
>>218821737lekker strak ofnie dan hahahahaha
https://youtu.be/lLKOIkAVge8is dit echt lekker?ziet er niet lekker uit, hou niet zo van stoofvlees
>>218821737India-gecodeerde post
mee eens prosman zou goed passen in ice gewoon stompen met zijn beenstompje tjakkaaaa
>>218821637kom maar in der cord je nichtjes en zusjes zitten er al tegen hun wil
>>218821846>Een nederland waar fatbikers en uitkeringsvreters vernietigd wordenAbsoluut bioscoop
Waarom is Jansen zo'n veel voorkomende naam, maar Henksen hoor je nooit?
Noemt jezelf geen incel meer, de schande wantGezin: de kinderen zullen naar gedegradeerd instituut stinkende, sowizo gedegradeerde lamme onkundige niets-van-jou ongecoördineerde lastpakken zijn
>>218821901waarom ben jij een geobsedeerde troon
>>218821937Dit lmke hij begint nu zelfs al aan mij te denken met palen die niet eens meer het leidende onderwerp zijn maar gewoon als hij simpelweg nadenkt. Huurvrij
>>218821507Nee dat is kjoet. Ik wil een vriendinnetje dat in de Albert Heijn haar broekje volpoept en dan "oepsie ik heb een ongelukje gehad" zegt
>>218821796zit toch steeds meer met t idee dat maagdelijk sterben en het paradijs toetreden meer waarde heeft dan een x eentje de bosjes in trekken mocht de drang en pijn aan ballen te groot worsenWat een kk bestaanZe hebben doelbewust vrouwen kapot gemaakt ofzo. In 30 jaar tijd missch in totaal 5 uur aan worden wisseling gehad met vrouwen ofzo, wss wel wat meer maar buiten algemene dingen om, idk online dingen niet meegetekd. 5 seconden mn hand vasthouden is nieuw persoonlijk recordIk snap t niet echt. Waarom bestaan we? Hoezo zijn we op de wereld. Hoe is dat zo gekomen. Tis dat ik vroeger helaas duivelse indoctrinatie heb meekregen, anders zou ik t echt oprecht niet wetenIk weet t ook nietHad op mn 5e een vriendinnetje zij heeft dr kut 1x laten zien daaeja mocht ze niet meer met mij spelen maar t was haar idee. Ze had me altijd kusjes ,zei dat ze met mij ging trouwen. Zit nu ergens in turkije ofzoik snap t gewoon nietIk ben al barrKk aardige gast oprecht gwn lieve jongen, mag ik toxh van mijzelf zeggen how moet ik anders liefde vinden. Maarja.. je moet arrogant, slecht, vals zijn... Zelf verzekeed..Nouja zelf vezekerd genoeg om politie en het OM te bedreigen de kkBloed vloeit hoe t vloeitHouzee
>>218821859JA OP DISCORD MET DE ECHTE PSYCHOPATENlmke die zin alleen al, mocht je willen droeftoeter
Ik persoonlijk begrijp dat er zo'n opstopping ontstaat bij partner omdat gezinIk zie niet zo'n probleem met partner maar vooral met gezin.Zien anderen niet dat partner nu ook zinloos is want >>218821916Als je even een vrouw, een leuke hoer gewoonGoed, maar hiermee is niets maar dan ook niets verkeerds over vrouwen bedoeld (...) langer verhaalEr moet iets gebeuren aan bepaalde dingen
>>218821916Ik ben een soort salafist geworden manNctv: het salafisme onder hollandse jongeren
Vinden anderen ook niet dat als ze denken aan gezin dat het een door joden gedicteerde niet-iets-van-jou in wezen niet eens bij jou wonende dooie boel zou zijn???En dat daar iets aan moet gebeuren?
Discord negers zijn een ander niveau, letterlijk als je een sekte start doe het dan ihe en niet achter een schermpje of eindig straks lekker als cxprse of die andere flikkertjes in de bajes met je celmaten die zitten voor moord en dan je achtergrond lezen. Mij dus mooi niet gezien, en voordat je over opsec of 7 proxies begint. Het is op discord domme niggas
Ik zou oprecht met een vest schiphol in kunnen lopen en op t knopje kunnen drukken.If you need someone, I'm your guy Dan faal je toch als maatschappij
ice, immigratie?ras is kankercringe, omarm transhumanisme, we moeten alvast racistisch gaan doen tegen technofoben die straks hun mensheid niet zullen ontsnappenbang voor technologie?ga uit mijn techno-ekodorp kanker vleeszak! ga lekker ergens anders langzaam dood!
Ben oprecht heel erg lief en aardig, zonder arrogantie.Hoe verander ik dat aan mijzelf
>>218822133Je kan het maar doet het niet eens vanuit een overtuiging die daadwerkelijk een gevaar voor vormt voor de staat daarom geeft de AIVD geen neuk om jou alwin. Net als jij zijn er 100 miljoen beinvloedbare sukkels die denken dat het kunnen hetzelfde is als rasechte strijder zijn maar degene die echt goed zitten zijn degene die je het laten doen en hun sjekkeltjes tellen. Dus veel plezier op kipsoep ofzo op discord minderjarigen afpersen zodra je die TBS vangt krijg je zieke discord clout gwn doen man
Wil gewoon dood weetje Allah gaat ons belonen..duivelse kamker deceptie maatschappij vol valse gedrochten met slechte intentie
>>218822251niet als je het vroeg eindigt bro.... Alleen als je tot het einde vecht
>>218822240Ze hebben mij al 2x toe naar tbs willen sturen maar ben de psychiaters gewoon gaan bedreigen enzo, de gevangenis directie eteBen een ras echte strijder
>>218822048Waarom een andere cultuur?Of kom jij ook uit het gebied van de islam?Maar pas op met dingen die ik zeg tenzij rustige conversatie als jij met henEn zelf ook
>>218822251wishing for death is haraam btw
>>218822274>ditisnooitgebeurtnederdraadwaardigkopiepasta
toen kvast zat heb ik iphone gefixt en gewoon verder wezen shillen
>>218822290Im not evenmuslim eating pork is tooBut i don't drink, and sometines i justcstart saying bismillah if i clean myself
>>218822021>>218822240soepkip bende is gevaarlijk pas maar op wat je zegt we houden je in de gaten
>>218822251HAHAHAHA maar oohh je was toch och zo gelukkig en niet ongelukkig meer en je bent een ander persoon toch dan toen je zelfmoord probeerde te plegen
>>218822290that dude is not a real muslim, he's a severely mentally il schizo junkie in a clinic who larps as both a jew and a muslim
>>218822290the poster you are talking to has tried to commit suicide and has only one leg because of it, he's also schizophrenic and on drugs so yeah
>>218822304 X--D
>>218822287Omdat deze cultuur mij dood wilt, heeft willen doden .bloedvolk
>>218822387Heb al meermaals zelfmoord gepleegd soort van.. maar kennelijk kan alles kapot behalve wij
Hou op over partner doe *incel* weg doe wat ik zeg en gezin
>>218822388Im not muslim indeed but probably more on those things than many muslims claiming to beIm not mentally ill by any means. Unkess you're a france blooded arrigant prick and like to undermine Germanic intellectual superiority
>>218822387de drugs is uitgewerkt, hij is een slaafje van de chineze drugs
>>218822402Also im not on drugs, I smoke 0.5g of weed per 2 days woohoo Im dutch. I drink liters of milk
Toen ik naar de hoeren gingHoe gaan gasten naar de hoeren?O leuke bejaarde vrouw?gaanWant de dwaas dwaas roepers die naar de hel 'kunnen' gaanNee ik zoek echt naar een leuk het jongste meisje
Neuken kan best zijnMaar echt om wat in ieder geval veel mannen doen en zeggenIk vind het beledigend als vrouwen bepaalde conclusies over mij ivm neuken. Echt godverdomme zegVrouwen hebben dat ook weleens met andere geslacht neuken, gewoon even hoppa enzoen ik sluit mijzelf uit van bepaalde conclusies die vrouwen zouden kunnen hebben
Stuur dit naar het OM.Kan ik gewoon transparant in zijn. Ben geen crimineel ofzo
Wij doden en moorden voor Holland.
>>218822713je naam is allen?
schizo uuro
Racisme is vrijheid
Sommige mensen wonen hier net ff wat langer, net iets te lang om die kanker geintjes te blijven pikken.We aten half rot half schimmel.MensenvleesWat weet jij van dat?
Als het van toepassing is als dingen nauw zouden kunnen komen. Ik praat niet over mijzelf maar zelfs overslaan en andere keer terugkomen of een andere plaats tot gevonden waar meerdere van wat gezocht uithangen.Maar ook een rustig moment kan ertoe doen. Als het er niet druk is>>218822553
>>218822871Racismuss
>>218822807Worden mensen hier nou niet boos van?Ik ken deze anon nietMaar zo ondertussen vind ik het wel op beginnen te vallen
net gescheten en mijn hele reet opengescheurd, hele plee was roodging boven even bijkomen maar nu is mijn onderbroek ook helemaal roodpoepeschijten gone wrong
>>218822807Ka joh. Dat is de algehele consensus toch. Als iets buiten de publiekelijk gesteld kaders valt is t gelijk 'schizo'. Mort je 'pilletjes nemen'. Ach joh hou toch. Eens op met die onzin. De mentale domeinen zijn geconditioneerd .Men weet niet meer wat vrij leven is. Vroeger gingen dingen heel anders
>>218822807Het is niet alleen hier dat, van die dingen die op een bepaalde manier storen.Hier op 4kan kan nog iets gezegd worden.Maar over het algemeen het internet voor je het weet kun je niet eens meer iets zeggenDit is toch niet normaal meer?>>218822807 maar ik weet niet wat voor een anon dit is
>>218822963ontkennen doet de begrippen niet teniet fritskeik noem iedereen een mentale aandoening
>>218822874Maar eerlijkWat weten jullie van datwie dit ook mag lezen
>>218823058Goed, keer wel antwoord, dat alleen zal het kennelijk bedoelde wespennest niet meer kunnen afroepen.Goed, maar wat schizo
>>218823057Ik roep sieg heil in de rechtbank en zeg tegen de rechters dat ze moeten oppassenga ook gewoon verder op diectour want nornale conversatiecwn hollands spreken doen ze niet kanker sukkeks
Maar eerlijk*draait kontje jouw kant op*BRAAAAAAAAAAAAAAAAP
waarom dreigen frits en prosman niet dat ze schiphol in gaan lopen met een bomtas, wat maakt dat verschil tussen schizos?
>>218823133pipi kaka stront diaree in de plee doorsassen en weg ermeerespect
>>218823149*neemt een diepe teug*hmmm, eau de chatte chanson
Dubbels en ik join de Vrijmetselaars.
attelenooije, je weet dat je een ouwe lul ben als je effe in bed aan je rug krabt en vervolgens van de kramp nietmeer recht ken komme
tja
>>218823189Frits wil de joden bekeren en welfapsaks met ze in de ekodorpenProsman steunt Israël onvoorwaardelijk en wil werken voor de Mossad (+ hij leest de zohar) VOC schizo denkt dat blanke Nederlanders het gekozen volk is en kan het niet waarderen dat de Joden hetzelfde claimen
ik join niks
>>218823305je metselt niks
>>218823189Het grappige is dat alwin niet eens een schizo is maar denkt dat hij le epische psychopaat is zoals die andere groomcord sneuneuzen maar 1tje heeft hier een anti sociaal diagnose en daarom vind ik dit nog vermakelijker.
>>218823487het is goed met je en je alwin obsessie prosman
>>218822736Niet om te overspannen gewoon niet doen.Maar gezin: de kinderen worden in het instituut ingewijd in het jodendom (zoals ik joden bedoel) en ookal zijn ze er ze wonen niet meer bij je en zijn ook niet meer van jeEn ik ben de enige die kan zeggen wat wel echt werkt
2 retards fighting
Ze hebben een goonverbod ingesteld op de zorgboerderij :(
>>218822736Met een gezin moet jij je kinderen nog?
>>218823544
>>218823528Ja op kipsoep lid of cxrpse copycat zeg maar waar wordt jij blij van dan noem ik je voortaan zo
Mijn buurman is aan het wenen. Ik denk dat hij langzaam dood aan het gaan is.
>>218823189Vertel me ne, wat weten jullie van half rot mensen vlees etenEer & TrotsHollandse Glorie>>218823385Ik stal van de VOC. Heh. Je bedoelt mij met voc schizo toch? Lol*middelvinger*Ik ben redelijk spiritueel begaafd, enals je het heden nu ziet is het zeer zeker dat ze ons gaan dood martelen. Thats all.Niks schizo aan. Stukje zelf behoud. Hollandse ziel. Veel gezien.
>>218823385Mossad neemt geen goi aan kan hooguit nuttige idioot voor ze zijn
>>218823585>>218823588dees
>>218823672de grootste kanker onzin hiero de laatste tijd
https://www.financialexpress.com/india-news/india-eu-fta-europe-to-launch-its-1st-legal-gateway-office-in-india-what-it-means-for-indian-talent/4120717/>Europe opens its ‘first gateway office’ to fast-track hiring in IndiaINDIËRS JAAAAA PAJEETS MOGEN MIJN KONT AFVEGEN ALS IK OUD EN GRIJS BEN
>>218823687Ga dan weg ofzo
>>218823709hahahaha goede grap, jij weet ook wel dat ik er dan morgen gewoon weer ben
>>218823672>>218823687huilie huilie
>>218823701>pajeets>kont vegen
groomcord tranen
>>218823744Daarom dus je bent verslaafd, wij zijn je fiks. Komt goed
>>218823787je gaat al die rare karakters hier missen, je wilt dan toch even weten hoe het met ze gaat
>>218823636>dood martelen >niks schizo aan
BISMILLAH
>>218823844neophyte
>>218823889Wat gebeurde er dan in 1688
>>218823898Op hoogverraad staat de marteldood overigens. Maar die tijden heb jij zeker niet meegemaakt?
in het ekodorp draaien we alleen massive attack
>>218823931Wat gebeurde er in 833 1181 1456 41398
>>218823960Nee ik ben geen 160 jaar, ik heb de doodstraf niet meegemaakt.
>>218823931Brillen jood, boekjes lezen toch? .500 jaar tegendraadsDe jongens uit de mijnen die constant het gezag ondermijnen
er zitten hier echt mafketels eerste klasse, teringjantje, toch nie normaal meer
>>218824059hoe nieuw?
>>218824006Nee je hebt geen Hollands eer en trots in je. Ach sodemieter toch op712 staat in mn geheugen gegrift
Zieke medewerker met autisme gaat met vriendin op vakantie naar Indonesië, dan draait zijn baas abrupt de geldkraan dicht https://www.ad.nl/werk/zieke-medewerker-gaat-met-vriendin-op-vakantie-naar-indonesie-dan-draait-zijn-baas-abrupt-de-geldkraan-dicht~ad2f12df/ In de rechtszaal probeert ThePhoneLab het nog op een ‘foutje’ te gooien. Ze hadden hem even moeten waarschuwen, geven ze toe. Onzin, oordeelt de hogere rechter. Er is geen sprake van een eenmalige misser, maar van ‘een aaneenschakeling van onzorgvuldig handelen waarbij de werknemer onterechte verwijten naar zijn hoofd kreeg geslingerd’, oordeelt het hof streng.De rekening voor deze structurele fouten is fors. Waar de rechter eerder nog uitging van 35.000 euro, doet het hof er een schep bovenop. Doordat ThePhoneLab bleef procederen, is de psychische schade bij de medewerker toegenomen en duurt zijn herstel langer.De slotsom: 50.000 euro billijke vergoeding, plus nog een kleine 7000 euro transitievergoeding. Autisten worden rijk hiero
>>218823993Vertel het es mien jung
>>218824083je bent wel echt een zeur als je naar de rechter staps lmke
>>218824096
ik pleeg een bank run op de rabobank (dit is illegaal)
>>218824122SOMS BEN JE TE BANGSOMS MOET JE GEWOON KNALLEN
>>218824075Wa7ed vampier op de draad
>>218824083autisten verenig u
PLASKUT DILDO DIARREE
>>218824059Ik heb wel eens een ... bij het ziekenhuis gelegd..dat was anno nuWat denk je zelf. Brandstichten in 713Hahaha wat wil je horen
>>218824158Genoeg jongens..GENOEG JONGENGENOEG IS GENOEGWE GAAN.
>>218824148je vader had je beter in je moeders keel kunnen knallen
B R U G E SHOOLIGANShttps://youtube.com/shorts/uA1oqfeBQqg?si=CLItaaCUhykwZjZp
>>218824153Sommige dingen blijven je bij.643 644Een hond hoef je toch ook niet alles te leren? Een kat weet toch ook hoe en wat. En een muis
>>218824178WE GAAN KNALLENBANK RUN OP DE RABOBANK
>>218824234https://youtu.be/Jl8HF_zZLNI?si=
WE NEMEN ONS GELD OP EN GAAN IN GOUD EN ZILVERKNALLEn
https://www.youtube.com/watch?v=5cSFjJ4CJKc
>>218824153je bent homo a viezerikje spoort zelf niet a gekke henkie
>>218824234ik ga over 2 maanden naar brugge, wat kan ik daar het beste doen?
>>218824305Eerst in Bruges kijken, daarna brugse zot op een terrasje gaan drinken
SIR JIJ BENT SIR IK BEN HERMANO IEDEREEN GAAT SLAPEN HERMANO SIR HEADS STAAN KLAAR
>GEBOREN & GETOGEN
>>218824328ja en de chocoladefabriek bekijken, en moules frites eten
>>218824393ja voor de rest is er niks te doen in brugge
>>218824385Ja ik ben een Genkie
>>218824059Nedermiet wanneer?
>>218824463kom prinsenplein
welke vlaamse twijg mag ik eens lekker toppen in brugge
>>218824451jawel je kunt ook mensen van een brug afduwen
Racing zit voor altijd in mijn hart
>>218824495Klepel
>>218824517Diep in je kont ja lol HOMOOOO
>>218824495doe normaal joh vuile viezerik
https://youtu.be/j0FTeq_Cj2Y
>>218824682Paal es mannelijke versie nee geen dikke getrainde harige kerel
>>218824492alwin rechts
>>218824682Laatste keer dat jij de draad maakt
wanneer ik janet word pleeg ik zo hard machtsmisbruik, alleen maar kikkerdraden die constant 404'en omdat ik iedereen verbannen heb maar ik blijf ze maken
Merauder luisteren en Kierkegaard lezen
>>218824704es mannelijke versie nee geen dikke getrainde harige kerel
1737
>>218823636Krijg jeuk op een plek waar je niet bij kan domme kuttokkie
>>218824714alwin is hartstikke links tho(hij is nog niet tot verstand gekomen)
>>218824875alwin aub
dvw geen mena voetvd
ik verdien een vlaams vdje om mee te zwaardvechten
>>218825002je bent gay en achterlijk
XDDD
>>218825129LMAO xD
>luister naar aphex twin>het is gewoon een hoop herrie
>>218825212aphex twin heeft echt allesvan kalme pianomuziek tot een hoop herrie
>>218825212Vaardigheidsprobleem, probeer Sunn o)))
>>218825268het is allemaal herrie, heel dat ambient album 82 95 ofzo is teringherrie>>218825280jezus wat is deze herrie
>>218825307>het is allemaal herriejouw mening
ik mis 166cm zijn gezied
aphex twin, oneohtrix point never, floating points, boards of canada, sunn ()()(), gewoon achterlijke teringherrieluister gewoon naar tycho als een normaal mens
niks mag van prosman, hij heeft overal kritiek op, het is net een jood
>>218825460neem de jazz/triphop/toekomst garage pillhttps://youtu.be/5w9t2AL4M28
>>218825526crack roken mag
geslachtsidentiteiten kanhttps://files.catbox.moe/gxpej9.mp3
>>218825396kook boobooke
deze blijft ook wel leuk van onze schiphol schizohttps://vocaroo.com/16ZU5Wx3suO5
prosman mag nergens nog binnen verstoten door de ggzwat doen
drake staat aan ben een frisse jongen
>>218824059je zou eens moeten weten makker
>>218826334enkeltje parijs boeken
>>218826334obsessief over hem denken en praten of zo
prosman is gewoon een kktfoe borderliner kechje
IDD
Gewoon boef man
>>218826486Is dat met of zonder gewoon maar even heenstappen over de zaak van psyche?
broer ik heb kk dikke djonko gerookt ik ga nu lekker friet eten, gegrilde kip, met smeltkaas en ik heb originele cola, redbull, chocolade mouse kinder chocola, snickers, en dan ga ik straks x files kijke, mischien een potje leauge. Ik moet wel morgen dan ff deadlifts en cardio doen. Mijn leven is echt zo fkng mooi.
>>218826545>Frits aan m'n broekheb ik weer
>>218824083>Maar dat gaat er bij ThePhoneLab niet in. De arboadviseur, die nota bene claimt zelf asperger te hebben en meerdere keren een burn-out heeft gehad, stuurt e-mails waarin over loonsancties wordt gesproken. ‘Ik hoop dan ook dat ik het je zo goed en duidelijk in deze mail kan uitleggen wat de risico’s zijn van de houding die nu aangenomen wordt’, staat er.koek
zit aan de vape
>>218826639je moet niet zoveel vappen dan ben je dalijk doof
ben buite x
>>218826736incelwandeling?
>>218826819ritje
>>218826564Dit is zoiets dat ik zeg dat iets hier target concurreertIk vind dit niet normaal palenMaar wat het in feite is dat is zo niet te zeggenMaar zoiets is duidelijk niet van mij te zeggen
>>218826867>Ik vind dit niet normaal palenOK sorry
>>218826564Ik ben een heel pragmatisch en nuchter figuurJij kan daar zo niet op doorgaan want zo is het niet
>>218826876Wat is dit?Jij kan niet even voortbouwen op dat ik een heel prachmatisch en nuchter figuur benHoezo zeg jij dat
Bjork luisteronhttps://youtu.be/o4RV4spF0cQ
POMPEN POMPEN POMPEN
vrijdag weer lekker in mijn eentje uit eten zonder een domme teef die in mijn oor gaat zitten tetteren dat het allemaal wel meevalt niet zo goed is als dat ANDERE restaurant
>>218825201Je mag ook niks meer waarvoor zou je dan nog taxi chauffeur worden en dan zeuren dat ze geen personeel kunnen vinden
>>218827015
https://youtu.be/36zpy3kQsh8
>>218826549t. de bradge
ok schat
>>218827173in zijn nieuwe daihatsu, wel 2 lekke banden en er zit geen stuur in, tijd voor een ritje!>volgende videojongens ik heb de daihatsu toch weggedaan, heb nu een volkswagen golf zonder achteruitkijkspiegels, en de verwarming doet het ook niet
>>218826876Maar wat ben jij dan voor ietsHoezo zou je zoiets zeggen
>>218827262ik zou maar even twee keer om je heen kijken op de morsweg
>>218827222>>218827222hoeveel auto's heeft TheBradge wel niet gehad
Ik heb helemaal geen broek aan
>>218827309https://youtu.be/VnGNO8xUULE
ma like wat als we handen vasthouden aan de cn tower
wat een rare wereldhttps://youtu.be/EaE9h0BBrNM
>>218827383
>>218824495Ben je in Brugge kekPintje pakken in de Crash?
BAM KOM OP DAN
>>218827544ik ben over 2 maanden in brugge
>>218827552>>218827552>>218827552
BRUGGE DE GEKSTE
>>218825396ik ook en leo
>>218827483klopt
>>218827544Oké, paal nog eens als je er bent.
>>218827582zal ik doen ikke
>>218827582>>218827560
https://vocaroo.com/1hQK1hYJptPO
fin ah nigga
Why am I just realizing that Dutch sounds like corrupted english?
>>218827682England is just an island Dutch is the whole mainland behind it
>>218827712Explains a lot
>>218827589Judas?
Heb honger dus ff paar frikandellen in de luchtfrituur gegooid