een nieuwe lente, een nieuw geluid
>>220154794SESSO
>koemdraadwaardeloos
ik was aan het bakken! (ik was niet aan het bakken)
>>220154859>t. de anon die altijd zegt dat hij gaat bakken maar nooit daadwerkelijk bakt
>>220154794siri lehland. trans maar post-op :(
>>220154794dat is een man>>>/lgbt/
groomcord draad
>>220154896>>220154995geestesziek
>>220155072klopt ja OP is doodziek
>>220154794>een nieuwe lente, een nieuw geluidG O R T E R
een trans zonder piemel is als een hema broodje zonder rookworst
zwarte metaal luisteren om de geest te zalven
>>220154995Lekker ventje wel
>>220155619homo
>>220155629Oke
Neurotypischen spelen altijd dat spelletje weetewel. Als je autistisch bent moet je normaal doen maar als je probeert normaal te doen word je alsnog niet geaccepteerd.
>>220155666nee het is niet oké want het is immoreel, onnatuurlijk en ongezond
mijn kat heeft een tumor :(
>>220156291Sorry anon 0-0 , sterkte <3
>>220155784ze eisten acteertalent van sociaal gestoorden
>>220156291mijn medeleven anon, ik hoop dat het alsnog goedaardig is
>>220156291kankerkat
extreemrechts blijft winnen en winnen en winnen, totdat we objektive vernunft herstellen door kritisch te zijn en durven weerleggen, afwegen, en durven denken. zolang dat niet gaat gebeuren blijven tradities, identiteit, dictaturen, kapitaal, en extreme nostalge antwoorden op het instumentaliseren van de redenmaar dit gaat nooit gebeuren, dus is elke vorm van het weer scheiden van vernunft en verstand nutteloos, en kun je beter sudoku plegen, dan hoef je ten minste de verdere degradatie van de mensheid niet mee te maken.
>>220156499hou je achterlijke smoel frits
>>220156593letterlijk frits van egters ikke
>Honderdduizenden subs.>dagelijks duizenden kijkers van de voortdurende uitzending.Men heeft het weleens over gekke Japanners maar kijken naar broedende adelaars is de meest Amerikaanse gebeurtenis die ik ooit mee heb gemaakt.
>>220157018https://www.youtube.com/live/IXydGBSathU?si=hH3jiMRZJq_Mju4v
>>220156499Hoe maak je onderscheid tussen objectieve rede en rede als instrument van een subject? Ondertussen zie je ook een verdeeldheid onder christenen over bijvoorbeeld het vraagstuk of naastenliefde gelijkwaardig of ongelijkwaardig gepraktiseerd moet worden.
>>220157200Ook mooi om te zien. Ik ben alleen bang dat data verzamelen over dieren ertoe gaat leiden dat men de natuur nog meer gaat managen. Op een dag zal de natuur dan zijn zoals mensen willen dat het is terwijl mensen overduidelijk niet weten wat goed is voor zichzelf laat staan voor anderen. Natuurbeheer is misschien wel de grootste fout de de mensheid kan maken met dodelijke afloop voor de mensheid zelf.
>>220156439Inshallah iran veegt jullie van de kaart kanker jood
https://www.youtube.com/watch?v=_Ttf7BsMUM8Chris is veel slimmer dan hij klinkt en eruit ziet
>>220156291Sterkte ik ga dua voor hem doen
ippa zetten
Heh ik gebruik AmpWinoff voor systeem uit.
Ik laat het ding echt systeem uit. AUS ! geen gezeik. Helemaal en niet dat gezeur met Windoos energie dat het ding de volgende ochtend nog aanstaat. Gare troep. 1 heb ik bij bed zodat in slaap met (Yt) video dat is leuk)Ik laat "closeAll" ook uitvoeren. dat is een soort van snelkoppeling waarmee alle apps in 1x dicht gaan. Die ik ook op de taakbalk gepind heb.
Wat is jullie doel op het moment?
>>220157728Die van frits het uitzetten van zijn pc
Herinnering dat frits zo snel kan palen omdat hij 3 pc’s naast elkaar heeft staan
>>220157728niet doodvallen van een hartaderbreuk
Mijn opa is op 78 jarige leeftijd trennie geworden
>>220157809ondernemer mindset
>>220157728fijn stabiel werk met een goede werk/privébalansnormie worden
Als ik erachter zit dan begruik ik altijd 2 of 3 desktops tegelijkertijd met gedeelde netwerk enz en input director. Voor 1 toetsenbord en muis. Het is de enige manier1 staat bij bed. Yt video moet aanstaan terwijl ik erheen loop. Vloeiende overgang. Muis vanaf Logitech mx performance met Fast Scroll. Dat is ook de enige serieus te nemen manier. Of er zijn ook kleinere muizen van Logitech die dat hebben. Dat is ook het enige dat er is. Geen fast scroll dat kan niet. En alleen Logitech verkoopt dat.>Geen fast scrollDat is er gewoon nietIk vraag me af of er zijn die dat anders zien
>>220157809mental retardation zit in de familie?
Why is the Dutch word for pants the same as the word for marsh/swamp?
>>220157971ja lekker mijn moeras aantrekken en naar't werk gaan
>>220157971nee
kom op feyenoord, scoor een doelpuuuunt
>>220157447t. 1.70m
>>220158221sorry maar amerikkka moet van de map geveegt vooraleer onze draaduhrer fritset ruslandje kan trouwen en zijn piemel in een russische hooiberg kan steken, snap dat dan
de dingen die ik er over paalzoals het nu is houd het nooit opmet wat ik zeg zou het zich wel kunnen stabiliseren
>>220158301>de map
Kleine bompito ligt comfy op mn bed :)
geslachtsidentiteiten kan
>>220158301hjb antisemiet, stop met haten
>>220158411de muurjoden (langer verhaal)
Er komt yiddisch uit mijn vloer
>>220157249door te vragen, is dit goed of is dit efficient? en waarom doen we dit eigenlijk? wat is goed?instrumentele reden is nu volledig autonoom en objectieve reden is verdrongen en afgedaan als metafysische onzin, maar met een simpele vraag kun je zien waar het ligt, dan merk je ook meteen dat het verdrongen is
Ik wens niet langer geconfronteerd te worden met lelijke mensen in het openbaar ik voel me daar niet prettig bij en mijn grenzen dienen gerespecteerd te worden
Mijn arische huisdier lekt
>>220158719ja zaad
>>220158355stinkkat
Lieven nazbols en nazisJoden bestuderen op dit moment computerwetenschap om je internet tegen je te gebruiken.Hebben jullie je hacksercises vandaag gedaan?
>>220158694JE MOET EN ZAL MIJ EEN EURO GEVEN OM VAN MIJ AF TE KOMEN FLIKKER
x = 0 while x < 4: harvest() plant(Entities.Bush) move(East) x = x + 1 if x == 4: move(North) x = 0letterlijk gewoon hetzelfde alleen 3x minder tekst aiii
>>220159090>>220159287stop met leren ga dingen maken. Dit soort leerspelletjes zijn mentale masturbatie. >ga shit maken>loop vast>probeer 10 oplossingen>flikker je computer het raam uit>probeer morgen nog een keerHoe sneller je die eerste 5 bagger projecten uitpoept hoe beter
https://youtu.be/gdcgwu-ySPs
10 CLS20 PRINT "piemelpipi"30 GOTO 20
Prosman is zielig, maar verkracht is hij niet
>>220159782prosman is een unreliable narrator
>>220157909>Als ik erachter zit dan begruik ik altijd 2 of 3 desktops tegelijkertijd met gedeelde netwerk enz en input director. Voor 1 toetsenbord en muis. Het is de enige manier>1 staat bij bed. Yt video moet aanstaan terwijl ik erheen loop. Vloeiende overgang.Frits, dit klinkt als een computerverslaving
>>220157249>>220157395debiele nepfilosoof
>>220155071geestesziek
>>220157909Lmke ik dacht dat dit een miem was het is gewoon nog echt ook
>>220159831laat hem met rust joh, over dingen nadenken moeten we toejuichen
Frits monitort de situatieMonitort.
>>220160189en wat heb je ontdekt fritsie?
>>220159623Vriend ik zit een kutspelletje te doen ik heb letterlijk 1 game en 5 netwerk tools gemaakt in de afgelopen 5 dagen laat mij bing bing wahoeen autist
PH waardes maagzuurSheep: 5.0 - dedicated herbivoreHorse: 5.5 - dedicated herbivoreGorilla: 4.5 - dedicated herbivoreDog: 2.0 - carnivoreWolf: 2.0 - carnivoreLion: 2.0 - carnivoreHuman: 1.5 - more acidic than all of themVulture: 1.0 - obligate scavengerHyena: 1.5 - bone-crushing scavengerwe zijn VLEESetersveganisme is een schizofrene cult
ik ben letterlijk sonny crockett
zolang je niet geabboneerd bent op mijn blog dan mag je lekker je commentaar thuishouden en vooral geen kritiek geven want dan word ik wild
>>220160287PH WORDT GEPLUST EN PH WORDT GEMINT
>>220154794Who is she?
>>220160299Rustig maar HalperNL
>>220160327Nederlands a.u.b., dikkie
zoenen met een knappe gespierde lange nederlandse jongen
>>220160411Helaba cindypindy
Liep door Utrecht centraal, allemaal dikke wijven in cosplay outfits gatsiedarrie man en ze roken ook allemaal naar ongewassen kleding en haar
>>220160287>>220160321* pHhet is een logaritmische schaalpH 2 is dus 1000x zuurder dan pH 5maagzuur is eigenlijk verdund zoutzuur, daarnaast bestaan ook verteringsenzymes als pepsine
>>220160598zag ze ook, zou volspuiten ZONDER condoom MET sperma
met een leuk meisje matchen op tinder met haar afspreken bij een cafeetje voor wat koffie en daar de hele middag blijven zitten alsof de tijd zo voorbij vliegt dan met haar naar huis lopen haar een steegje induwen bij dr haren vastpakken en dan zo vol in haar bek schijten hahahaha en dan NIET meer terugbellen ahahahahaha
>>220160784je schijt niks
zwakkelingen
>>220160799hoef dat niet te pikken van een overduidelijke bruine
kom op gast geef gewoon toe dat je zwart bent
>>220157971Does the word "BROEK" mean "SWAMP/MARSH" in English?Also there are bears in the United States. Looked up maul+ bear in Yt.Not that I knowIf it is it must be about the crap part that could be associated with pants. Ah but that is not related to purely this region.
>>220158643Voor wie is het goed? Voor iedereen even goed of meer goed voor de een en minder goed voor de ander? Wanneer is het goed? Is het altijd en overal in alle omstandigheden goed? Kan iets goed zijn op de korte termijn en slecht zijn op de lange termijn of omgekeerd? Zijn alle wegen naar een goede eindbestemming even goed?Dit soort vragen laten zien dat objectiviteit toch subjectief is.
We komen uit een beschaafd land
Zoeken jullie dat weleens op hierOf maul + wolf of shark. Of met attack erbij enz om de resultaten te verbeteren
Ik bedoel maul - mauledmaul vind ik een betere zoekterm want zoiets laat mauls of mauled open. Zo met zoektermen
>>220159831Jouw reactie lijkt ook niet echt filosofisch.
>>220161305Claude moet niet zo zeiken. Dit doen mensen ook met hun echte meningen.
>>220160598>Utrecht centraalLinks centraal.
>>220161417frits centraal
Dit is toch niet nsfw niet onveilig voor werk? Het is Yt en cultuur zoiets te weten. Nee maar echt als je daar het bos in gaat. Er gebeuren ongelukken met toeristen.Er was nog ergens een verhaal over Nederlanders zelfs. Die ruiken en doen zeker anders. En hoe dat dan gaat zeg. Als een beer je onder een boom halfdood gaat bewaren onder bladeren en aarde en takken dat soort rommel zodat je langer vers blijft.https://www.youtube.com/watch?v=R2KEWofvmss&pp=ygUJYmVhciBtYXVs
Hehe op de fietshttps://youtu.be/eK0pO79YkvY?si=TN3Sd7QXevEk4qka
>>220161305letterlijk ikke elke gespleten deel van mijn ziel dat door de 4de dimensie beweegt word langzaamaan gevangen door de CIA FREE MIJN ZIELBROEDERS
https://youtu.be/Gm-ZDWZd5Ok?si=vEri9kq3eqnOoYkPHet is compleet niet verkeerd om dit soort dingen te palen. Juist wel vvw en /int/Als jij niet weet hoe je daarmee om moet gaan. Zij weten dat daar wel.In het begin toen ik dat soort video's keek... Ook vooral om het te weten
>>220161109Brooklyn = Broek lijn. Een "brook" is een kleine bach of ontwateringsstroom in dit geval.
>>220161245het is intersubjectief, niet te verwarren met subjectief. Het intersubjectieve geheel is het valse, zoals Adorno ook zegt: "je moet het geheel aan de tand voelen."laat ik teruggaan naar Kant:>Verstand = het vermogen tot regels>Vernunft = het vermogen tot principes>Das Gegebene = de ongefilterde indrukken, de ruwe zintuiglijke data die Verstand omzet tot echte ervaring—objectieve cognitie, kennis van een object.>Erfahrung (ervaring) + Anschauung (aanschouwing) = Begriff (begrip)in onze huidige maatschappij stel ik dat vernunft is overschaduwd. Alleen der verstand blijft over. De regeltjes, regeltjes zijn onze rede, ons denken.het overschaduwen van objectieve Vernunft maakt alle Vernunft instrumenteel, instrumentele verstand.>Verstand geïnstrumentaliseerd = je weet nog hoe je dingen moet doen, maar je bent verleerd te vragen waarom je ze doet.Voorbeelden van vragen die niet meer kunnen:>Waarom is dit de norm?>Waarom kan ik en mag ik geen volwaardige kritiek vormen hier op? >Waarom is dit het doel?Voorbeelden van acties die niet meer kunnen:>Ontkenning>Oordelen>Kritisch denkenMet het verdwijnen van vernunft is der verstand dus extreem steriel en calculatief geworden, het beste is wat calculatief het beste is.Als ik dan zeg dat extreemrechts op alle vlakken wint is dat omdat onze maatschappij bepaalde redenen niet meer het kantiaanse redeneren in zijn geheel kan.plaatsvinden. Wat niet meer kan kan traditie, identiteit, een dictatuur, en extreme nostalgie wel.
>>220162045brooklyn komt van breukelen
>>220162205>Diagnose zonder oorzaak. Als alles door iedereen voortdurend bevraagd wordt dan loopt alles en iedereen vast. Van nature is daarom een meerderheid conformistisch ingesteld. Bovendien staan principes op gespannen voet met opportunisme. Zie de tragedie van de meent. Jouw filosofie in de huidige samenleving is letterlijk gerelateerd plaatje.
>>220162251heeeeeey ik loop hieeeeeer!doe wat gouda op mijn gabagooooooool!
https://duckduckgo.com/?q=symphonie&iar=videos&iaf=videoDuration%3Along&iai=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D7Tx5HsmNEpQ
https://duckduckgo.com/?q=symphonie&iar=videos&iaf=videoDuration%3Along&iai=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D7Tx5HsmNEpQDeze zijn symfonisch. Klassieke muziek is goed voor de koeien en druiven. Zoek maar op. Dus ook voor mensen.Beng 4x alles beter dan normaal.Er zijn artikelen van een boer in Nederland die 4x de druiven oogst heeft
Nog 1684 dagen
>ga naar film>er is ook nog een bespreking en quiz na de film>win quiz>krijg 2 kaartjes voor een film naar keuzeFortuna is aan mijn zijde
>>220162914en dan
>>220162795eeeyy op 24 en broadway straat heb je de beste stamppot van heel nieuw yojk, vergeet het maar
https://youtu.be/7eh4Q54luHU?si=IV3tKV0gTXGhS1cS
Hebben jullie het 'lentegevoel' al een beetje? Of ben je vergeten wat dat is
>>220162773Alles wat je zegt klopt, maar het tegenovergestelde klopt ook, het saaie, doelloze, calculatieve, bureaucratieve, constant optimalizerende leven is ook niet fijn, daarom is mijn stelling dat het volledige kantiaanse redeneren terug moet komen zodat het leven meer balans krijgt.Want constant vragen is slecht, nooit vragen is ook slecht.confirmistisch zijn is goed voor het handelen, maar constant conformistisch zijn is ook niet goed want dan kun je niet handelen uit overtuigingen (wat momenteel al niet kan, kun je bijvoorbeeld nou echt zeggen dat jij rechts of ik links kan leven?).En de tragedie van de meent geeft juist heel goed weer wat er nu fout gaat en weer een berekening moet worden: hoeveel geven we op en hoeveel doen we zellf.ik denk dat we uit gaan van het idee dat onze principes worden nageleeft vanuit een paar hele instrumentele en calculatieve houdingen waar we geen vragen over stellen, geen kritiek op hebben, en niet over vragen wat er het doel van is. Voorbeeld:>Is kapitalisme slecht?Nee want het is gewoon natuurlijk en normaal, er is geen alternatief, ben je een communist ofzo?>Nee dat niet, maar wat is het doel van kapitalisme?Het doel van het kapitalisme is geld accumuleren.>Ja maar waarom is geld accumuleren het doel?Omdat we het dan beter hebben>Ja maar hoe hebben we het dan beter?Je kunt meer kopen>Dus meer kapitalisme?Ik zeg niet dat we morgen allemaal het beste het hele kapitalisme omverwerpen, het is gewoon een voorbeeld, maar het is wel een heel goed voorbeeld van waarom we in een maatschappij leven waar we geen vragen meer stellen, en wanneer je dat wel doet dat het utopisch, kinderachtig, of storend is.Je kunt ook een ander onderwerpen pakken, je komt vaak op hetzelfde uit.
>>220163025OOOOH PETER ZET DE NEDERLANDSE SCHLAGER EENS WAT HARDERpeter, dit ding van ons...praat er niet over met je wipje ok?
>>220163202Het gevoel dat je niet meer rustig in je eentje buiten kan lopen omdat de buitenwereld geoccupeerd en geterroriseerd wordt door normaaltjes die graag een makkelijk doelwit uitzoeken om de frustratie van zichzelf opofferen voor acceptatie door de groep af te reageren op een incel zonder angst dat de incel wat terugdoet omdat fysieke zelfverdediging zwaarder wordt bestraft dan psychologisch groepsgeweld?
>>220163496Dit, maar dan met buitenlanders
>>220161451Links is de gerechte straf voor het rechtse, zonder iets vervelends of naars te bedoelen. Maar rechts zijn jode geweest echt (voor mij persoonlijk betekent linkst = straf niet als uitgangspunt. Niet onder normale omstandigheden of informatie die er eerst niet was of algemeen onbekend is. Maar er is reden dat er wel bepaalde dingen zijn)
Vanavond Cruijff kijken
Al die tatta kinderen naar de frontlinies sturen, ga lekker sterven voor je meester goycattle
>>220162045Brussel = Broekzele
Maar echt daadwerkelijk.Ik, ik bedoel puur hierover, wil er vanaf steeds te zeggen het zijn, cultuur hierover. Maar alles is niet politiek en al helemaal niet incorrect.Ik bedoel denk naDat over de joden, ook typisch deel van het rechtse wezen.Er is reden of het is zo dat bedoeld is dat onder christenen in de christenheid. Wanneer het over wettischheid gaat.Goed maar zelfs Christus heeft het vermoord.
wat gebeurde er nou aan het einde van mijn slay the spire 2 run, ineens viel ik aan en deed ik niet genoeg damage en was ik dood.
>>220163412>Alles wat je zegt klopt, maar het tegenovergestelde klopt ook.Het denken bemiddelt dus voortdurend tussen tegenstellingen. De som van al het denken heeft geleid tot waar we nu zijn. Ik geloof niet dat dialectiek ooit gaat leiden tot een ultieme oplossing. Al het denken is momenteel corrupt zoals een geest die al je wensen op een kwaadaardige manier realiseert. De vraag is hoe je het denken vrijwaart van die geest.
Dus echt serieus, sowizo, dogma's er is reden dat het historisch gezien zelfs alle drama's en oorlogen in deze wereld veroorzaakt heeft.Niets naars over het "rechtse" bedoeld. Persoonlijk erken ik zelfs maar het linkse of rechtse zijn. Zonder zaken als wegkijken, irrieel zijn enz. Het zou het linkse zijn trouwens evengoed treffen.Maar dat net het rechtse zo typisch handelt als jode bijv. Maar goed laat het betekenen (en dat is ook zo) dat daarmee het linkse niet erkend wordt. Beetje scherp diep om dat te analyseren zo (...)Maar het kan toch echt niet anders dan zo te zijn.Goed maar niets om naar op te vatten voor het rechtse zijn. In tegendeel.
wederom een petit peu poepie in mijn pantalons gedaan
Het linkse dat is typisch de aarde van juist over Christus' werkelijke bedoelingen. Maar wat echter fout zit.
>>220164215ik denk niet dat dialetiek zal leiden tot een ultieme oplossing zoalls hegel dat zag nee, adorno had gelijk, contradicties gaan helemaal niet weg, hegel was daar veel te utopisch in met zijn absolute geist.
https://youtu.be/Du0x5-1Aij4?si=hKQXNxG4QHo7V9Sf
En toch gaat er niets gebeuren oetz, wie proberen ze te overtuigen hiermee
met frits dialectische negatie beoefenen (instrumentelle vernunft is slecht en aliens bestaan)
>>220160327that's a man
ik verdien een gele vd
>>220159838yep groomcord is terminaal doodziek
poep de kaka
le zizi de jojo
Zou een atoombom op het midden oosten echt zo'n slecht idee zijn? Een harde reset. Nieuwe kansen. We beginnen allemaal opnieuw.
>>220165230Een atoombom op het midden oosten zou prima zijn, enige probleem is dat de joden dit gaan zien als een potentieel gevaar en de Samson Option vervolgens inzetten en dan zijn we allemaal dood (dit is niet volledig een probleem eigenlijk)Ja doe maar
abbath - warriors
>2 en half uur wandelen>850kcal verbrandZo komen we er wel
Lees gewoon veel te dikke boeken als les miserables, de man zonder eigenschappen, oorlog en vrede, Ulysses, don quichot en eindeloos vertier
>>220165576wat dacht je van nee
>>220165380>De volgende dag: een beetje moe en hongerig. >Extra portie havermoutpap: +400 calorieën. >Minder (intensief) bewegen: +200 calorieën. Jammer joh.
>>220165617Daarom dat je daar ook rekening mee houdt. Afspraken met jezelf over wat wel en niet mag.
>>220165576gebaseerd
>>220165601Ik kan niet voor mijzelf denken oetz, ik moet het kunnen zien in een kader van popcultuur voordat ik iets begrijp
>>220165703klopt jij bent een npc
Morgen 100g pep bestellen gewoon om te hebben
Gewoon retardmaxxen en aura farmen
>>220165657Snap ik maar ik moet ook doen wat nodig is om goed te functioneren op het werk en juist als ik vermoeid en verzwakt ben van heel veel wandelen of heffen ben ik helemaal gedemoraliseerd totdat ik weer energiedrankjes drink en extra's eet en dan ben ik weer gemotiveerd om hard te werken.De demiurg heeft mij gevangen in deze spiraal.
>>220165725Ik ben de queeste gever
>>220166026nee.
>>220166026Ik neem je quest aan en lever em nooit in terwijl je stiekem hoopt elke dag dat ik terugkom
Jullie hebben nooit een zakje nepgoud gekregen van een medezwerver die hij heel graag wilde dat jij die had
Al maand in maand uit zoveel stress en hoofdpijn dat ik mij niet kan voorstellen dat de Hel erger kan zijnVraag me af of ik een hartaanval zal krijgen binnenkort of mentaal ga breken,
>>220166159homo
goeeeeeeeeedemorgen auschwiiiiiiiiiiitz
>>220166159doe een flip
>>220166174>>De volgende dag: een beetje moe en hongerig.
Wat is het met weinig mogen in Nederland?
mijn penis jelqen wordt saai wat nu. Wat doen echt volwassen mannen op dit moment
>>220166205fertig?
>>220166244Vaardigheidsprobleem, wees gewoon niet blank dan mag je alles want anders is het racisme.
poeptieten
>>220166254neuken
>>220166286Nee.
>>220166449mongool
>>220166590ziedend
wat kopen xbox series x of ps5 propc te duur momenteel
>>220166619koop een geweer
Pelé > Cruijff
waarom zijn protestanten toch altijd zulk smerig mammonistisch tuig?
ik ben een moeder neukend genie
>>220166918kenda
>>220166619aliexpress mini pc van 200 piekies
Cruijff was een voetbalanarchist
>>220154794she so beautifull
>>220167059that's a manFAGGOTS have infested this general
voetbal is for homoseksuelen en geile afgetrainde mannen
>for
>>220167135nederlands is mijn derde taal, en de tweede germaanse taal die ik spreek
>>220167187>die ik spreekblijkbaar niet
ik heb vandaag een mooie kiezelsteen gevondenvandaag was een goede dag
>>220167187oké maar wanneer ga je terug
>>220155784Ever think about pursed lips looking like asshole and it's crazy people want to kiss them?
https://www.youtube.com/watch?v=rNv32g3XIXQ
>>220167441
>>220166599debiel
>>220167551boos
https://www.youtube.com/watch?v=Eioj3OO0DbM
>>220167698https://www.youtube.com/watch?v=s3qwHnS8a78
>>220167404ik heb geen familie daar meer
Morgenvroeg weer werkenVoor nu kaartjes spelen
Papa heeft deze lente helemaal nog geen ippa ontvangen, hebben jullie al ippa gegeven deze lente?
https://www.youtube.com/watch?v=giubsum0iVM
>>220167809Ippa is dat speciaalbier?
>>220167980Nee het is hoofd domme trut, kom mij is ff heel rap klaarpijpen nou
kwilneuke!!!!!!!!!
https://youtu.be/rfrNZSkptK8geile beer papa
Ik ben vreemd gegaan met mijn linkerhand.Voelt slecht man.Hoe maak ik het goed?
>>220168145vuile vieze rechtshandige chud, wat is er mis met afberen met je linkerhand dan?
ik ben zo moe van loonslavernij. Dit is echt geen manier van leven. Alles is fucking saai.Ik hoef geen miljoenen. Gewoon 10k per maand op eigen houtje en ik ben tevreden
de avonden vibeshttps://youtu.be/F5abv3cUMcE
>>220168219kies dan een beroep WAT JE LEUK VINDT hahaha
de xbox 360 is 20 jaar oud, je hebt halo 3 19 jaar geleden voor het laatst gespeeld
>>220168643pc release nog
Hoeveel miljard euro zou je per jaar overhouden als je alleen al: 1. massa-immigratie stopt en 2. 2% ipv 5% GDP besteedt aan defensie en 3. geen geld meer steekt in klimaatnonsens en4. geen geld meer stuurt naar (((Zelensky)))
>>220168727Denk dat je per Nederlander wel een paar frikandelbroodjes kan overhouden maar we moeten het laten doorrekenen
>>220168795en energy drinkjes?
>>220154794Is that sara jean underwood
>>220168727wss rond de 25-30b in NLMaar defensie moet worden bijgetrokken met de stand van de techniek want we lopen te ver achter. (wel europees ontwikkelen natuurlijk, geen geld de oceaan over)
>>220168974praat Nederlands, bolle
>Ik beloof dat ik Fvd inhoudelijk zal benaderen in mijn duiding als Lidewij de Vos deze zin uitspreekt: "Het (neo)nazisme is een walgelijke en gewelddadige ideologie waar ik niets mee te maken wil hebben, wat ik verre van mij werp, en die associatie vind ik erg pijnlijk en verdrietig. Ik wist ook niet dat de gasten op onze kerstgala uitgesproken neonazi's zijn. Bovendien neem ik afstand van de uitspraak van Baudet dat de Houthi's in Jemen "fiere Jemenitische strijders" zijn, want die willen Israël/de Joden van de kaart vegen"
>>220169033Your language sounds like an elephant making PROOH noises haha
ik verdien een lale gul vd
Na het zien van voetbalsupporters, denk ik dat een paar miljoen meer moslims binnenhalen misschien niet erg is, minder tattas kan geen kwaad
>>220169081gebaseerd, t*ttas zijn geen mensen
>>220169079
>>220169060Deze linkse, turkse (aandachts)hoer zou eens lekker naar turkije moeten optyfen. Schijtziek van! Bah!
Zou je het erg vinden wanneer Lale Gul plaats zou nemen op je gezicht?
>>220169242ik zou er voor betalen
dooie kankerdraad voor koemtrannies
>>220169284verrast?
>>220169284nee jij trekt volle zalen
/int/ is niks anders dan koemers
>zeiken over de draadelke dag>zelf goed palenho maar
>>220169459alles, letterlijk allesis beter dan weer een kikkerdraad
i need you you you
>>220169060Hoe slapen mensen die betaald krijgen om de aandacht af te leiden van politici die het land kapot besturen naar politici die weleens een foute uitspraak gedaan hebben?
https://en.wikipedia.org/wiki/Phantom_time_conspiracy_theorylol
>>2201695204chan is kikker website retard
de nederdraad is een magacommunist draad
>>220152968Wat is het met 10 jaar nederdrader wezen en nog steed geen draadpersoonlijkheid zijn?
Okee maar het is zondagavond dus dan kan die christen voor het slapen gaan toch wel even voor mij bidden dat ik bevrijd word van de demiurg of niet dan?
verse flats diarree er uitgesputtert net
ik zou niet voor het zingen de kerk uit bij lale gul, zou haar vol klonten schieten
>>220170321een zwerver zou ook een natte peukstomp rokenwat is je punt
>>220170407uuuhmmm poepie pipi kaka?
>>220170084in het 'moeras' toch?
BOEM BOEM BOEM BOEM AAI WANT JOEW IEN MAAI ROEMLETS SPEND DE NAIT TOEGIDDERTOEGIDDER IEN MAAI ROEM
>>220169883doegin en nazbol karel markxz BBC AMWF tjuds owned siege heil het downiereich
aeiouaaaaeeeiiiiooouuuu
>>220171389EEJOO KAPTEN DJEKBRING MIE BEK TOE DE REELROOD TREKOOOOOOOOOOOOOOOOOH
>>220171712HEJ JOEW DONT BIE SEILLIE POET A KONDOM ON JOR WIELLIE JE JE JE JE JEEEE
Ik zag je huilenIk zag je huilen in de discotheekhttps://www.youtube.com/watch?v=7CiOWcUVGJM
https://www.youtube.com/watch?v=R5LYsizhFxc
https://youtu.be/Ml1d5R9E8T8?t=886deze rare tist beweert dat troef president v d galactische federatie is and dat hij samen met elon musk een indoor golfterrein op mars aan het bouwen is momenteel ja hallo zeg amai
>>220172791Super wow amai
Het is weer eens de schuld van buitenlanders dat we in een kanker crisis komen.Kanker Amerikanen, kanker Iraniërs, kanker Israëlieten.
>>220172893ja hé we zijn gered, al onze zorgen zijn opgelost ik ben zo opgelucht
Sigareties zijn op en het duurt nog 2 uur voordat het tankstation open gaat, nu zit bompitoke zonder sigareties :(
Och arme bompitoke
Dvwg mammie vd
thomas zijn oogballen doorboren met een schroevendraaier
Bobitoke miselek van die spliff
Joe speedboot gezien, nu verdien ik een gele hotwife vd
Negers kunnen doodgaan aan noodles
>*PWE WEHH WUH WUH WUHHHHH*>HET IS TIJD HET IS TIJD >VUL JE BROEKJE VOL MET SCHIJT>*BASDROP*> EN FUCK NEGERS KOM OP (KOM OP) FUCK NEGERS >FUCK NEGERS KOM OP (KOM OP) FUCK NEGERS>*WEH WEH WUHH WUHH WOEPWOEPWOEP*
Seks is vies
trip um op oude kaasdeze kaas maakt mij emotioneel, heb zin om te vechten
https://youtu.be/xh3_cPDipbALekker ontspannen naar het werk fietsen zo
>>220172930>kanker Iraniërspas je op
Jullie zijn vetfobisch
Trump is een narcistische boemer, hij heeft kinderen gebonkt op epstein eiland
>>220170407daar heb je me tuk
duginistisch een dam kleien op het potje
Heel veel geld verdienen zodat je dure spullen kan kopen
>>220175255maar waarom
ik wil jullie God wel volgen maar hij is gestopt na zijn populaire trilogie, en volgens jullie is alleen het middelste boek goed. laat hem eerst maar eens een nouvella schrijven.
>>220175289Dan ben je beter dan de armoedige negers
Wanneer je de dwangpsychiatrie in moet is het uit met de pret
>>220166008Het is zover. De demiurg wil weer dat ik tegen mijn geweten handel. De christen heeft blijkbaar niet voor mij gebeden. Waar is zijn naastenliefde voor kinderen van God die niet zijn familie, vrienden of maagdelijk vriendinnetje voor het huwelijk zijn?
MKKBTN
>>220175512zo waar dees
>>220169329ja want het is nog steeds niet de norm van de nederdraad
Ik bak nieuwe
kaka
>>220176325>>220176325>>220176325
>>220154794Ik haat België, ik wil verhuizen naar Nederland.wat nou?
>>220176370nvm ik ga naar Wallonië