Anton Pieck editie
>>220176370kom gewoon(breng je zusjes mee)
>>220176325België is voorbij, hoe word ik Nederlander?
>>220176510Nederland is ook voorbij thowe zijn omgevolktkom gewoon
>Te veel mensen in de comments pinnen dit op de verdachten hun “ras”. Als we zo gaan kijken zien we ook vooral mannen. Moeten we alle mannen uit Nederland zetten? Minder rechten geven? Verstoten? Of misschien naar de onderliggende problemen kijken? Zoals dat mensen van kleur, met name mannen, al vanaf kinds af aan worden gezien als criminelen, op neer wordt gekeken en onderschat vanuit school en hun witte medeleerlingen, met discriminatie te maken krijgen bij school advies, in de klas, bij stage, en bij het vinden van werk. En dagelijkse discriminatie komt daar bovenop. Wij als samenleving hebben deze mensen gefaald. Van veel criminelen (lang niet alle) zijn ze niet in de criminaliteit gegaan voor de lol. Er zitten altijd rotte appels tussen, maar criminaliteit gaat omhoog wanneer ongelijkheid omhoog gaat. En dat is helaas in Nederland. Van armoede tot sociale ongelijkheid.
>>220176557maar dit klopt, het door bedrijven importeren van de lagere klasse om permanent in onzekerheid te leven veroorzaakt dit
>>220176557>Moeten we alle mannen uit Nederland zetten? Minder rechten geven? Verstoten?ja. of allemaal verplicht een kuisheidskooitje om en een oestrogeenkuur
frits kun je aan ome evert vragen wanneer shell weer gaat zakken? Ik heb te vroeg verkocht
>>220176627Suïcidale empathie maar je hebt ook een punt.
https://www.youtube.com/watch?v=3DtJs2t84AE
Een linkse partij met de kritische blik van Left Laser zou wel serieuze concurrentie voor FvD zijn. Hoefijzer theorie en zulks.
>>220177071is dat niet wat de SP probeert te zijn? Ik dacht dat LL ook fan was van de SP.
>>220176527Maar jullie hebben geen fr*nstalige mocros...
>>220177153waarom is alles zo infantiel en negerachtig.
>>220177291linkiewinkies zijn infantiel en negerachtig
>>220177153Hij lijkt wel fan van de SP maar hij is ook kritisch op de SP. Als ik Jimmy en Jasper (DNW) hoor, dan krijg ik de indruk dat ze nog aan het slapen zijn. Een respectabel verschil tussen FvD en een serieuze linkse partij zou kunnen zijn op het gebied van belasting en sociale voorzieningen. Een goede besteding van belastingen in plaats van minder belastingen. Als de overheid niet vertrouwd kan worden om belasting goed te besteden, dan zou FvD in de rol van regeringspartij zichzelf tegenspreken. Dan krijg je toch meer een houd je eigen broek maar op verhaal en dat is oneerlijk voor mensen die geen lid zijn van een Leidsche studentenvereniging.
>>220177153waarom die lesbo bretels
>waarom gedraagt die linkse partij zich links
>>220177279dat zou er nog eens bij moeten komenwe hebben al kutmarokkaantjes genoeg
>>220177284Ga met je vieze stinkkut van mijn bed af hoer die heeft mijn moeder net verschoond
>>220177314Los van de ideologie, het zou beter zijn mochten politici serieuzer en professioneel overkomen en geen tiktok dansjes enzo doen. Het is weerom een inversie van wat tijdens de opkomst en bloei van een beschaving gebruikelijk is.
>>220177515linkiewinkies staan dan ook voor het verval van de beschaving
>>220177153sp is een kneusjespartij door gebrek aan goed leiderschapbob left laser is (ex?-)sp'er en is vooral kritisch op het huidige bestuurzijn aanpak is wel hetzelfde als de sp, dus met de focus op daadwerkelijk problemen oplossen in plaats van identiteitspolitiek als een gl-pvda, pvdd, bij1hij neemt zelfs het sp populisme overwaar bob de mist in gaat is dat hij achterhaalde marxistische retoriek gebruikt om huidige ontwikkelingen te verklarendaarin gaat hij er in beginsel vanuit dat nederland arbeiders heeft die geëmancipeerd moeten wordenonze werkende klasse zit daar gewoon niet op te wachten, we leven niet meer in de late 19e eeuw waarin werkomstandigheden erbarmelijk waren en werknemers werden uitgebuitmensen hebben het tegenwoordig doorgaans goed, en we kennen alleen nog relatieve armoededat laat wel zien dat hij sociologie gestudeerd heeft en ver verwijderd is van zijn doelgroep(en)
https://www.youtube.com/watch?v=DSqYrEWaAI4
je kunt het honderd keer tegen een SP'er zeggen:>HET IS DE IMMIGRATIE, SUKKEL!en honderd keer zal hij niet naar je luisteren
https://www.youtube.com/watch?v=IRviPConLDM
Waarom is Wilders altijd zo kanker cringe
>>220177611hij heeft 100% gelijk
https://www.youtube.com/watch?v=_Jo6_wjyJOo
https://www.youtube.com/watch?v=s3OIVucLgCgEpstein's nieuwe identiteit, Palm Beach Pete
>>220177611>WAH WAH, Papa Trump kijk wat ze over u zeggen. Mag ik wat meer cummies aub #MIGAwat een sneuhaas
>>220177828
>>220177350Mijn theorie is dat het grotendeels foutgaat in de marketing en het taalgebruik van linkse partijen. Rechts-populistische partijen samen met elitaire volkskrant-linkiewinkies hebben ervoor gezorgd dat iedere arbeider direct afhaakt bij het horen van linkse woke-woordjes als inclusiviteit, met als gevolg dat ze veel eerder voor een partij zullen stemmen die "gewoon zegt waar het op staat" zelfs wanneer het misschien niet de beste keus is. Neem de linkse zin "Wij willen een inclusieve maatschappij waarin iedereen zichzelf kan zijn ongeacht ras, geardheid of gender-identiteit :)"Als je dat nou verwoord als"In Nederland moet iedereen gewoon mee kunnen doen en gaan we allemaal normaal met elkaar om"Dan zeg je in principe hetzelfde, zonder beladen woorden die direct een negatieve emotionele reactie oproepen. Woorden als "gewoon" en "normaal" halen op hun beurt dan weer positieve emoties naar boven bij de gemiddelde arbeider. De VVD snapt dit al jaren.
>>220177828Dat is Terry
>>220177390dus jullie sufferen minder dan ons b*lgen
>>220177832inderdaad erg schaamroodmaxxen
>>220177578sp is juist tegen migratie
>>220177832dit ja haha, wat een sukkel is het tochdoet alles voor wat kruimels relevantie nadat hij zn partij voor israel heeft opgeblazen
Vieze honden beetje rapporteren bij de trennie jennie
vuile kanker afzetters 600 piek voor een hotel praag
>>220178079oh ja?daar hoor ik ze anders nooit overbang om in de "stoute hoek" terecht te komen?
>>220178170koemer dnug
>>220177991ik zal het nog maar eens herhalen:>wij hebben ook teringveel kutmarrokaantjesdus wij suffereren ook behoorlijk
>>220174627>>kanker Iraniërs>pas je opZe moeten net zo schoothondje en Israël/Amerika gaan pijpen als ons.Dan hoeven ze ook niet meer te vechten.Ja je kan ook de schuld geven aan Amerika en Israël, maar dat is zeggen pittbull fout zit als die een kind dood bijt, of dat een pedo fout zit als er weer een kindje op zijn lul kruipt, of zeggen dat een neger fout zit als hij een blanke vrouw verkacht.
schizomaandag
>>220178204https://sptransparant.wordpress.com/gastarbeid-en-kapitaal/
>>220177530>onze werkende klasse zit daar gewoon niet op te wachten, we leven niet meer in de late 19e eeuw waarin werkomstandigheden erbarmelijk waren en werknemers werden uitgebuitMensen maken zich er wel zorgen over, zeker over de vermeende kansongelijkheid, zeker op de woningmarkt.>mensen hebben het tegenwoordig doorgaans goed, en we kennen alleen nog relatieve armoedeJe hebt nog steeds daklozen. Maar buiten dat hebben we regulering zodqt woningen en voedsel niet meer zo ondermaats was als in de 19e en begin 20e eeuw. Huisjesmelkers hebben het veel lastiger dan de echte slumblords van vroeger.
>>220178434>“Ik wil mijn afschuw voor de islam – de leer, de dogmatiek, de verboden, de onbeweeglijkheid, de middeleeuwse achterlijkheid die is ontstaan met deze religie voor nomaden en woestijnrovers – niet onder stoelen of banken steken. (…) Zichzelf opsluitend in een gedragspatroon, dat de originele achterlijkheid halsstarrig in stand houdt (…), vormen zij een Fremdkörper in onze samenleving, dat niet lijkt te kunnen loskomen, iets bij te leren, iets te willen leren, dus verarmt (…). Zoals nu kan het niet”.>“Men moet zich eens indenken, welke ghetto’s er zullen ontstaan van verouderde, en voor ons gevaarlijke, immigranten, als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoonten aanvaarden, maar ook hun diskriminatie van vrouwen, hun patriarchaal-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten. Waarom van nieuwkomers aanvaarden, wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd?”wdn, gebaseerde linkiewinkies... ze bestaan?
>>220178466nieuw-links heeft gezond verstand tot iets radicaals gemaakt en voert een strijd tegen de waarheid zelve, met de massamedia en instituten als hun instrumentendaarom is de politiek nu gepolariseerd en ben je een marginaal of gevaarlijke gek als je niet denkt dat een man in een vrouw kan veranderen of dat blanken bestaansrecht hebben
Als repensteeltje roep en fluit ik: de joden hebben het gedaan, de joden hebben het gedaan
>>220178524ja maar die gekkies delen momenteel wel de lakens uit
>>220178682en?
>>220178709naast dat ze het land naar de knoppen helpen (dat vind jij als linkiewinkie natuurlijk prima) ruïneren ze ook heel politiek links (dat vind ik natuurlijk prima)
>>220178741ik ben niet die trannie
Linkie winkie, van het rechtse, voor het rechtse heb je ook van die dingen ookal ligt het anders. En alles is ook niet hetzelfde.—Van-het-linkse of Van-het-rechtse is gewoon internationale cultuur.Zelfs ook naadzies. Die hebben niet eens politiek. Voor hen is er geen sprake van politiek. Misschien als de concentratie kampen weer in aanbouw zijn.Niemand kan zeggen dat het niet gewoon internationale cultuur is.
>>220178762oké begrijpelijkheb een goede dag
kino der toten ronde 88
Cassettes uit de locale punkscene
Beurettes uit de internationale migrantenscene
>>220178991geen interesse
Gauloises roken en sartre lezen op een terras
>>220179049nv
diarree uit de anale strontscene
voor de grap schijten op de wc en dan doorspoelen epische prank
>>220177905>Als je dat nou verwoord alsEr worden opzettelijk containerbegrippen gebruikt en dubbelzinnige uitspraken gedaan om controversiële bedoelingen achter niet-controversiële woorden te verschuilen. Voorbeelden van de Motte en Bailey strategie:>Inclusiviteit = omvolking.>Diversiteit = omvolking.>Gelijkwaardigheid = omvolking.>Black lives matters = omvolking.>Antisemitisch = goyim. >Algemeen belang = jouw belang opofferen voor een ander.>Anti-democratisch = de heersende macht bevragen.>Rechtstaat = eerst de uitkomst vaststellen en daarna de juridische onderbouwing erbij zoeken.>Wetenschap = eerst het gewenste beleid vast stellen en daarna de wetenschappelijke onderbouwing erbij zoeken.Het gekke is nu dat orthodoxe christenen zoals Church of the Eternal Logos spreken over het satanistische principe van alles omdraaien en op zijn kop zetten maar ze geloven niet dat de wereld geregeerd wordt door een demiurg.
>>220179203er is niks geks aan niet geloven in de semisplurge
>>220179203Gnosticisme heeft het debat al verloren 1500+ jaar geleden. De god van het Oude Testament is dezelfde als de Vader, en dat is perfect aantoonbaar in het Schrift, en ook bevestigd door Chistus zelf. Het leven van gewoon een stuk harder, en ook de natuur van de mens, in het Bronzen Tijdperk.
nog maar een kekspresso terwijl ik niks doe
Fascisten hebben bewust een verkeerde interpretatie van Vico
>>220179553nv
>>220179227>>220179314Hoe is een satan die de macht, het geld en de media aan het misbruiken is om het leven van mensen ellendig te maken wezenlijk anders dan een demiurg?
>>220179593gevallen engel vs mentale masturbatie
Syndroom van Rett
>>220179553wat interpreteren ze niet verkeerd?geloof, darwinisme, ras, geschiedenis, modernisme
>>220179680ziekte van heineken
>>220179613Dus het is de satan die mijn goddelijke zaad wil verspillen voor het huwelijk zodat ik contact met God verlies? Het is de satan die verleidt om te kiezen voor stroopwafels in plaats van havermout? Dezelfde satan die de Final Fantasy X eindbaas Penance heeft bedacht voor wie ik meerdere keren mijn Playstation heb gereset omdat Yojimbo geen Zanmato wilde uitvoeren? Drommels, drommels en nog eens drommels!
>>220179692Barbarij, hun eigen primitieve instinct.
>>220179692>geloofheb jij niet>darwinismeachterhaald>rasgeloof jij niet in>geschiedeniser is geen kijk op de geschiedenis die niet subjectief is, met andere woorden, geen universeel correcte interpretatie>modernismefascisme is modern>>220179737>instinctverdedigbare modus operandi voor darwinisten
>>220179737Ook dat niet, zelfs dat hebben ze fout.Barbarij is nooit een ritueel zoals bij het fascisme, hierarchise instincten waarin de leider bepaalt wat het instinct is, en instinct heeft altijd een zekere ambivalentie die ze negeren zoals bijvoorbeeld de intrinsieke en extrinsieke tegenstrijdigheden: een ander ras is niet alleen een extrinsieke vijand, het is ook de intrinsieke vijand.>>220179781je verkijkt je op hoe ik in dingen geloof, dat iets integraal intersubjectief is betekent niet dat ik er niet in geloof of dat het niet echt is, als ik zeg dat ras nep is dan bedoel ik dat zeggen dat rassen bestaan een pseudowetenschappen is, maar sociocultureel bestaan rassen absoluut.en fascisme heeft een verkeerd beeld van het modernisme, dat is waar ik op doelde.
>>220179737>BarbarijFascisme is er juist op gericht om de mens te emanciperen van dierlijke impulsen. Discipline en reinheid zijn kernwaarden in het fascisme.>>220179877Homo jij zegt alleen wat je uitkomt, linkiewinkies hebben geen centrale kernwaarden.
>>220179877>intersubjectief>absoluutcontradictie
>(((Leonid Radvinskty)))
Maar die Satan dan he, die is voortdurend met occulte magie toestemming aan het creëren voor zijn satanistische agenda.>Vriendschap is een illusie.Ja daar was je al voor gewaarschuwd met een liedje.>Mannen worden door vrouwen uitgebuit.Ja daar was je al voor gewaarschuwd met Griekse mythologie en succubi.>Werk is geestdodend.Ja daar was je al voor gewaarschuwd met films als Fight Club en The Matrix.>Crisis hier, crisis daar, crisis overal.Ja daar was je al voor gewaarschuwd met toespraken over een New World Order en een Great Reset.>Spijt van keuzes.Ja je was al gewaarschuwd door Pinokkio dat stoute jongens in ezels veranderen.Toch niet leuk van God dat ie onze vrije wil zo op de proef laat stellen door een satan die hier schijnbaar vrij spel heeft?Ik wil me koem best wel voor mezelf houden hoor maar dan moet je me wel een beetje helpen door vrouwen gesluierd te houden.
:3
>>220180072Blogpaal niet gelezen maar Christus is koning
>>220180116Maar satan regeert.
Kwil zo bowchicawow doen met een chickie
>>220180072God weet beter wat Hij doet dan wij. Hij ziet alles, wij zien maar een heel kleine deeltje. Als kind vraag je jezelf toch ook af waarom je ouders iets niet toelaten, je kan dan nog niet zien dat het voor je eigen goed is.
>>220180072Je draait de logica om. Wiens hart moedwillig de wil en wet van God verwerpt, valt ten gevolge ten prooi aan de Duivel.>>220180142Hooguit over degenen die zich tegen God keren. En tijdelijk.Alleen Gods koninkrijk is eeuwig en permanent. Iedereen is uitgenodigd. Opdagen is vrijwillig.
Ben echt een viespeukje ikke
hooikoortsmaxxen
Iblis is met mij
>>220179899ons punt is niet dat fascisme uit zichzelf zegt dat het terugwilt naar barbarij, maar dat is wat je krijgt, ziet en zag.en je draait alleen de waardeoordelen om, je doet wat fascisme doet, het herdefinieren van concepten, ondertussen ontken je mijn contradictie van het barbarisme niet. >discipline en reinheddiscipline en reinheid zijn hier ook uiterst selectief en komen neer op radicale omscholing, deze herdefinitie neemt wat adorno het objektive vernunft noemde weg, je vraagt niet meer waarom, dat mag ook helemaal niet meer.ik stel dus dat fascisme een herdefinitie is van concepten met een selectieve set van oplossingen, terwijl er hele grote tegenstrijdigheden geexternaliseerd worden.Voorbeeld:>Macht is niet alleen kracht, het is ook zwakte, kwetsbaarheid, controle, afhankelijkheidFascisme: "de zwakte van macht is de schuld van de vijanden van onze macht".>>220179961dat zeg ik niet, ik zeg dat het echt is, absoluut maakt iets niet echt, het is het tegenovergestelde van echt want het moet zich kunnen definieren.
>>220180301>MUUR VAN TEKST ZONDER ENIGE INHOUDkankertrannie wanneer ga je terug naar reddit
>>220180301je contradiceert niksje stelt niksje zegt niks
>>220180318Mankind chimpout
>>220180389intrinsieke werking van het fascisme, speelzaam blijven en ontkenen dat er gevolgen zijn.
KOM MORGEN NIET NAAR SCHOOL ALS JE WIL BLIJVEN LEVENik zweer het en fuck iedereen die hier post en al op het hoger onderwijs zit dan ben je cht zielig
187 op een roemeense koperdief
>>220180155>>220180180Dus zolang we God blijven volgen, zal het ook wel goed komen met de ongeboren kinderen die D666 laat vermoorden en de geboren kinderen die verkracht worden op Epstein eiland en de Midden-Oosterse kinderen die geslachtofferd worden voor de zionistische agenda van Amerika en Israel?
>>220180471Ik ben 46
>>220180471Hallo? Spreek ik met de AIVD? Ik voel me niet veilig met zulke palen in kikkerland.
>>220180468Een chimpout is niet speelzaam blijven, het is het spel bederven en daarna volhouden dat er geen consequenties zijn
>>220180471Welke school, ben jij ook rechts trouwens?
>>220180559zoals HuizingaKINO zegt, als je eenmaal begint een spel te spelen wat geen spel is, kun je niet stoppen zonder de consequenties te ondergaan.
Net uitgescholden voor kanker zemmel door marokkanen op een fatbike omdat ik brood voerde aan de herten in het park :(
zag net in het park een tatta in een kontloze broek en een strakke leren jas en tepelkwastjes brood voeren aan herten
>>220180763Je hebt die kanker zemmel toch wel uitgescholden vanaf je fatbike toch?
>>220180782natuurlijk a ouleh
>>220178435niet alles is zoals het hoort maar daar ligt de focus dan ook niet opde sp richt zich enkel op extremen, en dat past gewoon niet bij de ervaring van de meeste nederlanderser zijn echt mensen die in een beschimmelde sociale huurwoning moeten wonen, en die mensen moeten we echt helpenmaar het is geen meerderheidons huidige probleem is een oneerlijk achterhaald systeem, dan ga je het met de hypermateriële oplossingen van de sp of andere marxistische clubs geen systemische verandering brengenik vergelijk het altijd met een gaarkeuken, supermooi en supernuttigmaar het doel moet niet zijn een gaarkeuken exploiteren, maar er juist voor zorgen dat de gaarkeuken helemaal niet nodig is
>>220180491Kerel, er is Kwaad in de wereld, en er is een kosmisch schaakspel aan de hand. Dit is het Paradijs niet, maar een verbanningsoord. Je kan klagen zoveel je wil, we moeten er gewoon door, dat geldt voor ieder mens. Die vermoorde en verkrachte kinderen zullen aristocratie zijn in het hiernamaals. Je waarde daar wordt bepaald door het onrecht dat je hier doorstaan hebt ten wille van het Goede. In mijn ogen veel eerlijk dan hier op aarde, waar de meest gewetenloze rover een kroon en erfelijke titel krijgt.
>>220180652>>220180833>ik vergelijk het altijd met een gaarkeuken, supermooi en supernuttig>maar het doel moet niet zijn een gaarkeuken exploiteren, maar er juist voor zorgen dat de gaarkeuken helemaal niet nodig isEn zo werp je uiteindelijk de ideologische veren af
>>220180301>onsJe bent in je eentje pannekoek.Ik kan me beroepen op objectieve moraliteit, met God als absolute autoriteit. Maakt dat mijn oordeel onfeilbaar? Nee, maar ik kan wel terugvallen op ethiek.Jij kan hooguit verwijzen naar citaten, meningen en (ingebeelde) consensus. Zonder centrale kernwaarden zal je altijd vervallen in cirkelredeneringen en semantiek, en elke discussie verliezen.Daarom eindig je elk gesprek inhoudelijk met "ja maar ik wil dat ik gelijk heb" of "ik aanvaard jouw realiteit niet", en denk je dat je iets bewezen hebt, terwijl je hooguit cognitieve dissonantie kan demonstreren.Daarom is het links erfgoed zo gevaarlijk, want elk idee dat hun consensusbubbel tegenspreekt, zelfs een neutraal feit, is een existentiële dreiging voor hun hiërarchie.>>220180491God oordeelt daar over, ik niet.
>jullieKanker zemmels met de kontje vol open>prosman en ikSoldaten van netanyahu op fatbike
>>220180833>muur van schizotranniebrabbel>[reddit spatie]>meer tranniezever>herhaalzo vermoeiend
Pardon, ik ben een appel.
https://youtu.be/OPxOMbH7wJg
>>220180949redditspaties zijn witregels ipv EOLs achterlijke nieuwflikkerik maak gewoon alineas zoals elk persoon met een iq hoger dan 80LURK MEER
>>220180914kanker dan toch op naar je stormfront-fvd-bubbel kankernazi, ik ben dat kankernazigedoe ondertussen heel erg zat, kan het niet meer verdragenwim kok is een kanker klassenverraderje mag me alles noemen BEHALVE liberaal
>>220181085loer meer*loer meer
>>220181152>ben dat kankernazigedoe ondertussen heel erg zat ik heb slecht nieuws voor jedit is forumlandje moet terug
>verdwaalde trannie begint eindelijk te begrijpen waar hij isze zijn altijd wat traag van begrip maar uiteindelijk tiefen ze allemaal op
>>220180923>onsik en die andere anonje bewijst mijn analyse over fascisme want je externaliseert nu wat ik in fascisme eerder analyseerde: je herdifineert concepten, externaliseert tegenstrijdigheden op mij en links et al, en maakt dus je eigen argumenten een onaantasbaar fudament.je bent dus geen argument aan het voeren.
Arendt had gewoon gelijk over Eichmann en fascisme, maar Adorno heeft gelijk over het waarom, instrumentelle vernunft is kankergatachterlijk en irritant, je kunt met helemaal niemand nog een argument voeren want ze gaan er meteen een herrschaft gegen knechtschaft kampf um erkennung ontketenen, teef N wood lees socrates en durf te vrage waarom.
>>220181152>ik ben dat kankernazigedoe ondertussen heel erg zat, kan het niet meer verdragenGebaseerd Wim Kok was inderdaad een klassenverrader, maar hij liberaliseerde wel met het verhaal van laten we gaarkeukens afschaffen omdat iedereen zelf kan koken en anders kunnen ze naar een restaurant.
>>220181409Oke, maar waarom?
>>220181413nou nou nou niet zo extremistisch mede-linkiewinkie>>220181430<3
al meer dan duizend euro uitgegeven voor praag en ik ben nog niet eens in die kankerstad
>>220181499amai klinkt als een toeristenvalmaar volgens Irlmaier zal Praag volledig met de grond gelijk gemaakt worden tijdens WW3, en het is inderdaad een mooie stad
>>220177611We hebben een serieus probleem
>>220181667ik las pas later dat het een toeristenval van jewelste is ja, maar dat knappe meisje kon er zo mooi over praten tijdens ons etentjeik had gewoon naar boekarest moeten gaan zoals ik eerst wilde, doe ik wel in de zomer
>>220181440Wim Kok was voor liberalisering omdat er te veel profiteurs waren, niet omdat de markt het beter zou weten of efficiënter is.Je kreeg juist vanwege de sociale zekerheden dat mensen zich konden verhogen op de sociale ladder, maar dat is ook je kop boven het maaiveld steken, en dat kan de gemiddelde Nederlander niet echt waarderen.
>>220181719Krakau is nog zo ene, er wordt altijd lovend over gepraat, en het is daadwerkelijk ook een mooie stad, maar het is tegelijk een enorme toeristenval.
>>220181770is het de centraal-europa val?ik keek naar prijzen in boekarest en we hebben het over 1/3e voor vliegtickets, hotels, eten, etc
>>220181751de liberalisering trend was er al in de jaren 70, de markt moet alsmaar nieuwe mogelijkheden vinden, dan is alles weggeven in private handen onvermijdelijk
>>220181800ik vermoed van wel, ze zullen wat ze hebben hard uitmelken en wij west-europeanen n zijn natuurlijk wandelende portefeuilles in hun ogen.
>>220181854mijn beste vakanties waren wel of gewoon een plek waar alles zo mooi was dat het niet uitmaakte (rome) of ergens waar toeristen niet komen (albanie)
>>220181842Ik wist niet dat de PvdA verloren had in 1994
>>220181301je doet nu precies wat ik zeg dat je zou doen namelijk pee pee poo poo stinkie neger
kotskaas
>mensen waren daadwerkelijk tevreden met Kok dat hij zetels won in 1998
>>220180471Ik ben 34
Vandaag heb ik, in plaats van in mijn broek te poepen, in mijn shirt geplast.
>>220181409niemand vroeg
>>220181413iedereen kan ook zelf koken, we moeten mensen niet betuttelenen de mensen die dat niet kunnen horen gewoon in een gesticht
>>220182440ik heb diarree
>>220182770Eten is ook best wel een sociaal iets.Ik zou liever naar een gaarkeuken gaan, daar een paar euro geven en zelfs mee willen koken, dan voor datzelfde budget alleen in mijn studiotje moeten koken.
>>220181301Nee ik maak een analyse over jouw gebrek aan ideologische fundering en waarom dat onvermijdelijk altijd faalt omdat elke objectieve kernwaarde je gehele structuur verslaat. Je bent er dus op gericht om consequent elke kernwaarde te verwerpen, waarbij je eigen onderbouwing enkel nog kan bestaan uit cirkelredeneringen en semantiek.Wat ook blijkt uit je reactie waarin je deze analyse in de kern poogt te verwerpen met semantiek.Erg doorzichtig.
>>220178251maar ze spreken wel allen NL
Meth is beter dan crack, maar crack is makkelijker om zelf te koken
Loratadine en cetrizine helpen mij niet meerGod sta me bij
>>220183094>hooikoorts hebben
>>220183210Wow heb je dat helemaal zelf uitgevogeld
Lekkere meiden met dikke boobies
Des te meer ik afval des te groter mijn vleeslul wordt ook
>>220176557Ja minderheden in dit land krijgen alleen maar voorrang op onderdak, gratis geld van de overheid als ze hard genoeg janken en worden minder hard gestraft vanwege hun "koeltoor" maar ze hebben het zo zwaar hier met al die discriminatie.
>Aldus vissers met meer ballen dan vernederdraders.
>>220183481Lekkere seks seks seks
https://youtu.be/inHZ6Cl8jPA
https://youtu.be/L3hYEwCmMhYIk hoorde een band hier een cover van doen, live, en ik vond dat het te zacht stond.
Stel je eens voor hoe groot mijn aristocratische privileges in het hiernamaals zullen zijn voor het onrecht dat ik haar verdien maar niet krijg.
Heb ik een trend gemist ofzo, nu al de 4e keer in korte tijd dat een meid oogcontact maakt en leuk glimlacht naar me, heb dit in weet ik veel hoeveel jaren niet meegemaakt dus wat de neuk is er aan de hand
>>220184391je trots zal wel het een en ander rechttrekken
>>220184427Lentekwiebels :3
>>220184307>Geen solo zoals Kirk Hammet in Exodus - Salt the Wound / 10.>Wah wah tiedele diedele tiedele diedele tiedele diedele die die!Alternatievelingen zijn Guitar George waar Mark Knopfer over zingt.
>>220184434Re:Zero niet gezien?
>>220184647Het was een punk band die de cover deed, ik had het eigenlijk pas halverwege dat ik het herkende
>>220183094last van allergie misschien?anders eens diphenhydramine proberen (Nustasium 50 mg/ tablet)let op dees is wel slaapverwekkend, maar werkt heel goed
>>220183094Jij hebt netelroos
>>220184908Jij hebt een klein hoofd
>>220184854vergroot letterlijk het risico op Alzheimer
>>220185174ik snaptnie
ik verdien een katholiek tenger zieltje als vrouw en een coccote vriendin voor het weekend
>>220185166Ah boeie dood gaan we toch
>>220182983nauwelijksze zullen allemaal terug moeten trouwens
Het leven klopt veel meer als je beseft dat mensen jou intens haten omdat je Germaans bent. Vanuit een tribale adversie. Alle verwijten, verstoting, alles..Maar ter behoeve van wat? Queer nikker maatschappij... ?!
>>220184481>Lentekwiebelsdoen vrouwen daar ook aan dan?
We moeten vechten, dit is een heilige levensstrijd.Dood aan MIVD, AIVD en Defensie.Zij willen ons Volk doelbewust uitmoorden, vanuit racistisch motief.Ze benoemen de vraagstukken niet eens. Gaan structureel door met hun wens ons kapot te maken. Heel slinks en vals.Wij leven in een dystopische nachtmerrie, een hel. Hun haat naar ons is zo groot dat ze liever de hele wereld hier heen halen en alles vergallen,opdat wij ook maar ten onder gaan..Laten wij hen, de hel geven.Zij zijn slecht kwaadaardig. Door en door slecht. Niet voor rede vatbaar.
Ik ben een FH70 veldhouwitser als je er over nadenkt
>>220185495Jazeker
Ze willen ons uitroeien. Er is geen andere optie dan de Eer het Vaderland te dienen wederom tegemoed te komen en te vechten tegen het systeem dat onze onze ondergang ambieert en faciliteert.
Leg alles naast je neer en geef je leven voor de strijd. Het enige wat nu telt.Wat echt, belangerijk is.
>>220185458>>220185553>>220185583>>220185718Krijg je betaalt voor deze demoraliserende psyop Moshe?
vertrouw de overheid en je omgeving niet
vertrouw wildvreemde schizo's op internet
>>220184854Wat zijn nog meer suf makende medicijnen die makkelijk te krijgen zijn, is er een manier om makkelijk (zonder recept) aan benzos te geraken?
>>220185711maar ze kijken alleen maar nors voor zich uit als ik ze passeer...
Op een dag zullen wij de zege weer vieren,Houzee !>>220185756de strijd zit mij in het bloed..Velen van jullie dragen de trots en glorie niet. Maar ik heb geen keuze. De eer is mij te groot.
>>220185825codeine is een opiaat, zit in hoestdrank
>>220185814die als ze je naam weten je gaan doxxen en pesten, je echte vrienden
>>220185756>betaalt
>>220185825je kan nog steeds makkelijk rc benzos bestellen op de clear netmaar ik zou het afraden
>>220185879Die kan ik dus nergens meer vinden alle vendors zijn gestopt met rc benzos als jij er een weet die het nog wel verkoopt graag
doe gewoon geen drugs mafklapper
>>220185906professor verkoopt ze toch nog huh?
Wie o wie wilt de volgende zijn en een kogel kopen bij politie rijksrecherche nederland
DCK is wel lachen, maar als ke geen goed argument hebt waarom je het in je eentje moet gaan doen, doe het dan gewoon niet
>>220185991verkoopt de politie kogels?
koppen*dood aan politie Nederland.
>>220185991neem je pillen nou eens
Wat zij behartigen is de destructie van ons Volk en Land.
>>220186013ik krijg altijd een raar buzz geluid als ik het deedvoelt heel mechanisch
stoere boi, politie bedreigen
>>220185981Nope
>>220186045
>>220186063wtf ik ook, als een soort kruising tussen een mobiele storing en een industriële machine
>>220186097raar he
bel de wouten, bel de wouten
>>220186071Ik zie het jou niet zo 1 2 3 doen..En zowel ga je gelijk de TBS in.
>>220186092de joden willen dat ik een fatsoenlijk leven kan hebben door seroquel en lithium te slikken!!!!!
>>220186111wel lekker om op te beren en werkt 12 uur, ben door de SSRIs nooit geil dus soms is het even een rust van die klotepillen
>>220186130omdat niet iedereen een verstoorde prefrontale cortex heeft waardoor ze doorlopend strafbare uitingen doen op internet
>>220186063>>220186097https://youtu.be/wuAqvVC40bw?is=dit geluid?
>>220186171ongeveer ja zoals begin video en heb het ook elke keer bij dckheel bizar
>>220186159>strafbaarkan mij echt verotten, ons land, onze grond.sodemieter toch een end op. Ga anders inhoudelijk in op wat er gezegd wordt.Weetje wat STRAFBAAR IS? HOOGVERRAAD.DAAR STAAT DE MARTELDOOD OP.
>>220186158ik neem ook een snrihet dempt het effect van vele drugs jammer genoego pce vind ik trouwens het meest euphorisch
>>220186224strafbaarheid impliceert een bevoegdheid om straffen op te leggen en uit te voerenwelke bevoegdheid heb je?
>>220186246hopelijk kan ik ooit van de ssris af
>>220186254Wij doden,moorden, en sterven voor Holland.Waar heb je t over met je bevoegdheid dit dat. Geen enkele van hun kanker achterlijke kneuzen zijn intellectueel bevoegd hun functie te dienen.Ik bedreig het OM ook.(met de dood)
>>220186340dat zeg ik tochals jij beweert dat bepaalde mensen of groepen in jouw ogen strafbaar zijn, hoe ga je ze dan strafbaar stellen?met welke bevoegdheid?
>>220186374ik noem het woord strafbaar omdat jij die term bezigde, dat zou je zelf ook moeten inzien. Daarom is bij deze het gesprek geëindigd.Ik werk namens de dood.
>>220182914dan is het niet betuttelend en dus primaer zijn nog steeds buurthuizen waar je op bepaalde dagen kunt eten, puur voor het socialeleidraad is of het je eigen keus is of dat je moet uit noodzaak
reed vandaag achter iemand met dit op de auto ook had ze (ga ik maar van uit) een knuffel-uil en een vlag waar 'Elf' op stond kom er nog altijd niet wijs uit
>>220186419omdat jij strafbare taal bezigt. het is strafbaar om doodsbedreigingen jegens de staat en rijksambtenaren te uiten.en wel omdat zij bevoegd zijn om straffen op te leggen, in tegenstelling tot jou.je kan dus roepen wat je wil, over marteling dit, dood dat, maar je hebt geen enkele autoriteit om die "straffen" op te leggen. blaffende honden bijten niet
welke bevoegdheid vraagt ie hahahahahahahahahahahahahaha
al deze palen van hoogwaarde kwaliteit gelezen
>>220186460>kingdom elfiahet is een larper
>>220186493Je vergeet een broodje met ham en kaas te eten en dan een slok koffie te nemen zodat het een bal word ik je bek die je inslikt voor die echte tatta adem
marteldood zegt iehahahahahahahahahahahahahahah
>>220186541AIVD doodmaken zeg ik
>>220186449Ik moet eten uit noodzaak
>>220186568je zegt zoveel jij
free minh v.
>>220186488>omdat jij strafbare taal bezigt. het is strafbaar om doodsbedreigingen jegens de staat en rijksambtenaren te uiten.xDDDonze grond,onze bodem, onze zoden. Onze beesten. Wij lachen met de doden.
>>220186518volgende keer volg ik haar naar huis heb het helemaal gehad
>>220186603straks ook nog lachen in tbs kliniek?
>>220186632https://youtu.be/wcinzmfZeCc
ik ben spiritueel slavisch
Wanneer benzineprijs €3,-?Ik wil autoloze zondag
>>220186664
>>220186580klopt, en soms te weinig.Punt is, men wilt mijn Volk uitmoorden, mij dus daar mee inbegrepen. Tja logisch als je je daar tegen verzet.Ik heb het niet zo op mensen die de wet hoog hebben zitten, en de poppenkast op wat voor manier serieus nemen, dan ben je bij voorbaat af. Joodse leer, tirannie.Je spreekt met het Hollandse Verzet, 1000 jaar trouw.
>>220186698ik denk dat je overdrijft en dat je masochistisch optreedt om je onvermijdelijke, zelf aangedane vervolging te gebruiken als rechtvaardiging van je overdrijvingals een jood
>>220185775>anon deed defensie cursus en moest daarna sociale dienst doen (hij moest een neger wassen in het verzorgingshuis)
waarom kost een tactische deur ram minimaal 600 euro wdn het is een stalen balk met handvaten
"en als hij wat doet bellen we de politie">kut mof jij nag niet zijn"kijk maar uit dat je geen tbs krijgt"Ze gaan allemaal de pijp uit. Geloof mij, ik doe echt niet zonder reden hen bedreigen. En als het niet anders kan, is het tijd, wie niet horen wilt moet maar voelen. Gewaarschuwd mens telt voor twee. ..
100g pep uit Duitsland bestelt.Heb nieuwe dielah die 30x 10mg ritalin voor 15 doet. PAPA KAN WEER NAKKENEn fuck it heb nog zo'n 60 over dus ga wel 120 ritalinnetjes morgen halen. Autibuurvrouw heeft mij ook net 15 gegund van ritallinetjes dus pappie heeft wel zin om erop te slaan, ze lurkt nu aan mijn pijp maar vanavond chillings. (Dan mag ze aan mijn pijp lurken snapje, en dan krijgt ze wat XTC en pep wanneer het binnen komt)
>>220186803omdat het kutje van je moeder zo ongelofelijk wijd is geworden door alle negers die er in geweest zijn dat je vader alleen met een gigantische stormram je moeder nog hoopt te bevredigen
>>220186762Ik spreek en handel namens het Herenvolk.
>>220186848zoek hulp
>>220186842Chemseks lentekriebels
>>220186698ik maak gewoon alle tattas kapot met psychologische psyops van binnen omdat ik liever gewoon als een van de weinige rasechte tattas overblijf om daarna Nederland van onder te besturen. Ik doe een lief woordje voor je bij de mossad lihoudis dat ze niet je muren gaan kraken omdat ik wil dat jij met mij mee gaat. 1 van de weinige uitverkorene rasechte germanisch-nordische strijders die door zullen blijven vechten en neuken terwijl de rest ten onder gaat. Een geprivileerde minderheid
>>220186867oh jij bent van de herenvandaar
>>220186882"Papa de lentekriebel vlinders zijn wel heel sterk aanwezig nu"Dat boek had ik nodig gehad mijn vader gaf mij vroeger ook M en Ket om mij makkelijk te maken koekoek of liet me ook aantal keer 'voor de gein' aan leerreiniger, zoals hij dat zei. Ruiken (poppers)
prosman liegt duidelijk de boel bij elkaar, aangezien hij vaak gigantische hoeveelheden drugs zegt te kopen (we hebben het nu over zeker 800 euro aan speed)hij zegt ook al maandenlang nuchter te zijn terwijl hij het didelijk niet is
>>220186964jij bent bruin LMKE
Stel je voor dat je voor het eerst als jongvolwassenen dan weer MDMA doet en wat lampjes gaan branden over je vroegere zijn dat is best kut. Maar ik denk dat het wel minder traumatisch is geworden achteraf door de G, ket, m, etc
>>220185353mijn vd is katholiek en kweeni hoe ik me daarover moet voelen
zat naar een lekkere gothische te kijken op chaturbate, ging ineens dat broekje uit, kwam er een lul tevoorschijnje ziet het tegenwoordig ook echt niet meer he man man man
>>220186488jij uit je positief tegenover ambtenaren en dat soort gespuis?hahahaha kanker sukkel ben jedie gasten hebben geen moreel kompas
>>220186964>800 euroHAHA VOOR ZEMMELS ALS JIJ JAiets meer dan 100 dollarnet boven de 80 euro, zuig mijn staaf.
>>220187002cocotte voor het weeend
>>220187019ik benoem neutrale feitenniemand zit vrijwillig in een gevangenistoch zitten ze erdus als een internet schizo het heeft over marteldood en straffen ben ik wel benieuwd hoe hij verwacht die uit te voeren
>800 euro aan drugsHAHAHAHAHAHAHAHAEN VOORAL NIET MENGEN MET SSRIS HE
Trouw & Trouw gebleven.Recht door zee.
https://youtu.be/dbfdwTidfag
Wat is er met nederlandse vrouwen?
>>220187124performatief rasmengen uit pure zelfhaat
>>220187124tattas dnug
>>220186945Daarom vind jij die drugs ook zo lekker hè? Omdat ze je doen herinneren aan dat lekkere gevulde gevoel van je papa's lul diep in je kontje
En nee ik zeg dat ik nuchter ben omdat ik nu dingen gebruik die ze niet zien in een urinecontrole.Hehehe. Ik ga morgen denk ik wel 90 ritalin doen voor 45 en dan voor 50 euro 1 gram 2cb met verzending en dan mijn scooter niet afbetalen de laatste 100 euro (kon vandaag maar 500 pinnen max) en van die 100 euro misschien wel 1 gram 2cb en 10g NEP kaufen.Ik gebruik geen druks, ik nak alleen soms dan 2cb ritlalin en slurp syntetische cannabis e liquid maar voor 1/3rde heb ik recept homo
>>220187168heeft hij verzonnen
>>220187168eerlijk dan was het medelijden en fatsoen dat hij mij die XTC gaf en G. Dan kunnen het geen slechte herinneringen zijn toch!? Hahahihihhohoho
>>220187205jij hebt verzonnen dat hij dat verzonnen zou hebben
>>220187067je loopt te baiten of bent joods,je veranderd de loop van het gesprek tot iets wat nooit aan den orde was en stelt iets geconstrueerd. .
>>220187205Best wel veel junks hebben een misbruikverleden.Ik geloof het dat hij zijn vader heeft aangerand.
1683
>>220187234dat verzin je
>>220187234klopt de groomcord verdedigt pedofilie want tja dat is hun ding
>>220187250waarschijnlijk wel, hij wilde gewoon dat zijn vader hem neukte
>>220187154NEEEEEE IK BEN HIER HELEMAAL NIET KWAAD OVER HAHAHAHAHA
>>220187240mijn voorhuid is germaanser dan jouw voorhuidstam plus t*je kan je eigen moerstaal geeneens neptatta
>>220187285Iedereen wil dat die van zijn vader houdt.
>>220187285NEE DIT IS DE WAARHEIDIk wilde mijn moeder neuken als kind alleen mijn moeder date vrijblijvend jongensbatsers en die wilde graag dat ik homo werd als ik ouder werd dus elke keer als ik haar versierde riep ze brammetje totdat ze mij zo ver kreeg om mijn lul te laten friemelen door haar waarna ze BRAMMETJE riep die zijn pik erin stopte VIEZE VUILE KANKERHOER
voor de groomcord is het moeilijkste uur van de dag als prosman er is
https://labyrintzorgenwerk.nl/beschermd-wonen/even mailtje sturen dat thomas prosman illegale hoeveelheden drugs heeft gekocht
>>220187325ik haat ze allebei ik wil 2 joodse mamas en stack mijn aurapunten tot ik het bij de duivel kan kopen als ik weer terugga naar Sheol een poosje als tussen levens in
>>220187351durf je toch niet
>>220187353Ja prossie, jij wil ook van je ouders houden, dat kan je nu niet en daarom heb je ook het gevoel dat ze je misbruikt hebben
>>220187370al gedaan met een tijdelijke mail
thomas heeft een hele apotheek in zijn prothese verstopt vinden ze nooit
ey maar om er serieus op in te gaan, ondanks dat t een joodse verdraaing was en opzetstukje, kan ik gewoon eerlijk zijn met je heDoor ze af te maken. :)Door Politie Nederland dood te maken.Hun verdiende loon. >>220186503
>>220187442het was gewoon een vraag domme kankerschizoje maakt helemaal niemand dood
Plottwist thomas liegt over zijn prothese
>>220187471Wacht maar. Het Volk is woest.
plottwist prosman heeft twee moeders
>>220187397Nee vriend mijn draadjes zitten anders in elkaar ik geloof niet in onvoorwaardelijke liefde en zal dat nooit doen dan liever voorwaardelijke liefde zoals dat van mijn ouders waar je win win uit haalt. Zal ook nooit onvoorwaardelijk van een vrouw houden, het enige waar ik onvoorwaardelijk van zou houden is de vrouw als zij mijn nageslacht baart en mijn nageslacht ook. Maar mijn ouders waren gewoon behalve dat ze me spulletjes kochten gewoon extreem slecht als ouders en dat mag. Maar verwacht dan niet dat als je je pik in mij stopt je lekker mag doen alsof ik psychotisch ben als ik erover begin, en wees een fucking man en zeg op zijn minst 'excuus' zodat ik hem kan vergeven en verder kan. Maar allebei zullen ze tot de dood ontkennen dat er iets gebeurt is gewoon om aan mijn psyche proberen te vreten dus tot die tijd mogen ze kikakanker krijgen
Ik ben de slechtste niet ik zou mijn ouders oprecht vergeven maar dan moeten ze op een punt wel erkenning geven, en daar zijn ze te laf voor
Waarom voor zo'n zielloze dubbeldekker springen? Een stijlvolle heer zou op zoek gaan naar een stoomlocomotief
>>220187507wachten op wat tot je morgen en overmorgen weer dezelfde 5 plaatjes spamt en dreigmenten plaatst die je niet waar kan makenoooeehhhh stoer hoor
Laat VOCSchizohij is teniminste nog een nordische-germaanse strijder die het NIET MEER PIKT VAN (((HUN)))ik zou ook zo zijn en vol voor het fascisme gaan als (((HUN))) nog niet gewonnen hadden
ik bak nieuwe
>>220187516Ga je nu ook nog beweren dat je schizofreen bent?Broer jij moet echt van die uppers afblijven.
De mossad strijder die via sim injectie pegasus malware op mijn telefoon gezet heeft heeft Arduino schematieken geupload die met Arduino een geluidssysteem met bluetooth kunnen aansturen....Hij wil oprecht dat ik nuchter ben en wil het beste voor me.... Maarja jullie zullen mij wel een onverantwoordelijke verteller noemen weer en zeggen "SCHIZO ER ZIT NIEMAND IN JE TELLIE" Nee sukkels hoe zou jij 40 arduino schematieken terwijl je geen cloud aan hebt staan in je gallerij uit het niks noemen.
Heb ze meermaals uitgelegd dat ik ze ga uitmoorden en zo.Heb hier toch ook wel eens audio gepost over dat ik tegen de rechter zeg, op de vraag over het bedreigen van advocaten ambtenaren in functie, met name de politie; dat ik daar trots op ben. Ik maak geen kanker geintjes he. Heb letterlijk vorige week de AIVD nogmaals gebeld en nogmaals gewaarschuwd. En uitgescholden.maargoed, De tijd tikt door. Geschiedenis is langgg
>>220187635hoe nieuw ben jij lol
nieuwe>>220187662>>220187662>>220187662
>>220187635Nee maar ben een rasperger met ras-anti-sociaal. En als je dat hebt met elkaar en ook nog een verstoorde prikkelverwerking door traumas die je hersensen in littekenweefsel hebben verandert dan kunnen veel dingen zich uiten op een manier waardoor je het lijkt alsof je niet 100% bent. Maar dat ben ik wel. Dus als ik zeg anders gewired, doel ik daarop. Niet schizo
En als er straks wel tijdig agenten het leven leggen.. tjadas vragen naar de bekende wegmaar ze gaan het wederom meemaken :)
>>220187658Sinds vorige week.Heeft Prosman al zijn tanden nog wel?
>>220187654ja en ook opnames dat je de koran citeert en foto's van jezelf met koran en in je marrokaanse jurk kanker landverraderhoerenjong
Je moet eerlijk zijn toch? Dus ik zal hen eerlijk de waarheid vertellen en ze op de dood wijzen :)
fin