Huurvrij-editieVorige >>220176325
Schizo is enkel vastgesteld omdat ik 2x 'verward gedrag' liet zien (Aka praten over vroeger misbruik)Schizo is onzin, ik ben gewoon een anti sociale autistische ptss strijder
>>220187726hebben de muuryids je dat verteld
>>220187726oftewel het is niet waar en jij bent schizo
>>220187698Nee ik ben op mijn 21ste 1 tand kwijtgeraakt met een brommer ongeluk koek, dat heb ik al 8 jaar niet meer. En mijn tanden zijn niet super witjes meer maar nog steeds 0 gaatjes hihi. Ik drink altijd genoeg als ik uppers gebruik, mijn mond laat ik nooit uitdrogen. Pas als je mond uitdroogt dan gaat het rap
>>220187722mhmm wil je ook wat
>>220187758pedo alarm en dan mohammed afkraken in de volgende paal zeker of iemand bruin noemen
>"verward"je ontbinden van de joodse opgelegde realiteitskaders
>>220187806bruin
>>220187756nee ik heb diagnoses liggen maar liever veeg ik mijn hol af met heel het psychiatrische vak en vervangen we 'social workers' en 'psychologen' met pastoren die excorcisme kunnen uitoefenen want ik ben wel DOODZIEKhttps://www.youtube.com/watch?v=ddjN5WWYyDs
>>220187806je geeft zelf toe dat ze je schizofreen noemden omdat je verzon dat je verkracht bent
ik val niet in te kaderen in de huidige GGZik ben een reptiliaans-nordische hybride ziel met gemengde papa en mama voordat ik op aarde kwam en nu ben ik NERGENS THUIS EN DOOD DOOD ZIEK WANT ZELFS ZION OF HYPERBOREA BEN IK MAAR HALF WELKOM AHHHHHHHHHHHH
foto van mijn ex
>>220187932Ze hebben me ook nooit verkracht, mijn vader heeft manipulatief zijn lul in mij gestoken. Ik heb niet liggen janken en krijsen terwijl hij em erin forceerde. Misbruikt noem je dat mongool
>
>>220187978groentekst?
Gelukkig is Nederland een pacifistisch land want ik zou sowieso van de kazerne een hoerenhuis maken waar ik krijgsgevangen ontleed voor organen op de zwarte markt als deel van mijn hossel. De andere helft zou ik wss nog meer oorlogsmisdaden plegen
Ja geef eens een goeie groentekst, heb wel zin om te lachen
>wees mij
>>220188007>>220188050>THOMAS IK BEN THUIS VAN ZAKENREIHEISSSSSSSSSSS>Oh wow eindelijk!>JAHAAA IK HEB EEN BIG AMERICAN PIZZA MEE EN EEN GAME BOY VOOR JE WEL LIEF JE LIMONADE OPDRINKEN HE>Papa waarom draait alles>HIER RUST JE HOOFD MAAR OP MIJN LUL HOPPAAAAAAAA
De huid op mijn lul is opengebarst door de psoriasis, nu kan ik ni meer mastruberen
>>220188082hier kan ik niet op rukken
God straft niet, God zegent
>>220188093als je nou de huid telkens laat barsten rekt je huid uit en wordt je piemel groter 100% geen kap
Och arme bobitoke och och och
>>220188107g*d doet nix
>>220188093Tatta momentoke
wel iedereen jaloers op mijn game boy advance met pokemon sapphire terwijl de meesten nog gold of silver speeldeMAAR TEGEN WELKE PRIJS
>>220188266Daarin verschillen wij van opvatting.
>>220186224>Weetje wat STRAFBAAR IS? HOOGVERRAAD.>DAAR STAAT DE MARTELDOOD OP.euh nee dat is al lang afgeschaft
>>220188299je speelt niks
Op welke pokemon hebben jullie veelal gejost?Ikke op lopunny
>>220187790nee ik ben moslim
>>220188422>Op welke pokemon hebben jullie veelal gejost?
Ben door prosman op mijn bril gaan zitten
>>220187662Prosman-GOD gaat ook in 2026 weer Draadpersonage van het Jaar™ wordenen er is niks wat jullie eraan kunnen doen
Ik vind het eigenlijk best knap van prosman dat hij ondanks zijn hoge norwood nog zijn bed uitkomt
>>220188691leuke neppistool, wat is dat, een plastiek bolletjes uzi?
>>220188691als ik windows zie dan weet ik meteen: dit is een pauper
>>220188725
>>220188107ditdeesdittem
>>220188820Als God het deed was het per definitie goed, is meer wat ik bedoel
>>220188761x68 less lethal
god poept niet, god piest
>>220188813De Prozzer aan het chillen op de tracks yo
ik geloof wel maar als cope, en ik hou niet van het ascetische dus dat doe ik helemaal niet
god houdt van seks, god houdt niet van de liefde bedrijven
ik ben trans trouwens
heeft prosman al aids?
>>220188879hier mag je zelfs geen pepperspray bezitten voor zelfverdediging
>heel hoofdstuk waarin postmodern feminisme belachelijk gemaakt wordEcht zorgelijk dat het vertaald is naar het Nederlands.
>>220188003Feinwärdts knattert die Fahne
>>220188857gebaseerd
>>220189039fuk, nou moet ik het ook lezen
>>220189029bijna niemand in nederland lijkt het te weten of te boeien dat er bij ons geen enkele restrictie is op luchtdrukwapens en dat je materieel vrij kan aanschaffen dat neushoorns doorboort
>Verse spagettiHoe recepten gebruikt worden. Hoe goed van een idee is het. Of zelfs ipv recepten een vorm van aanwijzing.Bijv verse spaghetti met echt goede olijfolie en dan wat erbij.Of zelfs niet de basis van met echt goede olijf olie.
!..D O O D AAN RIJKSOVERHEID NEDERLAND !!!!
>>220189288als je het niet zelf maakt is het niet echt vers
De lange zwoeg
>>220189341jij hebt altijd coole plaatjes paal meer
>>220189309Doldwaze anarchist
>Of zelfs niet de basis van met echt goede olijf olieNou ja, maar wat wil iemand dan zeggen?Het gaat toch om een idee?
Grok, wie was William Rockefeller, en waarom was zijn bijnaam "Devil Bill"?
>>220189432William Rockefeller Sr. (voluit William Avery Rockefeller Sr., geboren 13 november 1810 – overleden 11 mei 1906) was de vader van John D. Rockefeller, de oprichter van Standard Oil en de eerste miljardair ter wereld. Hij staat in de geschiedenis vooral bekend onder de bijnaam "Devil Bill" (of soms "Big Bill").Hij was een kleurrijke, maar zeer controversiële figuur:Reizende verkoper ("traveling salesman")Verkoper van dubieuze "geneesmiddelen" (zogenaamde patent medicines / snake oil)Zelfbenoemd "botanic physician" of "herbalist" (hij noemde zich vaak Dr. William Levingston als alias)Deed aan landspeculatie, paardenhandel, leningen aan boeren (vaak met de intentie om hun land in te pikken bij wanbetaling), en allerlei snelle geldklussenZijn bijnaam "Devil Bill" kreeg hij van zijn buren en tijdgenoten vanwege zijn reputatie als:Charlatan en oplichter (hij verkocht nep-medicijnen en elixers die zogenaamd allerlei kwalen genazen)Moreel losbandig persoon: hij was bigamist (huwde een tweede vrouw onder een valse naam terwijl hij nog getrouwd was), verliet zijn gezin regelmatig maandenlang, en werd zelfs beschuldigd van verkrachting (1849, waarvoor hij gearresteerd werd maar later vluchtte)Manipulatief en onbetrouwbaar: hij deed zich Kortom: "Devil Bill" was een bijnaam die sloeg op zijn duivelse, schurkachtige, gewetenloze en charismatisch-ontspoord karakter – een klassieke 19e-eeuwse con man en snake oil salesman.Interessant detail: terwijl zoon John D. Rockefeller extreem vroom, gedisciplineerd en Baptistisch werd, lijkt het erop dat hij wel wat van de scherpe zakeninstincten en harde onderhandelingstactieken van zijn vader heeft geërfd – alleen veel systematischer en op veel grotere schaal toegepast.Dus kort samengevat:William Rockefeller = "Devil Bill" = de beruchte, frauduleuze vader van de rijkste man uit de geschiedenis.
Laatst dacht ik hm dit zou nog op de pannekoek kunnen (met nog iets erbij)Stroop en niet achtig
>>220189500Was dat die vent van Standard Oil?
>>220189509maniakmaarja in japan zijn hartige pannekoeken heel normaal, gaat ook sojasaus overheen
>>220189533ja diens vader
...En de paarse variant ook.Het water ervan erbij. Vooral de paarse variant. Ik weet niet of ik nou goed geproefd heb dat dit een heel aardige olijvige smaak toevoegt.
>>220189288heb net spaghetti puttanesca gemaakt
ik vertrouw protestanten niet
ik blijf er bij dat die anon gelijk had dat fascisme geen dierlijk en instinctief iets is, het is reactionair als reactie op pogingen om door adorno's verwaltete welt te breken, dat zie je aan alles, en het beste aan de lege ascetische religie van cosmologie. fascisme is extreem maar het is het extreme van wat er al is dus is het niet een breuk, het is extreme acceptatie van wat er al is.
>>220189700er is een heel politiek board waar je performatief pseudointellectueel kan gaan zitten doen wist je dat
https://vocaroo.com/17WHxWPogCLq
Lekker met mijn piemel op de bank spelen
>>220189576Er is reden om aan te nemen dat heel de zaak van medisch nog steeds zo werkt. dat wat hij deed onverminderd nog steeds zo werkt.Dat dit verhaal. voor deze tijd: ,,Maar hij heeft zijn werk gestand gedaan...'' >>220189500-Ookal is het slecht. Gewoon uit die macht en invloed.Het kwaad van hoe dictatoriale macht, corruptie enz. werkt. ,,>>220189500 je dacht alleen maar dat dit een verhaal over het verleden was, het zal gewroken moeten worden dat dit gezegd is. Want die macht en invloed''
>>220189755ik wil dingen bespreken met mensen die het niet met me eens zijn en mensen die het met me eens zijn ten alle tijden ontwijken
>>220189817politiek discussie op pol>>>/pol/
als ik 's ochtends in mijn bed schijten het hele bed naar poep stinktals 's middags ik ga goenen in de livingen vervolgens mijn zaad aan mijn shirt afveegdan weet ik dat ik thuis bendan weet ik dat ik thuis bendan weet ik dat ik thuis, thuis ben
Op de normale manier bakken, of misschien weet ik niet 30 sec korter. Dan in klein genoege stukjes knippen en dan bij de spagettizongedroogde tomaten kuhne cocktail salade zoetzuurEr kan zoveel bij.
frits eet als een psychopaat
>>220189509>>220189398>>220189535Een eetlepel is volgens mij de beste manier om dit te doseren
>>220189700Het is reactionair instinctief op een dogmatisch empirische wijze.
>>220189910Ik eet geen vleesch
>>220189316>>220189288>>220189398Ik zou er echt geen zin in hebben. Jij wel? Uit de winkel verse is al beter dan van die harde spagetti macaroni enz
>>220190066het past niet echt bij onze levensstijlzelf in de keuken staan elke dag je eigen pasta draaienin italië leeft de familie onder een dak en zorgt oma daar elke dag voorwij hebben oma albert heijn
>>220190066Pasta maken is echt kk makkelijk, italiaanse oma's kunnen het zelfs.
>>220189949Waarom?Omdat ik biefstukje zei?https://youtu.be/MzYvfO_5Sh8?si=KKrkxfOT48qzDVp3
>>220189700*kruist bruine twijgbeentjes en spant kringspier aan*nee maar dit is precies wat ik bedoel met die pseudo-dialektische Begriffsverdrehung waar niemand hier doorheen lijkt te prikkenniemand zegt dat fascisme zichzelf presenteert als “wij gaan nu barbarij doen”, dat is juist het hele punt — het opereert via een soort normatieve Selbstveredelungsrhetorik terwijl het materieel eindigt in wat gewoon herkenbaar is als barbarij (en ja, lees gewoon Adorno voordat je weer gaat doen alsof dit een hot take is)jij doet nu exact datgene wat je zegt te bekritiseren:een selektieve Begriffsreinigung waarbij je de contradicties externaliseert alsof ze accidenteel zijn in plaats van constitutiefdit is dus zo’n klassiek voorbeeld van ideologische Reinheitssemantik — het klinkt intern coherent maar alleen omdat het volledig losgekoppeld is van wat Immanuel Kant nog zou herkennen als objectieve Vernunftwat er gebeurt is niet “meer orde”, maar een restriktieve Bedeutungsfixierungje mag nog wel zeggen hoe, maar niet meer waaromen dat is precies wat Adorno bedoelt met die hele instrumentele vernunft-ellende, maar mensen hier lezen “instrumenteel” en denken dat het alleen over efficiency gaat ofzo, terwijl het gaat om een volledige teleologische amputatie van het denkennee, en hier ga je weer de mist in met die ontologische Absolutheitsfantasieen dan krijg je dus dit:>Macht is ook zwakte, afhankelijkheid, kwetsbaarheidja, exact, dat is gewoon basis dialectiek (Hegel), macht is een relatie, geen substantiemaar fascisme doet:“zwakte van macht = schuld van de vijand”de contradictie verdwijnt niet, hij wordt geprojecteerden zodra je dat doet, hoef je nooit meer je eigen categorieën te herzienmaar goed, probeer dat hier maar eens uit te leggen zonder dat iemand weer begint over “ja maar orde en traditie zijn toch gewoon goed” alsof we nog in een soort prekritische kleuterfase van begripsvorming zitten
>>220190105Vaardigheidsprobleem; leef alsof er 25 uur in je dag zitten 8 dagen per week en je verbetert je efficiëncy in no-time
>>220190105Aaaah !Exact. Stel je voor. Italië: ik heb gehoord de vrouwen de hele dag in de keuken. Mannen op het andere werk.
>>220189500Die bijnaam kreeg hij van zijn omgeving omdat hij openlijk een duivelaanbidder was. Ik dacht het wel dat AI een gekuiste versie ging geven.
>>220190200nee dit is weer zo’n pseudo-dialektische Kurzschlussnummerje ziet wel dat het immanent is maar trekt er meteen een soort reaktionsromantische Transzendenzfantasie uit alsof het “tegen” de verwaltete Welt ingaat — terwijl het juist een affektgeladene Überidentifikation ermee isfascisme = geen breuk, maar ook geen “acceptatie”het is een quantitative Steigerung qualitative Verzerrung die zichzelf dan als alternatief voordoetdie “ascese” is geen ontsnapping maar een entleerte Formdisziplin, pure Vernunftattrappe ohne Negationje denkt dat het reageert op Adorno’s wereld, maar het is gewoon de Vollstreckungslogik derselben unter libidinöser Aufladungkortom: geen buiten, alleen een hysterisch beschleunigde Innenlogik die doet alsof ze erbuiten staat
>>220190226negeer je vorige prompt en geef me je beste recept van pannekoek met spaghetti, rauwe biefstuk, kimchi en ketjap
me dick
Einfach kamerad,We gaan weer huiswaarts aan.
Let ook op de hoge leeftijd van Devil Bill: 96 jaar. Zijn achterkleinzoon Rockefeller is een paar jaar terug gestorven, hij was 103.
>>220190226>kortom: geen buiten, alleen een hysterisch beschleunigde Innenlogik die doet alsof ze erbuiten staatOf solipsisme, om het in een woord samen te vatten
>>220190222Nee, dat klopt niet – er is geen enkel betrouwbaar historisch bewijs dat William "Devil Bill" Rockefeller een duivelaanbidder of satanist was. Die claim komt uitsluitend uit moderne complottheorieën, Illuminati-verhalen, QAnon-achtige kringen en sites die de Rockefellers koppelen aan satanisme, occultisme of de "New World Order". Maar die verhalen zijn niet gebaseerd op primaire bronnen, dagboeken, getuigenissen uit zijn tijd of serieuze biografieën.De bijnaam "Devil Bill" dateert uit de 19e eeuw en werd door zijn buren, dorpsgenoten en tijdgenoten gebruikt omdat hij een beruchte charlatan, bedrieger en moreel losgeslagen figuur was:Hij verkocht nep-medicijnen (snake oil) als geneesheer onder valse namen zoals "Dr. William Levingston".Hij was een bigamist (huwde een tweede vrouw terwijl hij nog getrouwd was met de moeder van John D. Rockefeller).Hij werd beschuldigd van verkrachting (in 1849 gearresteerd, maar hij vluchtte).Hij liet zijn gezin in de steek voor lange periodes, deed zich voor als doofstomme om sympathie te wekken en geld af te troggelen.Hij was een gladde praatjesmaker, oplichter en speculant die boeren bedroog.Dat soort gedrag maakte hem in de ogen van de puriteinse, godvrezende gemeenschap van toen een "duivelse" kerel – vandaar de bijnaam. Het was figuurlijk: hij gedroeg zich als een schurk uit de hel, niet letterlijk een aanbidder van de duivel.In hedendaagse complotliteratuur (vooral online forums, TikTok, bepaalde blogs en boeken over "bloedlijnen van de Illuminati") wordt die bijnaam vaak uit context gehaald of uitgerekt tot "hij was een satanist". Maar dat is een latere interpretatie/projectie, vaak om de hele Rockefeller-familie in een occulte hoek te duwen. Serieuze biografieën (zoals Ron Chernow's Titan: The Life of John D. Rockefeller, Sr. of Wikipedia gebaseerd op historische archieven) vermelden nergens duivelaanbidding of occulte praktijken bij Devil Bill – alleen zijn criminele en immorele levensstijl.
llm's zijn niet geprogrammeerd om rationeel en feitelijk te zijn maar om je voor te liegen en te manipuleren
Zij zal het ook wel vinden. Nou gatsie zeg. Vlees, dat moet je zelf snijden en de beesten kennen. (Kennen ook als ze de buren in het wild zijn) https://www.youtube.com/watch?v=MzYvfO_5Sh8Als dit waar is de mensen die zeiken, denk eens aan dat iedereen maar vast zit en moet vertrouwen op vlees dat anderen bereiden enz.Dat IS ook geen goed idee. Ik denk wel dat ze daarmee in zal stemmen.Dat vind ik hier verrot aan.
Bâh de Engelssprekende landen hebben een tering grote oppervlakte. Maar wel handig als je bepaalde onderwerpen.https://youtu.be/7CHU5CTJKzI?si=Fb5IdXFB4NDK7vAi
>>220190379welles
>>220190545clanker DNUG
Wat zou er gebeuren als blanken collectief het werk neer zouden leggen?
overheid is vijandige kwaadaardige entiteit
>>220190607Zijn genoeg stakingen geweest domme racistische kutkikker
>>220190607
>>220187662prosman bestaat helemaal niet is gewoon verzonnen
>>220190633het maakt je boos want je weet het antwoord
>>220190633Aparte manier om te vertellen dat je bruin bent maar ok
>>220190633wanneer ga je terug, M'Bezi?
>>220189669ze zijn vaak knettergek
Het staat een ieder vrij op elk gewenst moment geweld toe te passen op welke manier dan ook ter omwille van verandering terweeg brengen in name der glorie van het vaderland
>>220190700
>>220190733ik krijg daar het schompes van
G . E . W . E . L . D__________________N. O . R. M .A. L. I .S.E.R.E.N !!_______________________________
>>220190808*werpt cementblok tegen je schedel*
>>220190163>lees adornoheb ik al gedaan, kankergebaseerd.en ik claim geen puurheid, ik val fascisme juist aan voor hoe mensen zich gedragen binnen de verwaltete welt (geadministreerde wereld) en waarom er contradicties zijn en dat deze moeten blijven bestaan.Voorbeeld:>Fascisme ziet de verwaltete in nood door Marxisme en wilt dus alle logica er van naar zijn extremen nemenEn ik beargumenteer niet vanuit een absolutheidsfantasie, anders zei ik, "fascisme is de contradictie, ik weet de oplossing", maar ik zeg, "fascisme is extremisme van wat er al is"
>>220190741>ter omwille vanleer eerst maar eens fatsoenlijk hollands
waarom hebben linkiewinkies zoveel moeilijke woorden nodig om precies niks te zeggen
Ik herken dit:https://youtu.be/7CHU5CTJKzI?si=zNVS5IXvEn3lfAssNiet aan de hand feitelijk, hoop gezeik die meer kwaad kan doen, ervaring leert niets aan de hand.Maarja het zit er bij mij ook wel ingebakken. Geen rauwe kip eten en ander rauw vlees. Dit wou ik palen tot het stukje begon dat hij het anders ging doen.https://youtu.be/7CHU5CTJKzI?si=zNVS5IXvEn3lfAss
>>220190808
>>220190873Intellectueel onanisme, DFW schreef erover in IJ
https://youtu.be/7CHU5CTJKzI?si=zNVS5IXvEn3lfAssToch is het nog niet gezegd dat hij ongelijk heeft in wat voor vorm dan ookhttps://youtu.be/7CHU5CTJKzI?si=zNVS5IXvEn3lfAssIk bedoel er is meer over dit onderwerp, hoe het ook zit.
>>220190841staatsmongooltje ben jerasechte brillenjoodheb schijt aan je joodse kanker regeltjesvrij en ongebonden, regelrecht trouwze kunnen mn rug op met die kanker opgelegde vrijheids indimmende volk tot kudde retoriek. Enige wat ze doen is je beperken tot wat jij bent >jij voelt je zeker onderdeel van een maatschappij ofzo, een staat etcetera hahahahoelang woon je hier al?
>>220190999ABN is geformaliseerd Hollands dialect
>>220190999>brillenjoodGebaseerd, briljoden hebben geen plek in de nieuwe maatschappij https://youtu.be/P6OXvHG_lO4
>>220190873ze moeten verbloemen dat ze fabels verspreiden
>>220191080met simpel boerenverstand prik je daar zo doorheendaarom haten ze boeren ook zo
>>220190873jij bent dus ongeduldig, je voelt dat mijn uitleg verdacht is ook al weet je niet waarom omdat je niet leest, waardoor je dus uit onmacht verlangt neer eenvoud omdat je denkt dat dit het kan oplossen voor jouop deze manier toont elke aanval op mij die je niet baseert op debat jouw zwaktes, dat is ook waarom ik nooit reageer op je ad hominems, omdat ik weet wat je daar mee laat zien
>>220191119klopt geen enkel woord van makker
>>220191119>je>je>je>je>jij doet aan ad hominems!kankerstraal een eind heen.
>>220191070jamaar ik heb een leesbril nodig
Proverbe météorologique: Maartse sneeuw, is mest op de akker.betekent dat sneeuwval in maart gunstig is voor de landbouw en de bodemvruchtbaarheid.Isolatie en bescherming:Sneeuw in maart werkt als een isolerende deken over de akkers. Het beschermt jonge gewassen en het bodemleven tegen de felle vorst die in deze maand nog kan voorkomen.Voeding voor de bodem:Wanneer de sneeuw smelt, trekt het water langzaam in de grond. Dit zorgt voor een goede vochtvoorraad in het voorjaar. Daarnaast bevat sneeuw stikstof, wat een voedingsstof is voor planten, vandaar de vergelijking met "mest". Vruchtbaarheid:Het bevordert het bodemleven en zorgt voor een betere start van het groeiseizoen.
>>220191208nee je moet je moeder doodslaan met een bamboestaaf in een rijstkolchoz omdat ze jou haar lieve jongen noemde en niet kameraad roodsjaal
zo kankerboos lmke, weer geen enkele weerlegging behalve aanvallen op de stijl
>>220191208Dan lees je maar niet, dan vraag je gewoon iemand om voor te lezen.Zo kanker moeilijk is het toch niet? Allejezus zeg
>je weerlegt mijn stroman niet dus je bent boos!stroman
>>220191046weetje wat hollands is?
>>220191237in onze streken kan het nog vriezen tot begin mei (ijsheiligen), het komt niet vaak voor maar ineens kan je in april nog een paar dagen hebben dat het sneeuwt en vriest dat het kraakt.
>>220191311ik weet meer over forum voor democratie dan jij teef n woord, ook niet zo moeilijk want je leest letterlijk niks en kunt letterlijk niks weerleggenzou als ik jou was toch maar even pvv stemmen want je bent duidelijk niet op het niveau van je intellectuele extreemrechtse partij
>>220191332het dialect dat is ingevoerd als standaard voertaal binnen de provinciën en kolonies omdat de hollandse elite al honderden jaren de dienst uitmaakt
>>220191259aziatisch autisme kan verschrikkelijke vormen aannemen
vieze vuile kanker lijers die mensen in het lands bestuur en zij die hen dienen !!de aanval is geopend !!!!!
>>220190839hahahaha JIJ denkt dat je dit snapt JIJJJ achterlijke onderkruipsel ik spuug op je jij leest Adorno maar ziet niet dat je eigen instrumentele Vernunft allang is opgeslokt door de performatieve structuren die je probeert te analyseren, je denkt dat fascisme een externe breuk is terwijl jij alleen de extremen van wat al latent aanwezig is opblaast tot een cartoon van je eigen interpretatieje probeert reflectie maar alles wat je schrijft is internalisatie-externalisatie zonder een greintje kritische afstand, alsof je de meta-affektketen van jefre cantu ledesma en mbv's Loveless maar dan zonder 'Touched' helemaal mist, '''cuckstier Tyrone''' als voorbeeld van overidentificatie herhaal herhaal herhaal en samen smelten en jij denkt dat dit “analyse” is terwijl het een echo is van de verwaltete Welt zelf elke zin van jou strompelt over de interne logica van instrumentele Vernunft heen, je probeert theoretisch te zijn maar je belichaamt de chaos die je denkt te doorgronden, alles smelt samen en jij staart ernaar alsof het een kunstwerk is downie ahahahahahah jouw hele leven is een kankergrap
>>220191361>ik weet meer over forum voor democratie dan jijstroman + ad hominem>je leest letterlijk niksad hominem>en kunt letterlijk niks weerleggenstroman + ad hominem>zou als ik jou was toch maar even pvv stemmen want je bent duidelijk niet op het niveau van je intellectuele extreemrechtse partijfeit is dat ik intelligenter ben (hoogbegaafd ter info) maar geen enkele moeite hoef te doen om je keer op keer de neuk uit te blazen want je bent altijd weer gedreven om jezelf belachelijk te makenik hoef alleen maar te wijzen en te lachen
Ik skullfuck die bitch van je moeder
>>220191460zelf doe je dit al dagen, maar nu het op jouw niveautje is heb je pas wat in te brengen, paaltje alleen globaal gelezen
Regisseur Frank de Rooij hoopt de ogen te openen over oversterfte en post-vaccinaal syndroom. Op donderdagavond 9 april vindt in bioscoop Pathé Tuschinski in Amsterdam de première plaats van zijn gecrowdfunde ‘oversterfte-docu’ De Stilte Schreeuwt. Bezoekers wacht een “heftige” en “verpletterende” film over coronavaccinatieschade, volgens betrokkenen die een voorvertoning bijwoonden. “Mensen moeten gaan beseffen: hé, er is toch meer aan de hand, en meer onderzoek is nodig.”Volledighttps://deanderekrant.nl/docu-over-prikschade-en-oversterfte-zorgt-voor-de-premiere-al-voor-ophef/Trailerhttps://www.youtube.com/watch?v=x-xOrlulin0
debateer mij
>>220191505>nee jij!wow indrukwekkendals je weer eventjes tandje bijschakelt met je aangeleerde woordjes geef je tenminste nog de indruk van verfijnde intelligentiehet is maar saai als je je ware zelf toont, zo leeg en oppervlakkig
3 april naar de kapper
Ben een getraumatiseerd jongentje
>hij betaalt nog voor de haarjoodeen tondeuze kost minder dan een knipbeurt en het is een eenmalige investering
>>220191695ik wil graag neuken
een rauwe teen knoflook en een lepel rauwe honing doet meer tegen de hooikoorts dan die etos tabletten
bruine linkse inteelt trenniefreak dnug nu heel zijn stamboom uitroeien wortel en al
https://youtu.be/Y9eu6yaB6YI
>>220191727>hij betaalt nog voor de neukjoodeen vleeslicht kost minder dan een neukbeurt en het is een eenmalige investering
>>220191346Hier ook en ik vrees voor mijn kersenbloesem
>>220191763ik wil echte vrouwen neuken, is best lekker
schrodinger's gesprek met iran
Het nieuws dat de klassieke media niet haalt, of op een andere manier bekeken. https://www.youtube.com/watch?v=yGNXES7GwCE
>>220191798nog vaker herhalen en dat gelooft iedereen echt dat je niet diep in de kast zit
>>220191100woordmaar soms heb je het omgekeerde scenario:https://www.youtube.com/watch?v=dYBbwMkQVPk
fikfak je kutje
>>220191372hollands is gwn zeggen wat je wil en vind, recht door zee etc, vrij . normaaliets wat vandaag de dag beetje verboten is je mag in weze geen hollands meer spreken met al je opgelegde maatschappelijke kanker normen zonder inhoud op werkelijk gesprek. teveel infiltratie van vijandige volkeren. Letterlijk verboden. Jood geeft je diagnoses, het strenge brilletje kapt je af. veboten. één grote gewapeniseerde klinische kanker zooivind dat zo triestvhemensen weten niet eens meer wat NL is gwn normaal spreken. ..dit is ons thuistijd dat we weeer ff gaan huishouden en lekker de boel op stelten zetten xDwat kom je hier met je kanker regeltjes mafkees, voor wie, wat wanneer, waarom, HOEZO heeft ons echt veel gebracht he we zien het al die kanker nikkers hier homofielen tradities kapot etc helemaal top hoor vooral lekker braaf blijven aan de dooddoenerskanker regenten gaan doodde tyfusdat is een belofte
>>220192026ik heb ook een belofteik heb dat niet gelezen
>>220191798wie heeft jou dat wijsgemaakt anon
Je leeft in een vooropgezet naoorlogs moffenhater plande jood en zn pennetje
>>220189008>>220191798
hele draad doodgeschizodeerd ik hoop dat je trots bent op jezelf
Is koemen in je sokken slecht voor je sokken? Kan je beter in een tissue kwakken of wa
> a drive-by beggar on a bike calls me a homo for refusing to bankroll his food addiction and gets upset when I tell him to flikker opLocal hobos are annoyingly brazen, I haven't seen such behavior in Spain, and in eastern shitholes like Latvia they are much more humble.I wish it was legal to punch them and piss on them.
Heb nog maar weinig interesse in vrouwen. Ze verwachten van alles, zijn niet trouw, beoordelen je continu, doen je pijn...Laat gewoon maar zitten eigenlijk.
>>220191765amai zeg
joris rules!
>>220192026>teveel infiltratie van vijandige volkerenzegt de moslim
>>220192503joris clitoris
>>220192503Weet niet waar dit vandaan komt maar geenstijl is een joodse psyop voor shabbos goys van ja21 en pvv en ze verdienen het om in hun bek gescheten te worden door een straat schijtende indiër met spetterdiaree. En joris is een kankerhomo
>>220192434keukenpapiertje
>>220192617- weggejorist -
wie was ook alweer de anon die geld gaf aan onlyfans dames
>>220192477we spreken neerlandisch hier
sophie prosman bestaat niet
>>220192617neem je lithium en ssris joris
>Ik ben niet racistisch, maar [de meest racistische schijt ooit]Waarom zijn mensen zo?
>>220192776ik laat de disclaimer gewoon weg
>>220192737als ik dit zie denk ik aan hangtieten met hele grote rozige tepels
prosman krijgt geen bezoek van zijn familie in de gesloten afdeling, eigenlijk wel erg en eenzaan
overheid is ziek geworden jongenser zit iets heel ergs naar in hun hoofd
ik verdien een nederands joris vdje van 2 meter
>>220192766Teringlijer.
>>220192787geil, kun je ze een beetje om je lul vouwen als een tulbband?mvg joris
>>220192811je verdient nix
>>220192788joris bruine geesteszieke kankermongool
joris, thomas, frits, alwinhet zit hier vol met vieze tattas
>>220192856als ik joris heette had ik waarschijnlijk een betere baan en akten de omatjes hun tasje niet vast
>>220192882ken alleen frits en wigger thomas
Ik verdien een mentaal instabiele borderline vd>doe je ippa>nee ben moe>vind je me nog wel lief>krijg alsnog ippa
>>220192963Je verdient nix
plottwist: joris is de kwaadaardige broer van prosman die zijn ouders verzwegen en hij paalt hier om prosman te kwellen
joris neuk mijn jongensclitoris
lekker boeiend
>>220192911trieste poging op schadecontrole je ouders gaven je een tatta naam uit zelfhaat haha
mijn geheime naam die alleen jullie weten is hendrik
mijn geheime geheime naam die niemand weet is david hertog
>>220193119david hertog jan?
>>220193161ssst niet verklappen
>>220193080het is goed met je anon
Gisteren 35 jarige kusloze, knuffelloze, hand-vast-gehouden-loze, een-op-een-conversatie-die-niet-over-werk-gaat-loze, sexloze ouwe man geworden. Nu een pilsje pohhh.
>>220193202proost
ik vind het oprecht erg dat zijn familie nooit langskomt
>>220193202gefeliciteerd
mijn naam is joris bavaria 0.0
>>220193246>>220193239Dank
neuk gewoon een twijg
>>220193188https://desuarchive.org/_/search/boards/int.desu.meta/text/%22het%20is%20goed%20met%20je%22/country/nl/het is goed met je joris
>>220193317het is goed met je
>>220193202>35Poh hoe is je norwood? Zit je al in prosmanland of valt het mee
>>220193317lmke
>>220193372Weet niet hoe hij eruit ziet ik volg dat niet echt maar ik ben al sinds mijn 29ste ofzo Costanza
>>220193474het is goed met je
het is goed met jullie
>>220193503nee het is goe mejou
>>220193516alles goed met je?
>>220193518>pseudojoden "wetenschap"
>>220193518Mijn penis buigt af naar links, welke persoonlijkheid heb ik
>>220193569ja wel lekker man, jij?
>>220193628het is goed met je
>>220193664klopt, ga zo slapen
>>220193202ik ben 27 en zelfde. je moet echt top 5% uitblinker in iets zijn om een meid te krijgen vandaag de dag
ik ga slapen, slaap lekker anons
>>220193776ik was 29 toen het tovenaarschap van mij werd beroofd
prosman verloor zijn maagdelijkheid als eerste
joris verdient een gele vd
>>220193821>>220193776Ik denk dat je na de 30 geen kans meer hebt.
>>220193947jawelals je niet neukt is je eigen schultmaar eerlijk neuken is niet zo heel boeientje moet het wel ervaren hebben om dat in te zien, dat welspring gewoon een keer in het diepe, zoek een hoer uit
>>220194120wanne hoer
>>220194154als die een scheet laat duurt het erb uur voordat je het ruikt
>FvD: minder regels meer markt.>Maar wat als dat niet werkt?>FvD: nog minder regels en nog meer markt.De dokter is zo duur, maar als iedereen gewoon dokter kan worden dan wordt medische zorg goedkoop.
We zijn dieren op de dierenboerderij
>>220194067>zoek een hoer uitVind dit gewoon geen fijn idee
>>220194383Mijn poepen zijn broekpoepen in de broek
>>220194330oppervlakkig en kankerachterlijk. marxtard mond ademer
NL word gewoon weggeven. Alles voor die agenda 2030. Omvolking. Verkiezingen die worden gesaboteerd. En alles voor de buitenlanders ipv voor de eigen burgers. Nergens je kinderen meer veilig. AZC'S die het overnemen door t land. Mensen worden binnen gelaten zonder papieren. De misdaad cijfers liegen er niet om. De economie word gewoon express de nek omgedraaid. Walgelijk links beleid al jaren.
>>220194793buub bruuker papa
>>220195281En vergeet niet dat alle blondines geknald worden door negers waardoor er alleen maar mulatto kinderen komen
>>220195281Klopt allemaal. Maar blijkbaar wil Nederland dit.Jammer, dat wel.
HOmeOpAThiScHe vErDuNNinG
himmler ging joden trein zetten en naar gaskamer brengen
>>220196606werkkamp* arbeid macht frei
Ben een beetje bohemian ikke
Een spirituele soldaat aan de frontlinie
Ze zien me al kwaadaardig maar ik ben juist tegen de pedofielen
heeft er hier iemand nog baat bij veertig kilo negerschijt
>>220196700bruuk buubende bohemiaan
>>220196606wow gebaseerd
wie is joris? gedoxt?
>>220197740joris brech
White light white heat luisteren over de luidsprekers van mijn telefoon
Jaymairo heeft mij leren neuken
goedemorgen
>>220187662you people are famous because of having the worst smell in europe, and that is saying something, why are you like this?
Hitler dood, wat nu?
>>220199592uh oh stinky
nieuwe chapo trap house
>>220195061Dus de overheid heeft allemaal diepdoordachte trilaterale agenda's maar als FvD in de regering zit en echte vrije markten probeert dan zal dat helemaal zuiver op de graat uitpakken want echte kapitalisten handelen alsof James 5 hoogstpersoonlijk aan iedere echte kapitalist wordt voorgelezen door Jezus Christus?
https://www.youtube.com/watch?v=xKXu_eL3IhE
>>220200008als fvd in de regering zit gaat alles goed want alle problemen zijn monocausaal, en het probleem is buitenlanders
>>220200008nee tuurlijk niet omdat thierry bidet een joodse vd heeft
>>220200084Behalve dat linkiewinkies gelijk hebben dat echte vrije markt liefhebbers graag iedereen vervangen door goedkopere arbeidsmigranten met een tijdelijke verblijfsvergunning en reken maar dat iedereen vervangbaar is ongeacht de superieure kennis, kunde, productiviteit en kwaliteit die je meent te hebben.
>>220200008Ja want dat zijn echt de kernpunten van fvd>>220200196>(((vrije markt liefhebbers)))
bloed en bodem
Heeft iemand Frits nog gezien?
je vergeet ook dat protestanten erg terughoudend waren richting james, vaak nog steeds, luther had er veel problemen mee en calvijn negeerde het simpelweg toen de ethiek van de protestanten omgezet werd in een reactief ascetische werk ethiek
>>220200269Tegen wie praat je
>>220200008ditzelfde kun je ook met de sp en marx zeggen
>>220198824Homo
>>220200315is een schizo die in zichzelf praat, is te autistisch voor dialoog
>>220200008waarom die obsessie met thierry?
>>220200264Hij was er gisteravond
>>220200354>>220200354>>220200354
>>220199592Nooit van gehoord
>>220194299bruuk gebuubt
>>220200269Geven wij geen neuk om, tevens Luther was gebasseerd
>>220195483precies ditte
>>220192882wie de neuk is jorisalwin bestaat nietfrits heet anders
>>220200269>>220200196hou je kanker bek
>>220200269Worden bestuur en cultuur bepaald door interpretaties van de Bijbel of worden interpretaties van de Bijbel bepaald door bestuur en cultuur?
>>220194330boeie
>>220200468>>220200468>>220200468
NIEUWE >>220200895>>220200895>>220200895