[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Name
Options
Comment
Verification
4chan Pass users can bypass this verification. [Learn More] [Login]
File
  • Please read the Rules and FAQ before posting.

08/21/20New boards added: /vrpg/, /vmg/, /vst/ and /vm/
05/04/17New trial board added: /bant/ - International/Random
10/04/16New board for 4chan Pass users: /vip/ - Very Important Posts
[Hide] [Show All]

[Advertise on 4chan]

File: 1750672384186761.png (1.05 MB, 1097x1280)
1.05 MB
1.05 MB PNG
vorige draad: >>220572764
>>
Mooi zonnig weer buiten maar dat mijn anxiety erger :(
>>
Jullie stinknerds poetsen geeneens elektrisch
>>
OMDAT FASCISME MIJ BESTAANRECHT GEEFT
>>
>>220604200
Maar ik gebruik wel graag elektrisch bidet
>>
>>220604187
Vraag den dokter om alprazolam
>>
waar zijn onze lieve belgen, hebben ze allemaal nen job?
>>
https://youtu.be/NYu8-lhanfg?si=jlJxW3Aq-IBhsdLM
>>
https://www.youtube.com/watch?v=VSewcJvKMQc
>>
>>220604021 #
fascisme werkt in hoeverre je macht kunt projecteren, dat is niet stabiel, maar de huidige maatschappij geeft fascisme een duidelijke voorzet ja: het fascisme is een 'ideologie' gebaseerd op symbolen (verwijzingen naar ideeën, gevoelens, etc: blutfahne, adler, swastika) terwijl onze maatschappij alleen tekenen heeft (verwijzingen naar een ander teken), waardoor fascisme echter voelt dan onze maatschappij.
fascisme is naar mijn mening ook logisch qua conclusie als je reden reduceert tot materiële reden (efficiëntie is het belangrijkst, maar waarom? weten we niet. Een maatschappij van actie en efficiënte is dus extreme actie = argument voor fascisme) de maatschappij paradoxiaal bestaat uit een individuele massa, het ordenen van dingen belangrijker is dan het ondervragen, we weinig tot geen tijd spenderen buiten productie, en onze economisch denken telkens weer de indivi hoofdverantwoordelijk stellen.

ik stel niet dat fascisme juist is, of dat we onder fascisme leven, het sluit alleen perfect aan bij waar we als maatschappij naar toegaan.
>>
File: 1761220623122492.png (220 KB, 726x446)
220 KB
220 KB PNG
>>
>>220604352
fascisme is in ieder geval niet dood
>>
>>220604367
(((harvard study)))
>>
https://youtu.be/eNvUS-6PTbs
>>
AHHH black desert wordt tot 2 uur geupdate, tijd om crack te roken
>>
>>220604441
prosman vieze stinkerd
>>
>>220604370
je kunt stellen dat elke vorm van actieve machtsprojectie en het ontkennen van een interieur fascisme kan zijn, het is een vrij zeldzaam iets maar groot te identificeren, het is ook geen ideologie in de traditionele betekenis van het woord, dus ook moeilijk om te identificeren, vaak grijp je mis en kom je oneerlijk over.
>>
mccarthy red scare kun je zien als fascisme, maar het is geen eerlijke vergelijking, interieuriteit werd afgewezen, je moest loyaliteit bewijzen met acties, ook projecteerde mccarty machtet onderdrukking. Zo grijp je altijd mis.
>>
Waarom stoppen we transgenders niet in het gekkenhuis?

Ze zijn overduidellijk gestoord en niet in staat om zichzelf niet pijn te doen of zichzelf te doden, dus waarom hebben we geen camp voor transgenders?

We stoppen buitenlanders toch ook in een AZC dus waarom trennies niet?
>>
>>220604449
nietes heb net een handdoek een natte over mijn oksels gedaan en ballen
>>
>>220604940
waarom maken we niet gewoon een SUPER-gekkenhuis met een arena erin en dan moeten schizos en trannies als exotische menssoorten tot de dood vechten. Pas als ze het overleven dan mogen ze de maatschappij weer in, ik kan zo wel 5 trannies doodstampen. Autismus Maximus
>>
>>220604940
Dit geldt alleen voor de linksie trennies. De gebaseerde Nietzscheaanse trennies zijn oké
>>
>>220604352
>>220603117
>>220604450
Maar reageren op kritiek ho maar
>>
>>220603056
Dat is zowat het nationale gerecht van Vlaanderen
>>
File: apu-apustaja-apu (7).gif (252 KB, 240x240)
252 KB
252 KB GIF
goeimorge
>>
>>220605301
ik ben wereldvreemd ik leef onder een steen die ik oprook en dan ga ik met mijn neger ashanden mijzelf afberen, meer doeknie. Ben wel blank
>>
>>220605343
ik ben hem
>>
Mama, ik wil op de Joe Rogan podcast!
Nee jongen, we hebben Joe Rogan podcast thuis.
Joe Rogan podcast thuis:
https://www.youtube.com/watch?v=zBWOEHfNY-E
>>
nieuw spel: pikgrijpers

je word naakt in een zaal met dames gegooid en ze proberen allemaal aan je slurf te trekken
>>
prosman is boos op ons dat wij zijn verkrachting niet ongedaan kunnen maken
>>
>>220606095
ja onironisch ben ik daarom kwaad op iedereen en men eigen
>>
ik kan het ongedaan maken maar... ik wil het niet
>>
>>220605365
heil
>>
wat zou je doen als je scheet naar barbecuesaus ruikt
>>
>>220606312
*SNUIFFFFF*
>>
>>220605782
eerst wijlen Jensen die Alex Jones zijn formaat kopieert, en nu dit
aiaiai man jullie lijken wel Sjinezen
>>
ik ben een lieveheersbeesje
>>
>>220606358
chineze polderjoden
daarom moeten wij ons ras puur houden
>>
>>220606368
dag pimpampoentje
>>
kga denk ik van mijn vakantiegeld een 7800xt halen en 1440p maxen, kon ook voor de 7900xtx gaan maar dan is mijn geld op met een CPU die er niet bij bottlenecked dus dan nog een 4k scherm kaufen. Van mij hoeft de upgrade naar 4k niet zo, liever dan 1440p maxxen
>>
>>220606470
ik heb nog schulden open staan anders zou ik motor rijlessen nemen
>>
>>220606470
600 euro afdokken voor een paar pixels meer
>>
>>220605263
ik ga mijn tijd niet verdoen, kritiek is geen debat, dat is een verhoor, en opleggen is ook geen debat, dat is een gevecht

een argument heeft positieve argumenten nodig die niet al weerlegd zijn, je kunt dus niet zeggen biologie als ik al heb bewezen dat biologie alleen geen volwaardig argument is. je kunt niet zeggen "het is gewoon zo" en je argument houden, dat is eristische dialectiek. je argument is automatisch weerlegd, het gaat er niet om of jij weigert of niet. eristische dialectiek schiet ik niks mee op, je denkt dat je gelijk hebt omdat je wilt dat je gelijk hebt.

ik begon te argumenteren vanuit kritische theorie, besefte dat het een zwak argument is, en kwam terug met een wittgensteiniaans argument, joj blijft op hangen dat dingen zo zijn. waarom? ze zijn gewoon zo, dat is geen arument.
>>
>>220606156
zie ik ben hoog intelligentie jij bent laag iq homo chuddinoke
>>
>>220606470
hoezo pakt de rechter jou vakantie geld niet af
>>
>>220606543
Komt vanzelf strijder
>>220606546
Ik heb een 390x, ik moet gewoon upgraden want unreal engine games in unreal engine 5 doen het al niet meer. Dusja wil ik nieuwe games spelen is het een must (BDO werkt prima trouwens, wel 8gb vram dit ding)
>>
>>220606571
Nee sukkel. Je hebt dit al geuit en hier heb ik al op gereageerd. Waarom ben je zo kanker traag van begrip.
Alleen maar stromannen weer. Reageer op de kritiek die ik gaf. Stop met stromannen omver blazen.
>>
>>220606576
Oja bewijs het eens, noem eens 10 jodenbegrippen in 1 zin
>>220606585
kben lief boyke
>>
>>220606571
>Dingen zijn zoals ze zijn
Trannoids trillen en schuimbekken als ze hierachter komen
>>
>>220606614
>>220606620
Zie: >>220594774
>>220594450
>>220594352
etc etc
>>
>>220606634
Wat lul jij vuile din rodef, pas op of jij krijgt samson optie op Brabant jij vuile sayanim shabbos goy, en hannibal doctrine passen wij ook op jou toe ook op poerim en komt er een shoah op jou trennieflikkers uit de kabbalah kanker koosjer neger
>>
Trannoids be like, debat? OH dat is bedoelt om feiten te ontkennen en verdraaien! Tijd om mijn pik af te hakken
(Tip: Een debat win je met feiten, als je filosofie berust op feiten bestaan niet bro, dan veel succes)
>>
>>220606571
tis gewoon zo tho
>>
>>220606674
Nu ben ik wel ff stil ja....
>>
>>220606679
>feiten bestaan niet bro
Precies, hij verslaat continu zichzelf. Niks van wat hij zegt heeft waarde omdat hij zowel de realiteit en de betekenis van woorden ontkent.
Dan betekenen zijn woorden niks EN beschrijven ze geen enkele realiteit.
>>
>>220606722
Ja maar je kan dan ook geen debat winnen ik heb meeleven met je geduld
>>
>>220606732
Ik hoef niet te winnen want hij verslaat zichzelf door die positie in te nemen.
>>
The documents Pfizer tried to hide for 75 years will make your blood boil.

270 pregnant women got vaccinated during Pfizer's study.

234 of those pregnancy records completely VANISHED!

That's a COVER-UP!
>>
>>220606761
hij kan de essentie van een debat verdraaien naar zijn perspectief, dan wint hij gewoon tho
>>
>>220606805
"Winnen" heeft dan geen betekenis en verwijst naar niks.
>>
>>220606789
klapt a moejertoal
>>
Ik had nu korporaal kunnen zijn maar defensie wilde mij niet
>>
>>220606840
betekenis heeft dan geen betekenis en verwijst naar niks.
>>
>>220606840
Ben je al op zoek naar een baan?
>>
>>220606900
Precies
De atheïst is een reeks willekeurige moleculen die toevallig samen kwamen en kraamt willekeurige betekenisloze geluiden uit die toevallig corresponderen met empirische zaken en daar moet je hem maar op geloven.
>>
>>220606965
bij atheisten geloof ik dit gelijk oetz
>>
lekker weertje, jammer dat ik moet werken, had Ik maar een vdje
>>
>>220607017
maar op kritiek reageren ho maar
>>
ik heb grote poep gemaakt in het wc
>>
>>220607034
maak eerst maar eens een positief argument, anders kun je lekker de kanker krijgen homo
>>
>>220607034
Kritiek der zuivere scheten braaaAAAaaAAAaAaAaAaaaAAAaaaaAAp
>>
De naam is Bief. Bief Stuyckx.
>>
>>220607055
>>220606672
Het woord "vrouw" VERWIJST naar een realiteit namelijk reproductieve klassen.
>Het woord "vrouw" VERWIJST naar een realiteit namelijk reproductieve klassen.
Het woord "vrouw" VERWIJST naar een realiteit namelijk reproductieve klassen.
>Het woord "vrouw" VERWIJST naar een realiteit namelijk reproductieve klassen.

Ik heb er nog veel meer genoemd en je negeet dit omdat ik je DNUG
>>
>>220607017
mag ik met je klitje spelen
>>
>>220607083
>>MAAR MUH AFWIJKINGEN, TWIJFELGEVALLEN EN UITZONDERINGEN!
>Neemt de categorieën niet weg.

Nog geen reactie hierop gezien
>>220582136
>>220582136
>>220582136
>>
wat heb je aan de trannies op deze draad ze laten niet eens hun oestrogeen tietjes zien
>>
File: G5Rea5kbIAAdht4.jpg (82 KB, 968x968)
82 KB
82 KB JPG
>>220607161
Ja, dat komt omdat ik het niet heb gelezen
>>
>>220607185
NIET ZO FRIS EN FRUITIG MEER
>>
>>220607083
zelfde argument met een andere benaming, dan kan ik met precies dezelfde benadering vragen, is een vrouw die door baarmoederhalskanker geen baarmoeder meer heeft geen vrouw?
oftewel reproductieve klasse als realiteit is ondanks het woord realiteit alsnog een essentieclaim die niet te onderbouwen is, tenzij je kunt wijzen op het metafysische zoals die anon gisteren deed (God is de essentie) of je claimt dat het gebruik van taal een essentie heeft, wat je tegelijkertijd ook doet, wat een onderdeel van taal de essentie van taal maakt, wat je ook niet wilde weerleggen.
>>
>>220607206
zal jouw fris eens fruiten
>>
mijn hele leven staat stil. Nog 20 minuten en dan is de 4 uur update van zwarte woestijn oplijn weer voorbij, en dan heeft mijn leven weer zin oetz
>>
>>220607211
S U K K E L >>220607161
JE BLIJFT DINGEN HERHALEN WAAR IK ALLANG OP HEB GEREAGEERD
IK HEB ALLANG KRITIEK GEGEVEN OP JE TEGENARGUMENTEN MAAR DAT NEGEER JE

DE REPRODUCTIEVE KLASSEN VERDWIJNEN NIET DOOR UITZONDERINGEN, AFWIJKINGEN EN UITZONDERINGEN
BOEM TEGENARGUMENT VERWORPEN
IK HEB DIT ALLANG GEZEGD
IK HEB DIT ALLANG GEZEGD
IK HEB DIT ALLANG GEZEGD
WAAROM NEGEER JE DE KRITIEK
>>
>>220607161
ik ga niet reageren, ga eerst maar eens de regels van een debat volgen, kleuter.
>>
>>220607211
>alsnog een essentieclaim
IK BEN ALLANG VOORBIJ MUH ESSENTIE DEBAT!!!!
IK HEB HIER ALLANG OP GEREAGEERD
WAAROM LOOP JE ACHTER
WAAROM LOOP JE ACHTER
WAAROM BEN JE ZO TRAAG VAN BEGRIP

>IK HOEF GEEN METAFYSISCHE ESSENTIE TE BEWIJZEN OM WOORDEN TE GEBRUIKEN

>>220592424
>>220592424
>>220592424

REAGEER OP DE KRITIEK
>>
piemelpipi
>>
>>220607211
>niet te onderbouwen is
Voortplanting

Dat is de onderbouwing
>>
trannoids wezen als
zwangerschap is geen realiteit want sommige personen kunnen niet zwanger worden dus ik ben een vrouw
>>
>>220607252
jawel, dat argument is wel weerlegd, je maakt een essentieclaim, als ik dan kan aantonen dat er ook maar enig contradictie is, dan is je argument weerlegd, totdat je kunt wijzen naar een essentie, wat je blijft weigeren.
je andere argument dat taal als doel heeft realiteit te tonen of aan te wijzen, is op dezelfde manier weerlegd, dit is een essentieclaim, dus kon ik met een enkele contradictie je argument weerleggen totdat je toont wat de essentie dan is, wat je blijft weigeren.

je grond je argument niet en weigert te erkennen dat je argument niet meer gegrond is, dat is een dik en vet jou-probleem.
>>
>>220607369
>>220607310
>>
>>220607336
er zijn onvruchtbare vrouwen, argument loopt weer terug, wat is de essentie?
>>
>>220607310
normaliter niet, wel als je een essentieclaim maakt en rond het afvoerputje blijft draaien en doet alsof je geen essentieclaim hebt gemaakt, w lat je wel maakt
>>
>>220607369
Waarom moet ik alles zestien keer herhalen bij jou? >>220589668
IK BEN AL OP JE PUNTEN INGEGAAN DIE JE BLIJFT HERHALEN ALS EEN ALZHEIMER PATIENT

>>220607407
Reproductieve klassen verdwijnen niet omdat sommige vrouwen onvruchtbaar zijn.
Je maakt nu een essentieclaim overigens door te zeggen dat sommige vrouwen onvruchtbaar zijn.
Je moet kunnen aantonen wat de essentie van de vrouw is omdat je verwijst naar een vrouw, volgens jouw logica. En dat is mijn punt precies: dat kan jij niet, want in jouw systeem heeft "vrouw" geen betekenis meer, omdat je weigert te erkennen dat het naar de reproductieve klassen verwijst.
Bij dit simpele argument heb ik geen enkele essentie-claim nodig, en ik voer daar ook helemaal geen discussie over. Dit gaat over definities, over waar het woord "vrouw" naar verwijst, en daar hoeft geen essentieclaim bij aan te pas te komen. Jij kan alleen maar doen alsof het over essentieclaims gaat omdat je dat punt kan "verslaan" en daarom denk je dat je al mijn kritiek hebt verslagen maar daarmee negeer je wat ik werkelijk zeg.
STOP MET DE KRITIEK NEGEREN

>>220607457
Je negeert de kritiek. Je voert nu zelf kritiek op je eigen systeem want JIJ kan niet aantonen wat een vrouw is omdat je de definitie verwerpt en daarmee komt de term vrouw te vervallen.
Reageer op deze kritiek, stop met ontduiken en nee-jijen.
>>
begrijp je wat ik bedoel met essentie? alle gevallen moeten er onder vallen: alle vrouwen moeten dit doen, zijn, hebben, kennen, of iets anders, welke het ook is.

essentie kan metafysisch maar ook als criteria.
>>
piemelpipi
>>
>>220607548
Niet relevant want ik voer kritiek op jouw stellingen en ideeën, en jij wil het in een nevendiscussie duwen en zo mijn kritiek negeren. Gaat je niet lukken. Je kan negeren maar dan heb ik het laatste woord.
Reageer en weerleg mijn kritiek als je kan.
JIJ kan de term vrouw niet hanteren want JIJ zegt dat de definitie niet verwijst naar reproductieve klassen. Je verslaat jezelf want zonder definitie betekent het woord vrouw niks en zal je nooit een vrouw zijn. Dat is mijn simpele kritiek om jouw idee van transgenderisme te weerleggen.
>>
>>220607533
gast je bent echt kankergatachterlijk, ik stel een tegenvoorbeeld
en ik weiger niks, je hebt mijn argument niet weerlegd dus kan ik ook niet 'weigeren', je maakt een hele grote claim en dan moeten alle vrouwen daar onder vallen, dat is een essentie, die kun je niet aanwijzen
je hebt nog steeds geen ene kankermoer begrepen achterlijke mongool, leer hoe een debat werkt kleuter
>>
>>220607599
>ik wil alleen kritiek leveren
dus geen debat voeren, bedankt dat je dit eindelijk zelf ook ziet, dankjewel, absolute kankerfilestijn

ik ga werken, kankerdebiel
>>
Ik haat het wanneer ik moet vergaderen en de persoon waar het om gaat laat tientallen minuten lang op zich wachten
>>
wanneer gaan we het eens ergens anders over hebben
>>
>>220607599
En als je zegt dat de term "vrouw" wél betekenis heeft, moet je dat kunnen aantonen al dan niet met een essentieclaim. Veel succes.
Ik zeg dat het verwijst naar een reproductieve klasse en daar ontleent het zijn betekenis aan.

>>220607631
>je maakt een hele grote claim
Ik zeg dat de term vrouw naar de reproductieve klasse verwijst. Dat kan ik onderbouwen in het feit dat reproductie plaatsvindt tussen twee geslachten, waarvan de barende nou eenmaal het woord vrouw heeft toegekend gekregen en de bevruchtende het woord man.
>MAAAAAARRRRR MUUHHHHH UITZONDERINGEN1!!!!!!11!!1
Neemt de klassen niet weg en dus je verwerpt precies niks aan de definitie.

>>220607654
Ik heb allang inhoudelijk gereageerd op je verzoek om in te gaan op je nevendiscussie en waarom die niet van belang is en het enige dat je kan doen is stampvoeten en ragequitten en blijven jammeren dat ik in je nevendiscussie moet meedoen zodat je mijn kritiek kan ontwijken.

>>220607729
wanneer die trannoids hun eigen boardje kunnen vinden >>>/lgbt/
tot die tijd ga ik ze kanker hard uitlachen
sorry niet sorry
>>
https://www.youtube.com/watch?v=ntEXLvZWpnQ
>>
>>220607745
ik ga nergens heen
>>
>>220607865
je zit hier opgesloten met mij
>>
misdaden tegen de menselijkheid
>>
>>220607903
nee joh, je bent een prima kerel, dat zei ik toch al
>>
>>220607553
k ben dronken
>>
>>220608087
het woord kerel betekent niks want het verwijst nergens maar
>>
oorlogsdonder is best leuk oetz
>>
>>220608128
jawel naar personen met een piemel
>>
>>220608198
ik heb aardig wat WOT en WOW(arships) gespeeld en als je eenmaal de mechaniek doorhebt pwn je iedereen en wordt het saai
>>
>>220608216
veel positionering lijkt mij, alleen ik zit nu in tier 1 en 3 te spelen en vgm is dit niet de topklasse gamer die dit speelt
>>
>>220608095
k moet strakx nog naar de dokter om mijn piekuur
>>
Als je de reproductieve klassen erkent, zeg je dat de termen man en vrouw daar aan ontleend zijn en kan je die termen dus niet arbitrair toepassen.
Als je de reproductieve klassen ontkent moet je de betekenis van de termen man en vrouw anderszins kunnen verklaren anders kan je ze überhaupt niet toepassen want dan verliezen ze hun betekenis.

In beide gevallen heb je de basis ontnomen voor het soort transgenderisme dat de termen man en vrouw niet wil koppelen aan reproductieve klassen.

Hier heeft de trannoid geen direct weerwoord op.
>>
File: belarusian apu.jpg (59 KB, 846x1024)
59 KB
59 KB JPG
kut mijn pizza aangebrand
>>
mijn kut aan pizza gebrand
>>
>>220608736
bestel een pizzaatje van den lokale chinees
>>
File: 1758732724784550.png (411 KB, 807x1185)
411 KB
411 KB PNG
>>
leuk enzo maar ik ga een eitje bakken
>>
File: 1771800710695070.png (1.45 MB, 1060x1110)
1.45 MB
1.45 MB PNG
>>
>>220608986
hmmmmm
>>
>>220608128
naar een kerel: een levende samenstelling, dit is de essentie, en zijn brein is eeuwig want het verandert zijn samenstelling niet maar leeft wel, net als God.
>>
>>220609379
>kerel verwijst naar kerel
flapdrol
>>
>>220609413
nee de essentie van de kerel is een levende samenstelling zijn: de hersenen zijn eeuwig en van God - en God is tegen transgenders, dus kun je geen Transgender zijn want het is permanent.
>>
heb ik gisteren op éénvandaag nou goed gehoord dat Rutte van de navo trump "daddy" noemde?

Dat heb je gisteren (8 april 2026) inderdaad goed gehoord in de media. NAVO-secretaris-generaal Mark Rutte gebruikte de term "daddy" in relatie tot Donald Trump tijdens de NAVO-top in Den Haag.
De opmerkelijke uitspraak ontstond als volgt:

* De context: President Trump vergeleek het conflict tussen Israël en Iran met "twee ruziënde kinderen op een schoolplein".
* De quote: Rutte haakte daarop in door te zeggen: "And then daddy has to sometimes use strong language to get (them to) stop".
* De reacties: De uitspraak zorgde voor veel ophef en werd internationaal besproken als een vorm van "daddy-diplomatie" om een goede relatie met de Amerikaanse president te onderhouden.

Hoewel het fragment gisteren opnieuw in de belangstelling stond vanwege het bezoek van Rutte aan het Witte Huis, dateert de oorspronkelijke uitspraak van de NAVO-top op 25 juni 2025. Verschillende programma's, waaronder EenVandaag op TikTok, hebben deze spraakmakende beelden recentelijk weer gedeeld of besproken.
>>
File: izzat2.png (1.15 MB, 768x1235)
1.15 MB
1.15 MB PNG
>>220609160
wel hij had een punt
>>>/pol/532792788
>>
het verstand en het lichaam zijn los, de essentie van het verstand is denken, de essentie van het lichaam is een levende samenstelling
>>
>>220609472
>de hersenen zijn eeuwig
kerels zijn onsterfelijk?
>>
trannoids wezen als
kerels zijn onsterfelijk dus ik ben een vrouw
>>
Ik heb gedroomd dat ik een vijfvoudige moord had gepleegd en mijn vader ging helpen om het bewijs op te ruimen
Ik droom wel vaker dat ik iets doe waarvoor ik achter tralies verdwijn
Ik heb wel criminele neigingen maar ben niet impulsief Godzijdank
>>
>>220609573
het verstand is onsterfelijk en van God, alleen God kan het verstand vernietigen

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.