zaagmanseditie.draadthema: https://www.youtube.com/watch?v=t7OIc-DBRXM
zoenen met mannen onder deze lijn--------------------------------------
Wat is dat nou eigenlijkWat blijft iedereen hoe zaken werken met bijv geld?
>>220740488Wa lulde nou jongen?T is dinsdag kut
>>220740542Dat is nu een raar onderwerp.Hoewel iedereenAls je alleen al zegt met alle respect erbij ookal zijn er geen die er negatief over doen dan roep je iets raars over je zelf af zonder meer
Ik moet naar de wc maar ik heb geen zin
>>220740542Niet dat iedereen het niet zou kunnenNiet dat iedereen niet een functie zou kunnen zienMaar zonder meer voor je het weet een rare smet over je heen
----------------------------------------------------------trannies doden zichzelf boven deze lijn lmketrannies doden zichzelf onder deze lijn lmke-----------------------------------------------------------
zoenen met mannen
wat betekent "muurtrennies ownen epische stijl" heb je een beroerte?
God is goed.
ikke rechts
>>220740689tegen wie praatje gozer gaat alles wel goed?
De hele zaak over relatie en erotiekZodra iemand zelf gaat denken laat staan iets zegt voor je het weet gatverdammeEr is reden dat geweld daarom gerechtvaardigd is. Niemand kan zich maar een beetje laten eh
>geweld gerechtvaardigd Ik bedoel niets tegen de wetZo niet dan moet er iets aan gebeurenIk erken dat landen als Rusland of Iran criminele staten zijn.Evengoed dit punt hier bestaat geen gelijk in. Zij gebruiken het
>>220740726dat is een man
ikke als ik vd zou hebben
Of al die stromen immigranten die maar toegestaan worden.Het is evengoed een verontreiniging.Of dat anderen meer geld en aanzien en al die dingen meer.Of wat religie doetenz enz
paal even jullie piemel
jullie piemel
>>220740788gecontroleerd ,fritsmooi gesproken jongen
Jongens die van katten houden...
>>220740867vieze kanker pedo
>>220740867Vgh...
>>220740727zei iemand in de vorige draad ik neem aan jij want je voelt je aangesproken en reageert passief agressief als een ziedend wijf
>>220740914maar verder wel alles goed?
>>220740914haha ok schizo
>>220740954>>220740977muurtrennies aan het ownen epische stijl
met de dag worden jullie raarder
>>220740995ok succes ermee ouwe
>met de dag worden jullie raarder
jullie moeten echt stoppen met snoepen van de drugs
waar is de schat
ikke
VGH.... DEN VLAEMSCHEN KVSTK N O K K EDE HAAN
kikkerjannie heeft de servers vol met kikker gespamd nu loopt de wereldeconomie vast.
ik heb een banaan op mijn hoofd
>>220740867Ik houd van poesjes. Er zitten hier twee mooie Siamese katten achter het raam van een woning waar ik elke dag langsloop en ik moet altijd een beetje met ze spelen, zachtjes op het raam tikken en zo
>>220741320pepe ben jij dat?
plastiek zaksken in 't zee
boywife ikke
wanneer gaat de kaptsja weer normaal doen tho?
Ik ga mediteren voor wereldvrede. Ik zal mijzelf zuiveren, een simpel diëet volgen, en mij toeleggen op de geweldloosheid en nederigheid. De demonische aanval op deze wereld zal worden afgeslagen
doe niet zo vaderloos
>>220741617Er is reden dat het nu eerst meer een kwestie is van actie.
>>220741649helemaal nie
>>220741679Jawel. En niet mediteren maar de kant van contact met God zelf, bijv zoals Dee en Kelley deden. Maar er zijn ook andere gerelateerde methoden nog beter.Maargoed als jij daar niet aan wilt. Dat is een punt.Maar er is echt belangrijke reden dat echt ontwikkeling met een zakelijk en realistische, maar niet exploitatieve focus zoals exploitatief normaal is.
dronken worden met vrydz en lekkre venten van den totalen viets trekken
>>220741710Dee en Kelly?
Frits hou godverdomme op mijn larp te verpesten
>>220741721dat is iets om het over te hebben (langer verhaal)
https://youtu.be/xrdoD18nSaM?t=692
>>220741617Goed doel, slecht middel. Defaitisme is geen deugd
>>220741679Maar een bepaalde bereidheid, openheid moet er wel bij iemand kunnen zijn realistisch. >>220741726Ja, ik kan meer zeggen. Maar er is ook reden dat als er echt mensen zijn die iets willen doen.Dat dit tijd gaat kosten. Ook ik. De hele zaak ligt in de clinch met zichzelf, met anderen (...)Om daar echt realistisch mee bezig te zijn, het lijkt erop dat dit heel zeldzaam is. En verder dan nog, dat het echt ergens toe leidt.
het ergste wat ze kan zeggen is neehttps://www.youtube.com/watch?v=6Yd5ov8vgE4
ben door mijn rug gegaan en nu doet mijn rug kankerveel pijn, kan nauwelijks liggen
heb mijn been gebroken en nu doet mijn been kankerveel pijn, kan nauwelijks lopen
>>220741774maar wie zijn dan dee en kelley
Dichten is net als koken:Je pleurt maar wat in de panAls je koken kan
paal het plan waar frits wel eens over paalt
>Frits hou godverdomme op mijn larp te verpesten
>>220741806dee(z noten)
>>220741823wel eens gepaald reeds
>>220741806Door methoden te gebruiken zoals een zwarte spiegel en een kristallen bol en iemand die medium gaven had (Edward Kelley) legden ze contact met God.
besef je frits geeft geld uit aan deze dierentuin
>>220741852dankje, dit zijn dus precies de dingen om het wel eens over te hebben (langer verhaal)
Betaal my tikkie asb
Maar er zijn tegenwoordig geavanceerdere technieken dan een glazen bol of zwarte spiegel.Maar praak niet zomaar slecht over de zwarte spiegel en glazen bol.Dat zijn gewoon meer geavanceerde middelen om te mediteren.John Dee was ook wetenschap. Van hem zag ik het in het bijzonder.
Heb jij een kristallen bol Frits
>>220741858besef hij heeft meer geld dan jou lmke brokie blijf arm
>>220741903Nee. Ook geen zwarte spiegel. Ik heb er wel naar zitten kijken waar die te koop zijn.Maar het zijn ook dingen om met meerderen te doen. Dus om zo God te zoeken.Van John Dee en Edward Kelley zag ik dus dat het gaat om gewoon een meer realistische methode om God te zoeken.En ondertussen zijn er nog meer geavanceerde technieken bekend.
waarom zijn nederlandse chipssmaken zo vies
https://www.youtube.com/watch?v=kimf1nhQXaAhet zijn niet de hersenen die denken....
>>220741897oega boega
>>220741965waarom eet je kankertroep
Wiedersproch: Op St. Tibertius na de noen, worden alle velden groen ...Rond deze tijd in april is de lente echt in het land en begint de natuur in een sneltempo te veranderen. Na de middag (na de noen) van deze dag zou het gras en het gewas op de velden zichtbaar groener moeten worden door de stijgende temperatuur en de voorjaarsregen.Sint-Tiburtius (Tiburtius van Rome) is een heilige en martelaar wiens feestdag op 14 april wordt gevierd. Hij stierf in de 3e eeuw (traditioneel rond het jaar 229) in Rome. Tiburtius wordt vereerd samen met zijn broer Valerianus en Maximus. Ze worden gezien als martelaren die stierven voor hun christelijk geloof in Rome.Het verhaal van Tiburtius is nauw verbonden met de legende van de heilige Cecilia (feestdag 22 november). Volgens de overlevering was Tiburtius de broer van Valerianus, de echtgenoot van Cecilia. Cecilia bekeerde hen tot het christendom.
als ik door het verdriet heen ben, komt de depressieals ik door de depressie heen ben, komt de eenzaamheid
>>220741965Niet enkel chips, gewoon algemeen, men wil constant meer winst, dus gebruiken ze steeds goedkopere ingredienten. De MacDonalds CEO kan zijn eigen burger niet vreten, de Campbell CEO schreeuwde dat er niet eens echt vlees in zit maar lab-gekweekte Ersatz en dat hij het zelf nooit zou aanraken, dat hun product voor arme mensen bedoeld is. Net als in Orwells 1984.
>>220742088heeft niks te maken met late stage capitalism thodrollanders hebben gewoon geen smaak
grijpen jullie muggen ook zo uit de lucht
>>220742134>eet kankertroep>het is de schuld van de blankeslavernij is afgeschaft bro je kan gewoon poepgebakjes eten in een strooien hut in stinkfrika brobro niemand dwingt je om slop te konsoemen in zoglandia
>>220742088neem je pillen voordat je weer je huis aan gort slaat schizo
Mijn obsessie om mijn kont schoon te vegen tot het papier schoon uitkomt, heeft ertoe geleid dat het papier eruit komt, maar met bloed
>>220742199josti je eet slavenkotsvoer met gif om je onvruchtbaar te maken en je satanische meesters geven het zelf toe kankernikkerniet dat jij uberhaupt kans maakte verwijfde pedoHET SMAAKT NAAR KANKERTROEP OMDAT HET KANKERTROEP IS DOM MENSENVEEals je dat niet snapt liegt je eigen lichaam je ook voor dat je probeert te waarschuwen
Ja hallo de kaptja is helemaal naar de klote wat is dit nou weer zeg hele dag niet met mijn vrienden van de nederdraad kunnen kletsen
Alleen Christus kan mij nog ontroeren
Er was een meisje op de middelbare met een paard die dezelfde naam als mij hadWaarom ze een paard een marokkaans naam zou geven ik heb geen idee
>>220742301
>>220742388dacht dat het aan mij lag
>>220742494wanneer ga je terug
>>220742350ik eet het niet ik geloof ook niet in youtube hersenrot complottheorie slop dat er lab gekweekt vlees in zit zied harder domme kankersperg je bent geen volwaardig mens en zou minder rechten moeten hebben als je achterlijk genoeg bent om zoiets te geloven
>>220742562>ik eet het niethoe weet je dan dat het vies is homo>geen volwaardig mensjij bent geen volwaardige vrouw homoze moeten je in een kelder laten uithongeren tussen ratten PEDOTRANNIEMAAR JE HAAT JEZELF AL DUS IK HOEF ALLEEN MAAR TE WACHTEN TOT JE HET ZELF DOETFLIKKER
Toen ik nog een kleine jongen was ging ik bij mijn buurvrouw om oud brood bedelen om dat aan de eendjes te geven. Maar ik at dat oude brood stiekem zelf op
>>220742562>je bent geen volwaardig mensCompliment van iemand die denkt dat de mens een aap is oetz en zichzelf zo ziet>>220742639Ik belde wel eens bij mijn buurman aan voor snoep en die had altijd engelse drop klaar staan speciaal voor mij en soms gaf hij een rijksdaalderBetere tijden. Toen kon je gewoon nog homo's correctief in de sloot duwen uit sympathie voor hun aandoening.
>>220742549Ooit nog wel eens keer op een dag
>>220742637>>220742674ZIED HARDER TEGEN DE VERKEERDE PERSOON KWIJLENDE SCHIZOMONGOOL IK BEN DUIDELIJK NIET DIE TRENNIE. JE BENT ZO KANKERDOM HANG JEZELF OP!!!
>>220742699waarom reageer je dan zo defensief tjonge jonge
soms is het beste wat je kan doen helemaal niks
hij krijgt weer eens een bpd aanval
Psoriasisplekken op mijn lul, de struggle is echt
https://www.youtube.com/watch?v=quQ2U0wuk9U
Klaargekomen
>>220742676mag ik mee
goeimorge boobinies
>>220743206cremetje smeren
>>220744278Dat dat plaatje het zou zijn houdt geen stand op verschillende manieren.Niet lang en blijvend genoeg houdbaar er gaat een pil in. En gewoon helemaal hoe vrouwen zijn. Het hele punt op zichzelf met hen wat hen ook in het bijzonder niet bevalt.En hoe en waarom geenfapseks bestaat.Verder zoiets zeggen mag geen smet zijn. Niet in toon niet in helemaal niets wat vaak te horen is. Verder ik wil niet verstoord worden. Niets tegen de wet bedoeld maar in feite geen smet moet ook verdedigd worden met zoveel zwaar geweld als nodig.
ik moet heel nodig schijten
>>220744413waarheidsnvke
>>220744278Hoe waar of wat zou sexy sexy land echt moeten zijnWant dit houdt geen stand.Gaan hoeren met een stel soortgelijken ook niet. En, dus bedoeld als opmerking, niet iets tegen de wet. Het zeggen er moet zwaar geweld voor meegebracht worden. Want smetten kan niet
>>220744433het is iets om over te praten
>>220744424Zou een hele doorbraak zijn voor deze wereld. Geschiktheid van andere geslacht voor voortplanting. En met het verder houden van enige afstand.Ook gezien hoe huwelijken vaak gaan. Hm jaZo'n figuur van het andere geslacht. Is in feite een hele instelling. Een heel instituut ook de band en niet geschikt hoe daar nu over het algemeen mee omgegaan wordt.
papa is door zijn rug gegaan in de tuin
>>220744524lag zeker weer hoeren te neuken in de tuin
goeiemorgen boobino's
>>220744613Goeiemorgen!
goej morgewdn is er nu meer mis met 4kan prutsers
moet wel 10 keer proberen eer mijn paal er op staat
>>220744849actief kwaliteitsbeleidalleen kwaliteitspalers komen erdoorheen
geen aandacht besteden aan rechtsextremisten
>zie artikel over anti azc betogers op feesboek>zie reactie die fel tegen die trotse Hollanders is en wilt dat Nederland nog meer asielzoekers binnenhaalt>klik op profielelke keer maar weer, waarom zijn ze zo?
>>220744985reptielenbloed
babes , waarom like draait 4chan nog op like PHP, eg ni ok dees
Jullie zemmels wonen geeneens in een woonwagen
Kanker 4kan doet al dagen moeilijk
>>220744969Het is altijd zo'n slechte kwaliteit.Maar inhoudelijk waar wat zij zeggen naar verwijst. Het ziet er niet naar uit dat wat jij zegt is wat het zou moeten zijn.
>>220745221't is nie normaal pfff
omg dat zei ik ook, eg ni ok...
gm
Autistische pro ana meisjes versieren in het centrum
Nederigheid > Larp aura
>>220745342plaatje zou de reden zijn van de lag de laatste tijd
ik begrijp dat spammers een probleem zijn, maar de lag is wel erg laatste tijd
>>220745192Ziel
Kampers hebben geen cultuur complete onzin
>>220746044bro ik woon in een autohuis respecteer mijn cultuur
>>220745828>>220745950Is het je al opgevallen dat we sindsdien geen kikkerdraden hebben..?Doet men zowaar pontificeren
https://showbird.com/nl/acts/19617-ballonnen-clowntjeik ga haar inhuren voor een uurtje vermaak gewoon voor mezelfkijken wat voor truukjes ze allemaal kan voor een extra fooi
je kan jezelf dus in een spiderman pak hijsen en 200 euro rekenen voor een uurtje kleurplaten kleuren
Ik ben ook ondernemerIk laat me in mijn poepert nemen mits je 2 meter bent en hygiënisch voor 50 euro per uuren ik geef psycho-analyses voor 20 euro per uur
ik wil graag een echte neger inhuren voor mijn kinderpartijtje
Mijn naam is Ray Ruiter, beter bekend als Meester Ray, en ik kom uit het zonnige Curaçao. Muziek zit in mijn bloed, want ik groeide op in een muzikale familie. Mijn passie voor muziek werd aangewakkerd door mijn opa, een groot muzikant die zowel op Curaçao als in Nederland zijn stempel heeft gedrukt. Met mijn energieke act breng ik diezelfde liefde voor muziek tot leven, met swingende uptempo liedjes en sportieve spelletjes voor kinderen, waarmee ik jong en oud in beweging krijg!Maak je klaar voor een spetterende en vrolijke show met Meester Ray! Deze unieke kinder act staat garant voor een energiek feestje vol swingende, uptempo muziek waar zowel jong als oud van kan genieten. Meester Ray weet kinderen mee te slepen in een wereld van plezier en ritme, waarbij niemand stil kan blijven staan! Maar dat is nog niet alles – naast muziek organiseert Meester Ray ook sportieve spelletjes waarin kinderen actief kunnen meedoen en hun energie kwijt kunnen. Of je nu wilt dansen of spelen, Meester Ray zorgt voor een onvergetelijke ervaring vol vrolijkheid en beweging!
Deze vind ik ook best aardig.Gewoon een Oeteker pizza en dan wat schijfjes champignon, mozzarella enz erbij.En dan om en om van het vuur af en erop 3 min in een roestvrijstalen pan. Laagste stand.Tot de bodem goudbruin is.
tatta's wezen alstijd voor een erotische dansles voor mijn dochtershttps://showbird.com/nl/acts/21934-buikdans-kinderfeestje
>>220746763Tattas zijn doodziek, mijn tatta schoonvader organiseerde een gangbang met al zijn vrienden toen mijn vriendin 15 werd.
https://www.youtube.com/watch?v=OnytOx64reQ
pssst wat zijn jullie allemaal aan het palen?
kacken op 't watercloset
>>220746963 tezamen palen wij allen allemaal palen
1660
>>220746917Hoort bij onze cultuur en opvoeding ik trek bij jou thuis toch ook niet de apengoden van de muur af en ik vertel jou toch ook niet hoe je jouw apenkinderen moet opvoeden (want dat doe je toch niet)
>>220747045boeit niemand
>>220747045Lmke @prosman kijk deze kk zemmel hij kon de meth niet aan
>>220746990Schoenen uit en palen maar!
het is al 12 PM
Prosmancular INSTITUTIONALIZED after suspected BEING TOO BASED
>Annette (61) en Lydia (56) willen taboe op vreemdgaan doorbreken: ’Ik was niks van plan en toch gebeurde het’Tatta moeders be like
>>220747106> PM
>>220747144Doodziek
>>220747144"Ik was het niet van plan dus ik bedoelde het niet dus je kan niet boos op me zijn""Ik was het niet van plan dus ik bedoelde het niet dus ik wilde niet dus ik was verkracht dus je moet begrip tonen"Vrouwoid logica
>>220747126
123456
>>220747148Post Meridiem = Latijn
>>220747463
www.youtube.com/watch?v=YwHrx0r0t2s&list=PLqTmwGrlztBNbdlxfclu5QV_8LXnoyelK&index=13
>>220747468Hoeveel hamburgers per vierkante arend is dat?
>>220747468PM staat voor ProsMan, dat weet iedereen
>>220747497buddy holly? me mum died in the holly
>>220746943ok maar dit is de nederdraad
>>220747497o gondolijnke, mijn gondoolkewaarom zijt ge zo'n mongoolke?
>>220747201ik centrum midden
Jonges... Wisten jullie dit??
>>220747468bloed meridian?dat is gewoon een normale dag in brabant volgens mij mvg hollander
>>220747849vuile slet
>>220747849>marloes woont in een schuur en feitelijk ben JIJ een idioot
>>220747849sjongejongejonge marloes wat een pauper ben je ook
>>220747849Ik had het moeten weten.
even op de koffie bij het uwv om vast te stellen dat autisme nog steeds ongeneesbaar is
>>220747571koek>>220747671geen idee
>>220748004lmke, ik voel deze, heb wel minder gezeik met ze nu ik werk
babe zou je nog van me houden als ik belstaff en ellesse draag
>>220747849>ze woont in een schuur
>>220747849He Marloes ik wil met je onder de douche
ik draag mediterraanse merken om nederlandse jongens aan te trekken ikke
>>22074859877IQ moet weekend offender dragen en hooligantokkiemaxxen
>>220748598ga mektouw
loverboy stoppels, lacoste sokken veel te hoog, buddha to buddha armbandje om, gouden gourmet ketting om, lonsdale polo aan, everlast pet op, nike airmaxen aan in huis, carhartt jas aan van de hele dag handarbeid, 200 euro orient horloge om, levi's broek vol met verfvlekkenja het is tijd om mijn dochter niet meer te mogen zien
>>220747144ben vrouwen zo kotsbeu
>>220747144Heetvrouwke...
ed hardy shirt gekocht ikke
Stresssysteem is best toffe muziek
https://youtu.be/YfDOaIhB9dQ
Ik ga mijn balzak in een pot honing dopen en dan met mijn benen gespreid op de parkeerplaats van een McDonalds liggen en dan wachten tot ik zestienduizend wespensteken in mn noten heb.
ik zweer ze scannen nu je plaatje met ai duurt 20 minuten voor dat het er eindelijk staat
nou nou zijn we er weer jongens? alles helemaal goed nu? sjonge jonge jonge
Wie van jullie?
>>220749648hihihihihihiihihihihi~
>>220749578vrij vanille
>>220749562Ik hoop dat hij tot inzicht komt.
>>220749578het is toch nog veel te vroeg voor wespen, je wacht beter tot de zomer>>220749584niet normaal hé, welke pajeet hebben ze hier op losgelaten
Autisten be like: ik heb een prikkelverwerking stoornis, mijn hersenen werken gewoon andersOok autisten: NEEEEEE het zit NIET tussen mijn oren (ondanks dat ik net zei dat mijn hersenen anders werken en mijn hersenen letterlijk tussen mijn oren zitten)
>>220749648hahahahaha
kakapipi
Vieze gehandicapte stinkjodin met je uitgerekte ribbel kut met rosbief schaamlippen
>>220748118je voelt niks tho
ik mag een autismecoach uitkiezen van het uwvheel aardig
Zoemers weten niks van avontuur en mannelijkheid
>>220750191Lekker inbreken bij de buurman en zijn wietplantage leegroven want wat gaat hij doen de politie bellen?
wow de website is gebroken goed bezig
Jullie zemmels roken geeneens crack
>>220749648pipi kaka
maar neen samson het is ketamine
>>220750272welk website?
>>220750405vind je jezelf grappig ofzo
mijn pipi is ongeduldig maar er valt even niks te neuken sorry maat
er stond een rus voor mijn deur te vloggen waar gaat het heen
>>220750776helemaal naar de mallemoeren
pfff
>>220751418poeh poehnou nouzo zohe he
>>220750389mohhhhh gertje dus daarom zo efkes dat ik heel goed kan genieten van die rustige elektronische muziekskes zo efkes zé, maar allez ik kan nu effectief nie nen stijve krijgen meer gertje!
ikke sexy in mijn weekend offender polo UwU
>jullieZemmels bang voor samonella>ikEet mijn kip medium rare
Je zou maar bang zijn voor een bacterie lmke hef meer kk battaan
>>220751755battoids zijn e. coli fanaten
droge zizi vibes
>>220751777Ja oké maar dat is omdat het strontvreters zijn hun geilheid wint het van hun angst
>>220751828wat ga je er aan doen
Mijn dochter staat op een banga lijst
>>220751851niks want je bent lelijk
Luid porno op vibes
Je hebt medelijden met de dwaas omdat je geen dwaas wilt slaan!Je weet, medelijden zit tussen spijt en genade. Zie je, als je medelijden met hem hebt, weet je, hoef je hem niet te slaan. Dus daarom zeg ik dwazen, je moet ze nog een kans gevenomdat ze het niet beter weten. Daarom heb ik medelijden met hen!
>>220751886ben ik niethuil meer
>>220751916echt wel en je zizi is droog
>>220751951>echt welnee>je zizi is droogja
geen enkele van mijn palen worden aan mijn ip gekoppeld
>>220751962Als je knap was was je zizi nie droog he
>>220751986non secquitur
>>220751976cope
>>220751976Boeit ook echt niet want je kan gewoon ontkennen dat je deze palen gemaakt hebt.
>>220752034het is maar een observatie, ik zit er niet mee
2 dagen gewoon 0 zucht, nuchter gewoon prima. Heb ik in jaren niet zo ervaren, wat denkte nou gvd dealah gevonden die 1.5 gram sos voor 40 verkoopt. Teringjantje zal ik binnenkort maar toch weer moeten crackien
>>220752188ocharme, 2 dagen al een normaal leven zoals de rest van ons?
prostard weest als ik ben 2 dagen nuchter geweest wauw best goed van mezelf hoor ben duidelijk niet drugsverslaafd
>>220752225>>220752265en dit maakt je boos want... ehh.... ???
>>220752288medelevende frustratie dat je dit jezelf aandoet terwijl het ook anders kan, maar dan zeg je "ik heb er controle over" of "ik gebruik het medicinaal"
Nieuwflikker hier, is deze site altijd zo kk traag?
>>220752310en dit maakt je boos, want....
>>220752328nee de site is kaputhet werd eens tijd...
>>220752288ik lach je uit projecteerbeer
>>220752366ik lach jou ook uit dus dan maken de wereld een stukje mooier voor elkaar
>>220752362Net als vorig jaar?
>>220752399je bent nieuwflikker dus daar weet jij niks van
prosman be like heb controle over de drugs hoor niet andersom
>>220752411Het was groots internet nieuws vorig jaar, ik zag het langskomen op 9gag, sinds die tijd loer ik hier. Vandaag is mijn eerste paal dag :)
>>220752429en dit maakt je boos, want....
>>220752446ik geloof je op je bruine ogen
ik (man) verdien een nederlands vdje met blauwe ogen
>>220752599>>>/lgbt/
>>220752623bepaal jij nie
>>220752666klopt het is reeds zo bepaald door de eigenaars van deze website, ik heb het ook niet bedacht
Doen we vanavond?
https://youtu.be/q8i6p3NlItA
>>220752695De Heere God verheerlijken en berouw tonen over mijn zonden want ik ben Zijn gratie niet waardig
>>220752688achgossie toch, zit het je zo hoog?
>>220752695Kanker lelijke voeten, ik kan hier niet op koemen
>>220752746nee ik vind het wel prima eigenlijk dat de moderators dat zo bedacht hebben dat flikkers hun quarantaine board hebben
>>220752695taartmeisje is er weer
>>220752792het zit je hoog
https://youtu.be/H3vF_JZ6A2Q
Noem mij hypocriet, maar individualisme vind ik best ineenkrimp.
>>220752871ik heb hem hoog in eer, degene die dat heeft bedacht, maar dat is iets anders, en wat je beoogt is onwaar.
Noem mij hypocriet maar ik verdien een nederlands vdje met roze tepels
Fascisme is de wereld haten omdat niemand je mag, niemand gunt je wat.Communisme is de wereld haten omdat jij niemand mag, je gunt niemand wat.
>>220753119>waaaah ik ben slachtoffer!
egleuk deez
Als zoon ben je verantwoordelijk voor de dood van je vader.
>>220753189je ziet wel makkelijk al je zaadvlekken erop
>>220753246rustig jordaan pieterzoon
>>220753261komt goed babe
>>220753168Ik ben een slachtoffer van andermans succes. Als andere mensen net zo'n loser waren als ikke, dan was het beter geweest ja. Verantwoordelijkheid nemen voor mijn eigen falen? Mij niet gezien, het is de schuld van de rijken en de roverheid dat ik arm ben!
>>220753261rustig jordaan pieterzoon
>>220753261komt goed babe want ik draag ook ed hardy dus zie je niet :)
>>220753246soofokles a.u.b.
>>220753278Ik doe er zelfs nog een lijntje Freud bij en zeg dat je je innerlijke Oedipus moet omarmen als je vader komt te overlijden.Durf je eigen ogen uit te steken.
Ray Ban bril op, Gauloise aan, Italiaanse leren schoenen aan, gourmet schakelketting zichtbaar, Massimo Tutti broekje aan, Calvin Klein onderbroekje aan, Weekend Offender smiley sokken aan, Ellesse Polo aan, Lonsdale jasje open, Ed Hardy petje op, Lyle And Scott tasje om
Na de gaysex Gauloises roken en existentiële discussies voeren
>>220753246hoop het oprecht die bolle kut pedo
>>220753430VGH...Wittgensteinen en Heidegger zeggen eigenlijk hetlzelfde babe...
>>220753246Hoop het idd kk dikke vieze flikkerhomo
Kk cloudflare onderhoud kk
>>220753458>Wittgensteinen en Heidegger zeggen eigenlijk hetlzelfde babe...Niets?
tattas be likehttps://www.nu.nl/opmerkelijk/6392686/geldautomaat-rotterdam-strooit-met-munten-maar-voorbijgangers-laten-ze-liggen.html
>>220753508Arme Deleuze, DNUG door Wittgenstein
Een gevoel om je vingers bij af te likken: als je door het papiertje scheurt waarmee je je reet mee bent aan het afvegen.
2 dagen geen zucht is niet hetzelfde als hoe lang ik nuchter ben domme kk zemmels, dus mijn punt staat. Ik heb de controle over flakka, meth, crack, heroine. En jij zou dat nooit kunnen HAHA
>>220753367kenda almal ni..
ik bak nieuwe
>>220753593lekker wijf editie a.u.b.
nike korte broek van 1.50 van de kringloop aan
breng von dutch, ed hardy, true religion, etc terug
Al 2 weken nie gedronke
>>220753676ik al langer, maar in praha ga ik aan de pruimenvodka ikke
ik wil nieuwe bakken maar het lukt niet
>>220753776lekker voor je
>>220753806>>220753806>>220753806
>>220753614gebasseerd