zaai edietsvorige: >>220952158
God is goed.
jannie bedankt
H-hallo is daar iemand
>>220979891ja hoor schatje
dus als je dit op je been spuit fikt het je beenhaar weg?
>>220980041ja doet ook beetje pijn
Ik ga gwn lekker stickies roken ipv hard drugs voorlopig. Inshallah wordt mijn gematigd gebruik plan geaccepteert op 2x per week jonko
conciërge maandstonden?
diarreestonden
Video essays kijken met een drankje erbij de leef
>>220980564wat heeft dat kankerwijf er mee te maken
paal vlaamsche kercken >>220958906
>>220980321de transgender ongesteldheid, sorry babes kon het niet laten
https://youtu.be/5zwLuFy-TrY
Hoe verhouden jullie lichaam, geest, en ziel tot elkaar? Is er balans, of misschien wel niet?
>>220981023Ik ben één meter vijfenzeventig
Mijn vriendje is vreemdgegaan onze zoon heeft mij namelijk aids gegeven
ik mis herman brood
>>220981498hij heeft jou ook gemist
>>220981535als er een hemel is dan wil ik hem wel spreken
tiet veur n zuupke
ik knijp je zus altijd in der tiet bij het langskomen en bij het weggaan, en als ze vraagt waarom zeg ik, dr is een tiet van komme en dr is n tiet van gaan
mjam mjam linzenzuup met zambal
soep eton, om half 11?
Prosman hoe gaat het nu echt met je?
zuupmakksen op dit uur
>>220982067goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
>>220982117omdat ik de controle over mijn leven ben verloren
ik ben de controle over mijn leven verlorentijd voor n zuupke
>>220982185https://youtu.be/uNu6xqpF-_Q
goei zuupke wel op dit uur
>>220981498Mijn moeder was ooit een groupie van hem
>>220982403wat de neuk, echt?
>>220982419Me moeder was de dorpsfiets van heel Drenthe
>>220982338de grooote adriaantje prophetiealiquor is engels voor lekker voor lekker aan likken de fles. Lekker aan de fles zuipen lach lach
lekker likken lach lach
>https://youtu.be/soQl-7EHguw?si=fegLVQwlMridd_7TWie wist dat men in de regio een natieve kat heeftEn dat er hop zit in bier en dat er daarom reden is dat jenever beter is als tot 5% per vaas glas verdund met water. Of met groente fruitsap
niet lif laf lof maar lik, lach, lach
>>220982518waar de kanker heb je het over mafketel
>>220982565Kijk Napoleon. Ook toen stond Engelandje voor Holland klaar om Hollandje te helpen.Waarom zou Hollandje, ookal dorpig/ wijkig nou niet klaarstaan voor Engeland. Waarom doet deze regio zijn best niet nu ik het licht geopend heb over Ruslandkankerleiers
oh het is schizo uurtje
de fritserse poort naar het oosten
zelfs je bilnaad kijkt scheel
was ik maar jannie
https://youtu.be/ERTgX6nab00?si=iYZsEeliHxxGffYjIk moet gewoon maar den groooten leider van Iran worden.Geen zorgen eerst ga ik niet in het openbaar. Misschien wel nooit (...)langer verhaal
het is gewoon realistisch om te verwachten dat den adriaan van leiden op de een of andere manier wel de koning van perzie moet zijndat is gewoon zo ok?
Ik moet in de ochtend meestal drie keer plassen voor ik klaar ben voor de dagNa het ontwakenNa het ontbijtNa het douchen en aankleden
wat als je per ongeluk een gigascheet laat in de kerk...
de vallei der onthoofde mannen in noordwest canada
de vallei der fritkotten in vlaanderen
Waarom zegt Paulus dat je niet over je bio-vader moet praten?Mijn bio-vader...Wie is hier van het geloof leg mij uit waarom?Ok, ik begrijp. Niet teveel goed
>>220983224Wil je niet lekker bijfritzje in /pol/ hé?'Tis weeg dotch courage tier vandaagVoor het zelfde geld zit ik strax in /uhg/ en /chug/ in /pol/ beetje trouwerij Rusland en Holland te doen. He He maar Engeland, let op Engeland. Engeland heeft de hele wereld, zover ik zie ALTIJD geholpen ! Pas op hoorJa en wat lult men nu in de hele wereld?
trusten
>>220983551nee jij
>>220983551maf ze
Een van mijn voorouders had rood haar. Mijn pa zijn snor is ros maar bij mij is het slechts in zonlicht te herleiden in de baard.
mama heeft de ruftsok gevonden
Het is nu het moment waarop ik denk ok slapen
mama heeft de launchpad gebruikt bij mh17 sok gevonden
hee wat doet deze sok hier
narcisme is net als moedervlekken een beetje kan iemand best sieren maar als het begint te woekeren ben je terminaal ziek
veudeu>LET ! >Vrouw gepaald ! ! ! ): https://youtu.be/qw0X1f6-iqM?si=Hp3BNH3fmn5ijieS&t=56Let daar op
mama heeft de WMD sok gevonden maar er zat eigenlijk olie in
Lever de Russische draad over aan mij in /int/
Geef ze aan mijnAan: frizieWaarom zag je een tijd lang niet dit soort afbeeldingen?Omdat ik nouOmdat ik venster7 => venster10Dat is kortgezegd de reden
Als iemand mij zoekt, ik zit in mijn Lancia Siblio een pijp te roken.
frizie is zijn eigen map nog kwijtvan hondekanker 7 naar pisscheit 10 te gaanja, dat is zo...
Sinds mijn spiritueel ontwaken heb ik stiekem last van main character syndrome of eigenlijk de overtuiging dat iedereen om me heen een makkelijk manipuleerbare npc isAls je de ego dood nooit hebt ervaren ben je niet echt zelfbewust en heb je geen vrije wil
>>220985221stillis
>>220985221t. Nihilist die nog niet zijn ware ego/wil heeft unlocked
>>220981023Slechte balans
AAAAHHH!!!! hhhh...hnnnh..hhnnnnAAAAAAAAAHHHHHAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!
>>220987047Caps lock uit meid
>>220987082excuses
>>220987449Apart hoe dat werkt norwooden. De grens is zo duidelijk zichtbaar>Aan de onderkant zeggen de haartjesJaaaa wij hebben er zin in..!>Aan de bovenkan zeggen de haartjesJa dikke lul. Ik kap ermee. Zoek het maar een eind uit.Het is echt zwart/wit. Een haar wil graag groeien of niet.
https://youtu.be/KSjuwjHWpXY?si=O8bgTo8nxbjtR8hh
Tijd voor hele dag neuken
>>>/gif/30567631
>>220989300Leuke draad Frits
>>>/gif/30567474
>>220989354Leuk
Ja leuk hé :3En 'tis maar net zohttps://i.4cdn.org/gif/1777089716621194.webmook nog
Der 14 jahrigen kampf >Bendetje
benderinoke
Nijmegenaren kies aub 1 de g is zacht of hard niet willekeurig
>>220979668are blondes really inbred and peasant mfs looking in europe?
>>220990273Yes every blonde person in Europe looks like actors playing nerdy farmer girls in a 90's kids show
Breda is een bufferzone Vlaanderen beschermt tegen Hollandisme
>>220990382dit
chujemorgen
>>220990782en dagske zieden gepland vandaag?
>>220990801ja, waarom nie, zolang ik nog genoeg zied voor morgen heb
Titcoin
>>220990846goe bezig
Wakker geworden met een kloppende stijve piemel
Ik mis rotten.com
>>220991298lemonparty.org is er nog
meatspin
ik verdien een hersenloze nympho vd
goatse.cx
>>220991752XD
https://youtu.be/8fpiGl1a0CY
trouwen met ruslandje
hey belgen zijn er leuk
wat voor slop consumeren jullie
>>220992122niks eigenlijk, zit beetje voor me uit te staren vandaag
>>220992122https://www.youtube.com/watch?v=6sL7ArCWJbc
>>220992182wat de neuk is deze
>>220992228een link naar een youtubevideo van het kanaal harmony over de ziekelijke moderne geest vanuit christelijk perspectiefdat zie je toch?
>>220992281gaat over suicide
>>220992285nee
god bestaat niet
>>220992327dan heb je niet geluisterd
>>220992359zit het nu te kijken makker
>>220992340kan je niet weten
tyfushoeren
jezus is niet opgestaan uit de dood
>>220992399waarschijnlijk wel
>>220992386jij kunt ook niet weten dat god bestaat, daarom is het zo grappig om te zeggen, je kunt je alleen verstoppen achter spinoza bij dit argument met muh buiten de zintuigen
mijn god uit de duizenden goden bestaat, ik kan het niet bewijzen maar het is gewoon zo
>>220992437>jij kunt ook niet weten dat god bestaaten? dat hoeft ook ik ook helemaal niet te weten.snap je wat het woord "geloven" betekent?>daarom is het zo grappig om te zeggen,wat is de grap>je kunt je alleen verstoppen achter spinoza bij dit argument met muh buiten de zintuigenstroman, ik verstop me achter niks en ken die nieprobeer minder boos te zijn ok?
>>220992457>duizenden godener is maar 1 god tho
>>220992399welles, demoniac
>>220992457
>>220992482>dat hoeft ook ik ook helemaal niet te weten.trouwens, "weten" is een breed begripje kan iets in je hart weten en ervaren zonder dat je het met je verstand kan uitdrukken de XD ZO RANDOM R/ATHEISM trannoid doet wel graag alsof weten enkel over empiricisme gaat, maar kan tegelijk niet empririsch aantonen dat hij "weet" dat hij een vrouw is, sterker nog, empiricisme bewijst het tegendeelhet is dus weer een sterk staaltje hypocrisie van de eeuwige pseud
weten is een heel breed begrip
ik weet dat jezus god is
Ik besta.t prosmanGOD
Kga loesoe met die djinssFuck g*d niffo, die zwimpZijn oordeel? Ik ontvluchtIn jahanam naar een bordeel op de tucht
Kristenen be like ik ga op het aanbod in dat mij nu niks geeft. En na de dood alles. Jij krijgt nu beetjes als satanist. En wat erna. Ik ben dus eigenlijk de ultieme lange termijn strategist want jij slurpt je marshmallow op. Jij kk junkie 1 marshmallow kind ik wacht tot de dood en krijg er lekker 2 gnene
wetenschap is een mystieke traditie die terug gaat naar de franse revolutie en zich bezighoudt met vragen als: hoe kan iets uit niets komen, hoe kunnen organismen uit materie ontstaan, hoe kan de geest uit organismen ontstaan, en hoe bestaan er immateriële zaken in het algemeen in een puur fysische kosmos?interessante vragen waar desondanks nog een verklaring aan ontbreekt en dus zegt men liever "wij hebben hypotheses en interpretaties die nog aan studie onderhevig zijn" in plaats van "ik weet het niet", en zo draagt men deze ideeën aan als algemeen aanvaard feit, al staat dat haaks op de wetenschappelijke methode, maar daar hebben we het liever niet over, vertrouw liever gewoon blind de wetenschap ok? nee niet kijken naar wie de onderzoeken subsidieert en welke lobby's er in omgaan.gewoon geen vragen stellen en blind geloven ja?dat is de mystieke traditie van den totalen wetenschap waarin met niets weet en niets vraagt maar desondanks geloooft. in wat? daar zijn de wetenschappers nog niet over uit, maar tot die tijd bepalen megacorporaties, politici en journalisten dat wel voor je, aka de "experts", de priesterklasse van de wetenschap.gewoon die prik halen, je weet ook niet wat er in een frikandel zit, en mannen kunnen babies krijgen, en als je meer belasting betaalt gaat het klimaat ons niet uitroeien. dat is de wetenschap!
Het leven is een zwart wit hokjes denk schaakbord. Daarom kan ik met deductie in de hokjes onderverdelen dat iemand of wel een 1 marshmallow kindje was. Of wachtend op 2. De 2 wachtende marshmallow kindjes wat hebben die gemeen? ZE LIKKEN GRAAG KONT. Einde betoog
>>220992996Yo maar in deze fysieke wereld is alles van immateriele betekenis dus elk bedacht construct? Zoals gender. Blij dat je het met me eens bent gehehehe
Ik zit agressief te kakken
>>220992996Jouw leven zou echt zoveel beter zijn als je in ziet wanneer de djinns je gaan belonen door af en toe te schijten op de collectieve begrippen door voor de fatoe even duivels advocaat te spelen en zowel bij je normen te blijven in besef (een man kan geen vrouw zijn) maar als je nou af en toe die principes bij een net hoog genoeg bod verkoopt om ff lekker olie op het vuur te gooien en bijvoorbeeld te argumenteren waarom mannen wel vrouwen kunnen zijn. Puur het tegenovergestelde doen van je principe instinct. Vriend jij zou zoveel rwina veroorzaken
>wetenschap is eigenlijk ook een mystieke stromingOy vey.. rabbijn... zet het af....
Onironisch de vax genomen omdat ik lekker Satans teken wilde
Als je me zoekt, ik ben hier, laat me met rust
>>220993120als je in de hel bent kom ik in je mond kakken
De grootste incel zwartpil is beseffen dat je niet logisch of volwassen genoeg naar jezelf kijkt en de juiste concusies maakt waarom je niet neukt. Het leuke is dat incels zo zo gezwartpilt zijn. Maar zouden ze de zwarte pil beseffen dat ze niet neuken door hun eigen zijn. Geen externe factoren die hun belemmeren. Dan waren het geen incels meer....
diarreeruft in de kerk
>>220993170Niffo dat is leuk en aardig maar jij wil toch naar de hemel. Als jij in de hel bent is dat alleen omdat je dan in je oordeel afgekeurt bent. Dan ga ik bij deze in jouw bekkie kakken om 1:1 je toe te wensen wat je nu bij mij doet als oh zo goede crhisten. Denk naaaa ouwe. Wie gaat het beter hebben in de hel en de rangorde. De afgekeurde nepgristen die haat zaaide waaronder dit en in schijnheiligheid leeft. Of degeen die het script volgde en met besef de haat plantjes zaaide om een groter doel in jahanams naam. Ik ga in jouw bek kakken en je kan er nix meer aan doen zwimpie. NEE JIJ HAHAHAH
Kristenen be like in gods oordeelWaaaaaat maar hij was een vijand in mijn open dan mag ik me toch als wen menselijk gedrocbt gedragen? Oh is dat nirt christelijk? Oei.... waar staat dat dan. Had je niet ff een boekje kunnen schrijven die dat uitlegt ofzo.
dat is een hoop woordenjammer dat ik ze niet ga lezen
Gnosisbelg be like jij verdomde satanist ik ga slechte dingen bij jou doen en dat maakt mij een goed mens zo denkt elke Kristen. Hoe durf je kritisch te twijfelen over ons geloof
Dat je nix leest is een teken dat lezen je inspanning kost. Midwit
prosman woordenkots never nooit niet lezen
>>220993331Dan lees je ze dus. Thanks ouwe
Never nooit, niet lezen. Dus ofwel. Altijd lezen.Ok
besef je elke dag verse prosman woordenkots die letterlihk niemand leest
Het verschil is dat ik in begrippen praat waar ik de betekenis van ken, dat is icky voor de midwit. Waaruit half de tijd zijn argumenten bestaan uit termen die hij maar een kwart de volledigheid van begrijpt in essentie. Wie wil een debat voeren over het wel of niet bestaan van synchroniciteit en of het daadwerkelijk een universum's teken is van belangrijkheid in een moment of alleen in perceptie. Zucht tuurlijk niet, we zouden maar praten over dingen waar we zelf over na moeten denken ipv dingen copy pasten die joden zeiden
Alwin Boerhof be like ik ben god ik spreek voor iederen
https://www.youtube.com/watch?v=-mNcny8BxIAStil staan bij de poetische kracht van nikkerrijmpjes
1650
ik verbouw der als Gidi Markuszower
ik verdien een limburgse vd
>>220994166ik hoode dat hun kutjes binnenstebuiten zitten
prosman be like lekkere kinderen
>>220994179pohhh daar efkens zangerig in glijden zoals een zachte g
ghislaine gratieoekie keert de tijdejetten dnugwat nog meer?
@prosmannodig hebben of hou het?https://www.youtube.com/watch?v=mES9SxEthAY
tijd voor wat p met k als je snapt wat ik bedoel hahaaa prrfft
>>220994237eerlijk shotgun is wel voor zelfverdediging een geit want veel momenten waar je een gannoe nodig zal hebben is van dichtbij/middenaf. Het mooie aan een shotgun shell met spreiding is dat je amper hoeft te richten en blaast zo een been of arm eraf. Eerlijk dan zijn zelfs die double barrels al 2x zoveel als je nodig hebt. Het gaat er namelijk om dat als iemand een wapen op je trekt je vanuit 1 schot al de ander de neuk uitblaast en als je daar amper voor hoeft te richten. Nog beter
>>220994258piemel met kaas? Vieze zwemmel
>>220994276>veel momenten waar je een gannoe nodig zal hebbenpraat me er nie van
>hij heeft geen bazoeka lol
>>220994311laat je niet verrassen nigga
>>220994276die aea harpooon kan je ook slugs mee afschieten, ik weet niet goed hoeveel kracht precies want schattingen lopen uit een van 300 naar 2000 joule afhankelijk van looplengte en munitie maar het lijkt dus een beest die menigeen vuurwapen kan overtreffen met de juiste configuratieen ja vrij verkrijgbaar in ollantmaar probleem is elke loop is enkelschot dus je moet steeds opnieuw ladenhttps://www.youtube.com/watch?v=yuh6icpuF7g
bloedbotertjegeil god help me
>>220994496Dat is met zo'n ding geen probleem als die kracht daadwerkelijk meermaal boven een normaal luchtdtrukpistool nodig hebt, slugs zou ik dan niet doen want ja die komen harder aan maar shells raak je 100/100 keer als je daadwerkelijk het nodig hebt
>>220994518100 euro voor een ritje
>>220994537geld stop ik liever in mijn reet dan dat ik een hoer financieel onderhoud
voor zelfverdediging zou ik voor de harpoon boven een Vesta pistool gaan, eerlijk
>>220992122https://www.youtube.com/watch?v=8HaR-P_rbzU
hij heeft geen anti-neger luchtafweersysteem>shiggy
>>220994566zeer gebaseerd oetz
>>220994496>want schattingen lopen uit een van 300 naar 2000 joule afhankelijk van looplengte en munitiewat moet ik me er bij voorstellen?
>>220994766gewoon rekensommen roepen, raken ze gedesoriënteerd en kan je ze aan de ketting leggen, heb je gratis werkkracht, nou ja, af en toe zwepen verder heb je er geen omkijken naar
>>220994813.22lr tussen de 100-300 jouleak47 zo rond de 2000 jouleligt een beetje aan het exacte patroon
>>220994852mercikes x
>>220995167geen problemoin belgie zijn nog relatief veel lefacheux revolvers in omloop, staan bij jullie op de lijst van antieke wapens, vrij verkrijgbaar in schietklare toestandbij ons elk toestel van voor 1870maarja munitie dan weer niet dus leuk papiergewicht
Belgie produceerde veel wapens: herstal, nagant, bayard, francotte
>>220995391nosin nagant?komt dat uit d'n belgique?
>>220995622kdenk het niet
Tot 1919 was vuurwapenbezit gewoon vrij in NL, mocht er alleen niet overal openlijk mee lopen (was voorbehouden aan de schutterij)in België kon je tot 2006 heel makkelijk een vergunning aanvragen. Ik denk dat er nog veel vergeten pistolen in Vlaamse sokkenlades liggen.
Geef mij oestrogeen torpedo tietjes weetewel
>>220995247goed om weten, zeer esthetische revolver
>>220995622mosin*De Mosin-Nagant is een sovjet hybride tussen een ontwerp van Russisch generaal Mosin en een ontwerp van de Belgische fabrikant Nagant, om hun verouderde standaard geweer te vervangen.
>>220995768bedankt tsjetgjiepietie
>>220995821Nagant was al wapenleverancier bij Tsaristisch Rusland, vandaar. Dat de sovjets bij hem bleven inkopen kan je moeilijk verwijten aan de Vlaamse handelsgeest, de klant is immers (anti-)koning.
revoluties zijn goed voor de zaken niewaar
>>220995880>Vlaamsepardon, het was een waal, mijn fout
Lekker irritantenikkermaxxen en wanneer mensen zich tegen mij keren hun fouten in gods ogen uit lokken zodat ze niet de hemel in komen hihi
>>220995926Op zijn tijd, wanneer een systeem veroudert is moet er af en toe een revolutie plaatsvinden (Soms op gewelddadige wijze)Progressie/revolutie ten alle tijden en ongeacht omstandigheden is zwaar achterlijk tho.
dit moet op de een of andere manier wel de schuld zijn van gristoids
https://www.youtube.com/watch?v=Q4MuPCiaXcMletterlijk ikke
>>220996005niet mijn schuld ben immers een nederige gristen ik kan en doe nix
>>220995705zot hé hoe vrij het leven vroeger was, en hoe geboeid we vandaag wel niet zijn
>>220996016Jammer dat ik niet op camera ziet hoe die tatta krek strijder dan die spaarpotten van die kinderen kapot ragt, helaas
>Papa hoe komt het dat ons geld dan weg is? Gelijk dnug van die ouders die onverantwoord hun kinderen de zonde van hebberigheid aanleren, die echte opper krek strijder maakt ze nederig zoals het kristenkindjes betaamt
>>220996048niet wat gristoids zeggen zij zeggen juist: ik ben zondig en verdorven, ik ben niet waardig, ik heb redding nodig want ik kan mezelf niet redden
>>220996131ja en zich dan afvragen waarom het depressieve niksneukers zijn
>>220996139depressie is juist meer verspreid onder hedonisten die tevergeefs een uitvlucht zoeken in betekenisvol genoten christenen zijn niet zo happig op voorbehoedsmiddelen en abortus, dus ja, zij neuken niet alleen, zij nemen toe in aantallen
https://www.youtube.com/watch?v=iq6JPMQvRdI>Die beat die speelt wanneer ik ouders van kinderen op schuldgevoel euros aftroggel op der strasse mit meiner behn
>>220996171>betekenisvol*betekenisloos dus.
>>220996171HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHHA
>Christenen nemen toe in aantallenJesus heilige kooopppppp
kristenen moeten heilig in hun eigen hypocrisie geloven, zolang ze daar maar weer om vergiffenis voor vragen. Het is immers ziek makkelijk om te zeggen dat gebreken gewoon je fundament zijn ipv proberen dat te veranderen zonder maar te zeggen oei tja kben zo
babes ik zei dat echt like 4 hours ago en jullie zieden nog steeds over religion?eg ni ok dees, tis lekker weer
>>220996218>>220996194christenen in het jaar 50: ~20.000christenen in het jaar 1000: ~50.000.000christenen in het jaar nu: ~2.400.000.000cope>>220996269>kristenen moeten heilig in hun eigen hypocrisie gelovenEen christen zal als eerste toegeven dat hij hypocriet is, want hij erkent zijn zondigheid.>ipv proberen dat te veranderenDe erkenning ligt ten grondslag aan de verandering, pannekoek.
Nou welke verandering zo te zien neuk en besef je nog steeds nix
>>220996302het ging niet over jou narcismoid
lekker dark souls spelon
>>220996334>welke veranderingZich afkeren van de zondige natuur, wat een rebellie is tegen de zondeval en het domein van Satan. Dat vereist God's gratie, een verandering van het hart en de geest. Nog vragen maatje?
>>220996360ja waarom is dan de natuurlijke staat van wezen satans domein? God is toch oppermachtig en wij zijn in zijn beeld gecreert? Dan zou god het toch winnen door als we gewoon lekker allemaal een potje nix gaan doen en niet satan. Haha
UHMM JONGENS GOD IS OPPERMACHTIG, GOED VERSLAAT ALTIJD SLECHT.Maar als we niet collectief 100% ons best doen allemaal tegelijk om het kwaad te verslaan wint het kwaad.Maar nog steeds is god oppermachtig!
Ik snij haar als rob reiner
https://www.youtube.com/watch?v=KUWtF1WDP9o
>>220996384>de natuurlijke staat van wezen satans domein?Omdat de wereld gecorrumpeerd is sinds de zondeval. De natuur om ons heen en de driften in ons bewegen ons tot zonde. Dat is de vervloekte staat van de natuur, waar een Christen tegen strijdt, bij gratie Gods.>God is toch oppermachtig en wij zijn in zijn beeld gecreëerd? Ja>Dan zou god het toch winnen door als we gewoon lekker allemaal een potje nix gaan doenNee want de status quo is verdorvenheid in de laatste dagen. Door niets te doen blijf je aards. Door je vrije wil te benutten om Christus op te volgen in je hart en geest, in woord en daad, zo kan jij Gods genade ontvangen. En God wint per definitie. Hij heeft al gewonnen aan het kruis. Nu jij nog.Nog vragen?>>220996399>UHMM JONGENS GOD IS OPPERMACHTIG, GOED VERSLAAT ALTIJD SLECHT.Feiten.>Maar als we niet collectief 100% ons best doen allemaal tegelijk om het kwaad te verslaan wint het kwaad.Nee, zo werkt het niet. Dan "wint" er niks, dan verlies jij. Dat is het kwaad. Je verliest. Winnen is iets goeds. Dat is iets van God. Verliezen is iets van het kwaad. Dus als je dat wil omkeren, zoals een satanist graag doet, dan moet je doen alsof verliezen iets goeds is, en dan, in dat perspectief, lijkt het net alsof je wint jezelf buiten te sluiten van het rechte pad. Dat kan ik niet aanbevelen.
crack roken in de hood in LA met Tommy
>>220996529Ja maar oprecht dat laatste, als iedereen verliest win ik omdat ik inzet op verliezen van iedereen. Snepte? En dan tja, als jij wint. Verlies ik, ben ik ook zo man om dat toe te geven wanneer de armageddon geweest is. Agree to disagree
Jongens winnen is altijd goed dus ik heb gister een paar kinderen op de zorgboerderij uitgedaagd wie de meeste hamsters kon vermoorden en raad wat! IK WON! God is groot
>>220996355welke ik ben koningsveld vier aan het spelen
>>220996529Ik krijg een idee wanneer ik tegen jou praat soms en eerlijk jij bent uitzonderlijk wel een kristen waar ik het punt van kan snappen, zou het alleen niet zelf in ruil in overtuiging kunnen geloven waar jij in gelooft. Maar je maakt goede punten. Negeer de grapjes
>>220996611Dark Souls 1 Remastered, ik heb koningsveld vier ook gespeeld babe
>>220996587>winnen is altijd goedIn termen van objectieve moraliteit gesproken.Dus goddeloze spelletjes verzinnen en daarin uitblinken is niet per definitie goed. Dat is subjectieve moraliteit, en dat is hoe goddeloze mensen opereren, en hoe je pedofielen krijgt die roepen dat drie jarige jongens een denkbeeldig kutje hebben en dat zij ze wel eens zullen groomen om jurken te dragen.
eerst bla bla dan boem boem
eerst scheet scheet dan poep poep
>>220997173>>220997173>>220997173>>220997173
>>220996866Das gwn gemeen, nie lief
we mogen en niks bezitten en we MOETEN kinderen krijgen, iets daarin klopt niet in de logica
>>220997185ik dacht dat dit de nieuwe draad was eikel
ik kan geen kinderen krijgen want ik ben homo, dus ik hoef me ook niet te gedragen om een vrouw te imponeren en kan lekker doen waar ik zin in heb
>>220997393dit maar dan met crack gebruik
>>220997393je bent zelf homo
>>220997297en je zal het abbonement betalen
https://www.youtube.com/watch?v=chAHSLdeOpQ
>>220997670volledige 54 minuten bekeken
>>220997693basé
>>220997586wees een beetje lief voor jezelf prossie
>>220997626GODVERDOMME
>>220997626het zou je misschien verbazen maar ik piratereer
>>220997835ik betaal aan stiem
>>220997835het is de enige manier yarrr
He weet je wat het is met mij (frts)Ik was meer op het internetEn dan wil je iets zeggenMaar dat gaat niet
gvd als ik mijn vroegere aanranding nou ziek te gek vond kreeg ik ook gwn mijn bier, plekje in leiden, biosapjes en trip naar thailand met alle medepedos gwn vergoed. Waarom ben ik zo
Fuk er gaat iets fout 1 moment graag
>>220997897VIERHONDERD EURO VOOR TWEE RAM STIKKIES HAHAHAH JAAAAAA UHHH BEN JE ARM OFZO? HAHAAAA BETAAL GEWOON 3X ZOVEEL ZODAT STEFANO HARRY POTTER AI KAN PROOMPTEN HAHAHAHAHA UHHMM..RON WEZEL...PIEKIE BLAINDERS STYLE?? HELLLL YEAH BRO DIT IS DE TOEKOMST!!!! DAT IS DAN VIERHONDERD EURO ALSJEBLIEFT!!!
>>220997962t. ladyboy
hell yeahhhhttps://www.youtube.com/watch?v=Uk3cPzk5Qwk
kheb gwn 32gb ram in mijn pc, well ddr4 want ik ben een arme flikker
>>220998066Maar we kunnen nu wel AI slop plaatjes maken, wie wil dat nou niet?
naar Tool luisteren ikke
>>220998222gecontroleerdik ook maar ik was zo slim ze te kopen voor de AI bubbel
https://www.youtube.com/watch?v=EZjVeCiHOB0
>>220998222>kheb gwn 32gb ram in mijn pcIk heb 16gb. Wat kan ik nu niet wat ik met 32gb wel kan? Meer tabbladen open tegelijk?
Ja kut kan ook niet meer verwijderenHe weet je wat het is met mij (frts)Ik was meer op het internetEn dan wil je iets zeggenMaar dat gaat nietTot zover hier wel.En nou ben ik ook noch Den Führer
RECHT DOOR DE MIDDENhttps://youtu.be/bndL7wwAj0U
>>220998222ik ook ik ook>>220998290is een hoger nummer
met prosman heroine snuiven en naar toel luisteren en aliems zienhttps://youtu.be/qnlhVVwBfew
Wil van die esthetische porno maken weet je wel. Opwindend maar ook inspirerend.
>>220998840je neukt niks tho
>>220998458gezellie
Verken met ons
De paddos in het sprookjesbos
we zitten hier met ronduit 7 of 8 man nog lijkt me met frits en voc schits erbij over 9000
>>220998840viezerik
>>220998840niemand kijkt naar porno om geïnspireerd te raken lmke
Ik begrijp trannieanon wel, mijn moeder is ook bipolair, ze kan ineens gaan schreeuwen en boos worden omdat ik haar bel en zeg dat ik een jas terug moest sturen naar zalando, vervolgens flipt ze hem de pan uit daarover en gaat ze schreeuwenDan ineens koopt ze allemaal planten en gaat ze helemaal los in de tuin, of koopt ze ineens allemaal schoenen die ze nooit gaat dragenhet is niet makkelijk, al mijn vriendinnetjes moeten mijn moeder ook helemaal niet
>>220999606Ik ben nu dronken ik wil niet over mijn moeke nadenken
>>220999606ja mijn moeke is ook knettergekmaar goed het blijft toch ons mam
>>220999711sorry we zullen het over leuke dingen hebben>>220999711dat snappen vrouwen nooit
>>>/gif/30569278He verbind dezen draad aan Rusladje's draad hier
He we vinden Ruslandje lekker hierhttps://i.4cdn.org/gif/1777132402986279.webmDoe niet zo achterlijkKom op Den Führer, wat ik ben is hierKommop geef ze aan mijnZo kunnen we het heus wel an !
>>220999925Heb honger maar ben bedronken
ik heb vrouwenvoeten, maat 38, ik zou echt een perfecte trennie zijn oets
>>220999359Ik wel ben een visueel diepdenker.
Zo'n vermoeind league potje gewonnen van een uur waar het constant heen en weer ging. Je hebt echt van die mankinderen er tussen zitten niet normaal.
>>221000183visualeer je iemand die midden op straat een middelvinger naar je opsteekt terwijl je poepie kaka langs zijn spijkerbroek met korte mouwen ziet druipen en volgens mij hoor je ook zachtjes het schijt uit zijn poepgat spuiten
>>221000513>hij speelt league
Ik ben wel een liefhebber
Waarom kan ik de hele middag gamen maar huiswerk maken lukt niet?
>>221000513is dan ook een mankind bezigheid
>>221000615nee jij trekt volle zalen
jongens ik snap jullie volkomen mijn moeder is ook een kankerhoer
>>221000694mag ik haar zoenen
>>221000672ik trek alleen piemel
>>221000724Je mag haar doodverkrachten oetz
>>221000760nou goed dan
Heh beetje markreel filets uit ene blikje van Aldi lichten met de groote Führer keukenschaar.En dan op brood met groene peperkorrels uit ene pot met vocht
Vermoeiend weer eens 5 gram crack koken en roken zul je net zien dat je in de smartshop in de rij staat voor een pijpje staan er van die mankinderen voor je die vragen of ze schizofreen gaan worden van truffels. De tip gegeven om het te dempen met wat cannabis en gelijk opgetyft nadat ik aan de beurt was. Naar de bouwmarkt voor wat ammoniak op zaterdag en wat denk je. Een hele stoet aan middelbare tatta vaders dat ook weer geen kk besef heeft. Daarom gewoon lekker de crack koken en roken waar geen een zemmel mij lastig valt. De kinderboerderij. Kan papa gelijk zijn lul nat krijgen aan de schaapjes daar
>>221000813Vergeet je haar lijk daarna niet op kinky te reviewen. Meer klandizie voor mij
>>221000842dit overkomt ons allemaal wel eens
>>221000907Dat is het probleem dat wij hoog intellectuele delen. Ons onmatig vaak storen aan de buhne in gedeelde ruimtes
Soda is een fijn middel om mee te werken vind ik. Soms maak ik de zak open en zie ik allemaal klonten. Daar kan ik niet zoveel mee. Ik heb er wel een trucje voor. Ik leg de soda wat ik wil gebruiken in een kom in de magnetron. De magnetron zet ik dan op de hoogste stand aan. Op die manier gaan de klonten weg en kan ik de soda gewoon normaal gaan gebruiken.
neuk broane
>>221000948Wat gebeurt er als je er cocaine bij gooit
>>221000979dan word jij trennie
>>221000694Seg, mijn moeder is geen hoer
>>221000842ja vermoeiend
>>221000958Kheb wel enne breune die je mg neuke hier hoppa *keeperkickt een nikkerbaby richting je balkon*
>>221000842homo
>>221001024doe es eff normaal
En die groenen peperkorrels op vocht.Die lagen toevallig nog in mijn aanrecht in een of ander dekseltje.Precies en dat is wel lekker met markreel uit blik van den Aldi. Op verst brood.Maar precies hoe receptenDat is van dat soort dingen
>>221001028>>221001028>>221001028
>>221001000Als je voor mij 1 kilo coke erbij doet geef ik je wel ffkes een lapdance in een jurkje
>>221001024flikker
>>221001048moet kunnen
En ik weet werkelijk niet of de aldi groene peperkorrels op vocht verkoopt of dat die goed van schmaak zijn.Die van de Dirk op de Lange Gracht in ieder geval wel en top bij blikmarkreel van de Aldi>Aldi heeft waarschijnlijk goede blikvis echtHier wel in ieder geval
Groenen peperkorrels op vocht zijn lekker en ook bijzonder gezond bij zoveelBijv ook een kaaspannekoek
I feite wat het ook is dat je eetZolang het hartig is, dan is 1 of meerdere groenen peperkorrels op vocht er altijd lekker bij.Dat is gewoon zo
https://i.4cdn.org/gif/1777132402986279.webmmammie Rusland