se oikea painos
tyhjentäkää mun tiskikone ni voin täyttää sen se on kyllä melkeen tyhjä jo mutta en jaksa
nyymit kävi koppaviksi ja unohtivat kasisivun säännön
Miksi molemmat uudet saunalangat hävisivät?
>>222556154talkkari vois mennä tonne sisään ja jäädä sinne
https://www.tvkaista.org/mtv3/suoraportugali - uzbekistan alkamassa
miten nyymit aikoo juhlistaa lgbtq kesää?
>>222556207aion alkaa talkkariksi
>>222556207mihin jäi 2sqia+
>>222556207lgbt kesä on kohta jo ohi ja tulee heinä
>>222556225paljonko aiot pyytää palkkaa
sit pelaamaa wowii uuteen kilpikonna serverii
värska maistuu ihan vissylle, odotin että ois ollu enemmän hiilihappoa kun pullossakin niin mainostettiin mutta hyväähän tämä on, hieman suolaisempaa tosiaan kun muut vissyt ei yhtään hullumpi juoma
missä värska arvostelu!!
>>222556246mut virallinen classic+ tulee kohta
>>222556207pöräytin pieruset paska haissoopi
>>222556280>>222556276VITUN PEELO
>Hellettä luvassa: mittari hätyyttelee viikonloppuna 30 astetta>Euroopan lämpöaalto ei yllä kokonaisuudessaan Suomeen asti, mutta tuo viikonlopuksi yli 25 asteen helteet maan eteläosiin. >Sitä seuraa sade- ja ukkoskuuroja
Meen nyt koeajamaan mun uuden halvan ja mainostetusti viileän peiton. Arvostelu tulee sitten aamulla jos muistan
>>222556286Vedän jonkun slowlevel pallun ny tässä kyllä ennen sitä
>>222556312oulussa menee hädin tuskin 20 astetta rikki maanantaina
>>222556338oululaiset on paskansa ansainneet
>>222556312>kesän ihana lämpö>kesän upeat ukkoskuurotmitä valittamista?
Kävin uimahallissa, saina oman radan tunniksi kun ei tullu ketään siihen. Viereisellä radalla oli alkuun joku 10min sellai tosi hyvännäköinen tyttö kokouikkarissa ennen kuin lähti.Tulipahan koettua mitä ihmeellisimpiä tunteita tälle päivälle. En osaa olla kunnolla veden alla enää ja uiminen oli yhtä tuskaa kun ei ole tullut harrastettua liikuntaa 15 vuoteen.Teininä tuli harrastettua uintia sellai 6-7 vuotta joten tekniikka kyllä edelleen hoituu mutta kroppa ei anna myöten kuin 25 metriä kerrallaan, sitten sydän tyskyttää 200 kierrosta minuutissa ja hapenottokyky niin huono että huimaa. Mutta jostain se on aloitettava, ja uinnin jälkeen oli mitä mainion olo ja edelleen sellai tosi virkistynyt fiilis. No pain, no gain tai jotain.Kävin ostaa pari ruukkua Tokmannilta ja myyjä unohti skannata toisen ruukuista niin ''varastin'' 13€ edestä kun katoin kuittia kotona. Naapurien kanssa tuli rupateltua ulkona ja nyt vihdoin sisällä parin mäkkäri burgerin jälkeen palkkiona. Hyvä päivä, nyt fudista.
ihanaa vtube
nyymi vs talkkari
tekis mieli alkaa pelaamaan terrariaa taas mutta voitin jo kuuherran mestarimoodissa niin ei mitään järkeä
>>222556276Maistuko se pienen
>>222556505mä pelasin tota jonkun 10 minuuttia eikä säväyttänyt sitten yhtään
>>222556453>6-7 vuotta
oisinpa täällä
kävin suihkussa ja ajelin karvat
>>222556524tää on ihan viileetä niin ei oo kyllä mitään paatti vivahteita havaittavissa, ehkä jos sen antaa tossa pöydällä seistä jonkun aikaa
totesin jo sähköpotkulaudoista että näillä vehkeillä lie parempi olla liikkumatta mutta bussivuoroissa tuli kiusallinen rako niin tulipahan taas
>>222554985jumalauta adam tän swindonin striimit oli kovia
>>222556621minäkin ajattelin potkupallon puoliajalla käydä parran ajamassa ja sitten suihkuun pikaisesti
okei sain tiskit tiskaan tu maan mutta on kyllä uni aika kohta ni en tiiä pakko valvottaa itteeni vielä yli tunnin tai en tiiä kauan toi tiskaa
6 7
>>222556855hahahaeeppinen
johtuuko oman itseyden heikentynyt olemassaolo liian vahvoista tunteista ja kokemuksistavai johtuuko liian vahvat tunteet ja kokemukset heikentyneestä olemassaolosta?
>>222556958mitäpä huumeita
>>222556958minä minä minä
>>222556958mulla on ainakin vitun heikot tunteet mikään ei oikein saa reaktiota aikaan
>>222557020en mä mitään ole ottanu
Jotain hyvää tekisi mieli. Pakastimessa on mehujäätä ja jäätelöä, mutta ei tee mieli sitä. Minulla taitaa olla paha tapa herkutella ahdistukseen, tyhjyyden tunteeseen ja prokrastinaationa
>Ronaldo teki maalinVittu, sinne meni 3€
oispa _________
>>2225571483€
pistän pötköselleni
>>222557127mulla oli fazerin omar levy oma plussassa 2,20€ käyn huomenna ostaan
>>222557167kaikilla on ite ostin jo
>>222557178kuvaa
>>222557143minulla on euron veto että ronaldo sais punaisen kortin tässä pelissä. siitä sais 45 kertaisena rahulia. luotan siihen että se jossan kohtaa lipsuu ja unohtaa uuden säännön että ei saa peittää suuta kädellä kun puhuu kentällä mitä se yleensä tekee monesti kun juonii vapaapotkua
>>222557209Lol toivotaan.
17 mahtikaljaa jääkaapissa...
Onko pornon (animekuvat) lopettamisesta mitään hyötyä, jos ei ole koukussa ja elää normaalia elämää?
>>222557346no vaikea ainakana keksiä mitä hyötyä siitä ois
toivottavasti reissari saa uudet keuhkot ja/tai elää onnellisen elämän
>>222557365ei saa, ei elä. ja hyvä niin
2 viikkoa selvin päin
>>222557398mikä sulla on reissaria, saunan suosituinta nyymipersoonaa vastaan?
Lokit möykkää
mökit loukkaa
>>222557499>saunan suosituinta nyymipersoonaalol
>>222557451hienoa nyymi!
>>222557451amatöörilukuja mulla on enempi
>>222557499hännystelijäteemu!
>>222557528et pysty todistamaan toisin
tiistai muistutus
>>222557565Mikä tiistai unohdin jo
Muistaako kukaan tätä klassikkoa?https://xhamster.com/videos/blowjob-9767957
>>222557586>>222557565terska tiistai!
>>222557564se että sinä nuoleskelet sen persettä joka päivä ei tee siitä suosittua
pervo linkki
>>222557565en ymmärrä mitä tarkoitat
puoliajan pikainen suihkutauko
>>222557586>>222557603tissi tiistai
>Vanha päiväkoti palaa Tampereen Atalassa – terveydelle vaarallista savua leviää ympäristöönkuka tuikkas
>>222557531joo tää menee hyvin>>222557554pysytäänhän reippaina molemmat
terveydelle hyödyllistä savua leviää ympäristöön
noniin meen takas petiin vaikka nukuin päikkärit 15-18 mutta läppäröin tässä hyvän aikaa vielä
>>222557674meen myös kohta niin saan sulta sitten otettua puhtaimman nyymin tittelin
>>222557209toi kortti suun peittämisestä tulee vaan jos puhut vastustajan pelaajalle
>>222557209>>222557729täh miksei omaa suuta saa peittää kun puhuu
En ole koskaan katsonut Hidamari Luonnosta
>>222557784mä en oo katsonu mitään söpö tyttö sarjaa mitä nyymit kattoo ja postaa
>>222557750epäironisesti koska rasismi
https://www.youtube.com/watch?v=qAPT8u8J4Pk
Minulla ei ole ihmisoikeuksia.
>>222557784en mäkäänoisinpa työtön niin kattoisin kaikki animet
>>222557692en oo kyllä reipasta enää nähnykkään oon minuuttien päässä aivan täydestä sekoamisesta. raittiina on sentään pysytty.
otan nyt melatoniinin ja huuhtelen sen alas kahvilla
>>222557941sekakäyttönyymi!
>>222557586panoseksipippelipimppiin
>>222557729no höh
>>222557750koska yrität peitellä jotain tuomarilta
osaisimpa nauttia jostain ihan vaan mistään
>>222557809Tutkimusten mukaan jokainen nyymi on katsonut keijot keskimäärin vähintään kolmesti
oon käyny tänään paskalla 5 kertaa
ODOTAMME PAKETTIA LÄHETTÄJÄLTÄ
>>222557750jotkut haukkui espanjan liigassa vinicious junioria apinaksi väittämien mukaan ja samalla peitti suunsa niin ei ollut mitään muuta todisteita paitsi se että kaveri suuttui kentällä tai jotain. yhden sana toisen sanaa vastaan niin nyt voi lukia huulilta mitä sanovat kentällä
>>222558044keijoa keijoa, joka on katsonut keijot 10 000 kertaa läpi ei olisi pitäny laskea mukaan tilastoihin
>>222558044mä oon kattonu keijot vaan kahesti ja edellisestäkin kerrasta on varmasti 10 vuotta.
>>222558007osaako tuomarit lukea huulia
ite katson just nyt tämmöstä animeahttps://www.youtube.com/watch?v=nc_wL0BN6MY
megasuper väsy mutta en voi mennä maate vielä
tuin tänään venäjän sotakoneistoa ja ostin pinkviini tuutteja koska näin äppissä tarjouksen
>>222558084nyymi se idea on siinä että jos sanot jotain ilkeetä ja sit se vastustaja on sillee iiks toi sano jotain ilkeetä niin voidaan kattoo nauhalta mitä se sano ja antaa sille sit sanktio siitä.eli kaikki tämä sen yhden sanan takia mistään muustahan ei mitään seurauksia tule.
>>222558158et saa haukkua vastapuolen pelaajia neekereiksi?
mitäpä jos hankkisi riippumattoteltan?
>>222558179ei vaarallista n-sanaa saa sanoa....
>>222557938älähän sekoa en tiedä antavatko pöpilästä postailla
>>222558179niin
>>222558179>>222558158asiatonta käytöstähän se miksi tommoseen pitää saada jotain sääntöjä eikö vaan jokainen pelaaja voisi käyttäytyä asiallisesti
>>222558079>>222558083Kannattaa kattoo nopeehttps://youtu.be/BteQHYcmz3M
Pläp pläp pläp pläp pläp pläp
>>222558219tuskin mutta ku en tiiä huomenna ois työkkärin tapaaminen ja valitin jo aiemmin että oon niin väsy ja ahdistunu että epäilen pääsenkö ees menemään sinne. skippasin sen jo kerran ja vaativat nyt lääkärintodistusta jos en tuu eivätkä suostuneet ees takasin soittamaan ku soitin että oon kipee paska.vittuako ne haluaa mua juoksuttaa siellä paikan päällä ihan super ärsy.
>>222558354yäk
voiko tytöttömyyteen kuolla
voiko työttömyyteen kuolla
>>222558354Nams
>>222558421toivottavasti päästäis sustakin eroon
mata
tykkäättekö enemmän reaali aika paussilla vai vuoropohjasesta?entä 4 nekrua rivissä vastaan voi liikkua vapaasti?
>>222558492WEGO systeemi on paras
>>222558492vuoropohjainen on omasta mielestä täysin pelaamiskelvotonta kuten balturin portti 3
>>222558492perus vuoropohjanen on meh mutta sit ne oikeesti hyvät vuoropohjaset on miljoona kertaa parempia kuin mikään reaaliaikanen
>>222558401kyllä sä siitä selviät vaikka ihan turha reissu tuleekin olemaan, sitten se on hoidettu ja saat olla taas rauhassa
>>222558401et selviä. sut nöyryytetään, haukutaan pystyyn, joudut töihin ja loukkaannut pahasti matkalla kotiin.
>>222558593mutta kun pitäs päästä sinne ja olla siellä, matka ois jos ottaa taksin niin n. 7 minuuttia ovelta ovelle mutta meinaan tukehtua hengiltä jo ajatuksesta. ihan uskomatonta että eivät suostu edes takaisn soittamaan saatika että tämmösen vamma paskan pitää ravata juttelemassa sen työllistymisestä anteeks nyt vaan mihinkä työhön te laitatte mut kun meinaan oksentaa ja paskoa housuun ajatuksesta että kävisin edes työkkärissä.
keskiverto tyttöystävä amerikassa
shalom shabbath
>>222558659erikois työllistymis operaation agentit tulee hakemaan työpaikalle
>>222558637on ne väkivaltasia
Ostin argentiinan grilli pihvi sipsejä jo on kyllä härski liha-aromi näissä. En välttämättä suosittele, mutta menee paremman puutteessa
>>222558711miehet on
>>222558659mikäpä vamma
>>222558713minulla on jotain turkkilaisen kebabin makuisia pringeleseitä jemmassa. eivät ole kummosia, mutta sipsit on sipsejä
>>222558726krooninen paskuus.
>>222558772terve kun pukki
>>222558492Mikä sen nimi on Shadowrunissa, niissä oli mielestäni hauska, vähän semmoinen Xcom tyylinen. Eli vuoropohjainen ja voi liikkua vapaasti (tietylle etäisyydelle)
>>222558781juu siltä vaikuttaa kun on stressannut viikon sitä miten pitäs poistua kotoa n. tunnin ajaksi
fucking nigger answer my texts
women r so pathetic
>>222558852stressi ei ole sairaus
>>222558852mutta kalja kauppaan lieneepi helppoa lähteä
>>222558691Tulispa
Voisko joku kehittää semmoisen lihaliemikuution kokoisen kapselin mistä saa kaikki ravinteet, hitto että syöminen on tylsää ja puuduttavaa hommaa
>>222559049ite tykkään syömisestä megana yhtiä lemppari tekemisiä jtp
>>222559049nano luu havaittu
>>222558659eihän se mitään kivaa ole ja en tiedä pystytkö ottamaan asiaa mitenkään vähän rennommin mutta toivottavasti nyt pääset käymään siellä, parempi se on niin tehdä vaikka miten kamalalta tuntuis
nyt se sekos
>>222559049lähimpänä tuota lienee ateriankorvikejauheet, mutta nekin pitää lisätä veteen ja ravistella ravistimessa varmaan vartin verran että enimmät paukut lähtee pois
>>222558904en oo käyny kaheksaan päivään kaupassakaan ei huolta.
>>222559049komppaan tätäsyöminen on vaan vitun ärsyttävä, aikaa vievä ja turhamainen rituaali
>>222559146jos tuollaisen pullon kiinnittäisi automaattirunkkariin niin toimisko se
unelle
>>222559117niinhän se pitäs käydä plus en ees tiiä mitä tapahtuu jos ton laiminlyö ottaako ne vaan heti tuet pois mutta kun pelkkä ajatus tuosta on saanu ihan sekasin koko kehon.
>>222559274karenssiahan siitä saattaapi tulla alkuun vaan joku muutama päivä tai viikko
>>222559274ei ole keho niin sekaisin että et pystyisi työkkäriin kävelemäänpään hajoamisella ei ole väliä
>>222559274se kuumotus on pahempi kuin se itse siellä käynti
>>222559274no meet sinne ja sit siihen tottuu ja ens kerta ei oo paha ollenkaan ootko 5 v
>>222559301no on tuo muutama viikko tietty aika iso lovi tukiin jos sitä ei sitten toimeentulotuestakaan saa nykyään takasin. en tiiä onhan tässä vielä aikaa onneks siihen.
>>222559348ööh viis vuotias minä suoritus tästä varmaan sata kertaa paremmin.
toisaalta tulee kyllä työkkärin tätejä sääliksi kun tarkemmin miettii minkälaisen ihmisjätteen kanssa ne joutuu asioimaanen siis tarkoita nyt nyymiä mutta tavallaan aika yllättävää että spurgut ja nistit ei useammin käy käsiksi täteihin rage päissään kun uhataan karenssilla
>>222559392tampereen työkkärissä on varmaan tuon takia ihan lukitut ovet ja kyyläämässä
>>222559423kun tuet lähtee alta ei ole enää mitään menetettäväätulossa tänä kesänä:MUN TUET VITTU (2026)
onko tää se nyymi joka myös halus uskotella kaikille että sillä oli mukamas lukiossa tyttis vai oliks se toinen joka nykyään ei uskalla edes käydä kaupassa ja postaa idoleita
>>222559477niinhän tuo taitaa olla. sama piestä työkkäritätejä ja ryöstellä mummoja.
Hassua katsoa kun ihminen joka ei ole elämässään tehnyt päivääkään töitä yrittää halkoa puitahttps://youtu.be/gdAT2UgblIk?t=906
>>222559521ei kannata heittää kiviä lasitalosta
mulla oli lukiossa tyttis
useimmat nyymit on kaatanut ja pilkkoneet puita.
join monta litraa limpsaa ja se tuli heti vesi ripulina pois
>>222559620savottaa oon tehny ja pilkkonu mutten koskaan kaatanu
näin kaupassa tyttöjä
>>222559649oisit juonu kaljaa nii ei ois tullu
>>222559620>>222559658tai no jos semmonen raivaussahalla katkottava mikälie harmaalepänpaska lasketaan puunkaadoksi niin sitte
>>222559639tämä on hupi kanava mukavan oloimen läski
nyymit hohtaa pimeässä
katon kun kamu pelaa rdr2 ja mua vähän punastuttaa kuinka hiton komea mies se päähahmo on
>>222559787Onhan se eitämättä aika komea.
>>222559688mä näin niin söpön pyöreän pikku pepun kaupassa että oisin voinu jäädä tuijottelemaan sitä loppuillaks
>>222559787miten se voi olla elossa kun se kuolee siinä ykkösessä tuossa pelissä ei oo mitään järkee
>>222559814joo, olisinpa minäkin noin komea
>>222559392mitäs läksivät turpaansa sietävät saada jakku kalkkunat vielä nyhtävät verorahoista oman palkkansa ihmisten kiusaamisesta
oon saunan komein nyymi
joka päivä noi youtuben etusivun kuvat muuttuu isommiksi
ääh
>>222559392en haluais olla niiden kanssa missään tekemisissä mutta kun tykkään syödä nii on kiva että saa taikaseinästä rahaa.
Miks multa kysyttiin muuten papereita tänään alkossa kun ostin viiniä vaikka mun täysparrassa on jo aika mukavasti harmaita?
>>222560046vauvanaama oot
>>222560066Niin kait sitten. Sisätiloissa on hyvä olla kun ei ole rypyn ryppyä naamassa vieläkään kun välttää auringon. Kuuskymppisenä tulen nettoamaan tällä.
>>222560046kesä annat tekee kaiken ohjeiden mukaisesti
>Yli 30 drag-artistia valtaa Helsingin keskustan – luvassa kuuden tunnin maksuton show
hmmm mä haistan paskan
>>222560149miksei ne käy lukemassa lapsille kirjastossa
Töissä yksi tyttö kiehnää vieressä siihen malliin että oon aika varma että se on joskus ajatellut mua kun se runkkaa. Harmi vaan ettei se taas oikein sytytä mua millään lailla, tosin rupean olemaan siinä pisteessä että ihan solidaarisuudesta voisi koittaa antaa sille kullia
>>222560149mihin ne autot mahtuu edes kiihdyttämään siellä
>>222560194mullekkin kävi näin tänään
>>222559521https://www.youtube.com/watch?v=LUvCF5EgeMotämä kirveen käyttö huvitti minua paskassa elokuvassa
muunsin esineitä kultakolikoiksi rautaukolla ja nyt on tälläinen summa pankissasitten vois keitellä teetä ja mennä pötkölle kattomaan animeja
>>222560149homo city
>>222560194mitä ihmettä nyt taas
>>222560312Niin että se ei ole kovin pantavan näköinen, mutta alkaa olla semmoinen mielentila että kyllähän siihen työmies tekisi tarpeensa niin sanotusti
söin 4 omenaa iltapalana
>>222560405Omenat on maukkaita ja terveellisiä
>>222560262mun mielestä toi oli ihan hyvä elo kuva
tulin ja nyt polttelee pissaputkessa tais tulla oikein voimalla ulos
>>222560388outoja juttuja täällä tänään
mutta en halua olla juomatta
Ansaitsen tytön kiehnäystä
>>222560528ja minä haluan arisua
mulla alkais varmaan jöpöttää jos tyttö kiehnäis mua vasten ei oo oikeen kokemusta tommosesta.
arisun pikku
Herään huomenna keskiviikko tyttiksen vierestä
Finnish Femboys owe me Sex.
>>222560622niin? ihan normaalia tommosessa tilanteessa, ootko vähän tyhmä
>>222560652kiehnääkö se vieressä
jos käyt buffet ravintolassa, otatko joka santsikerralla uuden lautasen?
>>222560797Kiehnäys keskiviikko
>>222560829et
>>222560829Otan 2 lautasta ekalla kierroksella (toinen käytettyjen pinosta)
>>222560829En ole tainnut käydä missään muussa buffetissa kuin jossain ruotsinlaivalla, missä sikailen kuin mikäkin dekadentti merimies ja ahmin asiattomia määriä kalanmätiä ja smetanaa
>>222560885miksi jäätelö ravintolassa olisi kalanmätlä ja smetanaa?
>>222560633oispa
>>222560934Sehän on paras jäätelö maku
Tajusin just että älyluurit on muuten paljon huonompia soittamaan hädän edessä 112:seen.Mieti jos joudut vaikka jonkun jutun alle ja oot henkihieverissä ja kurkotat kännyyn, yritä siinä sitten kosketusnäytölle näpyttää 1-1-2 säntillisesti ja sitten vihreää.Vanhalla nokialla on taktiili tuntuma kun painat nappeja, kaks kertaa yhtä ja sitten toista ja sitten vihreetä ja menee läpi. Pystyy taskussakin vetää jos joku uhkaa puukolla vaikka.Montakohan kuolemaa viimesen 16 vuoden aikana olisi voitu välttää jos olisi fyysiset näppäimet.
>>222561018entä jos sormet on täynnä verta ja kosketusnäyttö ei toimi sen takia
https://www.tvkaista.org/mtv3/suoraenglanti - ghana alkamassa
>>222561018Aika moni puhelin soittaa hätänumeroon jos hakkaa jotain 5 sekuntia sitä virtanappia
iso musta - pieni valkoinen alkamassa
>>222561090Kuinka moni tietää ees tosta?
>>222561070veikkaan että englantia virallisena kielenä puhuva neekerimaa voittaa
>>222561119No kannattaa tietää kerron nyt sulle siitä
Mulla on rahaa liossa, Englannin pitää voitta, ja Kroatia myöhäsempi matsi.Noniin mustat, potkikaas sitä palloa.
>>222561018Itsellä on älyluurissa kosketusnäytössä suora hätäpuhelunappi mitä voi painaa ilman näppäinlukon avaamista >>222561119Ite en tiennyt ja hätätilaneessa en varmaan muista
>>222561018tossa lukkoruudussa on tuo hätäpuhelunappula. en oo kokeillu painaa.ja sit esim 112 sovellus antaa koordinaatit niin ei tarvi kertoa että öö mä oon emmä tiiä missä
>>222561090paskapuhetta mutta uskon
Luhtitalo Ilomantsi :O
>>222561345nyt on SIELV
>>222561237No kokeile ei se soita ihan heti jottei sitä tee vahingossaainakin mun puhelimessa on näin
>>222561345huomaa että on ITÄ suomea
oon miettiny tyttiksen hankkimista
>>222561501kuulostaa aika homolta
>logitech hiiri tuplaklikkaa vaan vuoden käytön jälkeenhttps://www.youtube.com/watch?v=YgyCSZqqfxQ
>>222561345Epäironisesti sielukas
>>222561527siis semmosen pienen ja söpön
Tonne luisteluhiihtämään
>>222561662meen tonne laturaivoamaan
normonyymit jos havaitsee työpaikalla että pomo kiristää vyötä niin kannattaako ottaa hatkat
>>222561501Tyttiksen hankkiminen kuulostaa hirveän vaivalloseilta, kun sen pitäisi mielellään olla jotenkin hauska ja mielenkiintoinenkin tyyppi, niin pitäisi jotenkin koittaa etsiä semmoista, ja sitten sen pitäisi myös olla romanttisesti kiinnostunut. En muutenkaan oikein jaksa suurintaa osaa ihmisistä, niin pitää todella monen asian osua kohdilleen tuossa etsimisoperaatiossa
>>222561345VGH...
>>222561730oon yrittäny lähestyä nettipeleissä pelaajia jotka pelaa nais hahmolla
>>222561867noi on miehiä oikeessa elämässä
menta
en mene tänään tytön viereen nukkumaan
>>222561867
>>222561935öö
>>222561935anzun pantsut ja pehmo haisee varmaan tosi hyvälle
Nyymit joukolla asumaan kommuuniin
>>222562004Olin vuoden Lapinjärvellä kun olin sivarissa, se oli vähän kuin olisi ollut jossain kommuunissa
>>222562004Minusta tuossa on kivat värit ja muodot. Millaisia asunnot on sisältä?
>>222562004OOOH pois sulavat lumet toimii tuossa niin hyvin... ja tuo liru tuossa kivipestyssä seinässä joka lie peräisin tuosta alakerrasta tulevasta johdosta... UOOOOOHHHHH
>>222562130>>222562004Oon aina jostain sadistisesta syystä tykännyt tuosta haaleasta neukkuvihreästä sävystä, tuota näkee aika usein kaikenlaisissa silloissa ja muissa metallirakennelmissa oon aika usein miettinyt että onkohan siihen joku syy vai onko sävy vaan ollut aikoinaan niin muodissa.
>>222562184ihana nyymi tuun viekkuun
>>222562004>kauheusmitä vikaa?
>>222562130VHS-nauhuri kuuluu vuokraan
Voin vain toivoa parempia aikoja.
>>222562167
>>222562273Luulen, että siihen oli jokin tekninen syy, mutta en muista mikä. On selvää, että näiden rakenteiden maalaaminen mustiksi on typerää, koska ne kuumenisivat liikaa, eikä valkoinenkaan ole hyvä vaihtoehto, koska se likaantuu tai aiheuttaa heijastuksia.
osaisinpa kalastaaen ikinä oppinut mato-ongen käyttöä tai edes sitä saadun kalan valmistelua ruoaksi kun isä teki kaiken, mun tehtävä oli vaan pidellä onkea
>>222562373nyymi tykkää hieman oudoista asiosita
>>222562330Kivat alkuperäiset 70-luvun kaapit ja tilava kyökki.
>>222562426kato tuubista video missä opetetaan
>>222562480näkyispä metsää omastakin ikkunasta
>>222562525joo olis tosi hienoo tuijottaa jotai hikisii puita koska ööö suomi suomalainen luonnonsuhde jne
>>222562573hä? tottakai nyt katselisi mielummin puita ja metsää kuin katua ja naapuritalon seinää kuten itsellä nyt
>>222562506tämmönen toiminta kiinnostaa
>>222562690moi
>>222562506ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääääääääää!!!!
>>222562709tyttö?
>>222562732poikatyttlöpoika(poika)
>>222562732öö ei mutta voin sheivata niin pääsee johonkin sinne suuntaan
>>222562709pippelityttö?
Voisin aloittaa nyt #tyttis2016-projektini
>>222562786>>222562790kuulutteko samaan pakettiin
Mitä helkkaria
>>222562837toi on joku seksi juttu
>>222562836joo
>>222562820
>>222562837muovikasvit vähän kitsi, muuten mikäs tuossa paljuilla
>>222562820luuletko sä oikeasti että sulla on mitään mahkuja
>>222562957Ottaisin yhen tommosen tosta
>>2225630038 markkaa
mulla alkais varmaan jöpöttää jos nukkuisin tytön kanssa samassa pedissä
>Voit lähettää työttömyysajan ilmoituksen aikaisintaan 22.7.2026.meinaako tää että mulle tulee toi yleistuki aina kuun lopussa tyyliin 23 päivä? ihan perseestä
Tän voi lukea kanssa näin
>>222563136ainiin hyvä että muistutit, mä pystyn pistämään tänään joten pistänpä heti
>>222563215onko pakko aina pakottaa jotain vammaista böndemurretta kun käännätte näitä? se ei ole mitenkään söpöä tai viehättävää
>>222562989Olen säästellyt itseäni kaikki nämä vuodet, joten olen erittäin haluttua kamaa
gringe pouseri juu just sinä
Tää Englanti - Ghana on paskin matsi tähän mennessä. Kunnon slurp slurp.
tekis mieli makaryllejä muttei jaksa ruveta keitteleen näin myöhään
>>222563225no mäkin pistin just ja sieltä tulee vissii jotain 200e mut ei toi ja asumistuki riitä edes vuokraan joka pitää kuitenkin kuun alussa maksaa. että mitähän vittua.ja oon tosiaan ekaa kertaa hakemassa mitään työttömyysetuutta joten ei hajuakaan miten tää toimiii (oon ollu muilla tuilla yli 10 vuotta)
>>222563255mun mielestä on söpöä kun tytöt sanoo miu
ja voihan tässä tosiaan tt tukea hakea mutta viimeks hakemus hylättiin kun ne näkee että kuun lopussa on tulossa yleistukea ja menee sen minimisumman yli
>>222563312
>>222563255Itämurteet tytöillä on söpö ja viehättävä piirre
>>222563293joo, nää on melko kakkaa
>>222563339ei ole
>>222563102Voit pitää vaihtorahat
Suomi - talvi
https://files.catbox.moe/9v1uxv.mp4
>>222563360Oot vaan kroonisesti pauka
>Vaara Pirkanmaalla ohi
>>222563418juuh ja sille on syynsä miksi olet edelleen sinkku ja neitsyt
nyymigptmiksi HR leikkii semmosta pehmeetä henkilöä mutta se yleensä lirkuttelee toimarin kaa kyseenalaisen paljon ja toimii semmosena muumimamma hahmona miinus se äidin rakkaus?
>>222563414Tottahan se on
*framemoggaa nyymin*
>>222563437Näin huudahdan joka kerta kun ajan Kanta-Hämeen kylttien ohi
>>222562957>>222563215entä jos kirjoittaa muotoon "panna maate" vai meneekö liian kaksimieliseksi
Olen palannut
>>222563575harmi
>>222563456Nytpä projisoit
>>222563465Sanotaanko näin, että hooär huoralla on käyttöä polvisuojille
seksi suomalaisen tytön kanssa
>>222563339>>222563360
>>222563575Henkeä salpaavat maisemat
>>222563624viekku suomalaisen tytön kanssa
>>222563666Tuo on utsjoelta vähän etelään norja aina hienompi
Oispa tommonen tyttis joka pitäs huolta etten ahdistuis työkkäriin menosta mutta valitettavasti ei oo ja meinaan kuolla ahdistukseen
Missä olit kun A-mersu kaatui hirvenväistötestissähttps://youtu.be/_loQbCIePrM
>>222563649tarviin tommosen huiliyden
tehkää uus tai alan tsennaa vittu
>>222563877Hätähousu
>>222563877>>222564119>>222564119>>222564119