[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip / qa] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/news/ - Current News

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

https://www.bbc.com/pidgin/articles/ckgw7ln5qwzo

Di second of di US presidential debates go take place next Tuesday and dis go be di first time wey Donald Trump and Kamala Harris go face each oda.

Di presidential debates dey widely watched on television and e fit get big influence on how Americans go decide to vote.

Kamala Harris get record as better debater wey sabi, but Donald Trump also show for di 2016 and 2020 presidential debates say im be big rival.

>Wen be di presidential debate and wetin be di rules?

Di debate go take place for Philadelphia on 10 September. E go start by 9 pm, Eastern Time.

Dis na di second presidential debate of 2024. Di first bin hold for June between Donald Trump and President Joe Biden, bifor e decide to drop out of di race.

Di debate go dey live for ABC and ABC News Live go stream am, Disney+ and Hulu.

E get strict time limits. Each candidate get a maximum of two minutes to ansa questions from di moderators and go get two minutes to counter dia opponents.

Di candidates microphones go dey muted wen di oda pesin dey speak, and audience no go dey di debating room.

Ms Harris bin want make di microphones dey live throughout but recently she bin agree to di rule.

E dey introduced four years ago afta di first debate between Mr Trump and Mr Biden face interruptions and quarrels.

Tuesday debate go dey run by two moderators, David Muir and Linsey Davis, both of dem dey present news programmes on ABC.

>Wetin be Kamala Harris strengths as a debater?

Kamala Harris don participate for election debates eva since 2003, wen she bin win di race to be San Francisco district attorney.

She also take part for debates during her successful campaigns to be elected as California attorney-general and as a US senator for California.

She debate wit Joe Biden for 2019 wen running for di Democrat presidential nomination, and she face off against Mike Pence for di 2020 vice-presidential debate.
>>
She don show say she fit take control of di stage. For di 2020 debate wit Mr Pence she vex for am say e interrupt her, saying: “Mr Vice-President, I dey speak.”

Ms Harris don gain a lot of debating experience for di US Senate and bifor dat as prosecutor for California courts, wia one key skill na to highlight weaknesses for di opponent case.

Dis fit benefit her wen she dey counter points wey Donald Trump make for di debate.

Howeva, Ms Harris bin fail for her bid to become 2020 Democratic presidential candidate as she drop out bifor di first contest for Iowa, and one criticism na say she no get consistent policy positions.

For Tuesday debate, Ms Harris dey likely to ansa several hard questions about her policies from di moderators.

Ms Harris also dey loud for her public speaking.

For example, for her recent CNN interview she say: “Na urgent matter to dey apply metrics wey include hold oursef to deadlines around time.”

For presidential debates, speaking time dey limited and campaign messages gatz come clearly to voters.

>Wetin be Trump skills as a debater?

Tuesday debate against Mr Trump go be di greatest challenge Ms Harris don get to face since she enta di race.

E don take part for two sets of presidential debates, for 2016 and 2020, and prove to be a very confronting and old style opponent.

For di 2016 debates against Hillary Clinton, e waka around di stage and stand directly behind her while she dey speak, wey she say e “make her flesh creep”.

For di first of di presidential debates for 2020 e dey always interrupt Joe Biden, wey make am shout: “Will you shut up, man?”

Dis tactics bin stop im opponents and keep am as di centre of attention.

Howeva, Mr Trump dey sometimes tok off topic for debates and e make statements wey dey untrue according to fact-checkers.
>>
>Which candidate dey lead for di polls?

Bifor e stand down for re-election as president last July, Joe Biden bin dey behind Donald Trump for polls of voters, both nationally and for several swing states.

RealClearPolitics, one political analysis organisation wey compile an average of national polls, say Ms Harris don become more popular dan Trump since she become di Democrat nominee.

E say she dey lead Trump by 1.9 points nationally, as of 3 September.

Howeva, Hillary Clinton get a lead of five points for di national polls for di same point for 2016 and still lose di election to Mr Trump.

Polls within di states dey seen as more important dan di national polls. Dis na becos election results for individual states dey determine di number of votes candidate fit gain for di electoral college, and di electoral college decide who go become president.

E get some swing states such as Arizona, Georgia, Michigan, North Carolina and Pennsylvania wey dey imporant for candidates to win.

For all of dis, di race dey veri tight.

For early September, RealClearPolitics say Harris bin manage to overtake Trump for di polls for Michigan and Georgia and e dey tied wit him for Pennsylvania, but still dey follow for Arizona and North Carolina.

Di agreement amongst political analysts na say di outcome of di election dey too close to call.

One candidate need 270 electoral college vote to win di presidency. Di polls currently suggest di Democrats dey assured of 226 electoral college votes, di Republicans dey assured of 219, and di remaining 93 could go any way.
>>
literally clearer and better information than every other thread on this board. pidgin is beautiful in its forced simplicity.
>>
>>1339863
All Trump has to do is expose her dumb ass policies and how they will lead to gigantic tax increases, democrats are fake and frauds
>>
>>1339873
>how they will lead to gigantic tax increases
So best Trump not talk about this 20% tariff which is a massive tax hike on American workers.
>>
All Kamala has to do is give a better performance than Biden and she wins.
People forget Trump also did terribly at the last debate, Biden just did worse.
>>
>>1339905
Confirmed for never having seen her speak before.
>>
Foreign affairs
>When we inherited the agreement the Trump administration made by negotiating directly with the Taliban on US soil in 2020 without a single representative of the US backed Afghan government present...
Inflation
>When we inherited an economy in freefall after the Trump administration pumped trillions into the economy with zero oversight, after opposing any attempts to increase interest rates while enjoying the strong economy he inherited from President Obama...
Abortion
>I have consistently been a strong advocate for a woman's right to bodily autonomy. Unlike Mr. Trump, who has changed his opinion on the subject three times in the last week alone...
Energy policy
>As you know, after we stabilized the economy and supply chains that were in total disarray when Mr. Trump left office, US oil production has been higher for the last two years than at any time during the Trump administration...
Unless she truly is as retarded as the right has been comforting itself into claiming she is, she should be able to fairly handily dominate this debate
>>
>>1339928
>she should be able to fairly handily dominate this debate
The CNN pre-scripted prerecorded “interview” was a complete disaster. Imagine the shit they edited out and you want to put her live.

sensiblechuckle.gif
>>
>>1339980
It can't have been that bad.
If there was even a two second clip that could have been taken out of context to make her look bad, it would have been reposted a million times on Twitter and /pol/.
The fact that didn't happen tells me it must not have been that bad.
>>
>>1339998
It was a 40 min interview. Only 18 minutes were released. It was a trainwreck

> it would have been reposted a million times on Twitter and /pol/.
I guess you werent on twitter or /pol/ on the days after.
>>
>>1340018
I was, and didn't see any footage, just people saying "She did so bad OMG you guise she totally can't even talk she's a million times worse than Biden trust me bro"
But no actual footage.
>>
>>1340020
Yeah, okay bud, it was great and perfect and there is no explanation of why she is dropping in the polls. None.
>>
>>1340024
What specific moment would you say was the most damaging?
>>
>>1340044
>Walz: Me saying I was in Afghanistan was a grammatical error
>Harris: I have evolved from my 2019 positions.
>Also Harris: I have not evolved from my 2019 positions.
>>
>>1339863
>For di 2016 debates against Hillary Clinton, e waka around di stage and stand directly behind her while she dey speak, wey she say e “make her flesh creep”.
this is a lie btw. 8 years later and they're still lying about it. Trump was standing still and Hillary was the one who walked in front of him. But she knew that creepshaming is an effective tactic among women and low-T young males, which are the target demographic for Dems.
>For di first of di presidential debates for 2020 e dey always interrupt Joe Biden, wey make am shout: “Will you shut up, man?”
funny how Bernie was called a misogynist for telling Hillary "let me finish" but Biden gets celebrated for telling Trump to shut up. It's almost like there's a sexist double-standard in politics, but not the way feminists think.
>>
>>1339868
Just because southern retards can't english doesn't make pidgin easier, it just shows your retardation
>>
>>1340094
you're incredibly racist.
>>
>>1340137
Yes I am. I'm an amazing racist.

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.