>Another day, another escalation- Omtzigt will not return today breaking promise citing ‘health reasons’- Reading capability subpar in Dutch education system, part and parcel- UWV made mistakes with the youth unemployment benefits, thousands of youths affected- KOZP protestors got egg thrown at them and police stopped counter protestors for kicking them out in Yerseke- Crises seem to be averted for now as other NSC State Secretaries remain- NSC State Secretary Achahbar quits because of alleged racism creating a crises within cabinet Schoof- Power grid management is now asking companies to not use power at peak hours- The regime is talking about ‘terrorism’ charges to remove double passports on criminals and censoring Cestmocro by changing the law. They will not stop there- X biggest news app in the Netherlands- Riots continue, Monday night a tram was lit on fire, riot police called in. Last night it a pro-Palestine protest continued but was broken up by the police- Schoterland has declared it self independent to resist asylum center- Vermaire Breezand and PWN are responsible for digging holes in our dunes for 'nature', be sure to thank them for any future flooding- Teenager Bender did a better job accurately covering the current events, he shows Maccabi provoking: carrying sticks and demanding him to stop filming. NOS is also now confirming that story. Don’t believe me nor anyone in these threads, see for yourself- Don't fall for the psyops, the current events are propt up as pro-Israeli propaganda for a war against Iran and Palestine and to curb free speech. The date is not a coincidence, Kristallnacht is symbolic- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed
KAnKER STOOT MORGEN
>Previous threads>>488799684>>488701497 >>488609977
>>488896579Hanlooo
>>488897432In tegenstelling tot Chloe hier vind ik het weer vandaag eigenlijk best lekker.
Plof
Nu dat WO3 steeds dichterbij lijkt te komen, wil ik deze met jullie delen. Gedicht dat ik eerder dit jaar had geschreven toen Israel en Iran tekeer gingenhttps://suno.com/song/011624c2-6ac8-4bf7-a6ca-01c496aa26a8
nou zeg, zo vreselijk is het ook weer niet hoor
Ik ben Brits geboren en heb mijn hele leven in Nederland gewoond en ik bezoek de Verenigde Staten, er zijn hier veel negers, het is zorgwekkend
https://www.hartvannederland.nl/advies-en-tips/opvoeding/artikelen/lage-leesvaardigheid-praktijkonderwijs-vmbo-probleem>''middelbare scholieren kunnen niet lezen/rekenen''>Interviewen blankjes, die doen t prima>Ik vraag me af hoe dit komt
>>488896199>OP post voetbal plaatje>En niet de NOS meltdownWaarom nog leven
>>488902552het is grappig dat ze altijd naar 100% blanke scholen gaan voor hun interviews. alsof dat de scholen zijn waar alles fout gaat
>>488900119:O
They are cutting the cables !!!!The interwebs about to dedThey mention Russia, so it's Ukraine and probably even WEF now that free speech is mostly restored since elon runs Twitter. They are now turning to censoring internet the hard way..
Komende tijd gaat interessant worden. Er is brede steun voor langeafstandsraketten naar Rusland schieten. En dan met droge ogen beweren dat dit geen escalatie zal veroorzaken.Maar de boel laten escaleren is met opzet, ik denk dat dat aangestuurd wordt door de Democraten. Trump staat op het punt om de geheime documenten omtrent 9/11, JFK, en Epstein te ont-geheimen. Zitten een hoop grote namen tussen, vooral uit blauwe hoek. Democraten hebben nog liever WO3 op hun handen dan dat ze zelf neergaan.https://youtube.com/shorts/SMiAlCj2b7k
>>488908277cijfers en het kabinet staat er slecht op met deze uitspraken, zeker wanneer vorige week eindelijk werd gesproken over vredezelfs duitsland keurt het af, zijn wij nóg meer zogged dan onze oosterburen?!
>>488908685Iets zegt me dat Nederland van alle Europese landen het hardst getroffen gaat worden zodra het pleuris uitbreekt.>Klein land met hoge bevolkingsdichtheid, makkelijk te ontwrichten>Levert naar verhouding veel wapens en geld aan Oekraïne>NAVO-chef is Nederlander>Internationaal Strafhof >Strategische doelwitten met de haven van Rotterdam, Shell Pernis, Moerdijk, Deltawerken >Amerikaanse leger heeft assets in Nederland, waaronder kernwapens (ervan uitgaande dat zij niet nep en homo zijn). Dacht in Volkel of zoiets
>>488897660zou
Zojuist binnen
>>488908277Cijfers
Kanker!
https://x.com/NOS/status/1858850047951057175>'Oekraïne gebruikt voor het eerst langeafstandsraketten bij aanval op Rusland'
>>488908277They rather nuke western civilisation than go to prison..Putin doesn't look forward to using nukes so he will likely restrain their use untill he can negotiate with Trump in januari. He knows it's provocations and doesn't fall for it..But Ukraine will be leveled if ukraine use the missiles. But if he does nuke capitol cities, he will only hit burocrats and immigrants..
>>488910710WE GAAAAAAAN>>488910720>But if he does nuke capitol cities, he will only hit burocrats and immigrants..Very true.
>>488910720>But if he does nuke capitol cities, he will only hit burocrats and immigrants..anon, 1/4 of the country will flood if you blow up rotterdam or amsterdam because of all the dikes and shit and most of those areas are small towns full of white dutch peoplethis idea of "lol just nuke le big cities" is fucking retarded
>>488908277De grootste escalatie is nog steeds de invasie in Oekraïne....
>>488910997a small price to paythe based Dutch people are all east of Utrecht anyway, fuck Holland
>>488911129you are a traitor to your nation you piece of shit
>>488910997>everything destroyedThere is such a thing as neutron bomb.. It leaves buildings relatively intact and only cooks organic tissue
>>488911119dit
>>488911578why would they bother with that? if this is ww3 they're going to fucking kill us all before we can kill them
what the fuck is his problem? is it that hes just too big of a mental midget?
>>488909166cijfers maar het gaat zo snel dat ze ons wel eens zouden kunnen vergeten, de vs en het oostblok zijn prio imo
>>488911953>what's with omtzigtHe probably got tired of being cucked by these two
>>488911953Hij is duidelijk niet geschikt als partijleider.
>>488911119>the biggest escalation is still.. The coup
The warmongers
The merchants of war
Remember what they took from you
The puppetmasters
https://nos.nl/artikel/2545083-twee-nsc-kamerleden-stappen-op-na-vertrek-achahbar-hekelen-gebrek-aan-fatsoen
meanwhile in Russia
What was it that that german guy said a few years agosomething about.., "Ïf those jewish warmongers manage to throw Europe into war again..."
That the Ukraine war shows similarities to the Molotov-Ribbentrop act (agreement between Germany and Russia to invade Poland and split it up between them ) leading to WW2Is just a cohencidence.. surely they would use more original scripts.. right.. JudeoMasons making backdoor deals to fake war in order to destroy a Catholic country is just a conspiracy theory goyim..
kankerjoden
>>488896199great image choice
Just to let you know...If the nukes drop and i stop posting.. i was probably in one of the hotzones
>>488918042
>>488918042Gebaseerd>>488919040I will remember u fren
>>488910710Kanker het was een eer heren
>>488913831>NSC DOOD
>>488911953>>488919497Een zwakkeling met een homo partij vol met negers, (((christenen))) en soja-mannen
>>488919040>>488919220>>488919401We gaan het allemaal redden broeders <3
>>488919904Ik ben zo hard voorbereid
>>488920660Dit gaat zo KANKERhard jonge>Een post apocalyptische warhammer 40k Heilige Mis
Dames en heren, medeburgers, visionairs van onze tijd,Vandaag bevinden wij ons op een cruciaal kruispunt in de geschiedenis. Terwijl wij hier staan, in de wieg van Albion, in een land dat rijk is aan eeuwen van traditie, cultuur en moed, moeten wij de harde realiteit onder ogen zien: ons geliefde Albion is in gevaar. Niet door buitenlandse legers, noch door de getijden van de geschiedenis, maar door de uitdagingen van onze moderne wereld – economische stagnatie, milieudegradatie en de toenemende druk van overbevolking. Als wij de geest van Albion willen bewaren en een toekomst voor onze kinderen willen veiligstellen, moeten wij moedige, creatieve stappen zetten.En daarom sta ik vandaag hier voor u, om een visie te presenteren – een visie van hoop, welvaart en veerkracht. Het is een visie om een nieuwe stad te bouwen, een toevluchtsoord voor Albion, op een plek waar de wind vrij waait en de horizon eindeloos is. Ik spreek over niets minder dan de Falklandeilanden.Ja, mijn vrienden, de Falklandeilanden! Een naam die weerklinkt met de moed en het offer van onze voorouders, die deze eilanden niet alleen verdedigden als een gebied, maar als een buitenpost van vrijheid en Britse vastberadenheid. Vandaag vraag ik u echter de Falklands niet te zien als een overblijfsel van oude conflicten, maar als het fundament van een nieuw hoofdstuk voor de toekomst van Albion.
>>488921132Vol Mad Max hier geen grap
>>488921223Pleur jezelf in het Kanaal
>>488921367>GAAAAAANNNN
>>488918042de nieuwe bobby fischer is geboren
(((Hertzberger))) opgestapt
>>488919220
>>488921533Je zou hetzelfde moeten doen, maar dan in Aruba
>>488924158>(((Hertzberger))) resigned-education in microbiology-pushed the clotshot-member on covid investigative commission-runs offi wonder what happened ?
Dood aan de joden.
>Zeedijk also resignedOpportunistic partyhopping D66 twat. Nothing losthopefully they will find more suitable replacements.
@Macabee, heb clippie gevonden van je mattie Cenk :DDDhttps://youtube.com/shorts/PsRMWD7nPAA>>488924643Kek saved. Tnx for all the redpills fren.
>>488927049>Tnx for all the redpills fren.
Pltp
kankernegers
Het enige waar links en de mainstream media over praten, is racisme – niet de inhoud, niets constructiefs. Helemaal niets. Al die jaren doen ze niets anders dan het verhinderen van de voortgang van Nederland. Het enige waar ze mee bezig zijn, is activisme, subsidies binnenhalen, en alles bestempelen als racisme. Alles in de kiem smoren. Op dit moment voel ik een groeiende frustratie, zelfs haat, richting linkse mensen en hun bruine gobblins.
zeg makker, wat de kanker gebeurt hier
>>488928689>Not this cat
>>488932674
>>488921713Waarom zat daar überhaupt een jood in, in een christelijke partij. Het moet niet gekker worden.
>>488932674>mijn medekatten
https://x.com/TvanGroningen/status/1858870888835277151/Top wijf.
Topkek.
Vol is VOL!
>>488933320>somebody said a word>politicians be like.. ( picrel )How the hell did these sissies ever get the idea they would be capable of running a country ?Imagine that these are the same people pushing for all out nuclear war against Russia, yet go home crying over a pronoun or something..