>Another day, another- Another ‘conspiracy theory’ by the FVD proven true, EU mandates digital drivers licence by 2030- Anti-AZC protest in Sliedrecht continued despite ban by D66, based- 49% of the PVV voters want members to be able to participate in it- More people in financial trouble because they have to payback benefit debts (toeslagen)- Antimicrobial handgels are now blamed for causing cancer, likely to distract from cancer and heart failure causing ‘vaccins’- Sick leave highest in years, mainly stress related- PvdD animal party founder renounced his membership after the party doesn’t prioritises animal welfare anymore, like voting for halal slaughter- AWS blackout caused outages at Belastingdienst (tax) and DigiD- FVD polled at 6 seats currently- Distrust is very high among voters- Apparatchiks are worried about polarisation- State propaganda now talks about changing neighbourhoods due too mass migration 2 weeks before elections- Justice, courts and lawyers raise the alarm: the rule of law is in danger of collapsing- 78% worry about money according to poll, destroying the narrative that ‘we have it so good here’, children are literally sleeping in cars and garages now- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed. We know now that: Violence. Works
Kanker!
>>519840054Nou nou wat een taal gebruik!
>>519839673Timmy won't do shit.
Why does the schizo use a Japanese proxy now?
>>519841113Futanari kink.
>>Previous threads:>>519761010>>519676803 >>519594754
Plof
>>519840599Typhus hond
de Tijd staat in zijn zodanigheid niet aan onze kant. Het is daarom uiterst belangerijk dat iedereen zo snel mogelijk enige vorm van actie onderneemt en zich aansluit bij het verzet.Samen onze ruggen recht. Goed recht, het wordt ons ontnomen. Ze willen dat we buigen. Buigen voor wat!..?
Trots & Trouw
>>519843827>>519843828Hoe werkt dit precies, de ene post een seconde eerder later gepost
>>519843827Nou nou
AZC WEG ER MEE
"Toerist in eigen land", dat klinkt natuurlijk veel leuker, want dat maakt het immers minder erg.
>doofpot
>>519847775Weten nog steeds niet wie de dader is
>>519847878Ze weten het wel, en hij heeft veel meer op zijn kerfstok, maar ze tillen het over de verkiezingen heen om rechts niet in de kaart te spelen.
>>519844684schoonheid heeft voorrang
>>519845434jij hebt ook nooit wat te melden he. Blijf maar lekker in dat beschaafde Japan kankerjood.
ze zijn het hele godganze land aan het volgooien met mensen uit andere landenDat is hoogverraad ansich
Ik ben een expat van niet-Europese afkomst. Ik hoop dat ik Nederlands staatsburger word. Heeft iemand tips?
>>519848497Ja, rot op naar je eigen land.
>>519848769>Ja, rot op naar je eigen land.Ik zal het doen als je terugkomt.
>>519848497Nee
FVD stemmen straks fuck jodendemocratie maar hoe kan je serieus op de jood Wilders stemmen.
>>519849361>Deze week kwam mijn motie in stemming voor een onafhankelijk onderzoek naar georganiseerd sadistisch misbruik.>De PVV had expliciet steun toegezegd, maar stemde - op bevel van @geertwilderspvv - op het laatste moment toch TEGEN. Daardoor komt er toch geen onafhankelijk onderzoek: een klap in het gezicht van de slachtoffers.Jup PVV doet dit ook eenshttps://x.com/gideonvmeijeren/status/1973758871484403822?s=46
>>519849361Ja vertel eens, sukkeltje.
>>519849724Had je maar voor gestemd bij de moslimbroederschap motie. Maar dat was weer principieel of zo iets.
>>519839673>EU mandates digital drivers licence by 2030Digital documents if they are done good are some of the best decision a state could make. You can use it to enter your state websites with those and without an external authentication method given to fuckass corpos
Pot verwijt de ketel, niet eens zelfs. Terwijl Baudet alleen getrouwd is met een jood en zijn partij daadwerkelijk leden toestaan die gebaseerd zijn EN openlijk de joodse Frankfuter schule noemt als de vernietiger van het westen heeft de PVV letterlijk een Mossad agent (Markuzower) en sterke banden met Israel. Hou je bek jood met je besneden piemel, je tactieken werken hier niet
>>519850195Cool story, fuck off not using it and anyone forcing it on me will get violence instead
>Remigratie
>>519839673>tfw geen NEET laura vriendin
>>519850952Heeft ze een kutje of een piem?:DDD
>>519850686Ok gramps. Europe is not forcing anyone, just putting out a standard for anyone in europe to use
>>519850025leg uit FVD tuig, ik wilde net FVD stemmen maar wordt toch niet stemmen
>>519851321wel waar want Geert is zionist en zionisten hebben niks goeds voor met de blanke mens.
>>519851279>Het per motie oproepen om een waaier aan organisaties, die niet eens expliciet worden gedefinieerd (“de moslimbroederschap en daaraan gelieerde organisaties”), te verbieden is juridisch onmogelijk. De regering heeft deze bevoegdheid niet; enkel de rechter. Deze motie is dus onrechtsstatelijk en betekenisloos. Zoiets verzwakt de democratie en komt voort uit goedkope symboolpolitiek in de aanloop naar de verkiezingen. >Getuige de stemverklaring van VVD-Kamerlid Bente Becker ziet haar partij deze motie bovendien als opmaat voor een wetsvoorstel waarin “ondermijnende organisaties” in algemene zin verboden moeten worden in ons land. Dat is levensgevaarlijk en zal ongetwijfeld worden gebruikt om kritiek op regeringsbeleid te criminaliseren - of dat nu gaat over Corona, Oekraïne, Klimaatbeleid of Immigratie/Remigratie - en daar mogen we nóóit in meegaan. >Veel slimmer en effectiever was het daarom geweest om voor te stellen de Moslimbroederschap op de lijst voor terroristische organisaties te plaatsen, zoals FVD twee weken geleden met ANTIFA heeft gedaan. Dat is juridisch wél mogelijk en levert direct extra opsporingsmiddelen om bijvoorbeeld geldstromen in kaart te brengen, netwerken te onderzoeken en in te zetten op preventie. Wij zoeken op dit moment draagvlak voor een dergelijk voorstel en zullen dat z.s.m. in stemming brengen. Dat is effectiever én doelmatiger dan deze symboolpolitiek van de PVV.https://x.com/fvdemocratie/status/1974412496455737687?s=46
>>519851450Maar wel voor antifa verbieden stemmen, wees nou eens consistent.
>>519851434Jij hebt geen voorhuid, dus je mening doet er niet toe.
>>519851450ik lees het met Gideons stem, hij heeft me toch teleurgesteld met het terug krabbelen over geweld.
Deze jongeman snapt het ookhttps://x.com/boomgaard_marco/status/1982132619958444459?s=46
>>519851608ik heb iets dat Geertje niet heeft en dat is een voorhuidje, voorhuidje waar is ie dan Geertje? Is dat normaal in Indonesië?
>>519851521Dat heet consistent zijn. Die kutcommunisten moeten gewoon opflikkeren naar hun eigen heimat.
>>519851755>teleurgesteld met het terug krabbelen over geweldHij moet wel, anders kreeg hij opruiing op zijn dak en dat is een opmaat op de hele partij te verbieden, iets dat die smerige d66 rechters al te graag maar willen. Denk dat hij privé niet van zijn mening is veranderd en hier kan je meer zeggen want we zijn (pseudo) anoniem
>>519851824Negeer hem, hij speelt / is dom en herhaalt gewoon wat in eerdere draden als argument gebruikt is zonder correcte context, maar dan tegen de FVD
>>519851251
>>519852194You are basically pointing at anything that is happening right now in the world. I could even say Japan is a psyop, how do i know it's even real? Lol, you are a bot aren't you
>>519851851>Het per motie oproepen om een waaier aan organisaties, die niet eens expliciet worden gedefinieerd (“antifa en daaraan gelieerde organisaties”), te verbieden is juridisch onmogelijk. De regering heeft deze bevoegdheid niet; enkel de rechter. Deze motie is dus onrechtsstatelijk en betekenisloos. Zoiets verzwakt de democratie en komt voort uit goedkope symboolpolitiek in de aanloop naar de verkiezingen.Getuige de stemverklaring van VVD-Kamerlid Bente Becker ziet haar partij deze motie bovendien als opmaat voor een wetsvoorstel waarin “ondermijnende organisaties” in algemene zin verboden moeten worden in ons land. Dat is levensgevaarlijk en zal ongetwijfeld worden gebruikt om kritiek op regeringsbeleid te criminaliseren - of dat nu gaat over Corona, Oekraïne, Klimaatbeleid of Immigratie/Remigratie - en daar mogen we nóóit in meegaan.Veel slimmer en effectiever was het daarom geweest om voor te stellen Antifa op de lijst voor terroristische organisaties te plaatsen, zoals PVV twee weken geleden met de Moslimbroederschap heeft gedaan. Dat is juridisch wél mogelijk en levert direct extra opsporingsmiddelen om bijvoorbeeld geldstromen in kaart te brengen, netwerken te onderzoeken en in te zetten op preventie. Wij zoeken op dit moment draagvlak voor een dergelijk voorstel en zullen dat z.s.m. in stemming brengen. Dat is effectiever én doelmatiger dan deze symboolpolitiek van de FVDHet is allemaal voor de Bühne de PVV strijd al jaren tegen de moslimbroederschap. Maar principieel stemt de fvd tegen, zoals bij vele andere moties. Ze hebben een kans gehad maar die is vervlogen nadat Thierry uilen zag vliegen en zijn lul in een jood stak, nu zijn zijn kinderen joods en is fvd gewoon een ordinaire joodse partij. Het is allemaal zo opzichtig en vermoeiend.
>>519852321You sound like a fucking Redditor. Get out kut.
>>519852013>Andere dradenAllemaal mijn eigen tekst, domme vieze kanker proxy hond.
>>519851934Dus hij zag geen heil in zich te verdedigen? Blijf teleurgesteld.
>>519852385>Water dragen voor AntifaOprotten naar Karl-Marx-Stadt jij communistische kut.
>>519852537Sukkeltje.
Hetty van de Wouw, dijen als boomstammen.
>>519853271En huid zoals rigor mortis, godvertiefus
>>519839673.Vote for Far Right PVV, and Far Right FvD.
>>519851776Hij snapt geen kanker staat nu op camera met ze gezicht geinterviewt door een Nigerio.
>>519843827Zooo eeehhh vind jij dat soort taalgebruik normaal meneertje
>>519853665ik zit achter 10 goys. ik kan me dat verloorloven.
>>519849361maakt niet uit op wie je stemt maakt uit wie de stemmen telt
>>519853755MUHHHH WIET, gij bent toch niet zo'n junkie ofwel?
>>519853918jij bent toch geen nazi of wel
Ziedend!
Trouwens dit gebeurt er in Japan:>Kimi OnadaEen van ons koek
Een van de kanker XR hoertjes die Madurodam met olie heeft besmeurd
>>519854403
Nederland moet Nederland blijven, stem FVD
>>519854503Hun plan voor remigratie is lachwekkend.
>>519854670klopt, ze willen alleen criminelen terug sturen. Waardeloos. Iedereen die na 2015 is gekomen sowieso terug en dan kunnen we verder kijken.
>zelfdeflikkeren met je proxiesZo diep triest dat het grappig is
>>519854885En ze krijgen ook nog eens geld toe.
>>519855038>Dynamische ip Maar dat zul jij nooit snappen, proxy boomer shill.
>>519855286SPEAK ENGLISH YOU DUTCH NIGGERS!!!
eek eek ook ook
>>519855038Inderdaad diep triest, maar te verwachten van een antifaflikker.
>>519855983Sukkeltje.
>>519855983Doet alsof inderdaad en liegt en scheld ook iedereen uit constant
Zojuist seks gehad
>>519856191>zojuistWhahahahahahahahahahahahahahahaha
>>519855985GL en PvdA gaven steun bij veel van deze punten.
>>519856938Die partijen samen met d66 zijn pure kanker. En dan heb ik het nog niets eens gehad over pvdd en sp.
>>519853995Lol gij rookt wiet maar wilt dat niet toegeven stop eens met dat rommel en wees nuchter
>>519858553>dat rommelik weet niet wat jij in je lijf stopt maar het doet je niks goeds.
>>519843827Doe es normaal.
>>519847878Het was een afrikaanse vluchteling toch?
>>519849860Geil, hij neukt letterlijk de jood in zijn aars. Het is een metafoor hoe hij Nederland gaat bevrijden door joden in de kont te neuken.
>>519851591Opzich wel een slimme vrouw, voedt haar kinderen op zonder social media. Kan ik respecteren ook al heb ik geen respect voor christen gekkies.
Ik was van plan niet te gaan stemmen, omdat ik ervan overtuigd ben dat, in de fase waarin Europa zich bevindt en mede door de schizofrene, hoogmoedige, baatzuchtige, liberaal-progressieve, politiek correcte, megalomane messiasmentaliteit van onze politici en media, iedere poging om de islamisering van Europa tegen te gaan te laat komt en veel te weinig is.Deze, op eigen bodem gekweekte en gepamperde, islamo-jihadistische geest krijg je in geen honderd jaar meer terug in de fles, zolang de zachte eieren in de politiek en de media hen blijven beschermen.Ik geloof ook niet dat de PVV, JA21, FvD of wie dan ook in staat zou zijn het tij te keren. Mijn verwachtingen van de Nederlandse politiek en haar veelbelovende democratie waren altijd al gering, maar zijn inmiddels gedaald tot niets — nada, njet! Dit is absoluut geen verwijt aan Geert Wilders, want de beste man heeft, mijns inziens tevergeefs en met alle gevolgen van dien, zijn eigen vrijheid opgegeven om Nederlanders wakker te schudden en te redden wat er nog te redden valt.Alleen al daarom vind ik dat de PVV de grootste partij van Nederland moet worden, zelfs als Dilan Yesilgoz en haar andere politieke ‘all talk, no walk’-beroepskakelaars weigeren met Wilders samen te werken. Wilders verdient alle steun van iedereen die het beste met Nederland voorheeft en in staat is verder te kijken dan de eigen neus lang is.Want de huichelachtige partijen die ineens pretenderen het licht te hebben gezien en in de aanloop naar de verkiezingen roepen dat zij voor een strenger asiel- en migratiebeleid zijn, zijn dezelfde partijen die al twintig jaar lang Wilders en zijn stemmers uitmaken voor ‘tokkie’, ‘racist’, ‘fascist’ en ‘islamofoob’, omdat Wilders altijd pleitte voor een strenger asiel- en migratiebeleid.Dus, bij nader inzien: mijn stem heb je, Geert Wilders — PVV.
>>519854207>Een van onsJa, maar gaat ze de pajeet uit de Famima trappen?
https://www.ad.nl/doetinchem/politieke-partij-bekogeld-met-vuurwerk-tijdens-flyeren-in-stad-dit-gaat-echt-de-verkeerde-kant-op~a91c19e7/Nee allemaal nikkers in je stad, dat is normaal
>>519857311Allemaal ophangen. Wat de fuck is dit nog. Sjezus. Er wordt weer eens hoogverraad gepleegd. Bescherm de kinderen. Iedereen bin pvda en groenlinks afmaken
lezte generatie
>>519862671Diezelfde mensen die islam toejuichen en massaal binnenhalen.
>>519863716Pfas queer nikker festijn Opkankeren met je burqa queen
Wat gaan we stemmeuh jongens?
Mensen lijken niet door te hebben hoe kanker zot t allemaal wel niet is. Tis te gek voor worden joh.Wat een dwazw kanker toestanden in het land. Wegkijken wEGkijKen WeGKiJJaeN WEGKIJKEN wEgKiJKeN wEgGKijKENweGGkKijJjKkENn WWeEgGgKkkKIjjJjKkEeNn
HhKkkGhGKkkJdFVNnHJFdDdwWTyHjgbGgDDHjGDFgIJN.HHYy
Gisteren nog SGP piepers gehad.
ik ga stemmen op volt
>>519853755GroenLinks voor mij dan
>>519864700Ik kan niet stemmen. Ik ben (nog) geen burger.
lees de gilgamesjh epo