Alle Nederlanders verwelkomt!>LSP (Leeftijd, Sekse, Provincie)>Over jou>Zoekend naar>Walgt over>Contactinfo
>>33596995>LSP (Leeftijd, Sekse, Provincie)18, MtF, Drenthe>Over jouDrentse Transgender op zoek naar mensen om mee rond te hangen>Zoekend naarTransgender, femboys of leuke jongens. Vrouwen mogen ook wel, I guess.>Walgt overMensen boven de 40…>Contactinfothekipnuggie
>>33597001Whoops, m’n contactinfo is voor Discord, excuses
>LSP (Leeftijd, Sekse, Provincie)24, M, de beste (ZH)>Over jouSemi-nerdy biseksuele lanklet>Zoekend naarBased zielen; weest welkom en durft u te melden>Walgt overGL-stemmers en foutparkeerders >ContactinfoDiscord: edermis
>>3359699528 M brabantik wil een fembot vriendin om mee te gamen en samen veel dingen te doen en de rest van de kutwereld buiten te sluiten. geen wijn drinkers, geen rokers, geen festival hoeren, gewoon puur autisme. thats about itdiscord sorokara4
>>33596995What happend to that dutch hoer called Lara?
>LSP (Leeftijd, Sekse, Provincie)23, man, ZH>Over jouhetero, ik hou van theologie, lezen, schrijven, thee, koken/bakken, natuur psychedelen, heel af en toe vidya, chinezen webnovels, oude kinos bekijken, muziek (beluistern/en ook spelen alhoewel ik daar in zuig) en naast al dat mik muk ben ik een voormalige neet en werk ik nu 60 uur per week als een zzp wagie>Zoekend naarmannen en vrouwen om te bevrienden>Walgt over>>33597001>>33597021deze 2 mongolen>Contactinfoboorack
>>33597776>>Walgt over>>>33597001 (You) #>>>33597021 #>deze 2 mongolenNou zeg, dat is ook niet aardig :(
M/33 Eindhoven Nieuwsgierig naar MTF, nog nooit iets met een piemel gedaan en is opzoek naar een eerste ervaring. Iemand in de buurt?Kik ehsada