[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip / qa] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/x/ - Paranormal


Thread archived.
You cannot reply anymore.


[Advertise on 4chan]


I've used magic to enchant objects.
>>
>>39029425
Artificer magic has been lost since the magi or Medea.
>>
>>39029425
what objects? what magic? what do the enchantments do?
>>
I enchanted my dakimakura to whisper in my ear and perform divine tantric acts
>>
>>39029434
Objects: a watch, a stone amulet. I'll enchant another stone amulet later this week, probably thursday.
What magic: simply magic. I say the words and concentrate on the effect.
What the enchantments do: for the watch, I enchanted it with the energy of Saturn and the property of making whoever is near it more disciplined, more responsible, more patient and more perseverant. For the stone amulet I enchanted it with the property of making whoever is near it more beautiful, with greater power of attraction, with more power of seduction and more seduction ability and, if it's a man, with a bigger and better penis.

I'll also enchant a stone amulet later with intelligence increase properties.
>>
>>39029425
If you can’t tell me how to enchant an object to send myself back in time to take over my body in that time period then I don’t believe you.
You would not lie to me would you?
>>
>>39029751
It depends on your magic power, but reversing causality is True Magic, so it'd only be possible if you were very powerful and knew many secrets and were part of a mage lineage.
>>
>>39029425
E como foram os resultados
>>
>>39029458
>at library
>spot qt
>"hey babe, you like my amulet?"
>"leave me alone"
>whip it out
>"bet you thought it'd be smaller, right? that's 'cause of the amulet"
>get pepper sprayed
>>
>>39029843
Eu sinto as diferenças em mim. Fazer os exercícios das matérias da faculdade não é mais tão enfadonho assim. Estou me achando mais bonito também e posso sentir meu pênis crescendo um pouquinho o tempo todo. Eu já possuía biokinesis e então já conseguia obter esses efeitos se quisesse, mas só parando o que estou fazendo e me concentrando. Agora consigo eles de forma passiva, não importa o que estou fazendo, o que torna tudo mais fácil.
>>
>>39029787
So you can’t.
Also this sounds like Type Moon larp.
>>
>>39030726
I would never help you reverse causality because that power could be dangerous (to me).
>>
>>39029910
Lmfaooo
>>
>>39030050
Então era esse o plano? Perseguir múltiplos objetivos de forma mais passiva? Qual você imagina ser o custo porém? Os objetos puxarem tua energia?
>>
>>39030923
Não era estritamente planejado, veio mais como inspiração, mas tem funcionado dessa forma. Consigo perseguir diversos objetivos de forma passiva.
Eu não sei o que dá energia aos objetos, se sou eu ou algo além, mas espero que tudo compense.
>>
>>39031602
E como é o ritual anão? Tem alguma dica?
>>
>>39031602
I’m convinced doing a very simple intention ritual with a small jar of water and quartz crystal granted me moderate wealth. I simply held the quartz during meditation and spoke milquetoast wealth affirmations into the water all while having conviction in the words I was saying. I’d do this maybe once or twice a month. I’m curious how exactly you program these objects.
>>
File: 1728577775506032m.jpg (77 KB, 1024x899)
77 KB
77 KB JPG
>>39029425
Can you enchant or know how to enchant an object so it can Grant me luck??

(You better say yes)
>>
>>39033503
Primeiro ouça pelo menos 20 minutos desse audio: https://m.youtube.com/watch?v=uj9R7iOFsCM

Depois faça afirmações do tipo "estou aumentando meu nível mágico" e "estou aumentando meu poder mágico" por alguns minutos. Foque nas sensações que obtém.

Agora, com o objeto que quer encantar em mãos, feche os olhos e diga, "estou usando magia para encantar esse <nome do objeto> com a propriedade de que <descrição da propriedade>".

Exemplo, um amuleto de olho de gato, "estou usando magia para encantar esse amuleto com a propriedade de que qualquer pessoa que esteja perto dele se torne mais sortuda e atraia mais bons acontecimentos em sua vida".

Depois de dizer, mantenha os olhos fechados e concentre-se em "encantar o objeto" fazendo o que parecer intuitivo, visualizando-se mandando sua energia para o objeto. Depois, mantendo os olhos fechados, conte mentalmente até 100, inspirando na contagem ímpar e expirando na contagem par. Quando acabar, espere mais um pouco e depois abra os olhos.

Depois, ao longo da semana, faça o mesmo procedimento do encantamento, mas dessa vez dizendo, "estou usando magia para fortalecer o encantamento desse <nome do objeto> que eu encantei usando magia".

Deve funcionar. Lembre-se de continuar ouvindo o audio e fazendo as afirmações de aumento de nível e poder mágico para potencializar os efeitos.
>>
>>39034692
obrigado man, que vc receba em dobro, Amen
>>
>>39036300
Não há de quê. Faça bom proveito.



[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.